quote:Op woensdag 1 september 2004 01:39 schreef cultheld het volgende:
proest http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14594
nou ik snap niet dat jullie hem willen uitfluiten, hij wil helemaal de nek van Rafael niet brekenquote:"Toen Juventus zich meldde, wist ik dat dit de kans was, die ik misschien nooit meer zou krijgen. Tegen de club kon ik geen nee zeggen. Ik hoop dat de supporters en andere mensen rondom Ajax dat kunnen begrijpen", aldus de Zweed tegen de Amsterdamse televisiezender AT5.
"Ik ben met name Koeman zeer dankbaar. Ik heb veel van hem geleerd. Ik ben klaar voor het grote werk en Juventus is een van de grootste clubs. Ik wil iedereen bij Ajax het allerbeste wensen, inclusief Rafael van der Vaart. Hij is een heel goede voetballer en ik heb nooit een probleem met hem gehad."
hij is niet door de medische test bij ajax heengekomen, maar dat wil niet zeggen dat hij niet fit en gezond isquote:Op woensdag 1 september 2004 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Komt die Kone nou nog of is ie afgekeurd?
Daarom willen we hem juist uitfluitenquote:Op woensdag 1 september 2004 01:43 schreef rubbereend het volgende:
nou ik snap niet dat jullie hem willen uitfluiten, hij wil helemaal de nek van Rafael niet breken
Respectievelijk nee en ja.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Komt die Kone nou nog of is ie afgekeurd?
Laat dat nou net een probleem zijn, ze zijn vergeten te zorgen een vervanger ... foutje bedankt.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:28 schreef Chadi het volgende:
hahahahaha mooi caaaash en dat hijJuve kiest boven Ajax gun ik hem van harteEindelijk af van een hoop irritaties tijdens de wedstrijden van Ajax en nu een voetballer op die positie neerzette.
quote:Op woensdag 1 september 2004 08:28 schreef Cart_man het volgende:
Whehehe
en ergens kan ik het je ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 1 september 2004 08:28 schreef Cart_man het volgende:
Whehehe
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:21 schreef JeroenV het volgende:
Met twaalf spelers win je wel ja...
Ja laten we met 10 man gaan spelenquote:Op woensdag 1 september 2004 09:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zat ook te twijfelen tussen de opstelling van zo-even en deze:
--------------------------Stekelenburg--------------------------
-de Jong-------Hetinga--------------Escudé--------Maxwell-
-----------------------------Galásek-----------------------------
--------Pienaar---------------------------------Sneijder--------
------------------------------------v/d Vaart---------------------
---------------------Sonck----------------------------------------
Die postte ik op een ander forum, misschien dat ik dus de “gulden middenweg” maar moet kiezen...
Fuckin’ gisteren na twaalven mezelf maar volgegooid, want zulke dagen zijn niet echt goed voor de supporter, maar echt helder wordt je d’r niet van...
We merken dat je nog niet helder bent. Eerst post je een opstelling met 12 man, daarna een met 10quote:Op woensdag 1 september 2004 09:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Fuckin’ gisteren na twaalven mezelf maar volgegooid, want zulke dagen zijn niet echt goed voor de supporter, maar echt helder wordt je d’r niet van...
Met Obodai erbij kon dit wel eens de CL opstelling worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zat ook te twijfelen tussen de opstelling van zo-even en deze:
--------------------------Stekelenburg--------------------------
-de Jong-------Hetinga--------------Escudé--------Maxwell-
-----------------------------Galásek-----------------------------
--------Pienaar---------------------------------Sneijder--------
------------------------------------v/d Vaart---------------------
---------------------Sonck----------------------------------------
Die postte ik op een ander forum, misschien dat ik dus de “gulden middenweg” maar moet kiezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |