Dit is niet hypocriet meer. Dit is de hypocrisie zelve.quote:Vandaag wordt in de Tweede Kamer het debat over het integratiebeleid gehouden, naar aanleiding van de conclusies van de commissie-Blok.
PvdA-leider Wouter Bos haalde daarin uit naar 'rechts': ''In Nederland worden geen kerken meer gebouwd, maar moskeeën, en onze bakkers, loodgieters en automonteurs van de toekomst zijn voor tweederde allochtoon. Voor rechts Nederland is het kennelijk een taboe om die realiteit onder ogen te zien. Het zou eerlijker zijn om de waarheid te zeggen. Nederland wordt nooit meer wat het was.''
De PvdA-fractievoorzitter zei de verantwoordelijkheid te nemen voor het succes en de mislukkingen van het integratiebeleid van de afgelopen jaren. Andere partijen moeten dat ook doen, zo zei Bos: ''We waren er allemaal bij.''
Nee. Een op de 3 stemgerechtigden. Niet alle stemgerechtigden zijn nederlanders. Er zitten ook veel allochtonen bij.quote:En dan te bedenken dat één op de drie Nederlanders van plan is om op deze man en deze partij te stemmen
Ga lekker zelf dood. Liever 10 moslims dan 1 typetje zoals jij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef accelerator het volgende:
[..]
Nee. Een op de 3 stemgerechtigden. Niet alle stemgerechtigden zijn nederlanders. Er zitten ook veel allochtonen bij.
Dat was ook de reden voor links om maar zoveel mogelijk allochtoon onkruid hierheen te halen. Ze importeerden hiermee hun eigen electoraat. De !@#$%
Dood aan links
Dus er is wel vrijheid als de overheid gaat verbieden om meer moskeeën te bouwen. Of het allochtonen gaat verbieden om bakker of loodgieter te worden? Wat versta jij dan onder vrijheid?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:29 schreef Morghodius het volgende:
wouter bos is een groot gevaar voor de vrijheid
Je hebt een lekker historisch besef.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef accelerator het volgende:
[..]
Nee. Een op de 3 stemgerechtigden. Niet alle stemgerechtigden zijn nederlanders. Er zitten ook veel allochtonen bij.
Dat was ook de reden voor links om maar zoveel mogelijk allochtoon onkruid hierheen te halen. Ze importeerden hiermee hun eigen electoraat. De !@#$%
Dood aan links
moet je eens kijken hoeveel problemen we nu al hebben met moslims terwijl het maar een paar procent is, ze veroorzaken minstens driekwart van alle criminaliteitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Dus er is wel vrijheid als de overheid gaat verbieden om meer moskeeën te bouwen. Of het allochtonen gaat verbieden om bakker of loodgieter te worden? Wat versta jij dan onder vrijheid?
Dank je wel regeringspartijen van de afgelopen 40 jaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:45 schreef accelerator het volgende:
[..]
dank je wel PvdA , GroenLinks en linkse media.
Wat vind jij er dan van? Vind je het allemaal best zoals het nu gaat en de richting waar het naartoe gaat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:35 schreef pyl het volgende:
Laat toch zitten, Pool. Die jongetjes hier zijn onverbertelijk met hun rechtse provocerende praatjes. Wees verstandig: zwijg en gniffel om dat genuil.
De bedoeling was dat ze net als in Zwitserland weg zouden gaan. Wij hebben alleen nooit dwang willen gebruiken (omdat we hier in NL in een watjescultuur leven) en daarom bleven ze. Het is hier immers het land van melk en honingquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:34 schreef Kermit_Q het volgende:
[..]
Je hebt een lekker historisch besef.
Enig idee wie hier het vuile werk moesten komen doen (en voor welk salaris) toen de Nederlanders het zelf niet meer wilden ?
ahum . . .wat dacht je van de PvdA. Verder hadden we nog GroenLinks in de kamer en het CDA dat vroeger ook niet wist hoe ze met allochtonen om moest gaan. Allemaal softe partijen.quote:Enig idee ook welke partij(en) de afgelopen jaren het land hebben geregeerd (en dus het beleid ten aanzien van minderheden hebben gemaakt) ? Laat me je een hint geven: het waren niet de linkse.
Gaan we zeker doen. Laten we jullie met de ellende achter.quote:Misschien kunt u met uw emigrerende mede-FOKkers mee verhuizen naar elders ?
Je bedoelt natuurlijk: dank je wel, PvdA, GroenLinks, linkse media en alle stemmers op eerdergenomede partijen en die op CDA, D66 en VVD, die al jaren hele rijen regeringen hebben mogelijk gemaakt die met zijn allen verantwoordelijk zjin voor het gevoerde beleid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:45 schreef accelerator het volgende:
[..]
dank je wel PvdA , GroenLinks en linkse media.
Sinds wanneer wordt er geregistreerd op religie als het om criminaliteit gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:34 schreef Morghodius het volgende:
[..]
moet je eens kijken hoeveel problemen we nu al hebben met moslims terwijl het maar een paar procent is, ze veroorzaken minstens driekwart van alle criminaliteit
moet je eens nagaan wat er gebeurt als ze echt groot worden
zo help je heel Nederland regelrecht de afgrond in, en richting een burgeroorlog
eigenlijk ben ik alles behalve rechts, rechts vind mij extreem links omdat ik een veganist ben en een dierenactivist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:35 schreef pyl het volgende:
Laat toch zitten, Pool. Die jongetjes hier zijn onverbeterlijk met hun rechtse provocerende praatjes. Wees verstandig: zwijg en gniffel om dat genuil.
Tja, overtuigen doe ik ze toch nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:35 schreef pyl het volgende:
Laat toch zitten, Pool. Die jongetjes hier zijn onverbeterlijk met hun rechtse provocerende praatjes. Wees verstandig: zwijg en gniffel om dat genuil.
Ik zie Wouter Bos nergens zeggen dat de integratie is misluktquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dit is niet hypocriet meer. Dit is de hypocrisie zelve.
De PVDA beweerde dat de integratie mislukt was, nu beweerd zij bij monde van Wouter Bos exact hetzelfde en beschuldigd rechts van oogkleppenpolitiek. Het is te bizar voor woorden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie Wouter Bos nergens zeggen dat de integratie is mislukt
Verder heeft Bos natuurlijk gewoon gelijk dat moslims en andere allochtonen gewoon blijven natuurlijk, en dat de rechtse medemens dat niet wenst te accepteren. Eigenlijk zegt Bos niks geks.
De mislukkingen wegen nu veel zwaarder dan de succesen. (Die er, om eerlijk te spreken. Toch ook zijn)quote:De PvdA-fractievoorzitter zei de verantwoordelijkheid te nemen voor het succes en de mislukkingen
ook al zo'n taboe door links in stand gehoudenquote:Sinds wanneer wordt er geregistreerd op religie als het om criminaliteit gaat.
jij kent de definitie van racisme niet eens. Hou dan aub op hem te gebruiken: kneusquote:Verder veel succes met dit stinkende racistische topic allemaal.
zodat het probleem beter aangepakt kan worden, kijken wat de oorzaak is, dit is al zovaak verteldquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er geregistreerd op religie als het om criminaliteit gaat.
Verder veel succes met dit stinkende racistische topic allemaal. Zolang kneuzen als accelator hier hun xenofobe winden mogen laten, heb ik er niks te zoeken
gezien het succes van Pim Fortuyn, en na zijn dood dat steeds meer mensen zagen dat hij best wel gelijk had is het eerder miljoenenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Tja, overtuigen doe ik ze toch nietMaar straks gaan ze denken dat heel Nederland het met ze eens is, omdat er toevallig 1000 van hun soort actief op forums lopen te huilen.
Maar hoe kom je er bij dat zoveel criminaliteit door moslims wordt gepleegd? Daar reageer ik op. Dat is zo'n sullige opmerking. Dat kan je niet weten want dat wordt niet geregistreerd namelijk. Ik kan dus heel goed lezen en vraag jou je bewering te staven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:46 schreef Morghodius het volgende:
[..]
zodat het probleem beter aangepakt kan worden, kijken wat de oorzaak is, dit is al zovaak verteld
mischien moeten idioten zoals jij maar eens leren LEZEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |