abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21669460
quote:
Vandaag wordt in de Tweede Kamer het debat over het integratiebeleid gehouden, naar aanleiding van de conclusies van de commissie-Blok.

PvdA-leider Wouter Bos haalde daarin uit naar 'rechts': ''In Nederland worden geen kerken meer gebouwd, maar moskeeën, en onze bakkers, loodgieters en automonteurs van de toekomst zijn voor tweederde allochtoon. Voor rechts Nederland is het kennelijk een taboe om die realiteit onder ogen te zien. Het zou eerlijker zijn om de waarheid te zeggen. Nederland wordt nooit meer wat het was.''

De PvdA-fractievoorzitter zei de verantwoordelijkheid te nemen voor het succes en de mislukkingen van het integratiebeleid van de afgelopen jaren. Andere partijen moeten dat ook doen, zo zei Bos: ''We waren er allemaal bij.''
Dit is niet hypocriet meer. Dit is de hypocrisie zelve.

De PVDA beweerde dat de integratie mislukt was, nu beweerd zij bij monde van Wouter Bos exact hetzelfde en beschuldigd rechts van oogkleppenpolitiek. Het is te bizar voor woorden.
pi_21669525
quote:
Nederland wordt nooit meer wat het was
dank je wel PvdA , GroenLinks en linkse media.
pi_21669534
Ongelofelijk toch? Dé partij van de multiculti’s die jarenlang alle rechtse oppositie tegen de multiculturele samenleving heeft verketterd en jarenlang heeft staan toekijken hoe Nederland langzaam veranderde in een multicultureel getto verwijt nu rechts dat ze deze situatie niet als blijvend wil accepteren.

In plaats van samen mét rechts te werken aan een herstel door de Nederlandse cultuur uit te dragen als een volwaardig alternatief willen ze zich er bij neerleggen dat Nederland een samenleving krijgt die onder invloed van allerlei achterlijke culturen verandert in één waarin de autochtone Nederlander zich steeds minder zal gaan thuis voelen.

En dan te bedenken dat één op de drie Nederlanders van plan is om op deze man en deze partij te stemmen. Doodeng…
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_21669610
quote:
En dan te bedenken dat één op de drie Nederlanders van plan is om op deze man en deze partij te stemmen
Nee. Een op de 3 stemgerechtigden. Niet alle stemgerechtigden zijn nederlanders. Er zitten ook veel allochtonen bij.

Dat was ook de reden voor links om maar zoveel mogelijk allochtoon onkruid hierheen te halen. Ze importeerden hiermee hun eigen electoraat. De !@#$%
Dood aan links
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:28:15 #5
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_21670517
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef accelerator het volgende:

[..]

Nee. Een op de 3 stemgerechtigden. Niet alle stemgerechtigden zijn nederlanders. Er zitten ook veel allochtonen bij.

Dat was ook de reden voor links om maar zoveel mogelijk allochtoon onkruid hierheen te halen. Ze importeerden hiermee hun eigen electoraat. De !@#$%
Dood aan links
Ga lekker zelf dood. Liever 10 moslims dan 1 typetje zoals jij.
pi_21670567
wouter bos is een groot gevaar voor de vrijheid
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:31:21 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_21670599
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:29 schreef Morghodius het volgende:
wouter bos is een groot gevaar voor de vrijheid
Dus er is wel vrijheid als de overheid gaat verbieden om meer moskeeën te bouwen. Of het allochtonen gaat verbieden om bakker of loodgieter te worden? Wat versta jij dan onder vrijheid?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:34:32 #8
75862 Kermit_Q
green is my color
pi_21670679
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef accelerator het volgende:

[..]

Dood aan links
Je hebt een lekker historisch besef.
Enig idee wie hier het vuile werk moesten komen doen (en voor welk salaris) toen de Nederlanders het zelf niet meer wilden ?

Enig idee ook welke partij(en) de afgelopen jaren het land hebben geregeerd (en dus het beleid ten aanzien van minderheden hebben gemaakt) ? Laat me je een hint geven: het waren niet de linkse.

Misschien kunt u met uw emigrerende mede-FOKkers mee verhuizen naar elders ?

Kermit.
Wat zijn koninkrijken anders dan grote roversbenden? - Aurelius Augustinus
pi_21670681
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef Pool het volgende:

[..]

Dus er is wel vrijheid als de overheid gaat verbieden om meer moskeeën te bouwen. Of het allochtonen gaat verbieden om bakker of loodgieter te worden? Wat versta jij dan onder vrijheid?
moet je eens kijken hoeveel problemen we nu al hebben met moslims terwijl het maar een paar procent is, ze veroorzaken minstens driekwart van alle criminaliteit

moet je eens nagaan wat er gebeurt als ze echt groot worden

zo help je heel Nederland regelrecht de afgrond in, en richting een burgeroorlog
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
pi_21670708
Laat toch zitten, Pool. Die jongetjes hier zijn onverbeterlijk met hun rechtse provocerende praatjes. Wees verstandig: zwijg en gniffel om dat genuil.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_21670721
ik quote actiereactie wel even

Bakkers, loodgieters, automonteurs..........tweederde???

Dacht het dus niet he......... het grote deel van de werknemers van metaal, auto, en zeker loodgieters, (en alles wat bij mensen thuis moet komen!)
bestaat voor zeker vijfennegentig procent uit niet-moslims........

Ik denk dat wouter een keer bij de kwik fit is geweest, daar kun je idd deze jongens tegenkomen, dat is vrij eenvoudig werk, echte reparaties worden door vakmensen gedaan en zijn over het algemeen niet-moslims...

De echte bakkers bakken het brood nog steeds zelf, bestellen ze het bij zo'n grote broodfabriek als qualitybakers heb je kans dat het door moslims is ingepakt, maar zelfs daar zijn de echte bakkers niet-moslim......

Loodgieters........misschien in de nieuwbouw, dat ze daar als knechtje mee mogen lopen met de vakman, en er zullen best een aantal moslim loodgieters zijn die de status "vakman" verdienen maar dit bedraagt toch zeker geen tweederde........ eerder een twintigste!

Absurd hoe hij even denkt te zeggen hoeveel dank er wel niet uitgegaan moet worden naar onze moslim landgenoot........ voor het gedane "werk".... en om maar te moeten accepteren dat velen helemaal niks doen en op andere duistere wijze aan hun geld komen.......

Er zijn zeker bedrijven waar zwaar, ongezond werk verricht wordt door moslims, deze jongens worden uitgebuit tot de laatste druppel, zonder meer,
maar dit is absoluut niet het gros.......

Lof aan onze eigen vakmensen...........lof aan onze eigen vaklui......die hebben dit land opgebouwd.................dat zou zeer op zijn plaats zijn in plaats van nog maar eens benadrukken dat we niet zonder de moslims het gedane werk konden klaren........

Nou...........met gemak!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:37:15 #12
75862 Kermit_Q
green is my color
pi_21670742
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:45 schreef accelerator het volgende:

[..]

Dank je wel regeringspartijen van de afgelopen 40 jaar.
(Nee, dat waren vrijwel géén linkse partijen)

Kermit.
Wat zijn koninkrijken anders dan grote roversbenden? - Aurelius Augustinus
pi_21670763
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:35 schreef pyl het volgende:
Laat toch zitten, Pool. Die jongetjes hier zijn onverbertelijk met hun rechtse provocerende praatjes. Wees verstandig: zwijg en gniffel om dat genuil.
Wat vind jij er dan van? Vind je het allemaal best zoals het nu gaat en de richting waar het naartoe gaat?
pi_21670767
ik heb zelf ook veel vies zwaar werk gedaan, waar mensen zeggen dat het door buitenlanders word gedaan, en nou iK woon in de randstad, en bij al die viese baantjes was geen 1 moslim, geen 1 marokkaan te bespuren.
pi_21670776
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:34 schreef Kermit_Q het volgende:

[..]

Je hebt een lekker historisch besef.
Enig idee wie hier het vuile werk moesten komen doen (en voor welk salaris) toen de Nederlanders het zelf niet meer wilden ?
De bedoeling was dat ze net als in Zwitserland weg zouden gaan. Wij hebben alleen nooit dwang willen gebruiken (omdat we hier in NL in een watjescultuur leven) en daarom bleven ze. Het is hier immers het land van melk en honing
quote:
Enig idee ook welke partij(en) de afgelopen jaren het land hebben geregeerd (en dus het beleid ten aanzien van minderheden hebben gemaakt) ? Laat me je een hint geven: het waren niet de linkse.
ahum . . .wat dacht je van de PvdA. Verder hadden we nog GroenLinks in de kamer en het CDA dat vroeger ook niet wist hoe ze met allochtonen om moest gaan. Allemaal softe partijen.
Onderschat verder de invloed van de linkse media niet.
quote:
Misschien kunt u met uw emigrerende mede-FOKkers mee verhuizen naar elders ?
Gaan we zeker doen. Laten we jullie met de ellende achter.
pi_21670787
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:45 schreef accelerator het volgende:

[..]

Je bedoelt natuurlijk: dank je wel, PvdA, GroenLinks, linkse media en alle stemmers op eerdergenomede partijen en die op CDA, D66 en VVD, die al jaren hele rijen regeringen hebben mogelijk gemaakt die met zijn allen verantwoordelijk zjin voor het gevoerde beleid.

Maar ja, dat zijn wel weer heel veel lettertjes om te typen, en dan is je punt niet meer zwart-wit.
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
pi_21670812
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:34 schreef Morghodius het volgende:

[..]

moet je eens kijken hoeveel problemen we nu al hebben met moslims terwijl het maar een paar procent is, ze veroorzaken minstens driekwart van alle criminaliteit

moet je eens nagaan wat er gebeurt als ze echt groot worden

zo help je heel Nederland regelrecht de afgrond in, en richting een burgeroorlog
Sinds wanneer wordt er geregistreerd op religie als het om criminaliteit gaat.

Verder veel succes met dit stinkende racistische topic allemaal. Zolang kneuzen als accelator hier hun xenofobe winden mogen laten, heb ik er niks te zoeken
pi_21670824
quote:
Laat toch zitten, Pool. Die jongetjes hier zijn onverbeterlijk met hun rechtse provocerende praatjes. Wees verstandig: zwijg en gniffel om dat genuil.
eigenlijk ben ik alles behalve rechts, rechts vind mij extreem links omdat ik een veganist ben en een dierenactivist.

niet alle mensen die kritiek hebben op de islam zijn rechtse mensen, ik ken zelf steeds meer linkse mensen waarbij de ogen open gaan, normaal links wel te verstaan, geen blinde extreem linkse gekken.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:41:00 #19
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_21670843
quote:
Tja, overtuigen doe ik ze toch niet Maar straks gaan ze denken dat heel Nederland het met ze eens is, omdat er toevallig 1000 van hun soort actief op forums lopen te huilen.
pi_21670857
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:42 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dit is niet hypocriet meer. Dit is de hypocrisie zelve.

De PVDA beweerde dat de integratie mislukt was, nu beweerd zij bij monde van Wouter Bos exact hetzelfde en beschuldigd rechts van oogkleppenpolitiek. Het is te bizar voor woorden.
Ik zie Wouter Bos nergens zeggen dat de integratie is mislukt

Verder heeft Bos natuurlijk gewoon gelijk dat moslims en andere allochtonen gewoon blijven natuurlijk, en dat de rechtse medemens dat niet wenst te accepteren. Eigenlijk zegt Bos niks geks.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2004 21:44:07 ]
pi_21670935
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zie Wouter Bos nergens zeggen dat de integratie is mislukt

Verder heeft Bos natuurlijk gewoon gelijk dat moslims en andere allochtonen gewoon blijven natuurlijk, en dat de rechtse medemens dat niet wenst te accepteren. Eigenlijk zegt Bos niks geks.
quote:
De PvdA-fractievoorzitter zei de verantwoordelijkheid te nemen voor het succes en de mislukkingen
De mislukkingen wegen nu veel zwaarder dan de succesen. (Die er, om eerlijk te spreken. Toch ook zijn)
pi_21670942
quote:
ook al zo'n taboe door links in stand gehouden

Statistieken laten zien dat er onevenredig veel mensen van niet westerse afkomst in onze gevangenissen zitten. Land uit zeg ik!!!
quote:
Verder veel succes met dit stinkende racistische topic allemaal.
jij kent de definitie van racisme niet eens. Hou dan aub op hem te gebruiken: kneus
pi_21670954
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Verder veel succes met dit stinkende racistische topic allemaal. Zolang kneuzen als accelator hier hun xenofobe winden mogen laten, heb ik er niks te zoeken
zodat het probleem beter aangepakt kan worden, kijken wat de oorzaak is, dit is al zovaak verteld

mischien moeten idioten zoals jij maar eens leren LEZEN
pi_21671001
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef Pool het volgende:

[..]

Tja, overtuigen doe ik ze toch niet Maar straks gaan ze denken dat heel Nederland het met ze eens is, omdat er toevallig 1000 van hun soort actief op forums lopen te huilen.
gezien het succes van Pim Fortuyn, en na zijn dood dat steeds meer mensen zagen dat hij best wel gelijk had is het eerder miljoenen

maarja, mensen zoals jij verkopen hun zus aan de locale islamitische loverboy
pi_21671009
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:46 schreef Morghodius het volgende:

[..]

zodat het probleem beter aangepakt kan worden, kijken wat de oorzaak is, dit is al zovaak verteld

mischien moeten idioten zoals jij maar eens leren LEZEN
Maar hoe kom je er bij dat zoveel criminaliteit door moslims wordt gepleegd? Daar reageer ik op. Dat is zo'n sullige opmerking. Dat kan je niet weten want dat wordt niet geregistreerd namelijk. Ik kan dus heel goed lezen en vraag jou je bewering te staven.

Wie heeft er ooit gezegd dat veganisme en dierenactivisme ook maar iets met links te maken heeft trouwens???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')