Nopequote:Op woensdag 1 september 2004 11:43 schreef Bjoro het volgende:
anders beginnen jullie ff lekker allemaal tegen mij....hebben jullie dan echt niets te doen ?
ha ha ha wat zal jouw dag lekker lang duren !!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Nope
dat doet pijn in NYquote:
heb je niemand om mee te bellenquote:Op woensdag 1 september 2004 12:54 schreef Bluezz het volgende:
GooooooIndians
ik verveel me te pletter, neem me niet kwaluk
Lekker bellen met mij lekker bellen met haar lekker bellen met elkaarquote:Op woensdag 1 september 2004 12:59 schreef pascalheister het volgende:
heb je niemand om mee te bellen
Oh shit, je pillen vergetenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker bellen met mij lekker bellen met haar lekker bellen met elkaar
linkervoet op blauwquote:Op woensdag 1 september 2004 12:54 schreef Bluezz het volgende:
GooooooIndians
ik verveel me te pletter, neem me niet kwaluk
Weer die blauwe snoepjes van gisteren ??quote:Op woensdag 1 september 2004 13:11 schreef SCH het volgende:
Oh shit, je pillen vergeten
SCH geeft Bluezz iets te laat de juiste dosis medicijnen
Ik had er 12 op.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Weer die blauwe snoepjes van gisteren ??
teeeeeeeeelefoon, telefoon, telefoon, telefoooooonquote:Op woensdag 1 september 2004 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Moet mijn linkerpil op blauw?
beetje stijfjes ???quote:Op woensdag 1 september 2004 13:20 schreef Suijk het volgende:
Ik had er 12 op.
Heb nog wat last.
kun je nagaan...hij ligt op zijn buik !!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Suijk ga eens onder het twister-kleed vandaan, het lijkt wel een tent
Trek jij hem er ff onder vandaan?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef Bjoro het volgende:
kun je nagaan...hij ligt op zijn buik !!!!
Leuke combi!quote:Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Gisteren weer eens naar Bløf geweest, samen met Femi Kuti...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |