Oke ik ga eens ff checke dan.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:04 schreef mistermaniac het volgende:
Ik heb een packetsniff gedaan toen dit programma aan het pulsen was, en ik heb geen tekst gezien die ik getypt had.
Ur welcomquote:Op woensdag 1 september 2004 09:14 schreef mistermaniac het volgende:
thnx
Jeps maar ja we moeten het ff op ONZ pleuren ofzo die gasten typen zich helemaal wezenloos.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:57 schreef Klonk het volgende:
we hebben al vier leden, moet nog een beetje meer bij anders kunnen we het echt vergeten dat we got gaan verslaan.
Okequote:Op woensdag 1 september 2004 13:00 schreef mistermaniac het volgende:
mmz geen slecht idee, ga je gang...
hehehe, gewoon laten staanquote:Op woensdag 1 september 2004 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Jogy pleurt altijd al me topics dichtquote:Op woensdag 1 september 2004 13:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehehe, gewoon laten staan
tot jogy het zat is
zie OP... linkjequote:Op woensdag 1 september 2004 13:55 schreef Marty26 het volgende:
Maak anders ff een Userlist van de mensen die mee doen in het Fok! teamOlga is Nuongirl en de rest naja is duidelijk. Zo word de lijst steeds duidelijker.
Kan best heb er wel eens iets over gelezen op GoT.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:11 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Is dit hetzelfde als Project Dolphin?
Faken is ook niet leuk joh, dan klopt 't niet meerquote:Op woensdag 1 september 2004 14:47 schreef FRaGMaN het volgende:
"activity throttle breached" lol die server vind 23.000 keystrokes in 15 minuten niet tof.
Als je slim bent ga je enorm lange zinsconstructies bedenken zodat je veel toetsdrukken nodig hebt om duidelijk te maken wat je wilt. Als je dat namelijk doet bevordert dat de telling van het aantal toetsdrukken enorm.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:37 schreef mistermaniac het volgende:Typ normaal of helemaal niet.
yu0 si teh suck. me si teh 1337quote:Op woensdag 1 september 2004 16:37 schreef mistermaniac het volgende:Typ normaal of helemaal niet.
Je hebt je pilletjes vergeten in te nemenquote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
yu0 si teh suck. me si teh 1337
stfukk?
Praat normaal hier of doe Alt+F4quote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
stfukk?
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
stfukk?
whahahahaha, hoe triest kun je zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
stfukk?
Doe jij dan ook is normale smiley's gebruikenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe eens normaal praten dan!
Wij mogen toch ook plezier hebben en mensen uitlachen. Nee maar even serieus voordat het weer in een GoT/Fok! flame gaat overlopen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef Klonk het volgende:
ga daar dan lekker verder spelen
Bobje(Hoofd WP afdeling @ GoTquote:Op woensdag 1 september 2004 19:14 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
Wij mogen toch ook plezier hebben en mensen uitlachen. Nee maar even serieus voordat het weer in een GoT/Fok! flame gaat overlopen.
Zoals eerder is gezegt zijn we in 3 weken 100 plaatsen gestegen en hebben we 400 leden erbij gekregen. Dat is gewoon niet te verslaan.
Vertel eens. Wie interesseert dat?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:14 schreef bobje86nl het volgende:
Zoals eerder is gezegt zijn we in 3 weken 100 plaatsen gestegen en hebben we 400 leden erbij gekregen. Dat is gewoon niet te verslaan.
OMGquote:Op woensdag 1 september 2004 19:29 schreef Slarioux het volgende:
Guttegut nero355, "GoT rules".
Ik dacht dat de algemene mening op GoT was dat Fok! kinderachtig was. Ga je het nu omdraaien?
Dan ist goedquote:Op woensdag 1 september 2004 19:31 schreef nero355 het volgende:
[..]
OMGIt's called a joke
en nee ik ben niet een van de "o zo slimme" heren die dat denkt
Denk je nou echt de de Tweakertjes het afkunnen zonder een programma te schrijven waarmee je elke klik dubbel telt. Come on.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:46 schreef T1andonly het volgende:
GoT zet natuurlijk groter geschut in dan FoK!, daarvan kun je niet echt winnen en dat is jammer, maar je zult altijd zien dat er grote groepen domineren
Zie begin pagina daar staat wachtwoord enzo.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
hehehe, beginning nowhoe kan ik t fok team joinen dan?
Welcom On Boardquote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef cygnusx het volgende:
im in the team( wees blij want ik pc nogal wat af)
wat bedoel je met plaatje ?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:55 schreef cygnusx het volgende:
mn plaatje staat nog steeds op 7 en 12 terwijl dat toch wel wat meer is en op de highscore lijst wel goed staat... hoe komttat?
quote:I have pulsed keys, but the number shown on my signature image is still the same. What is going on here!?
whatpulse.bounceme.net caches your information for a period of 6 hours. In other words, within 6 hours your signature show the correct number of keys.
door de op te lezen, daar staat alles inquote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
hehehe, beginning nowhoe kan ik t fok team joinen dan?
ja bedankt enzoquote:Op donderdag 2 september 2004 00:32 schreef Slarioux het volgende:
QG! Je bent weer online!
Welkom terug enzo
Mistery guest Renee.....quote:Op donderdag 2 september 2004 00:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ja bedankt enzo
Ik zag m'n hele fanclub op IRC in #actionradio
Ja baasquote:Op donderdag 2 september 2004 08:25 schreef Marty26 het volgende:
Mensen ga eens snel typen
Netjesquote:Op donderdag 2 september 2004 08:33 schreef Slarioux het volgende:
Dude, ik ben al 500 plaatsen gestegen sinds gisteravond ofzo, dus niet miepen jij!
* Marty26 duikt op ze vrouw liefquote:Op donderdag 2 september 2004 08:26 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja baas
Ja tis echt heel erg, de hele nacht zitten coden dus dan gaat het errug hard. Btje grafiekjes bouwen enzo, veel code, veel backspacenquote:Op donderdag 2 september 2004 08:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Netjes
[..]
* Slarioux duikt op ze vrouw lief
Ja ik antwoord me users hier gewoon met een 3x zolang antwoord als normaal.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja tis echt heel erg, de hele nacht zitten coden dus dan gaat het errug hard. Btje grafiekjes bouwen enzo, veel code, veel backspacen. Gaat de goede kant op zo.
Achbij mij weinig verschil, ik typ altijd toch wel erg veelquote:Op donderdag 2 september 2004 09:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik antwoord me users hier gewoon met een 3x zolang antwoord als normaal.
Werkt ook wel mee denk ikhahah ze zullen wel denken shit die is ineens sociaal geworden
Grapjasquote:Op donderdag 2 september 2004 10:15 schreef Marty26 het volgende:
Zo linkje gemaakttnx Kwarkie.
En Nuongirl ik krijg anders wel steeds langere emails van je
JAH ikke wil mail.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:16 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Grapjas
Of is dit meer een verkapt ik wil een mailtje van je ?
Is goed komt er aan hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 10:49 schreef mistermaniac het volgende:
Ruilen tegen een gmail account dan maar![]()
's goed hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 13:49 schreef mistermaniac het volgende:
Ik flush er maar even weer 10427 door
hehehehe goed zo, ben je al bij Adam en Eva aangekomen?quote:Op donderdag 2 september 2004 14:14 schreef Nuongirl het volgende:
Ik moet een deel van mijn stamboom weer opnieuw invoeren dus dat helpt ook flink
Ik heb het gecheckt en ik heb idd een adam en een eva in mijn stamboom, alleen zijn ze niet met elkaar getrouwdquote:Op donderdag 2 september 2004 14:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hehehehe goed zo, ben je al bij Adam en Eva aangekomen?
Trouwen is ook veel te modern voor adam en eva. Toen waren ze de enigen, denk je dan aan trouwen?quote:Op donderdag 2 september 2004 14:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt en ik heb idd een adam en een eva in mijn stamboom, alleen zijn ze niet met elkaar getrouwd
Nee ok dan denk je aan idd aan andere dingenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Trouwen is ook veel te modern voor adam en eva. Toen waren ze de enigen, denk je dan aan trouwen?
Adam en eva deden aan Plain Pr0nquote:Op donderdag 2 september 2004 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nee ok dan denk je aan idd aan andere dingen
Nee hoor, doet het goed hierquote:Op donderdag 2 september 2004 14:59 schreef Kwarkie het volgende:
server down?
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:35 schreef Flying het volgende:
Ik was al een tijdje bezig zonder team.
*Eerste staat*
kan uberhapt niet;) wie is je getuige e.t.c.? en dan nog als je daaro beetje naakt loop en je komt een naakte vrouw tegen en je vind haar een geil wijf, nou dan denkik niet och, trouwenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Trouwen is ook veel te modern voor adam en eva. Toen waren ze de enigen, denk je dan aan trouwen?
Voor zolang als het duurtquote:Op donderdag 2 september 2004 16:35 schreef Flying het volgende:
Edit:
*Eerste staat*
Lang dusquote:Op donderdag 2 september 2004 17:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor zolang als het duurt![]()
quote:GoT
Gathering of Tweakers
This team has 546 member(s), which have typed 124,275,958 keys and clicked 37,592,105 times alltogether.
The team holds 0.91% percent of all the teams/users of this project.
quote:Op donderdag 2 september 2004 19:16 schreef bobje86nl het volgende:
Mensen, nog ruim 5 miljoen en we staan op plaatsje 10.
[..]
![]()
toetsenbord schat, toetsenbordquote:Op donderdag 2 september 2004 19:50 schreef mistermaniac het volgende:
welke vage muis heb jij wel niet dan ?
Mogguh martyquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:24 schreef Marty26 het volgende:
Mogge type teampje
Ik heb je lekker al ingehaaldquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:42 schreef Marty26 het volgende:
Willen jullie niet typen als ik er niet ben![]()
quote:You have sucessfully joined team Fok!!
Tiep jij je verslagen dan met de muis ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:28 schreef Rnej het volgende:
zodra ik mijn ontwerpverslagen moet gaan typen voor school en weer met solidworks aan de gang ga.. dan own ik iedereen in mouseclicks
Toetsenbord wordt ook gemeten hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:53 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Tiep jij je verslagen dan met de muis ?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Toetsenbord wordt ook gemeten hoor
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:28 schreef Rnej het volgende:
zodra ik mijn ontwerpverslagen moet gaan typen voor school en weer met solidworks aan de gang ga.. dan own ik iedereen in mouseclicks
Liefquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:19 schreef mistermaniac het volgende:
This team has 28 member(s), which have typed 2,781,236 keys and clicked 958,227 times alltogether.
The team holds 0.02% percent of all the teams/users of this project.
Kijk we komen er wel
Tik je zoveelquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:16 schreef Qwea het volgende:
ik heb net 12.068 geflusht
Looks like it...quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:36 schreef Roönaän het volgende:
Pulse (39239 keystrokes since last pulse)
Maar dat is weer een ander programma zeker? Van project dolphin?
Dat programma ben ik 3 crashes geleden ergens al kwijt geraakt, was wel leukquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:36 schreef Roönaän het volgende:
Pulse (39239 keystrokes since last pulse)
Maar dat is weer een ander programma zeker? Van project dolphin?
hij pulsed wel weinig dat ding.. vin je het gek dat die aantallen zo omhoog schietenquote:1 4-9-2004 09:36:30 39,322
2 2-9-2004 16:59:10 51,297 Too big to display
3 31-8-2004 23:08:55 56,226 Too big to display
4 28-8-2004 11:17:44 63,340 Too big to display
5 26-8-2004 14:02:01 53,142 Too big to display
QyRoZ is in 15950th place.quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat programma ben ik 3 crashes geleden ergens al kwijt geraakt, was wel leuk
Bij mij ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:45 schreef masterr112 het volgende:
Grr, is die pulse server nou nog steeds down?
why? zat je te faken?quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:45 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gewoon gedelete
BetasIRC is teh pwn. j00 fux0rquote:Op woensdag 1 september 2004 15:25 schreef Repeat het volgende:
GoT si teh pwn. Binnen 30 dagen staan we 1, dus je hoeft het niet eens te proberen![]()
tweakerquote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
stfukk?
ik ook. groot word doc gemaakt en daar kruipt veel tik en klik werk inquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:14 schreef Qwea het volgende:Ik haat het als de site down is.Ik had nu al makkelijk 20,000 pulse kunnen hebben
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:19 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ook. groot word doc gemaakt en daar kruipt veel tik en klik werk in
Ja idd, nog steeds down. Laat ze er wat aan doen!quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:26 schreef Qwea het volgende:
en nog down*Trap* trouwens. We need more members
ghehe verander maar in 35quote:Op zondag 5 september 2004 00:35 schreef cygnusx het volgende:
daarom, ik kan nu al minimaal 25 uur al niet pulsen
pff maak je niet zo druk man tis niet het eind van de wereldquote:Op zondag 5 september 2004 11:00 schreef Qwea het volgende:
godvernog steeds down
![]()
![]()
![]()
hoeren host
quote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef Nato het volgende:
Há.. idd Project Dolphin, die was ik uit het oog verloren..
Zogauw het online is meldt ik me wel aan, maar hoe werkt het met een KVM Switch..?
Yub.. dacht ik ook al aan, eens kijken of dat werkt..quote:dan op 3 pc de client installeren met dezelfde gebruikersnaam/pass als dat lukt.
De oude zeker..? 2002-2003.. Dacht dat revive Project Dolphin nog steeds draaide..?quote:Dolphin heb ik ook nog aan meegedaan, maar dat was toen op een gegeven moment klaar, da was wel jammer
quote:Op zondag 5 september 2004 13:45 schreef webfreaky het volgende:
ik wilde meedoen maar die site doet het niet... tvp
huh nederlands ik nietquote:Op zondag 5 september 2004 16:58 schreef SuRiNaMeR het volgende:
Huh mij die whatpulse.org het niet.
whehe volgens mij is het ietsje langerquote:Op zondag 5 september 2004 17:41 schreef webfreaky het volgende:
The website will be down for a few minutes for maintance, sorry for any inconveniance this may cause.
WhatPulse staff.
Ik wil hem wel voor je online zetten, maaruh volgens mij kan dat niet, aangezien je ook een username ed moet hebben voordat ie begint.quote:Op zondag 5 september 2004 18:26 schreef Nato het volgende:
Tja, eerlijk gezegt ben ik van het soort dat gelijk met volle overgave ertegenaan wil gaan, er zijn dan al heel wat aanslagen verloren gegaan, heeft iemand niet ergens een externe link..? kan ie alvast gaan bijhouden, flushen komt dan later wel..
ghehe vertel wat nieuwsquote:Op zondag 5 september 2004 18:46 schreef ID-Tweak het volgende:
ding is down
quote:The offical WhatPulse server is down. You cannot login.
zeg was t niet whatpulse.orgquote:Op zondag 5 september 2004 22:21 schreef Slarioux het volgende:
Jezus, schiet niet echt op zeg.
http://newnet.qsrch.com/dpark?s=whatpulse.com&prt=nn01
Da's ook lekker handig. Domein gekaapt.
yepz youre rightquote:Op zondag 5 september 2004 22:24 schreef cygnusx het volgende:
[..]
zeg was t niet whatpulse.org
Ooh mooi, dus kan ik morge mooi weer gaan pulsequote:Op zondag 5 september 2004 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
Note, pulsing does not work yet due to the current server move, this will be solved on monday morning (CET)
Een heel grot gedeelte van de database is verloren gegaan (5 dagen ofzo) en Fok! dus ookquote:Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef mrkanarie het volgende:
GVD, waarom dat dan weer?
en Fok! team heeft al 2 members nuquote:Op maandag 6 september 2004 07:28 schreef masterr112 het volgende:
Okey, ik heb ff fok! het team aangemaakt, degene die hem eerst ownde ed moet het ff zeggen dan draag ik hem wel over aan degene, maar nu kan iedereen iig weer pulsen voor het goede doel
GL&HF, pass ed is allemaal hetzelfde
waar kan ik dan de stats zien? ik krijg die site nog niet geopend....quote:Op maandag 6 september 2004 08:23 schreef mrkanarie het volgende:
We kunne weer pulse
doe je aan beeldbewerking of heb je 10x klikken nodig om een knop te vinden?quote:Op maandag 6 september 2004 10:21 schreef Jump het volgende:
ik heb gewoon 2 keer zoveel kliks als toetsaanslagen
RSI go go go
nee, zojuist tranport ycoon gespeeld; en dat is één en al muisklik gedoequote:Op maandag 6 september 2004 10:23 schreef Chirma het volgende:
[..]
doe je aan beeldbewerking of heb je 10x klikken nodig om een knop te vinden?
Transport Tycoon?? dan gaan je clicks snel omhoog merkte ik gisteren!quote:Op maandag 6 september 2004 10:21 schreef Jump het volgende:
ik heb gewoon 2 keer zoveel kliks als toetsaanslagen
RSI go go go
quote:Op maandag 6 september 2004 10:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Transport Tycoon?? dan gaan je clicks snel omhoog merkte ik gisteren!
een pulse is een pulse héquote:Op maandag 6 september 2004 10:26 schreef Chirma het volgende:
tijdens spelletjes 'm aanhouden is wel flauw.. maar verhoogt ons team iig wel
Ze kunnen gewoon niet hebbe dat wij zo'n goede tegenstander zijn.quote:Op maandag 6 september 2004 11:29 schreef Troel het volgende:
en GOT is helemaal blij dat Fok! weg was
ik snap werkelijk dat eeuwige gezeik niet.
laat de kindertjes doenquote:Op maandag 6 september 2004 11:29 schreef Troel het volgende:
en GOT is helemaal blij dat Fok! weg was
ik snap werkelijk dat eeuwige gezeik niet.
Huh wat? Ik proxy? Bij mij werkt het gewoon hoorquote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef Marty26 het volgende:
Die van mij draait als een gek. Gewoon me oude prog gebruikt niks aan de hand.
O ja troel jij draait toch proxy? moet je wel ff instellen
Maar denk dat je dat wel wist. Maar zeg het toch ff.
that's the spiritquote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef DutchBlood het volgende:
GoT verlaten en fok! gejoined, meteen 3de in het fok! team.
quote:Op maandag 6 september 2004 11:52 schreef Jump het volgende:
[..]
that's the spirit
Marty, verander je sig ff, nieuw url is http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1882quote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef Marty26 het volgende:
Die van mij draait als een gek. Gewoon me oude prog gebruikt niks aan de hand.
O ja troel jij draait toch proxy? moet je wel ff instellen
Maar denk dat je dat wel wist. Maar zeg het toch ff.
doe maar niet, ik sta al eerstequote:Op maandag 6 september 2004 12:29 schreef DutchBlood het volgende:
![]()
Nu nog een beetje doordevven en ik sta in notime #1
Op fok mag je geen plaatjes in je sig hebbenquote:Op maandag 6 september 2004 13:21 schreef Berretje het volgende:
Hij werkt nu denk ik... maarre.. hoe krijg ik die dat plaatje in mun sig... dat lukt niet met BB code... dus [ img]http://whatpulse.bounceme.net/sig/Berretje.png[/ img] zonder spaties uiteraard
quote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef DutchBlood het volgende:
GoT verlaten en fok! gejoined, meteen 3de in het fok! team.
tja, who was first?quote:Op maandag 6 september 2004 19:18 schreef cygnusx het volgende:
dude wtf, project dolphin lijkt wel TE drastisch veel op die van whatpulse... gejat?
Ehm, nee.quote:Op maandag 6 september 2004 19:18 schreef cygnusx het volgende:
dude wtf, project dolphin lijkt wel TE drastisch veel op die van whatpulse... gejat?
Oftewel:quote:This is the new Project Dolphin, a project running to count the number of keys you type. The hype started early 2002 with the currently dead Project Dolphin. Project Dolphin was a fairly large project to track how many keys you type and keep statistics of it, and you could compare yourself to others.
Unfortunately, the project died early 2003, being about a year old. The 'big brain' behind Project Dolphin, nirgle, left behind the sourcecode of the client (Pulse) and the serverside scripts handling the 'pulsing' of the amount of keys. I downloaded both of 'm and started working on the new Project Dolphin. My goal: revive Project Dolphin.
I've been working on it for some time to code all of the functions which were implemented in the old Project Dolphin, and adding more function during the run. Project Dolphin will always be under development, and more functions will be added. On the bottom of a page is my ToDo list, and a list of working things. When i get new idea's i add them to the ToDo list, and when they're working they are moved to the Working section.
Dolphin was ff eerderquote:Op maandag 6 september 2004 19:18 schreef cygnusx het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2004 19:25 schreef cygnusx het volgende:
tja,volgensmij is er meer activiteit op whatpulse dan dolphin project, en op whatpulse zitten meer mensen, ik denk dat ik ze dr bijde maar afflikker
quote:Project WhatPulse has 17,184 active members, which have typed 12,541,203,823 keys and clicked 2,944,142,223 alltogether.
Weer fout.quote:Project Dolphin:
Currently we have 42,601 members who've typed 113,696,019,734 keys altogether.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |