Why me?
Ik keek woensdag bij de Team Stats, en toen hadden de Dutch Power Cows (250 members) 110 miljoen aanslagen, en Alliance Francophone (437 members) had er 78 miljoen. Vandaag keek ik weer, en nu zijn er bij ons 8 miljoen bijgekomen, en bij hen 15+ miljoen
Als dat zo doorgaat halen ze ons heel snel in, en dat mag niet gebeuren natuurlijk.
Het is ook erg leuk voor jezelf om mee te doen natuurlijk! Ik had nooit verwacht dat ik vaak 15000+ toetsaanslagen per dag had.
OK, ik doe mee! Maar hoe?
Het is doodsimpel! Je moet allereerst hier [61Kb .zip] het progje downloaden wat de toetsaanslagen bijhoud. Daarna moet je je hier aanmelden. Installeer daarna het programmaatje, vul je gebruikersnaam etc. in. Daarna log je in bij 'Your Account', en Klik op Join a Team. Zoek op ID '2', en klik de Dutch Power Cows aan . En nu typen maar!
* cREATiVe8500 hoopt dat veel fokkers joinen! (we kunnen het gebruiken!)
Mensen die net gejoined hebben (tromgeroffel):
quote:GoT-ters die nu ook gejoined hebben:
BierKoning
BlaatschaaP
flappiewappie
Jojogirl
Maggie
ROEN
Sheepcidus
StefanFM
TheCurve
quote:Er zullen waarschijnlijk mensen zijn die niet de DPC willen joinen, maar een eigen team starten. Dat kan, maar de kans dat jouw team dan op #1 komt te staan is minimaal (120.000.000 toetsaanslagen haal je niet snel in
[DPC] Coldfusion
[DPC]Wessie
[dpc]zephyr
4POX
Adarkar
Airwolf
Andy4fun
Asphyxion
Atar
Bandiet
BBMSwift
bolleh
Bootje
ChimeraPD
coelho
D^e^X
danielkegel
def_p
dexx
disjfa
DRaakje
draikan
drm
DutchCommando
E-Jey
Elect
Fallen-Angel
fleppuhstein
GoUdViS
hobs0n
Hyperbird
illem
isdnsux
Jessen
Jordan2k
Juniorrules
Justice
justsomeone2002
JvdBerg
kazz1980
KoeK
laurensl
M v Akkeren
Maggie
Mark_640
megamuch
MrZed
Nikel
OxiMoron
Racoontjuh
rano
Razta
Razzie
rjeggens
RoeLz
RutgerB
Sabian
samba
sdomburg
serl
SiNTeK
Sjoe Ass
Slarioux
Squirtle
Steel-Frog
thagizzmo
TutanRamon
Tu-Tone
Tweakertje
twi
vinkie
WaCkY
XFORC3R
YoMaN
Nog een ding: IEDEREEN kan en mag meedoen! Het is heel makkelijk te installeren!
en nee, dit is geen spam: allereerst heb ik het niet zelf bedacht, en ik wil natuurlijk erg graag dat we op #1 blijven staan. maar in de tweede zin geef ik nadrukkelijk aan dat je het alleen kunt doen.
[Dit bericht is gewijzigd door cREATiVe8500 op 01-06-2002 17:22]
Het zal mij benieuwen hoe snel ik boven de 120.000.000 uit kom:)
Grtz,
/me
quote:yeah, right
Op zaterdag 01 juni 2002 00:41 schreef TimberWolf het volgende:
Jah, laat ik eens een programmatje installeren wat mijn toetsaanslagen registreert, en naar een website stuurt... Ik kan ook gewoon al mijn passwords in plain-text op mijn webpage zetten, dat is sneller...
quote:
Jah, laat ik eens een programmatje installeren wat mijn toetsaanslagen registreert, en naar een website stuurt... Ik kan ook gewoon al mijn passwords in plain-text op mijn webpage zetten, dat is sneller...
quote:mee eens!!
quote:Donderdag hadden we er 250, nu hebben we >330
Op zaterdag 01 juni 2002 11:20 schreef flappiewappie het volgende:
hoeveel hebben we er al?:P
quote:Je bent vergeten ons team te joinen
Op zaterdag 01 juni 2002 11:14 schreef inkie1010 het volgende:
Ikke doe ook meej!!!! tiep tiep tiep
[Dit bericht is gewijzigd door cREATiVe8500 op 01-06-2002 11:41]
quote:pa-ra-'noia (de ~ (v.))
Op zaterdag 01 juni 2002 11:25 schreef ensifex het volgende:[..]
mee eens!!
1 geestesziekte, gekenmerkt door waanideeėn over intenties van anderen, waarbij de verstandelijke vermogens onaangetast blijven
quote:Je kan je pulses opsparen en met de hand doorsturen. geen enkel probleem hoor
Op zaterdag 01 juni 2002 12:24 schreef BierKoning het volgende:
Ik denk dat jullie te weinig aan mij hebben, aangezien in geen kabel heb en dus maar een uurtje per dag internet ofzo
quote:En ik neem aan dat een "puls" je aantal aanslagen is ofzo?
Op zaterdag 01 juni 2002 12:26 schreef Slarioux het volgende:[..]
Je kan je pulses opsparen en met de hand doorsturen. geen enkel probleem hoor
quote:Mijn broertje doet ook al een maand mee, en hij heeft geen internetaansluiting. Toen ff een modem aangesloten bij het installeren, maar hij heeft er nu ook al 100000+ (hij speelt ei'k alleen spelletjes. Dus: wel gewoon meedoen!
Op zaterdag 01 juni 2002 12:24 schreef BierKoning het volgende:
Ik denk dat jullie te weinig aan mij hebben, aangezien in geen kabel heb en dus maar een uurtje per dag internet ofzo
En een pulse is het doorsturen naar de Project Dolphin-server hoeveel toetsen je hebt ingedrukt. En voor de paranoia mensen, het is echt hoeveel, en niet welke!
Nog wat uitgebreider: Het programmaatje houdt het aantal toetsen off-line bij, en hij stuurt ze door wanneer je internet verbinding hebt (je kunt dat ook uitschakelen, en het handmatig doen). Je kunt dus gewoon op een PC die normaalgesproken geen internet heeft het programmatje installeren. Dan heb je bij het installeren een keer internet nodig, en na een poosje (een maand bijv.) om ff te pulsen.
[Dit bericht is gewijzigd door cREATiVe8500 op 01-06-2002 12:32]
quote:Ok, ok ik download dat dingetje wel ff, het is zo klein dat mijn modem het zelfs aankan
Op zaterdag 01 juni 2002 12:29 schreef cREATiVe8500 het volgende:[..]
Mijn broertje doet ook al een maand mee, en hij heeft geen internetaansluiting. Toen ff een modem aangesloten bij het installeren, maar hij heeft er nu ook al 100000+ (hij speelt ei'k alleen spelletjes. Dus: wel gewoon meedoen!
quote:Toetsaanslagen worden gespaard en per 'pulse' verstuurd. Dat kan je zo instellen dat dat alleen als jij dat wilt gebeurt
Op zaterdag 01 juni 2002 12:28 schreef BierKoning het volgende:[..]
En ik neem aan dat een "puls" je aantal aanslagen is ofzo?
Ff een pic voor de duidelijkheid
quote:woei! wat zijn we weer behulpzaam
Op zaterdag 01 juni 2002 12:31 schreef Slarioux het volgende:[..]
Toetsaanslagen worden gespaard en per 'pulse' verstuurd. Dat kan je zo instellen dat dat alleen als jij dat wilt gebeurt
Ff een pic voor de duidelijkheid
[afbeelding]
En zonder al te paranoide te worden. Wat zal nou het nut zijn hiervan. Een of meerdere servers draaien om al die tellingen te registreren is zeker niet gratis.
Terrorisme bestrijding? Marktonderzoek? Bleuh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |