De vraag die ons eigenlijk nog steeds bezig houdt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:31 schreef Suijk het volgende:
Gaat Zlatan nog weg?
Zo ja, waarheen en wie wordt zijn vervanger?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:23 schreef Againzender het volgende:
Kaarten voor de CL heb ik vandaag ook maar even gehaald
En dat verschil zie je zeker nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:24 schreef APK het volgende:
Ook lekker kut als je net voor dit seizoen een duur shirt met Zlatan achterop gekocht hebt.
Die van mij was 4¤ in Thailand.
quote:Nol Hendriks: Ajax sterker met Kone
"Op kleine details na zijn we akkoord over een transfer van Kone", dit zei technisch directeur Nol Hendriks van Roda JC dinsdagmiddag tegen AT5.
Hendriks: "Kone is ideaal voor een 4-3-3 systeem, hij kan goed kaatsen en heeft een prima assist. Met hem wordt Ajax sterker dan met Ibrahimovic. Die jongen heeft een fantastische mentaliteit. Het is de beste speler die Roda ooit gehad heeft. " De deal met Kone is onvoorwaardelijk, ook als de transfer van Ibrahimovic niet door zou gaan.
De terugkeer van Anastasiou is bijna rond. Er wordt nog gesproken over de verdiensten van de Griek bij Roda JC.
En lekker zweterig ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:29 schreef twi het volgende:
En dat verschil zie je zeker nietDie dingen op eBay zijn spuuglelijk i.v.m. de originele
Nepshirts zijn voor nepsupporters.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:24 schreef APK het volgende:
Ook lekker kut als je net voor dit seizoen een duur shirt met Zlatan achterop gekocht hebt.
Die van mij was 4¤ in Thailand.
Koné is gewoon een wereldtalent, let maar op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:48 schreef Suijk het volgende:
Ja, die Nol weet wel hoe die zijn producten moet verkopen.
Maar dat heeft met de beurs koers enzo te maken. Voorkennis geven en weet ik veel wat allemaal meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
En weer heeft ome Arie gelogen.
Een paar dagen terug.
"Mijnheer vd Eijden,klopt het dat Juventus zich gemeldt heeft voor Zlatan?
-Nee,daar is niets van waar"
Zal Sonck vast leuk vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Welk rugnummer krijg Koné, 9?
Het is nog geen eens officiëelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Ga er maar van uit dat Zlatan gaat en Koné komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is nog geen eens officiëel.
Bij Roda heeft hij 11, meen ik.
Dat beetje hoop blijft hé.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat Zlatan gaat en Koné komt.
Kijk, als Ibrahimovic er nu niet uit komt met Juve, dan hebben we pas een mooi teamquote:Nol Hendriks: Ajax sterker met Kone
"Op kleine details na zijn we akkoord over een transfer van Kone", dit zei technisch directeur Nol Hendriks van Roda JC dinsdagmiddag tegen AT5.
Hendriks: "Kone is ideaal voor een 4-3-3 systeem, hij kan goed kaatsen en heeft een prima assist. Met hem wordt Ajax sterker dan met Ibrahimovic. Die jongen heeft een fantastische mentaliteit. Het is de beste speler die Roda ooit gehad heeft. " De deal met Kone is onvoorwaardelijk, ook als de transfer van Ibrahimovic niet door zou gaan.
De terugkeer van Anastasiou is bijna rond. Er wordt nog gesproken over de verdiensten van de Griek bij Roda JC.
Maar zoals ik al eerder in dit topic schreef, aan een ongemotiveerde Zlatan heb je niks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat beetje hoop blijft hé.
In dat geval kan je gelijk meerdere spelers verkopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar zoals ik al eerder in dit topic schreef, aan een ongemotiveerde Zlatan heb je niks.
Lijkt me dat de 9 dan naar Sonck gaat, het is dan deze keer de beurt aan Koné om die 1 van 19 af te spelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Nou.......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:13 schreef twi het volgende:
Zlatan blijft, Koné komt
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:14 schreef Kaalhei het volgende:
Transfer Ibrahimovic dreigt te mislukken
31/8/2004 15:56
EXCLUSIEF - Het leek slechts een kwestie van tijd, maar voorlopig is de kans groter dat de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Juventus niet doorgaat. De eisen van Ajax zorgen voor oponthoud.
Ajax en Juventus hebben elkaar gevonden in de hoogte van de transfersom. Het probleem ligt meer in de betaling van de afkoopsom, want de Amsterdamse club eist vergaande garanties. En juist daar schuilt het probleem, omdat het nagenoeg onmogelijk is voor Juventus om binnen de gestelde termijn te voldoen aan de die eisen.
De voorzichtigheid van Ajax is ingegeven door de slechte ervaringen een jaar geleden. De transfer van Cristian Chivu naar AS Roma dreigde te mislukken, omdat de Romeinse club niet over de brug kon komen. Ajax wacht nog steeds op een deel van de afkoopsom.
In afwachting op een akkoord tussen de clubs zit Ibrahimovic voorlopig in Nederland. De tijd begint te dringen, omdat de Zweed nog een medische keuring moet doorstaan in Turijn. Het Italiaanse bondsbureau sluit om 19.00 uur de deuren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:21 schreef twi het volgende:
Ajax met Ibrahimovic en Kone zou wel een droom zijn, natuurlijk. Met Rosales daar nog bij
Ik denk dat ik nog maar even Frank Rijkaard ga bellen, of 'ie niet even contact op wil nemen namens Barcelona voor een bod van 20 miljoen euro, en zich dan op het laatste moment (19.05) terugtrekkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:25 schreef RedGuy het volgende:
Nouja, vooralsnog is nog niks zeker maar ik ga er van uit dat Ajax, Zlatan en Juventus er gewoon uit komen.
Ik denk dat dat dan wel los zal lopen hoor, ik vrees voor jou dat jouw hoop geen bewaarheid wordtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef RedGuy het volgende:
Ja, Zlatan die niet gemotiveerd is en niet met Van Der Vaart in 1 team wil spelen, krijg je straks een Kale Uche verhaal.
Niks helaas aan, als Kone 3 seizoenen in de Arena blijftquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:28 schreef Cheiron het volgende:
Hatem, Zlatan, Kone , dat zou mooi zijn. Helaas dat Ajax dan wel miljoenen voor Kone heeft betaald terwijl er geen noodzaak voor is. Maar toch: jippie
Kan ik me voorstellen, maar je vergeet dat Feyenoord nooit kampioen zal worden met een sterk Ajaxquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:30 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop het niet, ik zou het alleen zonde vinden. Ik zie Feyenoord liever kampioen worden met een sterk Ajax, die we gewoon 2 keer verslaan.
Laat het duidelijk zijn dat ik het absoluut geen extreme eisen vind. Maar het kan zomaar gebeuren dat dit soort zaken in de media worden afgeschilderd als extreem. Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:38 schreef Suijk het volgende:
Extreme eisen? Gewoon betalings zekerheid. Als ik in de supermarkt een pak melk wil kopen en dan zeg: ja, nee, ik betaal je nu 10%, als het me bevalt nog eens 30% en de rest in termijnen over 2 jaar, dan gaan die daar ook niet mee akkoord.
Die interesse van Juve zal wel blijven, volgend jaar een nieuwe kans.
Ik geloof niet dat Kone komt als Zlatan toch blijft maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:01 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat Roda fans het niet erg zullen waarderen als wij nu Kone kopen maar Zlatan blijkt toch te blijven.
We hoeven ook geen vrienden te worden met de Roda aanhang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:01 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat Roda fans het niet erg zullen waarderen als wij nu Kone kopen maar Zlatan blijkt toch te blijven.
Nou vind ik ook wel..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:58 schreef twi het volgende:
Finidi was ook al 37 toen 'ie bij Ajax kwam spelenFinidi was een pur sang buitenspeler, dus dat is nooit te vergelijken. Ik vind om eerlijk te zijn Kone (nog) niet echt een type speler die bij Ajax psat
Maar dat ben ik.
Even keuren kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:28 schreef superjoden het volgende:
hou nou gewoon voet bij stuk !!
heb gewoon zo'n voorgevoel dat hij gaat. Ik heb er geen problemen mee dat spelers gaan(soms wel eens jammer) maar Ajax zal zich weer het kaas van het brood laten eten en zal denk ik genoegen nemen dat er nu een deel betaald zal gaan worden zonder dat er bankgaranties overlegt kunnen worden. Over een aantal weken/maanden zullen we dan weer moeten aanhoren dat Juventus in dit geval het geld niet heeft om aan de betalingen te voldoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:32 schreef Bayer het volgende:
[..]
Even keuren kan toch geen kwaad?
Komt het niet rond dan ligt hij om 00:00 uur weer in zijn eigen mandje.
Bullshit,als ze voor die pipo een aardig bedrag kunnen vangen is ie ook wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt dat ze voor Raffie hebben gekozen.
Ja hehe eigen volk eerstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt dat ze voor Raffie hebben gekozen.
Als de gewenste garantie niet om 19:00 uur verstrekt is door Juve, gaat het feest gewoon niet door.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef superjoden het volgende:
heb gewoon zo'n voorgevoel dat hij gaat. Ik heb er geen problemen mee dat spelers gaan(soms wel eens jammer) maar Ajax zal zich weer het kaas van het brood laten eten en zal denk ik genoegen nemen dat er nu een deel betaald zal gaan worden zonder dat er bankgaranties overlegt kunnen worden. Over een aantal weken/maanden zullen we dan weer moeten aanhoren dat Juventus in dit geval het geld niet heeft om aan de betalingen te voldoen.
Volgens mij heeft het weinig met Koeman van doen. Ik denk zelfs dat koetje Zlatan wel had willen houden ... alleen de directie ziet muntjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:06 schreef popolon het volgende:
Koeman faalt voor de tweede keer met een 'lastige' speler.
Maar die mag gewoon nog even blijven
dat geld is al binnen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:05 schreef sol1tair het volgende:
Voor Chivu was er toch ook een bankgarantie? En naar nu blijkt is nog steeds niet al het geld binnen. Dan vervolgens Zlatan ook nog eens voor een habbekrats verkopen, dat had volgend jaar ook nog wel gekund. Wat een gepruts.
Nederlander enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:08 schreef Dizzee het volgende:
[..]
![]()
zeker, zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:10 schreef Nashje het volgende:
Is het nou al zeker dan?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:10 schreef The_Hives het volgende:
dat geld is al binnen hoor
quote:De voorzichtigheid van Ajax is ingegeven door de slechte ervaringen een jaar geleden. De transfer van Cristian Chivu naar AS Roma dreigde te mislukken, omdat de Romeinse club niet over de brug kon komen. Ajax wacht nog steeds op een deel van de afkoopsom. Juventus geldt echter als een betrouwbare club.
Bron: vi.nl
Op VI (geloof ik) zeiden ze dat er nog steeds gewacht wordt op een deel van de afkoopsom van Chivu.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nederlander enzo
Bron?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:18 schreef Dizzee het volgende:
yep..is rond
nos teletekst 665quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:23 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Bron?
datzelfde stukje stond vanmiddag al op de FPquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:27 schreef Dizzee het volgende:
[..]
nos teletekst 665
en rtl meld het ook.
voor 19 miljoen.
ow dat heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef mat_herben het volgende:
[..]
datzelfde stukje stond vanmiddag al op de FP
Niks, want het is al lang en breed rond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Lijkt me mooi eens te weten wat er nu door Zlatan's hoofd heenspookt...
'You don't know Zlatan.'quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Lijkt me mooi eens te weten wat er nu door Zlatan's hoofd heenspookt...
Mjah, bedoel gewoon deze hele dag, dan is het rond, dan weer niet, moet je om 15:00 nog ff snel naar Turijn vliegen voor een medische keuring terwijl je niet zeker weet of je überhaupt bij Juve gaat spelen....de irritatie om bij dat "rotjoch" (let op: zlatan's gedachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Niks, want het is al lang en breed rond.
Waarschijnlijk was hij vanochtend al in Turijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mjah, bedoel gewoon deze hele dag, dan is het rond, dan weer niet, moet je om 15:00 nog ff snel naar Turijn vliegen voor een medische keuring terwijl je niet zeker weet of je überhaupt bij Juve gaat spelen....de irritatie om bij dat "rotjoch" (let op: zlatan's gedachten) weer in een team te komen.....
Ja hè hè, je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij vanochtend al in Turijn.
Dat niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij vanochtend al in Turijn.
Hij kan moeilijk zeggen dat ie blij is, dan kan ie over 2 weken beter op de bank blijven zittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:12 schreef JaWi het volgende:
Raffie toch, raffie toch
'Ja, natuurlijk is het jammer dat hij weg gaat'
Reageer dan nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
ach man hij mag weg...hij scoort veels te weinig. En ik vind het goed dat ze met dat gedoe voor vDv hebben gekozen aangezien hij toch een hoop krediet krijgt van mij. 4 Jaar op een zeer hoog niveau gespeeld en dan speelt ie ff (een jaar is wel lang) onder zijn niveau adn moet ie weer weg zeg...
Man uit eigen jeugd
Grootste kwaliteiten
Kan wedstrijd beslissen
En zlatan scoort ook ff een keer een mooie goal tegen nac en dan is ie opeens weer de man terwijl ie 3 jaar amper gepresteerd heeft.
PS: wat zou ik Shota toch graag terugwillen![]()
Nog niet volgens rodajc.nl / ajax.nl / studio sport / at5 of teletekstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koné is al helemaal rond?
quote:Vertrek K0ne!
HaajJ PeePsz,, Tis skkr allemaal jmmer da K0ne weggaat,, mja tis oowk wel weer coowl da Anastaciou verhuurd w0rd aan r0wda,, hij maakt makkeluker g0awle als K0ne,, o0wk s t mah voor eve,, mah als hij ons de g0ale kan geve,, -xXx- n R0daFan 4`t leve!
..||..R0daGuwl..||..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nog niet volgens rodajc.nl / ajax.nl / studio sport / at5 of teletekst
Maar het zou natuurlijk kunnen
Stukje van rodajc.nl > prikbord:
[..]![]()
.
Ik geef aan dat zlatan in 3 jaar tijd te weinig heeft laten zien voor mij (vooral doelpunten). Dat ie af en toe een prachtige goal maakt is leuk maar als ie er 30 intikkers inschiet is het toch heel wat beter. VdV moet niet weg maar er werd gesuggereerd dat Zlatan ook weg ging vanwege de ruzie met VdV en als zlatan niet wegging VdV weer boos zou zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Reageer dan niet.
Heeft Zlatan geen grootse kwaliteiten, kan Zlatan geen wedstrijden beslissen?
Wie zegt überhaupt dat vdv weg moet?
Ja maar er staat nog niks op de Roda site en op de Ajax site, dus ik denk dat dit samenhangt met Zlatan. (weet het wel zeker).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:34 schreef tha_dark het volgende:
-knip-
Als dat nou is waar was die 22 miljoenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:45 schreef VoreG het volgende:
Op RTL nieuws wordt gezegd dat 22 miljoen is geboden en dat het al rond is.
Het wordt steeds meer straks gaat die nog voor 30 miljoen de deur uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:45 schreef VoreG het volgende:
Op RTL nieuws wordt gezegd dat 22 miljoen is geboden en dat het al rond is.
Hey Yannis, ga je nou terug naar Roda of niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
ach man hij mag weg...hij scoort veels te weinig.
quote:Ajax verkoopt Jerold Promes aan RKC Waalwijk
Amsterdam, 31 augustus 2004
Ajax heeft overeenstemming bereikt met RKC Waalwijk over de onmiddellijke transfer van Jerold Promes. Promes debuteerde in Jong Ajax op 21 oktober 2002 en had nog een contract tot en met 30 juni 2005.
In het voetbalseizoen 2003-2004 won Promes met Jong Ajax het landskampioenschap en de beker voor Beloftenelftallen onder leiding van coaches John van ’t Schip en Marco van Basten. De centrale verdediger van Jong Ajax scoorde maandagavond in de met 2-4 gewonnen uitwedstrijd tegen Jong Vitesse de 0-2 voor Ajax
Zou dat goed of slecht nieuws zijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:14 schreef superjoden het volgende:
nog steeds geen bevestiging?
Waar heb je dat vandaan van die deadline?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:28 schreef Haspel33 het volgende:
Die 19:00 uur deadline is verlengd naar 24:00u. Kan normaal niet, maar Juve's macht en een pak zwart maffia geld doet wonderen. Hier en daar (Gazetto dello Sport) duiken nog wat berichten op van AC Milan die zich gemengd heeft in het biedingspsel met 22 miljoen. Waarschijnlijk louter als prijsopdrijver.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:28 schreef Haspel33 het volgende:
. Waarschijnlijk louter als prijsopdrijver.
Das gewoon het nieuws van vanochtend dus..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Het NOS journaal meldt dat alles rond is en dat Juventus alleen nog een bankgarantie moet afgeven.
Italiaans RaiSportSat TV-kanaal, maar die hebben het ook maar van horen zeggen. Althans, de manier waarop men het formuleerde was geen zekerheid, maar in de trant van "het schijnt dat".quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan van die deadline?
De NOS is toch niet live tong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Het NOS journaal meldt dat alles rond is en dat Juventus alleen nog een bankgarantie moet afgeven.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:55 schreef Leshy het volgende:
Ik hoop voor Ajax dat Maxwell, Van der Vaart en Sneijder te zijner tijd richting Spanje of Engeland vertrekken. Die Italianen zijn gek![]()
De standaard-transfer:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:16 schreef Leshy het volgende:
[..]
De standaard-transfer:
Club A: "Hier is vijftien miljoen. Geef ons jullie speler."
Club B: "Hier is onze speler. Succes in de Champions League!"
De Italiaanse transfer
Club A: "Wij willen jullie speler en bieden tachtig miljoen."
Club B: "Jullie hebben geen tachtig miljoen."
Club C: "Ok, wij kopen hem wel voor 15 miljoen. Maar het moet wel vlug."
Club B: "Is goed, geef ons maar een garantie dat we betaald worden."
Club C: "Daar is geen tijd voor!!!"
Club B: "Erm, hallo, jullie hebben nauwelijks geld. We willen zeker weten dat we betaald worden."
Club C: "Wacht, we gaan NU telefoneren! Maar het is te laat!!!"
Club B: "Ok, dan komt onze speler nog even terug."
Club C: "Nee, we hebben een garantie!!! Hier!!"
Club B: "Ok, veel succes met de speler, maar was het niet te laat?"
Club C: "Nee, het kon nog net op tijd!!! Kunnen we ook nog vlug die andere speler kopen?!"
Club B: *zucht*
Voor ons in ieder geval niet nee. Mag hopen dat de betrokken partijen het zelf wel al zo ongeveer weten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:47 schreef S-Two het volgende:
er is dus nog nix definitief:?
quote:Einde van de Soap!
EXCLUSIEF Rodajcfans.nl dinsdag 31 augustus 2004- 20.46 uur
Rodajcfans.nl kan exclusief melden dat de soap omtrent de transfers van zowel Kone, Anastasiou en Zlatan voorbij is. Kone vertrekt definitief naar Ajax en Anastasiou keert terug op het oude nest.
Zlatan is om 18.45 uur nog net op tijd medisch goed gekeurd in Turijn en zal naar Juventus vertrekken. De bankgarantie van Juventus is reeds om 17.30 uur aan de Amsterdammers voorgelegd. Arouna Kone zal hem opvolgen in de voorhoede van de Amsterdammers. Overigens staat de transfer van Arouna Kone los van de transfer van Zlatan. Kone zou ook naar Amsterdam zijn vertrokken als de transfer van Zlatan afgeketst zou zijn.
Alhoewel Wiljan Vloet vanmiddag nog aangaf dat hij niets wist van de terugkeer van Yannis Anastasiou, toch zal de oefenmeester van Roda JC de griek kunnen begroeten in zijn selectie. Anastasiou wordt naar alle waarschijnlijkheid het gehele seizoen gehuurd van Ajax.
Met de transfer van Arouna Kone is een bedrag van 7,2 miljoen euro gemoeid. Dit is niet de hoogste transfer in Nederland, maar deze transfer verdient wel een top 4 notering!
Een sportieve aderlating, maar een onweerstaanbare financiele injectie.
Zodra wij meer weten te melden over eventuele opvolgers van Arouna 'notre Dieu de Football' Kone zullen wij dat exclusief op rodajcfans.nl melden.
Dat we Arouna Kone zullen missen als fabelachtige zwarte Parel, moge duidelijk zijn!
Arouna 'Notre Dieu de Football' Kone: Au revoir et Merci Beaucoup!!
rodajcfans.nl
En Zlatan is nu echt definitief. Bankgarantie al om 17:30 afgegeven. Medische keuring 18:45 gedaan in Turijn. Details uitgewerkt.quote:Roda JC directeur Rutte liet voor Radio 1 weten dat de transfer van Kone naar Ajax niet doorgaat. Kone kwam vanmiddag niet door de medische keuring. Ajax vereiste extra medisch onderzoek. Die zou echter niet plaats kunnen vinden voordat de deadline voor het aanmelden van de Champions League zou aflopen. Daardoor ziet Ajax van de transfer. Ook gaat hierdoor de verhuur van Anastasiou voor een half seizoen niet door.
quote:Ajax voorzitter Jaakke heeft zojuist voor Radio 1 laten weten dat Zlatan Ibrahimovic definitief naar Juventus gaat. Ajax kwam vanavond tot een akkoord met Juventus over de transfer en de betalingsvoorwaarden inclusief bankgaranties.
[later meer]
16 miljoen. Janus blijft. Geen nieuwe spits dus. Babel maar overhevelen dan.quote:Ajax en Juventus zijn het toch eens over Zlatan
31/8/2004 22:00
EXCLUSIEF
Even voor 22.00 uur is het dan toch rondgekomen: Zlatan Ibrahimovic is vertrokken naar Juventus, dat op het nippertje tot een akkoord kwam met Ajax. Maar bijna ging het niet door.
Ajax had om 18.00 uur de transfer zelfs willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.
Juventus slaagde er intussen in om clementie te krijgen van de Italiaanse bond. Officieel sloot de Italiaanse transfermarkt om 19.00 uur, maar de FICG besloot in te gaan op de smeekbede van Juve om de Turijnse club nog enkele uren de tijd te geven. In die extra uurtjes lukte het Juventus en Ajax om tot een akkoord te komen.
De Amsterdammers incasseren een bedrag van zestien miljoen euro bruto voor Ibrahimovic, bevesigde John Jaakke. De voorzitter maakte tevens bekend dat de transfer van Arouna Koné niet doorgaat.
Juventus deed tegelijkertijd Fabrizio Miccoli van de hand. Fiorentina kocht de aanvaller voor een bedrag van 4,5 miljoen euro.
Later meer
We kunnen helemaal niks meer kopen. gvd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:23 schreef Nashje het volgende:
Nu kunnen we wel Maxi Lopez kopen. En we gooien Sangoy in de spits.
Kut dit trouwens.
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef mat_herben het volgende:
boeie...
Ja dit wordt een psv jaartje..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Gaat btw een leuke CL worden.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het niet zo dat je nog wel spelers uit Nederland kan aantrekken nu de termijn verstreken is, maar dat die niet in Europa mogen spelen?
Maar 16 miljoen? Dat is in de voetbalwereld van nu toch een behoorlijk bedrag hoor. En het is nu ook weer niet zo dat 'ie er 40 in heeft gelegd afgelopen seizoen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:25 schreef Ajaxno1 het volgende:
en maar 16 miljoen
Volgens mij wel. Niet dat het mij vee uitmaakt, want ik vind de CL 100.000x zo belangrijk als de competitie (die winnen we sowieso wel).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het niet zo dat je nog wel spelers uit Nederland kan aantrekken nu de termijn verstreken is, maar dat die niet in Europa mogen spelen?
Alleen heb je er nu niks meer aan. Hij kan immers niet meer in de CL spelen. Dan maar op zoek naar een super vervanger, en die in de winterstop aantrekken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Klopt.
Hmm als dat waar is zie ik nog kans voor Ajax.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:28 schreef Spideyman het volgende:
Waarom zou Koné niet kunnen komen? Tranfers binnen Nederland kennen namelijk geen grensdatum. En zover ik weet is de sluiting van de inschrijvingstermijn van de CL pas morgenmiddag, dus die extra medische onderzoeken kunnen desnoods vannacht gedaan worden toch?
Zlatan weg en Koné komt niet, zo dom kunnen ze toch niet zijn?
Zie je dalijk sonck hattrick maken tegen Juvequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax dus met Sonck en Jannes de Championsleague in!
Of Zlatan voor Juvequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zie je dalijk sonck hattrick maken tegen Juve![]()
quote dan niets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg dan niks.
Voor een topaankoop hebben ze nog een uurtjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hmm als dat waar is zie ik nog kans voor Ajax.
Ajax wist dit trouwens 's middags al, logisch dus dat er geen enkel nieuws er naar buiten kwam over kone en yannis.
Ajax moet nu eerst rustig nadenken wat ze willen. Of de topaankoop of toch Kone en pas na dec in kunnen zetten.
van Koentje blijven jullie af!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:52 schreef mat_herben het volgende:
na 31 augustus, mag je toch 2 binnenlandse aankopen doen?
Daar heb je idd gelijk in...ben er niet blij meequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zlatan voor 16 miljoen weg, het is zeker geen hoofdprijs, maar er zou mee te leven kunnen zijn, mits er een fatsoenlijke opvolger gehaald zou worden, maar dat is dus niet gelukt. Kone kwam niet door de medische keuring heen en nu ben je dus genaaid. In het bedrijfsleven zou hier sprake zijn van fors mismanagment en de verantwoordelijken zouden er zonder pardon uitgeschopt worden.
Dit is een topclub onwaardig en het bestuur moet zich natuurlijk diep schamen. De CL gaat lollig worden met Sonck en Anastasiou als spitsen tegen redelijk geroutineerde verdedigingen ewn de HCE wordt nu met drie handen in één neusgat gewonnen door Feyenoord
Als ajacied zijnde zou ik er op z'n zachtst gezegd niet vrolijk van worden
he he hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
van Koentje blijven jullie af!
Dat vadertje Staat ook wat miljoenen mag bijschrijven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:48 schreef PyTh het volgende:
wat houdt dat 16 miljoen BRUTO eigenlijk in?????
Waarom zeggen ze dat de transfer definitief van de baan is dan ????quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Ja.
Morgen om 12.30 sluiting CL-lijst.
In principe is er dus nog niks aan de hand.
Inderdaad, wazige boel dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:52 schreef mat_herben het volgende:
na 31 augustus, mag je toch 2 binnenlandse aankopen doen?
Mja, of ze hebben dit keer het koppie erbij gehouden en Ajax behoed voor een zeperd van 8 miljoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:46 schreef Suijk het volgende:
Ik had al niet zo'n hoge pet op van de medische staf van Ajax, maar dat ze zelfs dit kunnen verprutsen...
Zijn de bedragen die je leest bij transfers altijd bruto dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat vadertje Staat ook wat miljoenen mag bijschrijven.
Kun je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef TC03 het volgende:Sorry, moest ff.
Aardig wanbeleid van Ajax.
wrom niet,niet-ajax supporters smullen hier toch van?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
NIet lachen![]()
Dat is voor mij ook een raadsel want ze waren/zijn van plan om een extra medische keuring te plannen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat de transfer definitief van de baan is dan ????
Maakt het niet minder pijnlijk voor onsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wrom niet,niet-ajax supporters smullen hier toch van?
Vloet moet z'n waffel houden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef JaWi het volgende:
Meneer Vloed scheen aardig pissig te zijn op Koeman. Op tv noord holland was dat.
Een extra uitgebreide keruing lukt niet in een uurtje. Te weinig tijd voor sluiting transfermarkt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een raadsel want ze waren/zijn van plan om een extra medische keuring te plannen.
quote:Ajax had om 18.00 uur de transfer van Ibrahimovic willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.
Ajax ìs bedrijfsleven want beursgenoteerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In het bedrijfsleven zou hier sprake zijn van fors mismanagment en de verantwoordelijken zouden er zonder pardon uitgeschopt worden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wrom niet,niet-ajax supporters smullen hier toch van?
Ja, een transfer is een deel van het bedrijfsresultaat en daar moet gewoon vennootschapsbelasting over betaald worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn de bedragen die je leest bij transfers altijd bruto dan?
Welke beetje Ajacied voelt zich nu wel oke? Gewoon zwaar klote dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef RedGuy het volgende:
Nu krijgt methodmich een hartverzwakking..
En ik vrees dat Daggla zich ook niet lekker voelt momenteel.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
En een lol dat die suffe rotterdammers hebben. Beetje voorbarig lijkt me.
Ben jij soms een protégé van methodmich met je babel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:57 schreef Haspel33 het volgende:
Babel rolt Bayern en Juve zelfs op 1 poot op! Hiep hiep Hoera. De Rat is weg naar Juve.
- Ajax mag maximaal 2 binnenlandse transfers doen NA 31 augustus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een extra uitgebreide keruing lukt niet in een uurtje. Te weinig tijd voor sluiting transfermarkt.
Einde verhaal, zoals het er nu naar uit ziet.
Dat lijkt me nogal duidelijk, de verkoop was niet noodzakelijk en je moet er alleen mee instemmen als je zeker weet dat je een opvolger in huis hebt; heb je die zekerheid niet dan houd je Zlatan gewoon aan z'n contractquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Bayer het volgende:
Ajax ìs bedrijfsleven want beursgenoteerd.
Wat geeft jou het idee dat er bij Ajax eventueel niemand uitgeschopt gaat worden?
Ik wil graag nog wel eerst even weten wat Koné mankeerde.
Wat weet jij nou van Babel z'n instelling?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef PyTh het volgende:
Ben jij soms een protégé van methodmich met je babel?![]()
Die jongen heeft een totaal verkeerde instelling en zal het niet redden denk ik.
Precies mijn reactie toen ik het las. Die klojo heeft totdat hij een nieuw contract getekend heeft bij Juventus nog een lopend contract bij Ajax. Dus nix van ' ik wil niet terug naar Ajax'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
van Vi.nl.
Waarom voorbarig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
En een lol dat die suffe rotterdammers hebben. Beetje voorbarig lijkt me.
De internationale transfermarkt sluit over 57 minuten, daarmee ook de spelers die je internationaal mag inzetten. Jullie moeten het dus doen met Sonck, Anastasiou en Babel die nog nooit wat heeft laten zien op topniveauquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
- Ajax mag maximaal 2 binnenlandse transfers doen NA 31 augustus.
- CL -inschrijving sluit om 12.30
oftewel vanaf nu nog om 13.30 uur om die gozer nog een keer extra te laten testen.
Voldoende tijd dacht ik zo.
Ah, een kenner..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef PyTh het volgende:
Die jongen heeft een totaal verkeerde instelling en zal het niet redden denk ik.
Die schijnt niet zo geweldig te zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van Babel z'n instelling?
Ze rekenen zich allemaal al rijk. Dat ze daar in r'dam en e'hvn vaak afhankelijk zijn van één spits...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waarom voorbarig?
Ajax faalt hier gewoon![]()
Als een speler van Roda naar Ajax gaat is dit toch geen internationale transfer, of ben ik nou dom?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De internationale transfermarkt sluit over 57 minuten, daarmee ook de spelers die je internationaal mag inzetten. Jullie moeten het dus doen met Sonck, Anastasiou en Babel die nog nooit wat heeft laten zien op topniveau
lekkere vooruitzichten
Alleen omdat Gullit dat een keerde roept als jeugd-bondscoach om een talentvolle speler als Babel te prikkelen wil nog niet zeggen dat dat een waarheid is die ten alle tijden geldt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij soms een protégé van methodmich met je babel?![]()
ja duh, de sluiting van de inschrijvingstermijn voor de CL is pas morgenmiddag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:07 schreef JaWi het volgende:
Wat TM zegt. Kone alleen halen voor competitie zal Ajax niet doen.
Niet minder dan Sibon en VoH. Terwijl juist PSV een goed voorbeeld is hoe de effecten zijn voor een voetballend team als een voorzichzelf-spelende spits vertrekt. Zonder Kezman speelt PSV weer afwisselend en verrassend. Individuele kwaltieit inleveren, maar als team progressie maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De internationale transfermarkt sluit over 57 minuten, daarmee ook de spelers die je internationaal mag inzetten. Jullie moeten het dus doen met Sonck, Anastasiou en Babel die nog nooit wat heeft laten zien op topniveau
lekkere vooruitzichten
Klopt ook wel wat je zegt maar zoals ik al zei; Dan moet Koeman babel nu wel per direct overhevelen naar de A-selectie of ben je dat niet met mij eens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Alleen omdat Gullit dat een keerde roept als jeugd-bondscoach om een talentvolle speler als Babel te prikkelen wil nog niet zeggen dat dat een waarheid is die ten alle tijden geldt.
Babel komt er wel. En met Janus en Sonck gaat het wel goedkomen in de CL. Ik voorspel veel beter teamspel.
Ben verder niemands protege, iemand die volhoudt dat de Ridder altijd rechtshalf heeft gespeeld in de jeugd terwijl die ten alle tijden puur rechtsbuiten of op 10 speelde kan ik helaas niet verdedigen. De Ridder gaat trouwens mogelijk naar Twente op huurbasis. Die hebben zich gemeldt, en nog een dozijn andere clubs.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:06 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als een speler van Roda naar Ajax gaat is dit toch geen internationale transfer, of ben ik nou dom?
De sluitingstermijn van internationale transfers loopt niet synchroon met de CL-inschrijftermijn.
Die is morgenmiddag om 12.30.
Of zie ik het verkeerd?
Daar zit dan ook weer wat in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja duh, de sluiting van de inschrijvingstermijn voor de CL is pas morgenmiddag.
en voor die tijd kan de medische staf van ajax het niet voor elkaar krijgen om wat testjes te doen.
Hoezo komt Rosales niet en waarom kan die test niet voor 12:30 worden uitgevoerd. Dan schop je die Koné toch eerder het bed uit offe?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Rosales lijkt ook niet te komen, en de extra medische keuring kan niet plaatsvinden voor 12:30 morgenmiddag.
Hoera, hoera, op naar seizoen 2005/2006.
Inderdaad, helaas gaat de transfer van Rosales dan ook niet door.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Trouwens die Rosales moet nog zijn werkvergunning krijgen! Dus die kunnen we waarschijnlijk ook niet inzetten......
waar willen ze die van betalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:08 schreef JaWi het volgende:
Als ik Arie was zou ik nu de telefoon pakken en ¤ 25 miljoen bieden op Tevez..
Rosales heeft nog geen werkvergunningquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo komt Rosales niet en waarom kan die test niet voor 12:30 worden uitgevoerd. Dan schop je die Koné toch eerder het bed uit offe?
Koeman moet per direct weg bij Ajax als hij dit niet doet. Alleen een spits kopen voor de NL'se competitie die niet in de CL kan spelen heeft ook geen zin. Hij moet Babel er nu bij halen, om langzaam aan het niveau te laten wennen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt ook wel wat je zegt maar zoals ik al zei; Dan moet Koeman babel nu wel per direct overhevelen naar de A-selectie of ben je dat niet met mij eens?
Doet koeman dit niet zet het toch te denken....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rosales heeft nog geen werkvergunning.
Maar dan komt ie toch wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rosales heeft nog geen werkvergunning.
Nou, ik denk niet dat binnen nu en 3 kwartier überhaupt iemand rond deze tijd nog een vergunning krijgt, en als ze hem al zouden hebben was wel gemeldt op het nieuws.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo komt Rosales niet en waarom kan die test niet voor 12:30 worden uitgevoerd. Dan schop je die Koné toch eerder het bed uit offe?
Daar heb je wel een punt, en wat dacht je van Kanu, net zo jong toen, en net zo onervaren, terwijl ze toch de CL te pakken kregen in 1995!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Koeman moet per direct weg bij Ajax als hij dit niet doet. Alleen een spits kopen voor de NL'se competitie die niet in de CL kan spelen heeft ook geen zin. Hij moet Babel er nu bij halen, om langzaam aan het niveau te laten wennen.
Kluivert stond er ook als 18 jarige broekpoeper. Ook in de CL.
Daar heb je gedeeltelijk een punt, maar PSV is een ander speltype gaan spelen met een aanspeelpunt en veel beweging eromheen. Toen Kezman er was werd er 'alles op Kezman' gespeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:12 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Niet minder dan Sibon en VoH. Terwijl juist PSV een goed voorbeeld is hoe de effecten zijn voor een voetballend team als een voorzichzelf-spelende spits vertrekt. Zonder Kezman speelt PSV weer afwisselend en verrassend. Individuele kwaltieit inleveren, maar als team progressie maken.
Het was meer een mooie droom. Maar goed. Dat zul je niet redden. Los van het feit of Tevez zou willen komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar willen ze die van betalen?
Waarom zou in godsnaam Koeman moet vertrekken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Koeman moet per direct weg bij Ajax als hij dit niet doet. Alleen een spits kopen voor de NL'se competitie die niet in de CL kan spelen heeft ook geen zin. Hij moet Babel er nu bij halen, om langzaam aan het niveau te laten wennen.
Kluivert stond er ook als 18 jarige broekpoeper. Ook in de CL.
Nee dan wordt de transfer afgeblazen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar dan komt ie toch wel?
Hij is dan alleen niet speelgerechtigd voor de CL
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:18 schreef Djekko het volgende:
31/8/2004 - Stand van zaken één uur voor transferdeadline
(Van onze verslaggever GD)
Zlatan Ibrahimovic werd op het nippertje nog verkocht voor 16 miljoen euro bruto, een prijs die velen zullen zien als een weggeefprijsje. Bovendien meldt Juventus.com dat de betaling in maar liefst vijf termijnen geschiedt: 3 miljoen direct, 3 miljoen op 31 augustus 2005, 3 miljoen op 31 augustus 2006, 3 miljoen op 31 augustus 2007, en op 31 augustus 2008 zal Juventus met de resterende betaling van 4 miljoen euro eindelijk aan haar betalingsverplichtingen voldaan hebben.
lijkt me rdelijk gelul..vadertje staat vangt pas geld aan het eind van een boekjaar...de transfer van zlatan levert weliswaar een boekwinst op van zo'n 12 mln euro maar dat hoeft niet te betekenen dat ajax aan het eind van het seizoen 12 mln euro meer winst maakt waarover dan belasting betaald zou moeten worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat vadertje Staat ook wat miljoenen mag bijschrijven.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt hij vanavond alweer terug naar Ivoorkust voor zijn interlandverplichtingen.
He lulletje, even sssstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
lekkere vooruitzichten
Inderdaad zeg. Hoe graag wil je van die kerel af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |