De vraag die ons eigenlijk nog steeds bezig houdt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:31 schreef Suijk het volgende:
Gaat Zlatan nog weg?
Zo ja, waarheen en wie wordt zijn vervanger?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:23 schreef Againzender het volgende:
Kaarten voor de CL heb ik vandaag ook maar even gehaald
En dat verschil zie je zeker nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:24 schreef APK het volgende:
Ook lekker kut als je net voor dit seizoen een duur shirt met Zlatan achterop gekocht hebt.
Die van mij was 4¤ in Thailand.
quote:Nol Hendriks: Ajax sterker met Kone
"Op kleine details na zijn we akkoord over een transfer van Kone", dit zei technisch directeur Nol Hendriks van Roda JC dinsdagmiddag tegen AT5.
Hendriks: "Kone is ideaal voor een 4-3-3 systeem, hij kan goed kaatsen en heeft een prima assist. Met hem wordt Ajax sterker dan met Ibrahimovic. Die jongen heeft een fantastische mentaliteit. Het is de beste speler die Roda ooit gehad heeft. " De deal met Kone is onvoorwaardelijk, ook als de transfer van Ibrahimovic niet door zou gaan.
De terugkeer van Anastasiou is bijna rond. Er wordt nog gesproken over de verdiensten van de Griek bij Roda JC.
En lekker zweterig ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:29 schreef twi het volgende:
En dat verschil zie je zeker nietDie dingen op eBay zijn spuuglelijk i.v.m. de originele
Nepshirts zijn voor nepsupporters.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:24 schreef APK het volgende:
Ook lekker kut als je net voor dit seizoen een duur shirt met Zlatan achterop gekocht hebt.
Die van mij was 4¤ in Thailand.
Koné is gewoon een wereldtalent, let maar op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:48 schreef Suijk het volgende:
Ja, die Nol weet wel hoe die zijn producten moet verkopen.
Maar dat heeft met de beurs koers enzo te maken. Voorkennis geven en weet ik veel wat allemaal meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
En weer heeft ome Arie gelogen.
Een paar dagen terug.
"Mijnheer vd Eijden,klopt het dat Juventus zich gemeldt heeft voor Zlatan?
-Nee,daar is niets van waar"
Zal Sonck vast leuk vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Welk rugnummer krijg Koné, 9?
Het is nog geen eens officiëelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Welk rugnummer krijg Koné, 9?
Ga er maar van uit dat Zlatan gaat en Koné komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is nog geen eens officiëel.
Bij Roda heeft hij 11, meen ik.
Dat beetje hoop blijft hé.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat Zlatan gaat en Koné komt.
Kijk, als Ibrahimovic er nu niet uit komt met Juve, dan hebben we pas een mooi teamquote:Nol Hendriks: Ajax sterker met Kone
"Op kleine details na zijn we akkoord over een transfer van Kone", dit zei technisch directeur Nol Hendriks van Roda JC dinsdagmiddag tegen AT5.
Hendriks: "Kone is ideaal voor een 4-3-3 systeem, hij kan goed kaatsen en heeft een prima assist. Met hem wordt Ajax sterker dan met Ibrahimovic. Die jongen heeft een fantastische mentaliteit. Het is de beste speler die Roda ooit gehad heeft. " De deal met Kone is onvoorwaardelijk, ook als de transfer van Ibrahimovic niet door zou gaan.
De terugkeer van Anastasiou is bijna rond. Er wordt nog gesproken over de verdiensten van de Griek bij Roda JC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |