abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2004 @ 16:40:20 #251
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23309011
wat schattig, een discussie om mij
OJAAJOH?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 november 2004 @ 16:45:29 #252
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_23309149
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:40 schreef hellmondunited het volgende:
wat schattig, een discussie om mij
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 14 november 2004 @ 21:38:08 #253
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23316164
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:45 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

OJAAJOH?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 november 2004 @ 21:44:39 #254
80791 crew  Paul
pi_23316336
maaruh

Utreg he
  zondag 14 november 2004 @ 21:46:02 #255
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23316365
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
maaruh

Utreg he
die speelde vandaag gelijk tegen roda
OJAAJOH?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 november 2004 @ 21:49:36 #256
80791 crew  Paul
pi_23316446
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:46 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

die speelde vandaag gelijk tegen roda
  zondag 14 november 2004 @ 22:06:34 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23316884

Spandoek (van FP98) in Utrecht was duidelijk genoeg.

Bij terugkomst de spelersbus opgewacht, jammer genoeg was gestapo Kerkrade ondertussen ook al op de hoogte van de plannen... Na een eerste voorstel van de politie (10 mensen Kaalheide in om te praten met de spelers, of de me laten komen voor een charge) wat door de aanwezige Roda fans direct werd afgekeurd kwamen Vloet, Luypers en Kujovic de fans te woord staan. Signaal vandaag was duidelijk genoeg!

Over de 1-1, als ik daar na dinsdag voor kon tekeken had ik dat in 3voud gedaan. Over de wedstrijd maak ik iig. geen woorden meer vuil...

[ Bericht 6% gewijzigd door DarkShine op 14-11-2004 22:25:09 (Foto toegevoegd) ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 16 november 2004 @ 01:05:15 #258
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23344911
Stukje uit de VI:
quote:
Roda-selectie en Wiljan Vloet weer vriendjes

Het conflict tussen Roda JC-trainer Wiljan Vloet en zijn selectie lijkt de wereld uit. Lijkt, want over de aard van de de oplossing laat niemand in Kerkrade zich uit.

De ruzie tussen speler en trainers ontstond midden vorige week, toen de ploeg zich door eerste divisionist Go Ahead Eagles uit de Amstel Cup liet knikkeren. Vloet legde zijn selectie daarop een boete op, omdat hij vond dat de spelers de naar Deventer meegereisde supporters schadeloos moesten stellen.

Zondagavond, nadat de Roda-bus terugkeerde van het competitietreffen met FC Utrecht, bereikte de crisis een nieuw dieptepunt, toen supporters de bus in Kerkrade tot stoppen dwongen en verhaal kwamen halen bij de spelers.

Maandag werd er overleg gevoerd tussen de spelerraad van de club en directeur Frank Rutten. Het onderhoud werd afgesloten met de mededeling dat er een oplossing was bereikt, maar wat deze behelst werd niet medegedeeld.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 16 november 2004 @ 09:49:21 #259
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23347076
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:06 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Spandoek (van FP98) in Utrecht was duidelijk genoeg.
ksta er ook op

maar ff serieus: ik denk persoonlijk niet dat je iets aan die actie om de spelers op te wachten hebt gehad. 2 spelers + trainers zeggen een woordje en iedereen is weer tevreden. denk dat je meer hebt aan een uitgebreide supportersavond waar iedereen z`n zegje kan doen tegen de voltallige selectie
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:17:48 #260
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23348467
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:49 schreef Timo20 het volgende:

[..]

ksta er ook op

maar ff serieus: ik denk persoonlijk niet dat je iets aan die actie om de spelers op te wachten hebt gehad. 2 spelers + trainers zeggen een woordje en iedereen is weer tevreden. denk dat je meer hebt aan een uitgebreide supportersavond waar iedereen z`n zegje kan doen tegen de voltallige selectie
En ook die avond komt eraan. Woensdag 24 november.

En zeker heb je iets aan een actie zoals afgelopen zondag! Je geeft gewoon een duidelijk signaal af dat het zo niet langer kan!!
Planning:
-
pi_23348660
De drie komende wedstrijden moeten ze winnen om nog wat te willen. Dat is tegen Ado, Nec en Groningen. Maar ja, als ze moeten...
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:47:48 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23348988
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De drie komende wedstrijden moeten ze winnen om nog wat te willen. Dat is tegen Ado, Nec en Groningen. Maar ja, als ze moeten...
Roda en 'kleinere' clubs.... Zie het zwaar in!
Planning:
-
  zaterdag 20 november 2004 @ 03:26:20 #263
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23441447
Ipv. de strijd om Europees melden we ons in de strijd tegen degradatie

Je kunt niet zeggen dat ze er vandaag niet voor gewerkt hebben (zeker in de 2de helft niet!), maar meer dan die 1-1 zat er gewoon niet in, en daar kregen we al veel te veel mee...
Planning:
-
pi_23443762
De dwingende ogen en barse stem van Vloet zijn niet genoeg meer om Roda aan het voetballen te krijgen, lijkt het. Al blijft Sergio toch goed spelen, volgens mij. Bij vlagen in ieder geval.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:03:58 #265
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23444696
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:02 schreef methodmich het volgende:
De dwingende ogen en barse stem van Vloet zijn niet genoeg meer om Roda aan het voetballen te krijgen, lijkt het. Al blijft Sergio toch goed spelen, volgens mij. Bij vlagen in ieder geval.
Zie hem vaak genoeg alleen doorpingelen. Hij tegen 3/4 man terwijl er aan de zijkanten iemand helemaal vrij staat. Viel me tegen Utrecht & ADO erger op dan normaal... Koné pingelt ook veel te veel nu hij uit vorm is.
Planning:
-
pi_23451479
Maar Sergio heeft af en toe wel een geniaal moment, zowel qua passing als solo. Toch zonde dat die jongen nooit echt heel constant lijkt te worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_23452021
Volgens rodajcfans.nl wordt nu ook van marwijk in verband gebracht met Roda.

Zou mooi zijn!!!
  zondag 21 november 2004 @ 08:07:27 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23462613
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:14 schreef Che1984 het volgende:
Volgens rodajcfans.nl wordt nu ook van marwijk in verband gebracht met Roda.

Zou mooi zijn!!!
Wel ff erbij zetten dat het nieuwsberichten zijn die bij ons gepost worden (andere bronnen dus ).
Planning:
-
  zondag 21 november 2004 @ 08:09:51 #269
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23462619
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:54 schreef methodmich het volgende:
Maar Sergio heeft af en toe wel een geniaal moment, zowel qua passing als solo. Toch zonde dat die jongen nooit echt heel constant lijkt te worden.
Dat zie je wel weer zoals hij die 1-1 erin draait. Hij word iig wel steeds beter, nu alleen nog het overzicht en wat minder vaak zelf doorgaan!

Kwam op het pb van rodajcfans.nl ook nog een goeie prikker tegen van de week. Het ging erover dat de spelers die vorig seizoen werder afgeschreven, juist nu de spelers zijn die de kar moeten trekken (Sergio, van Dijk, Cristiano)...
Planning:
-
pi_23468598
Dat is opvallend ja. Maar onder Vloet is Sergio toch afwisselend afgeschreven en teruggehaald? Vorig jaar mocht hij zelfs nog bijna naar Köln vertrekken, dacht ik.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 november 2004 @ 16:16:06 #271
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23469608
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Dat is opvallend ja. Maar onder Vloet is Sergio toch afwisselend afgeschreven en teruggehaald? Vorig jaar mocht hij zelfs nog bijna naar Köln vertrekken, dacht ik.
Hij heeft ook een stage gehad bij Köln, maar wou zelf toch niet weg. Krijgt nu waarschijnlijk contractverlenging.
Planning:
-
pi_23501009
net nog meneer Vloet gezien bij Roda-Fortuna (0-0)
een mede supporter wilde hem nog een hand gaan geven voor dit schitterende seizoen en dat hij het vooral nog zo moest doorzetten

voor de rest was het een matige wedstrijd met een zwak Roda. Was (voor mij) jammer dat Fortuna daar geen gebruik van wist te maken. Die van Roda liepen maar ongeinteresseerd over het veld heen. Als dit de toekomst is van Roda zie ik het nog zwaar voor jullie in.
pi_23501639
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef Evertje het volgende:
net nog meneer Vloet gezien bij Roda-Fortuna (0-0)
een mede supporter wilde hem nog een hand gaan geven voor dit schitterende seizoen en dat hij het vooral nog zo moest doorzetten

voor de rest was het een matige wedstrijd met een zwak Roda. Was (voor mij) jammer dat Fortuna daar geen gebruik van wist te maken. Die van Roda liepen maar ongeinteresseerd over het veld heen. Als dit de toekomst is van Roda zie ik het nog zwaar voor jullie in.
Ach je kan het ook zo zien, een slap en ongemotiveerd roda is nog altijd gelijkwaardig aan fortuna dat fris en vrij voetbalt
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_23501822
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ach je kan het ook zo zien, een slap en ongemotiveerd roda is nog altijd gelijkwaardig aan fortuna dat fris en vrij voetbalt
verschil is alleen dat een tweede elftal van roda spelers moet voortbrengen voor het eerste elftal wat in de HCE speelt. En dat speelt met 0-0 gelijk tegen een ploeg die spelers moet voortbrengen voor een middenmoter in de GGD
pi_23503089
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef Evertje het volgende:

[..]

verschil is alleen dat een tweede elftal van roda spelers moet voortbrengen voor het eerste elftal wat in de HCE speelt. En dat speelt met 0-0 gelijk tegen een ploeg die spelers moet voortbrengen voor een middenmoter in de GGD
Fortuna heeft toch altijd zon grote mond als het om de eigen jeugdopleiding gaat? 1 van de beteren in Nederland, zeker de beste in Limburg blabla.

Daar was vanavond dus niks van te zien merk ik
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 22 november 2004 @ 22:21:54 #276
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23503447
quote:

[..]

Yeah sure, een tweede elftal van Roda dat spelers voor het eerste moet voortbrengen. Als bij ons een speler voor een paar miljoen richting Ajax, Vitesse, oid gaat dan haalt Nolchen gewoon een onbekend spelertje uit de Belgische competitie die vervolgens beter blijkt te zijn. Als dit principe nu ook eens op de trainer werd toegepast.....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 23 november 2004 @ 01:05:54 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23507796
quote:

[..]

Bij ons stroom je amper door van het 2de naar het 1ste. Wij kopen wel wat nieuws in België.

Zou ook liever de doorstroming zien, maar aangezien men pas enkele jaren serieus met de jeugd bezig is zie ik dat voorlopig nog niet gebeuren (helaas).
Planning:
-
pi_23509830
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:21 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Yeah sure, een tweede elftal van Roda dat spelers voor het eerste moet voortbrengen. Als bij ons een speler voor een paar miljoen richting Ajax, Vitesse, oid gaat dan haalt Nolchen gewoon een onbekend spelertje uit de Belgische competitie die vervolgens beter blijkt te zijn. Als dit principe nu ook eens op de trainer werd toegepast.....
ow ja, klopt. Roda heeft immers geen juegdopleiding die wat opbrengt.
Maar dan nog vind ik het gewoon zwak om een matige prestatie van een tweede elftal (als er veel blessures zijn in het eerste zullen er toch echt jongens van het tweede doorstromen) maar makkelijk goed te praten.

Ik ben ook niet tevreden over Fortuna dat ze gisteren niet de drie punten pakten, echter Fortuna heeft nauwelijks genoeg spelers en moet zelfs spelers uit de A laten meedoen om het elftal vol te krijgen. Dus ik kan er nog mee leven.

Zijn jullie gisteren niet geweest, of komen jullie niet in het 046-gebied?
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:45:55 #279
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23512090
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:44 schreef Evertje het volgende:

[..]

ow ja, klopt. Roda heeft immers geen juegdopleiding die wat opbrengt.
Maar dan nog vind ik het gewoon zwak om een matige prestatie van een tweede elftal (als er veel blessures zijn in het eerste zullen er toch echt jongens van het tweede doorstromen) maar makkelijk goed te praten.

Ik ben ook niet tevreden over Fortuna dat ze gisteren niet de drie punten pakten, echter Fortuna heeft nauwelijks genoeg spelers en moet zelfs spelers uit de A laten meedoen om het elftal vol te krijgen. Dus ik kan er nog mee leven.

Zijn jullie gisteren niet geweest, of komen jullie niet in het 046-gebied?
Ik ben allang vrij dat ik vrij heb voor alle wedstrijden van het 1ste. Kan niet ook nog vrij gaan vragen voor het 2de. Als ik kan ga ik ook naar Roda2 (Nec2-Roda2 ook geweest ).
Planning:
-
pi_23512204
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:45 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik ben allang vrij dat ik vrij heb voor alle wedstrijden van het 1ste. Kan niet ook nog vrij gaan vragen voor het 2de. Als ik kan ga ik ook naar Roda2 (Nec2-Roda2 ook geweest ).
hmm, gelukkig ben ik om half zeven al een tijdje klaar met werken, dus red ik het nog net

las net een artikel over de wedstrijd:
quote:
Schandalig optreden Roda in Sittard

Roda JC heeft zich vanavond van zijn slechtste kant laten zien tijdens de kleine derby tussen Jong Fortuna en Jong Roda. In de slotfase van het duel kregen Roda speler Mohammed Elberkani en Fortunees Roy Andrien een rode kaart vanwege een vechtpartijtje. Elberkani - onlangs nog gevolgd door Fortuna - liep woest het veld af richting kleedkamer en een minuutje later horen we een ruit sneuvelen. Meneertje Elberkani heeft het in zijn hoofd gehaald een ruit van de kleedkamer aan diggelen te gooien met zijn voetbalschoenen!!
Verbazing alom in Sittard omtrent Roda's dankbaarheid voor de Sittardse gastvrijheid.

Terug naar de wedstrijd die grotendeels door Fortuna werd gedomineerd. Het centrale duo Morad Eljardi en Gino Facenna speelde een uitstekende partij en de terriers Angelo Simone en Jasko Ganic lieten zien hoe je met passie het middenveld in handen kunt krijgen.
Het leverde Fortuna voor rust een paar kansen op via de spitsen Moubarak Boutorat en Jordi Reneerkens, maar slecht afwerken en goed keeperswerk van Guido Budziak hielden Roda op de been.
Na rust was het spel evenwichtiger. Fortuna gaf opnieuw geen kans weg, maar creëerde er ook minder dan voor rust. De weinige kansen die er waren, waren niet besteed aan Boutorat en invaller Youssouf Dabo, waardoor het duel in 0-0 eindigde.

Maar even daarvoor sloeg dus ineens de vlam in de pan bij een opstootje tussen Elberkani en Andrien. De laatste bleef bibberend van de kou vijf minuten kijken of Fortuna het puntje wist vast te houden. De eerste had daar geen oog voor en gooide waarschijnlijk niet alleen Fortuna's maar toch vooral ook zijn eigen ruiten in.

Dit is de tweede keer binnen een week dat Jong Roda de aandacht op zich heeft gevestigd. Vorige week sloeg Faton Popova zijn trainer vol op zijn gezicht en ook deze Elberkani was bepaald niet vriendelijk tegen zijn eigen teambegeleider (en dan drukken we ons heel zacht uit).We zijn benieuwd wat Roda's straf zal zijn voor deze speler.
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:55:53 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23512318
Hoe red jij een uitwedstrijd dan? Die heb ik namelijk ook allemaal vrij... Loop trouwens stage in 046.
quote:
Roda wil garantie van 20 miljoen
Roda JC heeft de gemeente Kerkrade gevraagd garant te staan voor een lening van twintig miljoen euro. Als de gemeente daartoe bereid is, kan de club een nieuwe hypotheek op het stadion afsluiten tegen aantrekkelijkere rentetarieven, zo bevestigt burgemeester J.Som. Daardoor kan RodaJC financiële problemen in de toekomst voorkomen.
Het betaald voetbal geldt niet als de gezondste bedrijfstak van Nederland. Desalniettemin acht RodaJC-directeur F.Rutten het risico voor de gemeente uiterst klein. De garantiestelling betekent immers niet dat Kerkrade daadwerkelijk de portemonnee moet trekken. Alleen als Roda failliet gaat of in gebreke blijft bij het betalen van aflossingen en rente op de stadionhypotheek, komt de gemeente in beeld. De nieuwe hypotheek wordt uitgesmeerd over 25jaar. ,,Pas in het irreële geval dat Roda 25jaar lang geen cent kan betalen, kom je aan het bedrag van 20miljoen euro. Eigenlijk kun je beter spreken van een jaarlijkse garantieverklaring voor 1,3miljoen. Dat is het bedrag dat wij jaarlijks aan aflossing betalen'', verklaart RodaJC-directeur Rutten, die terughoudend reageert omdat hij de 'broedende kip van de gemeente' niet wil storen. Hij wenst de discussie over de nieuwe hypotheek niet te belasten met doemscenario's. Het voert hem veel te ver om te reppen over 'acute nood'. ,,Maar het is wel duidelijk dat Roda een probleem heeft als we die garantie niet krijgen.''

Het college van B en W buigt zich nog deze week over de kwestie. ,,We onderzoeken eerst wat de risico's zijn, hoe belangrijk de club en het stadion voor Kerkrade zijn en of het ons dat waard is.'' De gemeente Kerkrade is voor 44procent aandeelhouder in de stadion-bv, RodaJC voor 42procent, de skybox-houders voor twee en de naamgevers (de overige Parkstad Limburggemeenten, red.) voor 12procent. ,,We zijn een belangrijke aandeelhouder. Als je daar geld kunt besparen, is dat in het belang van ons allemaal'', reageert Som.

Het herfinancieringsvoorstel voor het stadion is conform de aanbevelingen van een raad van advies die RodaJC op organisatorisch en financieel gebied heeft doorgelicht. In die raad, onder voorzitterschap van CDA-gedeputeerde M.Eurlings, had ook burgemeester Som zitting.

Een nieuwe hypotheek van twintig miljoen euro maakt van RodaJC een gezonde huurder van het Parkstad Limburg Stadion, voor nu en in de toekomst, zo bezweert Rutten. Momenteel rust er nog een schuld van zo'n twaalf miljoen euro op de accommodatie. Die hypotheek, afgesloten in een tijd dat Roda nog dacht te kunnen rekenen op aanzienlijke transferinkomsten, moet de club voor het grootste gedeelte binnen nu en zes jaar aflossen. Dat legt een zware druk op de exploitatie, zeker nu de transfermarkt flink is ingestort. Door een nieuwe hypotheek uit te smeren over 25jaar, krijgt de club financieel meer lucht.

Bron : LD
Planning:
-
pi_23512632
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:55 schreef DarkShine het volgende:
Hoe red jij een uitwedstrijd dan? Die heb ik namelijk ook allemaal vrij... Loop trouwens stage in 046.
[..]
Ik werk maar 36 uur ipv van 40. Gewoon aangegeven bij contractbesprekingen dat ik meestal de vrijdagmiddag vrij wil hebben. Lever ik wel wat salaris in, maarja ik moet wat overhebben voor de club. Ik leef niet om te werken, maar wil ook tijd hebben voor mijn hobby's.

Stage in 046, hoe bevalt de integratie
  dinsdag 23 november 2004 @ 12:20:55 #283
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23512814
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:11 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ik werk maar 36 uur ipv van 40. Gewoon aangegeven bij contractbesprekingen dat ik meestal de vrijdagmiddag vrij wil hebben. Lever ik wel wat salaris in, maarja ik moet wat overhebben voor de club. Ik leef niet om te werken, maar wil ook tijd hebben voor mijn hobby's.

Stage in 046, hoe bevalt de integratie
1 Minuut de auto in en ik zit weer in 045 gelukkig.
Planning:
-
pi_23519792
Zullen ze Vloet wegpromoveren of gewoon helemaal laten vertrekken??
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 november 2004 @ 00:23:05 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23532043
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Zullen ze Vloet wegpromoveren of gewoon helemaal laten vertrekken??
Ik zie hem liever blijven als TD. Maar denk niet da Nol een TD zal willen hebben...
Planning:
-
  woensdag 24 november 2004 @ 12:03:22 #286
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23538088
De interesse in Pa-Modou Kah wordt concreter.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 24 november 2004 @ 12:21:24 #287
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23538440
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:03 schreef Kaalhei het volgende:
De interesse in Pa-Modou Kah wordt concreter.
Supporters roepen het al jaren, bestuur begint het langzaam aan te zien... Onze verdediging is gewoon niet van het niveau wat je bij een club als Roda verwacht.

Goed dat Ken Leemans nu eindelijk naar Roda komt, veel slechter dan de huidige spelers zal hij het toch niet doen?? En met alle respect, maar denk dat Ken meer leert als hij bij Roda op de bank zit dan dat hij bij VVV op de bank zit!
Planning:
-
  vrijdag 26 november 2004 @ 08:33:07 #288
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23582576
quote:
Noor tekent voor Roda JC

Roda JC neemt de Noorse verdediger Pa-Madou Kah vrijwel zeker per direct over van het Zweedse AIK Solna. De bedoeling is dat de 24-jarige international (acht interlands) een contract voor drieënhalf jaar tekent. De Kerkraadse club wenste de transfer nog niet te bevestigen, maar de Zweedse club bevestigde de overgang gistermiddag al op haar officiële website.

Kah was vorige week op proef bij Roda en maakte op trainer Wiljan Vloet een goede indruk. Hij speelde onder meer mee in een oefenduel van het tweede elftal tegen de amateurs van VV Eijsden. De 1,82 meter lange Kah is geboren in Gambia, maar heeft inmiddels de Noorse nationaliteit. Hij kan zowel op het middenveld als in de defensie uit de voeten. Kah kwam augustus vorig jaar van het Noorse Valerenga naar AIK Solna. De Zweedse club degradeerde dit seizoen en ziet zich genoodzaakt een aantal spelers te verkopen. Aanvankelijk ging Roda JC er vanuit dat Kah transfervrij was, maar navraag leverde op dat AIK Solna nog een eenzijdige optie tot 2006 achter de hand heeft. De speler en zijn zaakwaarnemers hebben die afgekocht. Mogelijk heeft ook Roda daaraan bijgedragen. “Het was aan zijn zaakwaarnemers om dat te regelen. Als van ons een bedrag wordt verwacht, zal dat in mindering worden gebracht op zijn salaris”, vertelt Roda-directeur Frank Rutten. De Kerkraadse club wil de komst van Kah overigens niet bevestigen. “Het ziet er naar uit dat alles in kannen en kruiken is, maar na de affaire Torghelle (de Hongaarse spits gaf zijn ja-woord aan Roda, maar tekende vervolgens bij het Engelse Crystal Palace) treed ik pas met alle transfers naar buiten als ik alle handtekeningen binnen heb”, aldus Rutten.
Omdat Kah na het afkopen van de optie officieel transfervrij is, zou hij direct inzetbaar zijn voor Roda.

De club is verder op zoek naar een spits. Daarbij richtte de club zijn vizier op de Slowaakse aanvaller Stanislav Sestak van MSK Zilina. Technisch commissaris Nol Hendriks toont zich echter niet zeer onder de indruk van de 21-jarige international (twee interlands), die ook in de belangstelling van het Duitse Nürnberg zou staan. “We hebben de videobanden van zijn laatste wedstrijden opgevraagd. Een snelle jongen die steeds op randje buitenspel loopt, maar niet iemand die veel balcontacten heeft. Ik was van plan om hem te gaan bekijken, maar na het zien van de banden geloof ik niet dat dat veel zin heeft.”

Bron : Limburger
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:41:21 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23754630
Sven VDB (Fussbalgot!) naar Graafschap.
Planning:
-
pi_23754867
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:41 schreef DarkShine het volgende:
Sven VDB (Fussbalgot!) naar Graafschap.

en stiekem vind ik dat toch wel jammer

Laten we eerlijk zijn, Sven had van alle spelers de beste mentaliteit op het veld
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:03:20 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23757925
Alsof die gast onderdoet voor mietje Ivan 'ik trek me terug uit een duel' Vicelich...
Planning:
-
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:37:17 #292
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23877028
quote:
Euregionaal profvoetbaltoernooi in de planning
Een nieuwe particuliere stichting wil Maastricht de komende jaren veel nadrukkelijker in de etalage zetten als evenementenstad. Topsport, concerten en andere publiekstrekkers moeten voor extra aantrekkingskracht en economische activiteit zorgen.
De stichting wil aanknopen bij de goede naam die Maastricht rond 1980 had als topsportstad. In 2005 moet een eerste proeve van daadkracht zichtbaar worden met de start van de eerste Beneluxronde in Maastricht. Volgende week verwacht de club definitief zaken te kunnen doen met de organisatie van die nieuwe wielerkoers over de proloog en de eerste etappe in de zomer.

Het moet de opmaat worden naar veel meer. Zo is de organisatie van een eerste euregionaal profvoetbaltoernooi, met deelname van clubs uit het grensgebied Maas-Rijn, pal voor de competitie 2005/2006 vrijwel rond. Roda JC, MVV, Alemannia Aachen, Standard Luik en Racing Genk hebben toegezegd mee te doen met hun eerste elftallen. Een zesde club wordt op uitnodiging aan de deelnemerslijst toegevoegd. Kandidaten zijn FC Köln, Borussia Dortmund, Schalke04 en eventueel bekende clubs die -mocht dat zo uitkomen- in de buurt een trainingskamp hebben opgeslagen. De eerste editie wordt gespeeld in het Geusseltstadion, waarna het toernooi elk jaar bij toerbeurt in Kerkrade, Aken, Luik, Genk of Maastricht wordt gehouden. Het is de bedoeling dat ook de A1-elftallen van de deelnemende clubs tegen elkaar voetballen als voorwedstrijden van de profs.

Bron : LD
Lijkt me leuk...
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:20:29 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23878182
Kunnen we samen met Aachen naar Maastricht. Zal een grote groep worden dan!
Planning:
-
pi_23939643
Koné naar PSV? Borst zei het, Hiddink ontkende (natuurlijk), maar ik hoor meer geruchten. Vonlanthen zou (op huurbasis) de andere kant opgaan.

Jullie iets hierover gehoord?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 13 december 2004 @ 13:07:15 #295
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23939784
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:20 schreef DarkShine het volgende:
Kunnen we samen met Aachen naar Maastricht. Zal een grote groep worden dan!
En wij met Standard
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 13 december 2004 @ 17:06:17 #296
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23945176
Roda, Roda, ikke kom dr an!
OJAAJOH?
  maandag 13 december 2004 @ 17:21:25 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23945507
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En wij met Standard
Had het eigenlijk over teams wat daar spelen, denk niet dat FCDB langs zal komen voor een oefenmatch Standard-MVV (kunnen ze hun oude banden 's opnieuw aanhalen ) of Roda-Standard...
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:06 schreef hellmondunited het volgende:
Roda, Roda, ikke kom dr an!
Kijken hoe PSV de eerste nederlaag van 't seizoen pakt?
Planning:
-
  maandag 13 december 2004 @ 18:18:05 #298
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23946808
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:21 schreef DarkShine het volgende:

Kijken hoe PSV de eerste nederlaag van 't seizoen pakt?
OJAAJOH?
  dinsdag 14 december 2004 @ 03:30:39 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23960120
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

denk niet dat FCDB langs zal komen voor een oefenmatch Standard-MVV (kunnen ze hun oude banden 's opnieuw aanhalen ) of Roda-Standard...
Daar vergis jij je denk ik in.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23960399
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:18 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Oud-Beijerland/Hilversum dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')