You've got mail.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:02 schreef Insomaniac het volgende:
Game on. Het regent invites dus een lijstje is overbodig.
Gmail van Google [Deel 44]
Vorige deeltje.
Mzzz die invites werken raar dan :|quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:57 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:39 schreef Darkomen het volgende:
:| hoelang duurt het eigenlijk voordat je invites kan verzenden?
Ik gebruik mn account dagenlijks maar nog steeds geen invites :|
En ik wil zo graag mn steentje bijdragen
Gisteren 2 Gmail adressen gekregen stonden vannochten aan de rechterkant in rode letter Invite 6 friends misschien moet je wat beter kijken. Ik had er in elk geval 12 binnen 24 uur.
Heb er nog niets meegedaan nog geen mail verstuurd of wat dan ook en vanncohten per GMail account 6 invites.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:05 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Mzzz die invites werken raar dan :|
Gaat het per hoeveelheid mail?
nee , ik kon ook al invites sturen , na 1 of 2 dagen of zo , en ik gebruik mijn gmail haast nooit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:05 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Mzzz die invites werken raar dan :|
Gaat het per hoeveelheid mail?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
You've got mail.....![]()
Nu wel kijk maar in je inbox.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:08 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb ook nog niets, helaaasch helaasch.
Ik heb al gmail!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu wel kijk maar in je inbox.
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:09 schreef Darkomen het volgende:
Kan er dan nog een invite naar mi16[at]tiscali.nl?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb al gmail!Al sinds deel 1 van deze reeks
Ik bedoel dat ik nog niks had om uit te delen
ze staan linksonder ineensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:04 schreef ZixS het volgende:
ik heb nog geen invites uit te delen
tnx een skijken oif ik hier wel invites krijgquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je hebt mail.![]()
Account Already Createdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:13 schreef NiteSpeed het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-b48e98bf9e-28f4075c83-828f240a21
De eerste die klikt heeft 'm te pakken.
yes please. Naar ernie09@hotmail.com plz. Thanx!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb gewoon meteen 6 invites..
Liefhebbers?
Sent!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:33 schreef ernie09 het volgende:
[..]
yes please. Naar ernie09@hotmail.com plz. Thanx!![]()
Heb je er nog 1? Die kan naar bert09@hotmail.com (is een vriend van me zonder Fok! account) of valt ie dan buiten de gratie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sent!
Binnen enkele minuten heb je een invitequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:06 schreef NCC-1701-Q het volgende:
nightjar15@hotmail.com wil er ook wel eentje..... alvast bedankt!
Ik wil je er wel ééntje geven hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:10 schreef DIMENSION82 het volgende:
Die 250MB van Hotmail lijkt er nooit te komen, en ik heb eigenlijk dringend meer ruimte nodig, omdat ik zo (alweer) op vakantie ga. Wie zou mij een Gmail invite kunnen regelen. Ik zou die persoon uitermate dankbaar zijn.
Mijn dank is groot! Mijn mail adres is XXX@hotmail.comquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:11 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik wil je er wel ééntje geven hoor
Check je meelboxquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:13 schreef DIMENSION82 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Mijn mail adres is niek107@hotmail.com
An invitation has been emailed to your friend kenjuma at ***@hotmail.com.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:19 schreef RaJitsu het volgende:
Radjesh, check je mail
Kenju
Ik zou hem wel een invite willen geven, maar ik weet niet of het mag volgens het regelement van deze actiequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:21 schreef Daniel-Heinsius het volgende:
Iemand die er nog eentje over heeft voor een maat van me?
skoop@pandora.be
Ja kweet tis een belg maar wel een toffe gast
![]()
Verstuurdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:21 schreef Daniel-Heinsius het volgende:
skoop@pandora.be
![]()
donequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:21 schreef Daniel-Heinsius het volgende:
skoop@pandora.be
![]()
Voor we weer invites gaan verspillen, ik stuur hem over 3 minuten. :-)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:29 schreef BGS het volgende:
Stuur ook ff een invite naar the_wiccian@hotmail.com
TNX!!!
You GoT Gmailquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:29 schreef BGS het volgende:
Stuur ook ff een invite naar the_wiccian@hotmail.com
TNX!!!
Ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:36 schreef postman het volgende:
wie zou mij willen inviten ?
brasappestaartjequicknetpuntnl
tnx !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:37 schreef Yiu het volgende:
[..]
Ik.Gulle bui, hè...
![]()
Binnen 2 minuten geregeld als het goed is..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:03 schreef DIMENSION82 het volgende:
Ik heb inmiddels een GMail adres dankzijn FunMaster. Heeft er nog iemand een invite over voor mijn broer?
(weggehaald@frutsel.doormij)
Ook jij maximaal 2 minuten wachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:10 schreef d1rk het volgende:
Als iedereen er toch nog zoveel over heeft zou mijn vriendin heel dankbaar zijn voor een invite
weggehaald@frutsel.doormij
Done!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:19 schreef basemen het volgende:
ja graag naar bvstaveren@hotmail.com
Donequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef Ricardo_Stans het volgende:
Ja ik wil er wel 1
ricardostans@hotmail.com
ja hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:32 schreef kadoter het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn mij te laten pimpen met zo een G-mail account?
kuiperjos@hotmail.com
Vooruit danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:33 schreef Stranger het volgende:
Hey, doe mij zo'n invite.
AlohA [at] sexmagnet [punt] com
Het gaat snel vandaag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:34 schreef Dranko- het volgende:
hoi ík krijg zelf maar geen invites en een vriend van mij wilde graag ook gmail wil iemand zo aardig zijn om hem een invite te sturen ¿?
e-mail : stefan@svisser.demon.nl
Niemand weet toch hoe het werkt. Ze doen maar wat volgens mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:35 schreef Byte_Me het volgende:
hoe komen jullie nog steeds aan invites
ik heb er al maanden geen meer gehad.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:34 schreef ron_nie het volgende:
[..]
Vooruit dan
done, check je mailquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:49 schreef Ricardo_Stans het volgende:
Kan je iemand mij nog een invite sturen voor een vriend van me ???
ricardostans@hotmail.com
Geen probleem!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:31 schreef basemen het volgende:
dank je bananenman
Verstuurdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:12 schreef Medalist het volgende:
iemand nog een invite over? medalist1983AFFENSJWANZhotmail.com
Ook verstuurd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:27 schreef BGS het volgende:
invite naar arvroy@msn.com (vriend van me)
BEDANKT!!!
Al je posts kan je er heen mailen. Je hebt nu een mailbox die die hoeveelheid aankanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
Wow. Zelfs ik heb nu zo'n adres. Wat de fuck moet ik er mee?
you've got mailquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:03 schreef Jipje het volgende:meedoen wil
fmarjolijn@hotmail.com
Danku!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:05 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
you've got mail
Dat past echt never hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:47 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Al je posts kan je er heen mailen. Je hebt nu een mailbox die die hoeveelheid aankan
geregeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Hé hallo... mochten jullie nog een invite over hebben... mkuuluu@yahoo.com
thanx...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:16 schreef ron_nie het volgende:
[..]
geregeld.
geef ff een duidelijk email adres dan stuur ik je een invitequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef bjck het volgende:
Iemand die er nog 1-tje over heeft?
* deedeetee zou het zeer op prijs stellen. Zelfde naam als nick hier gaarne.
hier graag!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een invite in de aanbieding
Ik heb er twee zie ik net wie wil nog een gmailaccount ?
sjips heb jij al een invite aan mijn klantje verstuurdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
done
You have Mail.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:39 schreef mixxy het volgende:
[..]
hier graag!mixxy * myrealbox.com
je ziet dan onder labels de tekst : "klick here to invite a friend to GMail" oid staat, deze tekst is rood...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:25 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe moet je iemand inviten
Ik heb 'm verstuurdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik wil wel graag een invite
[lucasdroge] [@] [hotmail][.][com]
ja typ eerst je emailadres maar eens goed inquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik wil wel graag een invite
[lucasdroge] [@] [hotmail][.][com]
tnxquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef mschol het volgende:
ik heb nog 4 invites.. (eindelijk)
ik zie gaag een mailtje verschijnen als je er 1 wilt hebben @
m [dot] scholten [at] gmail [dot] com
linkie vrijgekomen:
http://gmail.google.com/gmail/a-b46983e608-3f345ec646-56f7485338
hmm, eentje voor mij misschien!? dweepo[at]wanadoo[punt]nlquote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef apengek het volgende:
nu heb ik er nog 4
Zal ik wel ff doen.. Check zo je mail maar.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:49 schreef dweepo het volgende:
[..]
hmm, eentje voor mij misschien!? dweepo[at]wanadoo[punt]nl![]()
super! dank!quote:Op woensdag 1 september 2004 00:55 schreef vbmot het volgende:
[..]
Zal ik wel ff doen.. Check zo je mail maar.
Sent, enjoyquote:Op woensdag 1 september 2004 02:08 schreef bert09 het volgende:
bert09@hotmail.com zou hier heeeeeeeel blij van worden!
Donequote:Op woensdag 1 september 2004 10:21 schreef Bayer het volgende:
Zeer gaarne.
rickbayer (at) home.nl
Donequote:Op woensdag 1 september 2004 10:18 schreef beany het volgende:
als iemand mij zou kunnen plezieren... slurcko 'at' xs4all.nl
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:06 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Done
Geen probleem hierquote:Op woensdag 1 september 2004 11:17 schreef Chevalric het volgende:
Ligt 't aan mij, of ligt gmail er uit?
http://toolbar.google.com/gmail-helper/quote:Op woensdag 1 september 2004 11:27 schreef Chevalric het volgende:
lag inderdaad aan mij.
Ik moet nu alleen iedere keer als ik wil inloggen een tekst van een plaatje overtikken. Daardoor werkt volgens mij ook m'n gmail notifier in firefox niet meer.
Werkt ook niet, ik blijf hetzelfde probleem houden... Als ik probeer in te loggen, opent-ie een pagina waarin ik een aantal letters moet overtikken.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:33 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://toolbar.google.com/gmail-helper/
Vreemd. Heb ik helemaal geen problemen mee in Firefox onder Windows. Misschien dat ze dat alleen doen bij IP's die met andere tools hebben geprobeerd om verbinding te maken met GMail?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:40 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Werkt ook niet, ik blijf hetzelfde probleem houden... Als ik probeer in te loggen, opent-ie een pagina waarin ik een aantal letters moet overtikken.
Done,quote:Op woensdag 1 september 2004 11:38 schreef Sebastia.an het volgende:
hm, heeft er nog iemand een invite over voor mij?
sebastiaan1982@yahoo.com
Done,quote:Op woensdag 1 september 2004 11:46 schreef Extend het volgende:
martijn_schirp@hotmail.com
Bij voorbaat dank
Done,quote:Op woensdag 1 september 2004 11:47 schreef Generaal_Foutje het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor mij over?![]()
rooyevaar@hotmail.com
donequote:Op woensdag 1 september 2004 11:47 schreef Generaal_Foutje het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor mij over?![]()
rooyevaar@hotmail.com
Ik heb er nog wel eentje denk ik zal ik 'm sturen ?quote:Op woensdag 1 september 2004 12:36 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Euhh, ik durf het bijna niet te vragen, maarre.... ik ken nog wel iemand die ik er blij mee kan maken... mkuuluu@yahoo.com
BvD!
Wat een behulpzame mensen hier... bedankt Teigan!quote:Op woensdag 1 september 2004 12:39 schreef teigan het volgende:
Alsjeblieft...
Veel plezier ermee Mita_kuuluu
Crap, heb ik eindelijk een gmail account, moet ik iedere keer gaan inloggenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:27 schreef Apok het volgende:
Plaatjes-overtyp-probleem bij 't inloggen heb ik hier ook. Geen van de notifiers werken meer
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:14 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Crap, heb ik eindelijk een gmail account, moet ik iedere keer gaan inloggen
Log maar eens uit en probeer dan eens opnieuw in te loggen via de gmail site. Ik krijg dan na de eerste keer m'n logingegevens in te voeren wederom een scherm waarin om mijn wachtwoord gevraagd en waar ik een plaatje te zien krijg met een aantal letters die ik moet overtikken. Na verzenden van deze gegevens ben ik eindelijk ingelogd.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:52 schreef deliberator het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
wat is dat plaatjes overtyp probleem?
nope, geen problemen mee.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Log maar eens uit en probeer dan eens opnieuw in te loggen via de gmail site. Ik krijg dan na de eerste keer m'n logingegevens in te voeren wederom een scherm waarin om mijn wachtwoord gevraagd en waar ik een plaatje te zien krijg met een aantal letters die ik moet overtikken. Na verzenden van deze gegevens ben ik eindelijk ingelogd.
Same here.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:03 schreef Darkomen het volgende:
Heb ook eindelijk 6 invites dus kom maar met de requests
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 1 september 2004 15:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
deedeetee, je bent een held
geld nog steedsquote:Op woensdag 1 september 2004 10:46 schreef biertapper het volgende:
ik heb er 4 over, mail maar naar petermoerman at gmail.com
Dan ga ik je *nu* even mailenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:28 schreef biertapper het volgende:
[..]
geld nog steeds
weet ik ook niet eig.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:52 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik heb er nog 3. Weet iemand trouwens of je ook nieuwe invites krijgt als je de oude nog niet op hebt gemaakt?
vroeger wél maar zo'n invite blijft 't maar 3 weken doen daarna kun je hem niet meer activeren.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:54 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
weet ik ook niet eig.
Ah ok, thanksquote:Op woensdag 1 september 2004 15:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
vroeger wél maar zo'n invite blijft 't maar 3 weken doen daarna kun je hem niet meer activeren.
Mijn dank is zeer groot !!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:54 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
weet ik ook niet eig.
mailtje komt eraanquote:Op woensdag 1 september 2004 16:01 schreef Max_Dark het volgende:
Ik stond op het lijstje maar heb helaas niets gezien...ben ook net terug van vakantie en misschien is ie weggefilterd (grrrrr....) duuusss een invite zou erg op prijs worden gesteld op someone_dark@hotmail.com . Alvast bedankt!
Komt eraan!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil er ook wel eenZie profiel.
sjek je e-mailquote:Op woensdag 1 september 2004 16:38 schreef melismay het volgende:Mag ik er misschien ook 1 alsjeblieft lieve mensen?
Melismay99 Apenstaartje hotmail punt com
Zit nu op m'n werk dus dat kan jammer genoeg nietquote:Op woensdag 1 september 2004 16:44 schreef Mellone het volgende:
[..]
sjek je e-mail
heb je al een invite ? anders kun je er een van mij hebben, zeg het maarquote:Op woensdag 1 september 2004 19:22 schreef Roel- het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een gmail account
roel@teamstk.net
alvast bedankt
Hij was gevangen door het mailfilter, maar ik heb hem. Tnx!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:36 schreef Insomaniac het volgende:
Rewimo heeft mail!
Willen jullie niet of is mijn mail moeilijk te vinden in mijn signature ??quote:Op woensdag 1 september 2004 17:04 schreef nero355 het volgende:
1ste 2 die mij mailen (zie sig) zijn een gmail account rijker
Je hebt mail.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er 6. Wie wil kan mailen naar ElisaB@fok.nl
bij google is het zo map ~== labelquote:Op woensdag 1 september 2004 19:48 schreef DIMENSION82 het volgende:
Weet iemand hoe ik mappen kan aanmaken in Gmail, dus bijv
+Nieuwsbrieven
+Prive
Ik kan wel labels aanmaken, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar die voor dienen.
Ik ben jaren Hotmail gewend, iemand?
Wanneer je ingelogd bent, kan je namelijk onder de linker vlak zien zoiets als : "Send 6 invites to your Friends" of iets dergelijks. Klik je op de een aan, dan moet je in de vervolg scherm de naam van de persoon en de email adres van de desbetreffende persoon invullen en is de invite verstuurd. Heel simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
krijg ik nog antwoord?
Dan heb je nog geen invites van google binnen. Of ze dan nog komen is een vraag. Bij de een komt het snel bij de ander niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zie dat nergens hoor
Ik heb deze account al een kleine 3 dagen ofzo. En steeds geeft ie het weer. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef Apok het volgende:
Voor zover ik weet is dat voor 't eerst vandaag nodig. Soms werkt het gelijk, soms moet je zo'n verification plaatje overtypen. Maar hier was 't na een uur weer ok, gewoon ff afwachten dus.
Stuur maar naar mij door. Ken wel iemand die het hard nodig heeft.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:06 schreef nero355 het volgende:
Een mailtje naar eene Jeroen/tele ofzo verstuurd
Heb er nog maar 1 dus mail snel !!! (MAIL == Zie signature)
Stuur ze maar alle 6 door als je wilt. Ken wel genoeg personen die dat willen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:17 schreef rotterdamse het volgende:
Heb er ook weer een aantal weg te geven, iemand interesse? Ik raak ze niet meer kwijt in mijn kenissen kring. Op de laatste 6 heeft verdikkeme niemand gereageerd![]()
Ik heb je er 2 gestuurd, enjoyquote:Op woensdag 1 september 2004 23:21 schreef Corragio het volgende:
[..]
Stuur ze maar alle 6 door als je wilt. Ken wel genoeg personen die dat willen.
Mail = davut.kilincarslan@gmail.com
Ook 2 naar jou, je weet vast nog wel iemand andersquote:Op donderdag 2 september 2004 01:51 schreef MisterICE het volgende:
MisterICE
wouter_db at hotm@il.com
Ja hier is 't ook weer terug gekomen. Ach ja, Beta he, mooi excuusquote:Op woensdag 1 september 2004 23:04 schreef Corragio het volgende:
[..]
Ik heb deze account al een kleine 3 dagen ofzo. En steeds geeft ie het weer. Dus daar ligt het niet aan.
da's inderdaad wel heel triest, ik heb net een invite van een vriend van me gekregenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:29 schreef Syrena het volgende:
Op Markplaats vragen ze vijf euro.... Triest stel. Ik wilde al een emailadres achterlateb:
opfokzijnzevoorniks@forum.fok.nl
misschien dat je dat hier ook ff kan vragen Het algemene GMail topicquote:Op donderdag 2 september 2004 13:56 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand hoe je een groep Contacts kunt aanmaken binnen je contacts?
Ik heb bij hotmail bijvoorbeeld een groep die "omroep'' heet, dan hoef ik dat alleen nog maar bij de To te zetten.
Kan dat in Gmail ook? (de Help-functie doet het niet)
quote:How do I add multiple recipients at once or create distribution groups?
While Gmail does not currently support this functionality, we are testing many new features to improve the Gmail service.
In the meantime, you can use Gmail's auto-complete feature to address a message to multiple contacts.
Just enter the first few letters of a contact's name, and select the address from the drop-down menu that appears in the 'To:' field. Please note that, when addressing a message to multiple contacts, each address must be followed by a comma.
Thanks! Ik had al ff gezocht, maar er waren een beeeeetje veel topcisquote:Op donderdag 2 september 2004 13:58 schreef modestus het volgende:
[..]
misschien dat je dat hier ook ff kan vragen Het algemene GMail topic
Donequote:Op donderdag 2 september 2004 14:26 schreef kleino het volgende:
robin[a]wijnants.net
pleaz!
alstu!quote:Op donderdag 2 september 2004 15:21 schreef MissX het volgende:
iemand nog eentje voor mij over?
email staat in me profiel
verstuurd.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:28 schreef goos het volgende:
d1rk : check mail
daniellekloosterman (#) hotmail.com
deze dus
verstuurdquote:Op donderdag 2 september 2004 15:44 schreef -Tommy- het volgende:
nou graag stuur em maar aub naar T_ommy@hotmail.com
ik ben je eeuwig dankbaar
BEDANKTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op donderdag 2 september 2004 15:46 schreef deliberator het volgende:
[..]
verstuurd![]()
you've got mailquote:Op donderdag 2 september 2004 15:56 schreef Smurfie het volgende:
Ik heb nog wel zin om een accountje te krijgen van iemand
bedachtzame_nachtegaal at hotmail.com
done!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:10 schreef timovos het volgende:
Als iemand nog een invite heeft, ik zal u zeer dankbaar zijn!!!
tvos@gmx.net
Geweldig! En zo snel! U wordt hartelijk bedankt!!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:12 schreef street011 het volgende:
[..]
done!
verstuurdquote:Op donderdag 2 september 2004 16:30 schreef ChaoZzZzz het volgende:
richard at fragzone nl
ik zou ook wel een invite willen
komt eraanquote:Op donderdag 2 september 2004 18:37 schreef Kettingslot het volgende:
peter@aclw.tmfweb.nl
100 x dankquote:Op donderdag 2 september 2004 18:38 schreef bigbird het volgende:
[..]
komt eraan
You've got mailquote:Op donderdag 2 september 2004 19:55 schreef XL het volgende:
[afbeelding] wil ook wel heel graag een invite. Alvast bedankt!
Je bent briljant, dankjewel!quote:Op donderdag 2 september 2004 20:03 schreef Serinde het volgende:
[..]
You've got mail
Kloptquote:Op donderdag 2 september 2004 20:07 schreef XL het volgende:
[..]
Je bent briljant, dankjewel!
Mail sentquote:Op donderdag 2 september 2004 20:07 schreef SliderTPP het volgende:
Als er iemand nog een invite voor een vriend van een fokker over heeft, slidertpp[AT]yahoo[DOT]com.
En als je wilt, krijg je `m terug, ben al 4 dagen aan het wachten op mijn invites, en mijn vriend popelt om gmail te proberen
Je was te laat, maar daar kwam ik heel laat achter toen er al een vloed aan invites te verdelen was. Speaking of which, ik heb er zelf ook nog 5. De eerste 5 die mailen naarquote:Op donderdag 2 september 2004 16:04 schreef devzero het volgende:
Bruut, jodzemanze, nrg en PLAE hebben de invite die ik heb verstuurd nog niet geaccepteerd. Hebben jullie al een andere gehad?
Bedankt hè.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:09 schreef dweepo het volgende:
Omdat ik dankzij één van de usertjes hier een Gmail acoount heb gekregen, heb ik er hier ook weer een aatal (3) weg te geven. Interesse? Mail me op dweepo[bij]wanadoo[punt]nl ....
Wil je er een paar van mijquote:Op donderdag 2 september 2004 22:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
snap er niks van...ik heb helemaal geen invites
anders heb ik er ook nog wel wat hoor!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wil je er een paar van mij![]()
![]()
ik heb ze nu ineens welquote:Op donderdag 2 september 2004 22:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wil je er een paar van mij![]()
![]()
Fijn voor je en wat ga je er nu mee doenquote:Op donderdag 2 september 2004 23:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik heb ze nu ineens wel
snap er niks van, want gister had ik ze nog niet
geen ideequote:Op donderdag 2 september 2004 23:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Fijn voor je en wat ga je er nu mee doen![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:39 schreef manny het volgende:
6 invites beschikbaar
dat gaat dus behoorlijk @randomquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:05 schreef Apok het volgende:
Bij een account van een maand oud heb ik nog nooit invite-mogelijkheden gehad, bij een nieuwe account gelijk bij 't aanmaken. Vaag
komt eraanquote:Op vrijdag 3 september 2004 02:09 schreef Para-Dox het volgende:
Doe mij er ook maar eentje
Thijs_a@gmx.net
en verzondenquote:Op vrijdag 3 september 2004 02:55 schreef davidov het volgende:
[..]
komt eraan
Je eerste post in 2 jaar tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 03:42 schreef dejavu het volgende:
heeft iemand er misschien ook 1tje voor mij?
zit de hele nacht al tezoeken naar zn accountje,
en kwam er nu pas op om op fok tezoeken![]()
(mail: dejavu023@hotmail.com)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |