Dank jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:52 schreef lily het volgende:
[..]
aaah, mooie fotoos hoor
alleen de 12 weken echo (pretecho over 2,5 week)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:22 schreef Xanthe het volgende:
Heb jij ej foto's ook online staan?
Wil niks zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef melonovy het volgende:
Verder gaat het lekker, heb eigenlijk wel al het idee dat mijn buik dikker wordt, lijkt me wel heel erg snel. Ik ben echt niet aan het vreten geslagen... vaag...
Mijn nichtje haar zoontje is nu 1 jaar en 3 mnd maar die gaat nog steeds in de Tummy, hij vindt dat heerlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:34 schreef Luchtbel het volgende:
Lewis waar heb je die Tummytub toch voor nodig, daar is je zoon toch te groot voor![]()
Ik weet niet of je het wel wilt horen, maar ik zag een echt buikje zaterdagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef melonovy het volgende:
Verder gaat het lekker, heb eigenlijk wel al het idee dat mijn buik dikker wordt, lijkt me wel heel erg snel. Ik ben echt niet aan het vreten geslagen... vaag...
Mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef melonovy het volgende:
Lastig, maar allemaal niet erg, het geeft me een goed gevoel dat ik zanger ben!![]()
Ik denk omdat de pillenstrip ten einde isquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:31 schreef Luchtbel het volgende:
Agneria, als je niet meer weet wanneer je de vorige keer ongesteld was, hoe kun je dan weten dat je zaterdag moet worden
Ja maar dan kan ze toch terugtellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk omdat de pillenstrip ten einde is
Agneria, de pil kan voor een menstruatie tijdens een zwangerschap zorgen, dus ik zou echt even testen... gewoon een test van een merk halen, clearblue of predictor of zo
Lees vorige postquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze toch terugtellen?
Ik vroeg me al af of ik dat wel moest zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:42 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, volgens mij is het buikje wat je zag zaterdag, gewoon mijn buikje, ik ben nooit meer slank geworden na de geboorte van Chiara. Maar mijn spijkerbroek zit nu niet echt meer lekker, hiij past wel, maar niet lekker.
Dat kan bij zowel menstruatie als zwangerschap. Ieder mens is anders, dus daar kun je echt geen zekerheid aan ontlenen. Aan een zwangerschapstest over het algemeen wél. Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:43 schreef agneria het volgende:
Nee dat kan idd maar ik ben er nooit zo mee bezig en ben erg slecht met dat soort dingen. Maargoed, gelieve het niet over mijn gebreken te hebbenIk vroeg me eigenlijk alleen maar af of iemand hier die menstruatiebuikpijn herkent. En of het op je darmen kan slaan.
Huismerk een tientje ongeveer. Ik geloof dat een merk 15, 16 euro is. En je hoeft je echt niet te schamen. Als je een bekende tegenkomt en die vraagt ernaar, dan leg je gewoon uit dat je elke drie maanden even test, gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:46 schreef agneria het volgende:
Voornamelijk schaamte in de winkel. (Doe duur zijn die dingen eigenlijk?)
kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:51 schreef agneria het volgende:
Ik zal morgenochtend testen (dat is toch altijd het beste?)
graag!quote:En dan zal ik het resultaat wel posten.
spannend dan !quote:Stiekum zou ik het niet zo heel erg vinden, ookal ben ik pas 19![]()
geeft niets hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik dat wel moest zeggen
weinig te melden eigenlijk, geen veranderingen ten opzichte van de afgelopen weken. (enige verandering is dat mijn koppie wat leger is doordat ik zeker weet dat ik geen maand meer loop. En dat geeft gelukkig ook wel de nodige rust. KIjk ik ben dan kwa datum nog niet echt overtijd, maar voor mijn gevoel wel. Juist omdat we 19 augustus zouden bevallen en hoe je het went of keert je weet dat je er niet vanuit mocht gaan, je doet het wel. En dan duren de dagen erna lang zeker met al dat gerommel wat maar niet doorzet)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:18 schreef melonovy het volgende:hoi Knor, jij ook even hier? Kom je nog even vertellen hoe het met je is?
Die kleine wacht denk ik nog even tot 5 sep. voor een dubbel feestje denk?
Sterkte nog even met die laatste loodjes!
TruiTJE???quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:59 schreef Tan het volgende:
Lewis gefeliciteerd!!! Leuk voor je! Toch dat truitje maar in maat 62 bestellen dan?
Ja ik bedoel een babytruitje van Winnie de Poohquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:26 schreef Suzanna het volgende:
[..]
TruiTJE???
Ik vond het ook errug irritant, zal 'm straks wel even vertellen dat ie dat de volgende keer maar een keertje 's nachts aan moet zettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:46 schreef phluphy het volgende:
Mijnheer Piglet Ik ben "not amused". Gelukkig alles goed met Pigletje. Goed nieuws voor jou: dat plassen-om-de-2-uur wordt in de laatste weken wel wat minder
bij mij tenminste wel, net als maagzuur
Jaaaaaaaa! ! ! ! ! ! ! ! !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:54 schreef melonovy het volgende:
Gauw vollullen dit topic, LLM nog even de benen bij elkaar houden! Het volgende topic is deel 100, een jubileumtopic dat bekroond moet worden met een hoop kids!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:06 schreef piglet het volgende:
MiSs-TaKe eigenlijk wel goed nieuws dus
Was het trouwens niet zo dat baby's een stuk rustiger zijn vlak voor de bevalling begint
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat nou net niet gaat werken, tenzij deel 100 iets van 1000 posts kan krijgen . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:54 schreef melonovy het volgende:
Gauw vollullen dit topic, LLM nog even de benen bij elkaar houden! Het volgende topic is deel 100, een jubileumtopic dat bekroond moet worden met een hoop kids!
Oh heb jij er ook zoeen, hier ook zo`n man, die zegt:"Wanneer ga je nou bevallen, ben wel toe aan drie daagjes vrij!"quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
lol kreeg net een smsje van mijn man, met daarop de mededeling: ga maar lekker bevallen vandaag, want ik heb helemaal geen zin om te werken... zou het helpen...
mannen he kunnen soms zo lekker uit de hoek komen, gisternacht mocht ik nog niet beginnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oh heb jij er ook zoeen, hier ook zo`n man, die zegt:"Wanneer ga je nou bevallen, ben wel toe aan drie daagjes vrij!"![]()
Zaterdag gaan ze naar huisquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:55 schreef piglet het volgende: Maarre, bij jou dus ook nog steeds geen baby in aantocht? Hoe lang staat the family eigenlijk nog op de camping?
Zou het dan toch Knorretje..... ik hoop dat jij en al die andere dames natuurlijk niet veel langer meer moeten wachten. Ik leef met jullie mee, het zal ook wel geen pretje zijn om iedere keer dezelfde vraag te horen "En, komt er al wat?" Grrrrquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef Knorretje het volgende:
update: wederom slijmverlies, best veel. Gepaard met bloedverlies en kotst en kots misselijk (heb net de wc alweer innig omarmd)
Waarmee danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:04 schreef phluphy het volgende:
Loena Schiet eens op!![]()
Jeumig, zouden ze familie van elkaar zijn? Ik mocht gisternacht ook niet, hij was echt doodopquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
mannen he kunnen soms zo lekker uit de hoek komen, gisternacht mocht ik nog niet beginnen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:53 schreef Loena-tik- het volgende:
Vind het wel heel leuk trouwens al die dames die voor de tweede rond gaan, jullie steken elkaar aan geloof ik
Het kan sneller. Ik was nog niet eens 1 jaar oud toen mijn zus geboren werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:47 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Thunderchild. Ja inderdaad wel snel. Zo'n 7.5 maand na Joshua's geboorteAls je me dit had verteld zo'n anderhalf jaar geleden, dan had ik echt gevraagd of het wel goed ging met je.
Yeah, riiight. As if we would believe that . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Five bemoei je met jezelf![]()
Mag je nu ook wel doen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:47 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Thunderchild. Ja inderdaad wel snel. Zo'n 7.5 maand na Joshua's geboorteAls je me dit had verteld zo'n anderhalf jaar geleden, dan had ik echt gevraagd of het wel goed ging met je.
Sjips, ik snap dat je er van baaltquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:58 schreef Sugar het volgende:
Piggie, hier alles rustig en daarvan baal ik nog steeds.
En ik had dus dat school-verhaal. Zoals ik straks al schreefBen er geweest en het was idd gek.
Ja zo makkelijk kom je niet van ons af hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:05 schreef TearSong het volgende:
En morgen zet ik hier m'n eerste echo neerVanmiddag gehad, gelukkig was alles in orde, en precies op schema
nog steeds misselijk (niets meer gegeten, dus er kan ook niets meer uit bij wijze van), nog steeds bloedverlies (wel minder, maar rooier), nog steeds slijm verlies, nog steeds krampen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:44 schreef Sugar het volgende:
Knor, update?![]()
Nope , vrienden die werken en verder mensen waar ik niet zo'n band mee heb dat ik die er zo dicht bij wil betrekken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef piglet het volgende:
Xanthe wat balen zeg! Kun je niet nog iemand anders optrommelen?
Of B-day . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:14 schreef Knorretje het volgende:
nog steeds misselijk (niets meer gegeten, dus er kan ook niets meer uit bij wijze van), nog steeds bloedverlies (wel minder, maar rooier), nog steeds slijm verlies, nog steeds krampen.
morgen weer een dag dus...
Volkomen begrijpelijk. Je had het je tenslotte heel anders voorgesteld. Je had gedacht al lang mamma te zullen zijn en even met heel andere dingen bezig te zijn dan met school. Morgen ben je al 2 weken over tijd, dat is ook verrekte kl*te !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Sugar het volgende: Ik weet niet of dat begrijpelijk is? Moeilijk uitleggen...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef phluphy het volgende:zullen we dit topic maar "Wachten op het eerste wee-tje" gaan noemen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef phluphy het volgende:zullen we dit topic maar "Wachten op het eerste wee-tje" gaan noemen?
Zou het ??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Sorry dat ik ff niet op iedereen reageer, maar ik heb niet bijgelezen omdat ik denk dat ik weeën heb..............en ik heb beloofd dat ik het dan hier zou vermelden.
Het voelt als erge indalingssteken onderin mijn baarmoeder met af een toe een soort super irritante kramp die naar mijn linker bovenbeen trekt.
Lopen gaat nog het beste eigenlijk. Als ik zit of lig dan is het niet zo grappig.
komt er weer 1 aan......... ff tellen
Ze duren een seconde of 40 / 45, om de hoeveel minuten weet ik nog niet want kom net pas tot de conclusie dat het wel eens weeën zouden kunnen zijn en met een de computer aangezet.
Nouja, ik ga even verder met rondjes lopen en ik hoop dat ik jullie morgenvroeg nog wat meer kan vertellen.
De rest ook succes eventueel vannacht !
Yessssssssss, eindelijk een naam voor dat gevoel in mijn benen (met name als ik lig of met mijn benen omhoog zit). Het is zo'n raar gevoel maar kon het dus geen naampje geven. Ik ga morgen direct calcium en magnesiumtabletten halen. Dank je wel voor de tipquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:00 schreef phileine het volgende:
m@x, heb je last van onrustige benen? Dat komt meestal door een calcium- of magnesium gebrek (calcium als je het overdag hebt, magnesium 'snachts). Je mag van beiden flink veel slikken, zo'n 150 mg per dag, van calsium 700 mg per dag. Iedereen die ik deze tip heb gegeven heeft er veel baat bij gehad (zo gek dat het hier in Nederland nauwelijks bekend is). Met magnesium moet je wel minderen na de 37e week omdat het ook weeën kan onderdrukken.
oehquote:Op woensdag 1 september 2004 04:29 schreef Sugar het volgende:
Blijft hetzelfde, behoorlijk pijnlijk, tussendoor blijft steeds een soort rugpijn, maar de scheuten blijven (onregelmatig) komen. spannend dit
Wees blij, meid. Even een uurtje rust is heerlijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 07:01 schreef Sugar het volgende:
Heb blijkbaar van zes tot zeven kunnen slapen![]()
Help?
Tis erg vervelend als je op een bruiloft bent en het is al erg laat...dan wil je even niet meer zwanger zijn! Dat van die ringen heb ik inderdaad gehoord, mijn ring staat ook niet meer zo mooi op m'n 'worstevingertjes'...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:36 schreef phluphy het volgende:
Suzanna Vochtophoping hoort er helemaal bij. "Leuk" hé, die worstevingertjes. Denk je er tijdig aan evt. (te) kleine ringen alvast uit te doen?
Enneh... die ene opmerking van jou is toch wel een beetje overbodig: zwangerschapskleding zit het lekkerst![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 1 september 2004 08:03 schreef pluisje het volgende:
Sugar, het duurt echt niet lang meer. Ik heb zo ook een hele dag rondgelopen, en opeens...net als je denkt dat het nooit meer gaat gebeuren, barst het los! Echt waar
Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar bij mij barstte het los toen ik "me er aan over gaf". Ben rustig op de bank gaan liggen, en precies op het moment dat Rick thuiskwam, zette het opeens door. Alsof ik het heel de tijd dat ik alleen thuis was, had liggen tegenhouden.quote:Op woensdag 1 september 2004 08:21 schreef Sugar het volgende:
[..]
Echt?![]()
Voel wel dingen, maar lang niet meer zo krachtig als vannacht. En minder vaak.
![]()
gek genoeg vind ik het niet zo erg meer. Het kan nu de gyn het stimuleert en helpt niet meer lang duren en lijkt mijn dip een stuk minder te zijn. Het blijft jammer dat wel, maar het eind is in zicht en daar heb ik vrede mee. Misselijkheid is zo goed als weg. Zonnetje schijnt, Danny is er over 2 uurtjes weer en dat vind ik allemaal wel best.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:04 schreef piglet het volgende:
O, knor wat een teleurstelling zeg. Ik had het zo gehoopt voor je
Hoe gaat het met de misselijkheid? Is dat wel een beetje weggetrokken?
Sterkte maar weer, wie weet heb je morgen meer geluk... (of nog iets eerder als het kan natuurlijk)
MeneerM@xquote:Op woensdag 1 september 2004 10:13 schreef m@x het volgende:
Meneerm@x is ook volop aan de bevallingsvoorbereidingen begonnen en heeft zich geregistreerd zodat hij kan posten als het zover is. Ik heb hem voor gek verklaard, maar jullie zullen het wel handig vinden.
Ach meneerm@x heeft toch niet goed opgelet tijdens de pufclub gisteren. Volgens de pufjuf is hij de procesbewaker en moet hij bij mij in de buurt blijven om me dextro's te voeren en de tijd bij te houden. Dat betekent dus dat hij niet 2 verdiepingen lager achter de computer mag gaan hangenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
MeneerM@x
Je hebt nog tijd om de computer naar de slaapkamer te verhuizenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Ach meneerm@x heeft toch niet goed opgelet tijdens de pufclub gisteren. Volgens de pufjuf is hij de procesbewaker en moet hij bij mij in de buurt blijven om me dextro's te voeren en de tijd bij te houden. Dat betekent dus dat hij niet 2 verdiepingen lager achter de computer mag gaan hangen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om de computer naar de slaapkamer te verhuizen
Jij mag nu ook wel hoor Loenaquote:Op woensdag 1 september 2004 10:34 schreef Loena-tik- het volgende:
Voor Miss-Take:gaat er nu eindelijk dan eens iemand bevallen?!
Helemaal goed joh!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 10:13 schreef m@x het volgende:
Meneerm@x is ook volop aan de bevallingsvoorbereidingen begonnen en heeft zich geregistreerd zodat hij kan posten als het zover is. Ik heb hem voor gek verklaard, maar jullie zullen het wel handig vinden.
quote:Loena, waar ben je? Ben je ook aan het puffen?
Oh... okquote:Op woensdag 1 september 2004 10:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Jij mag nu ook wel hoor Loena![]()
Cinnababy, wacht ik duik even de kast in...quote:Op woensdag 1 september 2004 10:42 schreef m@x het volgende:
Hoe heet dat spul tegen krampjes ook alweer (is van Dokter Vogel). Ik ga zo even shoppen en wil nog wat laatste dingetjes in huis halen zodat we helemaal voorbereid zijn op de komst van Snotje. Kan er weer iets van het "to do lijstje" af.
Die bedoel ik wel. Ik haal die merken altijd door elkaarquote:Op woensdag 1 september 2004 10:49 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Cinnababy, wacht ik duik even de kast in...
edit: Cinababy druppels, maar zie net dat ze van VSM zijn, dus die bedoel je niet, maar vind ze zelf welen de jongens vonden ze ook erg jammie :p
Nee tuurlijk is dat niet raar, hup gelijk bellen om dat ff recht te zetten( ik had daar ook helemaal geen zin in hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 10:52 schreef m@x het volgende:
Ik had trouwens bij de intake van de kraamzorg aangegeven dat ik geen bezwaar had tegen de aanwezigheid van een stagiair tijdens de bevalling, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer ik tegen al die mensen om mijn bed opzie. Is het raar als ik ze bel om door te geven dat ik toch liever geen stagiair erbij wil hebben. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de kraamtijd. Ik kan er zowiezo niet zo goed tegen als er vreemden aan me zitten en moet er eigenlijk niet aan denken om als oefenobject gebruikt te worden.....
Je hebt verschillende soorten stagiaires. Ik had er zelf een die al in de laatste fase zat, en die was gewoon heel de dag in haar eentje hier, en haar begeleidster kwam elke dag even buurten om te kijken of het nog wel goed ging. Eigenlijk ergerde ik me meer aan die begeleidster dan aan haarquote:Op woensdag 1 september 2004 10:52 schreef m@x het volgende:
Ik had trouwens bij de intake van de kraamzorg aangegeven dat ik geen bezwaar had tegen de aanwezigheid van een stagiair tijdens de bevalling, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer ik tegen al die mensen om mijn bed opzie. Is het raar als ik ze bel om door te geven dat ik toch liever geen stagiair erbij wil hebben. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de kraamtijd. Ik kan er zowiezo niet zo goed tegen als er vreemden aan me zitten en moet er eigenlijk niet aan denken om als oefenobject gebruikt te worden.....
Als je dan toch bezig bent, haal dan ook gelijk vitamine K in huis, oeps moet ik zelf ook nog halen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Die bedoel ik wel. Ik haal die merken altijd door elkaar
quote:Op woensdag 1 september 2004 10:22 schreef phileine het volgende:
miss kwam nog wel even aanzakken op de chat, maar toen was het al vrij laat en ging ik net naar bed en max die thuis kwam van stappen wat aandacht geven, dus heb niet echt uitgebreid met haar gekletst. Maar het was wel echt aan het doorzetten, ze banjerde vooral door de kamer heen. Duidelijk echte weeën hoor en ook spugen enzo. Dus hopelijk is er inmiddels een beebje voor haar, ik weet het wel bijna zeker.
BV-maffia??quote:Op woensdag 1 september 2004 10:57 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
ben ik toch een Opoe Ted eigenlijk...en sowieso, misschien ga je wel helemaal geen BV geven(voor ze me weer gaan verdenken lid te zijn van de BV-maffia)![]()
Ik ga geen BV geven, maar geeft verder niks hoor Don-Loenaquote:Op woensdag 1 september 2004 10:57 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, haal dan ook gelijk vitamine K in huis, oeps moet ik zelf ook nog halen.
ben ik toch een Opoe Ted eigenlijk...en sowieso, misschien ga je wel helemaal geen BV geven(voor ze me weer gaan verdenken lid te zijn van de BV-maffia)![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ga geen BV geven, maar geeft verder niks hoor Don-Loena![]()
Mijn moeder was tien maanden toen mijn tante werd geboren. Ze hebben dus elk jaar twee manden dezelfde leeftijd en mensen kijken dan altijd raar als blijkt dat ze geen tweeling zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:56 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het kan sneller. Ik was nog niet eens 1 jaar oud toen mijn zus geboren werd.
Alles goed hier!! inmiddels 18 weken onderweg.. De misselijkheid is al een week of 3 over en de vermoeidheid wordt ook wat minder...quote:Op woensdag 1 september 2004 10:59 schreef m@x het volgende:
Hey Gomorrah, hoe is het met je vriendin? Verloopt de zwangerschap nog steeds naar wens?
Loena.. even profielcheck gedaan... jij bent gewoon een week ouder dan ik... is dat wat??!!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:01 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
Kijk even op http://www.thuiszorg.nl/inner.php?item=743 voor instellingen die de uitleen van thuiszorgmateriaal verzorgen. Zo ben ik ook aan het juiste adres gekomen voor m'n klossen (heb eerst even gebeld omdat de betreffende winkel niet in mijn eigen woonplaats zat, maar het klopte wel).quote:Op woensdag 1 september 2004 10:52 schreef m@x het volgende:
Mijn bed staat nog niet op klossen (gelukkig). Moet nog steeds even uitzoeken waar ik die dingen hier in de buurt kan lenen. Mijn vader is nu druk bezig om versteviging voor ons bed in elkaar te knutselen zodat we er niet nog een keer doorheen zakken.
Ik ben niet Loena, maar die Vitamine K heeft de baby nodig als je BV geeft, aangezien dat onvoldoende in je voeding zit. Handig om al in huis te hebben, maar de VK zal je er bij haar kraambezoeken ook op wijzen, en ws een receptje uitschrijven (moet je alsnog zelf betalen, dus kun je het nu ook al zelf halen).quote:Op woensdag 1 september 2004 11:11 schreef phluphy het volgende:
Loena Waar is vitamine K voor dan?En dat goedje voor de krampjes waar m@x om vroeg, is dat voor de baby of voor de moeder?
![]()
![]()
Bij jou nog geen tekenen van een aankomende bevalling?
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:17 schreef Sugar het volgende:
Weeën om de vijf minuten hier nu!In het ziekenhuis was dat nog iets minder vaak, maar wel goed bezig en de gyn heeft gevoeld en ik had 1,5 cm ontsluiting!
Hij wil vrijdag gaan inleiden als dit niet doorzet, maar hij verwachtte dat het niet nodig is!![]()
Ik vind het houdbaar, maar wel steeds wat pijnlijker worden!Het gekke is: ik vind pijn nu fijn!
Meer!!!!
![]()
![]()
Lullie sijn lief!
Knor en Fluf, (door)starten maar!![]()
Gein, das wel humorquote:Op woensdag 1 september 2004 11:08 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Loena.. even profielcheck gedaan... jij bent gewoon een week ouder dan ik... is dat wat??!!![]()
Apie heeft gelijk ook. Anders is ie in de vakantie jarig en dan krijgt ie minder kadootjes omdat iedereen op vakantie is en dan kan ie ook niet op zijn verjaardag op school trakteren. Slim Apie hoor!quote:Op woensdag 1 september 2004 12:40 schreef piglet het volgende:
*JAAAA![]()
Sugar wat goed![]()
Ontspan, duik in die weeën en gaan met die banaan!!!
Ik word helemaal hyperSugie, vandaag is de dag. Ik weet het zeker!
Apie heeft gewoon gewacht tot september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |