Dellasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens Sportime zijn er mensen van Ajax in Rome geweest voor Traianos Dellas,!!!!!!!
JA!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dellas![]()
![]()
quote:2004.08.31 Gaat het wel over de goeie Arouna??
Als vervanger van Ibrahimovic denkt Ajax onder meer aan Arouna Kone, probleem is echter wel dat de aanvaller momenteel in Ivoorkust zit. De aanvaller had tot gisteravond laat nog niet met Ajax gesproken, een transfer lijkt er dan ook voorlopig niet in te zitten. Mogelijk dat een andere speler uit Ivoorkust, Anderlecht spits Aruna, een optie voor de Amsterdammers is. De spits leeft namelijk in onmin met de clubleiding van Anderlecht die nu open staan voor een vertrek van de aanvaller. (Bron:voetbalplus.nl)
Oe, dat is de winnaar van de Belgische Gouden Schoen 2003 toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Stukje uit dit stuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:00 schreef Eilanden het volgende:
Kaalhei .. ik zie het bericht niet over Kone op voetbalplus
Transferbedrag zou op 25 miljoen pond liggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:08 schreef rubbereend het volgende:
Rooney ondergaat nu de medische keuring bij Man Utd.
Lijkt me ondenkbaar aangezien die al voor Anderlecht CL gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
quote:Koné gisteravond teruggevlogen naar Amsterdam
En Iannis krijg je terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
* Man_Made_God hoopt nog 11 uur en 16 minuten.... Dat zou mooi zijn....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA!.
Maar Sportime is de Privé van de sportkranten in Griekenland.. Korreltje zout is te weinig, pekelwagen is wat realistischer..
Dan bouw ik een altaar voor hem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:43 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
* Dr.Daggla hoopt nog 11 uur en 16 minuten.... Dat zou mooi zijn....![]()
Hoezo hoop je dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
ik hoop dat dat Dellas gerucht onzin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |