quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Katarina Justic als 'Nijmegerin' Shirina Delic
Wat zeg je nu, Iwan?????quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Katarina Justic als 'Mijn negerin' Shirina Delic
Is dit de rubberpop waarmee die Duitser werd betrapt?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Ligt het aan mij of keek Lizzy vandaag als een opgeblazen poema?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je de kop van een muts hebt vraag je er ook om. Je leest toch zeker eerst een contract voor je ergens mee accoord gaat!?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
Chris Frommelmans zat weer leuk te frauderen en te sjoemelen met het verhuur. What else is new
Wat nu Wiv heeft lizzy afgedaan????? Heb je een nieuw scharreltje op het oog???quote:Op woensdag 1 september 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of keek Lizzy vandaag als een opgeblazen poema?
Het is geloof ik niet één van de snuggersten!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je de kop van een muts hebt vraag je er ook om. Je leest toch zeker eerst een contract voor je ergens mee accoord gaat!?
Ja, Iris Overbeek.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef soapie het volgende:
Wat nu Wiv heeft lizzy afgedaan????? Heb je een nieuw scharreltje op het oog???![]()
Ach, Joost lult wel meer! Zo zei hij dat Frommel een vriend van 'm is, maar dat kan niet, want Frommelmans heeft geen vrienden.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:18 schreef soapie het volgende:
Watzei Joost ook al weer over Frommelmans "Het huurhoofd"???
ja die was ik nog vergeten te noemen... hoort ook in mijn irritatielijstje...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
De regisseur van ONM heeft een 'nieuw' trucje: de splitscreen!
Geef mij eens een reden waarom jij nog kijkt.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:25 schreef babette21 het volgende:
ja die was ik nog vergeten te noemen... hoort ook in mijn irritatielijstje...![]()
Lizzy is meerderjarig.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:24 schreef soapie het volgende:
Toch vind ik Joost wel leuk met z'n ukkie!!!!
Dan snap ik al helemaal niet wat je in haar ziet!!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy is meerderjarig.
Hij zou er een bak bier en een fles superieure cognac voor krijgen.....quote:Op woensdag 1 september 2004 21:32 schreef soapie het volgende:
Ik dacht trouwens dat Frommelmans helemaal geen tijd / zin had om Joost te helpen met verhuizen. Hij zei gister toch dat hij het nog in z'n rug had van het verhuizen van z'n eigen spullen???
Petra Kachelpook of Kagchelland of hoe ze heet is een jaar of 23 en ze is helemaal yammi!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:30 schreef soapie het volgende:
Dan snap ik al helemaal niet wat je in haar ziet!!![]()
Nielsquote:Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef mij eens een reden waarom jij nog kijkt.
Ja das waar, nou die superieure cognac trekt Joost wel uit de voorraad van Arthur, dus das een goedkope verhuizing.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij zou er een bak bier en een fles superieure cognac voor krijgen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |