Ze woont in Ulftsterdam, maar ze ging stappen of logeren in Rotterdam. Ze is haar vader Marnix fucking zat en wil niet meer bij 'm wonen.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sanne kwam eergister met de fiets naar het ziekenhuis gesjeest.
Gister moest ze naar het station en werd ze met de auto gebracht..
fout # 1van 't nieuwe seizoen.... er zullen er vast nog velen volgen, al is het maar om de oplettendheid van de kijker te testen, of zelfs om in Kopspijkers te komen!!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sanne kwam eergister met de fiets naar het ziekenhuis gesjeest.
Gister moest ze naar het station en werd ze met de auto gebracht..
Ze logeerde bij haar vader. Je moet wel opletten.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:02 schreef BVO het volgende:
Ze woont in Rotterdam, zei ze tegen Chris.
Waar was ze dan maandagochtend??
Had ze net zo goed met hem mee kunnen rijden 's ochtends.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze logeerde bij haar vader. Je moet wel opletten.
Dat zal die lul zeker niet doen. Je weet wel: eigen verantwoordelijk 'n' stuff van "spuit 11".quote:Op woensdag 1 september 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
Had ze net zo goed met hem mee kunnen rijden 's ochtends.
Das logisch na een cliffhanger. Maar ik ging deze week al bijhouden hoeveel kijkcijfers ONM en GTST hebben. Kijken of de daling bij ONM groter is dan bij GTST.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
Maandag waren er 756000 kijkers, gisteren 538000.
Is een daling van 29 %.
[code] MA DIquote:Op woensdag 1 september 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Das logisch na een cliffhanger. Maar ik ging deze week al bijhouden hoeveel kijkcijfers ONM en GTST hebben. Kijken of de daling bij ONM groter is dan bij GTST.
waarom doet de code-code het nietquote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
[code] MA DI
GTST 2.375.000 2.056.000
-13.40%
ONM 756.000 538.000
-28.84%[/code]
Ik vergeleek het met de rest van de humor van maandag en dinsdag.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:43 schreef babette21 het volgende:
was het de bedoeling dat die verhuisscene grappig was?!
kijk en vergelijk zou ik zeggen...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
dus onm is niet meer wat het was?
nou dan hebben we duidelijk niet hetzelfde gevoel voor humor...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef pberends het volgende:
Ik vergeleek het met de rest van de humor van maandag en dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |