het instorten lijkt daar ook op een gecontroleerde implosiequote:"We were operating out of there when we were told that the World Trade Center was gonna collapse," Rudolph Giuliani told Peter Jennings of ABC News that morning, "and it did collapse before we could get out of the building."
Despite this, Giuliani fled WTC 7 at least eight hours before it collapsed. How did he know that the twin towers were going to collapse if it was such an unprecedented occurance? Why didn't the firefighters on the ground get the same warning?
Het houdt je wel bezig allemaal he?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:52 schreef Redux het volgende:
Okay, er is iets met het WT7 gebouw. Sommigen claimen dat het WT7 onafhankelijk van de WTC torens in elkaar is gestort, sterker nog, dat het is opgeblazen.
Wat is hier bekend over, en wat wordt er allemaal beweerd?
Je bent weer erg paranoide bezig, overal een complot in zien. Waarom zouden ze IN GODSNAAM dat gebouw opblazen als het niet nodig was? Waarom stellen jullie jezelf nooit eens deze vraag?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:12 schreef coz het volgende:
grr@:9
ik snap dat de OP uitnodigend is geschreven ipv hier heb je het verhaal zoek het maar uit
a 8 uur na wt1 en 2 ging ie plat
dus, zoiets kan lang duren
b geen wolkenkrabber is dat ooit gelukt door brand alleen
Het ging ook niet om brand, maar om ongelooflijk veel brokstukken van de twee enorme torens die ernaast stonden
b "pull it" quote door de eigenaar ..vakterm voor opblazen
Misschien hebben ze gemerkt dat het gebouw dermate is toegetakeld dat ze het gecontroleerd hebben opgeblazen, kan ook gewoon een roddel zijn
b ook daar zo snel mogelijk de crimescene opruimen
Wat is hier onlogisch aan, dit is het commerciele hart van de VS?
b geen onderzoek en ohja
Neuh, er is geen onderzoek geweest naar de aanslagen en gevolgen daarvan![]()
c geen vliegtuig
dus, je wilt niet weten hoeveel kracht er vrij komt als twee enorme gebouwen instorten.
d de burgemeester voor instorten wt1/2 al wt7 uitrend omdat hij een telefoontje krijgt Burgemeesters krijgen wel vaker telefoontjes, en aangezien dit gebouw pas plat ging 8 uur NA de ondergang van de andere twee wtc gebouwen is dit argument compleet irrelevant. Dit had je zelf ook kunnen begrijpen, als je niet aan zoveel wishfull thinking zou doen
en de plaatjes verder
het instorten lijkt daar ook op een gecontroleerde implosie en deze bijv
Nee het is niet zozeer dat het me bezig houdt, maar in de 9/11 pentagon discussies kwam het wt7 gebouw een paar keer naar voren, en omdat ik van mening ben dat dat gebouw niet opzettelijk is neergehaald, en ik het best interessant vind, heb ik dit topic geopend. Dus in zoverre ben ik er wel mee bezig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 04:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het houdt je wel bezig allemaal he?
Waarom bijna 3 jaar na dato?
Kan iemand uitleggen wat ik moet zien aan deze beelden? Ik neem aan dat wt7 links van de 2 torens te zien is, en dat er een grote rookwolk omhoog komt. Rechts zie ik de eerste toren instorten. Het lijkt me dat de rookwolk die links omhoog komt een resultaat is van de instorting van de wtc toren. Net als bij een space shuttle die opstijgt, wordt de (in geval van space shuttle) stoom weggeblazen; je ziet dan een grote witte stoomwolk iets verderop van de space shuttle. Het lijkt me aannemelijk dat bij het instorten van het wtc zoveel lucht verplaatst wordt, dat het stof en puin een kant op geblazen wordt. Dat is dus de rookwolk die je links in beeld omhoog ziet komen.quote:
officieel is het olie d8 ik wat de verklaring was, maar over brokstukken ;er stond nog een pand tussen; en als het alleen brokstukken waren dan klopt de implosie ook nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 05:16 schreef MeneerGiraffe het volgende:
a 8 uur na wt1 en 2 ging ie plat
dus, zoiets kan lang duren
b geen wolkenkrabber is dat ooit gelukt door brand alleen
Het ging ook niet om brand, maar om ongelooflijk veel brokstukken van de twee enorme torens die ernaast stonden
mss heb je gelijk maar waar komen die explosieven dan vandaanquote:b "pull it" quote door de eigenaar ..vakterm voor opblazen
Misschien hebben ze gemerkt dat het gebouw dermate is toegetakeld dat ze het gecontroleerd hebben opgeblazen, kan ook gewoon een roddel zijn
dat is idd het argument om het sneller op te ruimen, is het nog steeds een crimescenequote:b ook daar zo snel mogelijk de crimescene opruimen
Wat is hier onlogisch aan, dit is het commerciele hart van de VS?
ze hadden geheime info , maar serieus ik doelde op de vragenlijst die behoorlijk lang isquote:b geen onderzoek en ohja
Neuh, er is geen onderzoek geweest naar de aanslagen en gevolgen daarvan
genoeg, en dat kan ook wss wel een domino effect creeeren, maar die andere toren viel 8 uur laterquote:c geen vliegtuig
dus, je wilt niet weten hoeveel kracht er vrij komt als twee enorme gebouwen instorten.
maar dit specifieke telefoontje wist dat wt1 plat ging VOORdat de rest van de wereld het wistquote:d de burgemeester voor instorten wt1/2 al wt7 uitrend omdat hij een telefoontje krijgt Burgemeesters krijgen wel vaker telefoontjes,
het was geen argument,ook niet irrelevant. de burgemeester kreeg voordat de torens instorten een telefeoontje .. wie had er op dat moment verwacht dat enkele minuten later wt1 gingquote:en aangezien dit gebouw pas plat ging 8 uur NA de ondergang van de andere twee wtc gebouwen is dit argument compleet irrelevant.
ik heb eigenlijk nog steeds wishfull thinking over dat de overheid daar niet in het complot zou zitten, verder is het gewoon onnodig flamequote:Dit had je zelf ook kunnen begrijpen, als je niet aan zoveel wishfull thinking zou doen
laten we maar eerst vaststellen of het uberhaubt met behulp van explosieven is gedaan (wt7)quote:Je bent weer erg paranoide bezig, overal een complot in zien. Waarom zouden ze IN GODSNAAM dat gebouw opblazen als het niet nodig was? Waarom stellen jullie jezelf nooit eens deze vraag?
WAAROM?
valt zo op hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 05:52 schreef Mischa_NL het volgende:
documenten kun je ook eerst UIT het gebouw halen, en DAARNA opblazen ofzo...
denk na
iig niet dat ie eerder werd neergehaald, dit is idd imo wt7 ten tijde van instortenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 07:37 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen wat ik moet zien aan deze beelden? Ik neem aan dat wt7 links van de 2 torens te zien is, en dat er een grote rookwolk omhoog komt. Rechts zie ik de eerste toren instorten. Het lijkt me dat de rookwolk die links omhoog komt een resultaat is van de instorting van de wtc toren. Net als bij een space shuttle die opstijgt, wordt de (in geval van space shuttle) stoom weggeblazen; je ziet dan een grote witte stoomwolk iets verderop van de space shuttle. Het lijkt me aannemelijk dat bij het instorten van het wtc zoveel lucht verplaatst wordt, dat het stof en puin een kant op geblazen wordt. Dat is dus de rookwolk die je links in beeld omhoog ziet komen.
Moet die rookwolk links echt aangeven dat het wt7 gebouw eerder werd neergehaald?
Ja dat weet ik niet? Jij post hem!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:52 schreef coz het volgende:
verkeerde foto
dus hebben we het niet meer over die fotoquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:23 schreef The_Agency het volgende:
Zie http://propagandamatrix.c(...)ge_wtc7andbombs.html voor beelden en stills.
Die clip in de post van Coz heeft niets met WTC7 te maken trouwens.
@Redux: je bent lui. Toevallig kloon van 'haahaha'?
'to pull it' wordt in het nederlands vrijwel altijd vertaald met 'de stekker eruit trekken'.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:12 schreef coz het volgende:
grr@:9
b "pull it" quote door de eigenaar ..vakterm voor opblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |