Dat heb ik gezien, dat ze die ultra lichte balk op d’r borst kreeg. Maar ik dacht dat ze daarna door benjamin gered werd? En dat isabella toen in vuur opging.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:45 schreef Dizer het volgende:
Ze was tijdens de hele tweede helft bewusteloos!!!
En waar ligt de grens tussen spoiler en speculatie ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goede Tijden, Slechte Tijden: het grote spoilertopic #1.
Mensen, denk eraan: spoilers in een apart topic.
Benjamin schrikt zich enorm in de aflevering van morgen, zou je bedoelen. Hij zal wel zichzelf als Spook zienquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:45 schreef PacinoAllstars het volgende:
Het is geen Benjamin, want ik heb gelezen op teletekst dat hij radeloos is etc. Waarschijnlijk Jasmine dus
Die grens is duidelijk: als je een bepaald iets zeker weet is het een spoiler, als je denkt dat iets wel eens zou kunnen gaan gebeuren is het een speculatie.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:48 schreef DaMart het volgende:
En waar ligt de grens tussen spoiler en speculatie ?
En waarom hebben we dan de spoilertags ?
tuurlijk gekeken!quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken??
En waar is BVO
alleen die Ray lijkt een beetje.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Ff tussendoor:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/home/winnaarlal2004.xml
Haha, die look-a-likes![]()
Er zijn er 2 vanquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
alleen die Ray lijkt een beetje.
Ik heb het wel opgenomen!!! Ik ga straks weer kijken denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
tuurlijk gekeken!dnek jij nou
maar ... gewoon om het nog een keer te zien ..![]()
Dank u dank uquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:51 schreef babette21 het volgende:
Oh Dizer, voor ik 't vergeet: de nieuwe ronde in 't tournament is begonnen!!
:quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgenomen!!! Ik ga straks weer kijken denk ik
Wat een domme lookalikes zeg... niks lijktquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Ff tussendoor:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/home/winnaarlal2004.xml
Haha, die look-a-likes![]()
Ik zie het eigenlijk wel een beetjequote:Op maandag 30 augustus 2004 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Je moet wel blind zijn als je denkt dat dit schaap op Charlie lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |