abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21921595
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik ken de regels niet, dus kan ik daar geen oordeel over vellen. Maar stel dat ze dat hebben gedaan, dan nog zie ik daar geen genocide in. Genocide zou zijn om ze massaal in gesloten kamers te stoppen en deze te vullen met een gas. Ze deporteren naar Syrië is geen genocide.
Jongen, de definitie van genocide is om doelbewust een groep met een bepaalde etnische achtergrond om te brengen. Als de Turkse staat besluit om alle leden van een groep te deporteren naar een woestijn zonder voedsel, bescherming (want alle wapens en overige bezit waren in een eerder stadium af afgenomen) terwijl zonder twijfel is dat deze groep dit niet zal overleven, wat is dit dan? Genocide.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator maandag 13 september 2004 @ 13:19:14 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21921615
bla
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_21921634
Nog een keertje Kirmizi, vijfde keer inmiddels: heb je je bron al gevonden?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_21921701
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jongen, de definitie van genocide is om doelbewust een groep met een bepaalde etnische achtergrond om te brengen. Als de Turkse staat besluit om alle leden van een groep te deporteren naar een woestijn zonder voedsel, bescherming (want alle wapens en overige bezit waren in een eerder stadium af afgenomen) terwijl zonder twijfel is dat deze groep dit niet zal overleven, wat is dit dan? Genocide.
Arabieren leven al eeuwen in een woestijn. Een woestijn wil niet per definitie zeggen dat je niet zal overleven. In jouw ogen genocide, in mijn ogen een deportatie als zovelen. Overigens waren het je geliefde koerden die de vele moorden op hun naam mochten schrijven.
pi_21921712
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:19 schreef sp3c het volgende:
bla
My thoughts exactly.
pi_21921718
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog een keertje Kirmizi, vijfde keer inmiddels: heb je je bron al gevonden?
http://www.armenie.nl

Ik had er nog 1, maar die lijkt het even niet meer te doen. http://www.ermenisorunu.gen.tr

of http://www.mfa.gov.tr/grupe/eg/eg10/default.htm

[ Bericht 16% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 13-09-2004 13:31:51 ]
  Moderator maandag 13 september 2004 @ 13:25:58 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21921749
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

My thoughts exactly.
we know
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_21921833
Foto's van Armin Wegner, die de Duitse luitenant maakte in de Syrische woestijn.
Ziet dit eruit als een bezetter/rebel, Kirzmizi?

Of dit:

En deze kinderen:

pi_21921899
En hoe moet men van die foto's ook alweer afleiden dat dit armeniërs zijn en niet bijvoorbeeld een willekeurig ander volk?

Dan nog zie ik hier geen genocide. Een beetje willekeurge foto's plaatsen is geen kunst.
pi_21921990
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Deportatie is nooit vrijwillig, maar altijd gedwongen. Maar als jij de deportatie actie van Frau Verdonk als genocide wilt bestempelen, ga je gang. Zover zou ik niet gaan. Schuldig aan deportatie, ja. Schuldig aan genocide, nee.
[..]

De goeden leiden nu eenmaal onder de kwaden. Zo ook met bijvoorbeeld moslims in het Westen. Zo gaat dat nu eenmaal.
Je bent wel erg zielig, he? Verdonk ''Frau'' noemen maar niet erkennen dat de Ottomaanse Staat meer van het Derde Rijk weg had. En dan de situatie van ''de Moslims in het Westen'' met de Armeniers vergelijken!
pi_21922000
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

blaat
pi_21922002
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En hoe moet men van die foto's ook alweer afleiden dat dit armeniërs zijn en niet bijvoorbeeld een willekeurig ander volk?
Dat is inderdaad een goede vraag. Het hadden ook de Assyriers kunnen zijn, even bruut vervolgd door dezelfde staat.
pi_21922009
Ja, Armenie.nl is dus een Turkse bron. Waarom claimen Turken trouwens een domein met de naam "Armenië"? Het lijkt wel propaganda....
De eerste keer dat ik je om de bron vroeg heb ik je duidelijk verzocht om niet-Turkse bronnen te zoeken. Moeijlijk he, dingen vinden die er niet zijn?
We kunnen inmiddels concluderen dat:
-alleen Turkse bronnen de genocide ontkennen
-Turkse bronnen die de genocide erkennen gecensureerd, verboden en met de dood bedreigd worden
-internationale bronnen de genocide erkennen

Tel daarbij op dat ik armenie.nl al twee pagina's geleden uitgekleed heb en het is weer duidelijk: je gilt maar wat zonder onderbouwing en iedereen is gek behalve jij.
pi_21922022
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij een erg gevreesde familie hebt, want als je zo overal op reageert zul je de middelbare school wel niet doorgekomen zijn.
pi_21922067
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij een erg gevreesde familie hebt, want als je zo overal op reageert zul je de middelbare school wel niet doorgekomen zijn.
Fout en fout, je gaat niet door voor de koelkast.

Maar gezien jouw denkvermogen zou ik haast vermoeden ook jouw ouders niet bepaalde de snuggerste kampers waren.
pi_21922097
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Dan nog zie ik hier geen genocide. Een beetje willekeurge foto's plaatsen is geen kunst.
Dit zijn dus foto's van de site http://www.armenian-genocide.org/photointro.html
Sorry dat ik bronvermedling vergeten was.
De man die ze gemaakt heeft heet dus Armin Wegner. Hij is een ooggetuige.
Op http://www.theforgotten.org/site/intro_eng.html is te zien hoe hij zijn verhaal doet op tv.
pi_21922132
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maar gezien jouw denkvermogen zou ik haast vermoeden ook jouw ouders niet bepaalde de snuggerste kampers waren.
Ik mag hopen dat je vriendin dit voor je typt, want uitspraken over andermans denkvermogen kun je gevoegelijk achterwege laten.
pi_21922142
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja, Armenie.nl is dus een Turkse bron. Waarom claimen Turken trouwens een domein met de naam "Armenië"? Het lijkt wel propaganda....
De eerste keer dat ik je om de bron vroeg heb ik je duidelijk verzocht om niet-Turkse bronnen te zoeken. Moeijlijk he, dingen vinden die er niet zijn?
We kunnen inmiddels concluderen dat:
-alleen Turkse bronnen de genocide ontkennen
-Turkse bronnen die de genocide erkennen gecensureerd, verboden en met de dood bedreigd worden
-internationale bronnen de genocide erkennen

Tel daarbij op dat ik armenie.nl al twee pagina's geleden uitgekleed heb en het is weer duidelijk: je gilt maar wat zonder onderbouwing en iedereen is gek behalve jij.
Ik kan het ook niet helpen dat de armeense propaganda vele malen groter is dan de Turkse. Het is echter nog steeds zo dat niet degene die het hardst schreeuwt gelijk heeft.

Dat er geen andere bronnen zijn heeft te maken met de onbetrokkenheid van andere landen bij Turkije, vooral als je kijkt naar wat de buren van Turkije zijn. Het gezegde dat de enige vriend die een Turk heeft een Turk is, bevestigd dit dan ook nogmaals.
pi_21922145
Maar iedereen weet toch dat Duitsers een hekel hebben aan Turken? En dit is er net zo een! .
pi_21922163
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen dat de armeense propaganda vele malen groter is dan de Turkse. Het is echter nog steeds zo dat niet degene die het hardst schreeuwt gelijk heeft.

Dat er geen andere bronnen zijn heeft te maken met de onbetrokkenheid van andere landen bij Turkije, vooral als je kijkt naar wat de buren van Turkije zijn. Het gezegde dat de enige vriend die een Turk heeft een Turk is, bevestigd dit dan ook nogmaals.
Zelfkennis en autisme.
pi_21922183
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dit zijn dus foto's van de site http://www.armenian-genocide.org/photointro.html
Sorry dat ik bronvermedling vergeten was.
De man die ze gemaakt heeft heet dus Armin Wegner. Hij is een ooggetuige.
Op http://www.theforgotten.org/site/intro_eng.html is te zien hoe hij zijn verhaal doet op tv.
En als ik een site aanmaak met de naam http://www.azeri-genocide.org/photointro.html en ik gooi deze foto's erop, dan is dat ook een goede bron volgens jou? Oke. Daarbij kan ik ook zeggen dat de man die ze gemaakt heeft Hassan Karabiyik heet. Hij is dus een ooggetuige.

Hoe een 'ooggetuige' zijn verhaal doet op tv is niet relevant voor geschiedkundige feiten.
pi_21922224
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je vriendin dit voor je typt, want uitspraken over andermans denkvermogen kun je gevoegelijk achterwege laten.
Ik heb geen vriendin. Ik ben namelijk getrouwd. En waarom kan ik geen uitspraken over andermans denkvermogen maken? Jij was namelijk niet de beroerdste om als eerste de persoonlijke aanval in te zetten. Het typerende hypocriete komt weer bovendrijven zie ik al.
pi_21922237
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar iedereen weet toch dat Duitsers een hekel hebben aan Turken? En dit is er net zo een! .
Ja en alle NL'ers waren of NSB'er of verzetsstrijder, niet waar?
pi_21922247
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zelfkennis en autisme.
Het ene ontbreekt bij jou totaal en het andere heb je weer teveel van.
pi_21922279
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendin. Ik ben namelijk getrouwd. En waarom kan ik geen uitspraken over andermans denkvermogen maken? Jij was namelijk niet de beroerdste om als eerste de persoonlijke aanval in te zetten. Het typerende hypocriete komt weer bovendrijven zie ik al.
Jij hebt niet de elementaire beleefheid om op gefundeerde kritiek in te gaan. In plaats daarvan plaats je een geel hoofdje. Is dat dan beleefd?
pi_21922294
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ja en alle NL'ers waren of NSB'er of verzetsstrijder, niet waar?
Vergelijk dit nu eens met je geouwewijf over de ''onbetrokkenheid'' van andere landen en de Armeense lobby.
pi_21922321
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jij hebt niet de elementaire beleefheid om op gefundeerde kritiek in te gaan. In plaats daarvan plaats je een geel hoofdje. Is dat dan beleefd?
Nee, die heb ik blijkbaar niet. Maar ja, ik ben dan ook moslim en dus geen onderdeel van het superieure Westen. Als we het dan toch op de BS-tour gaan gooien.
pi_21922342
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Vergelijk dit nu eens met je geouwewijf over de ''onbetrokkenheid'' van andere landen en de Armeense lobby.
Plus en plus is 2 maal plus. Extra overtuigend dus. Het is zoiets als dat een griek bij een koerd komt uitleggen hoe Turken zijn.
pi_21922403
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En als ik een site aanmaak met de naam http://www.azeri-genocide.org/photointro.html en ik gooi deze foto's erop, dan is dat ook een goede bron volgens jou? Oke. Daarbij kan ik ook zeggen dat de man die ze gemaakt heeft Hassan Karabiyik heet. Hij is dus een ooggetuige.

Hoe een 'ooggetuige' zijn verhaal doet op tv is niet relevant voor geschiedkundige feiten.
Dat was dus een Duitse bron, Armin Wegner, ook te vinden op niet Armeense sites als:
http://www.yad-vashem.org(...)/wegner_armin_t.html
http://www.zadigweb.it/amis/schede.asp?idsch=87&id=4
http://www.pbs.org/greatwar/chapters/ch2_voices2.html
http://myweb.tiscali.co.u(...)ExhibitionCardif.htm
http://mitglied.lycos.de/LotharKrist2/wegner.htm
....
Kan er nog 30 vinden. Google staat voor niks. We hebben nu dus vastgesteld dat Armin Wegner bestaan heeft en internationaal gezien erkend aordt als ooggetuige.

Foto's van een andere niet-Turkse/Armeense bron:
Amerikaan John Elder, hulpverlener ter plekke:

pi_21922436
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, die heb ik blijkbaar niet. Maar ja, ik ben dan ook moslim en dus geen onderdeel van het superieure Westen.
Ach, het stokpaard van Troje komt eraan te pas. O nee, dat was al ingehaald, immers, evenals de Armeniers moeten de Moslims in het Westen onder de kwaden lijden.
pi_21922579
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
blaat
Ik ben geen geschiedkundige, maar ik weet wel dat je deze BS niet kunt aandragen als bewijs van genocide.
pi_21922587
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

blablabla, evenals de Armeniers moeten de Moslims in het Westen onder de kwaden lijden.
Dat klopt.
pi_21922617
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat klopt.
En je bent geen geschiedkundige? Dat verbaast me na zulke grondige tekstkritiek.
pi_21922692
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En je bent geen geschiedkundige? Dat verbaast me na zulke grondige tekstkritiek.
Gezien je kennis zal het me niet verbazen dat jij je wel vaker zult verbazen in je leven.
pi_21922696
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hij doet precies wat ik zei dattie zou doen: alle (internationale) bronnen afdoen als propaganda en verolgens met puur Turkse bronnen aankomen en dingen roepen als "eigen schuld" en dergelijke dommigheden.
pi_21925727
1: Armeniers zijn bezetters.
2: De goeden lijden onder de kwaden
3: Ook onder Moslims in het Westen lijden de goeden onder de kwaden
4: Ergo; Moslims zijn bezetters?
pi_21925847
Is er in het Turks een woord voor Vergangenheitsbewaltigung?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_21926181
Er is wel een woord voor de ontkenning van de genocide. Ook Duits. Ff googelen.

Edit: de Turkse vorm van de Auschwitzlüge . Mooi he :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Mwanatabu op 13-09-2004 17:04:47 ]
pi_21927362
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
1: Armeniers zijn bezetters.
2: De goeden lijden onder de kwaden
3: Ook onder Moslims in het Westen lijden de goeden onder de kwaden
4: Ergo; Moslims zijn bezetters?
1. Niet zijn. Waren.
2. Klopt.
3. Klopt.
4. Nee.

Als je er in het dagelijkse leven een dergelijke denkwijze op nahoudt, voorspel ik niet veel goeds voor je toekomst. Maar het is nooit te laat om jezelf aan te passen en je hersenen te gebruiken.
pi_21927395
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Er is wel een woord voor de ontkenning van de genocide. Ook Duits. Ff googelen.

Edit: de Turkse vorm van de Auschwitzlüge . Mooi he
Wat heeft de massale moord op armeniërs door koerden te maken maken Auswitz Er is niemand die deze moorden ontkent.
pi_21927447
Waar blijkt uit dat Armeniërs bezetters waren? Zelfs volgens jouw eigen site www.armenie.nl woonden ze er al sinds 1071. Erzurum heette vroeger Erzerum en Van is ook een Armeense naam, zoals zovele in Oost-Turkije. De hele geschiedenis van die regio is verweven met de Armeniërs, Koerden en Turken. Wie er het eerst was boeit niet, relevant is alleen dat mensen er woonden, endat is iets heel anmders dan "bezetten".
pi_21927510
Het gaat me niet op het gepeupel dat er eerst woonde. Het gaat me om de massale verstrekking van valse grondbewijzen door de armeense regering. Armenen werd massaal grond aangeboden. Hetzelfde principe als Israël met zijn kolonisten toepast zeg maar. En ja, die 'nieuwe' armenen waren inderdaad bezetters. Ook diegenen die er al langer woonden en zich keerden tegen het Ottomaanse bewind mogen wat mij betreft worden gezien als bezetters of in ieder geval als bondgenoten van bezetters.
pi_21927698
Wat gek zeg, dat er zomaar honderdduizenden Armeniërd dwars door de oorlogslinies tussen Rusland en Turkije heen konden wandelen.
Ook vreemd dat er nergens iets is teruggevonden over deze massale migratie.
BRON?
pi_21927820
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het gaat me niet op het gepeupel dat er eerst woonde. Het gaat me om de massale verstrekking van valse grondbewijzen door de armeense regering. Armenen werd massaal grond aangeboden. Hetzelfde principe als Israël met zijn kolonisten toepast zeg maar. En ja, die 'nieuwe' armenen waren inderdaad bezetters. Ook diegenen die er al langer woonden en zich keerden tegen het Ottomaanse bewind mogen wat mij betreft worden gezien als bezetters of in ieder geval als bondgenoten van bezetters.
Jouw eigen site www.armenie.nl meldt nochthans:
quote:
De meeste Ottomaanse Armeniërs waren echter zo tevreden met hun situatie in het rijk van de Sultan dat zij door deze Russische propaganda niet serieus beïnvloed werden
...
Deze (revolutionaire -Mw.)bewegingen hadden echter slechts weinig invloed, omdat de Armeniërs in het Ottomaanse Rijk nog steeds in vrede en voorspoed leefden en geen echte klachten hadden met betrekking tot de Ottomaanse overhei
...
snel omdat slechts weinigen onder de Armeense bevolking de rebellen of de revolutionaire bewegingen steunden of hielpen.
En toch was het nodig alle Armeniërs te deporteren?
pi_21927988
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

1. Niet zijn. Waren.
2. Klopt.
3. Klopt.
4. Nee.

Als je er in het dagelijkse leven een dergelijke denkwijze op nahoudt, voorspel ik niet veel goeds voor je toekomst. Maar het is nooit te laat om jezelf aan te passen en je hersenen te gebruiken.
Nee, ik heb dit fraaie syllogisme gebruikt om aan te tonen dat je een slordige vergelijking maakte. Maar alle hoop is mij welkom.
  maandag 13 september 2004 @ 21:57:04 #296
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_21933465
De Leidse hoogleraar Erik Zurcher schrijft dat de Armeense genocide niet zozeer het gehele Ottomaanse Rijk aan te rekenen valt, als wel een kring fanatiekelingen rond Talat Pasja.

"while the Ottoman government as such was not involved in genocide, an inner circle within the Committee of Union and Progress under the direction of Talat wanted to 'solve' the Eastern Question by the extermination of the Armenians and ... it used the relocation as a cloak for this policy."

De websites die hier opgevoerd worden, voor en tegen, bestaan vrijwel allemaal uit propaganda.

En Kirzimi: het is natuurlijk flauwekul om 1.5 miljoen of 500.000 mensen of 1 mens de woestijn in te jagen en te zeggen: zoek het maar uit. Dat is natuurlijk gewoon moord. Met voorbedachte rade.
Master of my domain
pi_21933720
Dus de deportatie van Frau Verdonk kan ook alvast worden beschreven als een genocide op komst? Genoeg asielzoekers die de dood in worden gestuurd. Dat is natuurlijk ook gewoon moord. Met voorbedachte rade.

Overigens schrijft Erik Zurcher inderdaad wel goede dingen.
pi_21939473
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:57 schreef Koobus het volgende:
De Leidse hoogleraar Erik Zurcher schrijft dat de Armeense genocide niet zozeer het gehele Ottomaanse Rijk aan te rekenen valt, als wel een kring fanatiekelingen rond Talat Pasja.

"while the Ottoman government as such was not involved in genocide, an inner circle within the Committee of Union and Progress under the direction of Talat wanted to 'solve' the Eastern Question by the extermination of the Armenians and ... it used the relocation as a cloak for this policy."

De websites die hier opgevoerd worden, voor en tegen, bestaan vrijwel allemaal uit propaganda.

En Kirzimi: het is natuurlijk flauwekul om 1.5 miljoen of 500.000 mensen of 1 mens de woestijn in te jagen en te zeggen: zoek het maar uit. Dat is natuurlijk gewoon moord. Met voorbedachte rade.
Zoals: http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide
Een entry in een Encyclopedie? Zelfs die wil Kirmizi afdoen als propaganda hoor!
pi_21939501
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dus de deportatie van Frau Verdonk kan ook alvast worden beschreven als een genocide op komst? Genoeg asielzoekers die de dood in worden gestuurd. Dat is natuurlijk ook gewoon moord. Met voorbedachte rade.

Overigens schrijft Erik Zurcher inderdaad wel goede dingen.
Moord wel ja idd, maar aangezien er door de belachelijke chaos in procedureland mensen van dezelfde etnische achtergrond soms wel en soms geen verblijfsvergunning krijgen, is het in ieder geval geen gerichte poging op één groep, er is teveel willekeur.
Daarnaast wordt er juist alles aangedaan dat een asielzoeker iig zijn plaats van bestemming bereikt.

Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag, nota bene gebaseerd op je eigen bron:
quote:
De meeste Ottomaanse Armeniërs waren echter zo tevreden met hun situatie in het rijk van de Sultan dat zij door deze Russische propaganda niet serieus beïnvloed werden
...
Deze (revolutionaire -Mw.)bewegingen hadden echter slechts weinig invloed, omdat de Armeniërs in het Ottomaanse Rijk nog steeds in vrede en voorspoed leefden en geen echte klachten hadden met betrekking tot de Ottomaanse overhei
...
snel omdat slechts weinigen onder de Armeense bevolking de rebellen of de revolutionaire bewegingen steunden of hielpen.
Als de meerderheid van de Armeense bevolking de revolutionairen niet steunde, waarom moesten ze dan allemaal dood weg? (Tweede keer)
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:19:35 #300
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_21940157
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Deze vergelijking met Verdonk is werkelijk te dom voor woorden. Valt me tegen van iemand die dus blijkbaar wel graag een goed boek leest. Het gaat hier niet om mensen die hier al een paar duizend jaar wonen, maar die hier naar toe komen om wat voor reden dan ook. Hetzij omdat ze echt vervolgd worden, hetzij omdat ze hopen hier een beter bestaan op te bouwen.

Ik heb twee vrienden die bij de IND werken en die vertellen onafhankelijk van elkaar (ze kennen elkaar niet) dat 95% van de asielzoekers zich hier gewoon meldt met een of ander zwamverhaal dat niet klopt. Gelukszoekers. Dan ben je dus op een gegeven moment uitgeprocedeerd en word je teruggestuurd naar waar je vandaan komt. Je wordt dus niet uit je leefomgeving gehaald en in de woestijn gedumpt. Als je daadwerkelijk gevaar loopt in je land van herkomst, kun je hier blijven. Mensen worden dus absoluut niet de dood in gejaagd. Flauwekul.

@Mwatanabu: Wikipedia STREEFT ernaar om artikelen weer te geven vanuit NPOV (neutral point of view). Dat is niet noodzakelijkerwijs het geval. In dat geval wordt er naar consensus gezocht, maar die consensus hoeft niet juist te zijn. Zeker waar het zulke beladen onderwerpen betreft is het maar de vraag of niet de hardste schreeuwers hun gelijk krijgen bij Wikipedia.
Master of my domain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')