foeiquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
terugvindpost
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
terugvindpost![]()
verboden woordgebruik @ topic
he getsie, wie doet nou zoiets?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Psttt .. je kan ook niet zeggen en gewoon iemand quoten..
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik vind dat jullie wel aardig moeten zijn voor nieuwe aspirant members hoor,![]()
![]()
![]()
Straks duft vuurvlieg niet meer mee te doen,
op zijn Fireblade 900RR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]is dat een verkapte doodsverwensing ?? mag niet op fok hoor.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch niet dat ie dood moet?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat een verkapte doodsverwensing ?? mag niet op fok hoor.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat een beginneling met zijn 25 Kw rijbewijs op een Fireblade onderuit gaat lijkt mij toch duidelijk een doodsverwensing,quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ie dood moet?![]()
Ooooh dat had ik helemaal niet doorquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:30 schreef ZX9R het volgende:
Ook al koopt ie dat ding, en verzekert hij hem allrisk. Als hij neergaat met die blade, zal de verzekering niks uitkeren. Wat ik daarmee bedoelde was dat het een dure les mag worden dan.
Moet ik dan echt alles, net zoals Pep, uitleggen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ooooh dat had ik helemaal niet door![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij dan net zo vaag als Pep?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet ik dan echt alles, net zoals Pep, uitleggen?![]()
ja 1X keer een paniek reactie en rechterhand niet onder controle, en je zit op een potentiele moordmachine die niet makkelijk onder controle te houden is,quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Op zich lijkt het mij niet zo'n probleem dat een beginneling een aardige motor heeft om mee te beginnen (hoewel de fireblade...), je hoeft ook niet meteen van alle mogelijkheden gebruik te maken. Als je een stevige motor hebt die niet al TE heftig is en je bent VOORZICHTIG, dan kan het denk ik wel.
Ik vind vuurschijfje alleen niet zo voorzichtig overkomen![]()
ik ben bang van wel..quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet ik dan echt alles, net zoals Pep, uitleggen?![]()
nee, hij is in 1 keer geslaagd, dus hij kan goed rijden, dus hem gebeurt niks. Snap dat dan eens een keer.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja 1X keer een paniek reactie en rechterhand niet onder controle, en je zit op een potentiele moordmachine die niet makkelijk onder controle te houden is,
Net zoals die knurft laatst die altijd in een spijkerbroekje en een t-shirtje reed omdat zijn pa ook nog nooit was gevallenquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:36 schreef Parabola het volgende:
[..]
nee, hij is in 1 keer geslaagd, dus hij kan goed rijden, dus hem gebeurt niks. Snap dat dan eens een keer.
Scheelt hem trouwenns ook de kosten van aanschaf van een helm en beschermende kleding, zodat ie weer geld opverhoudt om een nog iets zwaardere motor te kopen
JA, net zo'n perfect sluitende redeneringquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Net zoals die knurft laatst die altijd in een spijkerbroekje en een t-shirtje reed omdat zijn pa ook nog nooit was gevallen
Hmmm dat is eigenlijk wel waar, hij hoeft niet eens een helm te kopen, ( beschermt alleen tegen Hersenletsel) ipv daarvan kan ie een Dyno kitje kopen.... nog meer pk'squote:Op maandag 30 augustus 2004 10:36 schreef Parabola het volgende:
[..]
nee, hij is in 1 keer geslaagd, dus hij kan goed rijden, dus hem gebeurt niks. Snap dat dan eens een keer.
Scheelt hem trouwenns ook de kosten van aanschaf van een helm en beschermende kleding, zodat ie weer geld opverhoudt om een nog iets zwaardere motor te kopen
Logischquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Net zoals die knurft laatst die altijd in een spijkerbroekje en een t-shirtje reed omdat zijn pa ook nog nooit was gevallen
JA dat zit in de genenquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Net zoals die knurft laatst die altijd in een spijkerbroekje en een t-shirtje reed omdat zijn pa ook nog nooit was gevallen
Bedankt voor de invitatie .. maar ik denk niet dat ik nog een derde mail adres nodig heb.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Zal ik de volgende keer doen!
p.s. Wil je een accountje?
Het kan, maar er zitten risico's aan. Waarom huur je niet een dag zo'n ding, om erachter te komen of het je ligt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:41 schreef Rausdouwer het volgende:
maarruh nou weet ik nog steeds niets, die CBR 600F kan wel he??![]()
![]()
Als je je rbw haalt.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:41 schreef Rausdouwer het volgende:
maarruh nou weet ik nog steeds niets, die CBR 600F kan wel he??![]()
![]()
Dat is duidelijk, ik stop niet voordat ik mijn rbw heb! Ook al duurt het nog heeeeeel langquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:43 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je je rbw haalt.....
Maar gisteren heb ik geoefend met een hele goede leermeester, nu snap ik eindelijk wat mijn rij-instructeur mogelijk al tig lessen probeert uit te leggen. Geen wonder dat het niet lukte... ik had duidelijk bepaalde technieken nog niet begrepen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, ik stop niet voordat ik mijn rbw heb! Ook al duurt het nog heeeeeel lang![]()
Je hebt de rem nu eindelijk gevonden?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar gisteren heb ik geoefend met een hele goede leermeester, nu snap ik eindelijk wat mijn rij-instructeur mogelijk al tig lessen probeert uit te leggen. Geen wonder dat het niet lukte... ik had duidelijk bepaalde technieken nog niet begrepen.![]()
![]()
Goh .. en Mercy was nog wel zo lovend over je ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar gisteren heb ik geoefend met een hele goede leermeester, nu snap ik eindelijk wat mijn rij-instructeur mogelijk al tig lessen probeert uit te leggen. Geen wonder dat het niet lukte... ik had duidelijk bepaalde technieken nog niet begrepen.![]()
![]()
.. je moet de motor wel goed tussen je bennen klemmen he.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen wonder dat het niet lukte... ik had duidelijk bepaalde technieken nog niet begrepen.![]()
![]()
Gas geven en remmen kan ik wel, dat heb ik bij jullie goed afgekeken, maar halve draai lukte niet zo goed omdat ik de koppeling daarbij niet gebruiktequote:Op maandag 30 augustus 2004 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goh .. en Mercy was nog wel zo lovend over je ..![]()
Enne je had toch al illegaal op de snelweg gereden met hem.
Daredeviltje ..![]()
![]()
![]()
Maarre wat precies hebben wij niet goed voorgedaan op de meetings?![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, geen 3![]()
Ik snapte het nut van rem, gas en koppeling niet zo goed.Nu wel, koppeling blijkt meer dan nuttig te zijn bij halve draai bijv.
Mijn rij-instructeur is voor stapje-voor-stapje, op zich heel goed, maar iedere keer als je denkt dat je het nu dus goed doet, moet je het weer totaal anders doen.Het is toch wel een heel verschil, stationair of combinatie van rem, gas en koppeling.
![]()
Wil niet zeggen dat ik niet veel meer hoef te leren. Eerstkomende tijd moet ik nog heel veel leren. Ik wil best laten zien dat ik nog niet zo heel slecht kan motorrijden (als ik mijn rbw heb).quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goh .. en Mercy was nog wel zo lovend over je ..![]()
Als startmotor?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:41 schreef Rausdouwer het volgende:
maarruh nou weet ik nog steeds niets, die CBR 600F kan wel he??![]()
![]()
Maar koppeling bij halve draai? Halve draai moet je toch maken in z'n 1 en voet op de achterrem? Tenminste dat is wat ik geleerd heb.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je koppelingshandel heeft inderdaad een oneindig aantal standen. Niet alleen maar aan of uit.
Maar ik denk dat zelfs 90 % van de mensen met een papiertje het nog niet helemaal door hebben.![]()
![]()
Ik deed/doe het ook gewoon met koppeling los, gas doseren en achterrem doseren...quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Maar koppeling bij halve draai? Halve draai moet je toch maken in z'n 1 en voet op de achterrem? Tenminste dat is wat ik geleerd heb.
Dat idee had ik zelf dus eigenlijk ook. Ik weet zelf idd. wat ik kan, durf en wil en ik doe nooit dingen die ik echt niet durf of die ik nog niet aankan (voor mijn gevoel). Ik vind dus ook dat het kopen van een CBR600F niet gelijk staat aan het denken dat je al een KD kunt doen etc. etc.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:59 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Als startmotor?
Ik heb hem nu een maand of 6. Ik vind het tot nu toe super om op te leren. Hij heeft zat vermogen! En ik heb het nog bij lange na niet helemaal kunnen/durven/willen gebruiken. Maar net als de blade en elke andere SS moet je jezelf kunnen beheersen. Als je dat niet kan dan kun je beter een cb500 of ER o.i.d. nemen om de kneepjes van het vak te leren.
maar dat is hoe ik er over denk,....
Daar moest je toch al veel eerder op reageren?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zit C.V. te maken en sollicitatiebrief op de vacature die jij postte gisteren Pepijn!Netwerkkabelmonteur!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik denk dat zelfs 90 % van de mensen met een papiertje het nog niet helemaal door hebben.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Daar moest je toch al veel eerder op reageren?
Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Niet geschoten is altijd mis toch?quote:Vanaf 16 augustus as. beschikbaar zijn tot het einde van het jaar
Een CBR600 is geen supersportquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:59 schreef SterkStaaltje het volgende:
Maar net als de blade en elke andere SS moet je jezelf kunnen beheersen.
Ik hoop dat je raak schiet!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Niet geschoten is altijd mis toch?
zonder koppeling lukt het soms wel, maar ja je zult zien dat ik het daar op mijn examen niet mee red. Met koppeling lukt het me nu iedere keer wel ruim binnen de lijnen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik deed/doe het ook gewoon met koppeling los, gas doseren en achterrem doseren...
Ik ben het met je eens dat je prima 'op de koppeling' kunt rijden. Maar dat oneindige aantal standen? Technisch wel ja, maar het gaat er (als ik het goed begrepen heb) alleen om of die de kracht (net) wel of (net) niet overbrengt. Ik heb eens op een Duc gereden met een kapotte toerenversneller. Dat ding draaide stationair standaard 3000 toeren. Dan leer je wel op je koppeling rijden, maar het is imho niet zo dat hoe verder je je koppeling inknijpt, hoe minder kracht ie overbrengt. Het is meer hoe korter/langer je 'contact' maakt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je koppelingshandel heeft inderdaad een oneindig aantal standen. Niet alleen maar aan of uit.
Maar ik denk dat zelfs 90 % van de mensen met een papiertje het nog niet helemaal door hebben.![]()
![]()
nee, maar wel lekker snel en toch goed handelbaarquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een CBR600 is geen supersport
Reageren weet ik niet .. je moest wel per 16 Augustus beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:03 schreef ZX9R het volgende:
Daar moest je toch al veel eerder op reageren?
Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Okay, koppeling slippen had ik niet aan gedacht. Makes sense.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:09 schreef ZX9R het volgende:
Die oneindig aantal standen klopt wel.
hoe verder je de koppeling laat opkomen, hoe minder druk in de drukgroep en hoe meer de koppeling slipt. Net zolang totdat de koppeling helemaal los is.
Een paar maanden terug had ik ook nog een dergerlijke motor met 100 pk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat idee had ik zelf dus eigenlijk ook. Ik weet zelf idd. wat ik kan, durf en wil en ik doe nooit dingen die ik echt niet durf of die ik nog niet aankan (voor mijn gevoel). Ik vind dus ook dat het kopen van een CBR600F niet gelijk staat aan het denken dat je al een KD kunt doen etc. etc.
En een voorwiel dat loskwam!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug had ik ook nog een dergerlijke motor met 100 pk.
Toen ik even iets te snel het gas opentrok (met combinatie van koppelingsslip) rotonde uit had ik toch 10 meter lang een spinnend achterwiel.![]()
En dan rijdt ik al sinds 1993 ..
Dus je speelt wel degelijk met vuur.![]()
Zo heb ik het ook geleerd, koppeling werd vrijwel alleen gebruikt bij het stapvoets rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Maar koppeling bij halve draai? Halve draai moet je toch maken in z'n 1 en voet op de achterrem? Tenminste dat is wat ik geleerd heb.
140 =quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep..... 100pk is snel. 120 > pk is absurd(Maar wel leuk
)
Je kan zelfs met een niet goed contact makende koppeling (de zogenaamde slippende koppeling dus) meer toeren dus vermogen overbrengen bij een lagere rijsnelheid:quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:06 schreef Parabola het volgende:
.. maar het is imho niet zo dat hoe verder je je koppeling inknijpt, hoe minder kracht ie overbrengt. Het is meer hoe korter/langer je 'contact' maakt.
Je hebt gelijk, ZX9R had me al overtuigd (zie boven)quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan zelfs met een niet goed contact makende koppeling (de zogenaamde slippende koppeling dus) meer toeren dus vermogen overbrengen bij een lagere rijsnelheid:
- Denk maar aan een wheelie die vaak met een slippende koppeling gemaakt wordt.![]()
- Wegtrekken vanuit stilstand op het kortwiel .. enz ..![]()
En vaak gebruik ik de koppeling als motorem .. vaak meerdere malen op en af laten komen bij het vertragen.
Mercy reed een meet achter mij en merkte dat ik erg weinig rem, terwijl de remlichten voor ons constant aan en af gingen.
Nou remt een 2 cylinder ook wel goed af op de motor.. maar zo rijd ik al 10 jaar, ook met 4 cylinders en auto's.![]()
De zon schijnt hierquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:18 schreef ZX9R het volgende:
Iedereen voor het raam gaan staan!
Er worden foto's gemaakt!
Ook het gashandle kan je doseren natuurlijk .. ik weet ook niet beter dan dat met een halve draai de combinatie met de achterrem bestaat die de motor dan wat afknijpt. Het lijkt mij voornamelijk rechtsom erg lastig om je koppeling erbij te pakken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens het boekje mag/moet je je koppeling doseren om de oefening tot een succes te brengen,
tijdens de halve draai je gas helemaal dichtdraaien is niet toegestaan dus je bent eigenlijk wel verplicht om de koppeling iets te laten slippen,
whehehe, deed ik op mijn div ook wel eens, maar ik geloof nooit dat het er erg goed voor is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik schakel als ik vlot aan het rijden ben zonder koppeling.....
Raar, ik mocht toch echt niet aan de koppeling zitten met de halve draai. Gewoon een klein beetje gas geven en de snelheid regelen met je achterrem.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens het boekje mag/moet je je koppeling doseren om de oefening tot een succes te brengen,
tijdens de halve draai je gas helemaal dichtdraaien is niet toegestaan dus je bent eigenlijk wel verplicht om de koppeling iets te laten slippen,
Praktijkvoorbeeldje is nooit weg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:18 schreef Parabola het volgende:
Je hebt gelijk, ZX9R had me al overtuigd (zie boven)
Dat vind ik heel vreemd, want bij alle langzame oefeningen staat dat in het boekje vermeld en volgens mij doelt mijn examinator ook steeds op het goede gebruik van de koppeling. Niet helemaal intrekken en niet helemaal los.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Raar, ik mocht toch echt niet aan de koppeling zitten met de halve draai. Gewoon een klein beetje gas geven en de snelheid regelen met je achterrem.
Zelfs de examinator zei er wat van toen ik mijn hand over de hendel had liggen.
Wat wil je oefenen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het word hoog tijd om eens af te spreken, we zouden dit met zijn allen gaan oefenen,
misschien dat er nog nieuwe of onbekende technieken bestaan,
is leuk ervaringen en technieken uit te wisselen,
En je ADSL / Kabelverbinding dan naar je draadloos modem..en ook draadloze stroom naar het modem enzo..quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:27 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga ff helemaal draadloos werken hier!
ff alle stekkers uit de elektrische apparaten gehaald.
Het gaat hier echt tekeer.
* flits* * rumble * binnen 1 seconde!
Eej,quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je ADSL / Kabelverbinding dan naar je draadloos modem..en ook draadloze stroom naar het modem enzo..![]()
![]()
Als je het goed doet maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:20 schreef Parabola het volgende:
[..]
whehehe, deed ik op mijn div ook wel eens, maar ik geloof nooit dat het er erg goed voor is.
Gelukkig, dan ben ik in ieder geval nog niet zo heel erg. Ik ben ook nooit gevallen. Ik kan de snelheid wel regelen met de achterrem, maar vind dat in het tweede deel van de bocht (eruit draaien zeg maar) wel lastig. Soms lukt het en soms niet, maar daar heb ik dus niets aan, het moet altijd goed gaan. In principe moet het kunnen zonder koppeling, maar als het met koppeling mag en het lukt mij, waarom niet?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat wil je oefenen dan?Het is toch niet zo lastig om de koppeling gewoon niet te gebruiken en je snelheid te regelen met je achterrem?
Heb wel een meisje gezien met lessen die ook de koppeling gebruikte hiervoor en dat ging een beetje mis, eerst schoot ze een paar keer uit de cirkel omdat ze de koppeling liet schieten en daarna ging ze met motor en al liggen omdat ze hem teveel in kneep en dus geen trekkende motor had in de bocht. Instructeur probeerde haar al 30 lessen uit te leggen dat ze het verkeerd deed maar ze weigerde de achterrem te gebruiken. Ze kwam er achter dat het met de voorrem ook niet echt werkte, beetje lastig te doseren op heel lage snelheid.
Daar zijn ze in het algemeen wel vrij streng op. Mijn leraar had dat ook tijdens het gewone rijden: de hand mocht ab-so-luut niet op de remhendel of de koppelingshendel liggen. Reden: je schijnt er 'trigger happy' van te worden. Een aardig experiment: gaan rijden met je duim op de claxon. Goede kans dat je hem een stuk vaker gebruikt dan anders.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef hollander172 het volgende:
Zelfs de examinator zei er wat van toen ik mijn hand over de hendel had liggen.
Dan is het heel erg veranderd blijkbaar.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:29 schreef Rausdouwer het volgende:
het boekje is trouwens het officiële examen-boekje. Daar staat eerst uitleg in over hoe de oefening moet en vervolgens wat in een examen nog wordt goedgekeurd.
De achterrem juist wel toch????quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan is het heel erg veranderd blijkbaar.
Ik zie nog steeds niet waarom ik de koppeling zou gebruiken eigenlijk. Als je het wel doet dan regel je je snelheid dus en met je koppeling en met je achterrem....... Lijkt me alleen maar lastiger om het dan goed uit te voeren.
Ik mocht met de halve draai, achtjes e.d. absoluut de koppeling niet gebruiken en met stapvoets rijden de rem niet.
ja dat klopt, dat is bij mij ook. Ik had mijn hand in het begin steeds bij de rem en mijn rij-instructeur kreeg het daar continu heel benauwd van.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:32 schreef Parabola het volgende:
[..]
Daar zijn ze in het algemeen wel vrij streng op. Mijn leraar had dat ook tijdens het gewone rijden: de hand mocht ab-so-luut niet op de remhendel of de koppelingshendel liggen. Reden: je schijnt er 'trigger happy' van te worden. Een aardig experiment: gaan rijden met je duim op de claxon. Goede kans dat je hem een stuk vaker gebruikt dan anders.
Mijn zus is met d'r lessen wel eens onderuit gegaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik in ieder geval nog niet zo heel erg. Ik ben ook nooit gevallen. Ik kan de snelheid wel regelen met de achterrem, maar vind dat in het tweede deel van de bocht (eruit draaien zeg maar) wel lastig. Soms lukt het en soms niet, maar daar heb ik dus niets aan, het moet altijd goed gaan. In principe moet het kunnen zonder koppeling, maar als het met koppeling mag en het lukt mij, waarom niet?
De meningen waren nogal verdeeld over bepaalde technieken,quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat wil je oefenen dan?Het is toch niet zo lastig om de koppeling gewoon niet te gebruiken en je snelheid te regelen met je achterrem?
Heb wel een meisje gezien met lessen die ook de koppeling gebruikte hiervoor en dat ging een beetje mis, eerst schoot ze een paar keer uit de cirkel omdat ze de koppeling liet schieten en daarna ging ze met motor en al liggen omdat ze hem teveel in kneep en dus geen trekkende motor had in de bocht. Instructeur probeerde haar al 30 lessen uit te leggen dat ze het verkeerd deed maar ze weigerde de achterrem te gebruiken. Ze kwam er achter dat het met de voorrem ook niet echt werkte, beetje lastig te doseren op heel lage snelheid.
Als ik dat zo hoor moet je niet je koppeling erbij pakken, maar nog meer de bocht in kijken. En wat je ook kan doen is als je komt aanrijden net voordat je de bocht gaat maken (laten we zeggen links om) even een tikje naar rechts stuurt en dan links instuurt. Hoeft maar een heel klein beetje te zijn, maar maakt het wel makkelijker,quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik in ieder geval nog niet zo heel erg. Ik ben ook nooit gevallen. Ik kan de snelheid wel regelen met de achterrem, maar vind dat in het tweede deel van de bocht (eruit draaien zeg maar) wel lastig. Soms lukt het en soms niet, maar daar heb ik dus niets aan, het moet altijd goed gaan. In principe moet het kunnen zonder koppeling, maar als het met koppeling mag en het lukt mij, waarom niet?
Kinky.... en jij blijf lekker zitten fokken ?? terwijl je 4 natte poesjes in huis heb ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef ZX9R het volgende:
Er komen nu ook ineens 4 natte poesjes binnenlopen
Het eerste deel is inderdaad het makkelijkst dat lukt iedereen wel maar het gaat erom dat je controle hebt en houdt over de motor, dat mis je dus als het laatste deel niet goed gaat. Doe anders eens die paraplu oefening met je instructeur, hij gaat gewoon staan, steekt zijn paraplu uit en die pak je vast. Door nu alleen met het gas en de achterrem je snelheid te regelen kan je rondjes om hem rijden puur op de trekkracht van de motor en niet op het sturen. (dat doe je met 1 hand aan het stuur) Dit kan je ook in je eentje oefenen, zodra je dit durft/kan met 1 hand aan het stuur heb je het redelijk onder controle en voel je de motor ook veel beter aan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik in ieder geval nog niet zo heel erg. Ik ben ook nooit gevallen. Ik kan de snelheid wel regelen met de achterrem, maar vind dat in het tweede deel van de bocht (eruit draaien zeg maar) wel lastig. Soms lukt het en soms niet, maar daar heb ik dus niets aan, het moet altijd goed gaan. In principe moet het kunnen zonder koppeling, maar als het met koppeling mag en het lukt mij, waarom niet?
niet bij stapvoets, daar rijd je op de koppelingquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De achterrem juist wel toch????
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kinky.... en jij blijf lekker zitten fokken ?? terwijl je 4 natte poesjes in huis heb ??
Ja bij de halve draai en achtjes wel maar het mag absoluut niet bij stapvoets rijden. Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Achterrem moet wel, daarmee stabiliseer je de motor.
nee alles volgens het boekje, dus max 6 meter,quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Als we een keer gaan oefenen, moeten de rondjes speciaal voor mij heel groot gemaakt worden.
Die ZX9R heeft een draaicircel van een tanker.
Een bocht op de snelweg nemen met 200+ waar 80 staat kan ik wel ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
De meningen waren nogal verdeeld over bepaalde technieken,
en we hebben het er een topic of 2 geleden over gehad dat we eens gingen kijken of we het allemaal nog wel onder de knie hadden,
ook eigenlijk voor de fun e.d hoor,
Misschien tijd voor een andere rijschoolquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja bij de halve draai en achtjes wel maar het mag absoluut niet bij stapvoets rijden. Dat bedoelde ik.
Dat viel mij inderdaad ook een beetje tegen met de Kawa en ook met de GSX-R van de eerste proefrit. Moest zelfs een keertje steken toen ik wilde keren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Als we een keer gaan oefenen, moeten de rondjes speciaal voor mij heel groot gemaakt worden.
Die ZX9R heeft een draaicircel van een tanker.
Krijg je die zo mee met klein rijbewijs ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Vuurschijfje het volgende:
zo ik ben er weer effetjes, morgen op de Blade rijden!!!!!!!!!! Cant wait!!!!!
maar jullie kennen mij helemaal niet, ik kan mijzelf heus wel inhouden op de motor ik zal de eerste paar weken ofzo heus wel rustig rijden, daarna kan het feest beginne hehehehe
en jullie maken mij niet wijs dat iemand op een 25kw mij eruit rijdt als ik een Blade heb!
Zonde van die Bladequote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Vuurschijfje het volgende:
zo ik ben er weer effetjes, morgen op de Blade rijden!!!!!!!!!! Cant wait!!!!!
maar jullie kennen mij helemaal niet, ik kan mijzelf heus wel inhouden op de motor ik zal de eerste paar weken ofzo heus wel rustig rijden, daarna kan het feest beginne hehehehe
en jullie maken mij niet wijs dat iemand op een 25kw mij eruit rijdt als ik een Blade heb!
De variant MET achterem was bij ons voor de echt hopeloze gevallenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een andere rijschool
Ik heb bij 2 rijscholen gezeten en beide leerden het stapvoets rijden MET achterrem, slippende koppeling en ver vooruit kijken...
Met achterrem gaat het veel beter. Eigenwijs ben je wel he
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Vuurschijfje het volgende:
zo ik ben er weer effetjes, morgen op de Blade rijden!!!!!!!!!! Cant wait!!!!!
maar jullie kennen mij helemaal niet, ik kan mijzelf heus wel inhouden op de motor ik zal de eerste paar weken ofzo heus wel rustig rijden, daarna kan het feest beginne hehehehe
en jullie maken mij niet wijs dat iemand op een 25kw mij eruit rijdt als ik een Blade heb!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Als we een keer gaan oefenen, moeten de rondjes speciaal voor mij heel groot gemaakt worden.
Die ZX9R heeft een draaicircel van een tanker.
We zullen het zien... dus jij kan stapvoets rijden zonder achterrem en tegelijkertijd in een keurige lijn te blijven?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:45 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
De variant MET achterem was bij ons voor de echt hopeloze gevallen
![]()
![]()
Idd..... !quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je ziet wat voor een slagschepen die instructeurs soms hebben op VRO cursussen ..
.. en daar kan het ook mee ..
Heeft niks met eigenwijsheid te maken, ik vertel alleen hoe ik het heb geleerd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een andere rijschool
Ik heb bij 2 rijscholen gezeten en beide leerden het stapvoets rijden MET achterrem, slippende koppeling en ver vooruit kijken...
Met achterrem gaat het veel beter. Eigenwijs ben je wel he
Om eerlijk te zijn wel jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We zullen het zien... dus jij kan stapvoets rijden zonder achterrem en tegelijkertijd in een keurige lijn te blijven?
Die rijden ook niet op een SS maar op een Beemer of een Pan!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je ziet wat voor een slagschepen die instructeurs soms hebben op VRO cursussen ..
.. en daar kan het ook mee ..
Ik heb het ook zonder achterrem moeten leren hoor,quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heeft niks met eigenwijsheid te maken, ik vertel alleen hoe ik het heb geleerd.
Heb overigens ook 2 rijscholen gehad en beide leerden het op dezelfde manier.
Tuurlijk gaat het de achterrem erbij makkelijker, je kan meer invloed uitoefenen.
Ik betwist ook niet dat het makkelijker is maar ik heb er veel aan gehad door het zonder te leren. Dan moet je echt met je koppeling rond het aangrijppunt balanceren wil je niet stil komen te staan of te snel rijden.
Zo heb ik het geleerd, ik vond het de makkelijkste van de verrichtingen (hoewel, misschien de slalom) en ik ben eigenlijk heel verbaasd om te horen dat er mensen het met rem geleerd hebben. Als je rechtdoor rijdt hoef je geen gas te geven om te stabiliseren, dus heb je ook geen rem nodig om bij te remmenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We zullen het zien... dus jij kan stapvoets rijden zonder achterrem en tegelijkertijd in een keurige lijn te blijven?
Komt er zo een nieuwe aanquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
ZX9R
Leuke filmpjes heb je in de signature staan!
Dat kan ik ook geen probleem, zelfs niet als ik mijn vriendin achterop heb.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We zullen het zien... dus jij kan stapvoets rijden zonder achterrem en tegelijkertijd in een keurige lijn te blijven?
Je moet ook wel schuin durven gaan .. ik heb het niet over in of uitparkeren ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:50 schreef ZX9R het volgende:
Die rijden ook niet op een SS maar op een Beemer of een Pan!
Die Z van me kan ik bij wijze van spreken keren op een postzegel.
Agree with that!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, hecht er ook niet zoveel waarde aan....... ik doe het op de manier die ik het fijnst vind.... ik kan het ook wel zonder achterrem, daar niet van, maar met achterrem werkt dus beter, probeer het maar eens.
Enne, de officiele B.V.'s heb ik al gehadMijn eigen B.V.'s vind ik boeiender
![]()
Gewoon gas geven en een halve donut makenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet ook wel schuin durven gaan .. ik heb het niet over in of uitparkeren ..![]()
Echt het moet lukken met een goede bestuurder.![]()
Ik heb het ook over de achterrem (eigenlijk heb ik het over geen rem). Ik zeg ook niet dat het niets bijdraagt, ik zeg alleen dat ik geleerd heb stapvoets te rijden zonder rem en (ja, sorry hoor) dat me dat helemaal geen moeite kost. Gewoon rechtdoor, rechtvooruit kijken en je gewicht precies midden boven de motor, doseren met koppelling en niks slingeren. Niet om op te scheppen, maar dat vond en vind ik gewoon niet moeilijk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb het dus over de achterrem he Parabola..... gewoon beetje gedoseerd bijremmen zorgt wel degelijk voor stabiliteit..... het zorgt ervoor dat je niet zo snel gaat slingeren...
Bij dezelfde rijschool zat er ook een instructeur die dit ook makkelijk kon met zijn BMW, ook draaien zonder handen aan het stuur was geen probleem voor hem. Jammer dat ik geen les van hem heb gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet ook wel schuin durven gaan .. ik heb het niet over in of uitparkeren ..![]()
Echt het moet lukken met een goede bestuurder.![]()
Jij wel. Maar dat hedden we toch al afgesproken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik het eens proberen Luc
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gewoon gas geven en een halve donut maken
Straks vouw ik mezelf om een boom heenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij wel. Maar dat hedden we toch al afgesproken?
Idd, moet je echt wel een reactiesnelheid voor hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:59 schreef SterkStaaltje het volgende:
Jezus, wat gaat die rally wagens er hard vanaf zeg!!!
Respect voor die gasten!
Vooral die witte die tegen die steen tot stilstand komt!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:59 schreef SterkStaaltje het volgende:
Jezus, wat gaat die rally wagens er hard vanaf zeg!!!
Respect voor die gasten!
Meesterlijk is dat, heb het wel eens op een foto gezien. Gewoon handen los (horizontaal naar buiten om te benadrukken dat hij geen handen nodig heeft) , knie tegen de tank en draaien met dat ding, gewoon rondjes conform de eisen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:58 schreef hollander172 het volgende:
Bij dezelfde rijschool zat er ook een instructeur die dit ook makkelijk kon met zijn BMW, ook draaien zonder handen aan het stuur was geen probleem voor hem. Jammer dat ik geen les van hem heb gehad.![]()
Idd, zie je ook in Judgement day....quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meesterlijk is dat, heb het wel eens op een foto gezien. Gewoon handen los (horizontaal naar buiten om te benadrukken dat hij geen handen nodig heeft) , knie tegen de tank en draaien met dat ding, gewoon rondjes conform de eisen...
Meesterlijk inderdaad en het ziet er zo verdomde makkelijk uit. De beste man deed ook nog even heel demonstratief en rustig zijn systeemhelm open en wist het zelfs voor elkaar te krijg iets uit zijn jas te pakken en aan te geven tijdens het draaien zonder handen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meesterlijk is dat, heb het wel eens op een foto gezien. Gewoon handen los (horizontaal naar buiten om te benadrukken dat hij geen handen nodig heeft) , knie tegen de tank en draaien met dat ding, gewoon rondjes conform de eisen...
Dit wordt leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij zegt dat je net je rijbewijs hebt Rietvaerder maar waarom zou JIJ dan wel goed kunnen rijden??????? ik begrijp niet waarom jij mij eruit zou rijden met een 25kw, denk je dat ik hem niet plat kan gooien ofzo?
volgens heb jij nogal een hoge pet op jezelf kwa stuurmankunsten, ik zag die foto's van je gisteren met die ZXR's, maar ik geloof nooit dat jij die eruit stuurt!!!
Laat jezelf niet zo kennen joh, als jij een blade wil neem je toch lekker een blade, of een busa of een ZX12R of what-ever.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij zegt dat je net je rijbewijs hebt Rietvaerder maar waarom zou JIJ dan wel goed kunnen rijden??????? ik begrijp niet waarom jij mij eruit zou rijden met een 25kw, denk je dat ik hem niet plat kan gooien ofzo?
volgens heb jij nogal een hoge pet op jezelf kwa stuurmankunsten, ik zag die foto's van je gisteren met die ZXR's, maar ik geloof nooit dat jij die eruit stuurt!!!
Ik kan je bevestigen dat je hem met zijn 25 kw in de bebouwde kom, klaverblad en dijkweggetjes niet of amper bij kan houden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij zegt dat je net je rijbewijs hebt Rietvaerder maar waarom zou JIJ dan wel goed kunnen rijden??????? ik begrijp niet waarom jij mij eruit zou rijden met een 25kw, denk je dat ik hem niet plat kan gooien ofzo?
Tssss...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukkig is hij nog begrenst en kunnen we op de snelweg soep van hem maken.![]()
![]()
Hoezo..... in de BBK rijd ik altijd rustig 50....quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat je hem met zijn 25 kw in de bebouwde kom niet of amper bij kan houden.![]()
1 woord: Circuitervaring.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij zegt dat je net je rijbewijs hebt Rietvaerder maar waarom zou JIJ dan wel goed kunnen rijden??????? ik begrijp niet waarom jij mij eruit zou rijden met een 25kw, denk je dat ik hem niet plat kan gooien ofzo?
volgens heb jij nogal een hoge pet op jezelf kwa stuurmankunsten, ik zag die foto's van je gisteren met die ZXR's, maar ik geloof nooit dat jij die eruit stuurt!!!
Was wel erg amateuristisch hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:15 schreef ZX9R het volgende:
[..]
1 woord: Circuitervaring.
Aha nou volgens mij beginnen jullie allemaal net dan! klinkt allemaal erg beginners-achtigquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat je hem met zijn 25 kw in de bebouwde kom, klaverblad en dijkweggetjes niet of amper bij kan houden.![]()
Raar maar waar.![]()
Gelukkig is hij nog begrenst en kunnen we op de snelweg soep van hem maken.![]()
![]()
OMG...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:18 schreef Vuurschijfje het volgende:
en wat is een klaverblad??
Maar het zijn wel krappere boch'ies.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo..... in de BBK rijd ik altijd rustig 50....![]()
Ga een keertje mee met ze, d'r over lullen kan iedereen maar het daadwerkelijk doen is wat anders.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:18 schreef Vuurschijfje het volgende:
[..]
Aha nou volgens mij beginnen jullie allemaal net dan! klinkt allemaal erg beginners-achtig
waarom zou ik hem niet bijhouden in de bebouwde kom?? ik wil het nog weleens zien gebeuren dat hij jullie en mij zoek rijdt op dijkjes enzo
en wat is een klaverblad??
kan je die jongen niet gewoon even vertellen dat dat het blad is dat op het steeltje van een klavertje 3 of 4 zit? flauw hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
OMG...
Een motor is niet zomaar een leuk speeltje.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:18 schreef Vuurschijfje het volgende:
[..]
Aha nou volgens mij beginnen jullie allemaal net dan! klinkt allemaal erg beginners-achtig
waarom zou ik hem niet bijhouden in de bebouwde kom?? ik wil het nog weleens zien gebeuren dat hij jullie en mij zoek rijdt op dijkjes enzo
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:22 schreef ZX9R het volgende:
Dus ja, ik ben een beginneling op het klaverblad.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij denkt nu nog op de ZX9R te mogen rijden?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik de DVD kom brengen zeker?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En jij denkt nu nog op de ZX9R te mogen rijden?![]()
Wij kunnen gewoon geen van allen rijden ondanks dat we toch wel stevige machines hebben ( en geen 35 Kw) ik hoop dat de nieuwe lichting dit wel kan,quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat je hem met zijn 25 kw in de bebouwde kom, klaverblad en dijkweggetjes niet of amper bij kan houden.![]()
Raar maar waar.![]()
Gelukkig is hij nog begrenst en kunnen we op de snelweg soep van hem maken.![]()
![]()
Binnendoor reden we wel aardig door .. zat lekker de gang in. We moesten de motor vaak omgooien.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een kutroute was dat hee Pepijn....... weinig mooie bochtjes
Maar ik snap nog steeds niet wat je er nou zo specutaculair aan vond... en dat zeg ik niet om je te laten denken dat ik zo goed rijden ofzo.... maar er waren geen mooie bochtjes waarin je echt kon zien ofzo dat iemand kan rijden.....
My opinion
hi-la-risch. Nee echt, briljant gevondenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:18 schreef Vuurschijfje het volgende:
[..]
Aha nou volgens mij beginnen jullie allemaal net dan! klinkt allemaal erg beginners-achtig
Het heeft iets met bochtjes te maken. Hoe meer lef je hebt, hoe minder je afremt voor een bocht. Hoe minder je afremt, hoe harder je door die bocht heen gaat. ALs je dat een paar bochten herhaalt, kun je ook met een lichte motor zwaardere motoren zoek rijden. Tot een bepaald punt dan he. Na dat punt vlieg je uit die bochtjes en dan rij je alleen jezelf nog maar zoek. Een beetje mooie balans tussen lef en inschattingsvermogen dus. Jij hebt imho 1 van die twee ook.quote:waarom zou ik hem niet bijhouden in de bebouwde kom?? ik wil het nog weleens zien gebeuren dat hij jullie en mij zoek rijdt op dijkjes enzo
Ja, dat zou ik nou ook wel es willen weten.quote:en wat is een klaverblad??
He's a player.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:18 schreef Vuurschijfje het volgende:
Aha nou volgens mij beginnen jullie allemaal net dan! klinkt allemaal erg beginners-achtig
waarom zou ik hem niet bijhouden in de bebouwde kom?? ik wil het nog weleens zien gebeuren dat hij jullie en mij zoek rijdt op dijkjes enzo
Tuurlijk... als je zo schuin hangt, kijkt dat makkelijkerquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef ZX9R het volgende:
Waarom hangt die toerenteller zo raar?
Vond je dat makkelijker?
Er zijn er hier al meerdere onderuit gegaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:32 schreef Vuurschijfje het volgende:
nou Rietvaerder dus jij bent al op je bek gegaan, o, o, o, wat kan je dan goed rijden zeg!!!!!!!! hahahaha
stop maar met opscheppen over je kunnen!!!!!!!
ik vind het wel tof dat jullie mij willen beschermen enzo maar ik denk toch dat als ik een CBR600 of R6 zou kopen ofzo dat ik er te snel op uitgekeken ben!!!!!
Ik denk ik het langer heb volgehouden dan dat jij zal doen..... maar goed.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:32 schreef Vuurschijfje het volgende:
nou Rietvaerder dus jij bent al op je bek gegaan, o, o, o, wat kan je dan goed rijden zeg!!!!!!!! hahahaha
stop maar met opscheppen over je kunnen!!!!!!!
ik vind het wel tof dat jullie mij willen beschermen enzo maar ik denk toch dat als ik een CBR600 of R6 zou kopen ofzo dat ik er te snel op uitgekeken ben!!!!!
Dus wat je hierme probeert te zeggen is dat jij heel slecht rijdtquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet voor mezelf dat er mensen zijn die veel beter rijden dan ik, maar nog veel minder die slechter rijden.....
Goeiesmiddagsquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
Wacht maar tot ik zwaar mag rijden, en dan koop ik gelijk een Hajaboeza of een RX12Z !!!!!!!!!! die hebben tenminste vermogen! De rest is allemaal saai en ben je zo op uitgekeken! En nu ga ik weer in mn Golf GTI boeken! DE mazzels!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukkig is hij nog begrenst en kunnen we op de snelweg soep van hem maken.![]()
![]()
Mogguhquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Vuurschijfje...had een kloon van mij kunnen zijn
mijn hele ritme ligt overhoopquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:38 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Goeiesmiddags![]()
hij klinkt wel nog eigenwijzer (kan dat??) als ik...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mogguh
Maar zou hij nog te redden zijn?
Blijkbaar....quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij klinkt wel nog eigenwijzer (kan dat??) als ik...
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef Parabola het volgende:
Het heeft iets met bochtjes te maken. Hoe meer lef je hebt, hoe minder je afremt voor een bocht. Hoe minder je afremt, hoe harder je door die bocht heen gaat. ALs je dat een paar bochten herhaalt, kun je ook met een lichte motor zwaardere motoren zoek rijden. Tot een bepaald punt dan he. Na dat punt vlieg je uit die bochtjes en dan rij je alleen jezelf nog maar zoek. Een beetje mooie balans tussen lef en inschattingsvermogen dus. Jij hebt imho 1 van die twee ook.
het was prof genoeg (korrel zout) om de meeste (zo niet iedereen) voor te blijven op meetings, zowel op klaverbladen als dijkjes.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Was wel erg amateuristisch hoorBeetje aangekloten was het meer...... maar wel leerzaam
straksquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blijkbaar....
Wanneer ga je je DVD kijken
Hoe kom je daar op? Al eens op een 600'tje gereden?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:32 schreef Vuurschijfje het volgende:
ik vind het wel tof dat jullie mij willen beschermen enzo maar ik denk toch dat als ik een CBR600 of R6 zou kopen ofzo dat ik er te snel op uitgekeken ben!!!!!
Valentino Rossi is dit jaar 2 keer onderuit gegaan dus die kan ook niet rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:32 schreef Vuurschijfje het volgende:
nou Rietvaerder dus jij bent al op je bek gegaan, o, o, o, wat kan je dan goed rijden zeg!!!!!!!! hahahaha
stop maar met opscheppen over je kunnen!!!!!!!
ik vind het wel tof dat jullie mij willen beschermen enzo maar ik denk toch dat als ik een CBR600 of R6 zou kopen ofzo dat ik er te snel op uitgekeken ben!!!!!
Hij wil een blade onbegrensd!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:44 schreef klaus_beyer het volgende:
Hey jongens, jullie gaan weer retesnel! (met het topic dan he). Lees ik nou goed dat een kerel hier op een blade gaat rijden met 25kw begrensd??? Waarom?
Ik ga vanmiddag even mijn uitrusting kopen, dus helm, pak, handschoenen en laarzen. Hebben jullie nog tips? Ik koop waarschijnlijk een agv helm, alpinestar combi lerenpak en handschoenen en laarzen maakt me geen reet uit eigenlijk. Of moet ik ergens op letten bij die dingen?
100 pk is niet niks hoor onder je eigenwijze reet. Die Mondeo van je pa heeft amper 100 pk en waarschijnlijk kan je daar al nauwelijks mee omspringen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar op? Al eens op een 600'tje gereden?
Ja dat snap ik ook niet, alles onder de liter is toch voor mietjes?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:44 schreef klaus_beyer het volgende:
Hey jongens, jullie gaan weer retesnel! (met het topic dan he). Lees ik nou goed dat een kerel hier op een blade gaat rijden met 25kw begrensd??? Waarom?
iets te snel het gas open en zelfs met een 600 kan je een highsider genieten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
100 pk is niet niks hoor onder je eigenwijze reet. Die Mondeo van je pa heeft amper 100 pk en waarschijnlijk kan je daar al nauwelijks mee omspringen.
Zou er voor zorgen dat ze lekker zitten en genoeg bescherming biedenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:44 schreef klaus_beyer het volgende:
Hey jongens, jullie gaan weer retesnel! (met het topic dan he). Lees ik nou goed dat een kerel hier op een blade gaat rijden met 25kw begrensd??? Waarom?
Ik ga vanmiddag even mijn uitrusting kopen, dus helm, pak, handschoenen en laarzen. Hebben jullie nog tips? Ik koop waarschijnlijk een agv helm, alpinestar combi lerenpak en handschoenen en laarzen maakt me geen reet uit eigenlijk. Of moet ik ergens op letten bij die dingen?
Merk van pak maakt niet zoveel uit eigenlijk. Het moet voornamelijk goed zitten en er moeten CE keurmerk protectoren in zitten!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:44 schreef klaus_beyer het volgende:
Ik ga vanmiddag even mijn uitrusting kopen, dus helm, pak, handschoenen en laarzen. Hebben jullie nog tips? Ik koop waarschijnlijk een agv helm, alpinestar combi lerenpak en handschoenen en laarzen maakt me geen reet uit eigenlijk. Of moet ik ergens op letten bij die dingen?
Condoomsquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Niet te strak en niet te los, dat geldt voor veel producten die jo om lichaamsdelen schuift,...
Lukt mij ook altijd .. waarom dan niet op vakantie in Kroatie met hotelkamers.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef ZX9R het volgende:
Vraag wel om een flinke korting omdat je alles in één keer koopt!b
Dat wel, maar ik denk dat een beetje talent je ook wel ver kan brengen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het was prof genoeg (korrel zout) om de meeste (zo niet iedereen) voor te blijven op meetings, zowel op klaverbladen als dijkjes.
Bijvoorbeeld, zit vaak erg strak bij mij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Condooms
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
straks
Je moet je hand er ook niet bij in stoppenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, zit vaak erg strak bij mij.![]()
Net als met motorkleding vinden veel mensen die ook overbodig.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef ZX9R het volgende:
Condooms![]()
Ik heb ook een doosje die ik allemaal weg kan smijten .. te klein.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Bijvoorbeeld, zit vaak erg strak bij mij.![]()
Zelfs mister Fireblade vind de overstap van ZXR-400 naar Fireblad te groot en denk in de toekomst aan den 600 cc .. althans tot voor kort.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben benieuwd wat Vuurschijfje morgen van die Blade vind(t).....
ok duidelijk. Ik krijg de pak voor 600 en de handschoenen en laarzen voor 200. Dat was ongeveer de bedoeling. De helm kan ik bij mijn rijschool voor 175 euro krijgen, in de winkel is die 300 euro.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Merk van pak maakt niet zoveel uit eigenlijk. Het moet voornamelijk goed zitten en er moeten CE keurmerk protectoren in zitten!
Ook met de laarzen is het hetzelfde. Die moeten gewoon lekker zitten.
De helm moet je passen. Niet ieder helmmerk heeft dezelfde pasvorm. Gewoon een hoop helmen opzetten en niet op de prijs letten. Zo heb ik mijn Shoei gekocht.
Vraag wel om een flinke korting omdat je alles in één keer koopt!
Gewoon op reageren!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Check dit.....
http://admin.comitco.nl/content/47/vac.asp?totaal=296&catID=Alle vacatures&email=dordrecht@zuidgeest.nl
en wanneer kwam hij daar achter? na een proefritje met een ZX6Rquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelfs mister Fireblade vind de overstap van ZXR-400 naar Fireblad te groot en denk in de toekomst aan den 600 cc .. althans tot voor kort.
Ik had mijn motor al 1.5 jaar voordat ik geslaagd was .. dan word je ook aardig gek ja ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:02 schreef klaus_beyer het volgende:
Woensdagmorgen heb ik trouwens mijn examen...en woensdagmiddag staat de R6 bij mij...als ik niet slaag dan, dan, dan word ik gek!!!
Dat zou wel lache zijn, 360 graden wheelie, motor afgeschreven, problemen en discussie voorbij. Wel op voorwaarde dat hij niet meer heeft dan beetje spierpijn the next moringquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en wanneer kwam hij daar achter? na een proefritje met een ZX6Rdus ik ben heel benieuwd naar zijn bevindingen morgen. het schijnt dat je met 1 tikkeltje aan het gashendel al een wheelie kan maken, das heeeel wat anders dan je 25Kw lesmotortje
En, wat zeiden ze? Ben je aangenomen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Al gedaan
'quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat ik ook zo'n broekie was zeg, met mijn supergoede rijkunstennooit gedacht van mezelf
gelukkig verstandig een ZXR400 gekocht en kijk hoe ik nu leer rijden
Feliquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, morgen beginnen
Kan 2 kanten op werken zelfs .. als je daar werkt gelijk bietsen voor een stageplaats voor volgend jaar.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:06 schreef ZX9R het volgende:
En, wat zeiden ze? Ben je aangenomen?![]()
gras?? je bedoelt gisteren bij ressen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
'
Best wel aardig inmiddels, maar ik zou niet zo plat gaan in een bocht na over gras te hebben gereden![]()
Een reden waarom ik mijn R6 all-risk verzekerquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat zou wel lache zijn, 360 graden wheelie, motor afgeschreven, problemen en discussie voorbij. Wel op voorwaarde dat hij niet meer heeft dan beetje spierpijn the next moring
Graag. Zelfde principe als hotmail, maar met grotere inboxcapaciteit?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:09 schreef ZX9R het volgende:
Accountje hebben?
Jep...quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gras?? je bedoelt gisteren bij ressen?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, morgen beginnen
En (bochten)foto's willen maken bij een meet terwijl er alleen maar bakstenen op de grond liggen en dikke bomen langs de weg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Best wel aardig inmiddels, maar ik zou niet zo plat gaan in een bocht na over gras te hebben gereden![]()
die halve meter?? zal dat veel uitmaken? mwah, ok had ik niet aan gedacht. en het ging toch goedquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep...
jep.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:12 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Graag. Zelfde principe als hotmail, maar met grotere inboxcapaciteit?
Jep.... dat wel.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die halve meter?? zal dat veel uitmaken? mwah, ok had ik niet aan gedacht. en het ging toch goed?
beginnersfoutjes hequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En (bochten)foto's willen maken bij een meet terwijl er alleen maar bakstenen op de grond liggen en dikke bomen langs de weg.![]()
Volgens mij hebben we dat (bijna) allemaal wel een beetje. De een wat meer dan de anderquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat ik ook zo'n broekie was zeg, met mijn supergoede rijkunstennooit gedacht van mezelf
gelukkig verstandig een ZXR400 gekocht en kijk hoe ik nu leer rijden
Dat is gewoon LEF hebben, en er is helemaal niets mis gegaan,quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En (bochten)foto's willen maken bij een meet terwijl er alleen maar bakstenen op de grond liggen en dikke bomen langs de weg.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En (bochten)foto's willen maken bij een meet terwijl er alleen maar bakstenen op de grond liggen en dikke bomen langs de weg.![]()
woensdagavond Ossquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is gewoon LEF hebben, en er is helemaal niets mis gegaan,
was wel glad hoor, en erg druk![]()
![]()
donequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
jep.
Mail me ff op eenbergen [at] gmail.com
Zie nog niks!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:19 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
done![]()
Mag ik ook mee.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
woensdagavond Oss??
80km....quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:20 schreef klaus_beyer het volgende:
Komt er trouwens iemand uit de buurt van Nijmegen hier?
ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mag ik ook mee.....
Ook mooie stad! En redelijk in de buurt. Woon zelf in Cuijk(aan de maas).quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:21 schreef ZX9R het volgende:
Oorspronkelijk wel. Nu niet meer.
OPM zit in Arnhem
als het aan mij ligt graag, lijk me leuk,quote:OPM says
woensdagavond Oss ??
Belangrijk verschil tussen auto leren rijden en motor is dat motorrijden nog veel meer met ervaring opdoen in de praktijk te maken heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij hebben we dat (bijna) allemaal wel een beetje. De een wat meer dan de ander. Ik houd me voor (of probeer dat althans) dat ik echt nog niet zo goed rijd. 1) nog geen rijbewijs, 2) rijden leer je altijd nog NA het rij-examen. Dat was bij mij met de auto zeer zeker ook zo. Niet dat ik afschuwelijk slecht was, maar je moet nou eenmaal wel ervaring opdoen. Iedere dag is het verkeer weer anders, het gaat niet alleen om jouw rijstijl, maar ook die van de medeweggebruikers (koekblikkers
).
Tsjek je spambox.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:24 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Ook mooie stad! En redelijk in de buurt. Woon zelf in Cuijk(aan de maas).
Nog steeds niks?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als het aan mij ligt graag, lijk me leuk,
VuurVlek komt uit Oss.
kan ie gelijk Fireblade laten zien, en ons stront voor de ogen rijden,
Als je klein rijbewijs heb krijg je toch nooit een zware motor mee bij dealer ?? of ben ik gek ?
Ik reed op de yamaha FS1 brommer (60cc, top van ±85) ook een BMW zoek... kwestie van steppies over de grond en niet remmen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:15 schreef ZX9R het volgende:
Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij zegt dat je net je rijbewijs hebt Rietvaerder maar waarom zou JIJ dan wel goed kunnen rijden??????? ik begrijp niet waarom jij mij eruit zou rijden met een 25kw, denk je dat ik hem niet plat kan gooien ofzo?
volgens heb jij nogal een hoge pet op jezelf kwa stuurmankunsten, ik zag die foto's van je gisteren met die ZXR's, maar ik geloof nooit dat jij die eruit stuurt!!!
[/quote:]
1 woord: Circuitervaring.
Hey Cuijk! Ik woonde vroeger in Heijen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:24 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Ook mooie stad! En redelijk in de buurt. Woon zelf in Cuijk(aan de maas).
Nog steeds niks?
bekend verschijnselquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Als mn Bandiet klaar is...... ik ga niet weer zonder kappen rijden![]()
Gisteren moest gewoon ff.... anders ging ik trillen enzo
en ikke?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht
Ik had je brommer al gezien in een ander topic.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:27 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ik reed op de yamaha FS1 brommer (60cc, top van ±85) ook een BMW zoek... kwestie van steppies over de grond en niet remmen...
Tegenwoordig rij ik een Honda Shadow... da's helaas niet steppies, maar uitlaat schrapen.
Is wel heel snel vanuit stilstand (menig 600 sportertje dat baalt na een stoplicht-sprint)
ook van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
en ikke?![]()
Maar dat is helemaal in Limburgquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey Cuijk! Ik woonde vroeger in Heijen.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook van jou had ik ook niet anders verwacht![]()
Kun je wel veel passen doen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.nationalevacat(...)8&salaris=61&uren=67!
Nog geen spamquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tsjek je spambox.
wat mij betreft passen we ons gewoon aan jou!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:31 schreef ZX9R het volgende:
Hoe laat gaan jullie normaal gesproken rijden @ Oss?
Misschien dat er wat te plannen valt enzo.
Vanuit werk naar Oss, vanuit Oss naar ouders en dan vanuit Ouders weer naar werk.
Kinderen een schop geven dat ze stil moeten zijn en de hele dag Fokken moet jou wel lukken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.nationalevacat(...)8&salaris=61&uren=67!
vind ik ook hoor, voor mij is het 35 minuten rijden,quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat mij betreft passen we ons gewoon aan jou!!
Is wel eindje rijden daar vandaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kun je wel veel passen doen!
Wel met een Kawa Z 1300.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:36 schreef Mr.Zed het volgende:
Hier trouwens iemand ervaring met een CBX1000?
(zescilinder in-lijn)
Je hebt geen B.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.nationalevacat(...)8&salaris=61&uren=67
Ook vestuurd....
moet ik ff kijken of ik zelf thuis eet, anders kan dat welquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:37 schreef ZX9R het volgende:
Zwolle - Oss is een uurtje sturen.
Kan ik dan vantevoren ff een hapje bij je eten OPM?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.nationalevacat(...)8&salaris=61&uren=67
Ook vestuurd....
Dat is wel lekker .. alleen ..quote:Het betreft een continufunctie (shift) van 24 uur per dag 7 dagen per week. Er wordt gewerkt met een wisselend rooster. De shifttijden zijn :2 diensten: 07.00-15.00 / 2 diensten 15.00-23.00/ 2 diensten 23.00-07.00, na de nachtdients ben je 4 dagen vrij
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kinderen een schop geven dat ze stil moeten zijn en de hele dag Fokken moet jou wel lukken.![]()
![]()
lijkt me kek (wat een kutwoord)quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet ik ff kijken of ik zelf thuis eet, anders kan dat wel(deze week passen we op een huis van kennissen en daar kan ik niet op internet
, dus 's avonds zal ik hier minder of helemaal niet zijn deze week...)
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je hebt geen B.
Je bent met A overgekwalificeerd!
quote:Eventueel in het bezit van een Rijbewijs B
haha, ja, heb nu dezelfde voor gmail. Dank u zeer!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:41 schreef ZX9R het volgende:
Leuk email-adres Klaus!
Ik ken je verder niet maar ben je een beetje geduldig persoon met conflicten?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.nationalevacat(...)8&salaris=61&uren=67
Ook vestuurd....
Ik denk dat ze aardig tegen je aan gaan zeiken.quote:Functie omschrijving:
Behandeling van vragen, klachten en verzoeken om informatie van klanten met betrekking tot de service. Het correct afhandelen en registreren van incidenten, alsmede het oplossen van eenvoudige incidenten.
het ziet er naar uit dat het druk=gezellig wordtquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoop dat ik ook mee kan woensdag!
Daar kan Rietje toch wel tegen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk dat ze aardig tegen je aan gaan zeiken.![]()
![]()
heb ik datquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:43 schreef ZX9R het volgende:
[..]
lijkt me kek (wat een kutwoord)
Je hebt mijn foonnummer!
Dus als je belt met waar het is. Dan kom ik er wel!
Jep.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het druk=gezellig wordtweet je zeker dat je niet meegaat als je kappen er nog niet zijn?
www.zx9r.tkquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb ik dat? kan wel, moet ik ff kijken, anders mail ik je straks wel ff het adres door.
Ach ja,zie ik dan wel weer hequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar ben je een beetje geduldig persoon met conflicten?![]()
[..]
Ik denk dat ze aardig tegen je aan gaan zeiken.![]()
![]()
ghe ghe we zullen zienquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep.....
Uhh... nou ja,.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |