Ik ben gevonden in een veldje.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:33 schreef milagro het volgende:
Ik ben niet verwekt, want mijn ouders doen en deden het niet, dat kan niet, dat wil ik niet, het is niet zo
Ik ben gepunnikt
Hee ik ook, en die is 3 jan jarig, dus rond Oud & Nieuw ergens.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:28 schreef releaze het volgende:
Negen maanden terugrekenend van de dag van mijn verwekking kom ik aardig dicht in de buurt van m'n vaders verjaardag.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:33 schreef milagro het volgende:
Ik ben niet verwekt, want mijn ouders doen en deden het niet, dat kan niet, dat wil ik niet, het is niet zo
Ik ben gepunnikt
Dat is één van de 3 dingen die een man niet wil weten, dat je ouders aan sex doen / deden. Ik ben dus ook gepunnikt!quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:33 schreef milagro het volgende:
die is al zo oud, die kan je niet eens meer vertellen bij Get the picturequote:Op maandag 30 augustus 2004 12:59 schreef Lucille het volgende:
Doet me trouwens denken aan de volgende mop:
Een indiaans jongetje vraagt aan zijn moeder "Mama, waarom heet mijn broer eigenlijk Springend Hert"?
"Nou", zegt zijn moeder, "toen we hem verwekte sprong er een hert over ons heen toen we in de bosjes lagen".
"En waarom heet mijn zusje dan Huilende Wolf" vraagt het jongetje daarna.
Zijn moeder: "Op het moment dat we klaarkwamen bij haar verwekking huilde er een wolf ergens in het maanlicht". Waarop ze haar zoontje aankijkt en zegt: "Maar waarom wil je dit weten Gescheurd Rubber"?
Nee idd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:59 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Dat is één van de 3 dingen die een man niet wil weten, dat je ouders aan sex doen / deden. Ik ben dus ook gepunnikt!
En heb je er nog iets leuks bij geleerd?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee idd.
Ik had een keer iets bij het oud papier gegooid, en dat moest ik later toch weer hebben...
Dus ik in het oud papier zoeken, en m'n ouders hadden de dag daarvoor net de zolder opgeruimd... Kom ik een groot fotoboek tegen met een uitgebreide beschrijving van verschillende standjes, kwam uit de jaren '70 ofzo..
Ik wil helemaal niet weten hoe creatief mijn ouders zijn in bed.![]()
* ril *
Het was iig wel leerzaam.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En heb je er nog iets leuks bij geleerd?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:23 schreef Murray het volgende:
[..]
Het was iig wel leerzaam.![]()
ik was toen wel 11 ofzo maar goed...
Ik weet nog wel dat ik het behoorlijk goor vond.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]Er ging vast een wereld voor je open!
Jij bent niet echt, dat kán gewoon niet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:47 schreef moussy het volgende:
Ik ben bij de buren uit de tuin gejat
Ik ben stiekem een tuinkabouterquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:00 schreef Kylee het volgende:
[..]
Jij bent niet echt, dat kán gewoon niet..
Dat verklaard wel een hoop.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een tuinkabouter
Goh, Fluf, leukquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:58 schreef phluphy het volgende:
Ons baby'tje-dat-elk-moment-geboren-kan-worden is verwekt in Auckland in een hotel, we konden beide niet slapen door de aanhoudende romantische escapades van het stel in de kamer naast ons, waarop manlief zei: "if you can't beat them, join them" !
slechte oppassersquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik benverwekt in het huis van mijn oom en tante toen mijn ouders aan het oppassen waren op mijn nichtjes
Heb je er weleens aan gedacht dat je kinderen er dus waarschijnlijk ook zo over denken bij jou?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:59 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Dat is één van de 3 dingen die een man niet wil weten, dat je ouders aan sex doen / deden. Ik ben dus ook gepunnikt!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:50 schreef Adfundum het volgende:
Gewoon in bed. Als ik mijn moeder moet geloven had mijn pa zijn sokken nog aan. Romantisch hè?
(vroeg me altijd af hoe ze dat wist dat hij net die keer zijn sokken aanhad: of hij had ze altijd aan of ze deden het bijzonder weinig.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |