Je weet wel dat Louden up Now de tweede plaat is, en niet de eerste? In 2000 had !!! al eens een titelloze plaat uitgebracht.quote:Op maandag 2 april 2007 20:06 schreef Stofje het volgende:
Hmm, ik vind Myth Takes een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd. Het eerste album had hele spannende elementen. Myth Takes heeft an sich betere nummers, maar minder spannend. Wel zeker een band die ik voorlopig nog even blijf volgen.
Ah, had ik toch gelijk met m'n 05 days off - voorspellingquote:Op dinsdag 17 april 2007 06:35 schreef Grobbel het volgende:
En voor wie Nijmegen te veel uit de route ligt, op 4 juli staat !!! op 5 Days Off, en op 21 augustus op het Noorderzon festival in Groningen.
Dat zou geweldig zijn! Doornroosje is voor mij wat onhandig, Tivoli is perfect, dan ga ik er zeer zeker heenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Manggis het volgende:
23 augustus in Tivoli volgens myspace
Een half uurtje treinen vanuit Utrecht valt toch wel mee? Doornroosje ligt in elk geval vlakbij Centraal Station in Nijmegen, en !!! zal toch niet veel langer spelen dan een uur. En je moet natuurlijk ook twee maanden langer wachten tot je ze live kunt aanschouwen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Doornroosje is voor mij wat onhandig, Tivoli is perfect, dan ga ik er zeer zeker heen.
Oh, voor mijzelf is dat ook geen probleem, het probleem zit 'm eerder in het gezelschap. Potentieel gezelschap die eventueel mee zou willen naar !!! heeft dat half uur er zeker niet voor over. Aan de andere kant ben ik nog nooit in Doornroosje geweest en is het toch ook wel tof om nieuwe zalen te ontdekken.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een half uurtje treinen vanuit Utrecht valt toch wel mee? Doornroosje ligt in elk geval vlakbij Centraal Station in Nijmegen, en !!! zal toch niet veel langer spelen dan een uur. En je moet natuurlijk ook twee maanden langer wachten tot je ze live kunt aanschouwen.
Plezant verjaardagscadeau. Eens kijken of ik erheen kan.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:49 schreef Stofje het volgende:
!!! komt volgende maand met een nieuw album en staan op 28 november in Trouw, Amsterdam http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=10683
Vooral het einde van het album is wat saaier ja. Dat begin is wel aardig. Toen ik bovenstaande postte was ik pas halverwegequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef Stofje het volgende:
Vind je? Ik vind 'm heel erg saai eigenlijk. Gebeurt niks op dat album.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |