abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:49:42 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21664242
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:12:44 #202
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21664772
En vooral deze, 911 The Great Illusion
Eenvoudiger en overzichtelijker uitgelegd dan die van Alex Jones. Voor sommigen hier een betere keus Road to tyranny is hier ook te downloaden als .wmv file (147 MB)

http://81.31.112.159/media/911.html
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_21665068
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 16:49 schreef jogy het volgende:
http://www.pbs.org/wgbh/p(...)ew/etc/synopsis.html

Vast toeval.
wat was toeval, dat O'Neill een paar maanden voor de aanslag ontslagen werd omdat hij en zijn bazen het niet eens waren?
Het enige wat dit verhaal mogelijk suggereert, is dat de interne diensten niet voldoende zijn ingesprongen op het gevaar van Bin Laden en Co.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:29:06 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21665197
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:23 schreef The_stranger het volgende:

[..]

wat was toeval, dat O'Neill een paar maanden voor de aanslag ontslagen werd omdat hij en zijn bazen het niet eens waren?
Het enige wat dit verhaal mogelijk suggereert, is dat de interne diensten niet voldoende zijn ingesprongen op het gevaar van Bin Laden en Co.
Ze hebben hem daar gewoon neergezet met de voorkennis dat ie naderhand niet kon zeggen dat ie het al wist.

Okay, het kan best toeval zijn, maar toch is het zuur .
Vrijheid
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:48:31 #205
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21665614
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 10:21 schreef The_stranger het volgende:

[..]

ach ik neem dit even serieus als het feit dat er talloze mini helikoptertjes rond het WTC vlogen ten tijde vande aanslagen...

niet helikoptertjes.......... UAV's

Percentage UFO sightings is *waarschijnlijk* UAV

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21667290
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 16:18 schreef The_stranger het volgende:

[..]

De echte bronnen lagen tussen de puinhopen van ground zero.. Ik zeg je dat het hier iig geval mogelijk is. Je kunt dus wel met je GSM bellen vanuit een vliegtuig.. Ik denk echter niet dat Amerika mij een testvlucht wil laten doen op precies dezelfde route als die vliegtuigen van 911, alleen maar om te testen of ik kan bellen..
[..]

Ik heb anders zat bijna dodelijke ongevallen gezien met stanleymesjes. En deze waren niet eens op een keel gezet...
[..]

Ok, dus jij gaat de Rambo uithangen en je door een gangpad van 70cm wurmen om in je eentje een kaper te overmeesteren welke een mes op de keel heeft van een stewardess/passagier/piloot.

Dat denk ik dus echt niet.. Plus dat kapers tijdens een kaping, zichzelf niet allemaal bekend maken als kaper.. Tegen de tijd dat jij als een wilde naar voren bent gesprint, ligt er al lang een bebaarde achmed op je rug.. Vergeet niet dat deze mensen jarenlang getraind zijn in een terroristen kamp. ZIj kennen waarschijnlijk meer manieren om jou te doden met een mes, dan jij manieren weet om kip te snijden..
[..]

Ja, in Nederland worden er bij verkrachtingen, moorden, ruzies ook masaal ingegrepen door de omstanders
Zeker niet als ze bang zijn om dood te gaan.. (ik denk dat er een heleboel mensen in dat vliegtuig tot het laatste moment gedacht hebben dat zij NIET in een gebouw zouden vliegen...)
ongevallen: daar zeg je het al.Ik zeg ook niet dat het geheel ongevaarlijk is.Maar geen wapen waar ik zal voor gaan wijken.Zeker niet in zon situatie.Tuurlijk hebben ze daar voor getraind.Maar zeg nou zelf zoveel mensen en die doen niks tegen paar mannen met mesjes,En met het telefoon verhaal hierbij hebben ze dus wetenschap dat ze eraan gaan.

ik had het hier over de vergelijking van nederlandse luchtmacht en usa
Ben ik een sollicitatie brief aan het typen? Nee let dan ook niet op me typ en taal fouten.
pi_21668554
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[[url=http://img64.exs.cx/img64/8255/cypher-pic2.th.jpg]afbeelding][/URL]
Blijft een helicoptertje... de rotor zit in dit geval in het apparaat zelf, ipv erboven.. (ook wel impeller genoemd)
Maar goed.. het zou kunnen...

Jou voorbeeld trouwens is wel vrij groot hè?

[ Bericht 8% gewijzigd door The_stranger op 31-08-2004 20:09:29 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21668691
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:10 schreef novus_crucio het volgende:

[..]

ongevallen: daar zeg je het al.Ik zeg ook niet dat het geheel ongevaarlijk is.Maar geen wapen waar ik zal voor gaan wijken.Zeker niet in zon situatie.Tuurlijk hebben ze daar voor getraind.Maar zeg nou zelf zoveel mensen en die doen niks tegen paar mannen met mesjes,En met het telefoon verhaal hierbij hebben ze dus wetenschap dat ze eraan gaan.

Tsja.. jij bent dan blijkbaar iemand die erop af gaat.. Ben je een enorm grote uitzondering.
Feit is dat aan airlinecrew getraint wordt NOOIT de kapers aan te vallen, aangezien je nooit weet of er nog meer kapers zijn. Je brengt dan het vliegtuig en passagiers extra in gevaar.
Dit is echter een andere situatie natuurlijk..
Maar er zijn zat kapingen bekend waar de kaper(s) dreigden met messen en/of alleen een bom.. Ook daar werd niet ingegrepen..
C. Sagan
pi_21668754
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:10 schreef novus_crucio het volgende:

[..]

Je hebt al een paar keer geroepen dat bellen vanuit een vliegtuig niet kan, je zegt namelijk dat wat er allemaal gebeurt is tijdens vlucht 77 niet klopt, en dat oa het bellen vanuit een vliegtuig niet kan.
Nu heb je het ook steeds over mannen met aardappel mesjes, die de piloten + bemanning + passagiers hebben overmeesterd, waarbij je je steeds afvraagt daarbij waarom niemand van die 3 groepen de kapers hebben overmeesterd.

Nu is het zo dat wat we op dit moment weten over de manier waarop de kapers het vliegtuig hebben kunnen overmeesteren we te weten zijn gekomen dankzij de mensen die met hun gsm vanuit het vliegtuig zijn gaan bellen.
We weten nu dus dankzij die bellers hoe de kapers het vliegtuig hebben overmeesterd.

Wat ik daar heel gek aan vind is dat jij het overmeesteren van het vliegtuig van de kapers in twijfel brengt op basis van gegevens die we in jouw ogen niet eens hadden kunnen weten! Je zegt namelijk dat je vanuit een vliegtuig niet kan bellen! Maar ondertussen gebruik je hetgeen we dankzij de bellers weten wel als argument tegen de manier waarop het vliegtuig is gekaapt. Vind je dat niet heel erg raar?

Als je leest dat de kapers op vlucht 93 met een bom dreigden, de kapers op vlucht 11 ook met een bom dreigden , kapers op vlucht 175 passagiers of bemanning hebben gestoken met hun messen, een bemanningslid op vlucht 11 met een chemische spray is overmeesterd, dan is het aannemelijk dat de kapers op vlucht 77 ook dergelijke zaken toepasten.

De mesjes waar jij het overhebt waren overigens geen messen, maar box cutters. Afgezien van wat voor type mes het was, situaties waarin mensen met messen dreigen zijn levensgevaarlijk. Iemand met een mes overmeester je niet zomaar. Politie gebruikt ingeval ze bedreigd wordt met een mes of pepperspray, is er geen pepperspray voorhanden wordt het pistool gebruikt. Een groep mannen met messen en die wellicht dreigen met een bom overmeester je niet zomaar. Daarbij weet je op het moment dat je in het vliegtuig niet welk doel de kapers hebben, alsin dat het op dat moment niet bekend was dat de kapers het vliegtuig als projectiel wilden gebruiken om een belangrijk gebouw op te blazen. Dat gegeven kun je dus niet gebruiken bij de vraagtekens die je zet bij de passagiers/bemanning die de kapers niet hebben overmeesterd.
pi_21668859
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[[url=http://img64.exs.cx/img64/8255/cypher-pic2.th.jpg]afbeelding][/URL]
De objecten die gezien zijn, en waarvan jij beweert dat het een soort helicopters waren die de aanslagen van korte afstand hebben gefilmd zodat de eilte op first row zat bij het gebeuren, zijn vogels.

Bv.

Vogel.

Vogel.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:35:43 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21669282
och ja hoor , er zijn 2 stipjes vogels , en meteen zijn het allemaal vogels.
now i got news for you friend , er zijn ook nog wel duidelijkerre opnames van ufo achtige dingen in de lucht , ik heb die links ernaar al in een ander topic staan , zoek ze zelf maar even op , en dat zijn GEEN vogels , ik persoonlijk denk UAV , het kunnen ook etafos of ufo zijn ,

jij bent echt geindoctrineerd met Logical fallacy spreekmethoden he ?
pi_21669456
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
jij bent echt geindoctrineerd met Logical fallacy spreekmethoden he ?
Ja sorry hoor, maar ik toch ook heel makkelijk roepen dat jij in sprookjes geloofd? Slaat toch ook nergens op?

Aangezien ik er niet in geloof dat er kleine helicopters rond de wtc torens ten tijde van de aanslagen vlogen, vind ik vogels als verklaring voor de stippen op foto's een zeer aannemelijke verklaring.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:46:58 #213
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21669560
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:13 schreef Redux het volgende:

[..]

De objecten die gezien zijn, en waarvan jij beweert dat het een soort helicopters waren die de aanslagen van korte afstand hebben gefilmd zodat de eilte op first row zat bij het gebeuren, zijn vogels.
Het gaat dus niet om deze beelden en vogels die jij liet zien

Het gaat om deze. Als je de video hieronder bekijkt kun je ook goed zien dat deze oblecten ook bewegen.

Op de videos kun je de voorwerpen goed zien die ik bedoel.

http://www.terrorize.dk/9(...)e%20(divx%205.1).avi
http://webfairy.911review(...)dplanecrash.mpg.mpeg

[ Bericht 1% gewijzigd door Aurora025 op 31-08-2004 20:53:18 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_21669607
quote:
Claim that CNN faked Palestinian cheers

Shortly after the attacks, CNN showed footage of Palestinians cheering. Some reported that this was old footage taken out of context. This claim is false. The demonstrations did happen and were condemned by Arafat the footage was current.

There was indeed some footage that was staged, but it was actually shot by a Palestinian camera crew. The footage is of some cheering children and a middle aged woman eating cookies. Reporters from Der Stern and Dagens Nyheter managed to trace down and interview the woman and she claimed to have no knowledge of the attack at the time she was filmed.
Dus vlak na de aanslagen CNN zond beelden uit van juichende palastijnen. Die beelden zijn dus echt.
Beelden die niet echt zijn, zijn de beelden van juigende kinderen en een vrouw die koekjes aan het eten was. De vrouw verklaarde nadat journalisten van 2 kranten haar opgespoord hadden dat de vrouw niet wist dat er aanslagen gaande waren toen de kinderen aan het juichen waren.
http://en.wikipedia.org/w(...)d_Palestinian_cheers
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:59:17 #215
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21669797
[

[ Bericht 99% gewijzigd door Aurora025 op 31-08-2004 20:59:47 ]
pi_21669891
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Het gaat om deze. Als je de video hieronder bekijkt kun je ook goed zien dat deze oblecten ook bewegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Op de videos kun je de voorwerpen goed zien die ik bedoel.

http://www.terrorize.dk/9(...)e%20(divx%205.1).avi
http://webfairy.911review(...)dplanecrash.mpg.mpeg
In die laatste foto en in dat laatste filmpje is de stop rechtsboven bijna zeker een ander vliegtuig.. Qua vorm, als je het kan zien met deze lage kwaliteit, en qua beweging, voor mij duidelijk een vliegtuig.
Voor wat betreft re andere foto's en film. Die stippen kan ik nu niet verklaren.. Zouden vogels kunnen zijn.. Of iets anders...

Maar tv camera's???
C. Sagan
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:06:32 #217
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21669981
Met de videobeelden is waarschijnlijk ook gesjoemelt. De eerste foto is frame 30 en de tweede daaronder is frame 90. Bij de eerste is nog geen vliegtuig te zien, bij de tweede wel. Als je dan naar het vergrote deel van de twin towers kijkt en je vergelijkt ze met frame 30 en 90, zie je dat ze identiek zijn.

pi_21670008
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Je kan niet goed zien waar de objecten zich bevinden tov de camera en het vliegtuig. Het is best aannemelijk dat de objecten vogels zijn die geschrokken wegvliegen van de 2 torens af.
quote:
Bij deze foto kan ik ook wel beweren dat het een ufo is.

Laat je echter het filmpje erbij zien, zie je wat het echt is.
quote:
Same thing.
Stilstaand beeld:

filmpje:
quote:
Allemaal best uit te leggen alszijnde de objecten zijn vogels. Lijkt me een stuk aannemelijker dan beweringen dat het helicopters zijn die de aanslagen van dicht bij hebben gefilmd om de elite een first row beeld te geven.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:09:31 #219
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21670046
Dat heb ik ook nooit beweerd, maar helicopters of gewone vliegtuigen waren het waarschijnlijk niet, want zoveel helicopters op een hoop lijkt me wel heel onwaarschijnlijk.
pi_21670056
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:06 schreef Aurora025 het volgende:
Met de videobeelden is waarschijnlijk ook gesjoemelt. De eerste foto is frame 30 en de tweede daaronder is frame 90. Bij de eerste is nog geen vliegtuig te zien, bij de tweede wel. Als je dan naar het vergrote deel van de twin towers kijkt en je vergelijkt ze met frame 30 en 90, zie je dat ze identiek zijn.

[afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Oh ze hebben die objecten die jullie ufo's of helicopters noemen erin geshopped? Zeg dat dan!!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:32:53 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21670641
Redux , heb je nu een knoop in je hersennen?

HET IS NIET EEN HELIKOPTER DAT IK ZEG

het heet een UAV
en die dingen zijn niet zo groot als een helikopter die dingen zijn zo groot als een kinderfiets.
snap het nu eens.

en voor de rest ga ik al niet meer op je in.
pi_21670867
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:

het heet een UAV
en die dingen zijn niet zo groot als een helikopter die dingen zijn zo groot als een kinderfiets.
snap het nu eens.

Goh alweer niet
Das al de derde keer dat ik lees dat je niet meer op hahaha/redux ingaat..
C. Sagan
pi_21671093
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:

het heet een UAV
snap het nu eens.

Er zijn duizenden mensen die toen naar de Twin Towers zaten te kijken (live in New York bedoel ik), die vliegtuigen hebben zien inslaan, de boel hebben zien instorten en dan moet ik geloven dat (vrijwel) niemand die dingen heeft zien rondvliegen, terwijl ze volgens jou wel op de film te zien zijn? Als ze op die film te zien zijn, moeten ze in het echt ook opgevallen zijn. Zeker als Aurora025 aangeeft dat er op één foto (eigenlijk screenshot uit een filmpje) een stuk of 10 (!) te zien zijn. Die dingen moeten dan echt opgevallen zijn. Zowel door de cameramensen, als de reporters, als de toeschouwers, als de mensen die TV hebben zitten kijken.

Bovendien zijn de UAVs die je noemt op een foto in dit topic te zien, en zijn ze heel wat groter dan een kinderfiets. Of heb je het over een ander model?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:58:43 #224
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21671261
Ik ben geen zwartdenker, maar vroeg of laat zal het uitlopen op een derde wereld oorlog. Veel, vooral de grote terroristische aanslagen worden uitgevoerd met hulp van CIA,Mossad etc. om vooral de wereld in angst te houden en zeggen te kunnen ze een reden hebben de War on terror te voeren.

De reden voor de war on terror is niet alleen de olie. Het gaat nog veel verder.
Deze war on terror zal dan een einde hebben als er een wereld populatiereductie van ongeveer 80% bereikt is zodat alleen een masterrace zou je kunnen zeggen over gebleven is, ongeveer hetzelfde doel dus als de nazis hadden. Dit is geen fabeltje, de eerste, tweede en vele andere oorlogen werden gecreeerd door het zelfde clubje satanisten die ook achter 911 zaten en toekomstige oorlogen zullen creeren. Niet voor niets zitten vele mensen in hoge machtsposities in satanistische clubjes. Nazi läßt grüßen

911 was het begin van het eind zou je kunnen zeggen. Ben echt geen doemdenker, maar dit is de waarheid achter de War on terror. Of nou Bush of Kerry, het maakt allemaal geen reet uit. Zei zijn namelijk ook alleen maar puppets van de satanisten oftewel de Brotherhood of Illuminati.

pi_21671324
Wat hadden de Illuminati allemaal van doen met WO I?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:13:14 #226
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21671662
de cypher is niet groter dan een kleinekinderfiets.
het word niet voor niets gebruikt voor spionage doeleinden.
het is erop gebouwd niet gezien te worden.

die zwart wit foto zie je dan verkeerd aan , het model is van dichtbij gefotografeerd , dat ding is nog niet groter dan een vrachtwagenwiel.
oftewel kinderfiets.
pi_21671672
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:58 schreef Aurora025 het volgende:
Ik ben geen zwartdenker, maar vroeg of laat zal het uitlopen op een derde wereld oorlog. Veel, vooral de grote terroristische aanslagen worden uitgevoerd met hulp van CIA,Mossad etc. om vooral de wereld in angst te houden en zeggen te kunnen ze een reden hebben de War on terror te voeren.

De reden voor de war on terror is niet alleen de olie. Het gaat nog veel verder.
Deze war on terror zal dan een einde hebben als er een wereld populatiereductie van ongeveer 80% bereikt is zodat alleen een masterrace zou je kunnen zeggen over gebleven is, ongeveer hetzelfde doel dus als de nazis hadden. Dit is geen fabeltje, de eerste, tweede en vele andere oorlogen werden gecreeerd door het zelfde clubje satanisten die ook achter 911 zaten en toekomstige oorlogen zullen creeren. Niet voor niets zitten vele mensen in hoge machtsposities in satanistische clubjes. Nazi läßt grüßen
Volgens mij is dit wat off-topic, en bovendien ondanks al die oorlogen is de wereldbevolking continu gestegen, dus vooralsnog zijn ze nog niet zo efficiënt bezig met het reduceren van de vereldbevolking.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:15:33 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21671720
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:58 schreef Aurora025 het volgende:

911 was het begin van het eind zou je kunnen zeggen. Ben echt geen doemdenker, maar dit is de waarheid achter de War on terror. Of nou Bush of Kerry, het maakt allemaal geen reet uit. Zei zijn namelijk ook alleen maar puppets van de satanisten oftewel de Brotherhood of Illuminati.
toevoeging :

Bush: 'War on terror cannot be won'

President George Bush has acknowledged that he does not think the
war on terror can be won, but said it would make it less acceptable
for groups to use terrorism as a tool.

http://www.prisonplanet.c(...)00804cannotbewon.htm

nu de vraag ....
WAAROM ZITTEN ONZE MILITAIREN ER IN GODSNAAM DAN

i rest my case.
pi_21671818
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
de cypher is niet groter dan een kleinekinderfiets.
het word niet voor niets gebruikt voor spionage doeleinden.
het is erop gebouwd niet gezien te worden.

die zwart wit foto zie je dan verkeerd aan , het model is van dichtbij gefotografeerd , dat ding is nog niet groter dan een vrachtwagenwiel.
oftewel kinderfiets.
quote:
The U.S. military plans to use this 2-meter (6-foot) wide flier to conduct surveillance--surveying a battlefield from the air, for example. But the spying saucer can land on rooftops or peer into windows of tall buildings, too.
bron: http://www.findarticles.c(...)s_n3_v54/ai_19986893

Twee meter is bij mij toch wel wat groter dan een kinderfiets. Groot genoeg iig om op te vallen als er tien van die dingen rondom het WTC hangen om de boel te filmen.
pi_21671929

Dat niemand 11 van deze kleine helicopter-achtige aerials heeft zien vliegen maakt het nog aannemelijker dat de witte stippen op de foto vogels zijn.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:24:15 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21671965
wombcat die disinfo geloof je toch zelf niet.
een 2 meter brede spion robot?

dat apparaat is niet langer dan 1 meter.
is james bond een tientonner?

dat werkt nieteens

het militair instituut is niet achterlijk.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:25:03 #232
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21671997
De illuminati heeft er wel degelijk mee te maken, zei zitten achter alle grote oorlogen en aanslagen.

The First World War must be brought about in order to permit the Illuminati to overthrow the power of the Czars in Russia and of making that country a fortress of atheistic Communism. The divergences caused by the "agentur" (agents) of the Illuminati between the British and Germanic Empires will be used to foment this war. At the end of the war, Communism will be built and used in order to destroy the other governments and in order to weaken the religions." 2

Students of history will recognize that the political alliances of England on one side and Germany on the other, forged between 1871 and 1898 by Otto von Bismarck, co-conspirator of Albert Pike, were instrumental in bringing about the First World War.

The Second World War must be fomented by taking advantage of the differences between the Fascists and the political Zionists. This war must be brought about so that Nazism is destroyed and that the political Zionism be strong enough to institute a sovereign state of Israel in Palestine. During the Second World War, International Communism must become strong enough in order to balance Christendom, which would be then restrained and held in check until the time when we would need it for the final social cataclysm." 3

After this Second World War, Communism was made strong enough to begin taking over weaker governments. In 1945, at the Potsdam Conference between Truman, Churchill, and Stalin, a large portion of Europe was simply handed over to Russia, and on the other side of the world, the aftermath of the war with Japan helped to sweep the tide of Communism into China.

The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4

Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East, show a growing unrest and instability between Jews and Arabs. This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two, and their allies on both sides. This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.
http://www.threeworldwars.com/albert-pike.htm

http://educate-yourself.o(...)rviewyet8jun02.shtml
http://www.rense.com/general50/itle.htm
http://www.prolognet.qc.ca/clyde/illumin.htm

Countdown To World War Three
http://www.prisonplanet.c(...)804worldwarthree.htm
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:26:33 #233
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21672035
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:23 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]

Dat niemand 11 van deze kleine helicopter-achtige aerials heeft zien vliegen maakt het nog aannemelijker dat de witte stippen op de foto vogels zijn.
zo groot als een tractor wiel
een kinderfiets.

en die dingen lkunnen A : hoog vliegen.
B : veel equipment dragen waaronder Stealth.

met anderre woorden , die vallen inderdaad niet op nee.
pi_21672050
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:

dat werkt nieteens

quote:
Schon in den 60iger Jahren gab es Versuche der US AirForce mit ähnlichen, allerdings bemannten Fluggeräten. CYPHER hingegen ist unbemannt und aus kohlefaserverstärktem Kunststoff als flaches zylindrisches Objekt gestaltet, in dessen Inneren ein gegenläufiges, ummanteltes Rotorsystem den benötigten Auf- und Antrieb erzeugt - ein für den Drehmomentausgleich notwendiger Heckrotor ist daher überflüssig (siehe Abbildung). Die Plattform hat einen Durchmesser von 1,9 m und ist gut einen halben Meter hoch. Die Reichweite wird mit etwa 30 Kilometern angegeben, die Flugdauer liegt bei zweieinhalb Stunden.
http://www.german-helicopter.com/Pages/content/cont_cypher.html

Jij weet echt waar je het over hebt zeg!
pi_21672075
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:23 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]

grote kinderfiets..

BTW dat dit ding ontworpen is om te spioneren, wil niet zeggen dat het onzichtbaar zou moeten zijn. Het hoeft niet eens erg onopvallend te zijn, het grote punt is dat ze relatief goedkoop zijn. Tegen 1 SR71 (of zijn nog wel werkende equivalent) staan wel 10 a 20 van deze gadgets..
En als ali achmet er een met zijn AK47 naar beneden schiet, so what..

Maar das offtopic..
C. Sagan
pi_21672268
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:

dat werkt nieteens

Kijk effe naar de foto die redux net boven je post plaatste.

Het apparaat is bedoeld om op het slagveld observaties te maken zonder levens te riskeren. Waarom zou dat niet werken? Het is een stuk veiliger dan er zelf met een helicoptertje overheen te vliegen. Nog een stukje uit hetzelfde (zeer korte artikel):
quote:
Cypher's shape offers several advantages over a helicopter, which also uses rotors to fly. First, Cypher's rotors are protected by the doughnut's outer rim. The spying saucer can bump into trees, buildings, and other objects without damaging its rotors. And the remote-controlled vehicle is pilotless, so it can fly into military zones without risking lives.
Uit een PDf-document over kleine helicopter:
quote:
Cypher by Sikorsky (diameter 186 cm, weight around 120kg)
Van een site over helicopters:
quote:
Sikorsky's "Cypher" UAV (unmanned aerial vehicle) consists of two four-blade contra-rotating rotors, driven by a 52hp UEL AR 801 rotary engine, inside a 1.95m diameter graphite/epoxy shroud. It can be operated completely automatically or by ground control, with a pylon-mounted sensor pod. In US Army tests, it has searched and tracked man- sized targets, detected unexploded ordnance and taken part in drug interdiction exercises. It located underground structures and tunnels in Nevada for the US Department of Energy.
http://avia.russian.ee/vertigo/sik_cypher-r.html

En nog een helicoptersite:
quote:
The CYPHER UAV is 6.5 feet in diameter. It combines the efficiency of a ducted airstream with a coaxial advancing blade concept (ABC) rotor system; the rotors and the circular shroud surrounding them will share in providing lift. Powered by a 50 hp class engine, CYPHER will be able to cruise at 80 knots, for up to three hours, with a ceiling of 8,000 feet.
http://www.helicopters.com/s/helicopter/gallery_Cypher.html

Waarmee inmiddels wel ruimschoots bewezen is hoe groot het apparaat nu werkelijk is.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:06:31 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21672690
Sorrie hoor, maar dat van de UAV's geloof ik niet, ALS ze al een front row seat wilde hebben dan konden ze net zo goed een camera met een sterke zoom voor een raam plaatsen in een gebouw in de buurt, of zelfs in een auto met een clear view van de twin towers, of 1 UAV eropuit sturen. Die witte stippen kunnen geshopped of vogels zijn. Arrogant zijn ze wel, maar dom niet.
Vrijheid
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:10:25 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21672788
Dat vind ik dan ook weer jammer van the road to tyranny, hij begint goed en gaat lang door met het onderbouwen van zijn informatie en het tonen van zijn bronnen dat Amerika slecht bezig is, maar in de laatste 5 minuten schiet ie uit zijn slof en probeerd hij je mee te slepen naar een diepte die niet echt meer geloofwaardig is, ik bedoel; ik geloof dat de Bushes voor het geld gaan, dat ze slechte plannen hebben met Amerika en uiteindelijk de wereld, maar wat ik dus niet geloof en wat hij ook niet duidelijk onderbouwd heeft is de connectie met de UN maar toch trekt hij je mee in zijn eigen paranoia die hem zo'n eind heeft gebracht maar het op het eind af heeft laten weten.
Vrijheid
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:27:26 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21673258
ik heb ook nooit gezegd dat het UAV's WAREN
ik zei dat ik het dacht.

en denken is ook nog niet overtuigd zijn.

dus tja , blijbaar niet , en blijkbaar een kleine inschattings fout gemaakt (eerder een inschattingfout van de theorie dan de praktijk iig.)

ik geef mijn fouten tenminste toe.
kan ik niet van iedereen hier zeggen.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:35:19 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21673471
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb ook nooit gezegd dat het UAV's WAREN
ik zei dat ik het dacht.

en denken is ook nog niet overtuigd zijn.

dus tja , blijbaar niet , en blijkbaar een kleine inschattings fout gemaakt (eerder een inschattingfout van de theorie dan de praktijk iig.)

ik geef mijn fouten tenminste toe.
kan ik niet van iedereen hier zeggen.
Nee okay, sorrie. Maar ik had het idee dat je overtuigd was. Ben blij dat het niet zo is want in mijn ogen ( en ik heb echt wel het idee dat het zaakje zwaarder stinkt dan een visfabriek die 5 dagen met een voorraad zit terwijl de vriezer het niet doet ) zou dat erg dom zijn .
Vrijheid
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:57:32 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674074
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:57 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Blijft een helicoptertje... de rotor zit in dit geval in het apparaat zelf, ipv erboven.. (ook wel impeller genoemd)
Maar goed.. het zou kunnen...

Jou voorbeeld trouwens is wel vrij groot hè?
hier het orgineel waarop je kunt zien dat het dus niet zo groot is en zoals ik al eerder zei :

, zo groot als een kinderfiets (want dat is nogsteeds mijn punt trouwens , ik ben het ermee eens dat het waarschijnlijk geen cyphers waren bij wtc , maar de grote is klein genoeg om niet op te vallen)
dan is 2 meter dus zo groot :

nou om er dus nog 1 x (laatste keer) op terug te komen , ze zijn dus echt niet zo te spotten met het blote oog als ze hoog in de lucht hangen , en trouwens , iedereen keek toch naar het wtc zelf , waarom zou je op witte puntjes letten?

i rest my case.
  woensdag 1 september 2004 @ 00:00:13 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674157
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee okay, sorrie. Maar ik had het idee dat je overtuigd was. Ben blij dat het niet zo is want in mijn ogen ( en ik heb echt wel het idee dat het zaakje zwaarder stinkt dan een visfabriek die 5 dagen met een voorraad zit terwijl de vriezer het niet doet ) zou dat erg dom zijn .
overtuigd niet nee , maar ik sluit het niet uit omdat het (zelfs nu nog) mogelijk is\blijft.

maar dat ik het als theorie aanhang , nee.

ik vind gewoon dat men alle mogelijkheden moet onderzoeken en niet moet zeggen , ja het was vast een groepje vogels want... er waren *een paar* vogels.

mee eens?
  woensdag 1 september 2004 @ 00:10:09 #243
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21674382
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

overtuigd niet nee , maar ik sluit het niet uit omdat het (zelfs nu nog) mogelijk is\blijft.

ik vind gewoon dat men alle mogelijkheden moet onderzoeken en niet moet zeggen , ja het was vast een groepje vogels want... er waren *een paar* vogels.

mee eens?
Ja. Aan de andere kant ben ik van mening dat je niet alles als een mogelijkheid kan aannemen als er zoveel andere mogelijkheden voorhanden zijn die even goed zouden kunnen werken. Ik heb nog geen ooggetuigen verslagen gelezen van mensen die rare zwevende dingen vermeldde rond de WTC, en nu kan je wel zeggen dat iedereen de gehele tijd naar het WTC keken maar ik ken van mezelf dat ik al snel toch naar de omgeving kijk bij een ongeval oid, zeker als ik al een uur aan het kijken ben .

Naja, ik hou het er maar op dat mijn grens van het uitsluitende verder ligt dan gemiddeld maar minder ver dan het uiterste . Ik heb nou eenmaal een D66 instelling en zoek vaak het midden van een discussie .
Vrijheid
  woensdag 1 september 2004 @ 00:12:38 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674436
een D66 instelling is al beter dan een LPF instelling
maar ok dit is geen (of wel?) politieke discussie.
(nouja eigenlijk wel maar dan amerikaans politieke discussie)
huuu
  woensdag 1 september 2004 @ 00:14:35 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21674474
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:12 schreef BaajGuardian het volgende:
een D66 instelling is al beter dan een LPF instelling
maar ok dit is geen (of wel?) politieke discussie.
(nouja eigenlijk wel maar dan amerikaans politieke discussie)
huuu
.
Vrijheid
pi_21674544
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mee eens?
Het is niet volledig onmogelijk. En je hebt wel gelijk dat die dingen (wit) niet opvallen tegen de lucht en dat als ze op een hoogte van 100-200 meter vliegen niet echt groot zullen lijken. Neemt alleen niet weg dat als er tien van die dingen rondvliegen er ongetwijfeld mensen die dingen hebben gezien, aangezien er nogal veel mensen die kant opkeken. Weliswaar is van het grootste deel van die mensen de aandacht gericht op het WTC.

Overigens vogels zijn een stuk kleiner dan die UAVs, en vallen dus nog minder op, maar toch zien mensen regelmatig vogels vliegen, ook op hoogten die groter dan 200 meter zijn, dus bij nader inzien moeten die gevallen toch wel zichtbaar zijn geweest (bedenk ik me al typenderwijs).

Al met al vind ik de uitleg dat het vogels zijn geweest echt 1000x waarschijnlijker dan dat het UAVs zijn geweest.

Als je het nader wilt onderzoeken, moet je wel uitgaan van de bewegende beelden. Voor echt goed onderzoek moet je ook uitgaan van de originele TV-beelden eigenlijk, en niet op digitale filmpjes met een lage resolutie op internet. Maar die TV-beelden zijn natuurlijk een stuk minder makkelijk beschikbaar, dat besef ik ook wel.
  woensdag 1 september 2004 @ 00:20:56 #247
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21674616
Wanneer is die foto gemaakt? Mss hebben ze wel een paar van die dingen opgelaten om informatie te verzamelen. Kan me zo voorstellen dat als je hoort dat er torens worden opgeblazen in de binnenstad dat je zoveel mogelijk info wil hebben als leger bevelhebber.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 1 september 2004 @ 00:31:57 #248
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674859
dat is natuurlijk ook een argument wat livelived nu maakt.

het was wel een ATTACK on a country ...(officieel gezien)
en dat maakt leger toch in enige staat van paraatheid zou je zeggen.
zou dan niet *vreemd* zijn dat ze hun cameras in de lucht zouden laten

niet?

mijn eerste reden voor mogelijk aanwezigheid van deze UAV drones , was dan ewl wat overdreven , en iets beinvloed door theorien , die natuurlijk net zo goed waar kunnen zijn , maar vooruit , ik schuif wat naar de zogenaamde skeptische kant.

dan nog is het waarschijnlijk.

net zo waarschijnlijk zoals vogels eigenlijk.

no offence wombcat (ik val je niet aan)
  woensdag 1 september 2004 @ 00:34:58 #249
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674931
zoals trouwens mijn onderschrift al zegt.

de cypher kan 3 uur in de lucht blijfen , gewicht dragen : 40lbs
en tot een plus minus maximale hoogte van 8.000 FEET vliegen.
pi_21674982
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:31 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is natuurlijk ook een argument wat livelived nu maakt.

het was wel een ATTACK on a country ...(officieel gezien)
en dat maakt leger toch in enige staat van paraatheid zou je zeggen.
zou dan niet *vreemd* zijn dat ze hun cameras in de lucht zouden laten
Dat is niet vreemd, maar je moet die dingen dan wel in de buurt hebben.
Aangezien die apparaten niet zo'n groot bereik hebben en niet zo snel zijn, acht ik de kans niet groot dat ze ze zo snel in de buurt van New York hebben.
Zeker als je nagaat dat het ook nog effe duurde voordat ze de F-16s (die nota bene paraat stonden of hadden moeten staan) in de lucht hadden.

De Cypher is bedoeld om informatie op het slagveld te verzamelen. Aangezien je er bij voorbaat niet vanuit gaat dat New York een slagveld is, heb je vermoedelijk (als leger zijnde) niet een aantal van die Cyphers startklaar in de buurt van New York.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')