wat was toeval, dat O'Neill een paar maanden voor de aanslag ontslagen werd omdat hij en zijn bazen het niet eens waren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:49 schreef jogy het volgende:
http://www.pbs.org/wgbh/p(...)ew/etc/synopsis.html
Vast toeval.
Ze hebben hem daar gewoon neergezet met de voorkennis dat ie naderhand niet kon zeggen dat ie het al wist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:23 schreef The_stranger het volgende:
[..]
wat was toeval, dat O'Neill een paar maanden voor de aanslag ontslagen werd omdat hij en zijn bazen het niet eens waren?
Het enige wat dit verhaal mogelijk suggereert, is dat de interne diensten niet voldoende zijn ingesprongen op het gevaar van Bin Laden en Co.
niet helikoptertjes.......... UAV'squote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
ach ik neem dit even serieus als het feit dat er talloze mini helikoptertjes rond het WTC vlogen ten tijde vande aanslagen...
![]()
ongevallen: daar zeg je het al.Ik zeg ook niet dat het geheel ongevaarlijk is.Maar geen wapen waar ik zal voor gaan wijken.Zeker niet in zon situatie.Tuurlijk hebben ze daar voor getraind.Maar zeg nou zelf zoveel mensen en die doen niks tegen paar mannen met mesjes,En met het telefoon verhaal hierbij hebben ze dus wetenschap dat ze eraan gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De echte bronnen lagen tussen de puinhopen van ground zero.. Ik zeg je dat het hier iig geval mogelijk is. Je kunt dus wel met je GSM bellen vanuit een vliegtuig.. Ik denk echter niet dat Amerika mij een testvlucht wil laten doen op precies dezelfde route als die vliegtuigen van 911, alleen maar om te testen of ik kan bellen..
[..]
Ik heb anders zat bijna dodelijke ongevallen gezien met stanleymesjes. En deze waren niet eens op een keel gezet...
[..]
Ok, dus jij gaat de Rambo uithangen en je door een gangpad van 70cm wurmen om in je eentje een kaper te overmeesteren welke een mes op de keel heeft van een stewardess/passagier/piloot.
Dat denk ik dus echt niet.. Plus dat kapers tijdens een kaping, zichzelf niet allemaal bekend maken als kaper.. Tegen de tijd dat jij als een wilde naar voren bent gesprint, ligt er al lang een bebaarde achmed op je rug.. Vergeet niet dat deze mensen jarenlang getraind zijn in een terroristen kamp. ZIj kennen waarschijnlijk meer manieren om jou te doden met een mes, dan jij manieren weet om kip te snijden..
[..]
Ja, in Nederland worden er bij verkrachtingen, moorden, ruzies ook masaal ingegrepen door de omstanders
Zeker niet als ze bang zijn om dood te gaan.. (ik denk dat er een heleboel mensen in dat vliegtuig tot het laatste moment gedacht hebben dat zij NIET in een gebouw zouden vliegen...)
Blijft een helicoptertje... de rotor zit in dit geval in het apparaat zelf, ipv erboven.. (ook wel impeller genoemd)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet helikoptertjes.......... UAV's
Percentage UFO sightings is *waarschijnlijk* UAV
[[url=http://img64.exs.cx/img64/8255/cypher-pic2.th.jpg]afbeelding][/URL]
Tsja.. jij bent dan blijkbaar iemand die erop af gaat.. Ben je een enorm grote uitzondering.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:10 schreef novus_crucio het volgende:
[..]
ongevallen: daar zeg je het al.Ik zeg ook niet dat het geheel ongevaarlijk is.Maar geen wapen waar ik zal voor gaan wijken.Zeker niet in zon situatie.Tuurlijk hebben ze daar voor getraind.Maar zeg nou zelf zoveel mensen en die doen niks tegen paar mannen met mesjes,En met het telefoon verhaal hierbij hebben ze dus wetenschap dat ze eraan gaan.
ik had het hier over de vergelijking van nederlandse luchtmacht en usa
Je hebt al een paar keer geroepen dat bellen vanuit een vliegtuig niet kan, je zegt namelijk dat wat er allemaal gebeurt is tijdens vlucht 77 niet klopt, en dat oa het bellen vanuit een vliegtuig niet kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:10 schreef novus_crucio het volgende:
[..]
ongevallen: daar zeg je het al.Ik zeg ook niet dat het geheel ongevaarlijk is.Maar geen wapen waar ik zal voor gaan wijken.Zeker niet in zon situatie.Tuurlijk hebben ze daar voor getraind.Maar zeg nou zelf zoveel mensen en die doen niks tegen paar mannen met mesjes,En met het telefoon verhaal hierbij hebben ze dus wetenschap dat ze eraan gaan.
ik had het hier over de vergelijking van nederlandse luchtmacht en usa
De objecten die gezien zijn, en waarvan jij beweert dat het een soort helicopters waren die de aanslagen van korte afstand hebben gefilmd zodat de eilte op first row zat bij het gebeuren, zijn vogels.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet helikoptertjes.......... UAV's
Percentage UFO sightings is *waarschijnlijk* UAV
[[url=http://img64.exs.cx/img64/8255/cypher-pic2.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja sorry hoor, maar ik toch ook heel makkelijk roepen dat jij in sprookjes geloofd? Slaat toch ook nergens op?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
jij bent echt geindoctrineerd met Logical fallacy spreekmethoden he ?
Het gaat dus niet om deze beelden en vogels die jij liet zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:13 schreef Redux het volgende:
[..]
De objecten die gezien zijn, en waarvan jij beweert dat het een soort helicopters waren die de aanslagen van korte afstand hebben gefilmd zodat de eilte op first row zat bij het gebeuren, zijn vogels.
Dus vlak na de aanslagen CNN zond beelden uit van juichende palastijnen. Die beelden zijn dus echt.quote:Claim that CNN faked Palestinian cheers
Shortly after the attacks, CNN showed footage of Palestinians cheering. Some reported that this was old footage taken out of context. This claim is false. The demonstrations did happen and were condemned by Arafat the footage was current.
There was indeed some footage that was staged, but it was actually shot by a Palestinian camera crew. The footage is of some cheering children and a middle aged woman eating cookies. Reporters from Der Stern and Dagens Nyheter managed to trace down and interview the woman and she claimed to have no knowledge of the attack at the time she was filmed.
In die laatste foto en in dat laatste filmpje is de stop rechtsboven bijna zeker een ander vliegtuig.. Qua vorm, als je het kan zien met deze lage kwaliteit, en qua beweging, voor mij duidelijk een vliegtuig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om deze beelden en vogels die jij liet zien![]()
Het gaat om deze. Als je de video hieronder bekijkt kun je ook goed zien dat deze oblecten ook bewegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de videos kun je de voorwerpen goed zien die ik bedoel.
http://www.terrorize.dk/9(...)e%20(divx%205.1).avi
http://webfairy.911review(...)dplanecrash.mpg.mpeg
Je kan niet goed zien waar de objecten zich bevinden tov de camera en het vliegtuig. Het is best aannemelijk dat de objecten vogels zijn die geschrokken wegvliegen van de 2 torens af.quote:
Bij deze foto kan ik ook wel beweren dat het een ufo is.quote:
Same thing.quote:
Allemaal best uit te leggen alszijnde de objecten zijn vogels. Lijkt me een stuk aannemelijker dan beweringen dat het helicopters zijn die de aanslagen van dicht bij hebben gefilmd om de elite een first row beeld te geven.quote:Op de videos kun je de voorwerpen goed zien die ik bedoel.
http://www.terrorize.dk/9(...)e%20(divx%205.1).avi
http://webfairy.911review(...)dplanecrash.mpg.mpeg
Oh ze hebben die objecten die jullie ufo's of helicopters noemen erin geshopped? Zeg dat dan!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:06 schreef Aurora025 het volgende:
Met de videobeelden is waarschijnlijk ook gesjoemelt. De eerste foto is frame 30 en de tweede daaronder is frame 90. Bij de eerste is nog geen vliegtuig te zien, bij de tweede wel. Als je dan naar het vergrote deel van de twin towers kijkt en je vergelijkt ze met frame 30 en 90, zie je dat ze identiek zijn.
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Goh alweer nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Redux , heb je nu een knoop in je hersennen?
HET IS NIET EEN HELIKOPTER DAT IK ZEG
het heet een UAV
en die dingen zijn niet zo groot als een helikopter die dingen zijn zo groot als een kinderfiets.
snap het nu eens.
en voor de rest ga ik al niet meer op je in.
Er zijn duizenden mensen die toen naar de Twin Towers zaten te kijken (live in New York bedoel ik), die vliegtuigen hebben zien inslaan, de boel hebben zien instorten en dan moet ik geloven dat (vrijwel) niemand die dingen heeft zien rondvliegen, terwijl ze volgens jou wel op de film te zien zijn? Als ze op die film te zien zijn, moeten ze in het echt ook opgevallen zijn. Zeker als Aurora025 aangeeft dat er op één foto (eigenlijk screenshot uit een filmpje) een stuk of 10 (!) te zien zijn. Die dingen moeten dan echt opgevallen zijn. Zowel door de cameramensen, als de reporters, als de toeschouwers, als de mensen die TV hebben zitten kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Redux , heb je nu een knoop in je hersennen?
HET IS NIET EEN HELIKOPTER DAT IK ZEG
het heet een UAV
en die dingen zijn niet zo groot als een helikopter die dingen zijn zo groot als een kinderfiets.
snap het nu eens.
en voor de rest ga ik al niet meer op je in.
Volgens mij is dit wat off-topic, en bovendien ondanks al die oorlogen is de wereldbevolking continu gestegen, dus vooralsnog zijn ze nog niet zo efficiënt bezig met het reduceren van de vereldbevolking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:58 schreef Aurora025 het volgende:
Ik ben geen zwartdenker, maar vroeg of laat zal het uitlopen op een derde wereld oorlog. Veel, vooral de grote terroristische aanslagen worden uitgevoerd met hulp van CIA,Mossad etc. om vooral de wereld in angst te houden en zeggen te kunnen ze een reden hebben de War on terror te voeren.
De reden voor de war on terror is niet alleen de olie. Het gaat nog veel verder.
Deze war on terror zal dan een einde hebben als er een wereld populatiereductie van ongeveer 80% bereikt is zodat alleen een masterrace zou je kunnen zeggen over gebleven is, ongeveer hetzelfde doel dus als de nazis hadden. Dit is geen fabeltje, de eerste, tweede en vele andere oorlogen werden gecreeerd door het zelfde clubje satanisten die ook achter 911 zaten en toekomstige oorlogen zullen creeren. Niet voor niets zitten vele mensen in hoge machtsposities in satanistische clubjes. Nazi läßt grüßen
toevoeging :quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:58 schreef Aurora025 het volgende:
Ik ben geen zwartdenker, maar vroeg of laat zal het uitlopen op een derde wereld oorlog. Veel, vooral de grote terroristische aanslagen worden uitgevoerd met hulp van CIA,Mossad etc. om vooral de wereld in angst te houden en zeggen te kunnen ze een reden hebben de War on terror te voeren.
De reden voor de war on terror is niet alleen de olie. Het gaat nog veel verder.
Deze war on terror zal dan een einde hebben als er een wereld populatiereductie van ongeveer 80% bereikt is zodat alleen een masterrace zou je kunnen zeggen over gebleven is, ongeveer hetzelfde doel dus als de nazis hadden. Dit is geen fabeltje, de eerste, tweede en vele andere oorlogen werden gecreeerd door het zelfde clubje satanisten die ook achter 911 zaten en toekomstige oorlogen zullen creeren. Niet voor niets zitten vele mensen in hoge machtsposities in satanistische clubjes. Nazi läßt grüßen
911 was het begin van het eind zou je kunnen zeggen. Ben echt geen doemdenker, maar dit is de waarheid achter de War on terror. Of nou Bush of Kerry, het maakt allemaal geen reet uit. Zei zijn namelijk ook alleen maar puppets van de satanisten oftewel de Brotherhood of Illuminati.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
de cypher is niet groter dan een kleinekinderfiets.
het word niet voor niets gebruikt voor spionage doeleinden.
het is erop gebouwd niet gezien te worden.
die zwart wit foto zie je dan verkeerd aan , het model is van dichtbij gefotografeerd , dat ding is nog niet groter dan een vrachtwagenwiel.
oftewel kinderfiets.
bron: http://www.findarticles.c(...)s_n3_v54/ai_19986893quote:The U.S. military plans to use this 2-meter (6-foot) wide flier to conduct surveillance--surveying a battlefield from the air, for example. But the spying saucer can land on rooftops or peer into windows of tall buildings, too.
zo groot als een tractor wielquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:23 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
Dat niemand 11 van deze kleine helicopter-achtige aerials heeft zien vliegen maakt het nog aannemelijker dat de witte stippen op de foto vogels zijn.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
wombcat die disinfo geloof je toch zelf niet.
een 2 meter brede spion robot?
is james bond een tientonner?
dat werkt nieteens
het militair instituut is niet achterlijk.
http://www.german-helicopter.com/Pages/content/cont_cypher.htmlquote:Schon in den 60iger Jahren gab es Versuche der US AirForce mit ähnlichen, allerdings bemannten Fluggeräten. CYPHER hingegen ist unbemannt und aus kohlefaserverstärktem Kunststoff als flaches zylindrisches Objekt gestaltet, in dessen Inneren ein gegenläufiges, ummanteltes Rotorsystem den benötigten Auf- und Antrieb erzeugt - ein für den Drehmomentausgleich notwendiger Heckrotor ist daher überflüssig (siehe Abbildung). Die Plattform hat einen Durchmesser von 1,9 m und ist gut einen halben Meter hoch. Die Reichweite wird mit etwa 30 Kilometern angegeben, die Flugdauer liegt bei zweieinhalb Stunden.
grote kinderfiets..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:23 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
Dat niemand 11 van deze kleine helicopter-achtige aerials heeft zien vliegen maakt het nog aannemelijker dat de witte stippen op de foto vogels zijn.
Kijk effe naar de foto die redux net boven je post plaatste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
wombcat die disinfo geloof je toch zelf niet.
een 2 meter brede spion robot?
is james bond een tientonner?
dat werkt nieteens
het militair instituut is niet achterlijk.
Uit een PDf-document over kleine helicopter:quote:Cypher's shape offers several advantages over a helicopter, which also uses rotors to fly. First, Cypher's rotors are protected by the doughnut's outer rim. The spying saucer can bump into trees, buildings, and other objects without damaging its rotors. And the remote-controlled vehicle is pilotless, so it can fly into military zones without risking lives.
Van een site over helicopters:quote:Cypher by Sikorsky (diameter 186 cm, weight around 120kg)
http://avia.russian.ee/vertigo/sik_cypher-r.htmlquote:Sikorsky's "Cypher" UAV (unmanned aerial vehicle) consists of two four-blade contra-rotating rotors, driven by a 52hp UEL AR 801 rotary engine, inside a 1.95m diameter graphite/epoxy shroud. It can be operated completely automatically or by ground control, with a pylon-mounted sensor pod. In US Army tests, it has searched and tracked man- sized targets, detected unexploded ordnance and taken part in drug interdiction exercises. It located underground structures and tunnels in Nevada for the US Department of Energy.
http://www.helicopters.com/s/helicopter/gallery_Cypher.htmlquote:The CYPHER UAV is 6.5 feet in diameter. It combines the efficiency of a ducted airstream with a coaxial advancing blade concept (ABC) rotor system; the rotors and the circular shroud surrounding them will share in providing lift. Powered by a 50 hp class engine, CYPHER will be able to cruise at 80 knots, for up to three hours, with a ceiling of 8,000 feet.
Nee okay, sorrie. Maar ik had het idee dat je overtuigd was. Ben blij dat het niet zo is want in mijn ogen ( en ik heb echt wel het idee dat het zaakje zwaarder stinkt dan een visfabriek die 5 dagen met een voorraad zit terwijl de vriezer het niet doet ) zou dat erg dom zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb ook nooit gezegd dat het UAV's WAREN
ik zei dat ik het dacht.
en denken is ook nog niet overtuigd zijn.
dus tja , blijbaar niet , en blijkbaar een kleine inschattings fout gemaakt (eerder een inschattingfout van de theorie dan de praktijk iig.)
ik geef mijn fouten tenminste toe.
kan ik niet van iedereen hier zeggen.
hier het orgineel waarop je kunt zien dat het dus niet zo groot is en zoals ik al eerder zei :quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Blijft een helicoptertje... de rotor zit in dit geval in het apparaat zelf, ipv erboven.. (ook wel impeller genoemd)
Maar goed.. het zou kunnen...
Jou voorbeeld trouwens is wel vrij groot hè?
overtuigd niet nee , maar ik sluit het niet uit omdat het (zelfs nu nog) mogelijk is\blijft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee okay, sorrie. Maar ik had het idee dat je overtuigd was. Ben blij dat het niet zo is want in mijn ogen ( en ik heb echt wel het idee dat het zaakje zwaarder stinkt dan een visfabriek die 5 dagen met een voorraad zit terwijl de vriezer het niet doet ) zou dat erg dom zijn.
Ja. Aan de andere kant ben ik van mening dat je niet alles als een mogelijkheid kan aannemen als er zoveel andere mogelijkheden voorhanden zijn die even goed zouden kunnen werken. Ik heb nog geen ooggetuigen verslagen gelezen van mensen die rare zwevende dingen vermeldde rond de WTC, en nu kan je wel zeggen dat iedereen de gehele tijd naar het WTC keken maar ik ken van mezelf dat ik al snel toch naar de omgeving kijk bij een ongeval oid, zeker als ik al een uur aan het kijken benquote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
overtuigd niet nee , maar ik sluit het niet uit omdat het (zelfs nu nog) mogelijk is\blijft.
maar dat ik het als theorie aanhang , nee.
ik vind gewoon dat men alle mogelijkheden moet onderzoeken en niet moet zeggen , ja het was vast een groepje vogels want... er waren *een paar* vogels.
mee eens?
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:12 schreef BaajGuardian het volgende:
een D66 instelling is al beter dan een LPF instelling
maar ok dit is geen (of wel?) politieke discussie.
(nouja eigenlijk wel maar dan amerikaans politieke discussie)
huuu
Het is niet volledig onmogelijk. En je hebt wel gelijk dat die dingen (wit) niet opvallen tegen de lucht en dat als ze op een hoogte van 100-200 meter vliegen niet echt groot zullen lijken. Neemt alleen niet weg dat als er tien van die dingen rondvliegen er ongetwijfeld mensen die dingen hebben gezien, aangezien er nogal veel mensen die kant opkeken. Weliswaar is van het grootste deel van die mensen de aandacht gericht op het WTC.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
overtuigd niet nee , maar ik sluit het niet uit omdat het (zelfs nu nog) mogelijk is\blijft.
maar dat ik het als theorie aanhang , nee.
ik vind gewoon dat men alle mogelijkheden moet onderzoeken en niet moet zeggen , ja het was vast een groepje vogels want... er waren *een paar* vogels.
mee eens?
Dat is niet vreemd, maar je moet die dingen dan wel in de buurt hebben.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:31 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is natuurlijk ook een argument wat livelived nu maakt.
het was wel een ATTACK on a country ...(officieel gezien)
en dat maakt leger toch in enige staat van paraatheid zou je zeggen.
zou dan niet *vreemd* zijn dat ze hun cameras in de lucht zouden laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |