abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 05:59:51 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21654401
ik was even onderzoek aan het doen naar UAV's
en kwam op een siteje uit dat wel een heel erg opvallend voorwerp bezit
het lijkt zowat een deurbel , of ook wel een ufo.
http://www.vectorsite.net/avplatfm.html

nu zat ik even te denken.

veel UAV's zijn onbekend bij populatie
en de normale burger zou het eerder als ufo plaatsen dan begrijpen dat het allang bestaat op deze aard
ik zeg niet dat er niet zoiets als een etafo (Extra terretial Alien flying object) bestaat...
want dat kan ik ook vanwege anderre bezigheden plus overtuiging niet uitsluiten.
http://www.globalsecurity.org/intell/systems/uav.htm

dus dit is niet bedoeld als een , alle ufo sightings zijn UAV sightings topic.

maar even een percentage Ufo sightings zijn waarschijnlijk UAV sightings topic

Voorbeelden :

de Cypher II model

de Cypher model

deze zouden al aangezien kunnen worden voor alien ufo. bijv.
en ze zijn er , en ze worden gebruikt.

wat vinden jullie ervan , en wat is jullie ervaring , iemand die er ook verstand van heeft>?

[ Bericht 20% gewijzigd door BaajGuardian op 31-08-2004 17:08:37 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21654410
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 05:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik was even onderzoek aan het doen naar UAV's
wat een tijdstip zeg..... pffff
quote:
...iemand die er ook verstand van heeft?
heb jij er verstand van dan ?

of heb je een goede google-sneltoets ?

◢◤
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 06:19:04 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21654416
ach , ik ben geen expert of een professor , maar ik vind het erg interresant dus van tijd tot tijd lees ik een paar sites door , en dan niet sites waar rumours op staan , maar Army sites , zoals bovenstaand , allemaal officiele sites dus.

zoals ik al zei erg interresant.

dus verstand ervan , mwa , niet werkelijk veel , maar ik ben iig geen noob op UAV gebied.
pi_21654421
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 06:19 schreef BaajGuardian het volgende:
dus van tijd tot tijd lees ik een paar sites door ,
tot zover het onderzoek.
quote:
en dan niet sites waar rumours op staan , maar Army sites , zoals bovenstaand , allemaal officiele sites dus.
als het op een officiele site staat dan is het waar...
quote:
zoals ik al zei erg interresant.
ja ?
quote:
dus verstand ervan , mwa , niet werkelijk veel.

waarvan akte !

◢◤
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 06:27:20 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21654424
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 06:22 schreef Oversight het volgende:

[..]

tot zover het onderzoek.
[..]
ja wat is ermee?
quote:
als het op een officiele site staat dan is het waar...
[..]
ik weet het , het is nooit goed , als men vage sites neemt , is het niet waar , en als men officiele sites neemt , is het nog niet waar , het is nooit waar .
maar daar gaat dit topic N I E T OVER !
quote:
ja ?
[..]
ja
quote:

waarvan akte !

als het je bedoeling is (reden : slaapgebrek ) dit topic te verkloten met niets zeggende posts , verzoek ik je vriendelijk een ander topic te nemen , ik heb eens zin om een leuke discussie te houden
zonder dit soort gelal.
dank je
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 06:34:01 #6
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21654431
Tja, officiele sites zijn het niet, maar het is toch niet echt een schokkende theorie dat UFO's vaak militaire experimenten of weersverschijnselen zijn?

Wat wil je met dit topic?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 06:42:53 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21654439
Libris.

ik wil beide groepen wat naar elkaar toe trekken

dat niet alle sightings ufo's zijn.

maar ook dat er meer in de lucht hangt dan simpelle helikoptertjes en vliegtuigjes.

er nog wel net buiten laten dat er wel zoiets als een etafo kan bestaan , maar dat is dus een geheel anderre dscussie die al volop in gang is in een ander forum.

wat met dit topic te discuseren is , UAV's , vergelijking met sightings op wetenschappelijke basis.
en het wat meer in de massa krijgen (zover die willingly is om aanwezig te zijn hier) dat er dus meer in de lucht rondhangt. , letterlijk.

tot zover , een goed genoeg antwoord op je vraag?

groeten.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 06:45:33 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21654440
ik ga nu trouwens slapen , dus ben de eerste helf van de dag niet aanwezig op dit topic.
neem ajb de tijd even om inhoudelijk te reageren , liefst ook even de 2 links bekeken te hebben.

groeten iedereen die hier de topic inziet.
pi_21654445
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 06:27 schreef BaajGuardian het volgende:

als het je bedoeling is dit topic te verkloten met niets zeggende posts..
hmmzzz vreemd gevoel van Deja-vu bekruipt me....

was jij het niet die topics over TWC volplantte met nietszeggende offtopic verhalen ?

jij was het !
◢◤
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 07:26:13 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21654501
Tja, dan zie ik het nut nog niet in. Mee eens dat er dingen in de lucht zweven die we niet kunnen identificeren, dus UFO's bestaan. Een groot deel van die UFO's zijn weersverschijnselen, een ander deel zullen zeker experimenten van leger of andere instanties zijn. Waar is de discussiewaarde?

Ik heb je twee sites even vluchtig bekeken, maar het zijn beide geen officiele sites. Wat versta je onder officieel? Dit zijn gewoon pagina's van mensen die geinteresseerd zijn in experimentele militaire vliegdingen, geen sites van het Amerikaanse leger ofzo..
pi_21655810
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 05:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[...]
maar even een percentage Ufo sightings zijn waarschijnlijk UAV sightings topic

wat vinden jullie ervan , en wat is jullie ervaring , iemand die er ook verstand van heeft>?
Hi, leuke links met leuke plaatjes

Tja nu heb je van die idioten die voor de lol luchtvaarttechnologie studeren (ik dus... ) en kan je idd vertellen dat er zeer veel ontworpen en getest is afgelopen eeuw. Echter veel van de voertuigen die op die websites staan zijn vooral technical demo's. Uiteindelijk bleek het overgrote deel niet aan de gestelde spec's te voldoen of bleek het militair gezien (waarvoor het overgrote deel is ontworpen) niet interressant.

Helemaal nutteloos is het dan ook weer niet want met veel van deze profjecten is ervaring en kennis opgedaan die weer gebruik is bij andere projecten waarvan we de voorbeelden wel kennen (--> het bestaande vliegtuig)

Tuurlijk zal er het een en ander getestvlogen (nieuw werkwoord ) worden wat aangezien wordt voor een ufo maar imo denk ik dat het overgrote deel van de ufo sightings te wijten valt aan de misinterpretatie van de waaneming van normale fenomen. (aanvliegende/ landende vliegtuigen, heli's, weerbalonnen, natuurverschijnselen etc)

Daarnaast hebben ze eens onderzocht (in de staat new mexico -usa- meende ik) of er een verband zat tussen de ufo sightings en de tv gids.... en *tadaa* elke keer als er een documentaire over ufo's/ aliens was geweest of een film over ufo's dan was het percentage ufo sightings met 95% toegenomen.... Dus filter deze "waarnemingen" er tussen uit en onderzoek hoeveel van de waarnemingen dan nog de moeite van het onderzoeken waard zijn...

grtz marv.
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:01:18 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21664521
als men trouwens ook wil mee-kijken in dit onderwerp.

neem google

en tiep in ,

Cypher UAV drones
(voor het cypher , cypher2 , dragon warrior model)
of gewoon UAV voor losse (ook veel militaire sites) informatie over het onderwerp.

educate yourself
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:45:21 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21669514
ach ja , God en Problemen zijn natuurlijk veeeel interresanter dan Wetenschappelijke hoogstandjes , die uit zichzelf vliegende programeerbare Robots inelkaar propt die militaire missies uit zichzelf uit kunnen voeren.
en ook nog eens ongelovelijk non vliegtuig achtig eruit zien
(velen ervan)
er zijn zelfs dubbeldriehoekige stoom blazende Sciencefiction achtige metale kasten die alle richtingen op kunnen vliegen.

maar ja , dat is voor de massa die tv , bier , neuken , en god wil , < (of juist niet) niet interresant.
dan reageerd er toch niemand,.
fijn.
pi_21672947
je vraagt naar iemand die er ook verstand van heeft. blijkbaar op dit forum momenteel niemand

maar ontopic: ik denk ook dat veel ufo sightings heel goed verklaarbaar zijn dmv aardse verschijnselen.
  woensdag 1 september 2004 @ 00:21:15 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674628
ah iemand reageeerd....

ja ik denk het ook , maar dan vaker door UAV's dan door weerverschijnsellen....
want kom nou , iemand gaat toch geen ufoplaza mailen na het zien van venus , dat ding beweegt nieteens.

then again ,(niet alle ufo sightings zijn aan uav te danken denkt ik)
zijn er ook nog anderre apparaten in de lucht.

wat ik wil bereiken hiermee wat niet erg lukt blijkt ,,....
is dat men eens de doppen uit de oren , en komkommers van de ogen haalt

er zijn al heel wat zogenaamde sciencefiction style dingen airbourn..
welcome to the age of magic.
human magic.

(niet voor verkeerde doeleinden te gebruiken...)

en daar stopt het.
want dat word het dus mooi wel.
Cypher models , worden veleal gebruikt voor spionage (zijn nu al in gebruik namelijk) en assistance in oorlogsgebieden .
zo kunnen de modellen troepen rations afgeven (wat niet verkeerd is)
maar ook traangas granaten , of zwaarder geschut dragen en dus zelf de moord-machine (letterlijk)
uithangen.
deze apparaten zijn programeerbaar , en hoeen dus niet gecontroleerd te worden.

waar gaat dit uiteindelijk heen , als een apparaat dat al in 1997 bestond (de cypher dus) ja inderdaad 1997 al...
een terminator kan nabootsen .
men zou denken , ah een robotwars stijl vliegend stukje plastic....
think again.

ok so far for the warning.

laten we (degenen die WEL interresse hebben)
weer terug naar het Leuke ervan
  woensdag 1 september 2004 @ 00:25:07 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674699

een aantal plaatjes van de Cypher en de laatste is een Cypher II (2)
  woensdag 1 september 2004 @ 00:26:00 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21674724
prachtig stukje techniek en Vooral de Vormgeving
  woensdag 1 september 2004 @ 00:28:12 #18
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21674771
Huh ja ik kan me voorstellen dat je dit voor een UFO aan kan zien. Niet voor alle waarnemingen idd omdat sommige waarnemers het hebben over manoeuvres die sneller zijn dan de mogelijkheden van deze dingen.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 1 september 2004 @ 01:06:59 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21675518
precies live
dat bedoel ik
pi_21675846
In het algemeen zijn best wel veel UFO's naar mijn idee te herleiden tot militaire tests etcetera.

Het is niet zo vreemd dat er juist bij militaire testbases in de VS juist veel UFO-meldingen zijn. En dat die ook nog eens in grote lijnen qua vorm overeenkomen met de meest recente geheime testvliegtuigen (maar dat blijkt dan vaak pas veel later als die dingen wat minder geheim zijn).
  woensdag 1 september 2004 @ 05:50:50 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21677331
tja , dus dacht ik laat ik de UAV's eens openbaar disclosen
pi_21677747
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
ach ja , God en Problemen zijn [...]

maar ja , dat is voor de massa die tv , bier , neuken , en god wil , < (of juist niet) niet interresant.
dan reageerd er toch niemand,.
fijn.
Om Eddie Murphy maar eens te quoten: HEEheheee HeeheHEE...

Vanzelfsprekend zijn UAV's cool alleen ik denk dat diegenen die je er van wil overtuigen dat ufo's met ET's aan boord niet ruim bezaait zijn op aarde (-kuch understatement kuch-) maar dat de meerderheid dus bestaande menselijke zooi ziet vliegen nit in WFL rondhangen maar in TRU... Diegene in WFL die het er mee oneens waren hebben zich er waarschijnlijk al over uitgesproken... (nul personen ).

IMO heb je iets neergezet waarvan de meerderheid hierzo iets heeft van: "Ja dat klopt ongeveer wel" en heeft verder niet de moeite genomen om te reargeren. Maar als je ziet dat er maar 20 mensen gepost hebben en dat dit topic wel 298x is bekeken dan doe het het toch niet slecht!

Echter zo "classified" is het niet hoor... twee jaar terug naar een symposium hierover geweest op de TUD bij L&R. Gratis lid geweest van UVS-International echter door een gebrek aan tijd (en geld ) heb ik mijn -gratis- lidmaatschap opgezegt. Maar daar krijg je bijna maandelijks wel een email van binnen welke conferenties en beurzen er zijn op UAV- achtig gbied. Mooie presentaties en pics over de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied...

dus -good luck and enlighte your view-
"Mijn" fotoalbum...
--&gt; creationisme _O- --&gt; http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  woensdag 1 september 2004 @ 21:51:09 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21693849
tof martian !

dus jij vind ze net zo *cool* als ik

en ja , indd , dat mensen reageren is minder belangrijk dan dat men het leest.
pi_22983492
Ik heb hier interessant nieuws.

UFO's boven Veracruz, Mexico

Ongeïdentificeerde objecten werden in de lucht gezien rond 8.30 uur 's ochtends en veroorzaakten grote verwachting onder de inwoners van Orizaba and Córdoba. Honderden inwoners van het Orizaba-Córdoba gebied waren getuige van een zelden gezien spektakel. Gedurende verscheidene minuten werden ontelbare ongeïdentificeerde objecten waargenomen boven in de lucht.

El Sol de Orizaba
28 oktober 2004

Het begon allemaal iets na achten toen scholieren samenkwamen voor hun ochtendbijeenkomst en enkele witte stippen in de lucht zagen die op ballonnen leken. De ongewone gebeurtenis trok ook de aandacht van ouders en leraren en enkele mensen op straat. Een hoofdonderwijzer van de middelbare school Constitucion de 1917 aan de Avenida 11 zei dat er eerst 5 of 7 objecten waren en uiteindelijk 14 of 16 in totaal.

"Ze waren wit, niet zoals schijnende sterren. Ze bewogen eerst in een cirkel en toen stevenden ze allemaal als een af op Orizaba", merkte de getuige op, eraan toevoegend dat zowel scholieren als onderwijzers getuige waren van dezelfde gebeurtenis, die zo'n 25 minuten duurde. Ook in Orizaba, op de basisschool Carlos Cardenas Rojas in Colonia Cidosa, was burgemeester Martin Cabrera Zavaleta getuige van een stadsgebeurtenis toen een van de aanwezigen vroeg de mensen omhoog te kijken naar de ballonnen in de lucht.

"Eerst waren er 6, toen 9. Plotseling begonnen ze te bewegen, terwijl anderen op hun plaats bleven", zei een van de getuigen. Twee van de vreemde objecten bewoog naar een kant en 6 gingen de tegenovergestelde kant uit. Een ervan bleef bewegingloos en tenslotte verdwenen ze allemaal.

Professors, ouders, scholieren, verslaggevers en stadsautoriteiten waren getuige van een buitengewone gebeurtenis die ook werd gezien op andere scholen en plekken zonder dat iemand in staat is bevredigende verklaringen te vinden. Bij dit persbureau werden er telefoontjes werden ontvangen over dit fenomeen. Geen autoriteit gaf een verklaring voor deze ongebruikelijke gebeurtenis. Getuigen verschillen iets over de tijd en duur ervan. Sommigen beweren dat de vermeende UFO's gezien werden rond 8.30 uur en gedurende 20-25 minuten en anderen in Orizaba verklaren dat ze de objecten iets langer dan 25 minuten hebben gezien.

http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=5125

Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')