quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:04 schreef jogy het volgende:
http://more.abcnews.go.co(...)eblowers021219.html`
Abcnews is geil.
Okay dan.quote:U.S. officials say al Qaeda was responsible for the embassy attacks and the Sept. 11, 2001, attacks in the United States.
het is zoals ik al eerder aangaf , niet een invulling na uitblijven van antwoord , maar net als degenen die authoriteiten geloven , de opinie , op bronnen , uitleg , ...laten we zeggen Matriaal genomenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:57 schreef Redux het volgende:
[..]
Tsja, vraag het ze! Ik kan het niet voor ze zeggen.
Maar zoals veel complottheorieen, ze zijn gebaseerd op zelf ingevulde antwoorden op vragen zoals jij die stelt. 'Ze zeggen niks, er moet dus wel iets mis zijn'. 'Ze geven de beelden niet vrij, er moet wel iets te verbergen zijn'.
Ik geloof daar niet zo in. Vaak zie je, ook in alle dagelijkse dingen, dat zaken die niet te verklaren lijken soms een heel voor de hand liggende verklaring hebben. Zo ook in grotere processen.
Natuurlijk zeggen ze datquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
[..]
Okay dan.
woot ..bookmarkedquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:04 schreef jogy het volgende:
http://more.abcnews.go.co(...)leblowers021219.html
Abcnews is geil.
Dat doe ik ook!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
kijk er eens naar , ga eens onderzoek doen , niet op de vage sites , maar naar het matriaal wat er gegeven word.
Nee, niet aangetoond, beweerd.quote:er is veel matriaal waarmee aangetoond word dat er dingen absoluut zeker niet in orde zijn.
Nogmaals, doe niet net of jij de enige bent die dingen onderzoekt. Ik zie zat mensen-die-het-niet-met-je-eens-zijn goed onderbouwde reacties posten. Jij bent niet de enige die dingen onderzoekt...quote:het lijkt mischien dat con. leeft op aannames bij uitblijven antwoorden?
cons zijn niet afhankelijk van de media.
(niet om te wijzen bedoeld)
cons zoeken zelf.
net als de genen die zeggen tegenbewijs te hebben.
er is nog niks , tegenbewezen trouwens.
zoals dat ene topic , dat conspiracy (iig een aantal) verklaard waren
dhet zijn *allemaal* aannames op basis van matriaal.
ik oordeel niet de mensen die het niet geloven , maar de mensen die het niet geloven en met redenen komen , het ermee te willen ongegrond verklaren , terwijl dat nieteens kan.
simpelweg omdat ze zelf het matriaal dat bewijs geeft , en dat IS er vaak afdoen als teveel tekst , afkomstig van een site met rare layout , te schreeuwerig ...etc etc.
het is zogenaamd nooiot goed.
als de 2e partij eens net zoveel tijd erin zou steken (het matriaal war er dus is maar genegeerd word door de bovenstaande redenen) als veel con onderzoekers doen.
dan weet ik zeker dat de meningen behoorlijk anders zouden gaan liggen.
denk er eens over na.
en ga het eens echt allemaal na.
onderzoeken.
de links die ik post zijn vaak compleet , hele verhalen gevend , daarnaast zeg ik juist dat de beide partijen Gelijk zijn qua verkrijgen van info , en jij gooit het nu weer terugquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dat doe ik ook!!!!
Man, waarom ga je er steeds vanuit dat jij de enige bent die onderzoek doet??
En met alle respect, de links die jij post zien er vager uit dan links die mensen-die-het-niet-met-je-eens-zijn posten.
[..]
dat is hetzelfde wat laat ik maar even stellen , JOU partij doet. BEWEREN , wat is officieel?quote:Nee, niet aangetoond, beweerd.
Er is wel degelijk een verschil tussen beweren en aantonen.
aan·to·nen (ov.ww.)
1 de waarheid of aanwezigheid bewijzen van (iets)
be·we·ren (ov.ww.)
1 staande houden, zeggen dat iets zo is => claimen
ik doe niet dat ik de enige ben , gvdquote:Vaak komen jullie / jij met theorieen, geven links, en roepen dat wat er op die links te lezen is het aantoont, terwijl het er beweerd wordt. Is een groot verschil.
[..]
Nogmaals, doe niet net of jij de enige bent die dingen onderzoekt. Ik zie zat mensen-die-het-niet-met-je-eens-zijn goed onderbouwde reacties posten. Jij bent niet de enige die dingen onderzoekt...
Ach geen zin om met Redux te posten. Zet je maar over die smiley heen, zie BG ook niet met hoofdletters en punten posten, dus hey.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:25 schreef coz het volgende:
je hebt wel een bepaalde voorkeur opgebouwd voor welk type reactie je doet onder welk account of is dat een doordebocht observatie
Euuh nee hoor, 'mijn' partij gaat in op beweringen die 'jullie' partij doet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is hetzelfde wat laat ik maar even stellen , JOU partij doet. BEWEREN , wat is officieel?
wat is authoriteit , de officiele berichtgeving is net zo veel waard als welke bericht geving , of mischien niet eens. laten we het eens omdraaien.
met anderre woorden , houd eens op met die oordelen
Nee?quote:ik doe niet dat ik de enige ben , gvd
lees je mijn posts soms met een blindoek op je hoofd?
Stel je niet zo aan man! Jij begint te roepen dat ik achterlijk ben, een misselijk figuur ben etc.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
jogy , of wie dan ook
ik request een ban op Haaahaha ,
reden = het is een provocerende Kloon , die gebruikt word om discussies af te stompen , te trollen en mensen te irriteren
burka ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
lees je mijn posts soms met een blindoek op je hoofd?
Ik ga niet in iemands anders tuin spelen, BG, doe anders een topicreport oidquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
jogy , of wie dan ook
ik request een ban op Haaahaha ,
reden = het is een provocerende Kloon , die gebruikt word om discussies af te stompen , te trollen en mensen te irriteren
Zoek posts op van me uit 2002, ik doe het al jaaaaaaaaren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef Dwaashaas het volgende:
Very off-topic post:
Het plaatsen van een tong-smiley onder iedere post is niet bepaald origineel ...... user Tong80 is hier tķjden geleden al mee begonnen ...
En jį .. ik zie het verschil in smile, tong onder\ tong boven wel, maar .. we kennen het al
Thanks voor de links daar ga ik eens meer over lezen. De WTC aanslag werd trouwens als eerste opeist door een of andere palestijnse groepering.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jazeker
één siteje over de juigende (en dansende) stakkers
http://www.whatreallyhappened.com/fiveisraelis.html
en hier nog wat anders
http://www.forward.com/issues/2002/02.03.15/news2.html
Nog meer !
http://abcnews.go.com/sec(...)whitevan_020621.html
zo genoeg?
of moet ik nog 300 links neeretten
ja , ik had persoonlijk ook wel kunnen bellen naar de authoriteiten om het op te eisen , dus dat zegt niks.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Thanks voor de links daar ga ik eens meer over lezen. De WTC aanslag werd trouwens als eerste opeist door een of andere palestijnse groepering.
Zoek op posts van Tong uit 2001 ..... Tong ook al jaaaaaaaa+aren ...quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:52 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Zoek posts op van me uit 2002, ik doe het al jaaaaaaaaren.
Ik al lang, daarom reageer ik er al helemaal niet meer op, echt zonde van de tijd en topicquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:27 schreef BaajGuardian het volgende:
haaahaha , krijg de klere
ik heb het spuugzat , gehad met jou.
laat ik dat dan ook maar doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:10 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Ik al lang, daarom reageer ik er al helemaal niet meer op, echt zonde van de tijd en topic
als je het mij vraagtquote:Er werd al vaker bericht over vreemde vliegende objecten bij de aanslag. Op de foto hieronder kun je het goed herkennen.
Wat zijn Cyphers?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je het mij vraagt
ik denk als eerste aan Cyphers.
Dat flashfilmpje was de reden van de missle / boeing topics...quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:50 schreef Aurora025 het volgende:
RUMSFELD'S OFFICE RESPONDS TO 911 IN PLANE SITE
http://www.policestate21.com/dod.htm
Nog een foto die ik niet kende
[afbeelding]
Voor wie het nog niet gezien heeft pentagon flashfilmpje
http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon121.swf
En ik aan dit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je het mij vraagt
ik denk als eerste aan Cyphers.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:56 schreef Aurora025 het volgende:
En ik aan dit.
http://www.orbwar.com/holographic-jet-orb-chemsprayer.htm
Je bent dus van mening dat tijdens de wtc crashes kleine vliegtuigjes met camera's rond de torens vlogen om de crashes voor de elite goed in beeld te brengen? Even voor de duidelijkheid, je meent dit serieus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:01 schreef BaajGuardian het volgende:
aurora , ik geloof ook dat er buitenaards aanwezigheid is
maar in dit geval denk ik toch echt aan cyphers , als een soort Tv voor de elite om het allemaal zo mooi mogelijk in beeld te zien gebeuren.
front row
Nou ik bedoel niet dat het ufos waren ofzo, maar een speciale camouflage techniek die gebruikt wordt. Op de site vind je meer info hieroverquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:01 schreef BaajGuardian het volgende:
aurora , ik geloof ook dat er buitenaards aanwezigheid is
maar in dit geval denk ik toch echt aan cyphers , als een soort Tv voor de elite om het allemaal zo mooi mogelijk in beeld te zien gebeuren.
front row
ja ik meen het serieusquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Je bent dus van mening dat tijdens de wtc crashes kleine vliegtuigjes met camera's rond de torens vlogen om de crashes voor de elite goed in beeld te brengen? Even voor de duidelijkheid, je meent dit serieus?
9
im on itquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:18 schreef Aurora025 het volgende:
Baaj, ik heb een mailtje naar je calamarimonitor adres gestuurd.
Dat is heel duidelijk geen Boeing 767, je ziet de 2 motoren vlak voor het staartstuk zitten terwijl ze bij een boeing767 onder de vleugels hangen. Het vliegtuig op de foto is zo te zien een Boeing 717. Fake dus.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:21 schreef Aurora025 het volgende:
Heeft iemand meer info over deze foto?? Zou wel interessant zijn als het geen fake is.
Op de website staan trouwens meer fotos die ik nog nooit gezien had.
Volgens de website is dit een foto van het eerste vliegtuig.
[afbeelding]
http://www.terrorize.dk/911
Niet lullig bedoelt maar Bush heeft wel vaker rare dingen gezegd. Er is ergens een site die ze allemaal bijhoudt, weet alleen niet meer welke.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ik meen het serieus
(erin mee te nemen dat bush het eerste vliegtuig zag chrashen in het wtc
hoe kan dat? )
Fake?? omdat het een Boeing 717 is? Niemand weet zeker wat voor vliegtuig in het eerste gebouw vloog, er is geen goed beeld of video materiaal wat bevestigd dat een 767 de eerste tower geraakt had.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk geen Boeing 767, je ziet de 2 motoren vlak voor het staartstuk zitten terwijl ze bij een boeing767 onder de vleugels hangen. Het vliegtuig op de foto is zo te zien een Boeing 717. Fake dus.
Verspreking?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ik meen het serieus
(erin mee te nemen dat bush het eerste vliegtuig zag chrashen in het wtc
hoe kan dat? )
verspreking..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Verspreking?
Hij zat toch in die schoolklas, voor te lezen?
Dat staat op tape, hoe kan hij dan het eerste vliegtuig zien crashen?
Fout jij weet niet zeker wat erin is gevlogen. Op de franse video zijn motoren onder de vleugles te zien, nog stukje radartracking erbij en het was de 767. Het is echt niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:35 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Fake?? omdat het een Boeing 717 is? Niemand weet zeker wat voor vliegtuig in het eerste gebouw vloog, er is geen goed beeld of video materiaal wat bevestigd dat een 767 de eerste tower geraakt had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |