Ach scary shit, ik moet het eerst nog maar eens zien.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen, it's scary shit mên.
WAT BEDOEL JE DAN???quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:48 schreef coz het volgende:
doh .. maar daar doel ik niet op
*zucht*
ik heb het er niet over hoe we afgeschilderd worden als blowers
ik heb het er niet over dat er heus wel een foutje in kan zitten (hoeft de rest nog niet gelogen te zijn he)
verder is moore een kerry supporter .. is ook niet wat ik bedoel .. ze zijn allebei fout
Dus alles is gelogen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:43 schreef haaahaha het volgende:
Fahrenheit is een suggestief aan elkaar gemonteerde film, Coz. Moore is verre van objectief, hij is geen journalist. Fahrenheit is zo suggestief als het maar kan.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:59 schreef coz het volgende:
ik doelde op dat je in fahrenheit goed kan zien wat aan suggestieve hanschuddingen er vroegah gedaan werden en hoe hij suggestief niets weet of wil weten van 911 met een sprookjesboek in de poten in een kleuterklas .. gecombineerd d8 ik (maarja lang geleden) het veranderen van statement .. ja ik wist wel die eerste toren ..ik wist het niet ..ik wist het toch
Nou sorry hoor, ik haal het er niet uit..quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:42 schreef coz het volgende:
leg die naast ..fahrenheit .. et voila
Ow, dus jij weet wel wat de Amerikanen willen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:00 schreef haaahaha het volgende:
Dat is wel een heel erg krome verklaring, Jogy. Als het allemaal waar was wat Moore beweerd, zou hij het niet op zo'n suggestieve manier hoeven brengen, en zou het als 'droge informatie' als zoete koek worden geslikt.
Moore probeert veel mensen op z'n hand te krijgen, door z'n beweringen op een suggestieve manier te tonen. Je moet de zaken niet omdraaien..
je bent blijkbaar nog achterlijk ook.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:29 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Zoete lepel? Het is een lepel met stront wat wordt aangereikt. Er wordt alleen gezegd door de aanreiker dat het lekker zoet is. Vind je het gek dat ik hem eerst onderzoek?
Eet jij die lepel stront maar lekker op.
lazer op man .. en dat geloof je zelf toch niet hoop ik .. als ik mensen laat kijken naar een website met meer dan een alinia is het al te veel tekst tegenwoordig .. jogy heeft een punt .. waarom loop je elk topic hier te verneuken over dat iemand niet 100% maar 99% gelijk heeft en dan inhoudelijk het moeilijker maakt voor de rest van de lurkers .. lekker fucking spannend zeg of het suggestief is of niet .. moore heeft ook voor 99% gelijk ..we zijn hier ook allemaal stoners .. en dat zijn volgens mij de mensen in de shop het minstquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:00 schreef haaahaha het volgende:
Dat is wel een heel erg krome verklaring, Jogy. Als het allemaal waar was wat Moore beweerd, zou hij het niet op zo'n suggestieve manier hoeven brengen, en zou het als 'droge informatie' als zoete koek worden geslikt.
boeeeeie .. hij wil het publiek informeren ..en ondanks al die suggestieviteit vond ik het ook een lange zit ..jogy heeft gewoon een puntquote:Moore probeert veel mensen op z'n hand te krijgen, door z'n beweringen op een suggestieve manier te tonen. Je moet de zaken niet omdraaien..
Mensen die waar hun werk van maken?quote:the road to tyranny is iig aan te raden ja , vooral voor debunkers en mensen die er hun werk van maken
zin klopt niet.quote:iedereen die niet de zoete pap aangereikt
Snap geen hol wat je hier nou bedoeld.quote:, opeet , maar de ingredienten gaat onderzoeken , een "believer"" of ook een ontzichtbare betekenis erachter : gek , bestempeld.
Jezus... voor iemand die een ander achterlijk durft te noemen, maak je wel veel spelfouten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je bent blijkbaar nog achterlijk ook.
zo achterlijk dat je deze oh zo simpelle zin compleet verkeerd heb geinterpeteerd.
eigenlijk onmogelijk voor denkende mensen .
maar voor jou de uitzondering.
het is juist de door jou genoemde , BELIEVER die de zoete lepel niet opeet maar onderzoekt , en erachterkomt dat de zoete lepel (het orginele door authoriteiten gegeven verhaal) niet deugd.![]()
Omdat ik in veel TRU topics zie dat mensen hele theorieen baseren op beweringen die niet kloppen. En inderdaad grijpen jullie 'believers' vaak die ene procent aan om jullie hele theorie op te baseren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef coz het volgende:
lazer op man .. en dat geloof je zelf toch niet hoop ik .. als ik mensen laat kijken naar een website met meer dan een alinia is het al te veel tekst tegenwoordig .. jogy heeft een punt .. waarom loop je elk topic hier te verneuken over dat iemand niet 100% maar 99% gelijk heeft en dan inhoudelijk het moeilijker maakt voor de rest van de lurkers ..
hoe presteer je dit nou weer , wat voor zin indeling verstand heb jij in godsnaam omfg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef haaahaha het volgende:
Baajguardian, waarom doe je zo geirriteerd?
Die post van je was ook bijna niet te begrijpen. Laten we de post eens ontleden.
[..]
Mensen die waar hun werk van maken?
[..]
zin klopt niet.
[..]
Snap geen hol wat je hier nou bedoeld.
Misschien een goeie tip, probeer eens punten, komma's en hoofdletters te gebruiken, het voorkomt een hoop verwarring.
kommaquote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
the road to tyranny is iig aan te raden ja
kommaquote:, vooral voor debunkers en mensen die er hun werk van maken iedereen die niet de zoete pap aangereikt . opeet
kommaquote:, maar de ingredienten gaat onderzoeken
puntquote:, een "believer"" of ook een ontzichtbare betekenis erachter : gek , bestempeld.
Sorry, serieus, ik snap hem nog steeds niet. Probeer nou nog eens hoofdletters?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
the road to tyranny is iig aan te raden ja, vooral voor debunkers en mensen die er hun werk van maken iedereen die niet de zoete pap aangereikt . opeet, maar de ingredienten gaat onderzoeken, een "believer"" of ook een ontzichtbare betekenis erachter : gek , bestempeld.
Weet je wat, Baajguardian? Ik kom je tegemoet. Ik zal hier niet meer als 'haaahaha' posten, zodat je niet meer dequote:Op maandag 30 augustus 2004 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
haaahaha , wat ben je een misselijk figuur , mioet je nu perse door de hele topic naar een anderre discussie verwijzen?
heb je een hetze tegen dit soort topics ofzo?
je begint erg fanatiek anti truth over te komen.
kap er eens mee.
en ook met die kut smiley
Kan je voortaan niet gewoon met redux posten, die is een stuk minder klein, lelijk en heeft ook geen wratten overal.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef haaahaha het volgende:
Baajguardian, waarom doe je zo geirriteerd?
Die post van je was ook bijna niet te begrijpen. Laten we de post eens ontleden.
[..]
Mensen die waar hun werk van maken?
[..]
zin klopt niet.
[..]
Snap geen hol wat je hier nou bedoeld.
Misschien een goeie tip, probeer eens punten, komma's en hoofdletters te gebruiken, het voorkomt een hoop verwarring.
ik vind wt7 interessanterquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef haaahaha het volgende:
Ga eens inhoudelijk in op bv de feiten die gepost worden in het missile of boeing topic.
Okay, de user is al beter, nu dat belerende toontje nogquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:25 schreef Redux het volgende:
Wheehehe man, goeie timing!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je voortaan niet gewoon met redux posten, die is een stuk minder klein, lelijk en heeft ook geen wratten overal.
Ik vind wt7 ook interessant!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:27 schreef coz het volgende:
hoe kan je nou zo goed zinnen ontleden op punten en komma's en 98% missen
ik zei dat over moore in dit geval dat ie 99% gelijk had en die theorien bestonden daarvoor al
[..]
ik vind wt7 interessanter
Yeah!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Wheehehe man, goeie timing!
Nee, ik geloof niet dat de verenigde staten 100% zuivere koffie is, maar ik geloof zeker niet de theorieen omtrent 9-11 die hier in dit forum gepost worden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Yeah!
Maar okay, ik ben wel benieuwd: Wat geloof jij dat er aan de hand is, dat Amerika 100% zuivere koffie is?
als je daarnaast ook wat imnder irriterend op één detail wilt hakken , vooruit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Weet je wat, Baajguardian? Ik kom je tegemoet. Ik zal hier niet meer als 'haaahaha' posten, zodat je niet meer desmiley onder m'n posts zult zien staan, goed?
Beloof jij dan dat je niet meer agressief wordt, en me achterlijk en weet ik veel wat gaat noemen? En dat je netter en duidelijker gaat posten?
Okay, jij denkt dat het gewoon de Bureaucratische mallemolen was die fout ging ofzo?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat de verenigde staten 100% zuivere koffie is, maar ik geloof zeker niet de theorieen omtrent 9-11 die hier in dit forum gepost worden.
Hoofdletter Aquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je daarnaast ook wat imnder irriterend op één detail wilt hakken , vooruit.
![]()
Nou, waar is de onzuivere koffie dan mên, zeg dan gewoon dat je Amerika op hun woord gelooftquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:37 schreef Redux het volgende:
Ik geloof gewoon dat de kapers Al Queda leden waren, dat de vliegtuigen daadwerkelijk gekaapt zijn, dat het een boeing was wat het pentagon invloog en dat de wtc gebouwen zijn ingestort doordat de vliegtuigen de torens in gevlogen zijn.
Verder denk ik dat de oorlogsverklaring daarna door de verenigde staten aan de al queda leden in afghanistan oprecht waren en dat ze irak daarna oprecht in zijn gevallen.
ik mis hier wel iets.quote:Verder denk ik dat de oorlogsverklaring daarna door de verenigde staten aan de al queda leden in afghanistan oprecht waren en dat ze irak daarna oprecht in zijn gevallen.
Maar hij dacht echt dat er massavernietigingswapens in Irak waren, en dat Osama en Saddam vriendjes waren van elkaar?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:42 schreef Redux het volgende:
De onzuivere koffie is wat mij betreft dat bush gewoon een grote eikel is. Dat zijn prioriteiten daar liggen waar ze niet zouden moeten liggen, en dat zijn reacties en acties op gebeurtenissen ontactisch en niet subtiel zijn.
Hij gaf alleen maar antwoord op mijn vraag hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik mis hier wel iets.
wat heeft irak met 9\11 te maken?
Niks, maar het binnenvallen van Irak wordt er vaak ook bijgehaald. Het werd genoemd in 1 van de missle of boeing-topics. Vandaar dat ik Irak er ook bij noem.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik mis hier wel iets.
wat heeft irak met 9\11 te maken?
Saddam had een heel land onder z'n duim, er was en is veel mis in Irak. Ook in Afghanistan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:47 schreef jogy het volgende:
Maar hij dacht echt dat er massavernietigingswapens in Irak waren, en dat Osama en Saddam vriendjes waren van elkaar?
Okay.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Saddam had een heel land onder z'n duim, er was en is veel mis in Irak. Ook in Afghanistan.
Osama en Saddam zijn vrienden zodra je ze tegenover bush zet.
ik ben laatst nog ergens non-believer genoemd | [POLL] Wat denk jij dat de UFO's in Mexico waren? (2)quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef Redux het volgende:
Okay, zal ik niet meer doen. Maar ik wil er wel bij zeggen, dat ik ben begonnen met termen als 'believers' en 'non-believers' omdat ik ineens een 'believer' werd genoemd in 1 van de eerste missle of boeing-topics. Tsja, als een 'believer' mij dan een 'non-believer' gaat noemen, dan neem ik aan dat dat de heersende termenologie is, dus gebruik ik de termen ook.
Tsja, vraag het ze! Ik kan het niet voor ze zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay.
Wat ik eigenlijk niet begrijp, is dat Bush en Cheney alleen hun zegje over 9/11wilde doen zolang ze niet onder ede stonden. Wat heb je dan te verbergen? waarom wil je alleen maar met de onderzoekscommisie praten als ze mochten liegen?
Als iets geheim was konden ze dat gewoon zeggen volgens mij..
De complottheorieen waar de topics over gaan waar ik in post wel. Naar mijn mening.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:58 schreef coz het volgende:
zo zijn niet alle conspiracies hoor .. maar dat is wel een groot misverstand
als ik het verhaal afheb en op post drukquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:00 schreef Redux het volgende:
Hey coz, post eens wat je weet over het WT7 in dat WT7 topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |