abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:48:30 #51
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21645996
doh .. maar daar doel ik niet op
*zucht*
ik heb het er niet over hoe we afgeschilderd worden als blowers
ik heb het er niet over dat er heus wel een foutje in kan zitten (hoeft de rest nog niet gelogen te zijn he)
verder is moore een kerry supporter .. is ook niet wat ik bedoel .. ze zijn allebei fout
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_21646011
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Zou ik zeker doen, it's scary shit mên .
Ach scary shit, ik moet het eerst nog maar eens zien.
Het disclosure persconferentie moest ook wereldnieuws en alles-veranderend *ten goede* zijn, dat viel ook zwaar tegen.
Net als het filmpje waarin 'bewezen' werd dat het pentagon geraakt zou zijn door een raket 'slash' drone, wat ook vies tegen valt, want allemaal suggestieve en ongegronde beweringen.
pi_21646080
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:48 schreef coz het volgende:
doh .. maar daar doel ik niet op
*zucht*
ik heb het er niet over hoe we afgeschilderd worden als blowers
ik heb het er niet over dat er heus wel een foutje in kan zitten (hoeft de rest nog niet gelogen te zijn he)
verder is moore een kerry supporter .. is ook niet wat ik bedoel .. ze zijn allebei fout
WAT BEDOEL JE DAN???
Man, is niet de eerste keer dat je iets post, iemand reageert erop, en je post vervolgens dat je het anders bedoelde :S
Post dan meteen gewoon wat je bedoeld.

Jij bedoelde gewoon net zoals ik het opvatte; leg die tranny film naast de fahrenheit film, et voila, je hebt sluitend 'bewijs', of hoe je het ook maar wil noemen.
Dat is dus niet zo, want fahrenheit is zo suggestief als de neten. Die moore heeft de hele film op een suggestieve manier aan elkaar gemonteerd.

Zo bedoelde je je post wel, krabbel eens een keer niet terug man.
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:56:02 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21646201
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:43 schreef haaahaha het volgende:
Fahrenheit is een suggestief aan elkaar gemonteerde film, Coz. Moore is verre van objectief, hij is geen journalist. Fahrenheit is zo suggestief als het maar kan.
Dus alles is gelogen?

Het blijft een Amerikaan hoor, en hij weet wat het Amerikaanse publiek graag kijkt. Als hij het helemaal als droge informatie neer had gezet had het nooit aangeslaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:59:09 #55
90061 coz
pi_21646306
.. tja als je nog vraagt om bewijs als iemand schreeuwd "bukken voor de giek" is het ook niet goed he..
wil je dat de overheid het zelf toegeeft voordat je het geloofd ?
nou tot die tijd is het allemaal suggestief en ongegrond .. tenzij je tussen de regels door leest

ik doelde op dat je in fahrenheit goed kan zien wat aan suggestieve hanschuddingen er vroegah gedaan werden en hoe hij suggestief niets weet of wil weten van 911 met een sprookjesboek in de poten in een kleuterklas .. gecombineerd d8 ik (maarja lang geleden) het veranderen van statement .. ja ik wist wel die eerste toren ..ik wist het niet ..ik wist het toch

en road to tyranny kijk je verplicht zelf maar .. en dat is ook suggestief
pi_21646343
Dat is wel een heel erg krome verklaring, Jogy. Als het allemaal waar was wat Moore beweerd, zou hij het niet op zo'n suggestieve manier hoeven brengen, en zou het als 'droge informatie' als zoete koek worden geslikt.
Moore probeert veel mensen op z'n hand te krijgen, door z'n beweringen op een suggestieve manier te tonen. Je moet de zaken niet omdraaien..
pi_21646379
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:59 schreef coz het volgende:
ik doelde op dat je in fahrenheit goed kan zien wat aan suggestieve hanschuddingen er vroegah gedaan werden en hoe hij suggestief niets weet of wil weten van 911 met een sprookjesboek in de poten in een kleuterklas .. gecombineerd d8 ik (maarja lang geleden) het veranderen van statement .. ja ik wist wel die eerste toren ..ik wist het niet ..ik wist het toch
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:42 schreef coz het volgende:
leg die naast ..fahrenheit .. et voila
Nou sorry hoor, ik haal het er niet uit..
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:03:24 #58
90061 coz
pi_21646424
nee omdat je dan ook idd eerst RTT zou moeten zien

* Doh! *
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:06:22 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21646508
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:00 schreef haaahaha het volgende:
Dat is wel een heel erg krome verklaring, Jogy. Als het allemaal waar was wat Moore beweerd, zou hij het niet op zo'n suggestieve manier hoeven brengen, en zou het als 'droge informatie' als zoete koek worden geslikt.
Moore probeert veel mensen op z'n hand te krijgen, door z'n beweringen op een suggestieve manier te tonen. Je moet de zaken niet omdraaien..
Ow, dus jij weet wel wat de Amerikanen willen? . Bijna iedereen is het erover eens dat het suggestief is gebracht, maar ook dat het hele zaakje waar Bush mee bezig is stinkt. .

Gelukkig zijn wij Nederlanders over het algemeen wat minder sensatiebelust en slaat het hele zaakje niet extreem hard aan, maar Moore's publiek is bereikt en daar gaat het om.

Hij speelt het spelletje gewoon mee, can't blaim him.
Vrijheid
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:06:25 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21646510
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:29 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Zoete lepel? Het is een lepel met stront wat wordt aangereikt. Er wordt alleen gezegd door de aanreiker dat het lekker zoet is. Vind je het gek dat ik hem eerst onderzoek?
Eet jij die lepel stront maar lekker op.
je bent blijkbaar nog achterlijk ook.
zo achterlijk dat je deze oh zo simpelle zin compleet verkeerd heb geinterpeteerd.
eigenlijk onmogelijk voor denkende mensen .
maar voor jou de uitzondering.

het is juist de door jou genoemde , BELIEVER die de zoete lepel niet opeet maar onderzoekt , en erachterkomt dat de zoete lepel (het orginele door authoriteiten gegeven verhaal) niet deugd.

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:13:11 #61
90061 coz
pi_21646693
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:00 schreef haaahaha het volgende:
lazer op man .. en dat geloof je zelf toch niet hoop ik .. als ik mensen laat kijken naar een website met meer dan een alinia is het al te veel tekst tegenwoordig .. jogy heeft een punt .. waarom loop je elk topic hier te verneuken over dat iemand niet 100% maar 99% gelijk heeft en dan inhoudelijk het moeilijker maakt voor de rest van de lurkers .. lekker fucking spannend zeg of het suggestief is of niet .. moore heeft ook voor 99% gelijk ..we zijn hier ook allemaal stoners .. en dat zijn volgens mij de mensen in de shop het minst
quote:
boeeeeie .. hij wil het publiek informeren ..en ondanks al die suggestieviteit vond ik het ook een lange zit ..jogy heeft gewoon een punt
denk je dat het moore kan schelen of het bush of kerry zal worden ?

en ga gewoon RTT kijken die is vele malen suggestiever
daarin komt in de eerste minuut al hitler langs
maar daar is het handje ook heel anders
pi_21646704
Baajguardian, waarom doe je zo geirriteerd?
Die post van je was ook bijna niet te begrijpen. Laten we de post eens ontleden.
quote:
the road to tyranny is iig aan te raden ja , vooral voor debunkers en mensen die er hun werk van maken
Mensen die waar hun werk van maken?
quote:
iedereen die niet de zoete pap aangereikt
zin klopt niet.
quote:
, opeet , maar de ingredienten gaat onderzoeken , een "believer"" of ook een ontzichtbare betekenis erachter : gek , bestempeld.
Snap geen hol wat je hier nou bedoeld.

Misschien een goeie tip, probeer eens punten, komma's en hoofdletters te gebruiken, het voorkomt een hoop verwarring.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:17:00 #63
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_21646763
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

je bent blijkbaar nog achterlijk ook.
zo achterlijk dat je deze oh zo simpelle zin compleet verkeerd heb geinterpeteerd.
eigenlijk onmogelijk voor denkende mensen .
maar voor jou de uitzondering.

het is juist de door jou genoemde , BELIEVER die de zoete lepel niet opeet maar onderzoekt , en erachterkomt dat de zoete lepel (het orginele door authoriteiten gegeven verhaal) niet deugd.

Jezus... voor iemand die een ander achterlijk durft te noemen, maak je wel veel spelfouten.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_21646808
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef coz het volgende:
lazer op man .. en dat geloof je zelf toch niet hoop ik .. als ik mensen laat kijken naar een website met meer dan een alinia is het al te veel tekst tegenwoordig .. jogy heeft een punt .. waarom loop je elk topic hier te verneuken over dat iemand niet 100% maar 99% gelijk heeft en dan inhoudelijk het moeilijker maakt voor de rest van de lurkers ..
Omdat ik in veel TRU topics zie dat mensen hele theorieen baseren op beweringen die niet kloppen. En inderdaad grijpen jullie 'believers' vaak die ene procent aan om jullie hele theorie op te baseren.

Ik ga niet weg uit TRU, ik vind het er best leuk. Wat jij en baajguardian, aurora en nynex blijkbaar graag willen is alleen saampjes gezellig over alle theorieen klessebessen. Maar zodra er mensen komen die met feiten en bewijzen, en anders beweren, is het opeens topic verneuken, en moet het bewijzen aan de kant worden gezet ten behoeve van de discussie.
Ga eens inhoudelijk in op bv de feiten die gepost worden in het missile of boeing topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door haaahaha op 30-08-2004 21:20:54 (vergat aurora :Y)) ]
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:20:50 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21646863
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef haaahaha het volgende:
Die post van je was ook bijna niet te begrijpen. Laten we de post eens ontleden.
[..]

[..]

zin klopt niet.
[..]

Misschien een goeie tip, probeer eens punten, komma's en hoofdletters te gebruiken, het voorkomt een hoop verwarring.
hoe presteer je dit nou weer , wat voor zin indeling verstand heb jij in godsnaam omfg.

ik doe het zelf wel weer.
quote:

Op maandag 30 augustus 2004 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:

the road to tyranny is iig aan te raden ja
komma
quote:
, vooral voor debunkers en mensen die er hun werk van maken iedereen die niet de zoete pap aangereikt . opeet
komma
quote:
, maar de ingredienten gaat onderzoeken
komma
quote:
, een "believer"" of ook een ontzichtbare betekenis erachter : gek , bestempeld.
punt
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:21:07 #66
90061 coz
pi_21646872
genoeg geflame nu .. ja BG maakte spelfouten .. nou ..dat doe ik ook als ik agresief word ed.
hahahaa is niet handig .. hou eens op zinnen te ontleden

het is verdorie niet een nederlands dictee hier
pi_21646907
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
the road to tyranny is iig aan te raden ja, vooral voor debunkers en mensen die er hun werk van maken iedereen die niet de zoete pap aangereikt . opeet, maar de ingredienten gaat onderzoeken, een "believer"" of ook een ontzichtbare betekenis erachter : gek , bestempeld.
Sorry, serieus, ik snap hem nog steeds niet. Probeer nou nog eens hoofdletters?
pi_21646987
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
haaahaha , wat ben je een misselijk figuur , mioet je nu perse door de hele topic naar een anderre discussie verwijzen?
heb je een hetze tegen dit soort topics ofzo?
je begint erg fanatiek anti truth over te komen.

kap er eens mee.
en ook met die kut smiley
Weet je wat, Baajguardian? Ik kom je tegemoet. Ik zal hier niet meer als 'haaahaha' posten, zodat je niet meer de smiley onder m'n posts zult zien staan, goed?
Beloof jij dan dat je niet meer agressief wordt, en me achterlijk en weet ik veel wat gaat noemen? En dat je netter en duidelijker gaat posten?
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:26:05 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647008
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef haaahaha het volgende:
[..]

[..]

zin klopt niet.
[..]

Kan je voortaan niet gewoon met redux posten, die is een stuk minder klein, lelijk en heeft ook geen wratten overal.
Vrijheid
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:27:18 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21647039
haaahaha , krijg de klere
ik heb het spuugzat , gehad met jou.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:27:50 #71
90061 coz
pi_21647057
hoe kan je nou zo goed zinnen ontleden op punten en komma's en 98% missen
ik zei dat over moore in dit geval dat ie 99% gelijk had en die theorien bestonden daarvoor al
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef haaahaha het volgende:
Ga eens inhoudelijk in op bv de feiten die gepost worden in het missile of boeing topic.
ik vind wt7 interessanter
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:28:02 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647068
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:25 schreef Redux het volgende:
Okay, de user is al beter, nu dat belerende toontje nog .
Vrijheid
pi_21647069
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Kan je voortaan niet gewoon met redux posten, die is een stuk minder klein, lelijk en heeft ook geen wratten overal.
Wheehehe man, goeie timing!
pi_21647102
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:27 schreef coz het volgende:
hoe kan je nou zo goed zinnen ontleden op punten en komma's en 98% missen
ik zei dat over moore in dit geval dat ie 99% gelijk had en die theorien bestonden daarvoor al
[..]

ik vind wt7 interessanter
Ik vind wt7 ook interessant!!
Zullen we er een topic over openen? Ik bedoel, wat daarmee gebeurd is kan toch best in een apart topic besproken worden? Of is er al een topic over geopend ooit?
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:30:31 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647148
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:28 schreef Redux het volgende:

[..]

Wheehehe man, goeie timing!
Yeah!

Maar okay, ik ben wel benieuwd: Wat geloof jij dat er aan de hand is, dat Amerika 100% zuivere koffie is?
Vrijheid
pi_21647189
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Yeah!

Maar okay, ik ben wel benieuwd: Wat geloof jij dat er aan de hand is, dat Amerika 100% zuivere koffie is?
Nee, ik geloof niet dat de verenigde staten 100% zuivere koffie is, maar ik geloof zeker niet de theorieen omtrent 9-11 die hier in dit forum gepost worden.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:33:06 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647216
Oe, ben over een uur weer terug.

Star Trek .

Anyway, het is niet een zaak van alles of niets geloven, als de waarheid in het midden zit ben ik ook al ongerust.

Wat geloof jij dat er aan de hand is Redux? Dat Amerika gewoon voor de olie gaat, dat ze echt het Iraakse volk wilde helpen of iets anders?
Vrijheid
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:33:22 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21647227
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:25 schreef Redux het volgende:

[..]

Weet je wat, Baajguardian? Ik kom je tegemoet. Ik zal hier niet meer als 'haaahaha' posten, zodat je niet meer de smiley onder m'n posts zult zien staan, goed?
Beloof jij dan dat je niet meer agressief wordt, en me achterlijk en weet ik veel wat gaat noemen? En dat je netter en duidelijker gaat posten?
als je daarnaast ook wat imnder irriterend op één detail wilt hakken , vooruit.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:34:25 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647256
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:32 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet dat de verenigde staten 100% zuivere koffie is, maar ik geloof zeker niet de theorieen omtrent 9-11 die hier in dit forum gepost worden.
Okay, jij denkt dat het gewoon de Bureaucratische mallemolen was die fout ging ofzo?
Vrijheid
pi_21647340
Ik geloof gewoon dat de kapers Al Queda leden waren, dat de vliegtuigen daadwerkelijk gekaapt zijn, dat het een boeing was wat het pentagon invloog en dat de wtc gebouwen zijn ingestort doordat de vliegtuigen de torens in gevlogen zijn.
Verder denk ik dat de oorlogsverklaring daarna door de verenigde staten aan de al queda leden in afghanistan oprecht waren en dat ze irak daarna oprecht in zijn gevallen.
pi_21647360
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als je daarnaast ook wat imnder irriterend op één detail wilt hakken , vooruit.
Hoofdletter A
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:39:08 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647381
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:37 schreef Redux het volgende:
Ik geloof gewoon dat de kapers Al Queda leden waren, dat de vliegtuigen daadwerkelijk gekaapt zijn, dat het een boeing was wat het pentagon invloog en dat de wtc gebouwen zijn ingestort doordat de vliegtuigen de torens in gevlogen zijn.
Verder denk ik dat de oorlogsverklaring daarna door de verenigde staten aan de al queda leden in afghanistan oprecht waren en dat ze irak daarna oprecht in zijn gevallen.
Nou, waar is de onzuivere koffie dan mên, zeg dan gewoon dat je Amerika op hun woord gelooft .
Vrijheid
pi_21647471
De onzuivere koffie is wat mij betreft dat bush gewoon een grote eikel is. Dat zijn prioriteiten daar liggen waar ze niet zouden moeten liggen, en dat zijn reacties en acties op gebeurtenissen ontactisch en niet subtiel zijn.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:43:27 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21647493
en btw , ook niet steriotiepen gebruikt , zoals "believers" ik en vele anderren die hier believers bevonden worden , onderzoeken net zo goed de zaken , en komen op hun bevindingen uit , het is niet zo dat iedereen maar wat geloofd omdat die bolle aap van een micheal moore het zegt (en indd dat is een kerry aanhanger , en een profiteur van de hele con(spiracy) multimiljonair btw ook.

anders krijg je straks 2 hokjes (is er eigenlijk al maar goed) >> debunker = de mensen die naar hun bronnen de authoriteiten geloven , en Believers = degenen die door hun bronnen de conspiracy geloven
en dat in een non werkelijke vorm , aangezien beide partijen niet 1 van die 2 zijn , maar individueel tot hun bevinding komen , het is wel erg makkelijk altijd alles aan een groepje toe te schrijven.

moore is hier ook oorzaak van , kijk maar op de fp , iedereen die con. is , word uitgelachen met verwijzing aan moore.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:46:26 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21647573
quote:
ik mis hier wel iets.

wat heeft irak met 9\11 te maken?
pi_21647584
Okay, zal ik niet meer doen. Maar ik wil er wel bij zeggen, dat ik ben begonnen met termen als 'believers' en 'non-believers' omdat ik ineens een 'believer' werd genoemd in 1 van de eerste missle of boeing-topics. Tsja, als een 'believer' mij dan een 'non-believer' gaat noemen, dan neem ik aan dat dat de heersende termenologie is, dus gebruik ik de termen ook.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:47:00 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647596
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:42 schreef Redux het volgende:
De onzuivere koffie is wat mij betreft dat bush gewoon een grote eikel is. Dat zijn prioriteiten daar liggen waar ze niet zouden moeten liggen, en dat zijn reacties en acties op gebeurtenissen ontactisch en niet subtiel zijn.
Maar hij dacht echt dat er massavernietigingswapens in Irak waren, en dat Osama en Saddam vriendjes waren van elkaar?
Vrijheid
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:47:43 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647615
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik mis hier wel iets.

Hij gaf alleen maar antwoord op mijn vraag hoor.
Vrijheid
pi_21647616
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik mis hier wel iets.

Niks, maar het binnenvallen van Irak wordt er vaak ook bijgehaald. Het werd genoemd in 1 van de missle of boeing-topics. Vandaar dat ik Irak er ook bij noem.
pi_21647654
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:47 schreef jogy het volgende:
Maar hij dacht echt dat er massavernietigingswapens in Irak waren, en dat Osama en Saddam vriendjes waren van elkaar?
Saddam had een heel land onder z'n duim, er was en is veel mis in Irak. Ook in Afghanistan.
Osama en Saddam zijn vrienden zodra je ze tegenover bush zet.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:54:07 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21647773
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:49 schreef Redux het volgende:

[..]

Saddam had een heel land onder z'n duim, er was en is veel mis in Irak. Ook in Afghanistan.
Osama en Saddam zijn vrienden zodra je ze tegenover bush zet.
Okay.

Wat ik eigenlijk niet begrijp, is dat Bush en Cheney alleen hun zegje over 9/11wilde doen zolang ze niet onder ede stonden. Wat heb je dan te verbergen? waarom wil je alleen maar met de onderzoekscommisie praten als ze mochten liegen?

Als iets geheim was konden ze dat gewoon zeggen volgens mij..
Vrijheid
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:56:40 #93
90061 coz
pi_21647846
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef Redux het volgende:
Okay, zal ik niet meer doen. Maar ik wil er wel bij zeggen, dat ik ben begonnen met termen als 'believers' en 'non-believers' omdat ik ineens een 'believer' werd genoemd in 1 van de eerste missle of boeing-topics. Tsja, als een 'believer' mij dan een 'non-believer' gaat noemen, dan neem ik aan dat dat de heersende termenologie is, dus gebruik ik de termen ook.
ik ben laatst nog ergens non-believer genoemd | [POLL] Wat denk jij dat de UFO's in Mexico waren? (2)
ik ben laatst ook nog eens ignorant genoemd | Ignorantie is zalig maar het is ook zichzelf in stand houden
en nog wel wat meer ..was ff off topic
joh tis allemaal zo relatief ..lekker boeie
als we niet met zijn allen ooit op de bodem van dat 911 kunnen komen dan kan dat onze bodem worden .. of het dan door het ene partijtje is of door het andere .. allemaal hebben ze een niet erg lekker plan voor de hele wereld , en in dit tempo ...
pi_21647867
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Okay.

Wat ik eigenlijk niet begrijp, is dat Bush en Cheney alleen hun zegje over 9/11wilde doen zolang ze niet onder ede stonden. Wat heb je dan te verbergen? waarom wil je alleen maar met de onderzoekscommisie praten als ze mochten liegen?

Als iets geheim was konden ze dat gewoon zeggen volgens mij..
Tsja, vraag het ze! Ik kan het niet voor ze zeggen.
Maar zoals veel complottheorieen, ze zijn gebaseerd op zelf ingevulde antwoorden op vragen zoals jij die stelt. 'Ze zeggen niks, er moet dus wel iets mis zijn'. 'Ze geven de beelden niet vrij, er moet wel iets te verbergen zijn'.
Ik geloof daar niet zo in. Vaak zie je, ook in alle dagelijkse dingen, dat zaken die niet te verklaren lijken soms een heel voor de hand liggende verklaring hebben. Zo ook in grotere processen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:58:35 #95
90061 coz
pi_21647916
zo zijn niet alle conspiracies hoor .. maar dat is wel een groot misverstand
pi_21647959
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:58 schreef coz het volgende:
zo zijn niet alle conspiracies hoor .. maar dat is wel een groot misverstand
De complottheorieen waar de topics over gaan waar ik in post wel. Naar mijn mening.
pi_21647967
Hey coz, post eens wat je weet over het WT7 in dat WT7 topic!
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:01:40 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21648004
Vrijheid
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:02:28 #99
90061 coz
pi_21648028
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:00 schreef Redux het volgende:
Hey coz, post eens wat je weet over het WT7 in dat WT7 topic!
als ik het verhaal afheb en op post druk
en als jij die hahahaa smiley weghaalt
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:04:26 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21648091
http://more.abcnews.go.co(...)leblowers021219.html

Abcnews is geil .

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 30-08-2004 22:18:05 ]
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')