Je hartje eens uitstorten kan nooit geen kwaad integendeel zelfs.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrrreeehhhhh dat was wel weer erg depri van mij he
Het is heel raar, ik zit verder helemaal niet rond te dwalen of ben somber, voel me alleen raar wat dat betreft.
Kom, brenge me in de godesnaam eens wat afleiding
quote:Op zondag 29 augustus 2004 om 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, ik dwaal af. Waar ik dus over dub, is: wil ik echt afscheid nemen zoals hij erbij ligt zeg maar, of wil ik hem gewoon in mijn herinnering houden zoals hij was, bewegend, levend en wel?
Nah, toch wat ingetypt
Het begint me allemaal veel meer bezig te houden dan ik aanvankelijk dacht. Het lijkt wel alsof ik het nu pas echt begin te beseffen
Ik ben het dus ook met G_E eens.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef G_E het volgende:
[..].
Het is iets wat je voor je zelf moet uitmaken. Dat lijkt logisch, maar soms is de druk van familie wel erg groot om te kijken.
Met mijn grootmoeder ging het na een aantal herseninfarcten sterk achteruit, waarbij ze ook helemaal veranderde door een verlamd gezicht enzo. Ik heb haar toen niet meer gezien, bewust, omdat ik graag haar wilde herinneren als een vitale dame op leeftijd. Toen ze dood was heb ik haar wel gezien, maar ze leek toen zo weinig meer op hoe ze eerst was, dat dat beeld niet bij me is blijven hangen.
Dus, als je opa wilt herinneren zoals hij eerst was, dan zou ik niet gaan kijken.
Sterkte, in ieder geval..
klinkt als een toffe opa.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel
Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).
Ik ben heeeeeellll erg blij dat ik gegaan ben
Dat lijkt mij ook een waardige en goede herinnering aan je opa zoals hij was.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel
Ik neig er toch naar idd, niet te gaan kijken.... Toen ik hem voor het laatst zag, woensdagavond, zou hij dus de volgende dag een onderzoek krijgen dat riskant zou zijn. Dus ik zeg "heel veel sterkte he morgen, kom op! Laat zien dat u een echte H.B. XXXX bent!" ik heb nl dezelfde initialen als mijn opa, dus hij lachen, voor zover dat er nog uitkwam en toen ben ik gegaan. En dat vind ik best een leuke herinnering, om hem niet met heeelll veel toestanden aan zijn lijf te hebben gezien (op drie slangetjes na), met een lachje. Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).
Ik ben heeeeeellll erg blij dat ik gegaan ben
Hoi! paddyquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef paddy het volgende:
Waxxer doe wat je gevoel je ingeeft
Echt je door niemand leiden!
Sterkte!
Lieverdquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:09 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! paddy![]()
Mja die beslissing heb ik 9 jaar geleden ook zelf gedaan toen ik mijn eerste vriend Stan verloren heb hij leed aan Darmkanker en heb besloten om te gaan kijken, dit heb ik ook voor mijn vader gedaan 4 jaar geleden mijn vader had Longkanker en heb geen spijt dat ik ben gaan kijken.
Het is inderdaad "doe wat je gevoel je ingeeft"
Zo meer wil ik over dit niet meer praten sorry maar het doet mij nog te veel hartpijn en verdriet van het verlies.
Bedankt lieverdquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:15 schreef paddy het volgende:
[..]
LieverdIk vind het erg voor je.
Ik heb nu onderhand van vier dierbaren afscheid moeten nemen, waaronder 3 kinderen.
Ik heb bij 2 kinderen gekeken en bij mijn moeder.
Denk aan je lieverd![]()
En ook aan......
Ja!quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Of erfstukken die plotseling zomaar spontaan 'verdwijnen'..
Welterusten Waxxer en slaap zacht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Oh, gelukkig doet mijn familie dat (tot nu toe) niet, maar ik HEB zo mijn ideeen bij bepaalde mensen idd...... naja, dat zal blijken, de komende dagen/weken. Mijn vader doet iig het zakelijke gedeelte. Maar er is bijv ook een redelijk nieuwe auto (een best luxe renault clio van een paar jaar oud) en natuurlijk foto's enz enz enz. En schilderijen idd. Naja, misschien wordt er geloot of iig goed overlegd.
Maar dat is mijn zorg gelukkig niet, en zo'n innig contact hebben we met niemand van de familie.
Nou, ik ben horizontaal nu
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben horizontaal nu
Zo is de diamanten verlovingsring van mijn oma na haar overlijden ook spontaan verdwenen. Pas 9 jaar later (bij de herdenkingsdienst van mijn vader) zagen we die ring weer terug. Maar dan aan de hand van mijn tante.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het lijk van mijn oma was nog niet afgekoeld, of ik vroeg me af waar opeens dat zilveren 17e eeuwse dingetje was gebleven. De kleptomane tante die het zichzelf had toegeëigend wist te vertellen dat mijn oma dat haar een paar weken terug had beloofd. En de rest van de familie is dan te sprakeloos en geschokt om er iets van te zeggen. De graftrut..
Die tantes....quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo is de diamanten verlovingsring van mijn oma na haar overlijden ook spontaan verdwenen. Pas 9 jaar later (bij de herdenkingsdienst van mijn vader) zagen we die ring weer terug. Maar dan aan de hand van mijn tante..
Ik hoop voor jullie aan een natuurlijke dood, want anders wordt het rouwproces alleen moeilijkerquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:
En iedereen is trouwens alleen maar verbaasd over de best vreemde gang van zaken omtrent de behandeling enz, hij kreeg dinsdag pas een infuus bijvoorbeeld en opeens ging er van alles mis. Morgen wordt er ook onderzocht waaraan hij precies is overleden.
De zus van mijn overleden vriend Stan is GVD met 200.000 gulden gaan lopen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Of erfstukken die plotseling zomaar spontaan 'verdwijnen'..
Tja, dan heeft ze jullie relatie dus ook niet serieus genomen? Hoe kan ze aan die 200.000 gulden komen?t.kk. ....quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:54 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
De zus van mijn overleden vriend Stan is GVD met 200.000 gulden gaan lopen.![]()
Ben blij voor je paddyquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:55 schreef paddy het volgende:
Als ik dit zo hoor, heb ik eigenlijk niet eens zo'n slechte familie.
![]()
Liev!quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:43 schreef G_E het volgende:
En het was nog erger. Ik wilde graag als aandenken een heel blij jaren 50 kookwekkertje hebben, in zo'n baby-blauw kleur, omdat ik daar als klein G_E-tje eindeloos had mee zitten spelen. Opwinden, luisteren naar het getikkel en dat vrolijk kirrend als-ie begon te rinkelen.
Echt, dat ding is niks waard, maar omdat ik dat graag wilde hebben, werd mijn tante argwanend, of dat misschien niet een kostbaar duur design ding was wat ik heel sneaky wilde inpikken..
Het was G_E in de bibliotheek met de kandelaaar!quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:49 schreef G_E het volgende:
[..]
Die tantes..... Ik zou daar graag eens levend cluedo mee willen spelen.
.
Stan was 2 maanden voor zijn overlijden met mij naar de bank geweest in roosendaal en hij heeft 200.000 gulden cash afgehaald de helft van zijn spaarrekening die andere 200.000 gulden heeft hij op de bank laten staan voor zijn zus en volledig op haar naam laten zetten die 200.000 gulden hebben we bij ons thuis in de kluis gelegd zijn zus woonde bij ons in en kende de cijfercode van de kluis omdat zij ook persoonlijke dingen van haar zoals juwelen in onze kluis liggen had ik heb Stan tot zijn laatste adem bij me gehouden en is in mijn armen gestorven hoe en wanneer ze alles uit de kluis genomen heeft weet ik niet maar ik ben het dus wel kwijt zelfs zijn juwelen ter waarde van 50.000 gulden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Tja, dan heeft ze jullie relatie dus ook niet serieus genomen? Hoe kan ze aan die 200.000 gulden komen?t.kk. ....![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Liev!
Maar natuurlijk.quote:Heb je het wekkertje nou uiteindelijk wel gekregen,
Knap frustrerend dus.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:18 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Stan was 2 maanden voor zijn overlijden met mij naar de bank geweest in roosendaal en hij heeft 200.000 gulden cash afgehaald de helft van zijn spaarrekening die andere 200.000 gulden heeft hij op de bank laten staan voor zijn zus en volledig op haar naam laten zetten die 200.000 gulden hebben we bij ons thuis in de kluis gelegd zijn zus woonde bij ons in en kende de cijfercode van de kluis omdat zij ook persoonlijke dingen van haar zoals juwelen in onze kluis liggen had ik heb Stan tot zijn laatste adem bij me gehouden en is in mijn armen gestorven hoe en wanneer ze alles uit de kluis genomen heeft weet ik niet maar ik ben het dus wel kwijt zelfs zijn juwelen ter waarde van 50.000 gulden.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:19 schreef G_E het volgende:
[..].
Wat voor iemand is dat toch, die Nuvole, vraag ik me dan af.
[..]
Maar natuurlijk..
Wel lieverd dat zou ik nu mijn ergste vijand niet toewensen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Knap frustrerend dus.
Nooit weer een familielid erbij in huis dus.
Ik zelf wil niet eens iets hebben wanneer er ruzie om komt![]()
Ik moest er niet aan denken dat mij dit zou gebeuren![]()
Maar nu moet ik zeggen dat ik mij dit tot nu toe niet voor kan stellen dat dit mij überhaupt zou overkomen.
Iedereen die ik ken houd van mij, en zal mij dit nooit aan doen.
Ben ik echt van overtuigd.
En zouden ze zich toch zo iets in hun hoofd halen, nu ja het zal nooit veel zijn, zolang ik mijn kinderen maar heb.![]()
![]()
![]()
Je wilde al vroeg heel graag bij de drumband?quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
Toen ik nog een heel klein beavje was met blonde krullen , heel lang geleden (vorige eeuw ergens), toen speelde ik altijd met een kartonnen doos en een afwasborstel..
Geen van beide.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je wilde al vroeg heel graag bij de drumband?
Of heb je een tic voor afwassen? Want dat laatste kan nog wel eens handig zijn in het dagelijks leven.![]()
Vorige eeuw dat klinkt zo lang héquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
Toen ik nog een heel klein beavje was met blonde krullen , heel lang geleden (vorige eeuw ergens), toen speelde ik altijd met een kartonnen doos en een afwasborstel..
Waar is deze foto genomen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:48 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat deze post de juiste voorkennis vereist, want zo klinkt het een beetje sletterigquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:11 schreef Jerruh het volgende:
zooo, eerste colleges gehad!!!! en zo direct weer!
hmm mjwa, sowieso is het moeilijk om over het christendom of religies in het algemeen iets te zeggen. maar ik ben het er ook niet mee eens hoor. maar ik zeg wel dat tolerantie vanuit geloven niet echt allang er is, ik denk zelfs dat ie er nog niet helemaal is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:49 schreef WAik het volgende:
mogguh!![]()
en toen zag ik de review van andromeda: sorry hoor, maar dit slaat als een slappe lul op een drumstel. waarom moet ten alle tijde religie de grond in getrapt worden door mensen die er totaal geen flauw benul van hebben maar gewoon alle demagogische borrelpraat erover nakauwen? slecht dat ze bij fok! niet eisen dat er eerst is ingelezen of dat iemand verstand van zaken heeft. dit artikel is gewoon haat- & intolerantievergrotend...
altijd wordt er weer gezeken over christenen en moslims, terwijl er ook veel goede ervaringen mee zijn en gelovigen een groot deel van de hulpverlening hier in nederland en in de derde wereld doen. om maar iets te noemen. tolerantie van de overgrote meerderheid van de christenen naar ongelovigen is er allang, nu andersom nog
[edit] linkje: Oorsprong van alle religie is angst [/edit]
Ook hier valt niets tegenin te brengen. Dat is de reden dat ik de georganiseerde/dogmatische religie noemde. Ik ken zat gelovigen die met beide benen op de grond staan en voor zichzelf denken. Die hebben ook geen enkele moeite met het feit dat ik atheïst en homo ben. Daarentegen ken ik er ook genoeg die de dominee voor hen laten denken. Maar goed, as I said: je komt er toch niet uit. Religie raakt veel mensen in hun diepste wezen, het is vaak de zin voor hun bestaan. Dan kun je heftige reacties verwachten toch? Niemand vind het leuk om hun funderingen onder hun voeten vandaan geschopt te zien worden...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Opeens een discussie!
Vrijwilligerswerk wordt ook gedaan door niet-gelovigentolerantie kan ook komen uit mensen die niet gelovig zijn
Wat ik vaak zie, is dat een religie vaak een mens remt in het zichzelf zijn, doordat veel zaken taboe zijn, waaronder ook gedragingen enz enz enz. Daarom ben ik sowieso niet kerkelijk, maar of er een God is, of iets dat er op lijkt - daar ben ik spiritueel nog lang niet uit
en waarom is dat?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
eindelijk is het knagende gevoel van "ik vergeet iets" omgeslagen in iets anders... of beter gezegd, nu pas weet ik wat het precies is... paniek. Mijn stress-levels zijn de afgelopen week omhoog geschoten dat ik nu constant op het randje van een "anxiety-attack" zit.
dat van die dominee-volgende mensen valt wel mee. maar als ik die tegen kom (zoals zonet mijn huisbazin, die begon te zeiken over het aantal kratten bierquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook hier valt niets tegenin te brengen. Dat is de reden dat ik de georganiseerde/dogmatische religie noemde. Ik ken zat gelovigen die met beide benen op de grond staan en voor zichzelf denken. Die hebben ook geen enkele moeite met het feit dat ik atheïst en homo ben. Daarentegen ken ik er ook genoeg die de dominee voor hen laten denken. Maar goed, as I said: je komt er toch niet uit. Religie raakt veel mensen in hun diepste wezen, het is vaak de zin voor hun bestaan. Dan kun je heftige reacties verwachten toch? Niemand vind het leuk om hun funderingen onder hun voeten vandaan geschopt te zien worden...
Maar voor de geïnteresseerden: Lees eens de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie van Dan Brown. Quite nice
Helaas heb ik ervaring met 'dat soort mensen', maar goed... 't is niet overal zo natuurlijk. Heb ook wat gecharcheerd neergezet hequote:Op maandag 30 augustus 2004 15:41 schreef WAik het volgende:
[..]
dat van die dominee-volgende mensen valt wel mee. maar als ik die tegen kom (zoals zonet mijn huisbazin, die begon te zeiken over het aantal kratten bier) krijg ik enorme jeuk
En heeft Sunman al kaartjes voor Sirenia in 013?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Helaas heb ik ervaring met 'dat soort mensen', maar goed... 't is niet overal zo natuurlijk. Heb ook wat gecharcheerd neergezet he
Laat je dit topic ontploffen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:10 schreef Cazman het volgende:
ploef
Jah omdat de discussie al 890 keer is gevoerd!!.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Laat je dit topic ontploffen?
Zozo jij hebt er zin in !quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Hello everybody. [afbeelding]
Hoi! freekquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:48 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Zozo jij hebt er zin in !
O ja
Hola! Jerruhquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:50 schreef Jerruh het volgende:
en een nieuwe held is geboren!!!!.
Heyquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:50 schreef Jerruh het volgende:
en een nieuwe held is geboren!!!!.
Hoi! Ang3lquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:01 schreef Ang3l het volgende:
Het is dat deze meneer meespeelt.......
[afbeelding]
,,, anders zette ik nu de film af(DRIVEN)
De film zuigt verder een beetje... maar de mannen maken het weer goed.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:04 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! Ang3l![]()
Woeii ik zou die film 3 keer bekijken als ik van jou was.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De film zuigt verder een beetje... maar de mannen maken het weer goed.
Een andere speler:
[afbeelding]
Die wil ik wel eens voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een andere speler:
[afbeelding]
Hola paddyquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:48 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
Dat ben ik nou eens helemaal met je eens!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef G_E het volgende:
Wat is het rustig hier..
Redelijk hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:55 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hola paddy![]()
![]()
Todo bien?![]()
hierzie ik tenminste uitstraling!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een andere speler:
[afbeelding]
Ja lieverd alles prima.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Redelijk hoor![]()
![]()
Met jou ook?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:28 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja lieverd alles prima.![]()
ik heb je om exact te zijn om 20:45 een mailtje gestuurt heb je al verkregen?![]()
Ik zal je hem meteen terugsturenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:40 schreef paddy het volgende:
[..]
neej
![]()
![]()
Nog niets ontvangenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik zal je hem meteen terugsturen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:55 schreef Cazman het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:58 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
Nou daar kan wat in ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:46 schreef Cybart het volgende:
ik had dat beertje van je zondag nog op tv gezien
Ho ho: wat krijg je er financieel voor terug?? Nou??? Kijk eens hoe bourgondisch je kunt leven en alles?? Naja, als je dan op de juiste plek gaat werken....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:52 schreef blublub het volgende:
waarom heeft iedereen toch meer vakantie dan ik??? dokter worden sucks!!!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef Semisane het volgende:Aloha allen...en even speciaal
![]()
voor Waxxer.
Tijd voor lunsj
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:04 schreef Jerruh het volgende:
jeuh! tweede dag school!!! god allemachtig wat heb ik er zin in!.
wie zegt da we wiskunde krijgen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mag je weer een jaartje wiskundig aan de gang
A kwadraat plus B kwadraat is...?
Ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie zegt da we wiskunde krijgen.....
momenteel ben ik bijna blut en ik moet nog mn contributies betalen voor 2 verenigingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho: wat krijg je er financieel voor terug?? Nou??? Kijk eens hoe bourgondisch je kunt leven en alles?? Naja, als je dan op de juiste plek gaat werken....
Nee, maar als je dokter bent welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:12 schreef blublub het volgende:
[..]
momenteel ben ik bijna blut en ik moet nog mn contributies betalen voor 2 verenigingenniks geen bourgondisch leven voor mij!!!
nou ehm, nee.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik niet
wiskunDIG bezig zijnof hoeft dat niet bij architectuur?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ehm, nee.....
ik iig niet meer...
je hebt in het eerste jaar wtee wiskundevaknjes (van de 35 vakken) en in tweede jaar 1 en in derde jaar 1.... thats all...
nee daar heb ik nu wat aan, dat ik over 10 jaar misschien geld hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar als je dokter bent wel
meer niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ehm, nee.....
ik iig niet meer...
je hebt in het eerste jaar wtee wiskundevaknjes (van de 35 vakken) en in tweede jaar 1 en in derde jaar 1.... thats all...
je zal goed werk gaan doen hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:30 schreef blublub het volgende:
[..]
nee daar heb ik nu wat aan, dat ik over 10 jaar misschien geld heben wat heb ik aan dat geld als ik nooit vakantie heb
zou niet weten waar het voor is *zoek*quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:34 schreef andromeda1968 het volgende:
Hoi!![]()
Vreemd ik zie net een programma in mijn laptop:Adobe Atmosphere Player for Acrobat and Adobe Reader" Hmm ik weet niet eens of het belangerijk is zou het goed zijn als ik deze er uit zwip?![]()
dat betekent dus dat die player al geinstalleerd heeft, vantevoren of omdat je in een webpagina zoiets zag. kun je laten zitten als je veel pdf'jes gebruikt, anders gewoon wegmieterenquote:Adobe® Atmosphere™ Player for Acrobat® and Adobe® Reader® is designed to enable use of Atmosphere environments within a Web page and Adobe Portable Document Format (PDF) files. When you download the player and install it, you will be able to view Atmosphere environments embedded in any PDF document or within Web pages.
ja, wie niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:46 schreef Cybart het volgende:
ik had dat beertje van je zondag nog op tv gezien
Hoi! Waikquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:37 schreef WAik het volgende:
[..]
zou niet weten waar het voor is *zoek*
[..]
dat betekent dus dat die player al geinstalleerd heeft, vantevoren of omdat je in een webpagina zoiets zag. kun je laten zitten als je veel pdf'jes gebruikt, anders gewoon wegmieteren
welnee, gewoon plakband en schaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik dacht het is vooral natuur- en wiskunde enzis het dan niet zo technisch als dat het lijkt?
Heeey, mijn ex hubbie! Hoest nou?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:58 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, waarom niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
Ach, what the hell: Hoi..
Hebben jullie dan ook zoveel deuren waar iedereen steeds in en uit loopt en zich achter verstopt enzo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, waarom niet.
ik moet telkens lachen om mijn collegaas. ze zijn debiel. tis soms net een klucht hier.
ja, JUIST met die deuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook zoveel deuren waar iedereen steeds in en uit loopt en zich achter verstopt enzo?
hij is echt zo lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
uhuhquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is echt zo lekker!
nou....soms draait ie wel verrektes slecht hoor! maar ja, hijs lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
uhuh
[afbeelding]
mjammie!
en zijn producties zijn minstens zo lekker
ook die single die hij nu uit heeft met Divided (Divided ft Don Diablo - The Music & The People)
(heeft ie zelf ingezongen))
en z'n album (2faced) is ook al
stuur amar nie door haha ik heb geen ruimte meer op me computerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:49 schreef Cybart het volgende:
heb je zn album ?
anders stuur ik m ff door
haha, ik zal hem denk ik wel gelijk moeten geven.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik krijg net een heeeeel boos sms je van een vriend die ik naar 'Mean Girls' heb gestuurd met zn vriendinnetje.
Hij vindt m niet leuk![]()
Goeiemiddag trouwens!!
[Lesbo-Feminazi-soccermom-modus]quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is echt zo lekker!
Jij wil eens serieus genomen worden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
[Lesbo-Feminazi-soccermom-modus]
objectificatie van de man!
We zijn meer dan alleen hompen vlees verdomme, we hebben gevoelens en gedachtes, emoties waar jullie zo roekeloos mee spelen! We zijn meer dan alleen een omhulsel! We zijn meer dan alleen een knappe kop om naar te kijken! Wij zijn niet langer jullie sex-speeltjes! Wij zijn sterke onafhankelijke mannen en we eisen dat we serieus genomen worden!
Ook zo iets wat je vooral moet gaan eisen in een topic in het [ONZIN] forum...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
[Lesbo-Feminazi-soccermom-modus]
objectificatie van de man!
We zijn meer dan alleen hompen vlees verdomme, we hebben gevoelens en gedachtes, emoties waar jullie zo roekeloos mee spelen! We zijn meer dan alleen een omhulsel! We zijn meer dan alleen een knappe kop om naar te kijken! Wij zijn niet langer jullie sex-speeltjes! Wij zijn sterke onafhankelijke mannen en we eisen dat we serieus genomen worden!
Ja mooi hèquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef blublub het volgende:nueckvlees
iew..is dat een legging?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach joh![]()
.quote:500 Servlet Exception
javax.servlet.ServletException: Read timeout error null
*een hoop java code*
Whoeeeiiii!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Kheb een Mercedes SLK Cabrio voor de deur staan om te gebruiken
Zilvergrijs 8)
Ruilen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Zilvergrijs 8)
Mja, toch heb ik liever een klein Golfje of zo hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Zilvergrijs 8)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:16 schreef blublub het volgende:
wie is die meneer?
oh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]Pupje!!!!!!!
LOL nou je 't zegt.......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
zp lijkt ie wel een beetje op miss_bleu!
tis ook een grote autoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:32 schreef ajuu het volgende:
beetje GROOT die foto's
En zwaar 1375 kg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tis ook een grote auto
Luxe accesoires moet je bijbetalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Wordt die auto standaard geleverd met Pupje?
Kweenie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:25 schreef de_letter_J het volgende:
Beaver!
toch nog een bekende!! waar is de rest???
Ik zou me eerder afvragen of jij nieuw bent...quote:dagdag en hoi
goh, ik weet dat ik hier niet vaak kom, maar zijn er alleen maar nieuwe mensen nu?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:26 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik zou me eerder afvragen of jij nieuw bent...
quote:Geregistreerd op: zondag 17 november 2002 @ 19:08
ik was hier al bij nummero.... (*check*) 162 !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:26 schreef Weemz het volgende:
Ik zou me eerder afvragen of jij nieuw bent...
Ze zijn toch niet stiekum weer aan het meeten he... ik hoor dat altijd te laatquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
Kweenie..
Het zal toch niet?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet stiekum weer aan het meeten he... ik hoor dat altijd te laat![]()
Inderdaad, en ik kom altijd nét na zo'n meet onlinequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Het zal toch niet?!.
Alhoewel... die heaumeaux schijnen nogal meeterig te zijn..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef ajuu het volgende:
ze liggen gewoon allemaal te lurken!
Ik zou het niet weten.. ik ben niet zo meeterig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kom altijd nét na zo'n meet online
staat er binnenkort nog iets op het program?
Af en toe zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef ajuu het volgende:
ze liggen gewoon allemaal te lurken!
dat klinkt wel een heel klein beetje jaloers hoor..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:38 schreef ajuu het volgende:
ze liggen vast ergens op een stil plekje met elkaar te lurken
Een lurkmeet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
dat klinkt wel een heel klein beetje jaloers hoor..
zou je ook graag worden uitgenodigd voor het lurken?
nee, ik kan het heel goed alleen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
dat klinkt wel een heel klein beetje jaloers hoor..
zou je ook graag worden uitgenodigd voor het lurken?
Aan je handen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, ik kan het heel goed alleen.
ik mankeer toch niks aan mijn handen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
Een lurkmeet?.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:
nee, ik kan het heel goed alleen.
ik mankeer toch niks aan mijn handen?
hey Andyvie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:50 schreef Andyvie het volgende:
dag J
Ander onderwerp?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:57 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
hey Andyvie!
alles goed? Hoest met de liefde?
owjee, dat moet je ook niet doen hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:10 schreef Andyvie het volgende:
Ander onderwerp?Ik ben veel te snel van stapel gelopen geloof ik
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Wordt die auto standaard geleverd met Pupje?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
iew..is dat een legging?![]()
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een lurkmeet?.
even tussendoor, de gedichten waren super!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef andromeda1968 het volgende:
Die meeting zal waarschijnlijk een Deltaplan zijn.![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
OEH!! G_E!!!!
Meer details over de TvT jongen!!!
Achter de ruit van de TvT hing een poster van het regenboogfestival (gay festival dus in ehvn). Nergens in de straat, maar dus wel bij de TvT! Aan de BINNENkant voor de raam geplakt!
Hoi! paddyquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef paddy het volgende:
[..]
even tussendoor, de gedichten waren super!![]()
ik ben keileuk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:52 schreef G_E het volgende:
Ja, hoe zit dat nou eigenlijk met die meet. Komt er nou nog es wat van? Want mijn agenda is snel vol en zo leuk zijn jullie nou ook weer niet..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:23 schreef G_E het volgende:
Echt druk is het niet hè. Is iedereen soms aan het neuken?.
Betekent dit trouwens dat je binnen bent geweest en ook een bestelling bij 'm hebt opgenomen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
OEH!! G_E!!!!
Meer details over de TvT jongen!!!
Achter de ruit van de TvT hing een poster van het regenboogfestival (gay festival dus in ehvn). Nergens in de straat, maar dus wel bij de TvT! Aan de BINNENkant voor de raam geplakt!
En dan nog iedereen danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:26 schreef G_E het volgende:
Het had toch gekund..
Bewijs dat maar eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
Even ter informatie: Ik ben niet, ik herhaal, niet aan het nueken..
Nee ik stond bij hem op de hoek op de Mercedes te wachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:27 schreef G_E het volgende:
[..]
Betekent dit trouwens dat je binnen bent geweest en ook een bestelling bij 'm hebt opgenomen?. Moest-ie bij jullie ook zo blozen?
okay. dankje. dat wilde ik de hele tijd al weten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ik tiep nu toch? JA heeft geen toetsenbord in z'n hoofdeinde zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:50 schreef G_E het volgende:
[..]
Bewijs dat maar eens..
Jammer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ach, ik was toch al uitgekeken op het menu, dus ik zal er niet zo snel nog naar toe gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik stond bij hem op de hoek op de Mercedes te wachten
En de TvT was dicht, maar de poster viel op.
O my god!quote:Op woensdag 1 september 2004 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een Gmail account
Ik ookquote:Op woensdag 1 september 2004 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een Gmail account
Oooh hoe durf je beavje.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook.
quote:http://www.restaurantsalathai.nl/index.htm
WELKOM op de website van restaurant Sala Thai en Thais voor Thuis te E.
BIJ VRAGEN OF PROBLEMEN EMAIL ONS : info@restaurantsalathai.nl
mail maar even dat de foto van Xander het niet doetquote:Op woensdag 1 september 2004 00:33 schreef G_E het volgende:.
Gmail roeleertquote:Op woensdag 1 september 2004 00:30 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Oooh hoe durf je beavje.![]()
![]()
Truste Ang3lquote:Op woensdag 1 september 2004 00:37 schreef Ang3l het volgende:
van links naar rechts Pun/Preeda/Xander en Sutee
en dan doet de foto 't niet
Anyway, ik ga slapen
Ja, maar hij heet ook geen xander maar ruud ofzoiets. stond op de kassabonquote:Op woensdag 1 september 2004 00:37 schreef Ang3l het volgende:
van links naar rechts Pun/Preeda/Xander en Sutee
en dan doet de foto 't niet
tja, dan zit er niets anders op dan dat jij morgen je diner bij TvT gaat halen...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:40 schreef G_E het volgende:
Ja, maar hij heet ook geen xander maar ruud ofzoiets. stond op de kassabon
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, dan zit er niets anders op dan dat jij morgen je diner bij TvT gaat halen...
... en vergeet je camera niet
En al mijn vragen zijn eigenlijk al beantwoord door Ang3l.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:09 schreef G_E het volgende:
[..]
Ach, ik was toch al uitgekeken op het menu, dus ik zal er niet zo snel nog naar toe gaan..
Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabijquote:Op woensdag 1 september 2004 00:42 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat Gmail is?![]()
Woeii bedankt beavertje,quote:Op woensdag 1 september 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabij
formidabel weer lieverdquote:Op woensdag 1 september 2004 01:04 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Woeii bedankt beavertje,![]()
Nogmaals bedankt paddy.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:06 schreef paddy het volgende:
[..]
formidabel weer lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
I'm a blushing bud of innocencequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
chatlogs zijn niet toegestaan hier![]()
wat las je?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:56 schreef Semisane het volgende:
Mogge![]()
Zat ik in de metro naar mijn werk te lezen, ben ik zomaar het station waar ik moet overstappen voorbij gereden, zonder dat ik dit doorhad.....kreeg het pas door toen de metro al bijna bij z'n eind station was.
lekker boekje
welk boek?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:56 schreef Semisane het volgende:
Mogge![]()
Zat ik in de metro naar mijn werk te lezen, ben ik zomaar het station waar ik moet overstappen voorbij gereden, zonder dat ik dit doorhad.....kreeg het pas door toen de metro al bijna bij z'n eind station was.
lekker boekje
whoehoe bartjuh!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 12:04 schreef Cybart het volgende:
jeeeej
ik kwam net de radio edit die ik gemaakt had van de nieuwe DJ Jean tegen op een poolse website
(hij's trouwens ook al op een twentse provinciale zender ofzo geweest)
goeiemorgen nachtbrakerquote:Op woensdag 1 september 2004 13:00 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh swa's
En een hele goedemiddag voor Jerre natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2004 13:12 schreef Jerruh het volgende:
*zich onder de rest schaart dan enzo*
*tizmo belt*
nou al?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whoehoe bartjuh!!!!
me scooter is kaduuk, nu al.
draait die dan nog?????quote:Op woensdag 1 september 2004 13:11 schreef Markie-Mark het volgende:
en de rest ook natuurlijk![]()
Yeah straks eindelijk naar Harry Potter 3!!!!!!!!!!!
Ja in Utrecht nog welquote:Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou al?
[..]
draait die dan nog?????* armand van helden - my my my *
ja, ik reed weg en toen na 50 meter deed ie van "pruttelpruttelpruttel* en viel ie uit....quote:Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou al?
[..]
draait die dan nog?????* armand van helden - my my my *
dat is ook al snel danquote:Op woensdag 1 september 2004 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik reed weg en toen na 50 meter deed ie van "pruttelpruttelpruttel* en viel ie uit.....
nu moest ik met de trein en was ik20 minuten te laat op college.
hey mark!
ik dacht dat de dvd al weer over een maand ofzo zou uitkomen....quote:Op woensdag 1 september 2004 13:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja in Utrecht nog wel
Oeh die van Armand van Helden die ga ik dan es downloaden. Die zag ik al staan op een bepaalde site waar ik ook Joss Stone de nieuwe al vanaf geplukt heb
da's shit manquote:Op woensdag 1 september 2004 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik reed weg en toen na 50 meter deed ie van "pruttelpruttelpruttel* en viel ie uit.....
nu moest ik met de trein en was ik20 minuten te laat op college.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |