abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21629143
Vervolg op: [HOMO] 1020 - En Nog Lang Niet Nuchter

De H staat hier!

We houden ook nog ergens een meeting! . Als je wilt komen (en het komt steeds dichterbij), dan kun je er meer over lezen op
De derde Fok! HomoMeet komt eraan!! (deel 2)

Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
pi_21629293
Maarrrrreeehhhhh dat was wel weer erg depri van mij he

Het is heel raar, ik zit verder helemaal niet rond te dwalen of ben somber, voel me alleen raar wat dat betreft.

Kom, brenge me in de godesnaam eens wat afleiding
pi_21629374
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrrreeehhhhh dat was wel weer erg depri van mij he

Het is heel raar, ik zit verder helemaal niet rond te dwalen of ben somber, voel me alleen raar wat dat betreft.

Kom, brenge me in de godesnaam eens wat afleiding
Je hartje eens uitstorten kan nooit geen kwaad integendeel zelfs.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:42:55 #4
92354 Nuvole
feeling good
pi_21629375
Waxxer: gecondoleerd met je opa.
Wat betreft de keuze om wel of niet afscheid te nemen: ik zou het zelf niet meer doen, want degene die daar dan ligt is eigenlijk maar de helft (of nog minder misschien) van de persoon zoals je die gekend hebt. Ik vind een opbaring een beetje onwaardig eigenlijk, alsof het een bezienswaardigheid is. Ik weet ook wel dat het een dierbare is, misschien kun je gaan om een laatste eer te bewijzen als je toch nog iets wilt doen, zal ik maar zeggen.
Maar ik weet voor mezelf dat ik toch geen afscheid kan nemen van die persoon, de dood blijft heel vreemd en daar is gewoon tijd voor nodig om dat te verwerken.
De herinneringen blijven even goed bij je en ik vind het beter om me mijn grootouders/familieleden te herinneren zoals ze in leven waren en niet hoe ze opgebaard zijn.
Ik ben twee keer wel gegaan, een aantal jaren geleden, bij mijn opa en oma, maar zoals ik ze daar zag liggen, zo wil ik aan hen terugdenken. Dan houd ik het liever bij het beeld zoals ik hen echt gekend heb.
Only the good die young.
pi_21629420
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 om 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, ik dwaal af. Waar ik dus over dub, is: wil ik echt afscheid nemen zoals hij erbij ligt zeg maar, of wil ik hem gewoon in mijn herinnering houden zoals hij was, bewegend, levend en wel?

Nah, toch wat ingetypt

Het begint me allemaal veel meer bezig te houden dan ik aanvankelijk dacht. Het lijkt wel alsof ik het nu pas echt begin te beseffen
.

Het is iets wat je voor je zelf moet uitmaken. Dat lijkt logisch, maar soms is de druk van familie wel erg groot om te kijken.

Met mijn grootmoeder ging het na een aantal herseninfarcten sterk achteruit, waarbij ze ook helemaal veranderde door een verlamd gezicht enzo. Ik heb haar toen niet meer gezien, bewust, omdat ik graag haar wilde herinneren als een vitale dame op leeftijd. Toen ze dood was heb ik haar wel gezien, maar ze leek toen zo weinig meer op hoe ze eerst was, dat dat beeld niet bij me is blijven hangen.

Dus, als je opa wilt herinneren zoals hij eerst was, dan zou ik niet gaan kijken.

Sterkte, in ieder geval. .
pi_21629559
Waxxer doe wat je gevoel je ingeeft
Echt je door niemand leiden!
Sterkte!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:51:52 #7
92354 Nuvole
feeling good
pi_21629568
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef G_E het volgende:

[..]

.

Het is iets wat je voor je zelf moet uitmaken. Dat lijkt logisch, maar soms is de druk van familie wel erg groot om te kijken.

Met mijn grootmoeder ging het na een aantal herseninfarcten sterk achteruit, waarbij ze ook helemaal veranderde door een verlamd gezicht enzo. Ik heb haar toen niet meer gezien, bewust, omdat ik graag haar wilde herinneren als een vitale dame op leeftijd. Toen ze dood was heb ik haar wel gezien, maar ze leek toen zo weinig meer op hoe ze eerst was, dat dat beeld niet bij me is blijven hangen.

Dus, als je opa wilt herinneren zoals hij eerst was, dan zou ik niet gaan kijken.

Sterkte, in ieder geval. .
Ik ben het dus ook met G_E eens.
Ik herinner me de persoon ook het liefst zoals hij of zij was, maar het blijft altijd iets wat je voor jezelf moet bepalen wat jou het beste lijkt.
Only the good die young.
pi_21629637
Dankjulliewel

Ik neig er toch naar idd, niet te gaan kijken.... Toen ik hem voor het laatst zag, woensdagavond, zou hij dus de volgende dag een onderzoek krijgen dat riskant zou zijn. Dus ik zeg "heel veel sterkte he morgen, kom op! Laat zien dat u een echte H.B. XXXX bent!" ik heb nl dezelfde initialen als mijn opa, dus hij lachen, voor zover dat er nog uitkwam en toen ben ik gegaan. En dat vind ik best een leuke herinnering, om hem niet met heeelll veel toestanden aan zijn lijf te hebben gezien (op drie slangetjes na), met een lachje. Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).

Ik ben heeeeeellll erg blij dat ik gegaan ben
pi_21629881
Het is misschien een heel rare vergelijking, maar ik heb hetzelfde gedaan met de kat. Wij hadden dus twee poezen eerder, en eentje is vorig jaar doodgegaan. Hij was 13 en dus eigenlijk in mijn ontwikkeling van jongetje tot, naja.... *kuch* volwassene was die kat er dus steeds. Ik herinner mij die kat als heel nieuwsgierig, ondeugend, altijd aan het omtdekken maar ook altijd in de buurt van thuis. En het miauwen als hij vleesjes kreeg enz.
Toen was hij dus weggelopen en hebben we ons de tering gezocht. Ik lag 's ochtends nog in bed toen mijjn vader hem opeens vond onder een struik in de tuin. Toen heb ik dus ook niet gekeken om dezelfde redenen die ik nu aangeef om niet te kijken.
Ik heb liever leuke herinneringen, dan dat ik naar iets levenloos aankijk. Mijn opa was levendig, je zou hem echt never ever 85 hebben gegeven. Het lijkt me heel raar.
pi_21629887
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel

Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).

klinkt als een toffe opa.

sterkte, waxxer
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:09:16 #11
92354 Nuvole
feeling good
pi_21630022
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel

Ik neig er toch naar idd, niet te gaan kijken.... Toen ik hem voor het laatst zag, woensdagavond, zou hij dus de volgende dag een onderzoek krijgen dat riskant zou zijn. Dus ik zeg "heel veel sterkte he morgen, kom op! Laat zien dat u een echte H.B. XXXX bent!" ik heb nl dezelfde initialen als mijn opa, dus hij lachen, voor zover dat er nog uitkwam en toen ben ik gegaan. En dat vind ik best een leuke herinnering, om hem niet met heeelll veel toestanden aan zijn lijf te hebben gezien (op drie slangetjes na), met een lachje. Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).

Dat lijkt mij ook een waardige en goede herinnering aan je opa zoals hij was.
Sterkte de komende week met de begrafenis en met de verwerking.
Only the good die young.
pi_21630026
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef paddy het volgende:
Waxxer doe wat je gevoel je ingeeft
Echt je door niemand leiden!
Sterkte!
Hoi! paddy

Mja die beslissing heb ik 9 jaar geleden ook zelf gedaan toen ik mijn eerste vriend Stan verloren heb hij leed aan Darmkanker en heb besloten om te gaan kijken, dit heb ik ook voor mijn vader gedaan 4 jaar geleden mijn vader had Longkanker en heb geen spijt dat ik ben gaan kijken.
Het is inderdaad "doe wat je gevoel je ingeeft"
Zo meer wil ik over dit niet meer praten sorry maar het doet mij nog te veel hartpijn en verdriet van het verlies.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_21630105
Lieve Waxje,

Zoals al eerder is gezegd, de keuze ligt bij jou.
Ik persoonlijk ben nooit naar een opbaring geweest. Zelfs niet van m'n vader.
Ik heb hem een week voor dat hij overleed gezien en ben daarna bewust niet meer op bezoek gegaan omdat hij snel achteruit ging en ik wist dat als ik naar hem toe zou gaan, ik voor altijd dat beeld op m'n netvlies zou hebben van mijn vader die met veel pijn in een ziekenhuisbed ligt. Het is erg moeilijk geweest en natuurlijk heb ik vaak gedacht "was ik toch maar gegaan" maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het niet heb gedaan. Ik herinner hem nu zoals hij altijd was, niet zoals hij op het eind er aan toe was.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_21630160
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:09 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hoi! paddy

Mja die beslissing heb ik 9 jaar geleden ook zelf gedaan toen ik mijn eerste vriend Stan verloren heb hij leed aan Darmkanker en heb besloten om te gaan kijken, dit heb ik ook voor mijn vader gedaan 4 jaar geleden mijn vader had Longkanker en heb geen spijt dat ik ben gaan kijken.
Het is inderdaad "doe wat je gevoel je ingeeft"
Zo meer wil ik over dit niet meer praten sorry maar het doet mij nog te veel hartpijn en verdriet van het verlies.
Lieverd Ik vind het erg voor je.
Ik heb nu onderhand van vier dierbaren afscheid moeten nemen, waaronder 3 kinderen.
Ik heb bij 2 kinderen gekeken en bij mijn moeder.
Denk aan je lieverd En ook aan......
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_21630219
Ooohhh dankjulliewel voor jullie steun! Ik dacht, als ik er hier over begin ben ik zo'n topic-killer enz. Maar ik denk idd dat ik maar niet ga. Ik was zoooo geshockeerd van de vriendin van mijn opa, dat was vreselijk om te zien, hoe iemand lag te lijden. Een paar dagen later was ze ook overleden. Ik heb haar in een flits gezien toen ze in de kist lag, maar wendde al gauw mijn hoofd was, want dat was niet de vrouw die ik me herinnerde. Mijn oma heb ik niet bewust ziek gezien, toen was ik vier. Mijn opa heeft zowel mijn oma als zijn vriendin allebei tot het einde toe verzorgd.

Als ik al ga, is het hoogstens om ooms en tantes even te zien, voor de begrafenis woensdag is...
pi_21630482
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Lieverd Ik vind het erg voor je.
Ik heb nu onderhand van vier dierbaren afscheid moeten nemen, waaronder 3 kinderen.
Ik heb bij 2 kinderen gekeken en bij mijn moeder.
Denk aan je lieverd En ook aan......
Bedankt lieverd

De ene persoon verwerkt het innerlijk zoals ik en de andere kan er over praten zoals Waxxer wat opzich zéér possitief is.

Ik wens je nog veel sterkte toe Waxxer.

paddy mijn e-mail doet het weer niet maar dit maal ligt de fout bij de server ze zijn een onderhoud aan het doen
pi_21630588
Ja maar nogmaals, het is mijn opa en ik had geen innige band met hem en zag hem niet vaak hoor maar toch..... Een ouder op jonge leeftijd of een kind verliezen, dat lijkt me vreselijk.... echt heel erg... en heel zwaar om te verwerken.
Maargoed, ik ga maar eens slapen dan....

Nogmaals bedankt voor jullie steun en dan hoop ik morgen weer wat vrolijke dingen aan te kunne snijden te kunnen aansnijden naja, over wat leukere dingen te beginnen dan dit

Slaap lekker
pi_21630643
Waar ik nog steeds helemaal van kan worden, is hoe de familie na de dood van een grootvader- of moeder zich stort op de erfenis. Ook al staat er in het testament dat een schilderij naar een museum toe moet, is er toch weer een hebberige aangetrouwde kuthoer van een tante die vind dat dat schilderij beter aan haar muur kan hangen. .

Wat dus één van de redenen is dat ik met het overgrote deel van mijn familie niets meer te maken wil hebben. .
pi_21630683
Of erfstukken die plotseling zomaar spontaan 'verdwijnen'. .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_21630764
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Ja!

Het lijk van mijn oma was nog niet afgekoeld, of ik vroeg me af waar opeens dat zilveren 17e eeuwse dingetje was gebleven. De kleptomane tante die het zichzelf had toegeëigend wist te vertellen dat mijn oma dat haar een paar weken terug had beloofd. En de rest van de familie is dan te sprakeloos en geschokt om er iets van te zeggen. De graftrut. .
pi_21630818
Oh, gelukkig doet mijn familie dat (tot nu toe) niet, maar ik HEB zo mijn ideeen bij bepaalde mensen idd...... naja, dat zal blijken, de komende dagen/weken. Mijn vader doet iig het zakelijke gedeelte. Maar er is bijv ook een redelijk nieuwe auto (een best luxe renault clio van een paar jaar oud) en natuurlijk foto's enz enz enz. En schilderijen idd. Naja, misschien wordt er geloot of iig goed overlegd.
Maar dat is mijn zorg gelukkig niet, en zo'n innig contact hebben we met niemand van de familie.

Nou, ik ben horizontaal nu
pi_21630848
En iedereen is trouwens alleen maar verbaasd over de best vreemde gang van zaken omtrent de behandeling enz, hij kreeg dinsdag pas een infuus bijvoorbeeld en opeens ging er van alles mis. Morgen wordt er ook onderzocht waaraan hij precies is overleden.
pi_21630872
En het was nog erger. Ik wilde graag als aandenken een heel blij jaren 50 kookwekkertje hebben, in zo'n baby-blauw kleur, omdat ik daar als klein G_E-tje eindeloos had mee zitten spelen. Opwinden, luisteren naar het getikkel en dat vrolijk kirrend als-ie begon te rinkelen.

Echt, dat ding is niks waard, maar omdat ik dat graag wilde hebben, werd mijn tante argwanend, of dat misschien niet een kostbaar duur design ding was wat ik heel sneaky wilde inpikken. .
pi_21630898
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Oh, gelukkig doet mijn familie dat (tot nu toe) niet, maar ik HEB zo mijn ideeen bij bepaalde mensen idd...... naja, dat zal blijken, de komende dagen/weken. Mijn vader doet iig het zakelijke gedeelte. Maar er is bijv ook een redelijk nieuwe auto (een best luxe renault clio van een paar jaar oud) en natuurlijk foto's enz enz enz. En schilderijen idd. Naja, misschien wordt er geloot of iig goed overlegd.
Maar dat is mijn zorg gelukkig niet, en zo'n innig contact hebben we met niemand van de familie.

Welterusten Waxxer en slaap zacht.
pi_21630919
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker
pi_21630946
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef G_E het volgende:

[..]

Ja!

Het lijk van mijn oma was nog niet afgekoeld, of ik vroeg me af waar opeens dat zilveren 17e eeuwse dingetje was gebleven. De kleptomane tante die het zichzelf had toegeëigend wist te vertellen dat mijn oma dat haar een paar weken terug had beloofd. En de rest van de familie is dan te sprakeloos en geschokt om er iets van te zeggen. De graftrut. .
Zo is de diamanten verlovingsring van mijn oma na haar overlijden ook spontaan verdwenen. Pas 9 jaar later (bij de herdenkingsdienst van mijn vader) zagen we die ring weer terug. Maar dan aan de hand van mijn tante. .
pi_21630955
Slaap lekker Waxje! .
pi_21631012
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Zo is de diamanten verlovingsring van mijn oma na haar overlijden ook spontaan verdwenen. Pas 9 jaar later (bij de herdenkingsdienst van mijn vader) zagen we die ring weer terug. Maar dan aan de hand van mijn tante. .
Die tantes.... . Ik zou daar graag eens levend cluedo mee willen spelen. .
pi_21631080
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:
En iedereen is trouwens alleen maar verbaasd over de best vreemde gang van zaken omtrent de behandeling enz, hij kreeg dinsdag pas een infuus bijvoorbeeld en opeens ging er van alles mis. Morgen wordt er ook onderzocht waaraan hij precies is overleden.
Ik hoop voor jullie aan een natuurlijke dood, want anders wordt het rouwproces alleen moeilijker
pi_21631099
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
De zus van mijn overleden vriend Stan is GVD met 200.000 gulden gaan lopen.
pi_21631110
Als ik dit zo hoor, heb ik eigenlijk niet eens zo'n slechte familie.
pi_21631162
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:54 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

De zus van mijn overleden vriend Stan is GVD met 200.000 gulden gaan lopen.
Tja, dan heeft ze jullie relatie dus ook niet serieus genomen? Hoe kan ze aan die 200.000 gulden komen?t.kk. ....
pi_21631167
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:55 schreef paddy het volgende:
Als ik dit zo hoor, heb ik eigenlijk niet eens zo'n slechte familie.
Ben blij voor je paddy

maandag 30 augustus 2004 @ 00:59:49 #34
92354 Nuvole
feeling good
pi_21631188
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:43 schreef G_E het volgende:
En het was nog erger. Ik wilde graag als aandenken een heel blij jaren 50 kookwekkertje hebben, in zo'n baby-blauw kleur, omdat ik daar als klein G_E-tje eindeloos had mee zitten spelen. Opwinden, luisteren naar het getikkel en dat vrolijk kirrend als-ie begon te rinkelen.

Echt, dat ding is niks waard, maar omdat ik dat graag wilde hebben, werd mijn tante argwanend, of dat misschien niet een kostbaar duur design ding was wat ik heel sneaky wilde inpikken. .
Liev!

Heb je het wekkertje nou uiteindelijk wel gekregen, of heeft tante Cruella (typisch geval van zoals de waard is.....) dat zelf argwanend als ze was ingepikt?
En blijkbaar zijn er in iedere familie wel een aantal van die wispelturige tantes aanwezig, die zich op zulke momenten onuitstaanbaar en harteloos kunnen gedragen.
Only the good die young.
pi_21631286
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:49 schreef G_E het volgende:

[..]

Die tantes.... . Ik zou daar graag eens levend cluedo mee willen spelen. .
Het was G_E in de bibliotheek met de kandelaaar!
pi_21631473
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Tja, dan heeft ze jullie relatie dus ook niet serieus genomen? Hoe kan ze aan die 200.000 gulden komen?t.kk. ....
Stan was 2 maanden voor zijn overlijden met mij naar de bank geweest in roosendaal en hij heeft 200.000 gulden cash afgehaald de helft van zijn spaarrekening die andere 200.000 gulden heeft hij op de bank laten staan voor zijn zus en volledig op haar naam laten zetten die 200.000 gulden hebben we bij ons thuis in de kluis gelegd zijn zus woonde bij ons in en kende de cijfercode van de kluis omdat zij ook persoonlijke dingen van haar zoals juwelen in onze kluis liggen had ik heb Stan tot zijn laatste adem bij me gehouden en is in mijn armen gestorven hoe en wanneer ze alles uit de kluis genomen heeft weet ik niet maar ik ben het dus wel kwijt zelfs zijn juwelen ter waarde van 50.000 gulden.
pi_21631495
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:59 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Liev!
.

Wat voor iemand is dat toch, die Nuvole, vraag ik me dan af.
quote:
Heb je het wekkertje nou uiteindelijk wel gekregen,
Maar natuurlijk. .
pi_21631562
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:18 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Stan was 2 maanden voor zijn overlijden met mij naar de bank geweest in roosendaal en hij heeft 200.000 gulden cash afgehaald de helft van zijn spaarrekening die andere 200.000 gulden heeft hij op de bank laten staan voor zijn zus en volledig op haar naam laten zetten die 200.000 gulden hebben we bij ons thuis in de kluis gelegd zijn zus woonde bij ons in en kende de cijfercode van de kluis omdat zij ook persoonlijke dingen van haar zoals juwelen in onze kluis liggen had ik heb Stan tot zijn laatste adem bij me gehouden en is in mijn armen gestorven hoe en wanneer ze alles uit de kluis genomen heeft weet ik niet maar ik ben het dus wel kwijt zelfs zijn juwelen ter waarde van 50.000 gulden.
Knap frustrerend dus.
Nooit weer een familielid erbij in huis dus.
Ik zelf wil niet eens iets hebben wanneer er ruzie om komt
Ik moest er niet aan denken dat mij dit zou gebeuren
Maar nu moet ik zeggen dat ik mij dit tot nu toe niet voor kan stellen dat dit mij überhaupt zou overkomen.
Iedereen die ik ken houd van mij, en zal mij dit nooit aan doen.
Ben ik echt van overtuigd.
En zouden ze zich toch zo iets in hun hoofd halen, nu ja het zal nooit veel zijn, zolang ik mijn kinderen maar heb.
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:34:28 #39
92354 Nuvole
feeling good
pi_21631664
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:19 schreef G_E het volgende:

[..]

.

Wat voor iemand is dat toch, die Nuvole, vraag ik me dan af.
[..]

Maar natuurlijk. .

Ik zag het al helemaal voor me...

En ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje herkende.
Bij mijn opa en oma zat er een kookwekker vastgeplakt op een keukenkast en ik vond het ook geweldig om daar een draai aan te geven en dan snel weg te rennen om dan even later de familie in de keuken te laten schrikken. En opa deed dan alsof ie boos was natuurlijk, maar eigenlijk hield ie zelf ook wel van een grapje.
Of water in zijn glaasje doen als ie om 'n jonge klare vroeg, dat vonden we ook prachtig.
Only the good die young.
pi_21631714
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:25 schreef paddy het volgende:

[..]

Knap frustrerend dus.
Nooit weer een familielid erbij in huis dus.
Ik zelf wil niet eens iets hebben wanneer er ruzie om komt
Ik moest er niet aan denken dat mij dit zou gebeuren
Maar nu moet ik zeggen dat ik mij dit tot nu toe niet voor kan stellen dat dit mij überhaupt zou overkomen.
Iedereen die ik ken houd van mij, en zal mij dit nooit aan doen.
Ben ik echt van overtuigd.
En zouden ze zich toch zo iets in hun hoofd halen, nu ja het zal nooit veel zijn, zolang ik mijn kinderen maar heb.
Wel lieverd dat zou ik nu mijn ergste vijand niet toewensen.

pi_21631719
Toen ik nog een heel klein beavje was met blonde krullen , heel lang geleden (vorige eeuw ergens), toen speelde ik altijd met een kartonnen doos en een afwasborstel. .
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:40:59 #42
92354 Nuvole
feeling good
pi_21631757
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
Toen ik nog een heel klein beavje was met blonde krullen , heel lang geleden (vorige eeuw ergens), toen speelde ik altijd met een kartonnen doos en een afwasborstel. .
Je wilde al vroeg heel graag bij de drumband?
Of heb je een tic voor afwassen? Want dat laatste kan nog wel eens handig zijn in het dagelijks leven.
Only the good die young.
pi_21631854
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:40 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Je wilde al vroeg heel graag bij de drumband?
Of heb je een tic voor afwassen? Want dat laatste kan nog wel eens handig zijn in het dagelijks leven.
Geen van beide.

Het is uiteindelijk toch nog redelijk goed gekomen met me. Nou ja, dat ligt aan wie je het vraagt denk ik. .
pi_21631892
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
Vorige eeuw dat klinkt zo lang hé
pi_21632087
Ik ga naar mijn bedje toe.

Sleep tight everybody and sweet dreams.
pi_21632971
'morge

Duty calls enzo ...
Huh!?
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:55:25 #47
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_21634676
* semisane gaat over 3 weken zeer waarschijnlijk vertoeven in een 6-sterren hotel in Parijs
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:10:49 #48
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_21634909
Valt er hier nog wat te ehm... euh... beleven?
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_21635493
mijn vader was nog maar net begraven (2 maanden geleden) of een oom greep al naar mijn vaders telefoonverzameling..."ja ik dacht anders komt het maar in verkeerde handen"

ja, ooms kunnen er ook wat van.

ik vind het ookw el weer grappig om te zien hoe mensen zich zo laten kennen.
pi_21635531
Hallo allemaal
Nog gecondoleerd Wax...

>> Ik vind rijexamen niet leuk...
pi_21635827
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:48 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze foto genomen?
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:11:47 #53
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21636093
zooo, eerste colleges gehad!!!! en zo direct weer!
put
your
clothes
on!
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:01:13 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21637122
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:11 schreef Jerruh het volgende:
zooo, eerste colleges gehad!!!! en zo direct weer!
Ik neem aan dat deze post de juiste voorkennis vereist, want zo klinkt het een beetje sletterig
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:06:15 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21637218
Late reactie na het teruglezen van de topics: Gecondoleerd nog Waxx
L'Amour menaçant:
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:08:34 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21637258
Ik ben iets te vroeg vertrokken zie ik wel:

Barcelona stemt in met naaktlopen op straat

Uitgegeven: 30 augustus 2004 12:53

BARCELONA - Liefhebbers van nudisme zijn in de Spaanse autonome regio Catalonië niet langer uitsluitend op naaktstranden aangewezen. Het gemeentebestuur van Barcelona heeft besloten nudisme op de openbare weg toe te staan.

Barcelona heeft het besluit genomen op initiatief van twee Spaanse organisaties ter bevordering van het nudisme, Addan en Aleteia. Just Roca toonde zich namens de twee organisaties in de maandageditie van de Catalaanse krant El Periódico in zijn nopjes over de maatregel. Hij sprak van "een wereldprimeur". Verder zei Roca te hopen dat het besluit bijdraagt aan het bereiken van een wereldwijd respect voor het nudisme.

In een brochure waarop onder meer het logo van de gemeente Barcelona is afgebeeld, wordt onder de aandacht gebracht dat naaktlopen in Barcelona voortaan ook op de openbare weg is toegestaan. Het is de bedoeling de brochure in het Engels en Frans te vertalen om het nudisme onder toeristen te bevorderen.
L'Amour menaçant:
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:10:14 #57
81202 blublub
snob and a half
pi_21637289
gecondoleerd waxxje

kut. ik ben de sleutel kwijt van het huis waar ik zometeen in moet werken. kan zijn dat ze t terug hadden gevraagd voor de vakantie voor degene die voor de cavias en planten zou zorgen ofzo maar dat weet ik niet zeker meer. kut
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:22:33 #58
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21637558
en toen moest ik toch nog aan de slag...

vanavond, woensdag en donderdag nog even wat beats laten knallen
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:49:02 #59
83380 WAik
lurking for life
pi_21638149
mogguh!

en toen zag ik de review van andromeda: sorry hoor, maar dit slaat als een slappe lul op een drumstel. waarom moet ten alle tijde religie de grond in getrapt worden door mensen die er totaal geen flauw benul van hebben maar gewoon alle demagogische borrelpraat erover nakauwen? slecht dat ze bij fok! niet eisen dat er eerst is ingelezen of dat iemand verstand van zaken heeft. dit artikel is gewoon haat- & intolerantievergrotend...
altijd wordt er weer gezeken over christenen en moslims, terwijl er ook veel goede ervaringen mee zijn en gelovigen een groot deel van de hulpverlening hier in nederland en in de derde wereld doen. om maar iets te noemen. tolerantie van de overgrote meerderheid van de christenen naar ongelovigen is er allang, nu andersom nog

[edit] linkje: Oorsprong van alle religie is angst [/edit]
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:11:40 #60
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21638588
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:49 schreef WAik het volgende:
mogguh!

en toen zag ik de review van andromeda: sorry hoor, maar dit slaat als een slappe lul op een drumstel. waarom moet ten alle tijde religie de grond in getrapt worden door mensen die er totaal geen flauw benul van hebben maar gewoon alle demagogische borrelpraat erover nakauwen? slecht dat ze bij fok! niet eisen dat er eerst is ingelezen of dat iemand verstand van zaken heeft. dit artikel is gewoon haat- & intolerantievergrotend...
altijd wordt er weer gezeken over christenen en moslims, terwijl er ook veel goede ervaringen mee zijn en gelovigen een groot deel van de hulpverlening hier in nederland en in de derde wereld doen. om maar iets te noemen. tolerantie van de overgrote meerderheid van de christenen naar ongelovigen is er allang, nu andersom nog

[edit] linkje: Oorsprong van alle religie is angst [/edit]
hmm mjwa, sowieso is het moeilijk om over het christendom of religies in het algemeen iets te zeggen. maar ik ben het er ook niet mee eens hoor. maar ik zeg wel dat tolerantie vanuit geloven niet echt allang er is, ik denk zelfs dat ie er nog niet helemaal is.
put
your
clothes
on!
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:23:06 #61
81202 blublub
snob and a half
pi_21638804
wat Jerruh zegt
pi_21638890
.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:37:11 #63
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_21639095
Discussies tussen gelovigen en niet-gelovigen hou je altijd. Daar is niets tegen te beginnen. Zelf heb ik niets tegen religie an sich. Zoals Waik terecht opmerkt doen veel gelovigen vrijwilligerswerk, komen op voor de zwakkeren etc. En dat is goed. Ik heb echter wel een probleem met georganiseerde, dogmatische religie. Voor mijn gevoel maken ze gebruik van de zwakheden van mensen, en denken vanuit een misplaatst superioriteitsgevoel. Het overgrote deel van de samenleving ziet alleen maar dat gedeelte.

Als iemand gelooft en er steun uit haalt... wat is daarop tegen? Niets toch... Moet ieder voor zichzelf weten. Zolang beide kampen elkaar maar respecteren, en daar schort het aan beide kanten helaas aan *uit eigen ervaring spreekt*. Ik ben zelf niet (meer) gelovig en dat wordt door een groot gedeelte van m'n familie niet in dank afgenomen, en dat heb ik helaas moeten voelen tijdens de begrafenis van m'n opa, twee weken geleden.

Niemand heeft de waarheid in pacht. Zelf denk ik dat er geen God is. Ik geloof in ratio, actie en reactie, oorzaak en gevolg. Dat mensen een goddelijk iets zien in de natuur is prima. Maar zeg dan niet dat het ook zo is. Het heet niet voor niets geloof .

Voor mij is het beste geloof het geloof in mezelf en de mensen om me heen. Scheelt een hoop gedoe...

Zo, dat was mijn serieuze bijdrage voor vandaag in het ONZ forum

*kuch
pi_21639261

Opeens een discussie!

Vrijwilligerswerk wordt ook gedaan door niet-gelovigen tolerantie kan ook komen uit mensen die niet gelovig zijn
Wat ik vaak zie, is dat een religie vaak een mens remt in het zichzelf zijn, doordat veel zaken taboe zijn, waaronder ook gedragingen enz enz enz. Daarom ben ik sowieso niet kerkelijk, maar of er een God is, of iets dat er op lijkt - daar ben ik spiritueel nog lang niet uit
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:53:53 #65
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_21639482
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:44 schreef Waxxer het volgende:

Opeens een discussie!

Vrijwilligerswerk wordt ook gedaan door niet-gelovigen tolerantie kan ook komen uit mensen die niet gelovig zijn
Wat ik vaak zie, is dat een religie vaak een mens remt in het zichzelf zijn, doordat veel zaken taboe zijn, waaronder ook gedragingen enz enz enz. Daarom ben ik sowieso niet kerkelijk, maar of er een God is, of iets dat er op lijkt - daar ben ik spiritueel nog lang niet uit
Ook hier valt niets tegenin te brengen. Dat is de reden dat ik de georganiseerde/dogmatische religie noemde. Ik ken zat gelovigen die met beide benen op de grond staan en voor zichzelf denken. Die hebben ook geen enkele moeite met het feit dat ik atheïst en homo ben. Daarentegen ken ik er ook genoeg die de dominee voor hen laten denken. Maar goed, as I said: je komt er toch niet uit. Religie raakt veel mensen in hun diepste wezen, het is vaak de zin voor hun bestaan. Dan kun je heftige reacties verwachten toch? Niemand vind het leuk om hun funderingen onder hun voeten vandaan geschopt te zien worden...

Maar voor de geïnteresseerden: Lees eens de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie van Dan Brown. Quite nice
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:25:07 #66
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21640213
eindelijk is het knagende gevoel van "ik vergeet iets" omgeslagen in iets anders... of beter gezegd, nu pas weet ik wat het precies is... paniek. Mijn stress-levels zijn de afgelopen week omhoog geschoten dat ik nu constant op het randje van een "anxiety-attack" zit.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:39:19 #67
83380 WAik
lurking for life
pi_21640529
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
eindelijk is het knagende gevoel van "ik vergeet iets" omgeslagen in iets anders... of beter gezegd, nu pas weet ik wat het precies is... paniek. Mijn stress-levels zijn de afgelopen week omhoog geschoten dat ik nu constant op het randje van een "anxiety-attack" zit.
en waarom is dat?
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:41:25 #68
83380 WAik
lurking for life
pi_21640568
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:53 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Ook hier valt niets tegenin te brengen. Dat is de reden dat ik de georganiseerde/dogmatische religie noemde. Ik ken zat gelovigen die met beide benen op de grond staan en voor zichzelf denken. Die hebben ook geen enkele moeite met het feit dat ik atheïst en homo ben. Daarentegen ken ik er ook genoeg die de dominee voor hen laten denken. Maar goed, as I said: je komt er toch niet uit. Religie raakt veel mensen in hun diepste wezen, het is vaak de zin voor hun bestaan. Dan kun je heftige reacties verwachten toch? Niemand vind het leuk om hun funderingen onder hun voeten vandaan geschopt te zien worden...

Maar voor de geïnteresseerden: Lees eens de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie van Dan Brown. Quite nice
dat van die dominee-volgende mensen valt wel mee. maar als ik die tegen kom (zoals zonet mijn huisbazin, die begon te zeiken over het aantal kratten bier ) krijg ik enorme jeuk
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:45:53 #69
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_21640658
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:41 schreef WAik het volgende:

[..]

dat van die dominee-volgende mensen valt wel mee. maar als ik die tegen kom (zoals zonet mijn huisbazin, die begon te zeiken over het aantal kratten bier ) krijg ik enorme jeuk
Helaas heb ik ervaring met 'dat soort mensen', maar goed... 't is niet overal zo natuurlijk. Heb ook wat gecharcheerd neergezet he
pi_21642294
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:45 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Helaas heb ik ervaring met 'dat soort mensen', maar goed... 't is niet overal zo natuurlijk. Heb ook wat gecharcheerd neergezet he
En heeft Sunman al kaartjes voor Sirenia in 013?
pi_21644782
Wat een stilte zeg hier
pi_21644906
ploef
pi_21645215
Poeh. De discussie hierboven is volgens mij echt al 890 keer gevoerd...
pi_21645248
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:10 schreef Cazman het volgende:
ploef
Laat je dit topic ontploffen?
pi_21645350
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:23 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Laat je dit topic ontploffen?
Jah omdat de discussie al 890 keer is gevoerd!!.
pi_21645449
Hello everybody. laten we eens ambiance maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door andromeda1968 op 30-08-2004 20:47:43 ]
pi_21645984
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Hello everybody. [afbeelding]
Zozo jij hebt er zin in !
O ja
Why do people value me younger than I am?
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:50:44 #78
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21646050
en een nieuwe held is geboren!!!! .
put
your
clothes
on!
pi_21646085
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:48 schreef freek_mst het volgende:

[..]

Zozo jij hebt er zin in !
O ja
Hoi! freek

Beter zin dan geen zin zeg ik, let's party.
pi_21646146
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:50 schreef Jerruh het volgende:
Hola! Jerruh

Waar! waar! waar!
pi_21646199
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:50 schreef Jerruh het volgende:
Hey
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:57:33 #82
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21646251
.
fartman!!!! tududududud!!!!
put
your
clothes
on!
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:01:33 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21646371
Het is dat deze meneer meespeelt.......

,,, anders zette ik nu de film af (DRIVEN)
L'Amour menaçant:
pi_21646450
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:01 schreef Ang3l het volgende:
Het is dat deze meneer meespeelt.......

[afbeelding]

,,, anders zette ik nu de film af (DRIVEN)
Hoi! Ang3l
Woeii ik zou die film 3 keer bekijken als ik van jou was.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:34:43 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21647270
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:04 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hoi! Ang3l
Woeii ik zou die film 3 keer bekijken als ik van jou was.
De film zuigt verder een beetje... maar de mannen maken het weer goed.
Een andere speler:

L'Amour menaçant:
pi_21647594
Wat is het rustig hier. .
pi_21647641
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een andere speler:

[afbeelding]
pi_21647783
quote:

[..]

Een andere speler:

[afbeelding]
Die wil ik wel eens voorgeschoteld krijgen.
pi_21647819
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Hola paddy

Todo bien?
pi_21647946
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef G_E het volgende:
Wat is het rustig hier. .
Dat ben ik nou eens helemaal met je eens!
pi_21647989

.
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:10:50 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21648274
Teddybear Sthlm is de megahit op 3FM deze week!
Tedybear roeleerde echt enorm zwaar op Lowlands!
L'Amour menaçant:
pi_21648397
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:55 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hola paddy

Todo bien?
Redelijk hoor
Met jou ook?
pi_21648450
quote:

[..]

Een andere speler:

[afbeelding]
hierzie ik tenminste uitstraling!!
pi_21648777
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Redelijk hoor
Met jou ook?
Ja lieverd alles prima.
ik heb je om exact te zijn om 20:45 een mailtje gestuurt heb je al verkregen?
pi_21649082
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:28 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ja lieverd alles prima.
ik heb je om exact te zijn om 20:45 een mailtje gestuurt heb je al verkregen?
neej
pi_21649173
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:40 schreef paddy het volgende:

[..]

neej
Ik zal je hem meteen terugsturen
pi_21651300
Amerikaanse Lesbians vechten terug

http://flem.keenspace.com/d/20000926.html
pi_21651360
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:43 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ik zal je hem meteen terugsturen
Nog niets ontvangen
pi_21651400
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:55 schreef Cazman het volgende:
[afbeelding]
pi_21651775
'tis een link
pi_21652009
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:58 schreef paddy het volgende:

[..]

pi_21653054
pi_21653220
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
Nou daar kan wat in ja. !
pi_21653652
Ik zal maar eens gaan slapen

Trusten beaver truste iedereen
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 06:20:09 #106
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21654420
het is te vroeg!

ik moet direct gaan werken!

en ik kijk naar buiten en wat zie ik... het is donker... de herfst begint zich alweer in te zetten!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 07:55:56 #107
83380 WAik
lurking for life
pi_21654619
tja, ik heb college om half 9. ook leuk
pi_21654703
ik moet werken om 11
Huh!?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 08:34:00 #109
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_21654754
Ja ook hoi
pi_21656875
hoi
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:13:05 #111
81202 blublub
snob and a half
pi_21657998
*snotter*

[ Bericht 12% gewijzigd door blublub op 31-08-2004 12:34:01 ]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:34:38 #112
81202 blublub
snob and a half
pi_21658470
hallo zeg, de vakantie is voorbij, nu mag t topic wel weer gaan lopen hoor, op zich
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:41:00 #113
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21658629
* nog vakantie heb
pi_21658747
*fokken op werk*
heeerlijk
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:46:40 #115
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21658764
ik had dat beertje van je zondag nog op tv gezien
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:46:50 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21658770
Pauze... brood vergeten
*zojuist gekocht stokbroodje eiersalade, komkommer en bacon oppeuzel*
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:52:55 #117
81202 blublub
snob and a half
pi_21658907

waarom heeft iedereen toch meer vakantie dan ik??? dokter worden sucks!!!
pi_21659067
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:46 schreef Cybart het volgende:
jij ook al?? Ik ook alleen wist ik niet meer waar dat nu was.....

Zeg nog eens beertje?
pi_21659098
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:52 schreef blublub het volgende:

waarom heeft iedereen toch meer vakantie dan ik??? dokter worden sucks!!!
Ho ho: wat krijg je er financieel voor terug?? Nou??? Kijk eens hoe bourgondisch je kunt leven en alles?? Naja, als je dan op de juiste plek gaat werken....
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:03:13 #120
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_21659167
Aloha allen...en even speciaal voor Waxxer.

Tijd voor lunsj
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:04:33 #121
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21659206
jeuh! tweede dag school!!! god allemachtig wat heb ik er zin in! .
put
your
clothes
on!
pi_21659269
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef Semisane het volgende:
Aloha allen...en even speciaal voor Waxxer.

Tijd voor lunsj

Hai!!!

ik heb ook zin in lunsj
pi_21659290
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:04 schreef Jerruh het volgende:
jeuh! tweede dag school!!! god allemachtig wat heb ik er zin in! .

Mag je weer een jaartje wiskundig aan de gang

A kwadraat plus B kwadraat is...?

dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:10:28 #124
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21659342
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:07 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Mag je weer een jaartje wiskundig aan de gang

A kwadraat plus B kwadraat is...?

wie zegt da we wiskunde krijgen.... .
put
your
clothes
on!
pi_21659379
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:10 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wie zegt da we wiskunde krijgen.... .
Ik niet

wiskunDIG bezig zijn of hoeft dat niet bij architectuur?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:12:44 #126
81202 blublub
snob and a half
pi_21659397
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ho ho: wat krijg je er financieel voor terug?? Nou??? Kijk eens hoe bourgondisch je kunt leven en alles?? Naja, als je dan op de juiste plek gaat werken....
momenteel ben ik bijna blut en ik moet nog mn contributies betalen voor 2 verenigingen niks geen bourgondisch leven voor mij!!!
pi_21659413
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:12 schreef blublub het volgende:

[..]

momenteel ben ik bijna blut en ik moet nog mn contributies betalen voor 2 verenigingen niks geen bourgondisch leven voor mij!!!
Nee, maar als je dokter bent wel
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:13:18 #128
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21659414
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:11 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik niet

wiskunDIG bezig zijn of hoeft dat niet bij architectuur?
nou ehm, nee.....
ik iig niet meer...
je hebt in het eerste jaar wtee wiskundevaknjes (van de 35 vakken) en in tweede jaar 1 en in derde jaar 1.... thats all...
put
your
clothes
on!
pi_21659798
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nou ehm, nee.....
ik iig niet meer...
je hebt in het eerste jaar wtee wiskundevaknjes (van de 35 vakken) en in tweede jaar 1 en in derde jaar 1.... thats all...

ik dacht het is vooral natuur- en wiskunde enz is het dan niet zo technisch als dat het lijkt?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:30:43 #130
81202 blublub
snob and a half
pi_21659802
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee, maar als je dokter bent wel
nee daar heb ik nu wat aan, dat ik over 10 jaar misschien geld heb en wat heb ik aan dat geld als ik nooit vakantie heb
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:31:45 #131
83380 WAik
lurking for life
pi_21659827
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nou ehm, nee.....
ik iig niet meer...
meer niet? !
ik krijg bij een 'minder technische' studie al tig wiskunde vakken, iig 10 geloof ik. dat is bijna 1/3e (al moet ik opmerken dat er veel statistiek en logistieke planning bijzit. maar das nog erger :S )
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:33:46 #132
83380 WAik
lurking for life
pi_21659868
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:30 schreef blublub het volgende:

[..]

nee daar heb ik nu wat aan, dat ik over 10 jaar misschien geld heb en wat heb ik aan dat geld als ik nooit vakantie heb
je zal goed werk gaan doen hoor!

bij mijn ouders in het dorp kocht de huisarts een stuk land met een oud boerenkrot erop voor de lieve som van 800.000 gulden, om vervolgens alles met de grond gelijk te maken zodat ie 'een beter uitzicht had'
pi_21659898
Hoi!

Vreemd ik zie net een programma in mijn laptop:Adobe Atmosphere Player for Acrobat and Adobe Reader" Hmm ik weet niet eens of het belangerijk is zou het goed zijn als ik deze er uit zwip?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:37:01 #134
83380 WAik
lurking for life
pi_21659950
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:34 schreef andromeda1968 het volgende:
Hoi!

Vreemd ik zie net een programma in mijn laptop:Adobe Atmosphere Player for Acrobat and Adobe Reader" Hmm ik weet niet eens of het belangerijk is zou het goed zijn als ik deze er uit zwip?
zou niet weten waar het voor is *zoek*
quote:
Adobe® Atmosphere™ Player for Acrobat® and Adobe® Reader® is designed to enable use of Atmosphere environments within a Web page and Adobe Portable Document Format (PDF) files. When you download the player and install it, you will be able to view Atmosphere environments embedded in any PDF document or within Web pages.
dat betekent dus dat die player al geinstalleerd heeft, vantevoren of omdat je in een webpagina zoiets zag. kun je laten zitten als je veel pdf'jes gebruikt, anders gewoon wegmieteren
pi_21660001
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:46 schreef Cybart het volgende:
ja, wie niet.

nou, ik niet.

pi_21660050
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:37 schreef WAik het volgende:

[..]

zou niet weten waar het voor is *zoek*
[..]

dat betekent dus dat die player al geinstalleerd heeft, vantevoren of omdat je in een webpagina zoiets zag. kun je laten zitten als je veel pdf'jes gebruikt, anders gewoon wegmieteren
Hoi! Waik

Bedankt voor de informatie dat ziet er dan wel interessant uit zal maar bijhouden.
Nogmaals bedankt.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:40:49 #137
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21660051

Don Diablo
pi_21660055
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:30 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ik dacht het is vooral natuur- en wiskunde enz is het dan niet zo technisch als dat het lijkt?
welnee, gewoon plakband en schaar
pi_21660380
Ach, what the hell: Hoi. .
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:58:58 #141
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21660464
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:57 schreef Camoth het volgende:
Ola!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21660480
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:58 schreef timbob het volgende:

[..]

Heeey, mijn ex hubbie! Hoest nou?
pi_21660552
pi_21660584
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
Ach, what the hell: Hoi. .
ja, waarom niet.

ik moet telkens lachen om mijn collegaas. ze zijn debiel. tis soms net een klucht hier.
pi_21660693
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:03 schreef ajuu het volgende:

[..]

ja, waarom niet.

ik moet telkens lachen om mijn collegaas. ze zijn debiel. tis soms net een klucht hier.
Hebben jullie dan ook zoveel deuren waar iedereen steeds in en uit loopt en zich achter verstopt enzo?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:12:02 #146
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21660773
and back again!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21660811
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:08 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Hebben jullie dan ook zoveel deuren waar iedereen steeds in en uit loopt en zich achter verstopt enzo?
ja, JUIST met die deuren.

deur1: b. komt luid zingend binnen, een of ander duitstalig liedje
deur2: r. komt binnen met een kapotte TLbalk, smijt dan ding op tafel en gaat hem mopperend repareren
deur 3: w. komt binnen, is al ver daarvoor begonnen met een verhaal wat niemand gehoord heeft maar gaat onverstoorbaar verder
deur4: t. komt binnen en begint een collega op een overdreven manier uit te leggen wat voor postzegels hijmoet halen, alsof hij 12 is of zo

en dat allemaal onverstoorbaar door elkaar heen

deur5. ajuu verdwijnt gillend van het lachen naar buiten.

dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:21:54 #148
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21660972
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:59 schreef Camoth het volgende:

[..]

Heeey, mijn ex hubbie! Hoest nou?
EX?!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:29:37 #149
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21662497
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:40 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]

Don Diablo
!!!!!
put
your
clothes
on!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:33:51 #150
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21662563
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:29 schreef Jerruh het volgende:

[..]

!!!!!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:34:18 #151
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21662570
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:33 schreef Cybart het volgende:

[..]

hij is echt zo lekker !
put
your
clothes
on!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:40:22 #152
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21662653
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hij is echt zo lekker !
uhuh

mjammie!

en zijn producties zijn minstens zo lekker
ook die single die hij nu uit heeft met Divided (Divided ft Don Diablo - The Music & The People)
(heeft ie zelf ingezongen ))

en z'n album (2faced) is ook al
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:46:24 #153
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21662758
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:40 schreef Cybart het volgende:

[..]

uhuh
[afbeelding]
mjammie!

en zijn producties zijn minstens zo lekker
ook die single die hij nu uit heeft met Divided (Divided ft Don Diablo - The Music & The People)
(heeft ie zelf ingezongen ))

en z'n album (2faced) is ook al
nou....soms draait ie wel verrektes slecht hoor! maar ja, hijs lekker .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:49:06 #154
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21662822
heb je zn album ?

anders stuur ik m ff door
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:51:55 #155
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21662893
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:49 schreef Cybart het volgende:
heb je zn album ?

anders stuur ik m ff door
stuur amar nie door haha ik heb geen ruimte meer op me computer !
maarem, ik zal m wel es gaan luisteren .
put
your
clothes
on!
pi_21662948
Ik krijg net een heeeeel boos sms je van een vriend die ik naar 'Mean Girls' heb gestuurd met zn vriendinnetje.
Hij vindt m niet leuk

Goeiemiddag trouwens!!
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:57:32 #157
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21663016
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik krijg net een heeeeel boos sms je van een vriend die ik naar 'Mean Girls' heb gestuurd met zn vriendinnetje.
Hij vindt m niet leuk

Goeiemiddag trouwens!!
haha, ik zal hem denk ik wel gelijk moeten geven.....
het lijkt mij een film voor de hitkrant doelgroep....

middag!
pi_21664645
ah joh hee
pi_21664728
hee joh ah .
pi_21664945
ah hee joh
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:20:12 #161
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_21664964
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hij is echt zo lekker !
[Lesbo-Feminazi-soccermom-modus]

objectificatie van de man!

We zijn meer dan alleen hompen vlees verdomme, we hebben gevoelens en gedachtes, emoties waar jullie zo roekeloos mee spelen! We zijn meer dan alleen een omhulsel! We zijn meer dan alleen een knappe kop om naar te kijken! Wij zijn niet langer jullie sex-speeltjes! Wij zijn sterke onafhankelijke mannen en we eisen dat we serieus genomen worden!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_21665127
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:20 schreef Cairon het volgende:

[..]

We zijn meer dan alleen hompen vlees verdomme, we hebben gevoelens en gedachtes, emoties waar jullie zo roekeloos mee spelen! We zijn meer dan alleen een omhulsel! We zijn meer dan alleen een knappe kop om naar te kijken! Wij zijn niet langer jullie sex-speeltjes! Wij zijn sterke onafhankelijke mannen en we eisen dat we serieus genomen worden!
Jij wil eens serieus genomen worden?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:38:59 #164
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_21665413
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:20 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ook zo iets wat je vooral moet gaan eisen in een topic in het [ONZIN] forum... :')

Rare figuren die "sterke onafhankelijke mannen". lees: neukvlees
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:40:35 #165
81202 blublub
snob and a half
pi_21665453
nueckvlees

pi_21665560
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:23 schreef ajuu het volgende:
welnee
Ach joh
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:46:16 #167
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_21665569
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef blublub het volgende:
nueckvlees

Ja mooi hè
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:19:33 #168
81202 blublub
snob and a half
pi_21666228
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:05:07 #169
81202 blublub
snob and a half
pi_21667175
gezellig hier zeg joh.
pi_21667942
*lui in bed ligt*
pi_21668155
whahaha
pi_21668224
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:45 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ach joh
iew..is dat een legging?
pi_21668315
ajuu in een legging? .
pi_21668381
Goeienavond iedereen
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:51:38 #175
81202 blublub
snob and a half
pi_21668448
leggings

pi_21668485
Hmmz, kunnen jullie op de site van de NS komen? Ik krijg steeds
quote:
500 Servlet Exception
javax.servlet.ServletException: Read timeout error null

*een hoop java code*
.
Heel vervelend als je iets na wilt zoeken op hun site
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:54:26 #177
81202 blublub
snob and a half
pi_21668497
nee hij doet t bij mij ook niet
pi_21668526
stroomstoring. hebben ze wel vaker
pi_21668651
.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:03:48 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21668670
Kheb een Mercedes SLK Cabrio voor de deur staan om te gebruiken
Zilvergrijs 8)
L'Amour menaçant:
pi_21668759
mercedes
pi_21668763
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Zilvergrijs 8)
Whoeeeiiii!!!

Zoiets overkomt * G_E-tjes nou nooit, ook al hebben ze een kei kewle zonnebril waarmee je er heel blits uit zou zien, in een cabrio
pi_21668799

.
pi_21668821
quote:
Zilvergrijs 8)
Ruilen?
pi_21668845
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu in een legging? .

dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:16:01 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21668898
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:10 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]

.
Die ja

L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:16:40 #187
81202 blublub
snob and a half
pi_21668908
wie is die meneer?
pi_21668918
quote:
Zilvergrijs 8)
Mja, toch heb ik liever een klein Golfje of zo hoor Of een Seicento of zoiets.
* Andyvie in een grote bak is vragen om ongelukken
pi_21668941
Nee Hoi!

Goede smaak Ang3l.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:18:30 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21668946
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:16 schreef blublub het volgende:
wie is die meneer?
Pupje!!!!!!!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:18:32 #191
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21668947
zp lijkt ie wel een beetje op miss_bleu !
put
your
clothes
on!
pi_21668980
helemaal de blits
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:22:01 #193
81202 blublub
snob and a half
pi_21669003
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Pupje!!!!!!!
oh! zn haar zit gek! nou ja anders dan anders geloof ik of niet ofzo

maar die 2e ben jij toch?
pi_21669052
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
zp lijkt ie wel een beetje op miss_bleu !
LOL nou je 't zegt.......
pi_21669218
beetje GROOT die foto's
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:38:14 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21669355
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:32 schreef ajuu het volgende:
beetje GROOT die foto's
tis ook een grote auto
L'Amour menaçant:
pi_21669437
Gatver de gatver de gatver!

Wat een gezeik op m'n werk zeg ...
Huh!?
pi_21669495
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

tis ook een grote auto
En zwaar 1375 kg.
pi_21669630
Wordt die auto standaard geleverd met Pupje?
pi_21669727
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Luxe accesoires moet je bijbetalen.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:03:59 #201
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21669919
Hallootjes

daar was ik weer eens... tjonge, rustige boel hier zeg...

* Teigetjuh gaat waarschijnlijk in november een Cabrio kopen!!!
TEIGETJUH IS TERUG !!!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:06:11 #202
81202 blublub
snob and a half
pi_21669971
dagdag
pi_21670020
Hoi! J
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:10:12 #204
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21670071
dagdag en hoi

goh, ik weet dat ik hier niet vaak kom, maar zijn er alleen maar nieuwe mensen nu?
TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21670415
Teigetjuh! . . .
pi_21670446
opwindbare cabrio

dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:25:07 #207
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21670450
Beaver!

toch nog een bekende!! waar is de rest???
TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21670474
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:25 schreef de_letter_J het volgende:
Beaver!

toch nog een bekende!! waar is de rest???
Kweenie. .
pi_21670480
quote:
dagdag en hoi

goh, ik weet dat ik hier niet vaak kom, maar zijn er alleen maar nieuwe mensen nu?
Ik zou me eerder afvragen of jij nieuw bent...
pi_21670486
Ajuu! Je aapje wat doe je?! .
pi_21670515
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:26 schreef Weemz het volgende:

[..]

quote:
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:29:03 #212
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21670545
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:26 schreef Weemz het volgende:

ik was hier al bij nummero.... (*check*) 162 !
TEIGETJUH IS TERUG !!!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:31:29 #213
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21670604
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:

Kweenie. .
Ze zijn toch niet stiekum weer aan het meeten he... ik hoor dat altijd te laat
TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21670647
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef de_letter_J het volgende:

[..]

Ze zijn toch niet stiekum weer aan het meeten he... ik hoor dat altijd te laat
Het zal toch niet?! .

Alhoewel... die heaumeaux schijnen nogal meeterig te zijn. .
pi_21670702
oh
pi_21670732
ze liggen gewoon allemaal te lurken!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:37:10 #217
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21670738
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:

Het zal toch niet?! .

Alhoewel... die heaumeaux schijnen nogal meeterig te zijn. .
Inderdaad, en ik kom altijd nét na zo'n meet online

staat er binnenkort nog iets op het program?
TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21670770
ze liggen vast ergens op een stil plekje met elkaar te lurken
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:39:03 #219
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21670792
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef ajuu het volgende:
heet dat lurken tegenwoordig?!
TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21670799
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef de_letter_J het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik kom altijd nét na zo'n meet online

staat er binnenkort nog iets op het program?
Ik zou het niet weten.. ik ben niet zo meeterig. .
pi_21670834
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef ajuu het volgende:
Af en toe zou ik zeggen.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:41:02 #222
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21670845
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:38 schreef ajuu het volgende:
ze liggen vast ergens op een stil plekje met elkaar te lurken
dat klinkt wel een heel klein beetje jaloers hoor..

zou je ook graag worden uitgenodigd voor het lurken?
TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21670874
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef de_letter_J het volgende:

[..]

Een lurkmeet? .
pi_21670928
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:41 schreef de_letter_J het volgende:

[..]

nee, ik kan het heel goed alleen.
ik mankeer toch niks aan mijn handen?
pi_21670957
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:

[..]

Aan je handen? !
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:48:50 #226
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21671008
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:

Een lurkmeet? .
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:

TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21671037
dag J
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:57:33 #228
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21671224
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:50 schreef Andyvie het volgende:
dag J
hey Andyvie!

alles goed? Hoest met de liefde?
TEIGETJUH IS TERUG !!!
pi_21671592
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:57 schreef de_letter_J het volgende:

[..]

hey Andyvie!

alles goed? Hoest met de liefde?
Ander onderwerp? Ik ben veel te snel van stapel gelopen geloof ik
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:25:26 #230
40109 de_letter_J
aka TEIGETJUH !!!!
pi_21672005
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:10 schreef Andyvie het volgende:

Ander onderwerp? Ik ben veel te snel van stapel gelopen geloof ik
owjee, dat moet je ook niet doen he

najah, gewoon volhouden hoor! ook voor jou loopt er iemand rond op deze aardbol
TEIGETJUH IS TERUG !!!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:26:25 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21672033
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Nee da's een dure accessoire

ben dansen

edit: ow heb de post open laten staan zonder op invoeren te klikken
Ben nu weer terug
L'Amour menaçant:
pi_21672160
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:42 schreef ajuu het volgende:

[..]

iew..is dat een legging?

chatlogs zijn niet toegestaan hier
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:48:15 #233
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21672163

L'Amour menaçant:
pi_21672226
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Een lurkmeet? .
Wie wat waar?
pi_21672289
Ja, hoe zit dat nou eigenlijk met die meet. Komt er nou nog es wat van? Want mijn agenda is snel vol en zo leuk zijn jullie nou ook weer niet. .
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:55:08 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21672373
OEH!! G_E!!!!
Meer details over de TvT jongen!!!

Achter de ruit van de TvT hing een poster van het regenboogfestival (gay festival dus in ehvn). Nergens in de straat, maar dus wel bij de TvT! Aan de BINNENkant voor de raam geplakt!

L'Amour menaçant:
pi_21672376
Die meeting zal waarschijnlijk een Deltaplan zijn.
pi_21672475
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef andromeda1968 het volgende:
Die meeting zal waarschijnlijk een Deltaplan zijn.
even tussendoor, de gedichten waren super!
pi_21672523
En volgens mijn Grote Liefde lijk ik helemaal niet op Billy Elliot. .

Volgens hem ben ik veeeel schattiger maar ja.
pi_21672563
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
OEH!! G_E!!!!

Achter de ruit van de TvT hing een poster van het regenboogfestival (gay festival dus in ehvn). Nergens in de straat, maar dus wel bij de TvT! Aan de BINNENkant voor de raam geplakt!

Zie je wel! Zie je wel! Zie je wel!

. Dat ga ik onmiddellijk aan mijn Grote Liefde mailen. .
pi_21672695
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef paddy het volgende:

[..]

even tussendoor, de gedichten waren super!
Hoi! paddy

Bedankt lieverd.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:06:56 #242
81202 blublub
snob and a half
pi_21672703
tis hier koud
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:09:03 #243
81202 blublub
snob and a half
pi_21672754
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:52 schreef G_E het volgende:
Ja, hoe zit dat nou eigenlijk met die meet. Komt er nou nog es wat van? Want mijn agenda is snel vol en zo leuk zijn jullie nou ook weer niet. .
ik ben keileuk!

maar ja ik kom dan dus ook weer niet dus das dan juist weer logisch, ofzo
pi_21672845
.
pi_21673172
Echt druk is het niet hè. Is iedereen soms aan het neuken? .
pi_21673189
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:23 schreef G_E het volgende:
Echt druk is het niet hè. Is iedereen soms aan het neuken? .
! !
pi_21673237
Het had toch gekund. .
pi_21673257
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
OEH!! G_E!!!!

Betekent dit trouwens dat je binnen bent geweest en ook een bestelling bij 'm hebt opgenomen? . Moest-ie bij jullie ook zo blozen?
pi_21673298
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:26 schreef G_E het volgende:
Het had toch gekund. .
En dan nog iedereen dan dat is een orgie .
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:47:24 #250
81202 blublub
snob and a half
pi_21673776
dus
pi_21673793
Even ter informatie: Ik ben niet, ik herhaal, niet aan het nueken. .
pi_21673853
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
Bewijs dat maar eens. .
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:51:07 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21673884
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:27 schreef G_E het volgende:

[..]

Betekent dit trouwens dat je binnen bent geweest en ook een bestelling bij 'm hebt opgenomen? . Moest-ie bij jullie ook zo blozen?
Nee ik stond bij hem op de hoek op de Mercedes te wachten
En de TvT was dicht, maar de poster viel op.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:52:54 #254
81202 blublub
snob and a half
pi_21673943
quote:
okay. dankje. dat wilde ik de hele tijd al weten.
pi_21673974
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:50 schreef G_E het volgende:

[..]

Bewijs dat maar eens. .
Ik tiep nu toch? JA heeft geen toetsenbord in z'n hoofdeinde zitten. .
pi_21674099
quote:
Jammer.
  woensdag 1 september 2004 @ 00:06:06 #257
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21674301
ik heb een Gmail account

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21674369
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee ik stond bij hem op de hoek op de Mercedes te wachten
En de TvT was dicht, maar de poster viel op.
Ach, ik was toch al uitgekeken op het menu, dus ik zal er niet zo snel nog naar toe gaan. .
pi_21674560
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een Gmail account

O my god! .
  woensdag 1 september 2004 @ 00:22:27 #260
81202 blublub
snob and a half
pi_21674650
ik ga tukken, trusten
pi_21674679
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een Gmail account

Ik ook .
  woensdag 1 september 2004 @ 00:23:58 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21674685
Pupje is met broer op de Duitse Autobahn scheuren met de Mercedes SLK
Ik denk dat ik maar schattig ongerust naar bed ga
L'Amour menaçant:
pi_21674746

En toch heeft-ie iets, hoewel hij zo te zien maar een hema boxer ofzo aan heeft. .
  woensdag 1 september 2004 @ 00:27:48 #264
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21674764
Gothika is een coole film
en niet kunnen zoenen omdat je vriendje keelontsteking heeft is dan weer niet cool
  woensdag 1 september 2004 @ 00:29:25 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21674807
"Daddy ain't that bad, he just plays rough.
I ain't that scarred when I'm covered up.
I leave the light on... better leave that light on."

*kippenvelnr*
L'Amour menaçant:
pi_21674821
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik ook .
Oooh hoe durf je beavje.
pi_21674887
quote:
http://www.restaurantsalathai.nl/index.htm
WELKOM op de website van restaurant Sala Thai en Thais voor Thuis te E.

BIJ VRAGEN OF PROBLEMEN EMAIL ONS : info@restaurantsalathai.nl
.
  MOL-held woensdag 1 september 2004 @ 00:35:25 #268
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21674939
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:33 schreef G_E het volgende:

.
mail maar even dat de foto van Xander het niet doet
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_21674952
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:30 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Oooh hoe durf je beavje.
Gmail roeleert .
  woensdag 1 september 2004 @ 00:37:38 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21674981
van links naar rechts Pun/Preeda/Xander en Sutee

en dan doet de foto 't niet

Anyway, ik ga slapen
L'Amour menaçant:
pi_21675020
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:37 schreef Ang3l het volgende:

Anyway, ik ga slapen
Truste Ang3l
pi_21675038
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:37 schreef Ang3l het volgende:

Ja, maar hij heet ook geen xander maar ruud ofzoiets. stond op de kassabon
pi_21675061
Ik vraag me eigenlijk af wat Gmail is?
  MOL-held woensdag 1 september 2004 @ 00:42:08 #274
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21675065
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:40 schreef G_E het volgende:

Ja, maar hij heet ook geen xander maar ruud ofzoiets. stond op de kassabon
tja, dan zit er niets anders op dan dat jij morgen je diner bij TvT gaat halen...

... en vergeet je camera niet
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_21675195
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:42 schreef XMN8R het volgende:

[..]

tja, dan zit er niets anders op dan dat jij morgen je diner bij TvT gaat halen...

... en vergeet je camera niet
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:09 schreef G_E het volgende:

[..]

Ach, ik was toch al uitgekeken op het menu, dus ik zal er niet zo snel nog naar toe gaan. .
En al mijn vragen zijn eigenlijk al beantwoord door Ang3l. .
pi_21675257
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:42 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat Gmail is?
Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabij
pi_21675482
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabij
Woeii bedankt beavertje,
pi_21675514
quote:
Op woensdag 1 september 2004 01:04 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Woeii bedankt beavertje,
formidabel weer lieverd
pi_21675544
quote:
Op woensdag 1 september 2004 01:06 schreef paddy het volgende:

[..]

formidabel weer lieverd
Nogmaals bedankt paddy.
pi_21676179
Euh welterusten iedereen en slaap zacht.
pi_21676218
Okay iedereen naar bed, want anders STRAF!!

Truste iedereen.

* wiz laat afwas achter...sowwy

Afwas staat aangekoekt op de grond.
pi_21677481
En je dacht toch niet dat ik die afwas nu nog ff ging doen, he? Ik ben redelijk laat!

Mogguh!
pi_21677502

TIjd om op te staan..

.. te douchen

.. haartjes te kammen

... jas aan te doen en vermoeid naar de auto te strompelen. .
pi_21677563
'morge en doei
Huh!?
pi_21678115
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

chatlogs zijn niet toegestaan hier
I'm a blushing bud of innocence

woensdag 1 september 2004 @ 11:56:04 #286
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_21680499
Mogge Zat ik in de metro naar mijn werk te lezen, ben ik zomaar het station waar ik moet overstappen voorbij gereden, zonder dat ik dit doorhad.....kreeg het pas door toen de metro al bijna bij z'n eind station was. lekker boekje
pi_21680547
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:56 schreef Semisane het volgende:
Mogge Zat ik in de metro naar mijn werk te lezen, ben ik zomaar het station waar ik moet overstappen voorbij gereden, zonder dat ik dit doorhad.....kreeg het pas door toen de metro al bijna bij z'n eind station was. lekker boekje
wat las je?
  woensdag 1 september 2004 @ 11:59:39 #288
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21680564
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:56 schreef Semisane het volgende:
welk boek?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 1 september 2004 @ 12:04:18 #289
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21680647
jeeeej
ik kwam net de radio edit die ik gemaakt had van de nieuwe DJ Jean tegen op een poolse website
(hij's trouwens ook al op een twentse provinciale zender ofzo geweest)
  woensdag 1 september 2004 @ 12:27:11 #290
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_21681157
Ben de trilogie over Alexander de Grote aan het lezen van Valerio Massimo Manfredi...nu nog in boek 1, maar goed tijdens mijn ritje werd net de vader van Alexander vermoord, tijdens de trouwerij van het zusje van Alexander...het was dus even spannend...zeg maar.
pi_21681801
Mogguh swa's
  woensdag 1 september 2004 @ 13:07:04 #292
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21681950
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:04 schreef Cybart het volgende:
jeeeej
ik kwam net de radio edit die ik gemaakt had van de nieuwe DJ Jean tegen op een poolse website
(hij's trouwens ook al op een twentse provinciale zender ofzo geweest)
whoehoe bartjuh!!!!
me scooter is kaduuk, nu al .
put
your
clothes
on!
pi_21681960
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:00 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh swa's
goeiemorgen nachtbraker
pi_21682038
en de rest ook natuurlijk

Yeah straks eindelijk naar Harry Potter 3!!!!!!!!!!!
  woensdag 1 september 2004 @ 13:12:13 #295
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21682060
*zich onder de rest schaart dan enzo*
*tizmo belt*
put
your
clothes
on!
pi_21682078
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:12 schreef Jerruh het volgende:
*zich onder de rest schaart dan enzo*
*tizmo belt*
En een hele goedemiddag voor Jerre natuurlijk
  woensdag 1 september 2004 @ 13:14:51 #297
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21682115
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

whoehoe bartjuh!!!!
me scooter is kaduuk, nu al .
nou al?
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:11 schreef Markie-Mark het volgende:
en de rest ook natuurlijk

Yeah straks eindelijk naar Harry Potter 3!!!!!!!!!!!
draait die dan nog?????

* armand van helden - my my my *
pi_21682139
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef Cybart het volgende:

[..]

nou al?

[..]

draait die dan nog?????

Ja in Utrecht nog wel
Oeh die van Armand van Helden die ga ik dan es downloaden. Die zag ik al staan op een bepaalde site waar ik ook Joss Stone de nieuwe al vanaf geplukt heb
  woensdag 1 september 2004 @ 13:16:49 #299
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21682157
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef Cybart het volgende:

[..]

nou al?

[..]

draait die dan nog?????

ja, ik reed weg en toen na 50 meter deed ie van "pruttelpruttelpruttel* en viel ie uit.... .
nu moest ik met de trein en was ik20 minuten te laat op college .

hey mark!
put
your
clothes
on!
pi_21682198
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja, ik reed weg en toen na 50 meter deed ie van "pruttelpruttelpruttel* en viel ie uit.... .

hey mark!
dat is ook al snel dan
  woensdag 1 september 2004 @ 13:21:09 #301
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21682238
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:15 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Ja in Utrecht nog wel
Oeh die van Armand van Helden die ga ik dan es downloaden. Die zag ik al staan op een bepaalde site waar ik ook Joss Stone de nieuwe al vanaf geplukt heb
ik dacht dat de dvd al weer over een maand ofzo zou uitkomen....
daar wacht ik wel op
nieuwe joss stone is ook lekker ja

laatste weken zijn er weer zoveel lekkere nummers uitgekomen
maar goed dat komkommertijd voorbij is !!!
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

da's shit man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')