Je hartje eens uitstorten kan nooit geen kwaad integendeel zelfs.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrrreeehhhhh dat was wel weer erg depri van mij he
Het is heel raar, ik zit verder helemaal niet rond te dwalen of ben somber, voel me alleen raar wat dat betreft.
Kom, brenge me in de godesnaam eens wat afleiding
quote:Op zondag 29 augustus 2004 om 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, ik dwaal af. Waar ik dus over dub, is: wil ik echt afscheid nemen zoals hij erbij ligt zeg maar, of wil ik hem gewoon in mijn herinnering houden zoals hij was, bewegend, levend en wel?
Nah, toch wat ingetypt
Het begint me allemaal veel meer bezig te houden dan ik aanvankelijk dacht. Het lijkt wel alsof ik het nu pas echt begin te beseffen
Ik ben het dus ook met G_E eens.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef G_E het volgende:
[..].
Het is iets wat je voor je zelf moet uitmaken. Dat lijkt logisch, maar soms is de druk van familie wel erg groot om te kijken.
Met mijn grootmoeder ging het na een aantal herseninfarcten sterk achteruit, waarbij ze ook helemaal veranderde door een verlamd gezicht enzo. Ik heb haar toen niet meer gezien, bewust, omdat ik graag haar wilde herinneren als een vitale dame op leeftijd. Toen ze dood was heb ik haar wel gezien, maar ze leek toen zo weinig meer op hoe ze eerst was, dat dat beeld niet bij me is blijven hangen.
Dus, als je opa wilt herinneren zoals hij eerst was, dan zou ik niet gaan kijken.
Sterkte, in ieder geval..
klinkt als een toffe opa.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel
Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).
Ik ben heeeeeellll erg blij dat ik gegaan ben
Dat lijkt mij ook een waardige en goede herinnering aan je opa zoals hij was.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel
Ik neig er toch naar idd, niet te gaan kijken.... Toen ik hem voor het laatst zag, woensdagavond, zou hij dus de volgende dag een onderzoek krijgen dat riskant zou zijn. Dus ik zeg "heel veel sterkte he morgen, kom op! Laat zien dat u een echte H.B. XXXX bent!" ik heb nl dezelfde initialen als mijn opa, dus hij lachen, voor zover dat er nog uitkwam en toen ben ik gegaan. En dat vind ik best een leuke herinnering, om hem niet met heeelll veel toestanden aan zijn lijf te hebben gezien (op drie slangetjes na), met een lachje. Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).
Ik ben heeeeeellll erg blij dat ik gegaan ben
Hoi! paddyquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef paddy het volgende:
Waxxer doe wat je gevoel je ingeeft
Echt je door niemand leiden!
Sterkte!
Lieverdquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:09 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! paddy![]()
Mja die beslissing heb ik 9 jaar geleden ook zelf gedaan toen ik mijn eerste vriend Stan verloren heb hij leed aan Darmkanker en heb besloten om te gaan kijken, dit heb ik ook voor mijn vader gedaan 4 jaar geleden mijn vader had Longkanker en heb geen spijt dat ik ben gaan kijken.
Het is inderdaad "doe wat je gevoel je ingeeft"
Zo meer wil ik over dit niet meer praten sorry maar het doet mij nog te veel hartpijn en verdriet van het verlies.
Bedankt lieverdquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:15 schreef paddy het volgende:
[..]
LieverdIk vind het erg voor je.
Ik heb nu onderhand van vier dierbaren afscheid moeten nemen, waaronder 3 kinderen.
Ik heb bij 2 kinderen gekeken en bij mijn moeder.
Denk aan je lieverd![]()
En ook aan......
Ja!quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Of erfstukken die plotseling zomaar spontaan 'verdwijnen'..
Welterusten Waxxer en slaap zacht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Oh, gelukkig doet mijn familie dat (tot nu toe) niet, maar ik HEB zo mijn ideeen bij bepaalde mensen idd...... naja, dat zal blijken, de komende dagen/weken. Mijn vader doet iig het zakelijke gedeelte. Maar er is bijv ook een redelijk nieuwe auto (een best luxe renault clio van een paar jaar oud) en natuurlijk foto's enz enz enz. En schilderijen idd. Naja, misschien wordt er geloot of iig goed overlegd.
Maar dat is mijn zorg gelukkig niet, en zo'n innig contact hebben we met niemand van de familie.
Nou, ik ben horizontaal nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |