abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21629143
Vervolg op: [HOMO] 1020 - En Nog Lang Niet Nuchter

De H staat hier!

We houden ook nog ergens een meeting! . Als je wilt komen (en het komt steeds dichterbij), dan kun je er meer over lezen op
De derde Fok! HomoMeet komt eraan!! (deel 2)

Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
pi_21629293
Maarrrrreeehhhhh dat was wel weer erg depri van mij he

Het is heel raar, ik zit verder helemaal niet rond te dwalen of ben somber, voel me alleen raar wat dat betreft.

Kom, brenge me in de godesnaam eens wat afleiding
pi_21629374
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrrreeehhhhh dat was wel weer erg depri van mij he

Het is heel raar, ik zit verder helemaal niet rond te dwalen of ben somber, voel me alleen raar wat dat betreft.

Kom, brenge me in de godesnaam eens wat afleiding
Je hartje eens uitstorten kan nooit geen kwaad integendeel zelfs.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:42:55 #4
92354 Nuvole
feeling good
pi_21629375
Waxxer: gecondoleerd met je opa.
Wat betreft de keuze om wel of niet afscheid te nemen: ik zou het zelf niet meer doen, want degene die daar dan ligt is eigenlijk maar de helft (of nog minder misschien) van de persoon zoals je die gekend hebt. Ik vind een opbaring een beetje onwaardig eigenlijk, alsof het een bezienswaardigheid is. Ik weet ook wel dat het een dierbare is, misschien kun je gaan om een laatste eer te bewijzen als je toch nog iets wilt doen, zal ik maar zeggen.
Maar ik weet voor mezelf dat ik toch geen afscheid kan nemen van die persoon, de dood blijft heel vreemd en daar is gewoon tijd voor nodig om dat te verwerken.
De herinneringen blijven even goed bij je en ik vind het beter om me mijn grootouders/familieleden te herinneren zoals ze in leven waren en niet hoe ze opgebaard zijn.
Ik ben twee keer wel gegaan, een aantal jaren geleden, bij mijn opa en oma, maar zoals ik ze daar zag liggen, zo wil ik aan hen terugdenken. Dan houd ik het liever bij het beeld zoals ik hen echt gekend heb.
Only the good die young.
pi_21629420
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 om 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, ik dwaal af. Waar ik dus over dub, is: wil ik echt afscheid nemen zoals hij erbij ligt zeg maar, of wil ik hem gewoon in mijn herinnering houden zoals hij was, bewegend, levend en wel?

Nah, toch wat ingetypt

Het begint me allemaal veel meer bezig te houden dan ik aanvankelijk dacht. Het lijkt wel alsof ik het nu pas echt begin te beseffen
.

Het is iets wat je voor je zelf moet uitmaken. Dat lijkt logisch, maar soms is de druk van familie wel erg groot om te kijken.

Met mijn grootmoeder ging het na een aantal herseninfarcten sterk achteruit, waarbij ze ook helemaal veranderde door een verlamd gezicht enzo. Ik heb haar toen niet meer gezien, bewust, omdat ik graag haar wilde herinneren als een vitale dame op leeftijd. Toen ze dood was heb ik haar wel gezien, maar ze leek toen zo weinig meer op hoe ze eerst was, dat dat beeld niet bij me is blijven hangen.

Dus, als je opa wilt herinneren zoals hij eerst was, dan zou ik niet gaan kijken.

Sterkte, in ieder geval. .
pi_21629559
Waxxer doe wat je gevoel je ingeeft
Echt je door niemand leiden!
Sterkte!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:51:52 #7
92354 Nuvole
feeling good
pi_21629568
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef G_E het volgende:

[..]

.

Het is iets wat je voor je zelf moet uitmaken. Dat lijkt logisch, maar soms is de druk van familie wel erg groot om te kijken.

Met mijn grootmoeder ging het na een aantal herseninfarcten sterk achteruit, waarbij ze ook helemaal veranderde door een verlamd gezicht enzo. Ik heb haar toen niet meer gezien, bewust, omdat ik graag haar wilde herinneren als een vitale dame op leeftijd. Toen ze dood was heb ik haar wel gezien, maar ze leek toen zo weinig meer op hoe ze eerst was, dat dat beeld niet bij me is blijven hangen.

Dus, als je opa wilt herinneren zoals hij eerst was, dan zou ik niet gaan kijken.

Sterkte, in ieder geval. .
Ik ben het dus ook met G_E eens.
Ik herinner me de persoon ook het liefst zoals hij of zij was, maar het blijft altijd iets wat je voor jezelf moet bepalen wat jou het beste lijkt.
Only the good die young.
pi_21629637
Dankjulliewel

Ik neig er toch naar idd, niet te gaan kijken.... Toen ik hem voor het laatst zag, woensdagavond, zou hij dus de volgende dag een onderzoek krijgen dat riskant zou zijn. Dus ik zeg "heel veel sterkte he morgen, kom op! Laat zien dat u een echte H.B. XXXX bent!" ik heb nl dezelfde initialen als mijn opa, dus hij lachen, voor zover dat er nog uitkwam en toen ben ik gegaan. En dat vind ik best een leuke herinnering, om hem niet met heeelll veel toestanden aan zijn lijf te hebben gezien (op drie slangetjes na), met een lachje. Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).

Ik ben heeeeeellll erg blij dat ik gegaan ben
pi_21629881
Het is misschien een heel rare vergelijking, maar ik heb hetzelfde gedaan met de kat. Wij hadden dus twee poezen eerder, en eentje is vorig jaar doodgegaan. Hij was 13 en dus eigenlijk in mijn ontwikkeling van jongetje tot, naja.... *kuch* volwassene was die kat er dus steeds. Ik herinner mij die kat als heel nieuwsgierig, ondeugend, altijd aan het omtdekken maar ook altijd in de buurt van thuis. En het miauwen als hij vleesjes kreeg enz.
Toen was hij dus weggelopen en hebben we ons de tering gezocht. Ik lag 's ochtends nog in bed toen mijjn vader hem opeens vond onder een struik in de tuin. Toen heb ik dus ook niet gekeken om dezelfde redenen die ik nu aangeef om niet te kijken.
Ik heb liever leuke herinneringen, dan dat ik naar iets levenloos aankijk. Mijn opa was levendig, je zou hem echt never ever 85 hebben gegeven. Het lijkt me heel raar.
pi_21629887
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel

Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).

klinkt als een toffe opa.

sterkte, waxxer
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:09:16 #11
92354 Nuvole
feeling good
pi_21630022
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Dankjulliewel

Ik neig er toch naar idd, niet te gaan kijken.... Toen ik hem voor het laatst zag, woensdagavond, zou hij dus de volgende dag een onderzoek krijgen dat riskant zou zijn. Dus ik zeg "heel veel sterkte he morgen, kom op! Laat zien dat u een echte H.B. XXXX bent!" ik heb nl dezelfde initialen als mijn opa, dus hij lachen, voor zover dat er nog uitkwam en toen ben ik gegaan. En dat vind ik best een leuke herinnering, om hem niet met heeelll veel toestanden aan zijn lijf te hebben gezien (op drie slangetjes na), met een lachje. Hij is tot het einde toe scherp geweest, hij lag vrijdagmiddag zelfs al met een zuurstofkapje op, toen mijn ouders weer terugkwamen uit Groningen. Toen ze binnenkwamen, deed hij dat ding af en zei zo zachtjes "gefeliciteerd met ...." (mijn zusje kreeg haar bul en ik zou mijn opa die dag dus hebben opgehaald en meegenomen).

Dat lijkt mij ook een waardige en goede herinnering aan je opa zoals hij was.
Sterkte de komende week met de begrafenis en met de verwerking.
Only the good die young.
pi_21630026
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef paddy het volgende:
Waxxer doe wat je gevoel je ingeeft
Echt je door niemand leiden!
Sterkte!
Hoi! paddy

Mja die beslissing heb ik 9 jaar geleden ook zelf gedaan toen ik mijn eerste vriend Stan verloren heb hij leed aan Darmkanker en heb besloten om te gaan kijken, dit heb ik ook voor mijn vader gedaan 4 jaar geleden mijn vader had Longkanker en heb geen spijt dat ik ben gaan kijken.
Het is inderdaad "doe wat je gevoel je ingeeft"
Zo meer wil ik over dit niet meer praten sorry maar het doet mij nog te veel hartpijn en verdriet van het verlies.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_21630105
Lieve Waxje,

Zoals al eerder is gezegd, de keuze ligt bij jou.
Ik persoonlijk ben nooit naar een opbaring geweest. Zelfs niet van m'n vader.
Ik heb hem een week voor dat hij overleed gezien en ben daarna bewust niet meer op bezoek gegaan omdat hij snel achteruit ging en ik wist dat als ik naar hem toe zou gaan, ik voor altijd dat beeld op m'n netvlies zou hebben van mijn vader die met veel pijn in een ziekenhuisbed ligt. Het is erg moeilijk geweest en natuurlijk heb ik vaak gedacht "was ik toch maar gegaan" maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het niet heb gedaan. Ik herinner hem nu zoals hij altijd was, niet zoals hij op het eind er aan toe was.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_21630160
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:09 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hoi! paddy

Mja die beslissing heb ik 9 jaar geleden ook zelf gedaan toen ik mijn eerste vriend Stan verloren heb hij leed aan Darmkanker en heb besloten om te gaan kijken, dit heb ik ook voor mijn vader gedaan 4 jaar geleden mijn vader had Longkanker en heb geen spijt dat ik ben gaan kijken.
Het is inderdaad "doe wat je gevoel je ingeeft"
Zo meer wil ik over dit niet meer praten sorry maar het doet mij nog te veel hartpijn en verdriet van het verlies.
Lieverd Ik vind het erg voor je.
Ik heb nu onderhand van vier dierbaren afscheid moeten nemen, waaronder 3 kinderen.
Ik heb bij 2 kinderen gekeken en bij mijn moeder.
Denk aan je lieverd En ook aan......
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_21630219
Ooohhh dankjulliewel voor jullie steun! Ik dacht, als ik er hier over begin ben ik zo'n topic-killer enz. Maar ik denk idd dat ik maar niet ga. Ik was zoooo geshockeerd van de vriendin van mijn opa, dat was vreselijk om te zien, hoe iemand lag te lijden. Een paar dagen later was ze ook overleden. Ik heb haar in een flits gezien toen ze in de kist lag, maar wendde al gauw mijn hoofd was, want dat was niet de vrouw die ik me herinnerde. Mijn oma heb ik niet bewust ziek gezien, toen was ik vier. Mijn opa heeft zowel mijn oma als zijn vriendin allebei tot het einde toe verzorgd.

Als ik al ga, is het hoogstens om ooms en tantes even te zien, voor de begrafenis woensdag is...
pi_21630482
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Lieverd Ik vind het erg voor je.
Ik heb nu onderhand van vier dierbaren afscheid moeten nemen, waaronder 3 kinderen.
Ik heb bij 2 kinderen gekeken en bij mijn moeder.
Denk aan je lieverd En ook aan......
Bedankt lieverd

De ene persoon verwerkt het innerlijk zoals ik en de andere kan er over praten zoals Waxxer wat opzich zéér possitief is.

Ik wens je nog veel sterkte toe Waxxer.

paddy mijn e-mail doet het weer niet maar dit maal ligt de fout bij de server ze zijn een onderhoud aan het doen
pi_21630588
Ja maar nogmaals, het is mijn opa en ik had geen innige band met hem en zag hem niet vaak hoor maar toch..... Een ouder op jonge leeftijd of een kind verliezen, dat lijkt me vreselijk.... echt heel erg... en heel zwaar om te verwerken.
Maargoed, ik ga maar eens slapen dan....

Nogmaals bedankt voor jullie steun en dan hoop ik morgen weer wat vrolijke dingen aan te kunne snijden te kunnen aansnijden naja, over wat leukere dingen te beginnen dan dit

Slaap lekker
pi_21630643
Waar ik nog steeds helemaal van kan worden, is hoe de familie na de dood van een grootvader- of moeder zich stort op de erfenis. Ook al staat er in het testament dat een schilderij naar een museum toe moet, is er toch weer een hebberige aangetrouwde kuthoer van een tante die vind dat dat schilderij beter aan haar muur kan hangen. .

Wat dus één van de redenen is dat ik met het overgrote deel van mijn familie niets meer te maken wil hebben. .
pi_21630683
Of erfstukken die plotseling zomaar spontaan 'verdwijnen'. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_21630764
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Of erfstukken die plotseling zomaar spontaan 'verdwijnen'. .
Ja!

Het lijk van mijn oma was nog niet afgekoeld, of ik vroeg me af waar opeens dat zilveren 17e eeuwse dingetje was gebleven. De kleptomane tante die het zichzelf had toegeëigend wist te vertellen dat mijn oma dat haar een paar weken terug had beloofd. En de rest van de familie is dan te sprakeloos en geschokt om er iets van te zeggen. De graftrut. .
pi_21630818
Oh, gelukkig doet mijn familie dat (tot nu toe) niet, maar ik HEB zo mijn ideeen bij bepaalde mensen idd...... naja, dat zal blijken, de komende dagen/weken. Mijn vader doet iig het zakelijke gedeelte. Maar er is bijv ook een redelijk nieuwe auto (een best luxe renault clio van een paar jaar oud) en natuurlijk foto's enz enz enz. En schilderijen idd. Naja, misschien wordt er geloot of iig goed overlegd.
Maar dat is mijn zorg gelukkig niet, en zo'n innig contact hebben we met niemand van de familie.

Nou, ik ben horizontaal nu
pi_21630848
En iedereen is trouwens alleen maar verbaasd over de best vreemde gang van zaken omtrent de behandeling enz, hij kreeg dinsdag pas een infuus bijvoorbeeld en opeens ging er van alles mis. Morgen wordt er ook onderzocht waaraan hij precies is overleden.
pi_21630872
En het was nog erger. Ik wilde graag als aandenken een heel blij jaren 50 kookwekkertje hebben, in zo'n baby-blauw kleur, omdat ik daar als klein G_E-tje eindeloos had mee zitten spelen. Opwinden, luisteren naar het getikkel en dat vrolijk kirrend als-ie begon te rinkelen.

Echt, dat ding is niks waard, maar omdat ik dat graag wilde hebben, werd mijn tante argwanend, of dat misschien niet een kostbaar duur design ding was wat ik heel sneaky wilde inpikken. .
pi_21630898
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Oh, gelukkig doet mijn familie dat (tot nu toe) niet, maar ik HEB zo mijn ideeen bij bepaalde mensen idd...... naja, dat zal blijken, de komende dagen/weken. Mijn vader doet iig het zakelijke gedeelte. Maar er is bijv ook een redelijk nieuwe auto (een best luxe renault clio van een paar jaar oud) en natuurlijk foto's enz enz enz. En schilderijen idd. Naja, misschien wordt er geloot of iig goed overlegd.
Maar dat is mijn zorg gelukkig niet, en zo'n innig contact hebben we met niemand van de familie.

Welterusten Waxxer en slaap zacht.
pi_21630919
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')