Dit land is al sociaal: de uitkeringen zijn toch niet afgeschaft of zo?quote:ik denk dat het goede minsters zijn die ook in de kamer in staat zullen zijn om hun beleid te verdedigen en het land te helpen weer sociaal en normaal te worden!
Die ondergang komt sws maar met een kabinet zoals in de OP komt het sneller dan we willen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:59 schreef KonnieKipke het volgende:
een links kabinet betekent de ondergang van dit land.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:04 schreef Meki het volgende:
de van Meki
Minister van Buitenlandse Zaken: SCH
hoog tijd om te emigreren als dat kabinet er komt.! .. ohnee dat ben ik al.. :')quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:44 schreef lenin het volgende:
Volgends de meest recente peiling van Nova zou het bij de volgende verkiezingen best wel eens zo kunnen zijn dat er een linkse meerderheid is. Ik zou dit toejuigen en zat nu te denken hoe het kabinet er dan uit zou kunnen komen te zien: pen en papier gepakt en opgeschreven. dit is mijn rijdje:
Minister President: Jan Marijnissen (SP)
Minister van Binnelandse Zaken: Rosemoller (GL) vice Premier
Minister van Buitenlandse Zaken: Klaas de Vries (PvdA) vice Premier
Minister van Gezondheidszorg: Agnes Kant (SP)
Minister van Vreendelingen zaken+ Groote steden beleid: Rob Oudkerk (PvdA)
Minister van Financien: Wouter Bos (PvdA)
Minister van Onderwijs: Rottenberg (PvdA)
Minister van transport (openbaar vervoer is belangrijk): Duivendak (GL)
Minister van sociale zaken en werkgelegenheid: H. van Bommel (SP)
Minister van Milieu en Vrom: Femke Halsema (GL)
Minister van Economische zaken: Duivendak (GL)
Minister van Justitie: De Wit (SP)
Minister van ontwikkelingssamenwerking: Van Nieuwenhoven (PvdA)
Minister van Landbouw: ??? weet ik zo een twee drie niet
Afgeschaft worden: Bestuurlijke vernieuwing (nu de Graaf) en Defensie (staatsecretaris onder BuZA)
ik denk dat het goede minsters zijn die ook in de kamer in staat zullen zijn om hun beleid te verdedigen en het land te helpen weer sociaal en normaal te worden!
Wordt leuk, mocht alsnog de oorlog uitbreken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:44 schreef lenin het volgende:
Afgeschaft worden: Bestuurlijke vernieuwing (nu de Graaf) en Defensie (staatsecretaris onder BuZA)
En als die dan opeens vermoord wordt---> De kogel kwam van rechts!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:11 schreef PJORourke het volgende:
Volkert van der Graaf zeker op landbouw....
Want?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er komt geen links kabinet. Met deze peiling zouden we waarschijnlijk een CDA/PvdA coalitie krijgen.
Waarom de SP de minister-president geven als de PvdA de grootste is?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:44 schreef lenin het volgende:
-lijstje
helemaal als je die lijst van de TS zietquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:59 schreef KonnieKipke het volgende:
een links kabinet betekent de ondergang van dit land.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:04 schreef Meki het volgende:
Minister President: Meki
Minister van Buitenlandse Zaken: SCH
zou hij weten dat je van de mannenliefde gedient ben?quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:04 schreef SCH het volgende:
[..]
we kunnen het toch wel met zijn tweetjes rooien?
Oho toch! Dat soort mensen mogen toch helemaal geen minister worden!quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zou hij weten dat je van de mannenliefde gedient ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |