neem hem de 25e maar mee danquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:21 schreef just me het volgende:
Ik ga die taart een keertje maken
is die miljonair ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Johan Flemmings?
Ik begin een rotterdams accent te kwekenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:54 schreef Eilanden het volgende:
En wat voor accent mogen we noteren VoreG?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik begin een rotterdams accent te kweken. Ik wil hier weg!
Ze zeggen van mij dat ik dus een Rotterdams accent hebquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik begin een rotterdams accent te kweken. Ik wil hier weg!
en waar komt dat accent vandaan?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:51 schreef VoreG het volgende:
He verdomme... ik heb altijd gedacht accentloos te zijn, krijg ik net te horen dat ik een accent heb.
en dan voor ajax toe maarquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:06 schreef VoreG het volgende:
Accent komt van rotterdam af, ik woon vlak onder rotterdam...
Nee ging maar weer is bellen met mn vriendin... en merkte opeens op.... je begint een rotterdams accent te krijgen!.
Bussum, t Gooi dus.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan voor ajax toe maar
en je vriendin woont in Rotterdam?
Grof van je dat je bier boven je zwitserse vriendin kiestquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:16 schreef ErikT het volgende:
Mijn koninkrijk voor een biertje!
Komen wij uit Rottejdam, ken je dat niet horjen dan?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:06 schreef VoreG het volgende:
Accent komt van rotterdam af, ik woon vlak onder rotterdam...
Nee ging maar weer is bellen met mn vriendin... en merkte opeens op.... je begint een rotterdams accent te krijgen!.
nee hoor, gewoon goed je prioriteiten leggenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Grof van je dat je bier boven je zwitserse vriendin kiest.
Die woont niet in mijn koninkrijk. Helaas.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Grof van je dat je bier boven je zwitserse vriendin kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |