Een Ierse priester.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:09 schreef Koekepan het volgende:
Mooi, nog een uurtje. Is er al bekend wie De Lima van de weg duwde?
Ja, diezelfde gek als met de formule1 een jaar geleden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:09 schreef Koekepan het volgende:
O, een Ierse priester dus. Figures.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:09 schreef Koekepan het volgende:
Ierse Katholieke priester. Die het woord Gods op een bizarre manier wil verkondigen. Hij liep vorig jaar tijdens de Grand Prix van Siverstone ook al het parcours op en kreeg daar 3 maanden gevangenisstraf voor.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:09 schreef Koekepan het volgende:
Ik vind het gaaf dat De Lima alsnog brons heeft gewonnen. Maar anders was het misschien wel zilver geweest. Enfin, off-topic hier.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, diezelfde gek als met de formule1 een jaar geleden.
ned1, 21.55quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Morgen ook nog de laatste aflevering van "Ook dat nog" met veel terugblikken op vorige seizoenen
Ja, hij is wel bij meer van zulke acties betrokken geweest. Wat raar dat ze 'm niet in de gaten houden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:11 schreef tong80 het volgende:
Ierse Katholieke priester. Die het woord Gods op een bizarre manier wil verkondigen. Hij liep vorig jaar tijdens de Grand Prix van Siverstone ook al het parcours op en kreeg daar 3 maanden gevangenisstraf voor.
Ben je bang om naar de waarheid te luisteren? Ik vind het wel interessant om het een keer van de andere kant te horen. De islam is helaas op sommige punten behoorlijk middeleeuws, dat valt niet te ontkennen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:10 schreef golfer het volgende:
Heb vooraf gemengde gevoelens over deze uitzending.
Hoop dat ik het kan volhouden vanavond het helemaal te zien.
Nee hoor, haar waarheid ken ik al een tijdje. Gaat me er meer om dat ik denk dat ze gewoon weer haar vaste stokpaardje(s) gaat berijden, die ik al zo vaak uit haar mond heb horen komen en dat ik mij afvraag of ze, behalve dan dat filmpje van Van Gogh, nog met verrassende TV-fragmenten aan zal komen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:39 schreef Brammetje het volgende:
Ben je bang om naar de waarheid te luisteren? Ik vind het wel interessant om het een keer van de andere kant te horen. De islam is helaas op sommige punten behoorlijk middeleeuws, dat valt niet te ontkennen.
Je kunt natuurlijk ook jezelf in disneyland opsluiten en doen alsof de wereld uit mickey mouse en pluto bestaat. Erg leuk.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
Groundhog Day is leuker dan dat filmpje van het olijke duo volgens mij.
Het idee achter Groundhog Day gaat verder dan Disneyland hoor. Daarnaast, denk jij soms dat westerlingen hun vrouwen niet in mekaar ranselen??? Mannen die hun vrouw in mekaar willen ranselen hebben ook heus de koran niet nodig ter rechtvaardiging hoor...quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:48 schreef Berserker het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook jezelf in disneyland opsluiten en doen alsof de wereld uit mickey mouse en pluto bestaat. Erg leuk..
Laten we politiek voor POL bewaren aub, dat forum is groot genoeg.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:39 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Ben je bang om naar de waarheid te luisteren? Ik vind het wel interessant om het een keer van de andere kant te horen. De islam is helaas op sommige punten behoorlijk middeleeuws, dat valt niet te ontkennen.
Zij verzint iig geen dingen zoals Michael Moore dat doet, die roept dingen zonder dat hij het kan onderbouwen.
Hirsi Ali heeft alles met eigen ogen meegemaakt, die weet als geen ander hoe het allemaal in elkaar zit.
Absoluut! Geniale film.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het idee achter Groundhog Day gaat verder dan Disneyland hoor.
Inderdaad een prachtige filmquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:59 schreef plugger het volgende:
Hirschi Ali heeft in ieder geval een toffe keuzefilm: The Gods Must Be Crazy. Zeer vermakelijke humor, een aanrader voor wie 'm nog niet kent.
Zie ook nietzman's topic: The Gods must be crazy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |