lolquote:Op zondag 29 augustus 2004 09:25 schreef phluphy het volgende:
Bar_en_Mar --> die naam moet veranderd worden in Baren_Maar, misschien dat dat helpt?
Hé Sugar, hier een geheimpje: als de baby er is hou je die ellendequote:Op zondag 29 augustus 2004 11:38 schreef Sugar het volgende:
Mensen, kinderen!!!!!![]()
Twee vriendinnen van me hebben het niet helemaal begrepen!
Bellen me mobiel, ik neem niet op, want heb er geen zin in even. Dan bellen ze meteen nog eens. En nog eens. Neem weer niet op. Vervolgens bellen ze op de vaste! Neem wéér niet op! Dan bellen ze gdvdmm wéér mobiel!!!!!!!!!!!!!!![]()
Is het niet duidelijk?
Word er helemaal gek van! Alleen die twee doen dat, rest van de wereld snapt het gelukkig wel...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:38 schreef Sugar het volgende:
Mensen, kinderen!!!!!![]()
Twee vriendinnen van me hebben het niet helemaal begrepen!
Bellen me mobiel, ik neem niet op, want heb er geen zin in even. Dan bellen ze meteen nog eens. En nog eens. Neem weer niet op. Vervolgens bellen ze op de vaste! Neem wéér niet op! Dan bellen ze gdvdmm wéér mobiel!!!!!!!!!!!!!!![]()
Is het niet duidelijk?
Word er helemaal gek van! Alleen die twee doen dat, rest van de wereld snapt het gelukkig wel...
Heb nu maar gesmst dat ik soms geen zin heb om op te nemen, dat ik écht wel iets laat horen als ik zie dat er gebeld is (ook na één keer bellen) en dat smsen beter werkt soms.
Bweeh. Laat me.![]()
Jolie is zeker door de ooievaar gebracht?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:47 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe weten jullie nou hoe sperma ruikt
Man zegt : "Schat ik kom"quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:47 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe weten jullie nou hoe sperma ruikt
Ja en daar heb ik 2 weken en een dag op gewacht, verkeerd bezorgdquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jolie is zeker door de ooievaar gebracht?![]()
Uhm Sugar... misschien een tip.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:45 schreef Sugar het volgende:
Slijmprop is goed teken, MissTake!
![]()
Nogal ja ! Het lijkt me stug dat het werkelijk zo'n doemscenario wordt, gekkie !!quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:08 schreef Sugar het volgende:
Pessimist, hè?
Die van mij was ook niet bloederig, gewoon een doorzichtig klompje gelei leek het welquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:08 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Uhmm misschien iets te vroeg gejuigd.....
Ik lees net dat de slijmprop 'bloederig' is....
Ik had toch echt iets in mn handen wat gewoon doorzichtig was hoor
%#$@%^#&&@*&
quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Willen alle LL-baby's nu even heel goed opletten? Speciaal voor jullie is hier het volle-maan-baby-dansje. Goed kijken hoe je je in bochten moet wringen om die volle maan vannacht zelf te kunnen zien. Allemaal klaar? Apie? Apie! Opletten jij!
[afbeelding]
Zo, en nu allemaal tegelijk! Hup in de beentjes!
Da's raar om je naam ineens zo te zien staanquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:32 schreef bixister het volgende:
moet ik ook nog even moonen anders?[afbeelding]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's raar om je naam ineens zo te zien staan![]()
Dat 'er aan toe zijn' komt erop neer dat je kind het zó vervelend vindt in je buik dat hij een stresshormoon af gaat scheiden waardoor de weeën beginnen. Geplande-keizersnee-kindjes hebben tenminste alleen goede herinneringen aan je buik.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:35 schreef livelink het volgende:
Het klinkt misschien stom, maar ik heb me daar bij Job wel heel schuldig over gevoeld; dat wij hem gewoon gehaald hebben, terwijl hij er misschien nog lang aan toe was.
Luistert je kind dan nu al beter naar mij dan naar jou? Tssquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:21 schreef phluphy het volgende:
En nu Poemojn weer die wil dat we tot morgen wachten.
Lily MIJLPAAL !!! Feli!!! Hoe is het verder met je eigenlijk? En met de andere minder laatste lootjes meiden, verse zwangeren noem maar op. Herrinner ons LLM aan het feit dat het begin ook heus niet zo leuk was...quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:05 schreef lily het volgende:
Nog steeds geen babies..... jeetje
sterkte dan maar weer
oh, ik ben op de helft(uitgaande van 40 weken dan heh)
Nou neequote:Op zondag 29 augustus 2004 21:43 schreef bixister het volgende:
[..]. ik vond het de eerste keer ook raar om jouw naam te zien staan.
zal wel een geijkt grapje zijn als je je voorstelt, of niet? "moonen met dubbel o? ah, 'moenen' dus, huh huh!" [vet]
[/vet]
nopequote:Op maandag 30 augustus 2004 00:37 schreef snakelady het volgende:
ik heb me toch iets raars, ik schrik ineenkeer supersnel, je kent die berichtjes misschien wel dat je ergens naar moet staren en er zo'n griezelig gezicht tevoorschijn komt en begint te schreeuwen.
Nou, normaal kon ik daar altijd om lachen en vondt ze erg leuk, tot dus vandaag, mijn man liet mij er een zien en ik schrok zo hard dat ik bij mijn man op schoot sprong en keihard begon te huilen, echt helemaal paniekerig.
mijn man schrok daar natuurlijk van en vondt het zo erg maar ja, hij kon dat ook niet weten aangezien het normaal wel leuk vindt.
Ik ben er nu nog steeds van onder de indruk en mijn man vraagt om de 10 min. gaat het alweer? het spijt me zo erg. het wat echt niet de bedoeling.
Maar ben ik de enige die zo schrikkerig is of was het gewoon toeval?
LLM, kom op he, nu toch echt, het is volle maan.
Aaaaaaaaaah dat vind ik nou echt kei lief bedacht !!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:55 schreef Tan het volgende:
Okay LLM...
Wij grote mensen pakken het allemaal helemaal verkeerd aan met ons geschreeuw naar die humpies van jullie.
Maar baby's onder elkaar, die begrijpen elkaar veel beter, Junah heeft daarom even een boodschap voor jullie hardnekkige kleintjes:
[afbeelding]
Zoals u wenstquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:03 schreef phluphy het volgende:
TanVraag even aan Junah of ze nog even "baby" vermeldt bij Fluffie, anders helpt het niet!
quote:
Is die al overtijd dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:37 schreef Jessicaa het volgende:
Junah je vergeet Baby kapoentje!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:35 schreef Loena-tik- het volgende:
edit: Soms moet je gewoon even de derde pagina lezen voor je gaat zitten posten...
klopt helemaal hoor, uiterste houdbaarheidsdatum nog 'lang' niet overschreden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:41 schreef Tan het volgende:
Dacht dat die de datum nog niet had gehaald![]()
Malle Eppie ! Hoe vaak moeten we nog zeggen dat dat helemaal niet erg is ! Wees blij dat het kan, en maak er lekker gebruik van !quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:44 schreef Sugar het volgende:
Dames, sorry, ik schaam me nu even voor mijn gezeur en depri-post. Jullie zitten er allemaal mee en ik ga het zo uit de doeken doen. Ik moet proberen meer te relativeren!
Dankjulliewel voor alle lieve reacties! Ik ga mezelf bij elkaar rapen en houden.
Nee hoor absoluut niet zenuwachtig. Ik heb namelijk niet het idee dat het er al aan zit te komenquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:54 schreef phluphy het volgende:
Piglet Hoe ontwikkelt e.e.a. zich bij jou eigenlijk? En ben je al zenuwachtig (aan het worden)?
Allereerst lekker dat jullie weer goed door de Apk gekomen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:56 schreef texelonia het volgende:
vk verhaal...
Vind ik toch een beetje een rare conclusie dan, want ze weet verder helemaal niks. Als ik ander werk krijg zal ik elke dag 20 minuten moeten fietsen heen en 20 minuten terug bijvoorbeeld. Dikke kans ook dat ik wel veel zal moeten lopen of staan alsnog. Een collega is tijdje geleden al ander werk gaan doen omdat die zwanger is, en die kwam in de kantine terecht, sta je ook de hele tijd. En wie weet doe ik wel aan sport (niet dus, maar het had gekund toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Tex, misschien bedoelt ze dat de overgang tussen het postbezorgen en een zittende job erg groot is. Je gaat dan van heel veel wandelen naar veel minder/weinig wandelen. En op zich is beweging gewoon heel goed. Cold turkeyminder bewegen is waarschijnlijk waar zij op doelt.
Over 4 weken heb ik weer een afspraak, en dan als het goed is met eigen vlos.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Allereerst lekker dat jullie weer goed door de Apk gekomen zijnMaar wat een botte reactie van die vk zeg
Vervangend werk is toch zeker niet niets doen, het lijkt me sowieso verstandig om niet zo achterlijk veel meer te lopen, het beste voor je bekken/rug is om een goede verdeling te vinden in lopen, zitten en staan qua werk. Laat je niet van de wijs brengen hoor en wanneer heb je je eigen vk trouwens, anders zou ik het zeker met haar nog een keer bespreken!!!
HIHIHIquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:13 schreef texelonia het volgende:
En wie weet doe ik wel aan sport (niet dus, maar het had gekund toch?)
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:15 schreef Loena-tik- het volgende:
Nou Pigletje, als ik het iemand gun om "voor te piepen"(heb eigenlijk lichtelijk de schurft aan die uitdrukking maar goed...) dan ben jij het wel
Ik ga niet zeggen dat ik het me voor kan stellen hoe je je voelt, want dat kun je gewoonweg niet totdat je zelf in die situatie zit! Kun je er wel een beetje met je man of iemand anders in je naaste omgeving over praten? Lijkt me toch allemaal niet niks wat je meemaakt!!!
Lijkt mij ook! Dan vind ik de reactie gewoon een beetje vreemdquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:24 schreef texelonia het volgende:
Nou jah, ik vertelde dus over pijnklachten en toen begon zij over mijn houding. En toen zei ik nog dat ik vervangend werk wilde gaan vragen, omdat dit me dus te zwaar werd. Ik zei dus wel echt 'vervangend werk' en niet stoppen met werken ofzow. Leek me wel duidelijk eigenlijk...
Kleenex heb ik ook hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:33 schreef Anitra het volgende:
Sugar hier kan je lekker je ding eruit gooien, das zo lekker van dit forum en van de meiden hier. Als je wil huilen zitten ze met zakdoekjes voor je klaar en als je wil lachen dan hebben LW, Tan, Junah, Rewinmo daarvoor aan genomen. Dus gooi het er maar lekker uit, ik heb de kleenex al klaar staan
Ik heb het al eerder gezegd: REWIMO FOR PRESIDENTquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:55 schreef Loena-tik- het volgende:
Rewimo is weer lekker op dreef![]()
![]()
Spannend Miss-Take ! Ik ben erg benieuwd wat ze je daar gaan vertellen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Morgen mag ik naar het ziekenhuis van de vlos wegens te hoge bloeddruk, én overtijd :
09.45 bloed prikken
11.00 uur CTG
12.00 uur gyneacoloog
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
'de baby laat op zich wachten of is reeds geboren'... net alsof je dat niet gemerkt zou hebben![]()
Inleidenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef Sugar het volgende:
Ik hoop dus alleen maar dat het een "mooie" reden is om misschien al te gaan inleiden! Of wil je dat juist zelf liever niet?
Ik vind het dus te lang duren, zoals je aan mijn subjectieve toon kunt merken![]()
Wuhahahaha !!!!!!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:45 schreef Tan het volgende:
Psst...
Ik moest van Junah nog even er aan toevoegen dat er wat zwaait voor de baby's die zo op zich laten wachten als ze er niet snel uitkomen.
Weet niet precies wat ze bedoelt, maar ze zat er zo bij:
[afbeelding]
Sneller ???!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:52 schreef Tan het volgende:
Maar inleiden is niet eng hoor. En het ging meteen een heel stukkie sneller .........
Ik heb het zelf niet zo ervaren, het waren wel een boel weeën, maar ik kon ze heel goed opvangen. Omdat ze zo snel komen raak je in een soort trance met een vast ritme en ik vond dat erg prettig. (Voor zover je kunt spreken in termen als 'prettig' als je het over een bevalling hebtquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Sneller ???!!!!![]()
ooooooh en dáár ben ik dus zo bang voor hè! Ik heb z'on schrik dat ik de weeën niet op kan vangen als ze ineens aan komen gevlogen.
Ik heb het idee dat als ze op een langzame manier komen dat ik er dan ook langzaam in kan rollen en op mn gemakkie een flinke overdosis morfine aan kan maken![]()
En natúúúúrlijk ben ik daarnaast ook nog eens een bikkel.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:07 schreef phluphy het volgende:
Gaat heus goedkomen, je oogt als een gezonde stevige deernedus het voordeel is aan jouw kant
![]()
![]()
Die zin ken ik, en daar laat je het als aanstaande moeder/vader natuurlijk niet bij zitten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef Sugar het volgende:
.... en misschien inwendig onderzoek.
Als er die dag namelijk geen tijd is, dan wordt dat inwendig onderzoek verplaatst naar ...
Ehm.... maar bevallingen dienen zich doorgaans toch onverwacht aan? Is het niet zo dat er te allen tijde ruimte "gemaakt" moet kunnen worden?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:43 schreef bastardhost het volgende:
Wanneer ze in het ziekenhuis niet echt de ruimte hebben om die eventuele bevalling te begeleiden stellen ze dat onderzoek uit.
Wat raar dat je een officiele afspraak moet maken voor het bloed prikken. Je kan toch gewoon binnenlopen om bloed te prikken als je een formuliertje hebt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Morgen mag ik naar het ziekenhuis van de vlos wegens te hoge bloeddruk, én overtijd :
09.45 bloed prikken
11.00 uur CTG
12.00 uur gyneacoloog
we shall see........
idd, ik lig een half uur later nog steeds naar adem te snakken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:46 schreef Githa het volgende:
[..]
nopeik herken het helemaal zal dus best iets zijn wat erbij hoort.
Heb jij dat ook dat als je schrikt dat 10x heftiger en langer voelt rond suizen in je lichaamtoch echt een mystery hoor zo'n zwangerschap....
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ehm.... maar bevallingen dienen zich doorgaans toch onverwacht aan? Is het niet zo dat er te allen tijde ruimte "gemaakt" moet kunnen worden?
Of bedoel je: stel dat het op dat moment al vreselijk druk is met andere bevallingen dan kiezen ze er liever voor het nog even uit te stellen?
Lag in het ziekenhuis met 2 andere dames op 1 zaal, de volgende dag was al ingepland en die andere dames stonden voor die dag daarop in de planning. Alleen nu zijn wij alle 3 die drukke ingeplande dag spontaan ook gaan bevallen zodat het een hectiek werd van jewelste waardoor iemand bij mij in de buurt doorgestuurd werd naar Hoogeveen omdat ze die er abso niet bij konden hebben. Zijn er die dag dus 7 bevallen en ik heb die hele dag 1 verloskamer in gebruik gehad en ze hebben er maar 2 hier. Dus kan me voorstellen dat ze zeggen van liever een andere keerquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ehm.... maar bevallingen dienen zich doorgaans toch onverwacht aan? Is het niet zo dat er te allen tijde ruimte "gemaakt" moet kunnen worden?
Of bedoel je: stel dat het op dat moment al vreselijk druk is met andere bevallingen dan kiezen ze er liever voor het nog even uit te stellen?
Zou dat het volle maan licht zijn geweest?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Knor: Zo iemand (= gyn) heeft het licht gezien![]()
*juich*
![]()
Ik wou het daar net in veranderen jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou dat het volle maan licht zijn geweest?
Snakelady, SUPER herkenbaar hoor !! Ik had het ook in het begin, schrok me wezenloos om de meest stomme dingen en dan gelijk helemaal van slag af en huilen enzo, en het bleef heel lang doorzeuren ook al wist ik dat er niets aan de hand was. Zullen de hormonen wel zijn ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:37 schreef snakelady het volgende:
ik heb me toch iets raars, ik schrik ineenkeer supersnel, je kent die berichtjes misschien wel dat je ergens naar moet staren en er zo'n griezelig gezicht tevoorschijn komt en begint te schreeuwen.
Nou, normaal kon ik daar altijd om lachen en vondt ze erg leuk, tot dus vandaag, mijn man liet mij er een zien en ik schrok zo hard dat ik bij mijn man op schoot sprong en keihard begon te huilen, echt helemaal paniekerig.
mijn man schrok daar natuurlijk van en vondt het zo erg maar ja, hij kon dat ook niet weten aangezien het normaal wel leuk vindt.
Ik ben er nu nog steeds van onder de indruk en mijn man vraagt om de 10 min. gaat het alweer? het spijt me zo erg. het wat echt niet de bedoeling.
Maar ben ik de enige die zo schrikkerig is of was het gewoon toeval?
LLM, kom op he, nu toch echt, het is volle maan.
Mijn weegschaaltje is errug lief hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:36 schreef Knorretje het volgende:
Eindelijk vond de gyn het nu toch wel een ander verhaal worden gezien onze condities en zijn we net flink gestript (twee maal). Donderdag weer terug als het niet geholpen heeft en dan gaan we iig nogmaals strippen (of meer)
edit: ik weet nu iig zeker dat ik niet tot de 27e loop en dat het iig een maagd wordt en geen weegschaalNu nog hopen dat het strippen snel aanslaat
ow het gaat me ook niet om het sterrebeeld hoor, maar meer om de datum, een weegschaal kan het alleen maar worden als ze inderdaad vast bleven houden aan 27 september. En dat is gelukkig nu helemaal van de baan. Ik bedoelde meer te zeggen dat het iig komt voor ik de 43 weken gepasseerd ben. Want mocht het strippen niet aanslaan gaan we gewoon andere dingen proberenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:39 schreef phluphy het volgende:
[onbeschofte vraag-modus aan] Ik kan me niet voorstellen dat je, na al je lichamelijke lijden, waar nu eindelijk een eind aan lijkt te komen, nog überhaupt waarde hecht aan zoiets "onbenulligs" als het sterrenbeeld? [onbeschofte vraag-modus uit]
Fijn dat het weer ietsje beter gaat Piglet !!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:48 schreef piglet het volgende:
Heb vanochtend nog even gebeld met m'n moeder en het leek weer ietsjes beter te gaan (hij was in ieder geval minder in paniek dan van het weekend). We houden nog maar even hoop dus.
MiSs-TaKe oef die hoge bloeddruk vind ik toch een beetje eng hoor. Maar ik kan me goed voorstellen dat je liever niet ingeleid wil worden (dan weet je gewoon dat je weeën gaat krijgen, dat lijkt mij het engste gek genoeg. Nu weet ik het ook wel, maar het kan nog heel lang duren
bij de vorige had ik 3x nodig, dus ik ga nergens van uit. Ben allang blij dat ze in het zhuis nu ook besloten hebben iets er aan te doen (en dan eerst proberen het zo 'natuurlijk' mogelijk op te wekken) en voor mij is dat nu het belangrijkste. Ze gaan me helpen, het kan niet langer zo. En ondanks het belang van het kindje kijken ze nu ook naar mij. En is het gewoon tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:44 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Knorretje
2x gestript??? jij hebt morgen gewoon een beepje in je handen !!
Fijn dat er aktie is ondernomen en heel veel succes en sterkte ermee![]()
ja maar ontsluiting heb ik al een dikke maandquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:46 schreef Rewimo het volgende:
Knor, dat strippen betekent ook dat je al wat ontsluiting had dus, anders kunnen ze dat niet doen. Allemaal gunstig dus
Helder ! En volkomen begrijpelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:43 schreef Knorretje het volgende:
ow het gaat me ook niet om het sterrebeeld hoor, maar meer om de datum een weegschaal kan het alleen maar worden als ze inderdaad vast bleven houden aan 27 september.
Ja hoeven ze iets minder ver te knippenquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:02 schreef poemojn het volgende:
Maar misschien scheelt het iets bij de bevalling?
Gofferdorie !!quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:00 schreef Knorretje het volgende:
Ik ben een stukkie ingescheurd(en het bloed nog steeds bij het wondje
)
(nou is het niet de eerste keer dat ik een stukkie inscheur door lichamelijk onderzoek, maar leuk en fijn is anders)
Kunnen ze het niet bij de komende bevalling meteen "goed" doen en restaureren?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:18 schreef Knorretje het volgende:
Als ik ooit genoeg moed verzamelt heb laat ik het wel eens restaureren, afhankelijk wat deze keer me brengt aan schade of herstelwerk)
ze proberen iig een knip te zetten op het ergste stuk en het doodweefsel daad weg te halen, maar heb op meerdere plekken doodweefselaangroei inmiddels en daar beginnen ze niet aan bij een bevalling. We hopen iig dat ze de plek van de oude knip waar het het ergst is een beetje kunnen redden. (en dat het dit keer dus wel goed gehecht word)quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:23 schreef lily het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet bij de komende bevalling meteen "goed" doen en restaureren?
Zat ff te knipperen met de ogen met die hoge onderdruk werd ik naar het ziekenhuis toegestuurd, weet dat je ook vocht vast houdt ziet een neiging naar Z-vergiftiging das niet okey.........tja Dokters weten het natuurlijk beter dan moi maar zo zit er dus wel een verschil in dokters maar meis als je je niet lekker gaat voelen or whatever wel aan de bel trekken hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:44 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Die bloeddruk vind ik ook niet normaal......ze ging hem voor de zekerheid nog een keertje nameten, toen kwam ze op : 131/101uit![]()
![]()
![]()
Toen zei ze snel; " Nouja, net was de onderdruk 97 ipv 101 dus dat schrijven we op"
En dat gevoel wat je beschrijft over dat inleiden heb ik dus inderdaad precies zo.
Achja.... waarschijnlijk is morgen alles goed en misschien begin ik vanacht zelf wel.....
klinkt logisch, zou best kunnen hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
*lampje boven hoofd schiet aan* Snakelady en andere snel-geschrokken-dames; zouden jullie niet zo snel moeten schrikken omdat je nu twee personen te beschermen hebt? En omdat je dan ook nog eens liever je kind beschermt dan jezelf en dus meer dan dubbel zo erg schrikt? Of is dat dom gedacht?
Je hebt er alleen zo weinig aan, beebje komt toch wanneer hij er zin in heeft...quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Leuk voor je dat de vlos denkt dat het voor het weekend geboren word.
Oke thanxx voor de tip over dat boek !quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:15 schreef phileine het volgende:
Miss-Take, eng hoor die hoge bloeddruk. Hebben ze wel gezegd op welke symptomen je moet letten? Dat je tijd opkrijgt voor bloedprikken is omdat ze dan de uitslag ongeveer klaar hebben als je bij de gyn bent, die kan dan direct met je bespreken of het allemaal goed is enzo. Neem iets te lezen mee kan ik je aanraden, ik heb echt uren doorgebracht met wachten in die tijd.
Hoop ik ook voor je Miss-Take!!! Gewoon stiekum lekker vannacht bevallenquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:23 schreef MiSs-TaKe het volgende:
stiekum hoop ik dat er vanacht iets gebeurd zodat ik morgen niet naar dat enge rottige ziekenhuis hoef
het lijkt wel of alle baby's het fatsoen hebben om de ander voor te laten gaan , lolquote:Ik heb een hekel aan voorkruipen!
Dus wacht ik tot Sugar en Miss-Take aan de beurt zijn geweest!!
Tjeempie dat zijn er dus 6 die nu echt elk moment kunnen gaan bevallenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Vk denkt dat de baby voor het weekend komt
Je bent een schatjequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:05 schreef Merisse het volgende:
Lieve Piglet, het zijn moeilijke en emotionele dagen waarin vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar liggen. Ik hoop heel erg dat je vader het allemaal mee mag maken. Megaknuffel
Ik denk dat de babietjes allemaal zitten te wachten totdat ik weer terug ben, bij deze dus . . .quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:11 schreef piglet het volgende:
Wat is het rustig verder. Stilte voor de storm? Of is iedereen het helemaal zat om er mee bezig te zijn?
Goh, dat van dat stresshormoon wist ik helemaal niet. Lief van je om me op die invalshoek te wijzenquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:07 schreef poemojn het volgende:
[..]
Dat 'er aan toe zijn' komt erop neer dat je kind het zó vervelend vindt in je buik dat hij een stresshormoon af gaat scheiden waardoor de weeën beginnen. Geplande-keizersnee-kindjes hebben tenminste alleen goede herinneringen aan je buik.Maar ik kan me wel voorstellen dat je het een vervelend idee vindt ja, is zeker niet stom.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende . . .quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:23 schreef Loena-tik- het volgende:
TC, by the way hier al gekeken: Zwangerschap en geboorte #95: apie's topic?? Speciaal voor jou(made by Tex!!!)
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:23 schreef Loena-tik- het volgende:
TC, by the way hier al gekeken: Zwangerschap en geboorte #95: apie's topic?? Speciaal voor jou(made by Tex!!!)
donderdag terug en dan gaan we de situatie weer bekijken/doorspreken. Misschien nogmaals strippen maar het kan ook zijn dat we iets anders besluiten. Ligt aan de gyn wat hij vind/denkt en wat ikzelf op dat moment wil en de mogelijkheden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:39 schreef bixister het volgende:
hmmm knoris er al een plan voor de verdere aanpak (heb je misschien al beschreven maar ik heb even heeel snel dit topic doorgelezen).
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:27 schreef ThunderChild het volgende:
Gloeiende, gloeiende, gloeiende . . .
Jouw heb ik dus echt NIET gemist . . .![]()
Ai! Tsa... dan moeten jullie toch nog heel even geduld hebben. Ik land woensdagavond om kwart voor 7 geloof ik....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:54 schreef phluphy het volgende:
BrighteyesJe moet terugkomen !!
Pas als de familie weer compleet is willen de beebietjes komen
![]()
Dat is waar! Kom op dames!quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:00 schreef bixister het volgende:
je bent hier nu toch? vind ik al heel wat hoor! lang leve internet.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn niks voor niks de spoiler tags uitgevonden . . .quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:55 schreef texelonia het volgende:!
![]()
Je mag er van mij nog een paar daagjes eraan plakken. Het weer in jouw streek is hopeloos, heb zelfs een tak op m'n kop gekregen . . .quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ai! Tsa... dan moeten jullie toch nog heel even geduld hebben. Ik land woensdagavond om kwart voor 7 geloof ik....
Maar als je een plaatje in spoilertags zet krijg je het plaatje toch gewoon te zien...quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:15 schreef ThunderChild het volgende:
Er zijn niks voor niks de spoiler tags uitgevonden . . .
Geen idee, probeer het eens zou ik zeggen. Je hebt toch niks meer te verbergenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:24 schreef texelonia het volgende:
Maar als je een plaatje in spoilertags zet krijg je het plaatje toch gewoon te zien... [afbeelding]
Oh en spoilertags in je signature doen het ook niet, of wel?![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:50 schreef bixister het volgende:
Xanthe, zou best kunnen, al heb ik er weinig ervaring mee. maarre hihi ik krijg meteen die vreselijke stem van 'profile tirecentre' in m'n hoofd.![]()
![]()
Zeer waarschijnlijk wel. Ik heb het ook heel erg. Steken in mijn onderbuik (links of rechts) soms zo erg dat ik niet meer kan lopen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:43 schreef Xanthe het volgende:
Waren dat mijn banden?
Het begint een beetje bizar te worden! Misschien dat ze zwangerschappen vanaf nu op 41 0f 42 weken zetten met een uitloop naar 44 wekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:03 schreef phluphy het volgende:
Het is echt onvoorstelbaar hoeveel er al over de datum zijn.
Snap ook niet dat je daar ingetrapt bent TCquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:27 schreef ThunderChild het volgende:
Dan heb ik daarin alvast een voorproefje gehad , te snel op springen van de bank om even snel de deur te openen zit er al niet meer in....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:07 schreef MiSs-TaKe het volgende:
bijgelezen
Xanthe...... klinkt idd als je banden.... ooit ga je krom van de pijn als je te snel je bed uitspringt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:05 schreef m@x het volgende:
Xanthe, klinkt als bandenpijn. Je zal er inderdaad, zoals Miss-take zegt ook wel last van krijgen als je te snel bepaalde handelingen doet. Ik heb het vooral met omrollen in bed. Dat kan nu alleen maar in een heel langzaam tempo en volgens meneerm@x zie ik er dan uit als een schildpad die op zijn rug ligt
Goed hoor thanks for asking, ook gb hier, vannacht wel rommelig geslapen(regelmatig wakker door krampen) maar ik weet het onderhand wel met die voorweeen, word er niet meer warm of koud van, we zien wel. Connor blijft lekker over op school, dus heb mijn handen vrij vandaag. Heb ook aardig wat op het programma staan, envelopjes halen en schrijven, speelgoed bij de jongens op de kamer es ff lekker ruimen, badkamer soppen, stofzuigen, Sjeuses mag wel gaan beginnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:18 schreef Sugar het volgende:
Hoe is het met Loena vandaag?
Volgens mij wel hoor Stiekemurd. Ik had ook eens in de zoveel tijd een rotgevoel in mijn buik tijdens de zwangerschap. En na een dag of twee was het meestal wel weer over. Net of de buik zich opnieuw moet aanpassen aan zijn omvang. Maar het voelt idd niet lekker neequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:33 schreef Stiekemurd het volgende:
Met mij gaat wel goed, gisteravond onwijze zeurderige buik gehad.... Lijkt wel op erge spierpijn, dat het branderig is en daarnaast niet goed kunnen liggen door krampjes... en daardoor moest deze labiele doos weer eens een potje![]()
Is dit nou gewoon een groeispurtje?
Dat was alweer 3 weken geledenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:22 schreef lily het volgende:
Xanthe, even iets anders
Ik heb jouw echo gemist (ervan uitgaande dat je m gepost hebt). Weet je nog waar?
Laatst vroeg er iemand ook naar mijn zwangerschap, hoe het ging en wanneer ik uitgerekend was etc. Dus ik uitleggen, 21 december, maar het zou net zo goed nog januari kunnen worden! Dus hij vragen hoe dat dan zat, want hij dacht dat die berekeningen wel redelijk klopten altijd. Dus ik uitleggen dat maar 4% op de uitgerekende datum zelf bevalt, en ruim 70% ná de uitgerekende datum bevalt. Zijn reactie was "Dan zou ik zeggen dat de berekening verkeerd is"quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:12 schreef snoopy het volgende:
Het begint een beetje bizar te worden! Misschien dat ze zwangerschappen vanaf nu op 41 0f 42 weken zetten met een uitloop naar 44 weken![]()
Wij brengen dat gemiddelde hier toch gigantisch omhoog zou je denken![]()
Hele dikkevoor alle meisies die zo lang moeten wachten
Daar zit wel iets in natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
"Dan zou ik zeggen dat de berekening verkeerd is"
aaah, mooie fotoos hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:33 schreef Xanthe het volgende:
Dat was alweer 3 weken geleden![]()
De laatste foto (nummer6) is toen gemaakt ;
http://www.xs4all.nl/~peetj01/Taz/Zwangerschap/default.html
En morgen ga ik weer heen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |