Mag ik dan vragen wat wel de doelgroep is?? Hier komen ook gewone mensen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:32 schreef Magics het volgende:
Mag dit topic Moordenaar of homo? misschien terug naar general chat? Ook al staat t woord toneelstuk in de OP,maar no offence, ik denk dat de doelgroep aan wie ik de vraag gericht had en van wie ik dus een antwoord wil niet veel in TTK komt. Vandaar dat ik t ook in eerste instantie in General Chat geopend had.
Alvast bedankt.
Doorsnee heterojongens. Ja hier komen ook normale mensen, maar volgens mij kijken er in GC meer heterojongens dan hier. TTK is doorgaans niet zo hun ding.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat wel de doelgroep is?? Hier komen ook gewone mensen hoor
Ik zal het ff overleggen trouwens
Ik heb het overlegd, maar hij blijft toch hier staan. De jongens van GC vinden dat daar voornamelijk topics thuishoren die ergens anders niet goed bij passen... En jouw topic past heel goed in TTK., vandaarquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:21 schreef Magics het volgende:
[..]
Doorsnee heterojongens. Ja hier komen ook normale mensen, maar volgens mij kijken er in GC meer heterojongens dan hier. TTK is doorgaans niet zo hun ding.
Dat denk ik dus niet. TTK trekt meer apart open-minded publiek. In GC komt echt de doorsnee samenleving. Wat een irritant machtsvertoon van de modjes zegquote:Op donderdag 27 januari 2005 07:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb het overlegd, maar hij blijft toch hier staan. De jongens van GC vinden dat daar voornamelijk topics thuishoren die ergens anders niet goed bij passen... En jouw topic past heel goed in TTK., vandaar
Maar volgens mij is de verhouding tussen hetero- en homojongens op ieder forum wel ongeveer gelijk hoor![]()
Ik had er anderhalve week geleden ofzo nog iets van gezegd.., maaruhquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat er niet wordt opgetreden tegen mensen die volledige songteksten in het topic over briljante zinnen uit songteksten plaatsen. Kunnen jullie hier niet eens wat aan doen. Gewoon de boel verwijderen ofzo? Een coupletje vind ik nog kunnen (mits niet te lang) maar volledige teksten is een beetje jammer
Tussen er iets van zeggen en gewoon die lappen tekst verwijderen zit een wereld van verschilquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik had er anderhalve week geleden ofzo nog iets van gezegd.., maaruh
Misschien dat Isabeau meer overwicht heeft
Schiet me trouwens ineens nog een leuke regel te binnen, ga hem meteen posten
At your servicequote:Op maandag 7 februari 2005 05:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan een modje http://www.microformatica.com/nkorea.gif van het woordenboek op een mirror plaatsen zodat mijn server ontlast wordt? Dank u.
Het "Reageer dan niet Onwetende" was al geen nette opmerking van TS, daar werd een begrijpelijke reactie op terug gegeven. Maar dan hoef jij er niet nog een keer overheen te gaan..quote:Op maandag 14 februari 2005 12:43 schreef Doc het volgende:
Stomme aap kan. "Reageer dan niet Onwetende" kan. Maar het woord "Sukkel" is taboe hier?
Stomme aap werd ook niet ge-edit ...quote:Op maandag 14 februari 2005 13:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het "Reageer dan niet Onwetende" was al geen nette opmerking van TS, daar werd een begrijpelijke reactie op terug gegeven. Maar dan hoef jij er niet nog een keer overheen te gaan..
"fokchatdingetje"??quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, Automatic-Isa-Rock-Beau, waarom heeft TTK eigenlijk geen fokchatdingetje?
Oke, dan schuif ik mijn beurt door naar Isa, hou ik me hier verder buitenquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, AR, een #fokchat-dingetje!
Nu ja, Isabeau begrijpt vast wel wat ik bedoel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |