Juist!quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:48 schreef newsman het volgende:
Nou volgens mij was het sadam hoessein die persoonlijk die missle afschoot, om vervolgens via nederland die fietser tegen te komen, met dat bord voor zijn kop om vervolgens die raket een duwtje te geven richting amerika zodat hij precies in het pentagon te recht kwam........:N
Maar dan kom ik dus op het verhaal van Swets...quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben naief...net als jij, kennelijk...![]()
Maar als het een al-quada missile was, waarom dan zeggen dat het een boeing was?
Vind je nou echt dat er een waterdicht verhaal neergezet is?
Luister lieve haaahaha, ik zou niets liever willen geloven dat het geen complot shit was, maar er zijn nou eenmaal dingen waar wij niet bij kunnen...![]()
Wat wel gebeurd...USA (een geweldig land, vergis je niet!!!) is niet altijd goed...
Waarom zien we daar geen footage van op de amerikaanse tv?? Zoals bij het WTC??quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:53 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar dan kom ik dus op het verhaal van Swets...
Je hebt dat vliegtuig wat weg is..
In dat vliegtuig zitten mensen....
Waar zijn die mensen?
Waarom gaan ze niet terug naar hun familie?
FBI heeft vreemde gangen, dat blijkt door al die films die niet zijn vrij gegeven...quote:
Waar is het vliegtuig dan wel gebleven?
Waarom zijn er mensen die echt een vliegtuig hebben gezien?
quote:
En waarom zou Al-Quada meewerken aan een complot van de VS?
Wat zijn hun belangen?
Dat is ook gebeurd...quote:
Dan zouden ze nu toch naar buiten moeten brengen dat het opgezet is?
Amerika valt nu namelijk 'hun' landen binnen!
Lees dit artikel.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:02 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het was je toch duidelijk??
Probeer het maar in je eigen woorden.![]()
1. Footage van die vliegtuigen? Als je naar die beveiligings camera kijkt zie je een object wat moeilijk te identificeren is, jij en ik kunnen niet zien of het nou een vliegtuig of een raket is...quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom zien we daar geen footage van op de amerikaanse tv?? Zoals bij het WTC??
[..]
FBI heeft vreemde gangen, dat blijkt door al die films die niet zijn vrij gegeven...
[..]
Misschien wel om een oorlog te starten?
[..]
Dat is ook gebeurd...![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:04 schreef kibber het volgende:
[..]
1. Footage van die vliegtuigen? Als je naar die beveiligings camera kijkt zie je een object wat moeilijk te identificeren is, jij en ik kunnen niet zien of het nou een vliegtuig of een raket is...
Bovendien, er bestaat duidelijke footage van eht WTC omdat we pas beelden van het WTC zagen nadat het eerste vliegtuig erin was gegaan, dus het tweede vliegtuig was nog onderweg..
Dat zijn erg onduidelijke beelden, vind je zelf ook niet?quote:
2. Dat is een raar verhaal ja, maar waarom zouden de beveiligings tapes van eht pentagon zelf wel vrijgegeven zijn dan? Die zijn zeker voor opgezet?![]()
Je hebt te maken met weers omstandigheden dus ga dat amar eens van te voren maken
Sorry, ik bedoelde net in mijn laaste post dat Amerika ruzie zoekt met Irak.quote:
3. Ze hadden juist een oorlog tegen Amerika kunnen beginnen omdat ze hun erbij lappen voor iets wat ze niet hebben gedaan... Met deze aamvallen kweken ze heir in het westen geen begrip als ze hadden bewezen dat ze er niks mee te maken hadden heb je kans dat mensen zich tegen Amerika keren.
Ik moet het nog LETTERLIJK uit de monden horen, volgens mij jij ook...quote:
4. Bron? Ik heb nooit ergens gelezen dat Al Quada de aanslagen ontkent eheft
Wat heb jij dan voor bewijs dat het niet zo is??quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:12 schreef Harmonius het volgende:
serieus, pagina 1 heeft zoveel geouwehoer dat het mij niet eens de tijd waard lijkt om pagina 2 te lezen... mensen die beweren dat 911 inside was: wat lopen jullie loze stellingen te leveren zeg. Daarmee bedoel ik dat jullie te beroerd zijn om een argumentatie te geven. zeg dan niks!
Je hebt het hier over tapes volgens mij was er maar een uitgegeven.En waar zijn die andere tapes?quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:04 schreef kibber het volgende:
[..]
2. Dat is een raar verhaal ja, maar waarom zouden de beveiligings tapes van eht pentagon zelf wel vrijgegeven zijn dan? Die zijn zeker voor opgezet?![]()
Je hebt te maken met weers omstandigheden dus ga dat amar eens van te voren maken
Hmm, goede site, en niet omdat ze alles weergeeft...quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:33 schreef Aurora025 het volgende:
Kijk ook eens naar de artikels van www.daanspeak.com
quote:n de meest recente onthulling van deze landverraderlijke techniek, werden documenten opgedoken die aantoonden dat in 1961 de gezamenlijke leiding van de regering gedetailleerde plannen ontwierp om Amerikanen te doden en Cuba ervan te beschuldigen als een excuus voor invasie. Hier volgen sommige hoogtepunten van het actieplan van de gezamenlijke leiding (Joint Chiefs of Staf):
"We zouden een VS-schip kunnen opblazen in de Guantanamo-baai en Cuba beschuldigen."
"We zouden een Communistische Cubaanse Terreur campagne kunnen ontwikkelen in Miami, Florida of Washington."
"We zouden de pogingen op Cubaanse levens kunnen koesteren in de Verenigde Staten, hen verwonden in posities om wijdverbreid te publiceren."
Een paar plastic bommen te laten exploderen op zorgvuldig uitgekiende plaatsen…
"Gebruik van MIG-type vliegtuigen door Amerikaanse piloten zou de Amerikaanse burger-luchtvaart kunnen bedreigen, het Amerikaanse vaartoppervlak kunnen aanvallen en een Amerikaans militair zoemend vliegtuig. Een goed geschilderde F-86 zou luchtpassagiers ervan kunnen overtuigen dat ze een Cubaanse MIG zagen."
Dat is toch het doel van het topic??quote:Op zondag 29 augustus 2004 04:13 schreef novus_crucio het volgende:
mischien ken je beter ontopic blijven ? en ontkracht mijn verhaal maar omdat je toch alles geloof wat je lees ???
Maar denk je dat het niet verder gaat dan het pentagon?quote:Op zondag 29 augustus 2004 04:29 schreef novus_crucio het volgende:
wat is het doel van het topic.Het topic gaat over geen vliegtuig,Maar een missile in pentagon..hier uit kom ik bij aurora025 post steeds op linken uit die niks met het geheel te maken hebben en grote lappen tekst zijn.
IEn nee ik geloof dus niet alles wat ik voorgeschoteld krijg.Alles is bij mij optioneel.
Iedereen zegt, tikt zijn eigen feiten, waar hij/zij zelf in geloofd, dus tja het zal zo gaan...quote:Op zondag 29 augustus 2004 04:42 schreef novus_crucio het volgende:
Tuurlijk gaat het verder dan het pentagon maar daar gaat dit topic niet over..algeheel leid dit tot ww4
En ik weet dus wat ik moet weten en ik sta overal open voor.
Maar ik wil me gewoon bij de feiten houden omdat internet al zon puzzel is met verdraaingen etc.
Dat nog niemand je hier op heeft aangesproken..quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Footage of 1988 rocket-sled test
Rocket, is niet hetzelfde als een boeing!!
En daar blijft dus helemaal niets van over. De inslagsnelheid was 480 mph, wat ongeveer ook de snelheid zou zijn van een verkeersvleigtuig dat de dike muren van het pentagon zou raken.quote:The purpose of the test was to determine the impact force, versus time, due to the impact, of a complete F-4 Phantom -- including both engines -- onto a massive, essentially rigid reinforced concrete target (3.66 meters thick).
Ik zit niet te narren. Dat jij geen engels kan moet je niet op mij afschuiven en afdoen alszijnde dat ik aan het narren ben. Kijk in het eerste topic, en zie daar foto's van crashes waarbij niks van het vliegtuig teruggevonden is. Net zoals ik daar vertelde over die crash van een passagiersvliegtuig op een grasveld midden in een stad waarbij mensen die direct na de crash naar de plek toeliepen en dachten dat het een 2-4 persoon vliegtuigje was, gekeken naar de plek en de hoeveelheid brokstukken, terwijl het om een 100+ passagiersvliegtuig ging.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:45 schreef Oblivion het volgende:
Rocket, is niet hetzelfde als een boeing!!je zit gewoon te narren
Dan maar WEER de vraag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan 1 verwrongen stuk staal op 1 van de foto's die niet eens verbrande randjes heeft????
Het klopt gewoon niet...![]()
Ongetwijfeld zijn er dingen waar wij niet bij kunnen, maar daar horen wat mij betreft vergezochte zaken als 'er moest een ander vliegtuig tegen het pentagon in, dat is niet gelukt, dus ze hebben een ander vliegtuig + passagiers laten verdwijnen, en een raket op het pentagon afgeschoten.' Dat er dingen zijn waar wij niet bij kunnen betekent niet dat een amerikaanse overheid een achterbaks en gemene overheid is die z'n hele bevolking misleidt en z'n eigen bevolking vermoord.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:49 schreef Oblivion het volgende:
Luister lieve haaahaha, ik zou niets liever willen geloven dat het geen complot shit was, maar er zijn nou eenmaal dingen waar wij niet bij kunnen...
Nee, ik wil geen artikel lezen. Jij roept dat het jou duidelijk is. Als je iets duidelijk is kun je het ook in je eigen woorden uitleggen. Dus vertel maar, waarom is het jou duidelijk dat het een inside job was.quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:00 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Lees dit artikel.
De Aanvallen van het Centrum van de Wereldhandel waren een Binnenbaan. (De CIA)"
Geheime VS Krachten plannen voorwendsel voor beperking
by voxfux
http://www.voxfux.com/archives/00000087.htm
Dat misleiden ben ik niet zo zeker van (in de algemene zin van het woord) Maar een aanslag opzetten zoals dit is nutteloos.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:05 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn er dingen waar wij niet bij kunnen, maar daar horen wat mij betreft vergezochte zaken als 'er moest een ander vliegtuig tegen het pentagon in, dat is niet gelukt, dus ze hebben een ander vliegtuig + passagiers laten verdwijnen, en een raket op het pentagon afgeschoten.' Dat er dingen zijn waar wij niet bij kunnen betekent niet dat een amerikaanse overheid een achterbaks en gemene overheid is die z'n hele bevolking misleidt en z'n eigen bevolking vermoord.
Dat zeg ik, daar heb ik geen enkel overtuigend bewijs voor EN ik zie ook geen enkele overtuigende verklaring voor het WAAROM...quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:12 schreef haaahaha het volgende:
Misleiden alsin beweren dat er een vliegtuig het pentagon ingevlogen is terwijl het een raket was en verder al het bewijs laten verdwijnen.
Kijk, dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:29 schreef Ryan3 het volgende:
Waar het op lijkt is gewoon dat ze de doelstellingen van de neo-conservatieven uiteengezet op de site van het PNAC aan het uitvoeren zijn en dat dus 9/11 als een godsgeschenk kwam. Zozeer een godsgeschenk dat veel mensen niet kunnen geloven dat het allemaal toeval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |