heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef Slarioux het volgende:
Anders resize je even idiotforaliving
550 is de max. breedte.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:44 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
heb ik al gedaanis al 2 keer zo klein heb maar ik kick em er wel vanaf
laat dan in elk geval de link ff staanquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
550 is de max. breedte.
quote:
Te laatquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
pssst troel, snel resizen voordat slar komt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
pssst troel, snel resizen voordat slar komt
1 | [url=url groot plaatje][img]url plaatje[/img][/url] |
ik heb het zo gedaan:quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef -Xerxes- het volgende:
lol, ik zie net dat ik het op pagina 1 van dit topic wel nog kon![]()
![]()
Hoe krijg jij de tekst bij een icoon "naast" het icoontje ipv eronder? Ziet er namelijk wel rielekst uit!quote:
Sommige mensen vinden het prettig om veelgebruikte dingen op de desktop te hebben staan.quote:Op zondag 19 december 2004 22:12 schreef Cerbie het volgende:
*editje. Kan iemand het nut uitleggen van zo gigantisch veel icoontjes op het bureaubladIk heb er zelf geen op staan (die prullenbak op het screenshot staat er normaal niet)
quote:Op maandag 20 december 2004 02:02 schreef nietzman het volgende:
[url=http://nietzman.endoria.net/jotklein.jpg]afbeelding[/url]![]()
.
Je iPodicoon! Geef!quote:Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mijn iMac G5 met Mac OS X 10.3.7 die verbonden is naar de Mac OS X Server 10.3.7 die ik op mijn stage aan het inrichten ben. Het VNC-scherm loopt via de VPN-server die in Mac OS X Server 10.3.7 zit. Leuk speelgoed.
Icons: World Of Aqua Candybar/Rev. 2 Drives/Rev. 2 Folders
Theme: SoftAqua SPK
anders lees je even de openingspost...quote:
Hoe maak ik zo iets?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:50 schreef roobje het volgende:
[[url=http://members.home.nl/rmajoie1/desktop_small.JPG]afbeelding][/url]
Kan je dat wat toelichten, hier heb ik nog niet veel aan.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:14 schreef Jordy-B het volgende:
Met samurize
Nee...quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kan je dat wat toelichten, hier heb ik nog niet veel aan.
TNXquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee...
Doe's gek... gebruik de search... vind Samurize: De Ultieme Desktop Verfraaier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |