Ze moeten er ook wel in blijven met spelers als Erwin Looms, Hubert Dijk (en Sjors Brugge)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior'31 Rijssen- HHC Hardenberg 4-1. Een goed begin in de hoofdklasse dus!
Lijkt me wel, ze hebben er flink wat poen tegenaan gesmeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:37 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ze moeten er ook wel in blijven met spelers als Erwin Looms, Hubert Dijk (en Sjors Brugge)
ik zou dan voor de zaterdagmiddag gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:05 schreef RedGuy het volgende:
Weet je, ik denk dat ik ook maar ga voetballen. Lekker op zaterdagochtend op een kutveld een balletje trappen in een bierteam, als centrale verdediger.
Die naam, is dat serieus ?! if so, waar spelen ze dan ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:44 schreef tong80 het volgende:
Oh ja ons tweede speelt dit jaar hoofdklasse. Weet nog niet bij wie ze zijn ingedeeld ik hoop bij Quick boys , ijsselmeervogels of andere toppers.
Dat is als profvoetballer vragen : Ajax ? is dat een echte naam ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:20 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Die naam, is dat serieus ?! if so, waar spelen ze dan ?
lol, ik vond de naam nogal grappig maar ze doen hem blijkbaar eer aan...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is als profvoetballer vragen : Ajax ? is dat een echte naam ?
Ja zij hebben daar een enorm dure grasmat neergelegd. En de KNVB betaalde er maar weinig aan mee.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
En het Nederlands elftal traint tegenwoordig bij Quick boys.
Ja klopt, toch eens een keer gaan kijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
En het Nederlands elftal traint tegenwoordig bij Quick boys.
Sportpark de Scheetheuvel. Nu (bijna) met nieuwe kleedkamers.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:46 schreef PogueMahone het volgende:
Vandaag zat de amateurvoetbalbijlage weer bij de krant, dan kom je toch mooie dingen tegen...
Sportpark de Scheetheuvel, wie zou er niet willen voetballen
en een invulschema voor de zesde klasse D![]()
Ah de belgen kunnen dus wel winnen.quote:Op zondag 5 september 2004 22:25 schreef Heero87 het volgende:
Rupel-Boom - Meldert: 3-0..
Superbijlage.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:46 schreef PogueMahone het volgende:
Vandaag zat de amateurvoetbalbijlage weer bij de krant, dan kom je toch mooie dingen tegen...
Sportpark de Scheetheuvel, wie zou er niet willen voetballen
en een invulschema voor de zesde klasse D![]()
Collega van me stond met z'n hele zwikkie doopnamen in de krant.quote:Op zondag 5 september 2004 22:27 schreef pfaf het volgende:
Best frustrerend dat, als je eindelijk eens in de krant staat, het verkeerd gespeld is.
nog minder was is dat 1 van mijn beste spelers vlak voor de rust uitviel ivm een gebroken sleutelbeen, herstel gaat zo'n 6 weken durenquote:Op zondag 5 september 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
Oe da's niet best just me.
Woonwagen Kamp Emmen, wat een leipo's zijn dat zeg. Altijd ruzie zoeken in en buiten het veldquote:Op maandag 6 september 2004 11:26 schreef pekel het volgende:
Trouwens ook nog een mooie uitslag bij hoofdklasser en stadsgenoot van me:
WKE - De Treffers 3-7.
Klopt, speelt nu in de Hoofdklasse C. Vorige week 3-3 gelijk gespeeld tegen VV Hoogeveen, hebben de beste speler van Hoogeveen overgenomen.quote:Op maandag 6 september 2004 11:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Woonwagen Kamp Emmen, wat een leipo's zijn dat zeg. Altijd ruzie zoeken in en buiten het veldWel leuk voor ze dat ze es in de hoofdklasse spelen. (Gepromoveerd toch dit jaar?)
Dat was trouwens een geweldige wedstrijd..quote:Op maandag 6 september 2004 13:21 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Klopt, speelt nu in de Hoofdklasse C. Vorige week 3-3 gelijk gespeeld tegen VV Hoogeveen, hebben de beste speler van Hoogeveen overgenomen.![]()
Ik kan er volgens mij wel op. Teminste ik denk dat je dezelfde logingegevens nodig hebt als bij het Eindhovens Dagblad, Zal ik even voor je kijken Tong?quote:Op maandag 6 september 2004 19:14 schreef tong80 het volgende:
Wil ik het wedstrijdverslag van m'n clubbie lezen kan ik niet op de site van het Brabants Dagblad.
Alstuquote:Op maandag 6 september 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik moet opnieuw registreren om het nieuws te kunnen lezen. Maar ik krijg steeds een foutmelding.
Als je me kunt helpen het gaat over SVW-Nivo Sparta. Staat in het Bommelerwaard gedeelte.
Bron: Brabants Dagbladquote:Arbiter valt uit bij Nivo Sparta
van een verslaggever
Maandag 6 september 2004 - Gorinchem - Teleurstelling in het Nivo Sparta-kamp dat zich de competitiestart in de tweede klasse, na een uitstekende voorbereiding, anders had voorgesteld. Bij SVW bleef het vernieuwde Nivo Sparta op 0-0 steken.
Ook bij SVW was doorgedrongen dat Nivo Sparta door de kwaliteitsimpuls favoriet nummer één voor de titel in de tweede klasse F is. SVW-trainer Jaap de Jong: „Voor mij was het wel lekker dat de spelers dit in de kranten hebben gelezen, want ik heb ze niet extra hoeven motiveren.“ Zoals verwacht was Nivo Sparta de betere ploeg. Met name voor rust creëerde het zich een groot veldoverwicht. „Toen hadden wij afstand moeten nemen en hadden wij hier dus een makkie gehad“, was de mening van trainer Bert Ruijsch. Achtereenvolgens verschenen Patrick Funcke, Bjorn Jongste, Peter van Tuil en Michael Bambacht in kansrijke positie voor SVW-doelman Michel van de Berg. „Wij speelden zoals in de voorbereiding: verzorgd, dominant en op hun helft. Het was eigenlijk wachten op de openingsgoal.“
Scheidsrechter
Na rust was het feitelijk geen wedstrijd meer. Twee verzorgingen van de arbiter, die wegens een spierblessure zelfs moest afhaken, verstoorden het ritme van zowel Nivo Sparta als SVW danig. De thuisclub kreeg zelfs via Ricky Atjey een beste kans en ook Robbert van Wijngaarden (ex Almkerk) was dicht bij succes, maar hij werd op weg naar het doel van John van der Leij teruggetrokken. In de slotfase nam de toevallig aanwezige Kostas Tatarlis het fluitje over van arbiter Berendsen. „Gelukkig maar, anders hadden wij nog voor tien minuten terug gemoeten“, slaakte Ruijsch een zucht van verlichting. SVW wankelde na weer een hervatting maar overleefde het slotoffensief van Nivo Sparta. Zo stapte Ruijsch met een stevige kater van het veld.
Er rest niets anders dan het verlies te accepteren en vol goede moed af te reizen naar Lemmer voor de confrontatie met CVVOquote:D'Olde Veste wint eenvoudig van DESZ: 1-4
Rood-witten starten competitie met verlies
De voorgaande edities van de derby tussen DESZ en d'Olde Veste werden met name gekenmerkt door strijd en vechtvoetbal. Maar bij de start van de nieuwe competitie was van een heuse derby weinig te merken. Slecht enkele malen werden de gemoederen verhit door gemeen voetbal, maar tot een ontoelaatbare wedstrijd kwam het geen zins.
Op papier was het een mooi begin voor de rood-witten uit Zwartsluis. Direct van start tegen aartsrivaal nummer 1, d'Olde Veste uit Steenwijk. Er zou afgerekend kunnen worden met de voorgaande duels en de kans was aanwezig om ditmaal met winst het veld te verlaten. Een nagenoeg fitte selectie kon aantreden om de eerste drie punten van dit seizoen thuis te houden.
Maar aan alle goede voornemens werd al snel een einde gemaakt. In de vijfde minuut gaf DESZ de eerste corner weg waaruit De Lang eenvoudig vanaf de tweede lijn kon inschieten; 0-1. Het was de eerste echte aanval van de wedstrijd waarbij de verdediging van DESZ op de proef werd gesteld. De ploeg kroop voorafgaand aan de corner door het oog van de naald omdat de scheidsrechter een zuivere overtredig in het strafschopgebied niet zag.
Ook na het doelpunt bleef de druk van d'Olde Veste aanwezig. De ploeg speelde een hoog tempo en slechts enkele keren kon DESZ een vuist maken. Een goed opgezette aanval over links bracht de ploeg van Popko Schuitema na een kwartier spelen weer in evenwicht. Een diepte pass vanaf het midden door Kronenbeg werd zeer fraai afgemaakt door de teruggekeerde Spijkerman. De bal werd diagonaal achter doelman Jongsbloed geschoten; 1-1.
Nog in dezelfde minuut toonden de Steenwijkers hun veerkracht. Snel combinatie voetbal resulteerde in een gevaarlijk schot op het doel van Visscher die knap zijn doel schoon kon houden en hiermee DESZ in de race hield. Beide ploegen creëerden nog een paar kleine kansen maar echt gevaarlijk werd het niet meer voor rust. Vlak voor rust deelde de scheidsrechter de eerste gele kaart uit aan Jeroen Strating na een ongelukkige actie rond de middellijn. Direct daarna konden de beide teams de kleedkamer gaan opzoeken.
De toeschouwers hadden in de rust nog willen tekenen voor het gelijke spel maar daar dacht d'Olde Veste toch anders over. Na enkele minuten al kon Visscher opnieuw in actie komen om zijn ploeg van dienst te zijn. Maar niet alleen de keeper kon de gelijke stand houden, het ontbrak d'Olde Veste ook aan precisie. Een kopie van de eerste helft met na tien minuten een levensgrote kans. Op nog geen twee meter van het lege doel wist Van der Zandt de baal naast de paal te werken.
De thuisploeg moest wat doen en werd in de zestigste minuut gevaarlijk met opnieuw een aanval over links. Een goede voorzet werd verkeerd ingeschat door de nieuwe spits van DESZ, Estiee. En zoals een al oud gezegde vertelt, als je het doelpunt niet zelf maakt, valt hij aan de andere kant. Een slechte vrije trap van DESZ werd snel omgezet in een sterke aanval van d'Olde Veste. Vanaf rechts mocht De Lang opnieuw vrij inschieten; 1-2. En daarmee werd de genade slag toegediend. De druk op de verdediging van DESZ werd steeds groter en de aanvallers werden moeilijk bereikt. De laatste twintig minuten liet Schuitema zijn spelers achterin één-op-één spelen om meer druk naar voren te creëren. De counterploeg van Steenwijk wist echter wel raad met de vrijgekomen ruimte en bouwde de score eenvoudig uit tot 1-4. Van der Velden tekende voor beide treffers.
Op de belangrijke momenten waren de gasten net wat slimmer in het spel en daartegen was DESZ niet opgewassen. Er rest niets anders dan het verlies te accepteren en vol goede moed af te reizen naar Lemmer voor de confrontatie met CVVO. Schuitema zal nog niet wakker hoeven liggen van zijn ploeg. Zeker de eerste helft waren zijn niet de minste, maar hij zal moeten zorgen dat zijn ploeg beide helften goed voetbal op de mat kan brengen. Dan kan dit DESZ in deze competitie zeker bij de beteren horen.
DESZ-d'Olde Veste 1-4 (1-1)
5. De Lang, 0-1, 16. Spijkerman, 1-1, 66. De Lang, 1-2, 78. Van der Zandt, 1-3, 85. Van der Zandt, 1-4
Geel DESZ: J. Strating
Opstelling DESZ: Visscher, Van Andel, P. Volken, Bols, Spijkerman (54. Hoen) J. Strating, Koning, M. Strating, Appelo, Estiee (65. Kikkert), Kronenberg
1e klasse.quote:Op maandag 6 september 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
EHC speelde toch jarenlang Hoofdklasse ? Waar spelen ze nu ?
inderdaad spelen nu 1e klasse Dquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
1e klasse.
Meerssen gaat goed, nog steeds ongeslagen.quote:Op zondag 12 september 2004 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Meersen - Geldrop/AEK 3-1
Klopt. Samen met Groene Ster, Schijndel en Gemert staan ze inderdaad ongeslagen bovenaan in de Hoofdklasse B met ieder 9 punten.quote:Op maandag 13 september 2004 10:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meerssen gaat goed, nog steeds ongeslagen.
Elf Boeren Op Hol.quote:Op maandag 20 september 2004 08:39 schreef just me het volgende:
Concordia - EBOH 4 - 0
Kom eens een kijkje nemen in het hoofdklasse B topic!quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:40 schreef Grumpey het volgende:
ik had tot op vorig jaar een amateurploegje zonder opzienbarende resultaten....
vorig jaar via nacompetitie opeens alles gewonnen (na 5e in competitie, periodekampioen geweest) en nu Hoofdklasse B!
We hebben het hier dus over Voorschoten '97. Het eerste heeft afgelopen weekend 2-2 gespeeld tegen Scheveningen en hebben nu 3 punten uit 4 wedstrijden. Of ze zich staande kunnen houden in het hoofdklasse-geweld is nog maar te zien maar ze beginnen netjes...
is goed, link?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom eens een kijkje nemen in het hoofdklasse B topic!
We hebben een kleine, jonge keeper, maar hij is wel heel goed!quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:37 schreef KickAss het volgende:
moet je ook maar niet zo'n kleine keeper hebben tuindwerg!!
(als ik het verslag in het Dev. Dagblad moet geloven...)
WOUTER JANSEN!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 september 2004 08:59 schreef Lionheaad het volgende:
Zondag Oost 1e Klasse E
Rheden - de Bataven 2-6![]()
![]()
Wij hebben ook een goeie keeper op dit moment, pakt behoorlijk wat punten, alleen jammer dat die goeie oude tijd van Colmschate in de hoofdklasse al weer een aantal jaartjes terug is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:18 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
We hebben een kleine, jonge keeper, maar hij is wel heel goed!![]()
Wilhelmina '08 uit Weert?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:11 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta - Wilhelmina 1-0
Nee. je hebt ook nog Wilhelmina den Bosch maar deze komen uit Wijk en Aalburgquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wilhelmina '08 uit Weert?
Ah! OK!quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:25 schreef tong80 het volgende:
Nee. je hebt ook nog Wilhelmina den Bosch maar deze komen uit Wijk en Aalburg
een team dat SMS heetquote:Op zondag 26 september 2004 00:23 schreef AapNootMies het volgende:
Zaterdag 3e klasse West 1:
SMS - Weesp FC 1-0
SMS aan de leiding met 10 uit 4!
Jazeker, bij de oprichting in de 50er jaren waren wij onze tijd ver vooruit!quote:Op zondag 26 september 2004 00:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
een team dat SMS heet![]()
lol, naja je zou er maar op komenquote:Op zondag 26 september 2004 00:24 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Jazeker, bij de oprichting in de 50er jaren waren wij onze tijd ver vooruit!
Sport Maakt Sterk, je moet er maar op komen!quote:Op zondag 26 september 2004 00:25 schreef JPM01 het volgende:
[..]
lol, naja je zou er maar op komen
wat betekend het eigenlijk?
nouquote:Op zondag 26 september 2004 00:28 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Sport Maakt Sterk, je moet er maar op komen!
moet kunnen denk ik, voor jullie dan !!!quote:Op zondag 26 september 2004 02:33 schreef AapNootMies het volgende:
Wij spelen dit jaar tegen HBC zat 2
De gestaakte bekerwedstrijd Ado'20 - Rohda Raalte vorige week in Heemskerk, wordt niet uitgespeeld.quote:Op maandag 27 september 2004 21:53 schreef Sersjee het volgende:
Vandaag gehoord dat we officieel door zijn naar de derde ronde van de Amstel Cup: niet schuldig bevonden aan het uitvallen van het licht (de stoppen van Nuon waren kaduuk gegaan) en de 3-0 tussenstand wordt tot eindstand gepromoveerd! KNVB, toppers zijn het![]()
Veel succes met jullie protest, Rohda Schraalte! Stelletje Duitsers![]()
![]()
* JPM01 is heel erg blij, danst richting koelkast, pakt een biertje en begint héél hard "mijn club" te zingen
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeer gewaardeerd grensrechter/correspondent van het 2e, ad-interim leider van de A1, die-hard supporter van het 1e. Ja, ik ben voor ADO'20!quote:Op maandag 27 september 2004 23:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan ben jij voor Ado'20![]()
SMS is niet Nieuw-Vennep maar komt wel uit Nieuw-Vennepquote:Op maandag 27 september 2004 15:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet kunnen denk ik, voor jullie dan !!!
DCO-HBC zon 1 3-3
sms is toch nieuw vennep
Geniaal.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:16 schreef Kluupkluup het volgende:
Colmschate 1 doet leuk mee bovenin in de 2e klasse J
Paar jaar terug speelden ze nog Hoofdklasse C
Maar zijn hard op weg om daar weer te komen.
Ikzelf speel 'slechts' in Colmschate 3
Zie hieronder waarom:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
WVV de club van Arie Haan en Jan Mulder ?
zolang die kan....teringquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:31 schreef tong80 het volgende:
Betalen ze nog steeds zoveel in Schijndel ?
Hoe bedoel je? Ik ben voor Geldrop, dus zal ook waarschijnlijk het antwoord niet weten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:31 schreef tong80 het volgende:
Betalen ze nog steeds zoveel in Schijndel ?
Club ?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:39 schreef El.Wulfo het volgende:
4-1 gewonne vandaag
Dat weet ik dus niet, maar waarschijnlijk dus wel, gezien de reactie van DG.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:36 schreef tong80 het volgende:
Nou Schijndel staat/stond er om bekend idd dat ze enorme bedragen betaalden.
RKHVCquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Club ?
Wist ik niet eens.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En heeft met 1-3 verloren van Heerjansdam zie ik
Eerste met 16 puntenquote:1 Venray SV 1 7 5 1 1 16 19 4
2 Margriet 1 7 5 1 1 16 11 2
3 Mierlo Hout 1 7 4 2 1 14 14 7
4 Dijkse Boys 1 7 4 1 2 13 13 7
5 Rhode 1 7 4 1 2 13 12 9
6 Volharding 1 7 3 2 2 11 10 8
7 Venlosche Boys 1 7 3 1 3 10 9 7
8 Blerick 1 7 3 0 4 9 11 12
9 Wilhelmina'08 1 7 2 1 4 7 12 14
10 Roermond 1 7 1 2 4 5 4 10
11 SVC 2000 1 7 1 2 4 5 12 20
12 Vitesse'08 1 7 0 0 7 0 5 32
Ach ja, natuurlijkquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het over de eerste teams, zou kunnen dat ze zondags zelfs 6 klassen hebben.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde het bij langs de lijn. Moest gelijk aan jou denken.
Ze hebben geen elftal om kampioen mee te worden, mijn inziens. Ze willen gewoon volgend jaar weer hoofdklasse spelen. Natuurlijk is Geldrop een van de succesvolste (zondags)amateurclub van Nederland met 3 nationale titels, maar dat is het verleden. Dat telt niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie in Geldrop zo denken als oud-landskampioenen.
het wordt steeds meer concordiNEEquote:Op maandag 1 november 2004 09:02 schreef just me het volgende:
gisteren verloren van de koploper Neptunus, voor rust stonden we met 0-1 achter, het werd uiteindelijk 0-4.
Volgende week begint de nieuwe periode weer en nu maar hopen dat we wat punten gaan pakken
quote:Op maandag 1 november 2004 09:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het wordt steeds meer concordiNEE
1e overwinning van SIZO denk ik ???quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:06 schreef AapNootMies het volgende:
West 1
3e klasse C
Zaterdag
30-10-2004 Blauw Wit Amsterdam - SIZO 0 - 1
SMS speelt gelijk tegen koploper Zandvooort en staat nu 4e op 5 punten van Zandvoort.
SMS 6 daarentegen pakt de koppositie in de reserve 6e klasse na een 3-1 overwinning op BSM 2. Volgende week de kraker tegen HBC 2!
SIZO heeft 4 puntjes nu....quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1e overwinning van SIZO denk ik ???
HBC 2 kijkt ook al weken uit naar deze clash, geloof ik !!!
zie http://www.hbcallstars.tk/
ja, maar er is ook wat vooraf gegaan de scheids vond het na 82 minuten genoeg geweest hij kon zo niet meer leiding gevenquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:16 schreef tong80 het volgende:
Seieus ? Bij de amateurs ?
'Regelmentaire' zal je wat anders mee bedoelen. ('As per usual'?)quote:Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef zjroentje het volgende:
Na vorige week met 5-1 van de koploper te hebben gewonnen (voor die wedstrijd hadden die pas 1 doelpunt tegen), werd er vandaag een regelementaire 3-1 nederlaag geleden tegen Urmondia.
Hier wil ik niets mee te maken hebben !!quote:Vooral het laatste doelpunt, waarbij de bal door 2 HBC verdedigers achter de eigen doelman werd gewerkt, was van grote schoonheid
RCH oud-landskampioen en de club waar Johan Neeskens ooit begon.quote:Op maandag 8 november 2004 09:06 schreef Bjoro het volgende:
eindelijk weer zon aan de Heemsteedse hemel:
RCH - HBC Zat 1 0-1
HBC Zon 1 - de Dijk 4-1
Ja zeker, ze staan nu vierde, dat is zeer mooiquote:Op zondag 14 november 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
Gaat goed zo Bos.
Vond hem altijd wel een aardige voetballer toen hij nog bij Colmschate zat. Beetje jammer voor hem!quote:Op maandag 15 november 2004 11:56 schreef INViCTuS het volgende:
Hij voetbalt er zeker nog ja. Regelmatig in het 2e naar mijn weten.
Thijs Kieft, oud trainer B1 van Colmschate toch?quote:Op maandag 15 november 2004 11:26 schreef KickAss het volgende:
WHCZ, aha, daat voetbalt Thijs Kieft toch ook, ons langharig Kelly familie figuurtje?
Voetbalt hij nog in het eerste??
ja dus,quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:20 schreef KickAss het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel een aardige voetballer toen hij nog bij Colmschate zat. Beetje jammer voor hem!
ook handig als alles is afgelastquote:Op zondag 21 november 2004 00:57 schreef AapNootMies het volgende:
Alles afgelast, SMS 6 is nu dus 10 weken ongeslagen!
en we hebben met 1-4 gewonnen!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:19 schreef just me het volgende:
Concordia 1 speelt morgen tegen OVV
als je niet HBS bedoelt zou het kunnen zijn dat ergens begin jaren 40 ze kampioen werden van de katholieken bond....maar misschien bied www.sv-hbc.nl uitkomst bij het hoofdstukje geschiedenisquote:
als je denkt dat ik boos ben heb je het mis hoor !!!!quote:
GPC Vlissingen, derde klasse A Zuid I...quote:
Sersjee support nog altijd ADO '20quote:Op maandag 13 december 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn als je de club ook noemt.
Met alleen een uitslag kunnen we niks.
Ik vind het juist leuk om te lezen welke club je support.
Ik hoop dat u mijn nederige excuses accepteert... Ik zal eens kijken of ik ons logo als icon kan gaan gebruiken, dan is het meteen duidelijkquote:Op maandag 13 december 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn als je de club ook noemt.
Met alleen een uitslag kunnen we niks.
Ik vind het juist leuk om te lezen welke club je support.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |