Als je twee keer van DOVO verliest verdien je het natuurlijk ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:50 schreef geenaam het volgende:
Dit jaar willen wij wel een feestje in spakenburg. Dus IJsselmeervogels moet kampioen worden. Genoeg nieuwe goeie spelers en het is al een tijdje geleden. En vorig jaar net niet3 puntjes te weinig. Dus dit jaar moeten we er tegenaan en moet ook kunnen in deze poule.
![]()
Mmmm wat moet ik hierop zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:14 schreef Doekes het volgende:
[..]
Als je twee keer van DOVO verliest verdien je het natuurlijk ook niet![]()
DOVO Kampioenen
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik ga voor Spakenburg eigenlijk.
En dan natuurlijk het programma van de komende wekenquote:28/8/2004 Capelle Rijnsburgse Boys 0-4
28/8/2004 Deltasport Voorschoten'97 3-1
28/8/2004 Excelsior Maassluis IJsselmeervogels 2-3
28/8/2004 Katwijk Sparta Nijkerk 0-1
28/8/2004 Spakenburg Huizen 5-2
28/8/2004 TOGR Quick Boys 4-3
ps Rijnsburg is mijn Favo !!quote:za 4/9 TOGR Deltasport
za 4/9 Voorschoten'97 IJsselmeervogels
za 4/9 Scheveningen Rijnsburgse Boys
za 4/9 Katwijk SHO
za 4/9 Huizen Capelle
za 4/9 Spakenburg Quick Boys
za 4/9 Sparta Nijkerk Excelsior Maassluis
za 11/9 Quick Boys Voorschoten'97
za 11/9 Deltasport Katwijk
za 11/9 Capelle Sparta Nijkerk
za 11/9 SHO Spakenburg
za 11/9 IJsselmeervogels Scheveningen
za 11/9 Excelsior Maassluis TOGR
za 11/9 Rijnsburgse Boys Huizen
Nee, gered via de nacompetitie.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:28 schreef Doekes het volgende:
Ik zie dat Deltasport er nog bij zit. Ik dacht dat die vorig seizoen gedegradeerd waren![]()
Spakenburg heeft de laatste 5 jaar beter gepresteerd dan IJsselmeervogels, maar ik snap dat jij een rood-witte bent!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Geen verstand van voetbal he zie je zo wel.
![]()
Spakenburg heeft de laatste 5 jaar misschien wel beter gepresteerd. Maar ik kijk liever naar de ranglijst allertijden sinds de invoering van de 1e/Hoofdklasse in 1970. Daar staan wij nog altijd bovenaanquote:Op woensdag 1 september 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Spakenburg heeft de laatste 5 jaar beter gepresteerd dan IJsselmeervogels, maar ik snap dat jij een rood-witte bent!
Vergeet de quickboys niet! die gaan het gewoon weer winnen dit jaar!!!!!!!! Blauw wit all the way!!quote:Op woensdag 1 september 2004 09:30 schreef Doekes het volgende:
Ik denk trouwens dat de strijd om het kampioenschap dit seizoen gewoon weer tussen Spakenburg en IJsselmeervogels gaat.
(Nu DOVO uit deze klasse is verdwenen)
Vergeet SHO natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 september 2004 21:30 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
Ik geef Rijnsburg en Quick boys de grootste kans.
Wellicht, ondanks de valse start, Katwijk als outsider.....![]()
Die hebben idd een goede eindsprint gemaakt vorig seizoen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vergeet SHO natuurlijk niet![]()
hee jij ook hier, ga je ook alvast voor je cluppie warm draaien in t topic waar ze thuishoren?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:42 schreef Mindlight het volgende:
[afbeelding]
Prima overwinning van SHO, samen met Sparta Nijkerk de enige ploegen zonder verliespunten.
Kampioenen
SHOquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:42 schreef Mindlight het volgende:
[afbeelding]
Prima overwinning van SHO, samen met Sparta Nijkerk de enige ploegen zonder verliespunten.
Kampioenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |