abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21599833
Bekijk deze flash animatie eens:

http://www.elchulo.net/files/pentagon.swf

(3mb).

Wat is jullie mening?
pi_21600010
Twee kennisen van een vriend van me waren ooggetuige en die zweren erbij dat het echt een vliegtuig was.. (hebben een appartement niet al te ver uit de buurt)
Zal die vriend eens vragen of zij wat details heeft..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21600067
Koele soundtrack

Maar wel heel erg suggestief, met al die quotes van mensen waarvan het verder onduidelijk is hoe betrouwbaar ze als bron zijn. Ik vraag me ook weleens af waar die vleugels zijn gebleven, maar als het een raket of zo was geweest, hoe ga je dat met al die potentiele ooggetuigen dan wegmoffelen? Uit de weg ruimen, omkopen? Had het dan 's nachts gedaan.
pi_21600098
Volgens mij moet je het filmpje niet kijken als je epilepsie hebt. . Mijn hemel, al die flitsende beelden! Ik kan de helft niet eens lezen of zien. .
Maar goed, sommige mensen zeggen dat het echt een vliegtuig was en anderen zeggen dat het vreemd klonk. Dus?

Die films werden snel opgehaald en ze zijn nooit vrijgegeven. Logisch lijkt me, het is immers bewijsmateriaal. .

Een hoop spannend gedoe (inclusief spannend muziekje), maar ik ben er niet van onder de indruk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_21600141
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:13 schreef anarchitect het volgende:
Koele soundtrack

Maar wel heel erg suggestief, met al die quotes van mensen waarvan het verder onduidelijk is hoe betrouwbaar ze als bron zijn. Ik vraag me ook weleens af waar die vleugels zijn gebleven, maar als het een raket of zo was geweest, hoe ga je dat met al die potentiele ooggetuigen dan wegmoffelen? Uit de weg ruimen, omkopen? Had het dan 's nachts gedaan.
Die quotes zijn idd niet echt interessant wat dat betreft.

Getuigen kan je niet zo snel omkopen. . Er zijn mensen die het van allerlei kanten hebben gezien en het was meteen een chaos. Hoe zouden ze die mensen zo snel moeten opsporen voordat ze hun mond opendoen voor een camera oid? Kan niet.
Oi!
pi_21600241
Tja vreemd dat er geen brokstukken ofzo waren.
pi_21600264
Best interessant. Het is natuurlijk geen goede documentaire, maar ze zeggen wel wat interessante dingen. Er lagen idd helemaal geen vliegtuigresten, zoals vleugels ed, die er toch wel moeten zijn nadat een vliegtuig in een gebouw vliegt. En het is op die videocamera ook echt een soort raket-ontploffing, niet dat van een vliegtuig. Er zou eens goed onderzoek naar gedaan moeten worden imo.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:40:19 #8
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_21600506
maar wat is dan de theorie? een legerstraaljager die op het pentagon schoot ofzo?
pi_21600547
Weer een van de mysterie's die nooit opgelost zullen worden..
pi_21600568
Vet.. vooral die explosie is vreemd.. (gat in de muur)
pi_21600589
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef brainiac11 het volgende:
maar wat is dan de theorie? een legerstraaljager die op het pentagon schoot ofzo?
Ja.

Overigens staan hier meer foto's :

http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm

pi_21600697
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ook weer zo'n schattige site die je voor debiel verklaard als je denkt dat het wél een boeing kan zijn geweest. .
Oi!
pi_21600702
Interessant dit.. maar het gaat nooit opgelost worden denk ik..
pi_21600703
pff wat een filmpje :S
pi_21600708
Ik vond het zo'n klein gat! En zo keurig rond! En geen resten!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:52:35 #16
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_21600729
quote:

[..]

Ja.

[afbeelding]

[afbeelding]
kijk, op die foto's zie je het vliegtuig wel heel duidelijk liggen
of zou dat gefotosoept zijn?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_21600750
Hier staan de beelden van de beveiligingscam van het pentagon

http://www.cnn.com/2002/US/03/07/gen.pentagon.pictures/index.html

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2004 16:54:31 ]
pi_21600773
ik heb laatst een lange 'analysis van de 9-11 attacks' gezien (3 uur) en daarin werd ook uitvoerig gesuggereerd dat er helemaal geen vliegtuig tegen het Pentagon kon vliegen. hiervoor waren allerlei oorzaken zoals :

- de een camera
- de rookwolken na de crash
- de plaats waar het Pentagon geraakt was (op de minst dichtbevolkste plek en de sterkste muren)
- de route die een vliegtuit gemaakt moest hebben voordat hij uberhaupt het Pentagon kon raken(360 graden moest het draaien vlak boven het Pentagon)
- het feit dat er nergens dode lichamen, zwarte box of vliegtuigonderdelen zijn gevonden

alleen ik kan me niet voorstellen dat er een echte raket is afgevuurd op het Pentagon.
dat moet dan misschien luchtafweer zijn geweest dat altijd bij het Pentagon staat maar ik neem niet aan dat er ook maar iemand in staat is een raket op klaarlichte dag op het Pentagon af te vuren
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_21600823
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:52 schreef MadMarine het volgende:

[..]

kijk, op die foto's zie je het vliegtuig wel heel duidelijk liggen
of zou dat gefotosoept zijn?
ja, maar waarom is die Boeing zo rood? Dat zie je toch aankomen?
pi_21600847
Antwoord op vraag 4 : Versteviging van de grond.. omdat er veelvuldig met zware machines gereden gaat worden..
pi_21600900
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:53 schreef gelly het volgende:
Hier staan de beelden van de beveiligingscam van het pentagon

http://www.cnn.com/2002/US/03/07/gen.pentagon.pictures/index.html
de video die er staat is voor mij genoeg er maar vanuit te gaan dat het een Boeing was, en geen raket.
pi_21600917
En waar is AA77 dan wel gebleven? Opgelost in de lucht?

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:05:55 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_21600962
interresant.Het is natuurlijk wel zo, als het een boeing zou zijn geweest, waarom hebben de vleugels dan geenschade aangebracht.En waarom is dr maar een smal miniem deel van het pentagon vernield.Een boeing richt volgens mij veel meer schade aan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:06:30 #24
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_21600973
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:03 schreef nostra het volgende:
En waar is AA77 dan wel gebleven? Opgelost in de lucht?

[afbeelding]
mooi hoor
zo goed als onbeschadigd gescheurd ijzer
de verf zit er nog tip-top op, nergens zwarte randjes, aarde of whatever
dat verwacht je toch niet na een dikke explosie
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_21600986
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef brainiac11 het volgende:
een kleiner vliegtuig (Global Hawk) of een vliegtuigafweer raket
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_21601029
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:07 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

een kleiner vliegtuig (Global Hawk) of een vliegtuigafweer raket
Dit geloof ik ook.. iig geen boeing.. beelden van cnn spreken een raket tegen.. moet dus een kleiner (iraaks) vliegtuig zijn..
pi_21601126
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:06 schreef MadMarine het volgende:
mooi hoor
zo goed als onbeschadigd gescheurd ijzer
Ja, is dat erg gek?
quote:
de verf zit er nog tip-top op
AA verft haar vliegtuigen niet.

Foto Bijlmerramp: zie je hier de impact van de vleugels?

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_21601144
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef nostra het volgende:

[..]

Ja, is dat erg gek?
[..]

AA verft haar vliegtuigen niet.

Foto Bijlmerramp: zie je hier de impact van de vleugels?

[afbeelding]
Die vloog dan ook op z'n kant de flat in

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2004 17:16:39 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:16:14 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21601163
Ik denk dat het de reptilians zijn. Er zijn helemaal geen aanslagen geweest. We zijn allemaal mind fucked!
pi_21601169
pi_21601177
de FBI heeft gezegd over metalen delen die gevonden zijn "believed to be a piece of an aircraft"

bron:
- Michele Sciacca
pi_21601210
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:10 schreef Omkron het volgende:

Dit geloof ik ook.. iig geen boeing.. beelden van cnn spreken een raket tegen.. moet dus een kleiner (iraaks) vliegtuig zijn..
nee geen Iraaks vliegtuig
een Amerikaans vliegtuig maar wellicht niet een Boeing 757...
- Michele Sciacca
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:21:22 #33
62182 Georges
That's the shit
pi_21601259
Hmm, wel interessant. Zou het kunnen dat de muren zo sterk zijn dat ze de klap van de vleugels wel konden opvangen en van de neus van het vliegtuig niet?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:23:58 #34
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_21601319
Download en kijk de film 911 In Plane Site

meer info: www.thepowerhour.com of www.911inplanesite.com
pi_21601337
Vraag is natuurlijk ook een beetje of de brandstof bijna op was.. of dat er veel in de vleugels zat..

Overigens zit niet alle brandstof in de vleugels.. zit ook een tank in de romp zeg.. wat een goede massa teweegbrengt tijdens de crash.
pi_21601345
er is trouwens ook erg veel twijfel over de Twin Towers.
die konden nooit instorten met een boeing of een ander vliegtuig.
- Michele Sciacca
pi_21601354
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:21 schreef Georges het volgende:
Hmm, wel interessant. Zou het kunnen dat de muren zo sterk zijn dat ze de klap van de vleugels wel konden opvangen en van de neus van het vliegtuig niet?
Dan zou er op z'n minst een beschadiging te zien moeten zijn, bovendien is het grasveld voor het pentagon onbeschadigd. Knap stukje vliegwerk als je een Boeing precies in de muur weet te boren zonder eerst de grond te raken, zeker als de kapers alleen lessen hebben gehad in vliegen, en niet in landen en opstijgen. Het blijft een vaag verhaal, hoe dan ook.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:27:00 #38
62182 Georges
That's the shit
pi_21601396
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:24 schreef flyin-hawk het volgende:
Dat klopt, maar die zijn ook niet ingestort door de klap van het inkomende vliegtuig maar door de hitte die geproduceerd werd door de grote hoeveelheid brandende kerosine.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:27:47 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21601414
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:24 schreef flyin-hawk het volgende:
Dus terwijl er twee vliegtuigen brandend in dat gebouw lagen zijn er onder een paar CIA agenten aan de funcering aan het zagen geweest?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:28:10 #40
44699 err
pi_21601424
erg vaag is ook dat op de foto's vlak na de impact opengereten kamertjes te zien zijn, waar pc's, krukjes etc gewoon op hun plaats staan, zonder brandschade. Wat dus onmogelijk is bij de impact van een fuel-loaded boeing. Verder is het Pentagon ook te zien voordat het instortte, waarop je nog duidelijker kunt zien dat die schade onmogelijk door een groot vliegtuig kan zijn veroorzaakt. Maar nogmaals, zie dit alles in de film In Plane Site, echte aanrader
pi_21601436
niemand weet wie deze foto's heeft vrijgelaten van de FBI?

niemand weet waarom er direct na de Pentagon crash deze delen zijn opgeruimd en nooit meer terug zijn gezien?

hoe kun je met je blote handen zulke vliegtuig delen tillen zoals zij doen en hoe kunnen ze hun handen niet open halen aan die scherpe metale delen?
- Michele Sciacca
pi_21601448
quote:
[b]Op zaterdag 28 augustus 2004 17:27 schreef Swetsenegger het volgende:[/b

Dus terwijl er twee vliegtuigen brandend in dat gebouw lagen zijn er onder een paar CIA agenten aan de funcering aan het zagen geweest?
nee, in de film die ik zag wordt gesuggereerd dat er bommen in de kelder lagen die de boel hebben laten ontploffen.
- Michele Sciacca
pi_21601486
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:27 schreef Georges het volgende:

Dat klopt, maar die zijn ook niet ingestort door de klap van het inkomende vliegtuig maar door de hitte die geproduceerd werd door de grote hoeveelheid brandende kerosine.
dat kon niet volgens de film die ik gezien heb
ik heb metalen balken gezien van de Twin Towers waarvan mij werd verteld dat ze 2 keer zoveel warmte aan konden dan de maximale warmte die kon onstaan door een vliegtuig crash
- Michele Sciacca
pi_21601544
als jullie willen kan ik die 'analysis' van 386 MB uploaden op mijn ftp.
hij duurt 120 minuten en alles van de 9-11 attacks wordt uitvoerig aan de kaak gesteld.

duizenden vragen komen op je af waardoor je echt het spoor helemaal bijster bent
- Michele Sciacca
pi_21601559
quote:
hoe kun je met je blote handen zulke vliegtuig delen tillen zoals zij doen en hoe kunnen ze hun handen niet open halen aan die scherpe metale delen?
hoe weet je nu dat het scherp is..
pi_21601601
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:33 schreef flyin-hawk het volgende:
hij duurt 120 minuten en alles van de 9-11 attacks wordt uitvoerig aan de kaak gesteld.

duizenden vragen komen op je af waardoor je echt het spoor helemaal bijster bent
graag:)
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:36:58 #47
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21601602
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:28 schreef err het volgende:

Maar nogmaals, zie dit alles in de film In Plane Site, echte aanrader
Die docu schijnt idd erg goed te zijn. Het laat de mensen zelf oordelen of wat ze zien wel klopt met wat ze te horen hebben gekregen.

Then again, de mensen die het officiele verhaal willen geloven zul je ws nooit aan het twijfelen brengen.

Leuk flash filmpje btw.
pi_21601611
quote:

graag..
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:38:07 #49
62182 Georges
That's the shit
pi_21601627
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:31 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

dat kon niet volgens de film die ik gezien heb
ik heb metalen balken gezien van de Twin Towers waarvan mij werd verteld dat ze 2 keer zoveel warmte aan konden dan de maximale warmte die kon onstaan door een vliegtuig crash
Ik ben geen expert natuurlijk, maar die uitleg heb ik het vaakst gehoord. De hitte was dermate groot en langdurig dat de stalenconstructie het langzaam begaf.
Maar dit is een beetje offtopic.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:40:51 #50
62182 Georges
That's the shit
pi_21601676
quote:

Ok dan, ben benieuwd.
pi_21601689
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:37 schreef Omkron het volgende:

graag..
OK, hij is nu bezig. ga ervan uit dat het 2.5 uur duurt.
dan update ik deze post en geef ik de link
- Michele Sciacca
pi_21601697
quote:

Wat zegt dit? Dat het vliegtuig netjes alleen met z'n neus in het pentagon inparkeert?

Zo'n vliegtuig komt met een noodgang richting pentagon. Denk je dat het vliegtuig bij inpakt zo sterk afremt dat de brokstukken 'voor' het pentagon blijven liggen? Dat hele vliegtuig verdwijnt ala twin towers in het gebouw. Ik zie trouwens zat schade links en rechts van het impact-gat om plausible te kunnen maken dat daar de vleugels tegenaan gevlogen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door haaahaha op 28-08-2004 17:50:18 ]
pi_21601749
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:41 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

Bezig weermee..? Neem aan dat je je ftp server thuis hebt staan.. dan is het toch gewoon de file copy naar de dirs.. of heb je de film net online gekocht..

snap er niets van..
pi_21601753
Ik meen me ook foto's te herinneren van vrachtwagens die grind kwamen storten een paar uur na de crash ;D Maar dat kan ook gewoon van die werkzaamheden zijn die daar aan de gang waren volgens ut filmpje ;D

Werden bij de bijlmerramp trouwens hele stukken vliegtuig teruggevonden?

Oja, en dat 'what sounded like a missile' ; Hoevaak hebben ze daarzo in Amerika missiles op hun dak gehad? ;D How the hell would they know what a missile sounds like hehe
Senatus Populus Que Romanus
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:48:49 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21601847
quote:
vergeet het gedeelte , het metaal is toch best heet na zon chrash , niet.
die mannen hebben natuurlijk stalen zenuwen , ze werken in het pentagon he....

ik vraag me af wat de Skeptici hierop willen zeggen

anyone ?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21601869
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

anyone ?
Waarom zou metaal heet moeten zijn na een crash?
9
pi_21601873
Kan iemand de link straks even mailen naar carlcox@gmail.com - mocht een van de mods hem weg modden.. ben echt reuze benieuwd..
pi_21601913
Bovendien ziet het eruit als aluminium.. en dat is geen taaie en harde metaal/legering.. dus is het aannemelijk dat er geen chirurgisch scherpe randen aan zitten..
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:52:12 #59
44699 err
pi_21601914
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:41 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat zegt dit? Dat het vliegtuig netjes alleen met z'n neus in het pentagon inparkeert?

Zo'n vliegtuig komt met een noodgang richting pentagon. Denk je dat het vliegtuig bij inpakt zo sterk afremt dat de brokstukken 'voor' het pentagon blijven liggen? Dat hele vliegtuig verdwijnt ala twin towers in het gebouw.
Ik kan me herinneren dat in Manhattan volop brokstukken lagen anders, wielen, motoren etc.
pi_21601946
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:52 schreef err het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat in Manhattan volop brokstukken lagen anders, wielen, motoren etc.
Ik niet.
9
pi_21601961
Ik anders ook niet..
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:56:16 #62
44699 err
pi_21602007
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:41 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

is dit In Plane Site of iets anders?

Plane Site kun je vinden op suprnova.org
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:57:09 #63
44699 err
pi_21602027
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:54 schreef Omkron het volgende:
Ik anders ook niet..
ik wel..heb thuis vele boeken en dvd's. Daar zijn fotos te zien van afgezette gebieden waar wrakstukken liggen
pi_21602057
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

anyone ?
Is het zeker dat het meteen na de crash werd weggedragen? Of is dat een door een komplot-theorie-gelover de wereld ingebracht en denkt iedereen dat nu?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21602068
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:57 schreef err het volgende:

[..]

ik wel..heb thuis vele boeken en dvd's. Daar zijn fotos te zien van afgezette gebieden waar wrakstukken liggen
Laat eens zien die foto's? Ben benieuwd.
9
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:08:57 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21602298
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:49 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Waarom zou metaal heet moeten zijn na een crash?
9
pi_21602335
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Sorry? Ben ik nu dom? Leg het me uit dan?
9
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:15:16 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21602432
haahaha , pak een aansteker en een lepel , houd de aansteker tussen de 5 en 10 seconden voluit onder de lepel (dat er vuur uitkomt dus) en druk hem daarna tegen je hoofd,.

andere manier :

scheur met mach 10 een stuk metaal in 2en , terwijl je het tegen een muur aan mept
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:18:22 #69
44699 err
pi_21602494
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:59 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Laat eens zien die foto's? Ben benieuwd.
9
ben nu aan het werk maar zal binnenkort thuis ff kijken, heb alleen geen scanner maar ik maak wel een foto anders. Ondertussen zoek ik ff op internet
pi_21602508
mach 10? Een vliegtuig gaat mach 10? Lijkt me niet.

Je scheur vergelijking klopt niet. Het vliegtuig stort neer tegen het pentagon gebouw. Metaal word daar niet heet van. Metaal kun je dus gewoon vastpakken. Je ziet het op de foto's.
pi_21602522
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:18 schreef err het volgende:

[..]

ben nu aan het werk maar zal binnenkort thuis ff kijken, heb alleen geen scanner maar ik maak wel een foto anders. Ondertussen zoek ik ff op internet
Okay. Ik neem aan dat je een foto hebt van 'volop brokstukken'.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:20:52 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21602540
je kunt vliegen , je ziet het in films.

HEB JE DIE HETE LEPEL AL TEGEN JE HOOFD GEDRUKT?
pi_21602567
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
HEB JE DIE HETE LEPEL AL TEGEN JE HOOFD GEDRUKT?
Wat zegt een hete lepel nou over een vliegtuig wat neerstort?
Kromme vergelijking..
pi_21602576
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
je kunt vliegen , je ziet het in films.
Je bedoelt de foto die daarnet gepost was is nep?
pi_21602615
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
haahaha , pak een aansteker en een lepel , houd de aansteker tussen de 5 en 10 seconden voluit onder de lepel (dat er vuur uitkomt dus) en druk hem daarna tegen je hoofd,.

andere manier :

scheur met mach 10 een stuk metaal in 2en , terwijl je het tegen een muur aan mept
Laat dat metaal vijf minuten liggen en het is weer koud..

Your point being??

Plus, als het niet flight 77 was dat het pentagon ingevlogen is, waar zijn dan het vliegtuig en de inzittenden gebleven? Andere dimensie?

De volgende foto laat wel degelijk materiaal zien dat naast het pentagon ligt:

Deze foto laat een karretje zien, duidelijk beschadigd door vuur, welke een eind van het pentagon afstaat. Blijkbaar is er dus iets brandbaars tegen of over dat karretje gekomen.

Verder nog de vraag waar dan de brokstukken zijn?
De volgende foto is die van de crash in Pensilvania.. Ook daar zie je geen brokstukken.. Ook een raket?
C. Sagan
pi_21602649
Precies. Maar goed, hou een vlam onder een lepel, en het blijkt dat het een raket was.
pi_21602723
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:15 schreef MUUS het volgende:
Die films werden snel opgehaald en ze zijn nooit vrijgegeven. Logisch lijkt me, het is immers bewijsmateriaal. .
Dat is dus alles behalve logisch, van het WTC is ook alles vrijgegeven namelijk.. Sowieso is een vliegtuig dat in z'n geheel verdwijnt nogal ongeloofwaardig. .
-
pi_21602738
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is dus alles behalve logisch, van het WTC is ook alles vrijgegeven namelijk.. Sowieso is een vliegtuig dat in z'n geheel verdwijnt nogal ongeloofwaardig. .
*kijkt naar laatste foto 2 posts naar boven*
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:31:42 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21602741
debiel.
ik ga niet meer in discussie met jou.
dus laat het reageren in mijn topics , mijn posts en wat dan ook wat van mij komt maar.
pi_21602773
Op discovery was ook een docu over een passagiersvliegtuig wat midden in een stad op een grasveld was neergestort. Mensen die direct na de crash naar de plek toeliepen spraken allemaal van een klein 2-4 persoons vliegtuigje, wat daar wel moest liggen gekeken naar de omvang van de plek waar de kleine brokstukjes lagen. Bleek dus een groot vliegtuig met 100+ passagiers te gaan.
pi_21602799
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:31 schreef BaajGuardian het volgende:
debiel.
dus laat het reageren in mijn topics , mijn posts en wat dan ook wat van mij komt maar.
Jij kàn niet eens discusseren. Ik vraag je waarom metaal heet zou moeten zijn na een crash, en jij reageert met een reeks smileys in je post.
9
pi_21602808
-edit-

[ Bericht 79% gewijzigd door Dwaashaas op 28-08-2004 18:41:48 ]
pi_21602846
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:31 schreef haaahaha het volgende:

[..]

*kijkt naar laatste foto 2 posts naar boven*
Je ziet daar een oppervlakte van nog geen 10 vierkante meter, wat is je punt? .
-
pi_21602876
En daar is wel flinke schade op de grond, bij het Pentagon niet? .
-
pi_21602958
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

M'n punt is dat het feit je geen hapklare brokstukken als wielen of straalmotoren of staart/vleugels ziet het niet betekend dat het geen vliegtuig was wat dat gat in de pentagon heeft veroorzaakt. Zat crashes waarbij men achteraf niks maar dan ook niks van het vliegtuig terug vond.
pi_21602959
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

deze dan?
C. Sagan
pi_21602992
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
En daar is wel flinke schade op de grond, bij het Pentagon niet? .
Nee, daar is de schade aan het gebouw ontstaan, aangezien het vliegtuig het gebouw in vloog, niet de grond..
C. Sagan
pi_21603041
quote:
debiel.
en dan nog zeggen dat skeptici niet open staan voor alternatieve opties
C. Sagan
pi_21603075
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:09 schreef The_stranger het volgende:
ooggetuige en die zweren erbij dat het echt een vliegtuig was..
Opgelost, slotje.

Oh nee, die zijn natuurlijk gehypnotiseerd door de CIA......
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:52:34 #90
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21603092
Wat is eigenlijk de logica van het achterhouden van al die in beslag genomen videobeelden?
pi_21603122
Maar kan iemand me dan vertellen waar dan het vliegtuig wel is gebleven?? Vlucht 77 is toch opgestegen en de inzittenden zijn niet meer thuis gekomen... Waar, als niet in het pentagon, zijn de mensen dan gebleven?
C. Sagan
pi_21603132
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:44 schreef Omkron het volgende:

Bezig weermee..? Neem aan dat je je ftp server thuis hebt staan.. dan is het toch gewoon de file copy naar de dirs.. of heb je de film net online gekocht..

snap er niets van..
nee, mijn ftp staat niet thuis maar in Engeland (hij is van mijn werk, bijbaantje maar ik mag genoeg uploaden en heb genoeg cappaciteit)

hij gaat nu echt verbazingwekkend traag (het uploaden), ik denk dat het toch iets langer gaat duren.
het downloaden gaat overigens wel snel (240 kb/ps met een 2.2 MB/ps verbinding)
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:50 schreef Omkron het volgende:
Kan iemand de link straks even mailen naar carlcox@gmail.com - mocht een van de mods hem weg modden.. ben echt reuze benieuwd..
doe ik
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:56 schreef err het volgende:

is dit In Plane Site of iets anders?

Plane Site kun je vinden op suprnova.org
nee niet door hen gemaakt.
het is echt superinteressant en zeker de moeite waard!
er komen duizenden vragen opduiken waar je echt lang over na kan denken!

het heeft mij in ieder geval erg aan het denken gezet en ik heb ook veel wantrouwen gekregen over alle gebeurtenissen en de gegeven informatie.

''But fire has never caused a steel building to desintegrate before, so how did fire do it to three buildings on September 11th?"
- Michele Sciacca
pi_21603184
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:54 schreef The_stranger het volgende:
Maar kan iemand me dan vertellen waar dan het vliegtuig wel is gebleven?? Vlucht 77 is toch opgestegen en de inzittenden zijn niet meer thuis gekomen... Waar, als niet in het pentagon, zijn de mensen dan gebleven?
Please laat baajguardian hier zijn theorie op posten!! Ik ben serieus erg benieuwd!!
pi_21603187
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:52 schreef NorthernStar het volgende:
Wat is eigenlijk de logica van het achterhouden van al die in beslag genomen videobeelden?
Misschien zodat er met officiele onderzoeksresultaten gesjoemeld kan worden, zonder dat het opgemerkt wordt. Reden daar weer van ...
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:57:52 #95
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_21603195
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef flyin-hawk het volgende:

''But fire has never caused a steel building to desintegrate before, so how did fire do it to three buildings on September 11th?"
http://en.wikipedia.org/wiki/Collapse_of_the_World_Trade_Center
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_21603206
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:57 schreef ChOas het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Collapse_of_the_World_Trade_Center
Post anders een relevant stukje uit die tekst hier. Kan dat?
pi_21603214
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef flyin-hawk het volgende:

Op Discovery lieten ze laatst zien wat vuur met staal kan doen....
Ze pakken staal niet voor niets in met een brandwerend goedje, in het WTC was die bescherming waarschijnlijk niet meer in orde.
pi_21603227
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:52 schreef NorthernStar het volgende:
omdat er mogelijk verkeerd is gehandeld en om daarmee een schaamtegevoel te voorkomen.
veel film(pjes) laten erg veel wantrouwen blijken over de informatie en het onderzoek dat is geweest.

waarschijnlijk zijn er veel dingen anders gegaan en ook is er mogelijk informatie waarvan we niks weten en misschien wel helemaal nooit iets over horen?

de ''Analysis of the 9-11 attack" noemt het een grote 'scam'.
- Michele Sciacca
pi_21603234
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:58 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Post anders een relevant stukje uit die tekst hier. Kan dat?
The strength of steel drops markedly with prolonged exposure to fire
pi_21603240
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:59 schreef Murray het volgende:

[..]

Ze pakken staal niet voor niets in met een brandwerend goedje, in het WTC was die bescherming waarschijnlijk niet meer in orde.
De impact had dat brandwerende spul van de stalen constructie weggeblazen. Daarom kon de hitte het metaal verzwakken waardoor die wtc inzakte.
pi_21603268
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:57 schreef Dwaashaas het volgende:

Misschien zodat er met officiele onderzoeksresultaten gesjoemeld kan worden, zonder dat het opgemerkt wordt. Reden daar weer van ...
er wordt daar heel veel gesproken in de 'analysis 9-11 attack'.

downloaden straks
- Michele Sciacca
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:02:46 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603282
quote:
debiel.
Dit is het meest overtuigende argument
pi_21603288
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:59 schreef Murray het volgende:

misschien, het is slechts een klein voorbeeld van de vele die in de film voorkomen.
ga het zelf bekijken dan kun je beter oordelen
- Michele Sciacca
pi_21603303
Bedoelen jullie de video "Painful deceptions"
die heb ik nl wel, die is van Eric Hufschmid, waarin in 40 minuten helemaal wordt uitgelegd over de twin towers en het pentagon. Dat het niet kan kloppen ed. Is heel interessant, maar heb em nog nooit echt goed bekeken (alleen losse stukjes). Hij zegt ook dat het vuur dat staal niet kan smelted ed.

ik lees net dat het een dvd is van 2 uur. Ik heb een soort trailer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:05:54 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603345
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:03 schreef Repeat het volgende:
Hij zegt ook dat het vuur dat staal niet kan smelted ed.
Wat doen ze in de hoogovens dan?

Iedereen die wel eens met staal gewerkt heeft, weet dat verwarmen het staal zachter maakt. En dat krijg je al voor elkaar met een gewoon gasbrandertje.
pi_21603364
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:01 schreef flyin-hawk het volgende:
downloaden straks
inderdaad ... docu !
pi_21603368
quote:
Dan vind ik het heel raar dat ze brandwerend materiaal op de metalen constructie hebben gespoten in de twin towers.
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:08:11 #108
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21603394
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:54 schreef The_stranger het volgende:
Daar zijn een stuk of wat theorien over.

De transponders werden al ver voor de crash uitgezet (geen reden om in actie te komen?) en de zwarte dozen die bedoeld zijn om een crash te overleven waren helaas ook kapot dus tot zover de controleerbare identificatie. In de buurt van het Pentagon is een militair vliegveld waar Nasa grote hallen heeft staan. Die worden bijv. genoemd als landingsplek. Er zijn ook getuigen die idd een vliegtuig hebben gezien boven het pentagon maar die zeggen dat het wegvloog nadat iets anders in het gebouw vloog.
En er is een andere theorie dat er geswitched is met een ander vliegtuig en ze vrij eenvoudig weggemoffeld konden worden in de chaos van de eerste uren. etc.

Zijn genoeg sites over als je even googled.
pi_21603404
quote:
pi_21603444
quote:
Bedoelen jullie de video "Painful deceptions"
die heb ik nl wel, die is van Eric Hufschmid, waarin in 40 minuten helemaal wordt uitgelegd over de twin towers en het pentagon. Dat het niet kan kloppen ed. Is heel interessant, maar heb em nog nooit echt goed bekeken (alleen losse stukjes). Hij zegt ook dat het vuur dat staal niet kan smelted ed.
die bedoel ik ja!
hij is bij mij alleeen 120 minuten

overigens nog 1 opmerkelijk voorbeeld:

de datum van de camera die foto's heeft gemaakt van de crash van het Pentagon stond op 12 september 2001, rond 17:37 uur
- Michele Sciacca
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:10:39 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603446
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De transponders werden al ver voor de crash uitgezet (geen reden om in actie te komen?) en de zwarte dozen die bedoeld zijn om een crash te overleven waren helaas ook kapot dus tot zover de controleerbare identificatie. In de buurt van het Pentagon is een militair vliegveld waar Nasa grote hallen heeft staan. Die worden bijv. genoemd als landingsplek. Er zijn ook getuigen die idd een vliegtuig hebben gezien boven het pentagon maar die zeggen dat het wegvloog nadat iets anders in het gebouw vloog.
En er is een andere theorie dat er geswitched is met een ander vliegtuig en ze vrij eenvoudig weggemoffeld konden worden in de chaos van de eerste uren. etc.

Mjah, ook over het bestaan van het monster van loch ness zijn diverse sites.

Anyway, wat is dan het doel van deze cover up en WAT hebben ze uiteindelijke gedaan met die mensen in vlucht 77. En waarom konden die mensen wel bellen over de hijack maar niet dat plotseling op een vreemd vliegveld zijn geland?

Of zijn ze gescrambled met microwaves en vervolgens standrechtelijk geexecuteerd?
pi_21603457
quote:

[..]

En de passagiers?
pi_21603474
En het vliegtuig waar passagiers inzaten die met hun thuisfront belden over het feit dat ze op dat moment gekaapt zijn, en wat is neergestort in de bossen?
pi_21603489
quote:
In de buurt van het Pentagon is een militair vliegveld waar Nasa grote hallen heeft staan. Die worden bijv. genoemd als landingsplek. Er zijn ook getuigen die idd een vliegtuig hebben gezien boven het pentagon maar die zeggen dat het wegvloog nadat iets anders in het gebouw vloog.

Waarom zouden ze in godsnaam dat vliegtuig en de passagiers laten verdwijnen?

Dan is het toch veel makkelijker om dat ding gewoon in het Pentagon te laten vliegen?
pi_21603500
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:11 schreef haaahaha het volgende:

[..]

En de passagiers?
Ja die hebben ze uit de weg geruimd, duh!
pi_21603510
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

die bedoel ik ja!
hij is bij mij alleeen 120 minuten

overigens nog 1 opmerkelijk voorbeeld:

de datum van de camera die foto's heeft gemaakt van de crash van het Pentagon stond op 12 september 2001, rond 17:37 uur
Ik zou hem graag helemaal willen hebben Mooie docu is dat.
pi_21603530
sommige mensen beweren zelfs dat George W Bush en/of de FBI/CIA en/of het leger de hele September 11th morning in scene hebben gezet

dat lijkt me nog wel het minst waarschijnlijke en absoluut niet denkbaar
- Michele Sciacca
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:20:04 #118
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21603617
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, ook over het bestaan van het monster van loch ness zijn diverse sites.
Ik bedoel dat ik die theorien niet in mijn hoofd heb zitten maar als hij er echt iets meer over wil weten er wel redelijk onderbouwde stukken over te vinden zijn.
quote:
Anyway, wat is dan het doel van deze cover up
Komt die vraag niet pas aan de orde nadat is vastgesteld of het officiele verhaal wel of niet klopt?

Het is denk ik wel een reden waarom veel mensen het onvoorstelbaar achten dat er iets anders gebeurd is op 11 september dan wat de authoriteiten zeggen.
quote:
en WAT hebben ze uiteindelijke gedaan met die mensen in vlucht 77. En waarom konden die mensen wel bellen over de hijack maar niet dat plotseling op een vreemd vliegveld zijn geland?

Of zijn ze gescrambled met microwaves en vervolgens standrechtelijk geexecuteerd?
Als het een complot is en ze voor één of ander doel 3.000 mensen willen opofferen zullen die paar passagiers ook geen probleem zijn. In dat geval zijn er twee opties.

Of ze waren onderdeel van de operatie (zou ook verklaren waarom al de 4 vluchten zo weinig passagiers bevatten) en ze hebben eenvoudig een nieuwe id gekregen.

Of ze wisten van niks en het meest logische is dat ze dan opgeruimd zijn.
pi_21603637
OK, ik snap het even niet meer. Het gaat er dus om dat in ieder geval de crash in het pentagon niet door het vleigtuig van united zou zijn veroorzaakt, maar door bijvoorbeeld een raket?
Dit om wat voor reden dan ook.
Hiervoor hebben ze dus een vol vliegtuig met 58 passagiers en 6 crew laten landen op een naburig veld en de passagiers zover gekregen dat ze:
a - geen informatie hierover naar buiten hebben kunnen brengen tijdens/na het landen
b- verdwenen zijn.

Verder zijn er talloze getuigen die echt een vliegtuig hebben zien inslaan.

Verder is het overduidelijk dat de andere drie gevallen van een crash, wel door vliegtuigen zijn uitgevoerd. Waarom zou men dan zo moeilijk doen in dit geval??
C. Sagan
pi_21603659
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:20 schreef NorthernStar het volgende:

Okay, waarom een heel vleigtuig laten verdwijnen en de passagiers opruimen, een raket een stuk pentagon opblazen en vervolgens claimen dat een vliegtuig een stuk pentagon heeft opgeblazen. Als die passagiers toch werden opgeruimd, waarom ze dan niet gewoon het pentagon in laten vliegen. Wat is de logica hier nou van?
pi_21603669
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:14 schreef Repeat het volgende:

Ik zou hem graag helemaal willen hebben Mooie docu is dat.
er zitten beelden in van mensen in de towers die op de rand staan voor de 'afgrond'.
volgens de ingenieurs die gewerkt hebben aan de twin towers hieronder dit plaatje:

"in other words, a strong wind would put more pressure on the towers than those airplanes"

bovenstaand wordt verteld
- Michele Sciacca
pi_21603696
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef flyin-hawk het volgende:
sommige mensen beweren zelfs dat George W Bush en/of de FBI/CIA en/of het leger de hele September 11th morning in scene hebben gezet

dat lijkt me nog wel het minst waarschijnlijke en absoluut niet denkbaar
Nou ja, de theorie is als volgt :

Bush (of iig personen in de regering) zouden hebben geweten dat er aanslagen op komst waren. Ze hebben dit moedwillig laten gebeuren om rechtvaardiging voor bezetting van Afghanistan en Irak te krijgen. Om er zeker van te zijn dat de twin towers zouden instorten zijn er springladingen geplaatst, en is er een 2e vliegtuig geregeld dat (onbemand) de southtower is ingevlogen. Om het volk echt achter hun kant te krijgen is er een kruisraket het Pentagon ingevlogen, het Pentagon dat macht van de VS uitstraalt en waar de macht zetelt. Dit maakt de aanval ook een militaire aanval, en is vergelding gerechtvaardigd.

Op zich geen rare theorie, zeker gezien de oliereserves steeds belangrijker worden en de VS daar zelf de hand op willen hebben. Al voor de aanslagen is er een afvaardiging van de Taliban in Texas geweest (waar Bush gouverneur was) om te onderhandelen over een oliepijpleiding door Afghanistan. Die onderhandelingen zijn mislukt, maar die pijpleiding ligt er nu wel. Ook zijn de bewijzen voor massavernietigings wapens nog steeds niet gevonden, evenals de links tussen Bin Laden en Saddam.

De regering van de VS werkt zelf net zo goed mee de complottheoriëen in stand te houden, door bewijs achter te houden, te vervalsen of aan te dikken.

Mja, ik denk er het mijne van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2004 19:24:48 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:25:23 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603720
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:20 schreef NorthernStar het volgende:
Als het een complot is en ze voor één of ander doel 3.000 mensen willen opofferen zullen die paar passagiers ook geen probleem zijn. In dat geval zijn er twee opties.

~

Waarom dan niet gewoon het vliegtuig het pentagon in
Dus je laat een vliegtuig verdwijnen en vermoord de passengiers zodat het LIJKT dat het het pentagon ingevlogen is, maar in werkelijkheid is het een miljoenenkostende raket.

Was het niet eenvoudiger dan gewoon die boeing de gebouw in te schuiven?
pi_21603726
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:23 schreef flyin-hawk het volgende:

"in other words, a strong wind would put more pressure on the towers than those airplanes"
Het is niet de zijdelingse kracht van de vliegtuigen die de torens hebben laten instorten, maar de hitte van het vuur wat de stalen constructie heeft verzwakt waardoor de constuctie het gewicht niet meer kon dragen waardoor de torens zijn ingestort. Weersomstandigheden kunnen een stalen constructie die op weersomstandigheden is berekend niet verzwakken.
pi_21603743
quote:

[..]

er zitten beelden in van mensen in de towers die op de rand staan voor de 'afgrond'.
volgens de ingenieurs die gewerkt hebben aan de twin towers hieronder dit plaatje:

[afbeelding]

Die torens vielen ook niet meteen om toen dat vliegtuig er tegen aan vloog hé.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:26:33 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603750
quote:

[..]

[afbeelding]

Ze zijn dan ook niet ingestort van de karcht van de impact
Beetje loos vergelijk derhalve
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:27:02 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603762
Er zit hier 3 man onafhankelijk van elkaar steeds dezelfde reactie te tikken
pi_21603770
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:24 schreef gelly het volgende:

Nou ja, de theorie is als volgt :

Bush (of iig personen in de regering) zouden hebben geweten dat er aanslagen op komst waren. Ze hebben dit moedwillig laten gebeuren om rechtvaardiging voor bezetting van Afghanistan en Irak te krijgen. Om er zeker van te zijn dat de twin towers zouden instorten zijn er springladingen geplaatst, en is er een 2e vliegtuig geregeld dat (onbemand) de southtower is ingevlogen. Om het volk echt achter hun kant te krijgen is er een kruisraket het Pentagon ingevlogen, het Pentagon dat macht van de VS uitstraalt en waar de macht zetelt. Dit maakt de aanval ook een militaire aanval, en is vergelding gerechtvaardigd.

Op zich geen rare theorie, zeker gezien de oliereserves steeds belangrijker worden en de VS daar zelf de hand op willen hebben. Al voor de aanslagen is er een afvaardiging van de Taliban in Texas geweest (waar Bush gouverneur was) om te onderhandelen over een oliepijpleiding door Afghanistan. Die onderhandelingen zijn mislukt, maar die pijpleiding ligt er nu wel. Ook zijn de bewijzen voor massavernietigings wapens nog steeds niet gevonden, evenals de links tussen Bin Laden en Saddam.

De regering van de VS werkt zelf net zo goed mee de complottheoriëen in stand te houden, door bewijs achter te houden, te vervalsen of aan te dikken.

Mja, ik denk er het mijne van.
er zijn anders ook erg veel videobanden van bin laden etc etc geweest die claimden verantwoordelijk te zijn.
- Michele Sciacca
pi_21603807
RAR!!!!!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:29:26 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603818
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:24 schreef gelly het volgende:

Om er zeker van te zijn dat de twin towers zouden instorten zijn er springladingen geplaatst, en is er een 2e vliegtuig geregeld dat (onbemand) de southtower is ingevlogen. Om het volk echt achter hun kant te krijgen is er een kruisraket het Pentagon ingevlogen,
Waarom niet gewoon vlucht 77 het pentagon in, als je toch aan het offeren bent en waar is vlucht 77 dan gebleven?
quote:
Op zich geen rare theorie,
Och, ik vind de 2012 theorie nog geloofwaardiger.
pi_21603836
luister eens:

hoe kan vuur een gebouw laten vernietigen?

volgens die documantaire kan vuur nooit een 'massive steel structure' vernietigen.
het wordt meerdere malen gezegd en de man van de docu is verbaasd dat mensen uberhaupt kunnen denken dat vuur staal kan vernietigen.

- Michele Sciacca
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:30:14 #132
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21603840
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:22 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Okay, waarom een heel vleigtuig laten verdwijnen en de passagiers opruimen, een raket een stuk pentagon opblazen en vervolgens claimen dat een vliegtuig een stuk pentagon heeft opgeblazen. Als die passagiers toch werden opgeruimd, waarom ze dan niet gewoon het pentagon in laten vliegen. Wat is de logica hier nou van?
Ik zou het niet weten maar is dat een reden om een verhaal te geloven dat even onlogisch is en vol met gaten zit?

De vraag 'waarom?' is pas interessant nadat onomstreden of het ene of het ander bewezen is.
Zolang er nog zoveel vragen zijn en imo tegenstrijdigheden waarop geen antwoord gegeven wordt hou ik mijn opties iig open.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:31:51 #133
693 ChOas
pi_21603870
quote:

[..]

[afbeelding]

Het hangt er maar vanaf hoe gelocaliseerd de uitgeoefende kracht is. Kan me ECHT niet voorstellen dat dat argument van een ingenieur afkomstig is.

In andere woorden: De kracht die nodig is om een mes tussen je ribben te steken is gelijk aan de kracht die nodig is om je om te duwen ?

Lijkt me niet.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_21603881
Die springladingen in de wtc was er toch om de servers die 1 of andere wet op die datum door moest laten gaan op te blazen?

Ook zo omslachtig, ipv dat ze het dan gewoon gooien op het verhaal dat terroristen die springladingen geplaatst hebben, maar nee, ze doen moeilijk door het te laten lijken of vliegtuigen de wtc's hebben laten inzakken.
pi_21603912
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon vlucht 77 het pentagon in, als je toch aan het offeren bent en waar is vlucht 77 dan gebleven?
[..]
Nou, in de docu "911 in plane site" zijn beelden te zien van het 2e vliegtuig met wat lijkt een extra tank op de onderkant. De orginele vlucht zou je in de zee kunnen laten storten, vind je nooit meer terug. Kijk die docu maar eens, zet je wel aan het denken. Ook als je een nuchtere kijk op dit soort dingen hebt
pi_21603916
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:30 schreef flyin-hawk het volgende:
luister eens:

volgens die documantaire kan vuur nooit een 'massive steel structure' vernietigen.
het wordt meerdere malen gezegd en de man van de docu is verbaasd dat mensen uberhaupt kunnen denken dat vuur staal kan vernietigen.

[afbeelding]
Hoezo? er zijn zat docu's waar aannemelijk wordt uitgelegd hoe het wtc gebouw is ingestort tgv de intense hitte van de ingevlogen vliegtuigen + brandstof.

Pak die lepel van baajguardian, hou zijn aansteker er 5 tot 10 seconden onder, en je kan het steeltje van die lepel makkelijk ombuigen.
Hou een brandend vliegtuig met brandstof in een stalen flat, laat het een uurtje fikken, en het staal verliest zijn kracht.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:35:28 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603953
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, in de docu "911 in plane site" zijn beelden te zien van het 2e vliegtuig met wat lijkt een extra tank op de onderkant. De orginele vlucht zou je in de zee kunnen laten storten, vind je nooit meer terug. Kijk die docu maar eens, zet je wel aan het denken. Ook als je een nuchtere kijk op dit soort dingen hebt
Maar WAT is dan het nut om niet gewoon dat vliegtuig het pentagon in te vliegen?
pi_21603970
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:27 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

er zijn anders ook erg veel videobanden van bin laden etc etc geweest die claimden verantwoordelijk te zijn.
Ja, de orginele aanslag heeft ook plaatsgevonden. Maar goed, je kunt alles wel claimen natuurlijk, bovendien kan het een dubbelganger zijn. Theorïën genoeg
pi_21603977
Ik heb die beelden van dat vliegtuig met 'extra tank' ook gezien. Ik zag er geen extra tank in.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:37:14 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21603998
quote:
luister eens:

Nogmaals, wat doen ze dan in de hoogovens?
En nogmaals, iedereen die ooit met staal heeft gewerkt kan je vertellen dat vuur staal zachter maakt. En daar heb je niet eens extreem hoge temperaturen voor nodig.

Dus, metaal wordt zachter en er staat enkele tonnen aan constructie bovenop....
you do the math....
pi_21604055
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar WAT is dan het nu om niet gewoon dat vliegtuig het pentagon in te vliegen?
Die aanval vond pas een tijd later plaats he, bovendien is het nogal een huzarenstuk om met een boeing zo'n (laaggelegen) gebouw te raken, zeker als je als terrorist alleen maar hebt geleerd om te vliegen, en niet te landen. Om er zeker van te zijn dat het doel getroffen werd is een kruisraket gebruikt.
pi_21604104
vrienden...

ik moet zo weg, ben vanavond laat thuis.

de documantaire staat straks op:

http://www.oegstdude.com/analysis.avi
begin pas te downloaden als hij 386 MB (405,520,384 bytes) is!
anders is hij niet compleet en kun je hem misschien helemaal niet zien!

hij is nu op 45% (het schiet niet echt op )
maar heb geduld wacht tot hij de juiste grootte is!

ik denk dat er nog veel meer te discussieren valt na het zien van deze documantaire
- Michele Sciacca
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:41:04 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21604114
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Die aanval vond pas een tijd later plaats he, bovendien is het nogal een huzarenstuk om met een boeing zo'n (laaggelegen) gebouw te raken, zeker als je als terrorist alleen maar hebt geleerd om te vliegen, en niet te landen. Om er zeker van te zijn dat het doel getroffen werd is een kruisraket gebruikt.
Mjah, alleen om zo'n vage verklaring hoef ik de docu al niet meer te zien.

Als er nu nog plausibele verklaringen komen, maar staal wat niet zachter kan worden door vuur en een vliegtuig laten verdwijnen om een crash met een vliegtuig ergens anders na te bootsen.....
pi_21604152
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:39 schreef gelly het volgende:

, bovendien is het nogal een huzarenstuk om met een boeing zo'n (laaggelegen) gebouw te raken,
Wie zegt dat ze precies op dat stuk van het pentagon terecht wilden komen? Misschien wilden ze juist het midden raken, en hebben ze inderdaad doordat ze alleen maar geleerd hebben te vliegen en niet te landen het voorste stuk geraakt. Misschien beschouwen ze het dan ook als mislukt, omdat het pentagon haast niet geraakt is. Dus in dat opzicht heb je gelijk, maar kun je dat argument meteen niet meer gebruiken voor die theorien.
pi_21604242
Nou volgens mij is zo'n onvolledige verbranding van bv kerosine niet heet genoeg om metaal te laten smelten. Dat wordt uitgevoerig uitgelegd in die docu die flyin-hawk aan het uploaden is.
pi_21604272
Ik heb een docu gezien waar wordt uitgelegd dat metaal wel zwakker wordt van die hitte, en dat het door het zwakker worden het gewicht niet meer kan dragen, wat het inzakken van de torens tot resultaat heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:51:03 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21604341
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:46 schreef Repeat het volgende:
Nou volgens mij is zo'n onvolledige verbranding van bv kerosine niet heet genoeg om metaal te laten smelten. Dat wordt uitgevoerig uitgelegd in die docu die flyin-hawk aan het uploaden is.
Alsof ik tegen een muur praat.

Het staal is niet gesmolten, maar ZACHTER geworden. Met tonnen aan constructie wat erop leunt.
pi_21604375
Die verdiepingen van de wtc steunden op metalen steunen, welke door de hitte zwakker werden. Daardoor vielen verdiepingen naar beneden, waardoor het hele wtc inzakte. Lijkt me allemaal erg plausible.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:53:12 #149
693 ChOas
pi_21604383
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het staal is niet gesmolten, maar ZACHTER geworden. Met tonnen aan constructie wat erop leunt.
Bijbehorende smiley:

[Stephen Roberts]
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:54:21 #150
62182 Georges
That's the shit
pi_21604410
quote:
luister eens:

[afbeelding]
Veel meer hitte dan rekening mee werd gehouden tijdens de constructie.
Zie deze link: http://www.civil.usyd.edu.au/latest/wtc.php
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:09:45 #151
44699 err
pi_21604754
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:24 schreef The_stranger het volgende:

Verder nog de vraag waar dan de brokstukken zijn?
De volgende foto is die van de crash in Pensilvania.. Ook daar zie je geen brokstukken.. Ook een raket?
ik zie hier wrakstukken hoor, en wel meer dan rond het hele pentagon. Kijk maar 's goed.
pi_21604836
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:09 schreef err het volgende:

[..]

ik zie hier wrakstukken hoor, en wel meer dan rond het hele pentagon. Kijk maar 's goed.
Waarom zou je veel brokstukken vòòr het pentagon moeten zien liggen wanneer het vliegtuig het pentagon ìn is gevlogen? Ik weet niet hoe hard een vliegtuig gaat, zal wel iets rond de 800 km/u gaan, volgens mij liggen brokstukken bij zo'n vaart niet àchter de plek van impact.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:13:59 #153
44699 err
pi_21604857
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom dan niet gewoon het vliegtuig het pentagon in
Het vliegtuig wat het Pentagon zou moeten invliegen is neergehaald boven Pensylavnia (er werden tenslotte 2 crashes gemeld in eerste instantie) Dit is gedaan door een team wat niet in het "complot" zat.
Vandaar dat er alsnog "iets anders" het Pentagon in is geknald.

De telefoongesprekken die uit het vliegtuig zijn gevoerd trouwens, schijnen geen van allen op de phonebills van de overledenen te zijn verschenen.

(bron: www.thepowerhour.com)
pi_21604965
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:13 schreef err het volgende:
De telefoongesprekken die uit het vliegtuig zijn gevoerd trouwens, schijnen geen van allen op de phonebills van de overledenen te zijn verschenen.
.... zou ik best wel lullig zijn eigenlijk ....
pi_21604966
Dus ze wilden een vliegtuig het pentagon in laten vliegen, dat is niet gelukt, en daarom hebben ze een ander vliegtuig laten verdwijnen en een raket het pentagon in gevuurd. Heb ik dat zo goed?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:19:41 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605010
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:18 schreef haaahaha het volgende:
Dus ze wilden een vliegtuig het pentagon in laten vliegen, dat is niet gelukt, en daarom hebben ze een ander vliegtuig laten verdwijnen en een raket het pentagon in gevuurd. Heb ik dat zo goed?
Yep.

Heel eenvoudig allemaal
pi_21605025
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:13 schreef err het volgende:

Er zijn telefoongesprekken gevoerd door crew en passagiers.
http://en.wikipedia.org/w(...)and_crew_phone_calls
pi_21605114
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Klopt, maar in de docu die ik net noemde zijn ooggetuigenverslagen te horen (en zien) van mensen die bij het instorten aanwezig waren. Ze verklaren allemaal explosies te hebben gehoord zoals dat bij een gecontroleerde sloop te horen is. Kijk die docu nou maar Er zitten wel meer dingen in die de moeite waard zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:24:57 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605136
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Klopt, maar in de docu die ik net noemde zijn ooggetuigenverslagen te horen (en zien) van mensen die bij het instorten aanwezig waren. Ze verklaren allemaal explosies te hebben gehoord zoals dat bij een gecontroleerde sloop te horen is. Kijk die docu nou maar Er zitten wel meer dingen in die de moeite waard zijn.
Het gaat erom dat mensen beweren dat het ZONDER explosie niet zou kunnen, wat complete bullshit is.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:25:16 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21605141
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:00 schreef haaahaha het volgende:

[..]

De impact had dat brandwerende spul van de stalen constructie weggeblazen. Daarom kon de hitte het metaal verzwakken waardoor die wtc inzakte.
ja en daarom hielden de mensen in de opening van de explosie ook de stalen balken vast
het was er niet heter dan een waterkruik
en natuurlijk brand een waterkruik zo een stalenbalk doormidden !!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:29:10 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605259
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja en daarom hielden de mensen in de opening van de explosie ook de stalen balken vast
het was er niet heter dan een waterkruik
en natuurlijk brand een waterkruik zo een stalenbalk doormidden !!!
Vuur heeft de neigin erboven te branden he...
Die mensen in die impact opening staan nu ook niet in de laaiende vlammen.....

Maar goed, 'ze' hebben dus 2 vliegtuigen opzettelijk het werk van Bin Laden af laten maken, daarnaast hebben 'ze' nog een extra vliegtuig gekaapt omdat het vliegtuig wat oorspronkelijk het pentagon in moest vliegen van 'hen' door een niet gemanipuleerde groep te vroeg gechrased was. Dat extra vliegtuig hebben 'ze' laten verdwijnen om een raket het pentagon in te schieten (wat was dan het nut van het originele 'pentagon' vliegtuig welke uiteindelijk in een weiland terecht kwam) En als klap op de vuurpijl hebben 'ze' nog explosieven in het WTC geplaatst wat een redelijk openbaar gebouw is, en NIEMAND heeft dit laten lekken?

En nogmaals....

met welk doel?
pi_21605292
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:31 schreef flyin-hawk het volgende:

En ik heb bouwkundig ingenieurs zien zeggen dat ze verbaasd waren dat de torens nog zo lang zijn blijven staan.
pi_21605346
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:23 schreef gelly het volgende:

Maar de Twin towers storten in op het punt waar de vliegtuigen waren ingestort. Het deel boven de vliegtuigen kwam als eerste naar beneden en drukte de rest naar beneden.

Dus tenzij ze heel precies de vliegtuigen in het gebouwen hebben gevlogen, lijkt het me sterk dat het instorten van het torens veroorzaakt is door bommen.
pi_21605360
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En nogmaals....

met welk doel?
Dat heb ik een paar post geleden al uitgelegd..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:36:50 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605426
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat heb ik een paar post geleden al uitgelegd..
Zodat een interventie in Afghanistan en Irak geoorloofd was.
Het doel is dus mislukt?
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:37:43 #166
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21605440
quote:

En nogmaals....

met welk doel?
quote:
And in a report just before the 2000 election that would bring Bush to power, the group predicted that the shift would come about slowly, unless there were "some catastrophic and catalyzing event, like a new Pearl Harbor."

ABC News: Neo-Conservatives Blueprint for War?
Dat beruchtte rapport is Rebuilding America's Defenses and the Project for the New American Century
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:37:57 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21605449
quote:

[..]

Vuur heeft de neigin erboven te branden he...
Die mensen in die impact opening staan nu ook niet in de laaiende vlammen.....
als het nu opeens er boven brand , hoe kan het dan dat diezelfde constructie zo verhit word dat het instort? (in een tijd die alleen haalbaar is met een geconcentreerde demolitie , onmogelijk met anderre woorden (voor een normale instort)
quote:
Maar goed, 'ze' hebben dus 2 vliegtuigen opzettelijk het werk van Bin Laden af laten maken,
bin laden heeft het nooit toegegeven , de persoon op de video band lijkt in de verste verten niet op bin laden , wel eens de opnames vergeleken met fotos en matriaal van bin laden?
quote:
daarnaast hebben 'ze' nog een extra vliegtuig gekaapt omdat het vliegtuig wat oorspronkelijk het pentagon in moest vliegen van 'hen' door een niet gemanipuleerde groep te vroeg gechrased was. Dat extra vliegtuig hebben 'ze' laten verdwijnen om een raket het pentagon in te schieten (wat was dan het nut van het originele 'pentagon' vliegtuig welke uiteindelijk in een weiland terecht kwam)
reden is logisch : ze hadden mensen nodig die het zouden geloven dat er een vliegtuig in geknald was , en daarom hebben ze de mensen van de planeet verwijderd die daar zogenaamd in de chrash aanwezig moesten zijn in het wtc , oh trouwens ik denk niet dat het enkel een raket was , er was wel degelijk een type *tuig* aanwezig , hoogst waarschijnlijk is dat bijna zonder twijfel een drone geweest, oftewel bestuurbaar vliegtuigje met een omvang van het gat in het pentagon , deze types zijn nieteens geheim. (en dan waarschijnlijk beladen met explosieven of een ander wapen wat door kan dringen , ala een bunker penetratie kop
quote:
En als klap op de vuurpijl hebben 'ze' nog explosieven in het WTC geplaatst wat een redelijk openbaar gebouw is, en NIEMAND heeft dit laten lekken?

En nogmaals....

met welk doel?
dominatie.
en B : spoils ,
C : reductie van bevolking.

eindresultaat , een nieuwe orde , politie staat land. wereldwijd.
ga je trouwens een chip halen?
pi_21605468
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:

Als dat het echte doel was, dan hadden ze beter een kernbom in een Iraakse woestijn kunnen begraven!
pi_21605478
quote:

[..]

Het doel is dus mislukt?
Nee, 80% steunde die aanvallen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:39:05 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605480
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als het nu opeens er boven brand , hoe kan het dan dat diezelfde constructie zo verhit word dat het instort? (in een tijd die alleen haalbaar is met een geconcentreerde demolitie , onmogelijk met anderre woorden (voor een normale instort)
[..]

bin laden heeft het nooit toegegeven , de persoon op de video band lijkt in de verste verten niet op bin laden , wel eens de opnames vergeleken met fotos en matriaal van bin laden?
[..]

reden is logisch : ze hadden mensen nodig die het zouden geloven dat er een vliegtuig in geknald was , en daarom hebben ze de mensen van de planeet verwijderd die daar zogenaamd in de chrash aanwezig moesten zijn in het wtc , oh trouwens ik denk niet dat het enkel een raket was , er was wel degelijk een type *tuig* aanwezig , hoogst waarschijnlijk is dat bijna zonder twijfel een drone geweest, oftewel bestuurbaar vliegtuigje met een omvang van het gat in het pentagon , deze types zijn nieteens geheim. (en dan waarschijnlijk beladen met explosieven of een ander wapen wat door kan dringen , ala een bunker penetratie kop
[..]

dominatie.

Je hebt een jas met twee mouwen op je rug nodig
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:40:10 #171
93483 The_Agency
For King & Country
pi_21605505

Zie rood omlijnde gedeelte voor wrakstukken van vlucht 77.

Zie deze link:
http://www.sandia.gov/media/NRgallery00-03.htm
wat er gebeurt als er een F4 Phantom met 480mph een gewapend betonnen muur raakt.
Wat blijft er van over? hele kleine stukjes metaal.
Wat voor schade heeft de muur opgelopen? weinig.

Raar maar waar.
pi_21605506
Wel typisch dat ze in dat filmpje alleen de foto's gebruiken die hun verhaal ten goede komt alleen klopt hun verhaal niet. Er zijn honderden mensen die een passagiersvliegtuig het pentagon in hebben zien vliegen. Allemaal leugenaars? Er zijn beelden van een vliegtuigmotor in de derde ring! De vleugels vouwen op bij impact (op de foto's zie je de scheve pilaren zelfs staan), loop maar eens met gestrekte armen door de opening van een deur

Een global hawk is veelste klein en maakt geeneens een gat. Raket is al helemaal onzin want die zou niet zichtbaar moeten zijn op de pentagon film (te snel en te klein) en heeft veelste kleine explosieve lading om z'n grote voorwaartse explosie te kunnen veroorzaken.

Logisch nadenken en er kan alleen maar een een groot passagiersvliegtuig in zijn gevlogen. Zoveel in dat filmpje en in andere films en site zijn zo makkelijk te weerleggen. Zo ook dat het WTC via explosieven in de kelder is opgeblazen hallo heb je de filmpjes wel gezien? Eerste toren begeeft het op de hoek waar vliegtuig in vloog, geen explosie zichtbaar. 2de toren zelfde verhaal, geen explosie zichtbaar onder het punt waar het vliegtuig in vloog.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:40:24 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605513
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, 80% steunde die aanvallen.
O?

Er was internationaal toch enorme weerstand? Nationaal had hij het er zonder duizenden mensen te offeren (dus alleen gebaseerd op de originele bin laden aanval) toch wel doorgekregen.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:40:53 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21605527
en dan is er altijd ook nog de zogeheten scalar technologie.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:42:37 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605553
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
en dan is er altijd ook nog de zogeheten scalar technologie.
Yep, en die "Ik ben gestoord" theorie. Die is er ook
pi_21605607
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:40 schreef The_Agency het volgende:

Wat voor schade heeft de muur opgelopen? weinig.
Een klein vliegtuigje zou echt geen indruk op het Pentagon hebben gemaakt. Alsof een vlieg tegen een autoruit vliegt denk ik.

Op die foto jij geeft zie je ook heel goed dat het vuur ver naar achter is doorgegaan. Dus er is wel degelijk iets het gebouw ver binnen gekomen.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:44:59 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21605609
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je hebt een jas met twee mouwen op je rug nodig
jij moet met een kanon het pentagon in geschoten worden.
ala circus artiest.

wat is je probleem man
zucht
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:45:05 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21605610
quote:

[..]

Nee, dat zijn pas eerste stapjes. Het plan van de NeoCons gaat over wereldhegonomie, een 'project' dat deze hele eeuw in beslag zal nemen.

Bush en Cheney hebben het over een proces of oorlog dat ons hele leven gaat duren.
pi_21605626
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

O?

Nationaal had hij het er zonder duizenden mensen te offeren (dus alleen gebaseerd op de originele bin laden aanval) toch wel doorgekregen.
Nou, nee. Nu kan de regering het gooien op patriotisme en "the war on terror". Voor de aanslagen was de bereidheid er niet om amerikaanse militairen op te offeren om Saddam af te zetten. Met Somalie nog in het achterhoofd. De theoriën zijn misschien wat vergezocht, de aanslagen kwamen Bush wel goed uit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:45:57 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605640
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef NorthernStar het volgende:

Bush en Cheney hebben het over een proces of oorlog dat ons hele leven gaat duren.
Das kut dan dat hij niet herkozen wordt
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:46:48 #181
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21605666
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alsof het iets uitmaakt wie er in het witte huis zit.

Kerry is gewoon Bush-lite.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:47:46 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21605683
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

dat is ook niet nodig , kerry heeft hetzelfde programma.
pi_21605693
quote:

Nee, dat zijn pas eerste stapjes. Het plan van de NeoCons gaat over wereldhegonomie, een 'project' dat deze hele eeuw in beslag zal nemen.

Aha.

Die kunnen dus wel een WTC en Pentagon opblazen, maar geen overtuigend bewijs plaatsen in Irak waardoor de oorlog in Irak door de hele wereld werd gesteund?
En ze hadden ook niet vantevoren bedacht dat Bush op het tijdstip van de aanslag in een kleuterschool zou zitten en zichzelf voor gek zou zetten door totaal niet te reageren op het bericht van het eerste vliegtuig dat in het WTC vloog?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:48:27 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605697
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, nee. Nu kan de regering het gooien op patriotisme en "the war on terror". Voor de aanslagen was de bereidheid er niet om amerikaanse militairen op te offeren om Saddam af te zetten. Met Somalie nog in het achterhoofd. De theoriën zijn misschien wat vergezocht, de aanslagen kwamen Bush wel goed uit.
Hoho... in deze complot theorieen gaat men er vanuit dat 1 vliegtuig 'echt' was.
dat had echt wel voldoende geweest om de senaat over te halen tot een interventie.
Internationaal hebben het tweede en derde (en volgens deze theorie dus 4e) vliegtuig geen enkel nut gehad en dus zijn er duizenden mensen voor niets geofferd.

Dat de aanslagen toevallig bush hielpen voor de richting van zijn politiek wil nog niet zeggen dat het dus in scene gezet is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:49:39 #185
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605724
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Alsof het iets uitmaakt wie er in het witte huis zit.

Kerry is gewoon Bush-lite.
Aha, en hoe lang is dat al aan de gang?
En waarom is een en ander dan niet slimmer aangepakt zoals Calvobbes zegt?

Had het verstoppen van WMD's in Irak niet eenvoudiger geweest?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:50:13 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605740
Ik zit eigenlijk te wachten tot chemtrails in het 9-11 verhaal betrokken worden
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:50:35 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21605748
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot chemtrails in het 9-11 verhaal betrokken worden
Of graan cirkels
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:51:45 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21605779
hier staat wel wat informatie over degenen die hier profijt van hebben
http://web.archive.org/we(...)nkerton.fsnet.co.uk/
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:55:41 #189
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21605901
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Aha.

Die kunnen dus wel een WTC en Pentagon opblazen, maar geen overtuigend bewijs plaatsen in Irak waardoor de oorlog in Irak door de hele wereld werd gesteund?
En ze hadden ook niet vantevoren bedacht dat Bush op het tijdstip van de aanslag in een kleuterschool zou zitten en zichzelf voor gek zou zetten door totaal niet te reageren op het bericht van het eerste vliegtuig dat in het WTC vloog?
Bewijs planten? In irak kunnen ze al-jazeera sluiten en het land uitgooien maar ze zijn niet oppermachtig. Vandaar ook de noodzaak van dat hele plan voor wereld hegonomie. Zonder agressieve strategie gaan ze het verliezen van China en die regio. Je kunt zeggen wat je wilt maar deze 'pearl harbor event' heeft Amerika in de richting geduwd die men wilde en noodzakelijk achtte.

Maar goed, dit is geen eerlijk discussie zo. Het is niet genoeg om tegenstrijdigheden in het pentagon of 9/11 verhaal proberen aan te tonen, maar je moet gelijk ook vertellen hoe en waarom etc. Dat kan niemand.
pi_21605982
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoho... in deze complot theorieen gaat men er vanuit dat 1 vliegtuig 'echt' was.
dat had echt wel voldoende geweest om de senaat over te halen tot een interventie.
Nou, nee. Het WTC is eerder doelwit geweest van een terreuractie, echter was de schade te weinig om een compleet land in angst te laten leven en zo gewillig te maken voor een grote oorlog. Overigens is het aanvallen van Afghanistan niet gebeurd omdat de terroristen daar vandaan kwamen, maar omdat de Taliban zogenaamd Bin Laden niet wilden uitleveren. De terroristen kwamen voornamelijk uit Saudie-Arabië. Door het WTC gebeuren was het echter makkelijk om toestemming te krijgen voor de aanval op Afghanistan, en zelfs op Irak. Terwijl tot op de dag van vandaag geen bewijs is gevonden voor de gronden waarop deze landen zijn aangevallen.
pi_21606048
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:55 schreef NorthernStar het volgende:

Bewijs planten?
Ja je weet wel, in een grot wat afgedankt radioactief afval gooien ofzo. Sporen van een nucleaire fabriek achterlaten. Dat was de basis voor de hele oorlog.
Maar alhoewel ze de volledige controle over het land hadden (ze hadden bij wijze van spreken zelf effe een grot om kunnen bouwen tot laboratorium) is er na de oorlog nog steeds niks gevonden.
Daardoor is de steun voor de oorlog afgenomen, Bush minder populair geworden, Blair veel problemen over zich heen gekregen.
quote:
Je kunt zeggen wat je wilt maar deze 'pearl harbor event' heeft Amerika in de richting geduwd die men wilde en noodzakelijk achtte.
ow het zal best iets geholpen hebben. Maar als Amerika dit plan zelf uitgevoerd heeft, hadden ze dat wel heeeel wat beter kunnen uitbuiten.
quote:
Dat kan niemand.
Idd. Voor ieder bewijs dat het echt is, is er ook wel een bewijs te vinden dat het niet echt is.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:05:53 #192
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21606187
de taliban wilde bin laden wel degelijk uitleveren , MITS amerika kon bewijzen dat bin laden de aanslagen had geplanned.

en dat bewijs is er niet.

alle onderhandelingen zijn daarna gestopt.

op de video band waarop bin laden zou toegeven ermee te maken te hebben is trouwens duidelijk te zien (vergelijkend met ander footage) dat het bin laden niet is.

en nu jullie weer
en laat de antwoorden als , Je bent gek maar liggen , dat is namelijk typisch doorsnee onderuitkomend geblaat.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:08:42 #193
44699 err
pi_21606251
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:40 schreef The_Agency het volgende:

Zie deze link:
http://www.sandia.gov/media/NRgallery00-03.htm
.gov, dus niet betrouwbaar
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:12:43 #194
44699 err
pi_21606349
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:40 schreef mouzzer het volgende:
Er zijn honderden mensen die een passagiersvliegtuig het pentagon in hebben zien vliegen.
Not exactly.

Hier staan ze allemaal

http://www.thepowerhour.c(...)ccounts-flight77.htm

en géén van die getuigen zou in een rechtszaak als bewijs worden meegnomen.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:12:52 #195
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_21606353
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:58 schreef gelly het volgende:
De terroristen kwamen voornamelijk uit Saudie-Arabië.
En waren getraind in Afghanistan.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:15:53 #196
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21606399
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:12 schreef Lithion het volgende:

[..]

En waren getraind in Afghanistan.
Oh, ik dacht Florida, bij die nederlander met z'n vliegschool

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:19:07 #197
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_21606493
quote:
Bewijs planten? In irak kunnen ze al-jazeera sluiten en het land uitgooien maar ze zijn niet oppermachtig.
Oh, ze zijn niet oppermachtig. Ze kunnen dus wel ongemerkt explosieven aanbrengen in één van de drukst bezochte gebouwen van New York en een paar vliegtuigen inclusief passagiers compleet laten verdwijnen zonder dat iemand het merkt, maar wat massavernietigingswapens in een zandbak planten, waar minder mensen komen dan bij een 70 jaar oude seropositieve hoer, daar zijn ze niet oppermachtig genoeg voor?
pi_21606500
Nog 34 minuten en dan kan ik de docu zien..
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:20:20 #199
44699 err
pi_21606523
hebben de non-believers ook nog een verklaring voor de explosie van WTC 7 die op CNN te zien was?

hier en ook uitgebreid in Plane Site te zien.

En een verklaring voor "we decided to pull it" (het neerhalen van een van de gebouwen) terwijl je weet dat het gecontroleerd opblazen van een flat maanden precieze voorbereiding vereist?
Dat regelen ze ff in alle chaos én binnen een paar uurtjes?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:20:34 #200
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21606528
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:19 schreef Lithion het volgende:

waar minder mensen komen dan bij een 70 jaar oude seropositieve hoer
Vreemd/slecht voorbeeld

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:22:22 #201
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_21606575
quote:
Het is niet genoeg om tegenstrijdigheden in het pentagon of 9/11 verhaal proberen aan te tonen
Het hele punt is dat er helemaal geen tegenstrijdigheden worden aangetoond, er worden alleen wat vragen gesteld.
pi_21606742
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:20 schreef err het volgende:

En een verklaring voor "we decided to pull it" (het neerhalen van een van de gebouwen) terwijl je weet dat het gecontroleerd opblazen van een flat maanden precieze voorbereiding vereist?
In de hallen van het WTC was het voor het instorten van de gebouwen ook een teringzooi. Misschien dat er een deel van het vliegtuig op dat gebouw was gestort?

Wat zou het nu zijn om dat gebouw op te blazen als je al het WTC opblaast? En waarom blaas je dat ene gebouw dan eerder op dan het WTC.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:35:17 #203
44699 err
pi_21606845
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:30 schreef calvobbes het volgende:

[..]

In de hallen van het WTC was het voor het instorten van de gebouwen ook een teringzooi. Misschien dat er een deel van het vliegtuig op dat gebouw was gestort?
Die explosie (niet alleen op foto maar ook bewegend en wel op beeld waarneembaar) vond plaats terwijl beide gebouwen al geruime tijd geleden waren geraakt, maar nog wel stonden. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat een kwartier later een stuk vliegtuig op WTC 7 beland. Bovendien waren er veel reporters die een "massive explosion" meldden.
quote:
Wat zou het nu zijn om dat gebouw op te blazen als je al het WTC opblaast? En waarom blaas je dat ene gebouw dan eerder op dan het WTC.
Tsja, zoals eerder gezegd, antwoorden zijn er niet te geven, maar er zijn wel veel vragen.
pi_21606926
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:35 schreef err het volgende:

Die explosie (niet alleen op foto maar ook bewegend en wel op beeld waarneembaar) vond plaats terwijl beide gebouwen al geruime tijd geleden waren geraakt, maar nog wel stonden. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat een kwartier later een stuk vliegtuig op WTC 7 beland. Bovendien waren er veel reporters die een "massive explosion" meldden.
Een ketel met stookolie onploft? Misschien stond er wel een tankwagen voor dat gebouw? Het kan zoveel meer zijn dan kwade opzet.
quote:
Tsja, zoals eerder gezegd, antwoorden zijn er niet te geven, maar er zijn wel veel vragen.
Ja en dat zal bij dergelijke grote dingen ook altijd zo blijven. Maar om dan maar te gaan denken dat het een complottheorie is, vind ik een beetje overdreven.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:47:21 #205
44699 err
pi_21607102
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:39 schreef calvobbes het volgende:
Ja en dat zal bij dergelijke grote dingen ook altijd zo blijven. Maar om dan maar te gaan denken dat het een complottheorie is, vind ik een beetje overdreven.
Het is ook moeilijk te geloven en daarom zullen de meeste mensen het ook gewoon afdoen als paranoia en flauwekul. Maar daarom is het goed dat zo'n film als In Plane Site er is, die trekt geen conclusies maar belicht gewoon een hoop rare zaken, en ik zou daar toch wel 's graag verklaringen c.q. antwoorden voor willen horen..
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:50:26 #206
101809 BObNL
Je bent top!
pi_21607176
quote:

[..]

Waar kan ik iets over dat complot vinden ?
Leuter mee!!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:53:51 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_21607259
Flying_hawk? Je ftp server is fucked up? Hij geeft aan op 50 % dat ie niet verder kan downen, want de verbinding met de server is opnieuw ingesteld
pi_21607284
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:47 schreef err het volgende:

Het is ook moeilijk te geloven en daarom zullen de meeste mensen het ook gewoon afdoen als paranoia en flauwekul. Maar daarom is het goed dat zo'n film als In Plane Site er is
Nee dat is imo helemaal niet goed.

Beweringen dat een staat achter dergelijke aanslagen zit zijn echt niet oke. Zeker niet in een land als Amerika waar een heleboel mensen leven die een teringhekel hebben aan de regering.
Denk daarbij aan een Timothy McVeigh die uit wraak tegen de VS een overheidsgebouw opblies. Dat is toch complete waanzin?

Beweringen dat de overheid achter de aanslagen zit voeden dat soort idioten en aanverwante groeperingen alleen maar meer.
pi_21607372
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:09 schreef The_stranger het volgende:
Twee kennisen van een vriend van me waren ooggetuige en die zweren erbij dat het echt een vliegtuig was.. (hebben een appartement niet al te ver uit de buurt)
Zal die vriend eens vragen of zij wat details heeft..
Goh, misschien vloog het vliegtuig over en dropte een bommetje?
Want het moet natuurlijk wel lijken alsof er een vliegtuig bij betrokken is...
pi_21607736
De piloot van vliegtuig 1 was TuPac, van vliegtuig 2 was Elvis, van vliegtuig 3 was John Lennon en van vliegtuig 4 was John F Kennedy. Hoe ik dit weet? De kapitein van de Titanic vertelde het mij
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:19:03 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_21607830
*Weet eigelijk niet wat ze er van denken moet.Natuurlijk heeft de VS er wel baat bij gehad.Maar om alles in scene te zetten? Gaat dat niet een beetje erg ver? Aan de andere kant.Naja, het lijkt mij niet kunnen dat die boeing de rest van het pentagon stuk niet vernield heeft nog 5 min en dan ga ik die docu maar eens kijken
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:28:24 #212
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21608065
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
de taliban wilde bin laden wel degelijk uitleveren , MITS amerika kon bewijzen dat bin laden de aanslagen had geplanned.

en dat bewijs is er niet.

alle onderhandelingen zijn daarna gestopt.

op de video band waarop bin laden zou toegeven ermee te maken te hebben is trouwens duidelijk te zien (vergelijkend met ander footage) dat het bin laden niet is.

en nu jullie weer
en laat de antwoorden als , Je bent gek maar liggen , dat is namelijk typisch doorsnee onderuitkomend geblaat.
weet je wat , ook , typisch is?
dat hier nieteens op gereageerd word.
pi_21608094
Osama Bin Laden had geen flikker met het WTC te maken ;D
Someone is playing a very dirty game.
pi_21608100
Wat een flut filmpje is dat (eerste 10 minuten gezien)
pi_21608210
Waarschijnlijk is Bin Laden gewoon ingehuurd door de US of A om als 'dader' te spelen, zodat ze zelf lekker hun gang konden gaan
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:32:23 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21609547
Mijn god, je zou bijna gaan hopen op een terroristische aanslag in nederland.
pi_21609687
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god, je zou bijna gaan hopen op een terroristische aanslag in nederland.
Zou je nog verbazen hoeveel mensen dat werkelijk hopen. Om hun ingebeelde ( en ingeprate) angst fundering te geven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:42:52 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21609746
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou je nog verbazen hoeveel mensen dat werkelijk hopen. Om hun ingebeelde ( en ingeprate) angst fundering te geven.
Tja, tenslotte is het bush maar.

Ik weet niet wat erger is hoor. In elke arabier een terrorist zien, of een wijdverspreide doofpot affaire van wereldleiders.
pi_21609776
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, tenslotte is het bush maar.

Ik weet niet wat erger is hoor. In elke arabier een terrorist zien, of een wijdverspreide doofpot affaire van wereldleiders.
Ik denk dat er een gulden middenweg is
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:48:25 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21609848
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk dat er een gulden middenweg is
Dat zie ik hier niet direkt terug
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:48:28 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21609850
nogsteeds word het genegeerd.....
niemand durft blijkbaar.
omdat men weet adt het waar is.
pi_21609962
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zie ik hier niet direkt terug
Ik post gewoon alle mogelijke scenario's die ik her en der gevonden heb. Het is niet 1 grote theorie, de 1 gelooft dit en de ander dat.
pi_21610456
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef BaajGuardian het volgende:
niemand durft blijkbaar.
'K zeg net dat Osama Bin Laden helemaal niets met het WTC-gebeuren te maken heeft, dat is echt onzin, voor hetzelfde geld hadden ze Volkert van der Graaf er de schuld van gegeven .
Like I said, iemand speelt een smerig spelletje, ik beschik alleen niet over genoeg informatie om daadwerkelijk uit te zoeken wat er aan de hand is, het enige waar ik beschikking over heb is tweedehands informatie.

Wat ik wel weet is dat het spelletje inhoud dat mensen systematisch bang worden gemaakt voor bepaalde dingen zodat bepaalde mensen met (opgedrongen) publieke steun hun gang kunnen gaan.

En alle nieuwszenders ter wereld draaien braaf de bandjes die ze van Reuters* krijgen met de welbekende, enge, onverstaanbaar schreeuwende mannetjes met baarden die de zoveelste amerikaanse vlag in de hens steken

* Reuters is a global information company providing indispensable information tailored for professionals in the financial services, media and corporate markets. Our information is trusted and drives decision making across the globe. We have a reputation for speed, accuracy and freedom from bias.

Although we are best known as the world’s largest international multimedia news agency, more than 90% of our revenue derives from our financial services business
pi_21610460
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
als het nu opeens er boven brand , hoe kan het dan dat diezelfde constructie zo verhit word dat het instort?
Hoe bedoel je dat precies? Door het hele wtc loopt een stalen constructie. Wat bedoel je?
quote:
(in een tijd die alleen haalbaar is met een geconcentreerde demolitie , onmogelijk met anderre woorden (voor een normale instort)
Hoe kom je erbij dat de tijd van het instorten alleen haalbaar is met een gecontroleerde demolitie?
Ik heb docu's gezien waar het plausible werd uitgelegd dat de oorzaak van het instorten van beide torens de intense hitte was van de brandende vliegtuigen + brandstof.
quote:
Ja, ik wel. Ik kijk ook kritisch naar zulke beelden. Op latere beelden zag hij er magerder uit, maar dat werd uitgelegd alszijnde hij was op de vlucht. Leek me allemaal erg aannemelijk.
quote:
[..]
Mensen van de planeet verwijderd? Hoe? Je bedoelt door ze om te brengen?
Een drone? Ik heb nog nooit drones gezien die zo groot waren als dat gat. Die bestuurbare vliegtuigen zijn meestal erg licht en klein.
quote:
dominatie.

Je bent me hier totaal kwijt. Waar heb je het over??
quote:
Wat voor chip?
pi_21610498
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:19 schreef Omkron het volgende:
Nog 34 minuten en dan kan ik de docu zien..
- Michele Sciacca
pi_21610522
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:18 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Mensen van de planeet verwijderd? Hoe? Je bedoelt door ze om te brengen?
Een drone? Ik heb nog nooit drones gezien die zo groot waren als dat gat. Die bestuurbare vliegtuigen zijn meestal erg licht en klein.
Alsof je een vliegtuig (any vliegtuig) niet met een "afstandsbediening" in een toren kan laten vliegen
pi_21610540
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:

Ben ik het niet met je eens. Zoals ik zonet al zij kijk ik ook kritisch naar zulke beelden. Ik heb die bin laden beelden na 9-11 ook gezien. Ten eerste heb ik hem al die jaren ervoor nooit gezien, dus ik heb geen vergelijking met hoe hij er in het begin van 9-11 uit zag tov hoe hij er een jaar daarvoor uitzag, wat voor mij zoveel betekend dat het maar zo kan zijn dat bin laden in die tijd ook al sterk qua uiterlijk aan het veranderen zijn, ten tweede vond ik de veranderingen in zijn uiterlijk nou niet zo dramatisch dat ik meteen aan een dubbelganger moest denken.
Natuurlijk heb jij een sterk vermoeden dat bin laden bin laden niet was, maar goed, dat past ook helemaal in het straatje van jouw theorie.
pi_21610556
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:30 schreef calvobbes het volgende:

En ik heb bouwkundig ingenieurs zien zeggen dat ze verbaasd waren dat de torens nog zo lang zijn blijven staan.
ga die documantaire nou maar eens kijken of soortgelijk materiaal.
het zal heus geen onzin zijn.
- Michele Sciacca
pi_21610621
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:20 schreef err het volgende:
hebben de non-believers ook nog een verklaring voor de explosie van WTC 7 die op CNN te zien was?
Non believers? Non believers zijn toch mensen die niet geloven dat ufo's buitenaards leven is? Of zijn non believers nu opeens ook mensen die niet in de omslachtige 9-11 theorieen geloven? Ga je mij ook een non-believer noemen als ik je vertel dat ik niet in Alah geloof?
Mooie term he? Non-believer. Die ufo-theorie-termenologie maakt serieus echt indruk!!
Explosie kwam meen ik door dat grote vliegtuig wat die grote toren invloog. Ik weet niet zeker, maar ik zat er met m'n 15 collega's naar te kijken op het moment toen het gebeurde.
quote:
Ja dat beeld ja, daar zat ik naar te kijken!
quote:
hier en ook uitgebreid in Plane Site te zien.

Gecontroleerd neerhalen? Hoe kom je erbij dat iets gecontroleerd neer gehaald wordt? Baajguardian heeft het ook al met een mooie term over gecontroleerd neerhalen.
pi_21610657
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:35 schreef err het volgende:

[..]

[..]

Waar blijft die foto van je met 'volop brokstukken in manhatten' van die 2 vliegtuigen??
pi_21610695
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:22 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ben ik het niet met je eens. Zoals ik zonet al zij kijk ik ook kritisch naar zulke beelden. Ik heb die bin laden beelden na 9-11 ook gezien. Ten eerste heb ik hem al die jaren ervoor nooit gezien, dus ik heb geen vergelijking met hoe hij er in het begin van 9-11 uit zag tov hoe hij er een jaar daarvoor uitzag, wat voor mij zoveel betekend dat het maar zo kan zijn dat bin laden in die tijd ook al sterk qua uiterlijk aan het veranderen zijn, ten tweede vond ik de veranderingen in zijn uiterlijk nou niet zo dramatisch dat ik meteen aan een dubbelganger moest denken.
Natuurlijk heb jij een sterk vermoeden dat bin laden bin laden niet was, maar goed, dat past ook helemaal in het straatje van jouw theorie.
Goed, stel het is wel Bin Laden op de band, en de ondertiteling vertelt iets in de trant van 'Muhaha, ik zit erachter!!'

Ik wil ook wel een band naar Al Jazeera sturen en met een tulband op de 9/11 aanslag opeisen Vooral als mijn Islamitische vrienden me dan tof vinden

Nog wat anders is de goede relaties tussen de familie Bush en Bin Laden, sterker nog, de goeie betrekkingen tussen de VS en de familie Bin Laden, en al hun bedrijven (oa. te zien in Fahrenheit 911). Osama wordt weliswaar neergezet als het zwarte schaap van de familie, maar die kerel is nog steeds niet totaal 'van God (Allah) los'. Als je de relaties en onderlinge verhoudingen van de Bin Ladens bekijkt, en hun economische belangen in de VS, is het extreem onwaarschijnlijk dat Osama echt de boosdoener is.

Een andere twist aan het verhaal zou zijn als Osama in het complot zit en dat bandje als vriendschapsdienst voor Bush en consorten maakte

Ik zeg niet dat dit pur sang waar is, maar dat dit gewoon een variabele is die je voor 'waar' aan kan nemen of niet. En als je alle variabelen van aannames van het hele 9/11 gebeuren bij elkaar optelt, staat het verhaal niet bepaald meer op een stevige fundering
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:31:00 #232
44699 err
pi_21610708
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee dat is imo helemaal niet goed.

Beweringen dat een staat achter dergelijke aanslagen zit zijn echt niet oke. Zeker niet in een land als Amerika waar een heleboel mensen leven die een teringhekel hebben aan de regering.
Denk daarbij aan een Timothy McVeigh die uit wraak tegen de VS een overheidsgebouw opblies. Dat is toch complete waanzin?

Beweringen dat de overheid achter de aanslagen zit voeden dat soort idioten en aanverwante groeperingen alleen maar meer.
hoho je leest niet wat ik schreef. Nogmaals; de film beweert niets, het laat slechts vreemde zaken zien rond 9/11. JIj doet het voorkomen alsof we alles maar zonder kritiek als zoete koek moeten slikken. Da's een veel slechtere zaak.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 augustus 2004 @ 00:31:42 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21610720
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:30 schreef Nynex het volgende:
En als je alle variabelen van aannames van het hele 9/11 gebeuren bij elkaar optelt, staat het verhaal niet bepaald meer op een stevige fundering
En dus heeft de eigen regering het gedaan...
pi_21610764
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef BaajGuardian het volgende:
niemand durft blijkbaar.
Wat wordt genegeerd? Wat durf ik niet? Vind je het niet heel erg makkelijk om iemand die het niet met jou eens is een lafaard te noemen? Wat durf jij dan wel? De waarheid onder ogen te zien? Welke waarheid, jouw waarheid? Wat weet ik dat waar is? Waar de fuck heb je het over man???
pi_21610808
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En dus heeft de eigen regering het gedaan...
Hangt ervanaf wie jij de regering noemt Als je kabinet Balkenende II bedoelt, vrees ik van niet ;D
Als je de lulletjes in congress bedoelt, de senaat en de heer bush & consorten, hoeft dat nog steeds niet door hun bekokstoofd te zijn. (Bush heeft het zekerweten niet bedacht, de man kan netaan speeches voorlezen en z'n schoenveters strikken).

Like I said, iemand speelt een spelletje, insufficient data om aan te wijzen wie
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 augustus 2004 @ 00:37:19 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21610850
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef Nynex het volgende:

Like I said, iemand speelt een spelletje, insufficient data om aan te wijzen wie
Ik denk dat het dezelfde is die achter de JFK assasination zat. En oe oe! in 1947 een UFO van roswell naar Nevada heeft gesleept.

Allemaal dezelfde
pi_21610874
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:30 schreef Nynex het volgende:

[..]

Goed, stel het is wel Bin Laden op de band, en de ondertiteling vertelt iets in de trant van 'Muhaha, ik zit erachter!!'

Ik wil ook wel een band naar Al Jazeera sturen en met een tulband op de 9/11 aanslag opeisen Vooral als mijn Islamitische vrienden me dan tof vinden
Denk je dat de westerse wereld de enige is die naar die band kijkt, en dat er tussen die kijkers van die westerse wereld niet een persoon zit die dat taaltje verstaat? Denk je niet dat het een klein beetje naief is om te denken dat de ondertiteling iets anders zegt dan de persoon op de band zegt?
quote:
Nog wat anders is de goede relaties tussen de familie Bush en Bin Laden, sterker nog, de goeie betrekkingen tussen de VS en de familie Bin Laden, en al hun bedrijven (oa. te zien in Fahrenheit 911). Osama wordt weliswaar neergezet als het zwarte schaap van de familie, maar die kerel is nog steeds niet totaal 'van God (Allah) los'. Als je de relaties en onderlinge verhoudingen van de Bin Ladens bekijkt, en hun economische belangen in de VS, is het extreem onwaarschijnlijk dat Osama echt de boosdoener is.
Ach praat me niet over fahrenheit 911 man, die film is ook zo in elkaar geplakt dat alles wat bush doet negatief over komt. Klopt ook geen ene jota van. Als je fahrenheit 911 als basis voor je argument gaat nemen kunnen we maar beter helemaal stoppen.
Maar ondertussen ben ik wel benieuwd naar wat die relaties en onderlinge verhoudingen van de bin ladens inhouden. Kun jij ze me ook zonder te verwijzen naar sites of wat dan ook hier in dit topic uitleggen? Ben erg benieuwd naar wat jij persoonlijk precies daarover kan vertellen.
quote:
Een andere twist aan het verhaal zou zijn als Osama in het complot zit en dat bandje als vriendschapsdienst voor Bush en consorten maakte
Ook een leuke twist zou zijn als donald duck achter dee stuurknuppel van het ene vliegtuig zat.
quote:
Ik zeg niet dat dit pur sang waar is, maar dat dit gewoon een variabele is die je voor 'waar' aan kan nemen of niet. En als je alle variabelen van aannames van het hele 9/11 gebeuren bij elkaar optelt, staat het verhaal niet bepaald meer op een stevige fundering :')
Nee, ik kan ook wel vanalles verzinnen waardoor iets niet waar meer lijkt te zijn. Betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk niet waar is.
pi_21610876
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk dat het dezelfde is die achter de JFK assasination zat. En oe oe! in 1947 een UFO van roswell naar Nevada heeft gesleept.

Allemaal dezelfde
Nee joh. Reptilians! Snap dat dan...
"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."
pi_21611040
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:38 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Denk je dat de westerse wereld de enige is die naar die band kijkt, en dat er tussen die kijkers van die westerse wereld niet een persoon zit die dat taaltje verstaat? Denk je niet dat het een klein beetje naief is om te denken dat de ondertiteling iets anders zegt dan de persoon op de band zegt?
[..]
Het interesseert niemand wat die zandaapjes daarzo denken, als de Amerikaanse stemmers maar ècht weten hoe het zit.
quote:
Ach praat me niet over fahrenheit 911 man, die film is ook zo in elkaar geplakt dat alles wat bush doet negatief over komt. Klopt ook geen ene jota van. Als je fahrenheit 911 als basis voor je argument gaat nemen kunnen we maar beter helemaal stoppen.
Maar ondertussen ben ik wel benieuwd naar wat die relaties en onderlinge verhoudingen van de bin ladens inhouden. Kun jij ze me ook zonder te verwijzen naar sites of wat dan ook hier in dit topic uitleggen? Ben erg benieuwd naar wat jij persoonlijk precies daarover kan vertellen.
Ik wist dat die reference naar Fahrenheit tegen me gebruikt zou worden
Like I said, zowel jij als ik beschikken helaas enkel over tweedehands informatie omtrent dergelijke onderwerpen, maar ik weet wel dat jij ook nooit iemand van de Bin Laden clan hebt geïnterviewd, en wat dat betreft denk ik dat ik meer 'research' heb gedaan dan jij
quote:
Ook een leuke twist zou zijn als donald duck achter dee stuurknuppel van het ene vliegtuig zat.

Nee, ik kan ook wel vanalles verzinnen waardoor iets niet waar meer lijkt te zijn. Betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk niet waar is.
Ik begrijp jou volkomen, heb je motieven volledig door en jouw gedachtepatronen zijn letterlijk van je threads af te lezen. I know what you're up to
Ik moet zeggen dat ik jouw werk in deze thread wel kan waarderen
pi_21611072
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:46 schreef Nynex het volgende:
maar ik weet wel dat jij ook nooit iemand van de Bin Laden clan hebt geïnterviewd, en wat dat betreft denk ik dat ik meer 'research' heb gedaan dan jij
Doe uit de doeken, laat horen, ben echt benieuwd!! Kom op!!!!!
pi_21611137
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:46 schreef Nynex het volgende:
Het interesseert niemand wat die zandaapjes daarzo denken, als de Amerikaanse stemmers maar ècht weten hoe het zit.
Hoe bedoel je het interesseert niemand wat die zandaapjes daarzo denken? Waar maak jij uit op dat het niemand interesseert wat die zandaapjes daarzo denken? Ik vind het een rare conclusie. Ben erg benieuwd naar waarom jij die conclusie trekt. Kun je dat uitleggen?
pi_21611139
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:48 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Doe uit de doeken, laat horen, ben echt benieuwd!! Kom op!!!!!
Een wel héél voorspelbare post Valt me beetje van je tegen
Suffice to say I know what you're thinking
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:52:52 #243
44699 err
pi_21611151
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:20 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Okay. Ik neem aan dat je een foto hebt van 'volop brokstukken'.

dit is een cap uit de film In Plane Site, toevallig komt dit voorbij en suggereert niets, maar hier heb je alvast meer wrakstuk dan bij het hele Pentagon te zien is.
pi_21611178
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Hoe bedoel je het interesseert niemand wat die zandaapjes daarzo denken? Waar maak jij uit op dat het niemand interesseert wat die zandaapjes daarzo denken? Ik vind het een rare conclusie. Ben erg benieuwd naar waarom jij die conclusie trekt. Kun je dat uitleggen?
Wel eens ergens de mening tegengekomen van een gemiddelde Irakees/Iraniër/whatever kind of zandaap uit het midden-oosten, behalve de paar woorden van een zogenaamd spontaan geïnterviewde Irakees @ some random demonstratie in Bagdad?

Zo ja, hechtte je waarde aan zijn mening?
pi_21611185
Wat? Ik ben serieus, ik dacht dat jij dat ook was...

jij zegt
quote:
Als je de relaties en onderlinge verhoudingen van de Bin Ladens bekijkt, en hun economische belangen in de VS, is het extreem onwaarschijnlijk dat Osama echt de boosdoener is.
Ik neem aan dat je dat dan ook goed kan uitleggen. Waarom zou je dat anders gaan roepen in een discussie?
Wees eens wat specifieker, en leg die verhoudingen nou eens uit waaruit blijkt dat bin laden niet de boosdoener is.
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:55:17 #246
44699 err
pi_21611193
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:26 schreef haaahaha het volgende:
Explosie kwam meen ik door dat grote vliegtuig wat die grote toren invloog. Ik weet niet zeker, maar ik zat er met m'n 15 collega's naar te kijken op het moment toen het gebeurde.
Mja. Of je verdiept je eerst ergens in voordat je blaat? Kun je even toelichten hoe jij en je 15 collega's een vliegtuig in WTC 7 zien inslaan? Da's dus een derde vliegtuig? De andere 2 zijn namelijk al een kwartier daarvoor ingeslagen in de noord en zuid toren.
pi_21611222
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:52 schreef err het volgende:

[..]

dit is een cap uit de film In Plane Site, toevallig komt dit voorbij en suggereert niets, maar hier heb je alvast meer wrakstuk dan bij het hele Pentagon te zien is.

Leuk, maar ik zie net deze foto, en ik kijk naar wat jij typt, en ik kan concluderen dat wat je typt niet klopt.
Maar goed, je kansen zijn nog niet voorbij, je had het over foto's met 'volop brokstukken'. Kom maar op, laat maar zien! Want ik ben echt heel benieuwd of jij daarmee werkelijk het argument dat er geen vliegtuig het pentagon is ingevlogen kan onderbouwen.
pi_21611232
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:55 schreef err het volgende:

[..]

Mja. Of je verdiept je eerst ergens in voordat je blaat?
Ja ik zag het, je doelde op wtc 7.
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:58:04 #249
101809 BObNL
Je bent top!
pi_21611239
Bedankt voor die docu , was best leuk om te zien.
Trouwens weet niet wie dat was met zen lepeltje ombuigen met een aansteker. De meeste lepels zijn nou niet van staal gemaakt
Leuter mee!!
pi_21611245
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:54 schreef Nynex het volgende:
Wel eens ergens de mening tegengekomen van een gemiddelde Irakees/Iraniër/whatever kind of zandaap uit het midden-oosten, behalve de paar woorden van een zogenaamd spontaan geïnterviewde Irakees @ some random demonstratie in Bagdad?

Zo ja, hechtte je waarde aan zijn mening?
Nee, nog nooit tegengekomen. Wat zegt dat?
Effe voor de duidelijkheid, je beweerde dat wat er de ondertiteling iets anders zei dan bin laden daadwerkelijk zei?
pi_21611246
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:54 schreef haaahaha het volgende:
Wat? Ik ben serieus, ik dacht dat jij dat ook was...

jij zegt
[..]

Ik neem aan dat je dat dan ook goed kan uitleggen. Waarom zou je dat anders gaan roepen in een discussie?
Wees eens wat specifieker, en leg die verhoudingen nou eens uit waaruit blijkt dat bin laden niet de boosdoener is.
Ik wil best aantonen dat Osama een hele aardige kerel is, veel van zijn familie houdt en waarde hecht aan de bedrijven van zijn familie, maar ik mag van jou geen enkele referentie naar een website of boek of wat dan ook gebruiken, en ik vrees dat ik de beste man zelf nooit te woord heb gestaan, maarja zelfs al had ik dat wel zou je me niet geloven, want niet geloven is wat jij hier komt doen
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:59:04 #252
44699 err
pi_21611253
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:56 schreef haaahaha het volgende:

[..]

[afbeelding]

Leuk, maar ik zie net deze foto, en ik kijk naar wat jij typt, en ik kan concluderen dat wat je typt niet klopt.
Maar goed, je kansen zijn nog niet voorbij, je had het over foto's met 'volop brokstukken'. Kom maar op, laat maar zien! Want ik ben echt heel benieuwd of jij daarmee werkelijk het argument dat er geen vliegtuig het pentagon is ingevlogen kan onderbouwen.
ik vind mijn foto overtuigender dat dat omcirkelde hoopje rubble, wat werkelijk alles kan zijn. Heb je een close-up?
pi_21611264
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:58 schreef BObNL het volgende:
Bedankt voor die docu , was best leuk om te zien.
Trouwens weet niet wie dat was met zen lepeltje ombuigen met een aansteker. De meeste lepels zijn nou niet van staal gemaakt
Dat zei ik. Op mijn lepeltjes staat stainless steel. Bij mijn weten is steel een vertaling voor staal. En ach, ik snap ook wel dat het staal in de wtc's van een ander soort is dan de lepeltjes in mijn la, maar het was ter illustratie.
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 01:00:23 #254
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21611275
Wat ik me wel afvraag is waarom Bush überhaupt steun van zijn eigen landgenoten nodig had voor zijn plannetjes met Afghanistan en Irak. Hij kan met zijn handlangers in principe toch gewoon doen waar hij zin in heeft? Kennelijk zit "iedereen" die in Amerika iets te betekenen heeft toch al in het complot.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_21611281
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:59 schreef err het volgende:

[..]

ik vind mijn foto overtuigender dat dat omcirkelde hoopje rubble, wat werkelijk alles kan zijn. Heb je een close-up?
Je had het over 'volop brokstukken'. Ik zie een paar dingen, ik kan niet eens precies zien in welke verhouding en waar het ligt. Kan niet eens precies zien hoe groot dat ding is!
Nee, ik vind het totaal niet overtuigend.
pi_21611298
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:58 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Nee, nog nooit tegengekomen. Wat zegt dat?
Effe voor de duidelijkheid, je beweerde dat wat er de ondertiteling iets anders zei dan bin laden daadwerkelijk zei?
Effe voor de duidelijkheid, dat heb jij ervan gemaakt met je overhaaste conclusies
quote:
Ik impliceer hooguit een heeeeel klein beetje dat de beste vent niet persee letterlijk zijn betrokkenheid met de 9/11 aanslagen staat te beschrijven en dat zijn taal vrij 'kleurrijk' kan zijn, en bovenal nog wel eens 'open is voor interpretatie' van tolken

Ik beweer ABSOLUUT niet dat de ondertiteling een grove leugen is
pi_21611316
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:58 schreef Nynex het volgende:

[..]

Ik wil best aantonen dat Osama een hele aardige kerel is, veel van zijn familie houdt en waarde hecht aan de bedrijven van zijn familie, maar ik mag van jou geen enkele referentie naar een website of boek of wat dan ook gebruiken, en ik vrees dat ik de beste man zelf nooit te woord heb gestaan, maarja zelfs al had ik dat wel zou je me niet geloven, want niet geloven is wat jij hier komt doen
Dat klopt, ik geloof niet in al die (mijn woorden:) onzin. Niet omdat ik niet wil geloven, maar omdat het in mijn mening allemaal veel te ver gezocht is, plus ik nog niet 1 echt overtuigend argument/bewijs heb gehoord...wat 'de believers' (als ik err's termenologie effe mag overnemen) ongetwijfeld zullen afdoen alszijnde 'onderdeel van de coverup'.
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:03:06 #258
44699 err
pi_21611319
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:00 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Je had het over 'volop brokstukken'. Ik zie een paar dingen, ik kan niet eens precies zien in welke verhouding en waar het ligt. Kan niet eens precies zien hoe groot dat ding is!
Nee, ik vind het totaal niet overtuigend.
als je nou 's de moeite deed de hele film te bekijken, dan zie je het gelijk in de gehele context. Kom daarna nog 's terug, dan WEET je tenminste waar we het hier over hebben. Discussieert wat makkelijker.
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:04:31 #259
44699 err
pi_21611344
Overigens geloof ik dat jij een minder sterke zaak hebt met bewijzen dat er geen vliegtuigstukken in Manhattan waren te vinden dan dat anderen beweren dat die niet bij het Pentagon lagen. Of denk jij soms dat er helemaal geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen?
pi_21611358
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:03 schreef err het volgende:

[..]

als je nou 's de moeite deed de hele film te bekijken, dan zie je het gelijk in de gehele context. Kom daarna nog 's terug, dan WEET je tenminste waar we het hier over hebben. Discussieert wat makkelijker.
Mwa, ik denk dat dit wat mij betreft nooit makkelijk discusseren zal zijn. Net als bij baajguardian in andere topics, zolang ik niet zijn denkbeelden en theorieen overneem mag ik niet meedoen aan de discussie, want het is niet bevordelijk voor de discussie.
Maar ik ga dat ding downloaden en bekijken. Ben benieuwd! Waar is het linkje?
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:06:32 #261
44699 err
pi_21611385
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat dit wat mij betreft nooit makkelijk discusseren zal zijn. Net als bij baajguardian in andere topics, zolang ik niet zijn denkbeelden en theorieen overneem mag ik niet meedoen aan de discussie, want het is niet bevordelijk voor de discussie.
Maar ik ga dat ding downloaden en bekijken. Ben benieuwd! Waar is het linkje?
je hoeft het helemaal niet eens te zijn met de theorieen van anderen, graag zelfs, maar kijk op z'n minst de materie en geef dán je mening, niet ervoor.
www.suprnova.org is ie te vinden.
Directe link kost me een ban geloof ik
pi_21611392
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:04 schreef err het volgende:
Overigens geloof ik dat jij een minder sterke zaak hebt met bewijzen dat er geen vliegtuigstukken in Manhattan waren te vinden dan dat anderen beweren dat die niet bij het Pentagon lagen. Of denk jij soms dat er helemaal geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen?
Ik? Het enige wat ik zeg in de discussie met jou is dat het feit je op foto's vlak na de crash van het vliegtuig in het pentagon geen brokstukken ziet liggen niet aantoond dat het geen vliegtuig was wat in dat pentagon is geboord.
pi_21611397
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:00 schreef Cynix ® het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom Bush überhaupt steun van zijn eigen landgenoten nodig had voor zijn plannetjes met Afghanistan en Irak. Hij kan met zijn handlangers in principe toch gewoon doen waar hij zin in heeft? Kennelijk zit "iedereen" die in Amerika iets te betekenen heeft toch al in het complot.
Omdat Bush een politiek icoon is en het idee van de Amerikaanse politiek (het IDEE) is dat de president de wil van het volk uitvoert, yes?

Als je de macht heb om de wil van het volk te besturen, heb je dus alsnog absolute macht Maar das beside the point.

Als Bush in zijn eentje dit was gaan doen, had hij op veel fellere kritiek kunnen rekenen. Nu doet hij het, samen met ipc alle inwoners van de verenigde staten. Daar breng je niet zo snel iets tegenin ;D Als 300 miljoen mensen het allemaal graag willen, en ze de middelen ertoe hebben, wat let ze
pi_21611400
Kut, ik weet niet hoe torrents werken.
pi_21611457
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:07 schreef Nynex het volgende:

[..]

Omdat Bush een politiek icoon is en het idee van de Amerikaanse politiek (het IDEE) is dat de president de wil van het volk uitvoert, yes?

Als je de macht heb om de wil van het volk te besturen, heb je dus alsnog absolute macht Maar das beside the point.

Als Bush in zijn eentje dit was gaan doen, had hij op veel fellere kritiek kunnen rekenen. Nu doet hij het, samen met ipc alle inwoners van de verenigde staten. Daar breng je niet zo snel iets tegenin ;D Als 300 miljoen mensen het allemaal graag willen, en ze de middelen ertoe hebben, wat let ze
Dat wil er bij mij serieus niet in. Ik geloof er gewoon geen ene hol van wat je hier beweert.
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:12:24 #266
44699 err
pi_21611475
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:41 schreef haaahaha het volgende:

Zo'n vliegtuig komt met een noodgang richting pentagon. Denk je dat het vliegtuig bij inpakt zo sterk afremt dat de brokstukken 'voor' het pentagon blijven liggen? Dat hele vliegtuig verdwijnt ala twin towers in het gebouw.
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:53 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik niet.
9
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:54 schreef Omkron het volgende:
Ik anders ook niet..
het enige wat ik aantoon is dat het vliegtuig niet perse helemaal verdwijnt "a la twintowers'

ps. ff googlen op "azureus" als je serieus niet weet hoe je met torrents om moet gaan
pi_21611492
quote:

[..]

Ja, ik heb niks geen motoren, wielen etc zien liggen. Jij zei dat je er foto's van had. Laat maar zien dan.
pi_21611502
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:11 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Dat wil er bij mij serieus niet in. Ik geloof er gewoon geen ene hol van wat je hier beweert.
De Irak oorlog heeft steun gekregen van de amerikaanse bevolking omdat ze was wijsgemaakt dat Irak binnen 45 minuten chemische wapen kon inzetten, en dat Saddam medeverantwoordelijk was voor de aanslagen op 11/9. En achteraf ? Precies.
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:14:58 #269
44699 err
pi_21611507
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:13 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ja, ik heb niks geen motoren, wielen etc zien liggen. Jij zei dat je er foto's van had. Laat maar zien dan.
zoals gezegd, ga ik zoeken in de boeken
pi_21611520
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:14 schreef gelly het volgende:

[..]

De Irak oorlog heeft steun gekregen van de amerikaanse bevolking omdat ze was wijsgemaakt dat Irak binnen 45 minuten chemische wapen kon inzetten, en dat Saddam medeverantwoordelijk was voor de aanslagen op 11/9. En achteraf ? Precies.
Feit dat er niks gevonden is zegt nog niet dat 9-11 in scene is gezet. Die steun van de bevolking is in mijn ogen oprecht.
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 01:16:09 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21611523
Ah, het is dus allemaal heel erg simpel. Bush "regisseert" een paar aanslagen in eigen land, de amerikaanse bevolking wil dat de terroristen aangepakt worden en Bush kan, met toestemming van de rest van de wereld, alle olie inpikken als stap op weg naar de totale macht. zit best iets in, eigenlijk.

Wat is het leven soms toch simpel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_21611537
Wheeeheh
pi_21611578
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:02 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Dat klopt, ik geloof niet in al die (mijn woorden:) onzin. Niet omdat ik niet wil geloven, maar omdat het in mijn mening allemaal veel te ver gezocht is, plus ik nog niet 1 echt overtuigend argument/bewijs heb gehoord...wat 'de believers' (als ik err's termenologie effe mag overnemen) ongetwijfeld zullen afdoen alszijnde 'onderdeel van de coverup'.
Ik vind de officiele uitleg van de gang van zaken eigenlijk vergezocht

Ik heb 2 torens tegen de vlakte zien gaan, en een pentagon à la koolstof. Dat is mijn enige min of meer feitelijke informatie, omdat genoeg mensen naar mijn mening dit hebben bevestigd.

Wat er verder is gebeurd, is enkel over te speculeren. Ze hebben een paar Arabische namen op de zogenaamde passagierslijst verbonden met een terreurnetwerk zogenaamd onder leiding van Osama, enz enz.

Ik heb niks overtuigends gehoord of gezien Maarja, als je aan dat lessenaartje kan staan in de perskamer van het witte huis of het pentagon, is je woord goed genoeg

We zijn hier tegenbewijs aan het zoeken voor een 'stelling' die zelf niet eens bewezen is, met de informatie die HUN ons hebben gegeven ;P
pi_21611622
Nee maar op die manier kan je elke complot theorie kracht bij zetten door te zeggen dat alles wat je op journaal ziet etc gecontroleerde berichtgeving is endus onwaar is. Dan kunnen we net zo goed ophouden met discusseren me dunkt, niet?
pi_21611635
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, het is dus allemaal heel erg simpel. Bush "regisseert" een paar aanslagen in eigen land, de amerikaanse bevolking wil dat de terroristen aangepakt worden en Bush kan, met toestemming van de rest van de wereld, alle olie inpikken als stap op weg naar de totale macht. zit best iets in, eigenlijk.

Wat is het leven soms toch simpel.
Bush doet wat hem verteld wordt, zegt wat hij in zijn oortje krijgt ingefluisterd, leest zijn speeches voor Verder heb ik geen idee over wat deze man allemaal wel en niet doet, ik heb hem nooit ontmoet of te woord gestaan

Ik vind de verklaring die je net geeft eigenlijk logischer dan het officiele verhaal van Bin Laden die op een goeie dag tegen een groepje van zijn meest veelbelovende terroristen zei 'laten we die amerikanen eens een goeie poets bakken '
De beste man zat eerder gewoon lekker ergens op een eiland met 20 maagden en 17 kamelen te rentenieren van z'n vele geld ;D
pi_21611662
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:23 schreef haaahaha het volgende:
Nee maar op die manier kan je elke complot theorie kracht bij zetten door te zeggen dat alles wat je op journaal ziet etc gecontroleerde berichtgeving is endus onwaar is. Dan kunnen we net zo goed ophouden met discusseren me dunkt, niet?
Je kan die complottheoriën absoluut geen kracht bijzetten, die hebben alleen net zoveel potentieel op waarheid te berusten dan de bandjes van Reuters die het nieuws per expreskoerier krijgt aangeleverd (aanstekelijk ;D)

(Het ging mij er eigenlijk om dat hun hun verhaal niet hoeven te bewijzen ;D)
pi_21611675
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:24 schreef Nynex het volgende:

[..]

Bush doet wat hem verteld wordt, zegt wat hij in zijn oortje krijgt ingefluisterd, leest zijn speeches voor
Elk bedrijf werkt zo. Je hebt een baas, zeg maar en eindverantwoordelijke, die beslissingen neemt over wat z'n personeel/mensen hem adviseren. Hij neemt de beslissingen. Hij is verantwoordelijk voor de beslissingen die hij neemt op grond van de adviesen van de mensen onder hem. Hij is dan ook degene die je ter verantwoording kunt roepen op die beslissingen.
Iemand die daar negatief tegenover staat zou dat inderdaad al snel vertalen naar hij doet wat hem ingefluisterd wordt. Kromme manier van kijk op werkelijkheid in mijn ogen.
pi_21611693
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:26 schreef Nynex het volgende:

[..]

Je kan die complottheoriën absoluut geen kracht bijzetten, die hebben alleen net zoveel potentieel op waarheid te berusten dan de bandjes van Reuters die het nieuws per expreskoerier krijgt aangeleverd (aanstekelijk ;D)

(Het ging mij er eigenlijk om dat hun hun verhaal niet hoeven te bewijzen ;D)
Ontkrachten van het 1 door te beweren dat het gecontroleerd zegmaar gesceneerd is is kracht bijzetten van het ander, niet?
pi_21611697
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:27 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Elk bedrijf werkt zo. Je hebt een baas, zeg maar en eindverantwoordelijke, die beslissingen neemt over wat z'n personeel/mensen hem adviseren. Hij neemt de beslissingen. Hij is verantwoordelijk voor de beslissingen die hij neemt op grond van de adviesen van de mensen onder hem. Hij is dan ook degene die je ter verantwoording kunt roepen op die beslissingen.
Wellicht, ik heb hem echter nooit een beslissing zien maken, alleen speeches voorlezen
Ik begrijp echt niet waar je het vandaan haalt dat Bush nog meer doet dan dat Bronnen? ;D
En geen foto van Bush in z'n kantoor/TV studio Oval Office die een beetje boterkaas en eieren tegen zichzelf speelt met pen en papier ;D
pi_21611703
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:29 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ontkrachten van het 1 door te beweren dat het gecontroleerd zegmaar gesceneerd is is kracht bijzetten van het ander, niet?
Er is niets te ontkrachten, ze hebben niets bewezen
pi_21611715
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:15 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Feit dat er niks gevonden is zegt nog niet dat 9-11 in scene is gezet. Die steun van de bevolking is in mijn ogen oprecht.
Nee, dat beweer ik ook niet. Er zijn echter genoeg dingen waar je vraagtekens achter kunt zetten, en je zou je kunnen afvragen of 9/11 is misbruikt voor machtspolitiek. Het hoeft niet eens in scene te zijn gezet, er zijn ook bewijzen dat de regering Bush al een tijdje op de hoogte was van komende aanslagen, vrij gedetaileerd ook. Wie weet hebben ze het gewoon laten gebeuren. Het kwam ze iig heel goed uit.
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 01:32:00 #282
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21611720
Off topic: Maar waarom waren al die andere aanslagen daarná dan nog nodig? Zoals die in Spanje? Om de Europeanen er bij te blijven betrekken? Bush zal ongetwijfeld niet van plan zijn om "zijn" olie met "ons" te gaan delen. Of begonnen de amerikanen weer te pruttelen en had Bush voor zijn eigen bevolking weer wat "bewijs" nodig dat die terroristen nog steeds bezig zijn? Dan is het natuurlijk lekkerder wat spanjaarden op te offeren dan weer een eigen gebouw op te blazen, dat dan weer wel. Dit maakt het allemaal toch weer lastiger.
pi_21611721
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:29 schreef Nynex het volgende:

[..]

Wellicht, ik heb hem echter nooit een beslissing zien maken, alleen speeches voorlezen
Ik begrijp echt niet waar je het vandaan haalt dat Bush nog meer doet dan dat Bronnen? ;D
En geen foto van Bush in z'n kantoor/TV studio Oval Office die een beetje boterkaas en eieren tegen zichzelf speelt met pen en papier ;D
Doet bush minder of meer dan een clinton? Of minder of meer dan een balkende?
Waarom zou je wanneer je bush nog nooit iets hebt zien doen een conclusie trekken dat hij slechts doet wat anderen hem influisteren? Waarom die negatieve insteek?
pi_21611724
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:11 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Zo, jij kan goed discussieren
pi_21611740
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:30 schreef Nynex het volgende:

[..]

Er is niets te ontkrachten, ze hebben niets bewezen
Mwa, wat mij betreft is alles plausible uiteengezet dat 9-11 geen eigen werk was.
pi_21611747
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:32 schreef Nynex het volgende:

[..]

Zo, jij kan goed discussieren
Thx!
pi_21611768
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:32 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Doet bush minder of meer dan een clinton? Of minder of meer dan een balkende?
Waarom zou je wanneer je bush nog nooit iets hebt zien doen een conclusie trekken dat hij slechts doet wat anderen hem influisteren? Waarom die negatieve insteek?
Waarom de positieve
Enige wat Clinton deed was stagaires neuken, dat zie ik Bush trouwens niet zo 1 2 3 doen
En onze JP vergelijken met Bush is helemaal van de gekke ;D Toen die 2 samen op de foto gingen was het voor JP alsof hij met zijn favoriete popster op de foto mocht

Verder werkt Amerika en met name de Amerikaanse politiek heel anders dan hier, as I'm sure you know.
pi_21611788
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:32 schreef Cynix ® het volgende:
Off topic: Maar waarom waren al die andere aanslagen daarná dan nog nodig? Zoals die in Spanje? Om de Europeanen er bij te blijven betrekken? Bush zal ongetwijfeld niet van plan zijn om "zijn" olie met "ons" te gaan delen. Of begonnen de amerikanen weer te pruttelen en had Bush voor zijn eigen bevolking weer wat "bewijs" nodig dat die terroristen nog steeds bezig zijn? Dan is het natuurlijk lekkerder wat spanjaarden op te offeren dan weer een eigen gebouw op te blazen, dat dan weer wel. Dit maakt het allemaal toch weer lastiger.
Waarom zou er een verband bestaan tussen dat gedoe in spanje en het WTC? Moet er wel bij zeggen dat ik dat hele Madrid gebeuren niet echt gevolgd heb
pi_21611792
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:36 schreef Nynex het volgende:

[..]

Waarom de positieve
Enige wat Clinton deed was stagaires neuken, dat zie ik Bush trouwens niet zo 1 2 3 doen
En onze JP vergelijken met Bush is helemaal van de gekke ;D Toen die 2 samen op de foto gingen was het voor JP alsof hij met zijn favoriete popster op de foto mocht

Verder werkt Amerika en met name de Amerikaanse politiek heel anders dan hier, as I'm sure you know.
Nee, maar dan snap ik ook waarom jij een negatieve insteek in de taak van een president of leider van wat voor land dan ook hebt, en de taak van zo'n persoon slechts afdoet als 'hij doet wat hem wordt ingefluisterd'.
Ik vergelijk balkenende niet met bush, ik geef aan dat omdat jij niet ziet wat deze personen niet doet automatisch inhoudt dat hun werk bestaat uit het uitvoeren wat anderen hun influisteren.
Net als ik al net zei, je kunt het vergelijken met een directeur van een bedrijf, die heeft zijn mensen onder zich die zaken voor hem uitzoeken, en op basis van adviesen van die mensen maakt een directeur beslissingen.
pi_21611808
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:33 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Mwa, wat mij betreft is alles plausible uiteengezet dat 9-11 geen eigen werk was.
En als de grijze meneer aan de lessenaar in de press room van het Pentagon nou eens was begonnen met vertellen dat de oorzaak van de WTC aanslagen waarschijnlijk binnen de Amerikaanse regering zelf te zoeken is?

Dan zou je het net zo hard geloven als dat ie had gezegd dat de aanslagen door random Afghaanse terroristen was gepleegd.
pi_21611818
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:36 schreef Nynex het volgende:

Think again, alleen bush is weer zo'n eikel die niet gepakt wordt! Viespeuk die bush...

En verder, het filmpje gezien, het lijkt er inderdaad op dat er geen dik vliegtuig in is gevlogen...
Wat ik ook raar vind, is dat er allemaal rouwende mensen van het WTC gezien hebben op tv, maar niks van het pentagon? Dus mensen die in het (zogenaamde) vliegtuig zouden hebben gezeten, raar...

En dan die NIET brokstukken die er gewoon horen te zijn...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_21611821
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:39 schreef Nynex het volgende:

[..]

Waarom zou er een verband bestaan tussen dat gedoe in spanje en het WTC? Moet er wel bij zeggen dat ik dat hele Madrid gebeuren niet echt gevolgd heb
Niet alleen in Spanje.
quote:
De lijst met doden van de Al-Qaeda gaat veel verder terug dan 11 september. In oktober 1993 werden 18 Amerikaanse soldaten in dienst van de VN-vredestroepen in Somalië vermoord door bij Al-Qaeda opgeleide handlangers. Deze organisatie bombardeerde in augustus 1998 de Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania. Hiebij vielen 223 doden en meer dan 4 000 gewonden; het overgrote deel van hen waren Kenianen. In oktober 2000 deden terroristen een aanslag op een schip van de Amerikaanse marine, de USS Cole, met een kleine met bommen beladen boot. Bij deze aanslag kwamen 17 Amerikaanse bemanningsleden om.
http://www.usembassy.be/pamphlet/dutch/05.htm
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 01:43:07 #293
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21611825
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:39 schreef Nynex het volgende:
Omdat de theorie is dat Bin niks te maken heeft met de aanslagen in Amerika, ging ik er logischerwijs even vanuit dat-ie dat ook niet heeft met die in Europa. Hij zat immers lekker met zijn kamelen onder de palmen.
pi_21611835
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:42 schreef Nynex het volgende:

[..]

En als de grijze meneer aan de lessenaar in de press room van het Pentagon nou eens was begonnen met vertellen dat de oorzaak van de WTC aanslagen waarschijnlijk binnen de Amerikaanse regering zelf te zoeken is?

Dan zou je het net zo hard geloven als dat ie had gezegd dat de aanslagen door random Afghaanse terroristen was gepleegd.
Met andere woorden ik slik alles wat ik op tv zie? Als je op die manier begint kun je als tvkijker toch nooit ergens over discusseren zonder dat je ergens daadwerkelijk bij bent geweest en alles omtrent die gebeurtenis hebt meegemaakt?
Wat is je punt?
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 01:46:44 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21611854
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:44 schreef haaahaha het volgende:
Wat is je punt?
The Matrix.
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:46:48 #296
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21611855
Ok, het is wel duidelijk dat 911 een inside job was. Onvoorstelbaar dat er nog steeds non-believers zijn, maar goed. Maar nu de grote vraag: Welke groep mensen zou dit gepland kunnen hebben? Ik kan me voorstellen dat ze de groep mensen zo klein mogelijk wouden houden om uitlekken te voorkomen.
Het moeten in ieder geval mensen zijn met extreem nauwe banden met de CIA, FBI, het leger etc.
Zelf kan ik me deze groep voorstellen: Henry Kissinger(Dat deze man ooit een nobelpreis voor de vrede gekregen heeft is me een wonder, want dit is één van de gevaarlijkste mensen die er rondloopt), Cheney, Wolfowitz, Franks en Richard Perle(Prince of Darkness).
Wat denken jullie?
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_21611858
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Omdat de theorie is dat Bin niks te maken heeft met de aanslagen in Amerika, ging ik er logischerwijs even vanuit dat-ie dat ook niet heeft met die in Europa. Hij zat immers lekker met zijn kamelen onder de palmen.
Al-Quada is ook een non-term. Daar waar we vroeger talloze splintergroeperingen hadden zijn ze sinds 9/11 ineens een goedgeorganiseerd terroristennetwerk. Totaal ongeloofwaardig. Dat er moslimsterroristen in Spanje een aanslag hebben gepleegd is duidelijk, maar de link met Bin Laden zou men voor 9/11 niet gemaakt hebben. Al-Quada is overrated Het is alleen voor de "war on terror" wel makkelijk om 1 vijand te hebben, het geeft terreur een gezicht. Een gezamelijke vijand waar je tegen kunt strijden. Bin Laden "the evil doer".
pi_21611866
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:46 schreef Aurora025 het volgende:
Ok, het is wel duidelijk dat 911 een inside job was. Onvoorstelbaar dat er nog steeds non-believers zijn, maar goed. Maar nu de grote vraag: Welke groep mensen zou dit gepland kunnen hebben? Ik kan me voorstellen dat ze de groep mensen zo klein mogelijk wouden houden om uitlekken te voorkomen.
Het moeten in ieder geval mensen zijn met extreem nauwe banden met de CIA, FBI, het leger etc.
Zelf kan ik me deze groep voorstellen: Henry Kissinger(Dat deze man ooit een nobelpreis voor de vrede gekregen heeft is me een wonder, want dit is één van de gevaarlijkste mensen die er rondloopt), Cheney, Wolfowitz, Franks en Richard Perle(Prince of Darkness).
Wat denken jullie?
Het is helemaal niet duidelijk wat mij betreft. Wat maakt het voor jou zo duidelijk? Vertel eens??
Non-believer, schitterend, weer die term.

Maar vertel eens waarom het voor jou zo duidelijk is dat 9-11 een inside job was?
pi_21611874
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:40 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Nee, maar dan snap ik ook waarom jij een negatieve insteek in de taak van een president of leider van wat voor land dan ook hebt, en de taak van zo'n persoon slechts afdoet als 'hij doet wat hem wordt ingefluisterd'.
Ik vergelijk balkenende niet met bush, ik geef aan dat omdat jij niet ziet wat deze personen niet doet automatisch inhoudt dat hun werk bestaat uit het uitvoeren wat anderen hun influisteren.
Net als ik al net zei, je kunt het vergelijken met een directeur van een bedrijf, die heeft zijn mensen onder zich die zaken voor hem uitzoeken, en op basis van adviesen van die mensen maakt een directeur beslissingen.
Tsja ik ben geen persoon van naïeve aannames ;D Ik geloof het als ik het zie, net zoals UFO critici Dus Bush echt heb zien vergaderen en zonder overleg en zonder oortje hem zijn oordeel heb horen geven over iets, en een intelligentie conclusie heb zien trekken, enz.

Voor het gemak wil ik er best vanuit gaan dat Bush een competente wereldleider is en meer is dan een politiek icoon/acteur hoor, maar echt, toen ik die kop van 'em zag in Fahrenheit 9/11 (sorry voor de referentie) toen hij op die school zat toen die vliegtuigen in het WTC vlogen, zo verdwaasd om zich heen te kijken, was er voor mij genoeg bewijs dat deze man onmogelijk de leider van de Verenigde Staten kon zijn

Hij komt echt op mij over als iemand die echt volledig een lege huls is, zelf echt NIETS weet en geen enkel geïmproviseerd interview kan geven zonder zichzelf voor lul te zetten en z'n domheid te laten blijken..
pi_21611875
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Al-Quada is ook een non-term. Daar waar we vroeger talloze splintergroeperingen hadden zijn ze sinds 9/11 ineens een goedgeorganiseerd terroristennetwerk. Totaal ongeloofwaardig. Dat er moslimsterroristen in Spanje een aanslag hebben gepleegd is duidelijk, maar de link met Bin Laden zou men voor 9/11 niet gemaakt hebben. Al-Quada is overrated Het is alleen voor de "war on terror" wel makkelijk om 1 vijand te hebben, het geeft terreur een gezicht. Een gezamelijke vijand waar je tegen kunt strijden. Bin Laden "the evil doer".
In dat linkje wat ik net postte kun je lezen dat Al-Quada al ver voor 9-11 actief was. Niks non-term. Dat maak jij er nu van.
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 01:50:59 #301
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21611888
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:46 schreef Aurora025 het volgende:
Wat denken jullie?
The Skull & Bones Society
pi_21611909
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:49 schreef haaahaha het volgende:

[..]

In dat linkje wat ik net postte kun je lezen dat Al-Quada al ver voor 9-11 actief was. Niks non-term. Dat maak jij er nu van.
Ja, Al-Quada bestaat (bestond) wel, maar niet alle terreur is Al-Quada. Alles wordt maar aan Bin Laden gelinked terwijl daar nauwelijks bewijs voor is. Toch slikt iedereen het als zoete koek, en wordt de angst voor "Al-Quada" steeds groter. Iets dat iemand als Bush (of z'n regering) niet slecht uitkomt. Die willen de mythe Al-Quada en Bin Laden graag in stand houden. Misschien ook de reden dat ie nog niet is gevonden, dat zou heel slecht uitkomen. Misschien vlak voor de verkiezingen in de VS, wie weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')