Hij zegt toch dat ie maar hee lkort 50 reed, hij is niet de TS, dat zijn 2 verschillende personenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn geen wielrenners die een uur lang 50 volhouden op een normale wielrennersfiets... Dus het is redelijk snel ja.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar toch, ik heb op de mountain bike vroeger vaak in de lichte getrapt, je trapt je een ongeluk maar houdt je eigen niet bij. Trap je in de zwaarste is het ook niet goed. Trap je in de beste versnelling dan gaat het rap.
Armstrong trapt naar mijn idee in de te lichtste, als ik zijn benen zag draaien, dacht ik van, je maakt 5000 rotaties, waarvan er 2000 teveel zijn en overbodig. Dan trap je dus wel, maar helpt het niet.
Armstrong wint ook alleen maar door baasje en haantje te spelen, hij heeft de hele tour de france in eigen beheer
Hij is de snelste. Als iemand anders wil winnen moeten ze maar harder fietsen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar toch, ik heb op de mountain bike vroeger vaak in de lichte getrapt, je trapt je een ongeluk maar houdt je eigen niet bij. Trap je in de zwaarste is het ook niet goed. Trap je in de beste versnelling dan gaat het rap.
Armstrong trapt naar mijn idee in de te lichtste, als ik zijn benen zag draaien, dacht ik van, je maakt 5000 rotaties, waarvan er 2000 teveel zijn en overbodig. Dan trap je dus wel, maar helpt het niet.
Armstrong wint ook alleen maar door baasje en haantje te spelen, hij heeft de hele tour de france in eigen beheerwel knap natuurlijk, maar ik zie liever wielrennen als individuele sport, zoals mountainbiken op de olympische spelen.
Heeft Armstrong zelf gewonnen? nee, hij heeft gewonnen dankzij anderen, dat is de enige reden.
Ik zeg alleen dat het vrij snel is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:34 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie maar hee lkort 50 reed, hij is niet de TS, dat zijn 2 verschillende personen
Bekijk het als een intelligentietest , als je vriendin dit gelooft zit je met op zijn minst een "dom blondje"quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
Jammer dat ik niet geloofd word. Ik ga nu lekker eten met m'n vriendin, ik zal het haar ook eens vertellen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bekijk het als een intelligentietest , als je vriendin dit gelooft zit je met op zijn minst een "dom blondje"![]()
Cycling manager 2 Proquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:36 schreef GenesiZ het volgende:
Weten we wel zeker dat zijn vriendin ook wel bestaatof hij heeft gewoon een fietspelletje met een cheat gebruikt
en niet te zuinig ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef qwertyuiop het volgende:
iig lult de TS uit zn nek
Overigens, in het belang van de Nederlandse samenleving zou ik hem willen adviseren als hij dat uitgerekend heeft en zij dat gelooft om nooit samen de voortplanting te verzorgen ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:12 schreef Matty_ het volgende:
we hadden je nog zo gezegt dat je van de lsd af moest blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |