abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21597776
Ik vind het leuk om over mijn auto te ouwehoeren dus weer een topic!

Gisteren is hij 'lichtjes' opgevoerd, er zit nu een Greddy Profec B spec II boost controller op met een HKS gauge. We hadden geen tijd meer om de bougies te vervangen en het zat enorm tegen met de strutbar (de schroeven van de luchthapper onder de motorkap moeten er eerst af, en die draaiden mee) dus die zit er ook op. Stalen remleidingen zijn ook niet gelukt door tijdsgebrek.

Ondertussen bij het tanken mijn dop vergeten bij het tankstation (DUH!!!), een velg bekrast in een $#@! parkeergarage in Haarlem, maar goed. Er lag nog een oude dop in de garage en die velg, ach tsja vroeger of later moest het een keer gebeuren.

Wat foto's:

Aankomst 's ochtends vroeg, naast een zusje geparkeerd


De onderdelen


Ruimte maken om bij de wastegate e.d. te komen


Het dash ligt open



Wat andere patiënten van de dokter:




Het eindresultaat (boostcontroller zie je nog net onderin)



Het was waardeloos weer gisteren en toen ik naar huis reed was het niet echt mogelijk om het gas in te trappen. Vanochtend toch even gedaan. De boostcontroller moet nog goed ingesteld worden, maar met wat simpele settings voor 1 bar peak boost rijdt hij al als een gek. Ik durf het gas haast niet helemaal in te trappen want het traction lampje brandt dan continu. Je wordt nu echt in je stoel geschopt, niet eens meer geduwd. Op die dragrace filmpjes zie je de voorkant van de auto altijd de lucht in gaan... dat is bij mij nu ook, alhoewel in veel mindere mate natuurlijk. Maar je merkt het zeker

[ Bericht 0% gewijzigd door StefanP op 28-08-2004 14:07:10 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_21597816
Blijf het een mooie auto vinden
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:02:44 #3
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21597840
goed bezig!


Maar wat zei je nou laatst? ga je miss. emigreren
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_21597871
jah en toen ging hij de auto verloten tussen fok members
woei
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:06:26 #5
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21597905
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:59 schreef StefanP het volgende:

Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'
zeker naast die 19"

Hoeveel zijn er nu in NL?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_21597990
Bij de supra doctor langsgeweest en niet eens zelf een supercharger op je blok geplaatst?
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:13:41 #7
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21598037
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:06 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'
zeker naast die 19"
Dat zijn de standaard supra velgen
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:14:20 #8
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21598053
Maar Stefan, je beweerde 2 weken terug toch haast stellig dat '350 pk eerst echt wel genoeg is'.
Gaat toch jeuken he, die 400+ pk

pi_21598154
Hele mooie wagen hoor, vooral de velgen die je gekozen hebt staan helemaal goed.
Ik had een paar vraagjes over de Profec B:
- Is ie met dubbele solenoid's uitgerust ?
- Hoeveel stages/programma'szijn instelbaar ?
- Is er ook een Scramble boost functie ?

Ik weet niet met wat voor setup je nu rijd, maar weet je misschien wat voor druk de stock turbo's nog safe kunnen draaien ?

Misschien dat je ze kunt antwoorden.
B00st-Junkie
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:23:56 #10
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21598244
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef noidea het volgende:
Bij de supra doctor langsgeweest en niet eens zelf een supercharger op je blok geplaatst?

MKIVTT enzo..


Tjabbo:
originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:37:42 #11
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21598503
had je niet beter je ECU kunnen reflashen ipv een boost controller?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:37:56 #12
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21598509
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:

[..]


MKIVTT enzo..


Tjabbo:
originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen
Die auto is van Michello, ook aangemeld op dit forum. Die auto staat daar om omgebouwd te worden naar single turbo. is bijna klaar trouwens voor zover ik weet. Gaat dus meer voor de go dan voor de show. dat is wel te zien aan die 10pk stickers niet dan?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:39:37 #13
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21598548
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:37 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Die auto is van Michello, ook aangemeld op dit forum. Die auto staat daar om omgebouwd te worden naar single turbo. is bijna klaar trouwens voor zover ik weet. Gaat dus meer voor de go dan voor de show. dat is wel te zien aan die 10pk stickers niet dan?
opzich wel de betere volgorde... (hoeveel pk heeft een turbo-loze mkiv standaard?)
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:43:53 #14
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21598635
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:39 schreef Xtreem het volgende:

[..]

opzich wel de betere volgorde... (hoeveel pk heeft een turbo-loze mkiv standaard?)
hij heeft een twin turbo hoor, maar een single turbo gaat harder.
Door de sterk verbeterde techniek in turbo's heb je haast geen turbo-lag meer. met een goede boost controller,geflowde(?) downpipe en nog wat spulletjes kun je al bij 1500rpm boost krijgen. (tenminste, dat vertelde de eigenaar van de snelste mkIII van NL me afgelopen week)

maar een 2JZ-GE motor heeft ongeveer 220pk @ 5800rpm volgens mij. Weet ik niet zeker.
pi_21598675
Foto's werken niet.. jammer!
pi_21598692
Nu wel. Raar.

Gave auto.
pi_21598851
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:

[..]


MKIVTT enzo..


Tjabbo:
originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen
Ja mark 4 twin turbo dus? Aernout heeft toch een bmw supercharger op z'n blok gezet samen met een grote turbo, of niet?
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_21599124
Mercedes kompressor volgens mij.

Anyways, dikke MK4 man. Ik koop hem van je.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:22:20 #19
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21599248
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:55 schreef noidea het volgende:

[..]

Ja mark 4 twin turbo dus? Aernout heeft toch een bmw supercharger op z'n blok gezet samen met een grote turbo, of niet?
Die supercharger komt samen met een grote turbo op een supra blokje ja, maar die komt niet in zijn auto maar in een Celica Supra (MKII dus) speciaal voor dragraces enzo.
linkje naar het topic
pi_21599782
Oh ik dach juist dat tie in die mk4 kwam. Maar wel een erg cool blok.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:00:54 #21
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21599873
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:55 schreef noidea het volgende:
Oh ik dach juist dat tie in die mk4 kwam. Maar wel een erg cool blok.
Welke MK4? Arnout heeft een MKIII.
pi_21599960
StefanP, is het leer gescheurd van de bestuurderstoel? of zie ik het verkeerd?
Het is een prachtige auto!
pi_21600003
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:00 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Welke MK4? Arnout heeft een MKIII.
Uh ja, ik weet het niet meer, die toyota's enzo ook.
Ik blijf wel gewoon bij nissans, misschien zeg ik dan ook nog iets wat ergens op slaat.........
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_21600069
Wel gaaf, je auto zo tunen.
Wat zijn nu de specs? vermogen, acceleratie, top ed? En hoeveel geld heb je al in die auto zitten?

en wat heb je er eigenlijk geinstalleerd? een boost-controller, wat is dat?
pi_21600196
Boost-controller regelt je turbodruk. Hoe hoger de druk, hoe meer power je uit je turbo perst.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:41:10 #26
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21602900
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:13 schreef Repeat het volgende:

en wat heb je er eigenlijk geinstalleerd? een boost-controller, wat is dat?
Zoals MikdawG zegt, het is om je turbodruk te regelen. Normaal doe je dat handmatig, dus onder de motorkap. met een boostcontroller (dat is een klein computer-achtig ding) in je dashboard kun je dat vanuit je auto regelen, zelfs onder het rijden als je het goed doet!

volgens mij gaan de pk's van stefan een eind over de 400 nu.
pi_21603233
Ik heb ook een boostcontroller, alleen de mijne zit wel onder de motorkap.

Stefan heeft een EBC (Electronic Boost Controller), ik een MBC (Manual Boost Controller).

Die van Stefan is handiger en veelzijdiger, maar de mijne was 20 euro.
pi_21603536
Thanks voor alle reacties. Poging om wat te beantwoorden!
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef noidea het volgende:
Bij de supra doctor langsgeweest en niet eens zelf een supercharger op je blok geplaatst?
Nee, dat is niet nodig, ik heb al vanaf 2000 rpm boost. Bovendien is het vreselijk ingewikkeld om zoiets toe te voegen en waarschijnlijk ook heel erg duur...
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:02 schreef Xtreem het volgende:
Maar wat zei je nou laatst? ga je miss. emigreren
Misschien... deze week of volgende week hoor ik het. Auto zal dan weg moeten :'(
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:14 schreef Tjabbo het volgende:
Maar Stefan, je beweerde 2 weken terug toch haast stellig dat '350 pk eerst echt wel genoeg is'.
Gaat toch jeuken he, die 400+ pk
Deze keer is het echt het einde ;-) Voor deze auto in ieder geval. Wie weet wat de volgende supra aangedaan wordt!
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:19 schreef BoostedImport het volgende:
Ik had een paar vraagjes over de Profec B:
- Is ie met dubbele solenoid's uitgerust ?
- Hoeveel stages/programma'szijn instelbaar ?
- Is er ook een Scramble boost functie ?

Ik weet niet met wat voor setup je nu rijd, maar weet je misschien wat voor druk de stock turbo's nog safe kunnen draaien ?
Dubbele solenoids, 2 boost settings (hi/lo). Ik weet niet wat een scramble boost functie is, misschien kun je dat uitleggen? De controller heeft wel redelijk wat instellingen (set, gain, set gain, start boost, limiter, nog wat dat ik niet onthouden heb) maar die hebben allemaal betrekking op hoe je de boost regelt, het is niet alleen een kwestie van 1.0 bar intoetsen.
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:37 schreef seto het volgende:
had je niet beter je ECU kunnen reflashen ipv een boost controller?
Voor zover ik weet kan dat niet bij supras, ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. Maar er zijn zoveel gespecialiseerde apparaatjes en elecronica, die doen allemaal dingen die de ECU uberhaupt niet kan. Dus waarschijnlijk, al zou je hem flashen, is het toch nodig om de naast de ECU allerlei andere dingen te gebruiken. Er zijn wel volledige vervangers voor de ECU maar dan praat je meteen over 2000 euro en een professional overvliegen uit de VS om de maps in te stellen.
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:07 schreef Fiets-toeter het volgende:
StefanP, is het leer gescheurd van de bestuurderstoel? of zie ik het verkeerd?
Er ligt een stuk van het camera handvat over de bestuurdersstoel, als je dat bedoelt Verder is het leer zoals bij alle supras, met hier en daar oppervlakkige 'vouwen'.

* StefanP wijst ook naar zijn nieuwe ondertitel
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_21603599
Als je gaat emigreren kan je toch gewoon je auto meenemen? Tenzij je ergens heengaat waar geen wegen zijn natuurlijk
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:21:51 #30
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21603652
Scramble booster:

The scramble boost feature on the SBC-iD is a unique one, shared with Blitz's DSBC spec R. Rather than having a button or switch to toggle a different boost level for some set amount of time, the system activates every time you go from vacuum to boost. The unit scrambles to a different channel where the boost can either be raised or lowered. Once scramble times out, you need to drop into vacuum again to reactivate the scramble mode. Blitz claims this system was designed for a circuit-racing environment. We don't get it. Luckily it can be disabled.


van: http://www.alamomotorsports.com/products.html?http://www.alamomotorsports.com/blitz/sbcid.html
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:23:40 #31
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21603677
en nog een keer scramble booster:

SCRAMBLE BOOST FUNCTION A scramble boost function is integrated in the display unit. When the SBC button is pressed, an increased boost level is triggered for a selectable amount of time between 0-40 seconds.

via: http://www.titanmotorsports.com/hksevc5boco.html
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:02:48 #32
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21604595
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef StefanP het volgende:

[..]

Voor zover ik weet kan dat niet bij supras, ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. Maar er zijn zoveel gespecialiseerde apparaatjes en elecronica, die doen allemaal dingen die de ECU uberhaupt niet kan. Dus waarschijnlijk, al zou je hem flashen, is het toch nodig om de naast de ECU allerlei andere dingen te gebruiken. Er zijn wel volledige vervangers voor de ECU maar dan praat je meteen over 2000 euro en een professional overvliegen uit de VS om de maps in te stellen.
je engine management ofzo dan?

heb veel slechte verhalen gehoord over boost controllers
met het standaard management system krijg je alleen volle boost als je vol gas geeft. met een boost controller krijg je echter volle boost wanneer de turbo dat kan, dus zoals je zelf al zei iets van 2000 rpm.

maar krijg je dan geen problemen met je motor?
je rijdt veel rond op 2000 toeren denk ik, en dat is het probleem. je auto denkt namelijk nog steeds dat je op standaard boost rondrijdt, en geeft benzine voor standaard boost terwijl dit veel hoger is!
hier gaat je motor echt klote van lopen door al de extra lucht zonder benzine, je EGT`s gaan omhoog en al snel zal er een zuiger smelten.

als je een wat duurdere boostcontroller hebt die pas begint te werken op 80% van je gas (of whatever, wat je zelf kan instellen) mag je deze reply vergeten
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_21607708
Nee, zo werkt het niet Heel simpel gezegd houdt de boost controller de wastegate langer open waardoor je een hogere turbodruk krijgt. Maar dat is dus pas VANAF het moment dat voorheen je maximale boost was. Bij 2000 RPM of zoiets rijdt hij precies zoals voorheen. Maar zodra je 3500-6000 toeren draait merk je dat hij veel harder gaat. Je maakt niets stuk... de ECU 'denk't niet dat je op standaard boost rijdt, die meet namelijk gewoon wat jij verandert hebt. Als je er meer lucht in perst, dan spuit hij nl. ook gewoon meer benzine in
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:17:33 #34
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_21610429
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:06 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'
zeker naast die 19"

Hoeveel zijn er nu in NL?
En bedankt, he!

Hier kan je mijn wastegate zien:



Nog een paar modificaties en dan moet hij het ook weer doen......als single turbo

[ Bericht 22% gewijzigd door MicHELLo op 29-08-2004 00:23:54 ]
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:21:11 #35
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21610508
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:17 schreef MicHELLo het volgende:

[..]

En bedankt, he!
ik zei het hem nog, maar hij wilde niet luisteren.

Nu moet hij d00d
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:24:42 #36
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_21610579
Ik zou ook wel andere velgen willen hebben, maar ik heb effe andere prioriteiten!
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:30:07 #37
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_21610689
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:02 schreef seto het volgende:

[..]

je engine management ofzo dan?

heb veel slechte verhalen gehoord over boost controllers
met het standaard management system krijg je alleen volle boost als je vol gas geeft. met een boost controller krijg je echter volle boost wanneer de turbo dat kan, dus zoals je zelf al zei iets van 2000 rpm.

maar krijg je dan geen problemen met je motor?
je rijdt veel rond op 2000 toeren denk ik, en dat is het probleem. je auto denkt namelijk nog steeds dat je op standaard boost rondrijdt, en geeft benzine voor standaard boost terwijl dit veel hoger is!
hier gaat je motor echt klote van lopen door al de extra lucht zonder benzine, je EGT`s gaan omhoog en al snel zal er een zuiger smelten.

als je een wat duurdere boostcontroller hebt die pas begint te werken op 80% van je gas (of whatever, wat je zelf kan instellen) mag je deze reply vergeten
Bij japanse auto's kan je je ECU heel gemakkelijk vor de gek houden met piggy back hardware, maar ook daar zit een grens aan. Als je bij een Supra je motor heftig tuned, ga je al gauw naar een EMS van AEM of ander merk waarin je je eigen maps kan laden. Maar het is best een moeilijk onderwerp om uit te leggen, omdat er zoveel mogelijkheden zijn op dat gebied

En bij de weg, als je je boost controller op 1 bar zet, gaat hij heus geen 1 bar leveren bij 2000 toeren mits je een turbo hebt die dan al spoolt op volledig vermogen. Zou leuk worden met inparkeren als je 400+ pk hebt
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
  zondag 29 augustus 2004 @ 10:11:03 #38
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21614045
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:17 schreef MicHELLo het volgende:

[..]

En bedankt, he!

Hier kan je mijn wastegate zien:

[afbeelding]

Nog een paar modificaties en dan moet hij het ook weer doen......als single turbo
sorry 'k ben niet zo bekend met Supra's, de eerste die ik echt goed gezien heb is die van Stefan... dus misschien ben ik qua velgen wat verwend

Wat is trouwens het voordeel van een singel (grotere dan standaard?) turbo over een twinturbo?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 29 augustus 2004 @ 10:31:08 #39
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_21614208
Een grote turbo levert over het gehele toerenbereik meer druk dan twee kleine sequenciële achter elkaar. Twin turbo = twee turbo's voor lage en hoge toeren Bi-turbo is twee turbo's voor alles.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 29 augustus 2004 @ 10:33:52 #40
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21614227
Ah, ok!
Dank
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 29 augustus 2004 @ 11:21:16 #41
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_21614715
Schitterende auto, en dat voor een relatief aardige prijs... alleen; het stuur is vrijwel hetzelfde als in de Picnic van m'n ouders...
Trouwens; waar ga je heen emigreren? en waarom kan de auto dan niet mee?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_21615622
Owja, hoeveel pk heeft zo'n standaard Supra?
En wat is nu ze top + acceleratie?
  zondag 29 augustus 2004 @ 12:59:13 #43
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_21616130
MOTOR
aantal cilinders 6
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2997 cm3
boring x slag 86,0 x 86,0 mm
compressieverh. 8,5:1
max. vermogen 243 kW (330 pk)
5600tpm
max. koppel 441 Nm
4800tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja
katalysator geregeld
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:11:59 #44
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21619757
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef StefanP het volgende:
Nee, zo werkt het niet Heel simpel gezegd houdt de boost controller de wastegate langer open waardoor je een hogere turbodruk krijgt. Maar dat is dus pas VANAF het moment dat voorheen je maximale boost was. Bij 2000 RPM of zoiets rijdt hij precies zoals voorheen. Maar zodra je 3500-6000 toeren draait merk je dat hij veel harder gaat. Je maakt niets stuk... de ECU 'denk't niet dat je op standaard boost rijdt, die meet namelijk gewoon wat jij verandert hebt. Als je er meer lucht in perst, dan spuit hij nl. ook gewoon meer benzine in
hmm ok
weet ik dat ook weer
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22295221
En met pijn in het hart moet ik hem verkopen ivm verhuizing naar het buitenland Liefhebber gezocht dus voor een goed nieuw tehuis voor deze unieke auto!

Zie V&A binnenkort of http://members.home.nl/stefan.pieterse/supra/
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22295617
Neeeeeeeeeeeeeee doe het niet!! ga je zo ver weg?! kan je hem niet meenemen? container? blaat?
als ik de staats win koop ik hem wel
en toen.....
  woensdag 29 september 2004 @ 22:51:39 #47
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22296996
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:52 schreef StefanP het volgende:
En met pijn in het hart moet ik hem verkopen ivm verhuizing naar het buitenland Liefhebber gezocht dus voor een goed nieuw tehuis voor deze unieke auto!

Zie V&A binnenkort of http://members.home.nl/stefan.pieterse/supra/
Balen man! En tegelijkertijd erg tof!

ik las het al @ supras.nl.
ga je nog een supra terugkopen daar?
pi_22297323
Misschien, maar zeker niet de eerste tijd. Eerst mijn bestaan daar veilig stellen!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 29 september 2004 @ 23:09:33 #49
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22297531
Uiteraard!

Maar een beetje wishfull thinking mag toch wel
pi_22297962
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:59 schreef StefanP het volgende:

Het was waardeloos weer gisteren en toen ik naar huis reed was het niet echt mogelijk om het gas in te trappen. Vanochtend toch even gedaan. De boostcontroller moet nog goed ingesteld worden, maar met wat simpele settings voor 1 bar peak boost rijdt hij al als een gek. Ik durf het gas haast niet helemaal in te trappen want het traction lampje brandt dan continu. Je wordt nu echt in je stoel geschopt, niet eens meer geduwd. Op die dragrace filmpjes zie je de voorkant van de auto altijd de lucht in gaan... dat is bij mij nu ook, alhoewel in veel mindere mate natuurlijk. Maar je merkt het zeker
Ik citeer: 'Als laatste: er is zelden hard mee gereden en de auto is altijd netjes warmgereden. Het klinkt misschien vreemd maar je hebt in zo'n auto niets te bewijzen en exclusief rijden was voor mij de reden tot aanschaf.'

Jaja

anywayz, wel kut dat je hem moet verkopen.. succes verder daar in het buitenland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')