Wie het eerst komt wie.......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef Nestor het volgende:
Shit, het is ook vlak bij Zuidland (gemeente Bernisse) dat Biert (3 km oid), ik had wel ff dat ding willen zien IRL
Aaaargh
En ook mensen die er dicht bijwonenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat dus naar Delft, kunnen alle delftenaren alvast in de startblokken gaan staan![]()
Heeft soms echt iets aandoenlijksquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
knurft (de ~ (m.), ~en)
1 [inf.] sukkel, sufferd => kluns
Doe de nieuwe maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef kree het volgende:
even terzijde.
Alvast met het oog op dat er nog veel meer plaatsen bij komen, zit ik te denken om het kaartje te verandere van dit
[afbeelding]
In dit:
[afbeelding]
Wat vinden jullie zal ik gelijk de nieuwe versie in de OP zetten, of eerst nog even de oude aanhouden totdat er echt te veel plaatsen bij komen?
wat als die lijst heeeeeeel lang is? voor een lijstje checken ze de sites maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef kree het volgende:
even terzijde.
Alvast met het oog op dat er nog veel meer plaatsen bij komen, zit ik te denken om het kaartje te verandere van dit
[afbeelding]
In dit:
[afbeelding]
Wat vinden jullie zal ik gelijk de nieuwe versie in de OP zetten, of eerst nog even de oude aanhouden totdat er echt te veel plaatsen bij komen?
Ja ik vind die bovenste ook wel wat hebben,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
wat als die lijst heeeeeeel lang is? voor een lijstje checken ze de sites maarik stem voor die bovenste dus
Stel de stok is in Maastricht, gaat dat lijstje dan op Luxemburg staan ofzo? (denk het haast wel eigenlijk maar goed)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik vind die bovenste ook wel wat hebben,
maar het word een probleem als de stok verder naar het oosten gaat, ik moet de kaart dan nl verder uitzoomen waardoor het dan heel onoverzichtelijk word.
Je kan ook, ookal is het onhandig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik vind die bovenste ook wel wat hebben,
maar het word een probleem als de stok verder naar het oosten gaat, ik moet de kaart dan nl verder uitzoomen waardoor het dan heel onoverzichtelijk word.
De plaatsnamen zouden er per week onder kunnen (En neem elke week een andere kleur voor de route op de kaart!)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef kree het volgende:
even terzijde.
In dit:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:50 schreef Boink het volgende:
Zoals je ziet gewoon helemaal niks, en we hebben ook onder de stink brug gekeken lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |