ik ben onschuldig, was spelletje aan het spelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindelijk. Stelle luiwamussen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bah volgende week weer school.![]()
[afbeelding]
Ben meteen gedeprimeerd.
mot nog wel...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:06 schreef rockstah het volgende:
je mot wel nog ff een OP maken tain
Vergeet ik nog een boekje van 570 blz...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:05 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
en rock gewoon openen
ja mot ja, we gaan proberen een nieuwe standaart in te voerenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:07 schreef Tain het volgende:
[..]
mot nog wel...
Wees blij dat je Nederlandstalige boeken hebt... Mijn boeken voor het hele jaar zijn als je ze opstapelt 2 x zo hoog als jouw boeken en daarvan is bijna alles dan ook nog Engels... Gelukkig kan ik een stapel uitreksels kopen die ongeveer de helft van jouw stapel zijn en meestal Nederlandstalig dus dat scheelt dan wel weer... Overigens heb ik nog lekker een week vakantie voordat ik weer 1,5 dag per week naar Rotterdam moet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vergeet ik nog een boekje van 570 blz...![]()
[afbeelding]
Laatste foto voor vandaag. Wil niet eens aan school denken.![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:52 schreef capibar het volgende:
scummbar![]()
Capibarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:52 schreef capibar het volgende:
scummbar![]()
Hell Yeahquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:44 schreef Sharkdoggie het volgende:Scummbar
mogguhquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
morguh
Halo proberen uit te spelen op heroic zit al 2 weken bij het zelfde stukje vastquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:45 schreef mordradead het volgende:
iemand nog plannen voor vandaag
Korfballen en gamen. (Cycling Manager 4 / Heroes of Might and Magic 4)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:45 schreef mordradead het volgende:
Van 12 tot 9 uur werken en dan daarna óf bij een vriend voorpilsen en uit, óf verder aan Cel 4 en dan niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:45 schreef mordradead het volgende:
win 98quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:26 schreef mordradead het volgende:
gvd, kutwin 98 krijg ik dat pokke netwerk weer eens niet aan de gang.... op delaptop issie al welg oed, nu de host nog gvd tifus win98
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
win 98
Zou ik ook zeggen, je PC trekt xp pro gewoon nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:29 schreef mordradead het volgende:
[..]ik heb xp pro nl ook liggen maar die boycot ik uit principe
zelfs mijn eigen pc trekt winxp.... dus deze helemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, je PC trekt xp pro gewoon niet
Wat is de bedoeling van Cel 4?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Van 12 tot 9 uur werken en dan daarna óf bij een vriend voorpilsen en uit, óf verder aan Cel 4 en dan niet uit
een plaats voor onze clan (8 jongens). Waar we rustig kunnen voordrinken en gewoon kunnen zitten chillen 'n shit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van Cel 4?
niks doen, foto's ophalen, broek kopen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:45 schreef mordradead het volgende:
stomme principes heb jij, winxp is echt stukken beter qua netwerk dan win98quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:29 schreef mordradead het volgende:
[..]ik heb xp pro nl ook liggen maar die boycot ik uit principe
en het is uberhaupt beterquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
stomme principes heb jij, winxp is echt stukken beter qua netwerk dan win98
ik vind hem te sloom op mijn pcquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
stomme principes heb jij, winxp is echt stukken beter qua netwerk dan win98
wat voor pc heb je dan wel niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik vind hem te sloom op mijn pc
2000+ met 256mb geheugenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:39 schreef Tain het volgende:
[..]
wat voor pc heb je dan wel niet?
op mijn vorige athlon 700 draaide die eigenlijk al goed, met 192MB ram
dudequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
2000+ met 256mb geheugen
hij is gewoon sloom.... te sloom voor mijn gevoel, daar komt nog eens bij dat hij zwaar onstabiel is als het geheugen vol staatquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:45 schreef capibar het volgende:
[..]
dude
ik heb een veeeel slechtere pc, en hier draait hij prima![]()
dan zou ik maar is kijken of je geheugen nog wel goed is...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij is gewoon sloom.... te sloom voor mijn gevoel, daar komt nog eens bij dat hij zwaar onstabiel is als het geheugen vol staat
ja Potverdrie wij nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
Pc-privé per direct afgeschaft
gelukkig was ik dan nog op tijd
gefeli!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:40 schreef Rahl het volgende:
* RaymanNL heeft EIN-DE-LIJK Black Arrow binnen
maar ik zuig er nog wel ontzettend in
dan moet ik vanavond nog ff naar huis, maar ik vind et okquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:11 schreef HomerJ het volgende:
Rahl ik ben ook een noob vanavond laat spelen?
Taart is ook uitgenodigd
Ik ga eerst nog met 2 schone dames naar de kermis maar rond half 12 ben ik wel thuisquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan moet ik vanavond nog ff naar huis, maar ik vind et ok
fuck dan mag ik al niet meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog met 2 schone dames naar de kermis maar rond half 12 ben ik wel thuis![]()
Mijn kamer is ook naast hun maar ze weten volgens mij niet eens dat ik een Xbox hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:20 schreef taart het volgende:
Vanavond kan ik vanaf ong. 12 uur maar dan denk ik dat dat m'n ouders wakker worden (m'n kamer is naast die van hun). Morgenmiddag heb ik verjaardag, en die avond ga ik uiteten
Maar daar kan ik vast wel wat tijd tussen vinden.
Kan we llater wworden hoor, dan 0.00 uur, we moeten wachten tot marco's ouders er weer zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:20 schreef taart het volgende:
Vanavond kan ik vanaf ong. 12 uur maar dan denk ik dat dat m'n ouders wakker worden (m'n kamer is naast die van hun). Morgenmiddag heb ik verjaardag, en die avond ga ik uiteten
Maar daar kan ik vast wel wat tijd tussen vinden.
Dat was op vakantie! die heb ik ALLAANG uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:31 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zit je nog steeds dat harry potter boek te lezen?![]()
psst, je hebt het boek verkeerd om
WTF ik heb het precies het zelfde geschreven. Ik dacht niet eens aan jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:08 schreef taart het volgende:
[..]
komt me bekent voor![]()
modjes kijken hier toch nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
En je mag geen userphoto's posten zonder zijn of haar toestemming
Topic reportquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:40 schreef capibar het volgende:
[..]
modjes kijken hier toch niet![]()
volgens mij zijn er weinig mensen op deze planeet die geen IKEA bekers hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
BYW dit is het orgineel:
[afbeelding]
Meldtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:07 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij zijn er weinig mensen op deze planeet die geen IKEA bekers hebben![]()
Nou wij hebben ze nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:07 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij zijn er weinig mensen op deze planeet die geen IKEA bekers hebben![]()
kijk nog maar eens na, ik heel heel weinig mensen die niet die felgekleurde plastic IKEA bekers hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou wij hebben ze niet
Maar die beker was van thomas, ik was met hem mee op vakantiequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:09 schreef capibar het volgende:
[..]
kijk nog maar eens na, ik heel heel weinig mensen die niet die felgekleurde plastic IKEA bekers hebben![]()
jij hebt ook een IKEA beker... het moet gewoonquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar die beker was van thomas, ik was met hem mee op vakantie
Oké dan heb ik een ikea bekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef capibar het volgende:
[..]
jij hebt ook een IKEA beker... het moet gewoon![]()
DIE HEB JE WEL!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:15 schreef peristilius het volgende:
Ik heb ook geen ikea bekers
ik geloof je echt niet hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:15 schreef peristilius het volgende:
Ik heb ook geen ikea bekers
heb jij ze wel dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ik geloof je echt niet hoor![]()
duh, iedereen heeft zequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb jij ze wel dan?
Wij nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:21 schreef capibar het volgende:
[..]
duh, iedereen heeft ze![]()
ikke lekker welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij niet
Wij hebben geen ikea in de buurt![]()
ohw vandaar dat iedereen die je kent die bekers heeftquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:27 schreef capibar het volgende:
[..]
ikke lekker wel
zin om over rayman te praten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
sjeezus wat den onderwerp, bekers van de Ikea
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:50 schreef capibar het volgende:
[..]
zin om over rayman te praten?![]()
Oh nee hou je in Gina, je bent niet verplicht nu gelijk alles te kopen wat je tegen komtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:53 schreef GinaG het volgende:
Mensen mijn creditcard is binnen![]()
![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh nee hou je in Gina, je bent niet verplicht nu gelijk alles te kopen wat je tegen komt
en uiteraard ook sprankelend effectief voor thuis gebruik, lekker op het patio, in de woonkamer, of natuurlijk genietend van een heerlijk warme zomeravond op het balkon.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:00 schreef mordradead het volgende:
bekers van de ikea zijn ideaal voor op de camping
ik vind plastic beker eigenlijk kut drinken... geef mij maar gewoon een glasquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
en uiteraard ook sprankelend effectief voor thuis gebruik, lekker op het patio, in de woonkamer, of natuurlijk genietend van een heerlijk warme zomeravond op het balkon.
een plastic beker is geheel stijlvol, en hoort bij de hedendaagse manier van leven, een martini on the rocks, of een heerlijk verfrissend glaasje jus 'd orange voordat je in je smart forfour stapt om de nieuwste modetrends uit parijs uit te gaan checken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik vind plastic beker eigenlijk kut drinken... geef mij maar gewoon een glas
bestel ook het supervoordelige jambapakket! die stomme dikke kutnijlppaard moet doodquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:11 schreef capibar het volgende:
[..]
een plastic beker is geheel stijlvol, en hoort bij de hedendaagse manier van leven, een martini on the rocks, of een heerlijk verfrissend glaasje jus 'd orange voordat je in je smart forfour stapt om de nieuwste modetrends uit parijs uit te gaan checken.
het kan allemaal met de verfrissend nieuwe plastic beker van IKEA, verkrijgbaar in 13 moderne kleuren.
daar gaat het niet overquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
bestel ook het supervoordelige jambapakket! die stomme dikke kutnijlppaard moet dood
Live Bitch!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:59 schreef GinaG het volgende:
De creditcard is nu geactiveerd![]()
maar dat is wel een kutreclame zeg, plastic bekertjes zijn kut maarjaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
daar gaat het niet over![]()
kut xbox freaks hieroquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Live Bitch!![]()
de IKEA © platic bekertjes zijn gefabriceert om de hedendaagse man of vrouw het hoogste comfort en kwaliteit te bieden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar dat is wel een kutreclame zeg, plastic bekertjes zijn kut maarja
Wat moet ik dan allemaal op mijn booschappen lijstje hebben staan lil Bitch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Live Bitch!![]()
die groene is mijn lievelingsquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:15 schreef capibar het volgende:
[..]
de IKEA © platic bekertjes zijn gefabriceert om de hedendaagse man of vrouw het hoogste comfort en kwaliteit te bieden.
live pakketquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat moet ik dan allemaal op mijn booschappen lijstje hebben staan lil Bitch?
- xbox check![]()
- adsl verbinding check![]()
Juist hier begint het ingewikkeld te worden, voor mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:18 schreef mordradead het volgende:
crosslink(of in router/switch met gewoon kabeltje)
de groene IKEA © beker straalt rust uit, hij is perfect te combineren met ons groen gekleurde HERÖNØ behang.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
die groene is mijn lievelings![]()
Creditcard Checkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat moet ik dan allemaal op mijn booschappen lijstje hebben staan lil Bitch?
- xbox check![]()
- adsl verbinding check![]()
Boodschappenlijstje wordt:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Creditcard Check
Live Starters kit not Check
broadband routertje van SMC, asus ofzo. Liever geen Edimaxquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje wordt:
- router (tips?)
- kabels denk ik (sowieseo eentje van 20 meter)
- Black Arrow denk ik dan maar
- Live starterskit
Vergeet ik iets?
hij staat op mijn benny tafeltjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:20 schreef capibar het volgende:
[..]
de groene IKEA © beker straalt rust uit, hij is perfect te combineren met ons groen gekleurde HERÖNØ behang.
heb je je strip al klaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij staat op mijn benny tafeltje
nee, kan ik wel ff mee bezig gaan...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb je je strip al klaar![]()
Ok, mijn xbox en tv zijn hemelsbreed (geloof ik?) 5 meter van mijn laptop af (als ik achter mijn laptop zit, dan zit ik met mijn rug naar de tv en XBOX) . Aangezien ik geen kabel overdwars door mijn kamer wil hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:01 schreef pkwarts het volgende:
leg ff je situatie uit thuis. hoever staat je pc van je xbox? hoeveel geld te besteden? wensen? enz.
Mark IV dat is??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:32 schreef pkwarts het volgende:
nieuwe avatargewoon lekker stilstaand
Vond die andere mooierquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:32 schreef pkwarts het volgende:
nieuwe avatargewoon lekker stilstaand
Mark VIquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mark IV dat is??
men neemt een router (wat kosten die kregen.... max 40 euro???), daarbij 20 meter kabel 12 euro, 2 rj45 stekkertjes 1 euro (ff vragen of ze die er voor je in de winkel erop willen zetten, hier hebben ze nml maar kabels tot 15 meter kant en klaar) + kabel naar laptop.... 1 meter kant en klaar 3 euro of in elkaar laten zetten (2 euro)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok, mijn xbox en tv zijn hemelsbreed (geloof ik?) 5 meter van mijn laptop af (als ik achter mijn laptop zit, dan zit ik met mijn rug naar de tv en XBOX) . Aangezien ik geen kabel overdwars door mijn kamer wil hebbenGaat de kabel van de router richting XBOX langs 2 muren dus dan heb ik een aardige lange kabel nodig. Ik wil de router op mijn buro hebben. Wat ik wil besteden aan een router en kabels, maximaal 200 euro. Minder mag natuurlijk als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit
![]()
ja... ik kan alleen niet jpg opslaan en.bmp is ook zo grootquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb je je strip al klaar![]()
plus de live starterskit en black arrow voor 60 euroquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
men neemt een router (wat kosten die kregen.... max 40 euro???), daarbij 20 meter kabel 12 euro, 2 rj45 stekkertjes 1 euro (ff vragen of ze die er voor je in de winkel erop willen zetten, hier hebben ze nml maar kabels tot 15 meter kant en klaar) + kabel naar laptop.... 1 meter kant en klaar 3 euro of in elkaar laten zetten (2 euro)
dus bij elkaar word het ongeveer 50/60 euro.... moet lukken lijkt mij
zit je nog steeds onder de 200 euroquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
plus de live starterskit en black arrow voor 60 euro
Nee, wel aan jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:07 schreef mordradead het volgende:
zo gina, heeft roy zijn tattoe nou al aan jou laten zien
jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, wel aan jou![]()
Hmm intressant, wat is er gebeurd mocht je de tattoo pas zien nadat je een verregaande sexuele handeling met/voor hem had verricht? Of zit de tattoo op een rare plekquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja
kijk eens in zijn fotoboek zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmm intressant, wat is er gebeurd mocht je de tattoo pas zien nadat je een verregaande sexuele handeling met/voor hem had verricht? Of zit de tattoo op een rare plek![]()
png dan? Gif? is ook niet grootquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja... ik kan alleen niet jpg opslaan en.bmp is ook zo groot
trial van psp is verlopen.... ik kijk vanavond nog wel evenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
png dan? Gif? is ook niet groot
Ok leg eens wat je bedoeld de tattoo is lelijk of ben je tegen tattoo's of...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
kijk eens in zijn fotoboek zou ik zeggen
hoezoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok leg eens wat je bedoeld de tattoo is lelijk of ben je tegen tattoo's of...![]()
Ik snap de kotssmiley achter ja nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoezo
dat is toch een cool plaatje voor een tattoe of niet..... je moet fok smilies als tattoe nemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik snap de kotssmiley achter ja niet ?
Ja knullie lul er maar omheenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is toch een cool plaatje voor een tattoe of niet..... je moet fok smilies als tattoe nemen
ja en jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:07 schreef RaymanNL het volgende:
is animal crossing cool? Moet ik hem gaan hale?
Ik denk dat ik dat spel ga hale, lijkt me vet cool!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja en ja
alles wat voor kinderen is ...is cool toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat spel ga hale, lijkt me vet cool!
gedeeltelijk. hij lijkt me ook wel vet hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:12 schreef taart het volgende:
[..]
als van...dan zijn we ook weer even van jou af![]()
rayman and rahl sitting in a tree... k-i-s-s-i-n-gquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
gedeeltelijk. hij lijkt me ook wel vet hoor
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:42 schreef Rahl het volgende:
OMFG ik luister gewoon hardcore nu
nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alles wat voor kinderen is ...is cool toch?
Ga je hem ook hale?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
gedeeltelijk. hij lijkt me ook wel vet hoor
ga resident evil een keer spelen in het donkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]het is geen kinderachtig spel
het is gewoon cool! Zo kun je allespellen o pde NGC wel kinderachtig noemn!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga je hem ook halen?
Lijkt me ook wel een leuk spel, maar ik denk dat ik het eerst eens goed moet zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:45 schreef Tain het volgende:
[..]
ga resident evil een keer spelen in het donker
hij kost 15 euro, dus koop maar gewoonquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een leuk spel, maar ik denk dat ik het eerst eens goed moet zien.
nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga je hem ook hale?
jij bent echt niet goed snik...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]het is geen kinderachtig spel
het is gewoon cool! Zo kun je allespellen o pde NGC wel kinderachtig noemn!
sorry, maar dat lieg je echt gigantischquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een leuk spel, maar ik denk dat ik het eerst eens goed moet zien.
hij kon die nacht ook vast niet slapen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
sorry, maar dat lieg je echt gigantisch![]()
Toen we bij marco waren GC'en, en ik had toen Resident Evil 0 meegenomen vond je het geen zak aan en je wilde toen meteen Super Monkey Ball 2 doen![]()
nee ik bedoel dat ik eht spel wel cooll vind. het ziet er fantastisch uit en ik zei der bij dat ik het eerst eens moet zien, als iemand het speelt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
sorry, maar dat lieg je echt gigantisch![]()
Toen we bij marco waren GC'en, en ik had toen Resident Evil 0 meegenomen vond je het geen zak aan en je wilde toen meteen Super Monkey Ball 2 doen![]()
maar het kunnen uitspelen, ho maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:04 schreef mordradead het volgende:
gamedemon vind super monkey ball vanwege de graphics zeker ook een kutspel
precies! en dat zei ik laatst ook al, alleen een echte gamer weet wat de kwaliteit van Nintendo isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar het kunnen uitspelen, ho maar
Als het er kinderachtig uitziet (zoals rayman) hoeft het spel nog niet echt kinderachtig te zijn? (dus niet zoals rayman is)
multiplayer is juist het leukst!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
nee vanwege de beperkte gameplay...
tis best een leuk spel ...vind aleen de multiplayer nix...single player is wel uitdagend...aleen irritant dat je geen level select hebt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
precies! en dat zei ik laatst ook al, alleen een echte gamer weet wat de kwaliteit van Nintendo ishet kan er altijd wel kinderachtig uit zien, maar dat betekend niet direct dat het een kinderachtig spel is. EN VOOR DE LAATSTE KEER:RAYMAN IS NIET KINDERACHTIG! DAT WEET JE ZELF OOK WEL WANT JE HEBT HET ZELF OOK GESPEELD.
Ander onderwerp......
kvind et afentoe een half uurtje leuk en dan ga ik weer wat anders doen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
multiplayer is juist het leukst!Monkey dog fight
Monkey billiards
Maar ik begrijp het al, je hebt geen vrienden om het te spelen omdat je alleen maar mensen kent op xbox Live(niet te serieus opvatten aub
)
uber gamequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:12 schreef mordradead het volgende:monkey fight
![]()
monkey target
monkey golf
monkey ball is ubervet a la creme
bank gamen is imo veel cooler dan online gamen.... ervaringen delen met mensen naast je is gewoon veel cooler... lekker vloeken en cheatenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
uber game
naast Mario Party de perfecte party game
Bank gamen rules
en daarom lijkt me de DS nou zo cool met online, je kan er overal met z'n 16'en gamen, en als al je vrienden naar huis gaan kun je gewoon weer verder gaan over internetquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
kheb et allemaal...
vind splitscreen gamen wel leuk...
maargoed 3 uur snachts is er niemand meer he...dan ga je live....
eerst zien dan geloven...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
en daarom lijkt me de DS nou zo cool met online, je kan er overal met z'n 16'en gamen, en als al je vrienden naar huis gaan kun je gewoon weer verder gaan over internet
En allemaal op je eigen DS'je![]()
pure chaos... vooral als die kat er ook bij komt en je van plaats verwisseld dan is het zo van: "gvd wat ben dit.... aah kk dit iskut.... jij cheat rotzak" dikke lolquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven...
maargoed chu chu rocket is lachuh inderdaadvind aleen de puzzle mode leuker
ja kan soms irritant zijn...heb jij 300 muizen...nog 10 seconde te gaan...krijg je een kattenplaag op je dak...eindig je met nixquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
pure chaos... vooral als die kat er ook bij komt en je van plaats verwisseld dan is het zo van: "gvd wat ben dit.... aah kk dit iskut.... jij cheat rotzak" dikke lol
machtig spelquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja kan soms irritant zijn...heb jij 300 muizen...nog 10 seconde te gaan...krijg je een kattenplaag op je dak...eindig je met nix
ik luister nog steeds harcorequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:37 schreef mordradead het volgende:
mensen, ik luister naar muziek dat mijn zus heeft gedownload
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik luister nog steeds harcore
ik vind het best wel ........ leuk
reden genoeg om het niet te luisterenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:44 schreef rockstah het volgende:
hardcore![]()
goed zo, geef je maar over jongen, you won't regret itquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik luister nog steeds harcore
ik vind het best wel ........ leuk
NO! I'll never give in! I'll never join you!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
goed zo, geef je maar over jongen, you won't regret it
Evil Activities vs. Endymion ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:46 schreef rockstah het volgende:
heb je trouwens happy hardcore of gewoon hardcore zitten luisteren?
ja hoor:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:50 schreef mordradead het volgende:
heb je ook nog goede muziek?
oh nee laat maar, jij bent al te bedorvenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja hoor:
queens of the stone age, the hives, muse, pennywise, franz ferdinand, slipknot, marilyn manson enz.
ik luister naar zowat alles dat binnen rock valtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:52 schreef mordradead het volgende:
the hives
franz ferdinand
de rest is niet echt iets voor mij
ik sta tenminste open voor andere genre'squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:00 schreef rockstah het volgende:
rock
alleen die pink floyd ofzo is cool
ik ga trouwens eindelijk eten![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:03 schreef Tain het volgende:
Muse
Slipknot
Marilyn Manson
CKY
Disturbed
vriendquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
keane
soulwax
dat noem ik pas kut muziek...jezus rayman wist dat je erg was...maar zo erg?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
Backstreet boys
N SYNC
Spice girls
Chipz
O Zone
the thermalsquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
lol
the strokes
the datsuns
Vlijmscherp is goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:21 schreef mordradead het volgende:
moordernaar van osdorp posse is wel geinig
godvoordomme vind ik wel tofquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vlijmscherp is goed.Wat Zou je doen is meesterlijk.
wie met wat is wat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi, spammerts
Ohja, Osdorp Posse owned jullie allemaal
Nummers als respect, moordenaars en wat zou je doen zijn uber
En Def P met Cryptokilostijl is al helemaal hax0red
dan past hij nog net als het goed isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:33 schreef Tain het volgende:
mijn windows dir is 1,41GB groot.3x zo groot als win98 geloof ik
1,60quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:33 schreef Tain het volgende:
mijn windows dir is 1,41GB groot.3x zo groot als win98 geloof ik
bag·ger (de ~, ~s)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:43 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat zuig je dan?
haaien dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
bag·ger (de ~, ~s)
1 modder
2 tropische zuigvis
[afbeelding]
Wetenschappelijke naam:
Remora remora
Behoort tot de Vissen
Baarsachtige beenvissen
Komt voor in
tropische oceanen
De Zuigvis is een lifter
De rugvin van de zuigvis is omgevormd tot een zuignap. Daarmee hecht hij zich vast aan grote zeedieren, zoals zeeschildpadden, haaien en walvisachtigen.
De gastheer biedt veiligheid en transport. Als de zuigvis voedsel vindt, laat hij zich los. De Zuigvis leeft vooral van kleine visjes en kreeftachtigen.
De Zuigvis is dus een meelifter, geen (voedsel)parasiet.
Def P - Cryptokilostijl.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
wie met wat is wat?
def p ken ik wel
Mooi schoenmotiefje ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:57 schreef Tain het volgende:
lijkt alleen net of er iemand iets te hard heeft opgetrapt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:57 schreef rockstah het volgende:
best een mooi beest
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:57 schreef Tain het volgende:
Duidelijk Adidasquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:57 schreef Tain het volgende:
Heeeeee! Heeee Baby! Oeh Ah! I wanna knoooohooohooow if you'll be my girl!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:15 schreef Tain het volgende:
* haat buurtfeesten, kutmuziek![]()
mooie kruisjes,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
Heeeeee! Heeee Baby! Oeh Ah! I wanna knoooohooohooow if you'll be my girl!
[afbeelding] [afbeelding]
fuck plaatjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:23 schreef Tain het volgende:
[..]
mooie kruisjes,
maar dat is wel het niveau zo'n beetje
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
fuck plaatjes
waren een gun en een kogel, ik kon de galg niet vinden
Bij mij werkt hij wel hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
Asjeblieft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
wij hebben hier nooit buurtfeestenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
Buurtfeesten zijn wel wat voor Rayman...mits er ranja gedronken word
Wij hier wel, niet dat ik er naar toe ga. (Meestal disco in het buurthuis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:41 schreef capibar het volgende:
[..]
wij hebben hier nooit buurtfeesten![]()
ja, kinderdisco in de boog ja, nee dat is leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wij hier wel, niet dat ik er naar toe ga. (Meestal disco in het buurthuis.)
Is er niet iets in de Boog?
K3quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:52 schreef Tain het volgende:
vanmiddag was dus het kinderbuurtfeestje met de nodige k3
Je ben geraakt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
legolas, hoorde jij iets van een uur of een half uur geleden ook al dat vuurwerk afgaan, ik stond even op straat en ineens zag ik een hele harde lawinepijl![]()
je zag een harde lawinepijl, weet je zeker dat ie niet zacht was?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
legolas, hoorde jij iets van een uur of een half uur geleden ook al dat vuurwerk afgaan, ik stond even op straat en ineens zag ik een hele harde lawinepijl![]()
was rayman er ook dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, kinderdisco in de boog ja, nee dat is leuk
allemaal van die groepzessers die met glittergel in hun haar die van 9 tot 11 naar de disco gaan (om op k3 te dansen)
ik stond mijn camera net in te stellen en een stukje verderop in de straat schreeude iemand die zijn hond aan het uitlaten was zovan: "SOWEE... DIE IS HARD!"quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:55 schreef Tain het volgende:
[..]
je zag een harde lawinepijl, weet je zeker dat ie niet zacht was?
hoe puberaal...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
OMFGdubbelzinnigheid
ik vind van nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
jammer dat je nieuwe camera niet geraakt is door die lawine pijl
Check. Ik hoorde vagelijk iets, inderdaad. Echt hard was het niet. De wind zal wel uit het noorden komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
jammer dat je nieuwe camera niet geraakt is door die lawine pijl
ik denk dat het in de buurt van die bouwspeeltuin was (die ene langs die geluidswal)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Check. Ik hoorde vagelijk iets, inderdaad. Echt hard was het niet. De wind zal wel uit het noorden komen.
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
jammer dat jij niet geraakt bent door die lawine pijl
Sharp very sharpquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:55 schreef Tain het volgende:
[..]
je zag een harde lawinepijl, weet je zeker dat ie niet zacht was?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sharp very sharp![]()
MODJES MAG IK UW AANDACHT????quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Doodsverwensing![]()
Blijkbaar nietquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:12 schreef capibar het volgende:
[..]
MODJES MAG IK UW AANDACHT????
jij ook nietquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef Gamedemon het volgende:
truste iedereen...behalve rayman en capibar
trustequote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef Gamedemon het volgende:
Dat is nog geen Legendary.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:54 schreef GinaG het volgende:
Mensen ik heb HALO op Heroic uitgespeeld![]()
![]()
Joh meen je dat nou?quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is nog geen Legendary.
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Joh meen je dat nou?
Gefeliciteerd dan maar hequote:Op zondag 29 augustus 2004 01:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Erg sportief van je.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar he
Ja, morgen weer aan de Cel 4quote:Op zondag 29 augustus 2004 05:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tis weer ochtend!
Waar is je tijdsbesef gebleven?quote:Op zondag 29 augustus 2004 05:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, morgen weer aan de Cel 4
offe, vandaag dus
4 biertjes en 2 meisjes terugquote:Op zondag 29 augustus 2004 05:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waar is je tijdsbesef gebleven?
Dronken van de meisjes...quote:Op zondag 29 augustus 2004 05:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
4 biertjes en 2 meisjes terug
tip, begin niet aan pannekoeken, ze vullen voor geen tiefus.quote:Op zondag 29 augustus 2004 05:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik moet echt beginnen aan mijn ontbijt. Zit nog te twijfelen of ik eerst beter kan slapen.
Ik dacht eigenlijk eerst dat het in de buurt van waar vroeger de Baten stond was, kan ook wel. Ligt niet veel lager op de kaart dan de bouwspeeltuin.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:21 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk dat het in de buurt van die bouwspeeltuin was (die ene langs die geluidswal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |