De schrijvers hebben mijn reacties hier goed doorgenomen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:32 schreef pberends het volgende:
Maar Nico is uit de serie?
Dat kan! Hij zit in de Bijlmer Bajes.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
ik wil Arthur graag nog een keer zien
Dit zou veel beter geweest zijn:quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mis wel een heel stuk, Arthur zit wel heel snel in de bak en Hugo weg...vaag lijntje...
Die kleuren zijn inderdaad meer dan walgelijk en ik mis Lisette, er is geen balie meer, dus het LIJKT niet eens meer op een ziekenhuis...
Die bordjes met AZB zijn ook zo nep... pffff
Ja. Eric Bouwman is nog niet te zien geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn er ook nog goede dingen gebeurd?
Polderhorrorquote:Naar welke verhaallijn kijk jij het meeste uit?
Polderhorror: 47%
De nieuwe co-assistenten: 17%
De intrek in het pakhuis: 36%
Aantal stemmen: 695
Sinds wanneer heet IK BVO?????quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat BVO gelijk heeft en dat we nog wat moeten wennen.
IK ook hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet IK BVO?????
IK heb gezegd dat we nog aan de nieuwe reeks moeten wennen en dat we ONM nog een kans moeten geven.
Sorry, ik lees meestal over jouw posts heenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet IK BVO?????
IK heb gezegd dat we nog aan de nieuwe reeks moeten wennen en dat we ONM nog een kans moeten geven.
Hoe kan het dan dat jij je toch aan ALLE posts van mij ergert?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik lees meestal over jouw posts heen![]()
Mouna! Ik bedoel.. Iris!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Wie vonden julliue leuker: Sanne of Iris??
Ja BVO, van jou weet ik het al![]()
Ik ga voor Iris. Zij begint qua lekkerheid Lizzy te overtreffen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Wie vonden julliue leuker: Sanne of Iris??
Als dit een nieuwe serie was geweest, dan was vanavond meteen de laatste aflevering geweest. Maar na 11 seizoenen kan 'Onderweg naar Morgen' (ja kids, zo heette het vroegerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
Was dit een geheel nieuwe serie geweest (Onderweg naar Morgen had nooit bestaan) Waren we vast helemaal lyrisch geweest
Sannequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Wie vonden jullie leuker: Sanne of Iris??
Ik zal het je nog sterker vertellen... Ik ben zelfs gewend geraakt aan WIV.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:55 schreef Borin het volgende:Iwan is gewend ann hongersnood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |