cue Elegy..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:31 schreef nozem het volgende:
Eindelijk eens een echt gothic-concert in de Heineken Music Hall!
Zout in den wonde wrijven heet dat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:32 schreef Zander het volgende:
[..]
cue Elegy..
je kunt toch gaan zuipen tijdens AFquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:00 schreef Anton het volgende:
After Forever is al reden genoeg om niet te gaan... maar ja, het concert van Nightwish in Paradiso later dit jaar was ook zo uitverkocht, dus dat zal nu wel weer zo gaan.
snus?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lekker snusse zaal ook...
Grote zaal, dus duur.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
snus?!
jezus, 35 euro kost het dus? Is de verkoop van Nightwish cd's soms ook al zo teruggelopen dat men zich zoveel geld moet vragen? Of heeft het weer te maken met die godverdomde klote HMH? Ik ga die zal echt boycotten. En dat zou eigenlijk iedereen die van muziek houdt doen. Ik ga er pas weer heen als de zaal Brand Music Hall heet.
hoezo "het lijkt wel"?? Het is gewoon Nightwish, met 2 bands in het voorprogramma. Geen dubbele headliners ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:29 schreef Afwezig het volgende:
Het lijkt inderdaad wel op Nightwish met 2 bands in het voorprogramma
After forever live.. populair? Kan ik me niet voorstellen. Ze staan altijd en overal, en t klinkt altijd zwaar bagger live.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Grote zaal, dus duur.
Populaire band, dus duur.
In Nederland populair voorprogramma, dus duur (al speelt After Forever regelmatig ergens, dus die had je al tig keer kunnen zien).
En grote tieten bij Imperia, en die siliconen moeten ook betaald worden
Denk dat het vooral de zaal is. Bij 013 zou het 'maar' 20 tot 25 euro gekost hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Grote zaal, dus duur.
Populaire band, dus duur.
In Nederland populair voorprogramma, dus duur (al speelt After Forever regelmatig ergens, dus die had je al tig keer kunnen zien).
En grote tieten bij Imperia, en die siliconen moeten ook betaald worden
Ik vind t ook erg veel, maar ik MOET Nightwish gewoon een keer live zien...quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
<piep>, 35 euro kost het dus? Is de verkoop van Nightwish cd's soms ook al zo teruggelopen dat men zich zoveel geld moet vragen? Of heeft het weer te maken met die <piep> klote HMH? Ik ga die zal echt boycotten. En dat zou eigenlijk iedereen die van muziek houdt doen. Ik ga er pas weer heen als de zaal Brand Music Hall heet.
als ze niet populair zouden zijn zouden ze niet vaak spelen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:45 schreef dunc het volgende:
[..]
After forever live.. populair? Kan ik me niet voorstellen. Ze staan altijd en overal, en t klinkt altijd zwaar bagger live.
nee, sinds gister.quote:Op zondag 5 september 2004 21:58 schreef ReVeRnEj het volgende:
voorverkoop is toch 7 september:s
je moet.quote:Op maandag 6 september 2004 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga niet, denk ik.
je moet.quote:Op maandag 6 september 2004 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga volgende keer wel weer. Ik heb ook geen 35 euro over voor Nightwish in de HMH. Ik zou nog wel naar Paradiso willen, maar die kaarten worden inmiddels voor 90 euro per stuk verkocht.
Hoe heb je dat kunnen regelen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:10 schreef Dezz het volgende:
* PostManBart staat op de special guest list
Ik speel zelf in een band en onze manager kent de mensen van After Forever, zodoendequote:Op zondag 19 september 2004 11:22 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Hoe heb je dat kunnen regelen?
JEUJquote:Op donderdag 23 september 2004 23:59 schreef Sport_Life het volgende:
wohoo iik ga oookkkkk!!![]()
![]()
(nog net 2 kaartjes kunnen bestellen vandaag!)
tnxquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:37 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
JEUJ
Gefeliciteerd
Dit is mijn eerste NW concert, maar geloof me maar als ik zeg dat het door merg en been gaat, dat je kippevel hebt gedurende de hele show, dat je er weken over napraat, kortom, je zweeft.quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het wordt, is me eerste concert (op enkele grote feesten enzo na dan)
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:29 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste NW concert, maar geloof me maar als ik zeg dat het door merg en been gaat, dat je kippevel hebt gedurende de hele show, dat je er weken over napraat, kortom, je zweeft.
Dat is nou hoe het wordt.
sorry maar nee, zo speciaal zijn die concerten ook weer niet (en ik heb ze al diverse keren live gezien en ben al jaren fan). maar ok, ze zijn wel goed live.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:29 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste NW concert, maar geloof me maar als ik zeg dat het door merg en been gaat, dat je kippevel hebt gedurende de hele show, dat je er weken over napraat, kortom, je zweeft.
Dat is nou hoe het wordt.
Ik ben benieuwd, wil het wel eens meemaken... Nog even....quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
sorry maar nee, zo speciaal zijn die concerten ook weer niet (en ik heb ze al diverse keren live gezien en ben al jaren fan). maar ok, ze zijn wel goed live.
Welke (geloof dat er 2 zijn???!?!?)quote:Op zondag 26 september 2004 21:35 schreef Sport_Life het volgende:
Dinsdag komt de DVD binnen(vandaag besteld @ FRS)
Ben benieuwd, live heeft toch altijd wat meer dan studio.quote:Op zondag 26 september 2004 21:45 schreef Sport_Life het volgende:
From Wishes to Eternity. Ik heb de CD versie al helemaal en die is echt geweldig!!
(welke CD niet van ze?
).
Bij FRS voor 19.95 + 1,95 verz kosten.
Ik ga hem ook halen zaterdag, zeker weten. Geen twijfel mogelijk.quote:Op zondag 26 september 2004 21:53 schreef Sport_Life het volgende:
Gewoon bestellen, als je fan bent van Nightwish dan kan het geen miskoop zijn. Heb je dat instrumentele nummer van dat concert al gehoord?? Alleen dat nummer is al 20 euro waard(geloof mij maar
)
Mja om het nou een cover te noemen.. The Beauty & The beast en the fantom of the opera zijn wel minder idd. Maar die instrumentele verisie is gewoon geniaal..quote:Op zondag 26 september 2004 22:00 schreef Tokus het volgende:
ik vind die covers toch echt bij de mindere Nightwish nummers horen hoor. Ik prefereer originele composities.
ze spelen stukken van 2 soundtracks. Dat is dus een cover.quote:Op zondag 26 september 2004 22:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mja om het nou een cover te noemen..
En waarom je dit nummer noemt in deze context is mij een raadsel.quote:The Beauty & The beast
Het is idd een cover maar toch vind ik hem bijzonderquote:Op zondag 26 september 2004 22:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze spelen stukken van 2 soundtracks. Dat is dus een cover.
foutjequote:En waarom je dit nummer noemt in deze context is mij een raadsel.
Jij bedoelde Crimson Tide / Deep Blue Sea van de From Wishes to Eternity DVD? Op Oceanborn staat Moondance, ook instrumentaal.quote:Op zondag 26 september 2004 22:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Van mij mogen ze meer instrumentele versies maken.
Ik heb verschillene livs-sets van internet geplukt, oa van vorig jaar in Paradiso en daar is het geluid ook super!! Die stem!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:58 schreef PostManBart het volgende:
Ik heb de bedoelde DVD ook in huis. Als dit is wat Nightwish live kan en het ook zal laten zien tijdens het concert in de HMH, ben ik een tevreden man.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:26 schreef PostManBart het volgende:
en ik heb kaartjes
wat jammer voor je.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet.
Dat is eigenlijk best wel bewust gegaan. Dus dat valt alleszins mee.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:21 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
wat jammer voor je.
You've got mailquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:30 schreef hcyouth het volgende:
Voor de mensen zonder kaartjes:
ik heb nog 2 kaartjes te koop, kan zelf (helaas...) niet...
Mail me maar als je interesse hebt: von_vischer@hotmail.com
Ja, precies. Dat heb ik ook. Denk ook niet dat ik er nog speciaal voor naar een concert zal gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik sluit me daar bij aan. Toen ik Nightwish zag, twee jaar geleden, was ik nog behoorlijk fan van de muziek. De show was erg degelijk en foutloos maar het maakte niet de indruk die ik ervan verwachtte. Mij doet de muziek ook weinig meer. Komt ook door de teksten waar ik totaal niks mee kan. Maar ik ben wel blij dat ik ze gezien heb. En gelukkig in een goede club.
Eerst een uur Imperia, dan een uur After Forever en dan (om 21:30 dus) Nightwish!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:02 schreef Anton het volgende:
Uiteraard, de HMH is helemaal volgens de modernste (lees: saaiste) standaarden ingericht en biedt tegen betaling aan alle wensen wat wils.
Staat After Forever trouwens voor of na Imperia? Als ze ervoor staan kom ik wel wat later...
nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Eerst een uur Imperia, dan een uur After Forever en dan (om 21:30 dus) Nightwish!.
Nou ja dat las ik op een of ander nightwish forumquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8
heb die poster trouwens gevonden voor je
ehem *kuch*quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8
Lol we kwamen 19:20 binnen wandelen en toen was Imperia al begonnenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
ehem *kuch*
t was leuk, maar had er toch meer van verwacht op de een of andere manier (had ik de vorige keer ook) Heb 't idee dat de muziek live nooit helemaal goed tot z'n recht komt, weet niet wat het is..
Ghost Love Score maakte wel veel goed! Iemand nog nat geworden?
Oeh ja, je hebt gelijk. En Astral Romance is iddquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:27 schreef Spellbound het volgende:Ze komen weer naar Wacken dit jaar Infinity123! Sonata Arctica ook, misschien doen ze wel hun Astral Romance samen
Klopt, kijk maar eens op de DVD 'From Wishes to Eternity'quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:32 schreef Spellbound het volgende:
Infinity, ik heb twee versies van Astral Romance... Eentje met de zanger van Sonata Arctica, en een rare... Het klopt toch wel dat ze die een keertje samen hebben gespeeld?
thxquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:24 schreef Maethor het volgende:
Het was gaaf.
Op GothMetal.net staan foto's.
Die heb ik dan volgens mij ook gezien, maar dat was tijdens nightwish al meen ik..quote:Op maandag 14 februari 2005 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
Nightwish was zeer ok![]()
Alleen had dat vuurwerk voor mij niet gehoeven. Steeds zo'n warme golf in je gezicht terwijl het al stik benauwd was. Dat water was wel kewl! Weer eens wat anders he.
En Dikkesmikkel en Sadique hebben nog een meisje naar de EHBO gesleurd omdat ze steeds flauw viel. Lief he
Gelukkig was het maar tijdens het voorprogramma dus hebben ze niks gemist van Nightwish zelf.
Oh, deelden ze die dingen uit, vandaar dat ik eentje op de grond zag liggen (met een roze doodshoofdje trouwens), dat uitdelen heb ik dan waarschijnlijk gemist. Ik kwam rond 19.15 binnen, toen was Imperia al begonnen. M'n vriend blijkt trouwens de website van Imperia te hosten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:32 schreef Spellbound het volgende:
Btw, ook wel lache dat ze overzeas mutsen uit stonden te delen! (Iemand in de buurt van ede die wil ruilen? Ik vond die met doodskopje leuker)
Ik stond om 19:00 ongeveer in de rij (die niet echt lang was, kon zo door lopen) en bij ons werden ook die mutsen uitgedeeld!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Oh, deelden ze die dingen uit, vandaar dat ik eentje op de grond zag liggen (met een roze doodshoofdje trouwens), dat uitdelen heb ik dan waarschijnlijk gemist. Ik kwam rond 19.15 binnen, toen was Imperia al begonnen. M'n vriend blijkt trouwens de website van Imperia te hosten.
Ja, deelden ze uit vlak voordat de deuren open gingen.. Weet niet precies hoe laat dat was.. Best mooie mutsen nog! Zullen best wat kosten in de wnkel(al zou ik er niet veel voor betalenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Oh, deelden ze die dingen uit, vandaar dat ik eentje op de grond zag liggen (met een roze doodshoofdje trouwens), dat uitdelen heb ik dan waarschijnlijk gemist. Ik kwam rond 19.15 binnen, toen was Imperia al begonnen. M'n vriend blijkt trouwens de website van Imperia te hosten.
Ze leek soms alleen wat moeite te hebben om het niet met de microfoonkabel in te knoop te laten komen.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:32 schreef Spellbound het volgende:
Dat mens had trouwens wel mooi haar!
dat zei ik ook al, want ze had er een 'dikkere' laag boven, je zag gewoon waar het echte haar begon. Maar ach.quote:
De volgorde is niet helemaal goed, maar de lijst is wel aardig compleet geloof ik. (Van het After Forever forum).quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:32 schreef Spellbound het volgende:
Heeft iemand toevallig de playlist van gisteravond??
Die dvd heb ik nu net gekeken... En ik zie nergens Astral Romance laat staan met Sonata Arctica erbij.... Andere dvd misschien.?quote:Op zondag 13 februari 2005 16:30 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar eens op de DVD 'From Wishes to Eternity'
Ow, mijn fout, daar doen ze samen Beauty and the Beast op.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:18 schreef Spellbound het volgende:
[..]
Die dvd heb ik nu net gekeken... En ik zie nergens Astral Romance laat staan met Sonata Arctica erbij.... Andere dvd misschien.?
Beter opletten, ze hebben Sleeping Sun gespeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
High Hopes is natuurlijk bijzonder maar een schandaal dat Oceanborn genegeerd wordt.
Ja, het valt me ook van je tegen dat jij Oceanborn negeerdequote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
High Hopes is natuurlijk bijzonder maar een schandaal dat Oceanborn genegeerd wordt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:39 schreef Spellbound het volgende:
Oja??? Ow, nog keer kijken danDat zou namelijk ook vet zijn!!! Bedoel je samen met Sonata Arctica?
Edit: Ik zie het! VET!!!
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:56 schreef Maethor het volgende:
Nog meer foto's @ http://www.joepverhaeg.nl/foto/index.php.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |