Oeh ja, je hebt gelijk. En Astral Romance is iddquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:27 schreef Spellbound het volgende:Ze komen weer naar Wacken dit jaar Infinity123! Sonata Arctica ook, misschien doen ze wel hun Astral Romance samen
Klopt, kijk maar eens op de DVD 'From Wishes to Eternity'quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:32 schreef Spellbound het volgende:
Infinity, ik heb twee versies van Astral Romance... Eentje met de zanger van Sonata Arctica, en een rare... Het klopt toch wel dat ze die een keertje samen hebben gespeeld?
thxquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:24 schreef Maethor het volgende:
Het was gaaf.
Op GothMetal.net staan foto's.
Die heb ik dan volgens mij ook gezien, maar dat was tijdens nightwish al meen ik..quote:Op maandag 14 februari 2005 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
Nightwish was zeer ok![]()
Alleen had dat vuurwerk voor mij niet gehoeven. Steeds zo'n warme golf in je gezicht terwijl het al stik benauwd was. Dat water was wel kewl! Weer eens wat anders he.
En Dikkesmikkel en Sadique hebben nog een meisje naar de EHBO gesleurd omdat ze steeds flauw viel. Lief he
Gelukkig was het maar tijdens het voorprogramma dus hebben ze niks gemist van Nightwish zelf.
Oh, deelden ze die dingen uit, vandaar dat ik eentje op de grond zag liggen (met een roze doodshoofdje trouwens), dat uitdelen heb ik dan waarschijnlijk gemist. Ik kwam rond 19.15 binnen, toen was Imperia al begonnen. M'n vriend blijkt trouwens de website van Imperia te hosten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:32 schreef Spellbound het volgende:
Btw, ook wel lache dat ze overzeas mutsen uit stonden te delen! (Iemand in de buurt van ede die wil ruilen? Ik vond die met doodskopje leuker)
Ik stond om 19:00 ongeveer in de rij (die niet echt lang was, kon zo door lopen) en bij ons werden ook die mutsen uitgedeeld!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Oh, deelden ze die dingen uit, vandaar dat ik eentje op de grond zag liggen (met een roze doodshoofdje trouwens), dat uitdelen heb ik dan waarschijnlijk gemist. Ik kwam rond 19.15 binnen, toen was Imperia al begonnen. M'n vriend blijkt trouwens de website van Imperia te hosten.
Ja, deelden ze uit vlak voordat de deuren open gingen.. Weet niet precies hoe laat dat was.. Best mooie mutsen nog! Zullen best wat kosten in de wnkel(al zou ik er niet veel voor betalenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Oh, deelden ze die dingen uit, vandaar dat ik eentje op de grond zag liggen (met een roze doodshoofdje trouwens), dat uitdelen heb ik dan waarschijnlijk gemist. Ik kwam rond 19.15 binnen, toen was Imperia al begonnen. M'n vriend blijkt trouwens de website van Imperia te hosten.
Ze leek soms alleen wat moeite te hebben om het niet met de microfoonkabel in te knoop te laten komen.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:32 schreef Spellbound het volgende:
Dat mens had trouwens wel mooi haar!
dat zei ik ook al, want ze had er een 'dikkere' laag boven, je zag gewoon waar het echte haar begon. Maar ach.quote:
De volgorde is niet helemaal goed, maar de lijst is wel aardig compleet geloof ik. (Van het After Forever forum).quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:32 schreef Spellbound het volgende:
Heeft iemand toevallig de playlist van gisteravond??
Die dvd heb ik nu net gekeken... En ik zie nergens Astral Romance laat staan met Sonata Arctica erbij.... Andere dvd misschien.?quote:Op zondag 13 februari 2005 16:30 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar eens op de DVD 'From Wishes to Eternity'
Ow, mijn fout, daar doen ze samen Beauty and the Beast op.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:18 schreef Spellbound het volgende:
[..]
Die dvd heb ik nu net gekeken... En ik zie nergens Astral Romance laat staan met Sonata Arctica erbij.... Andere dvd misschien.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |