abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21583090
Wat is er in hemelsnaam toch leuk aan die livestrong bandjes. Als het nou zweetbandjes waren hadden ze nog enige vorm van nut. Prima dat je het goede doel wil steunen, maar moet je daarvoor een bandje in ruil voor terug krijgen?? Mooie materialistische klootzak ben je dan. Tot overmaat van ramp hoorde ik gisteren iemand zeggen "ze kosten maar een euro." :'( :'( :'( Als ik zonodig geld wil geven aan een dergelijke zaak, dan stort ik wel gewoon lekker honderd euro op z'n rekening, en daar hoef ik dan geen honderd bandjes voor terug, zodat ik als een halve broodmongool met een nutteloos bandje om m'n pols kan lopen koketteren en iedereen kan laten zien dat ik, ik, ik, het goede doel steun.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:21:01 #2
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_21583116
Tja... Als er mensen zijn die dat graag willen laten zien, en op deze manier hun zin krijgen, why not, het gaat toch om de bestrijding en niet om zo'n faler met zo'n bandje...

Lekker boei...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:22:38 #3
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21583144
Mensen willen een bandje om te laten zien dat ze 'om het goede doel geven'. Ze doen het dus puur voor zichzelf.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:22:44 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_21583147
ik heb er ook één om
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21583164
Ik ook! Maar hij is niet van mij
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:24:08 #6
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21583169
Ik vind mijn bandje niet zo leuk meer.. je ziet ze nu teveel
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_21583215
Ach, zolang er nog meisjes blijven die ze wel als fashion item zien..
pi_21583516
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 18:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Er is zelfs een huppelkut die loopt te patsen dat haar goedkope kutvader die dingen gratis mee heeft gekregen bij z'n werk Daar breekt m'n klomp van terwijl m'n broek afzakt van ellende
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_21583699
ik heb er ook 1.. vond em gewoon wel cool, en dat het voor een goed doel is, is leuk..

nu heeft idd iedereen em, dus is het minder cool maarja!
Beter 1 vogel in de hand.. dan geen hand
pi_21583726
Ben ik nou zo wereldvreemd?
Ik heb echt geen idee waar je hebt..
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:59:44 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21583756
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 18:58 schreef LostFormat het volgende:
Ben ik nou zo wereldvreemd?
Ik heb echt geen idee waar je hebt..
Deze gele LIVESTRONG-polsbandjes zijn een initiatief van Lance Armstrong. Via deze polsbandjes wil de Amerikaanse zesvoudige winnaar van de Tour de France 5 miljoen dollar verzamelen voor zijn Lance Armstrong Foundation. Met het geld dat door deze actie wordt bijeengebracht, worden kankerpatiënten voorzien van praktische informatie en hulpmiddelen die zij nodig hebben om sterk te leven.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_21592482
Tja, kuddedieren he?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:58:58 #13
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_21592869
Hehehe hebben ze die dingen ook al in Nederland? Ik heb nog een pak van 50 liggen hier hehehe....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_21593225
Ik zal er geen om doen, kijk als me zo'n ding word aangeboden koop ik 't wel maar doe em niet om. Best mooi eigenlijk dat zoiets ineens als een mode-artikel/trendy wordt gezien. Dan worden er meer verkocht. Mooi toch?!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 02:52:47 #15
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21593278
Met die bandjes kun je laten zien: "Kijk, ik ben goed, want ik heb het kankerfonds gesteund"

Daarom vind ik het een slim idee. Nu wil iedereen graag zo'n ding hebben om andere te overtuigen hoe goed ze zijn.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:11:23 #16
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21593399
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 02:52 schreef Ixnay het volgende:
Met die bandjes kun je laten zien: "Kijk, ik ben goed, want ik heb het kankerfonds gesteund"

Daarom vind ik het een slim idee. Nu wil iedereen graag zo'n ding hebben om andere te overtuigen hoe goed ze zijn.
Marketingtechnisch is het idd wel een goed idee. Ik kots alleen op die mensen die zo'n ding alleen dragen om te laten zien 'dat ze om het goede doel geven'.
pi_21602242
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:58 schreef maartena het volgende:
Hehehe hebben ze die dingen ook al in Nederland? Ik heb nog een pak van 50 liggen hier hehehe....
Hehehehe stoer!

pi_21602446
Ik heb er ook één

Ze hadden inderdaad wel een stuk duurder mogen (moeten) zijn van mij. 5 Dollar / Euro minstens, liever 10 eigenlijk.
Vrijwillig gebanned
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:16:53 #19
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21602464
Ach, als dit de enige manier is om ontzettend veel geld aan de kankerbestrijding te schenken, let it be. Het is toch alleen maar gunstig voor de kankerbestrijding..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21604103
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:16 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb er ook één

Ze hadden inderdaad wel een stuk duurder mogen (moeten) zijn van mij. 5 Dollar / Euro minstens, liever 10 eigenlijk.
Precies. Wat een goed idee zou zijn om ze uit te brengen in verschillende kleuren. De hoogte van je donatie maakt uit wat voor kleur je krijgt. Statusgeil als mensen zijn levert dat veel meer op.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:44:54 #21
32402 s0k
..............................
pi_21604215
mrhoogeveen, dat zit er niet in. Want de organisatie is van mening dat hun gele kleurtje voor iets betekend. Dat het ergens voor staat. Dus de kleur veranderen gaat niet zo maar.
Wat ze wel kunnen doen is meer accessoires maken, zoals zweetbandjes en petjes ofzo. Waar automatisch een grotere winstmarge over zit
..................................................................................................................................................
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:08:09 #22
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21604722
Nee, hij moet wel geel blijven, dat is de kleur van Lance Armstrong he.
pi_21605422
Ik begrijp dat een organisatie waarvan de website www.wearyellow.com is dat niet gaat veranderen... maar toch.. het is wel een goed idee. Of een gecombineerde actie van meerdere goede doelen. Bijvoorbeeld een groene voor greanpeace oid Dan krijg je van die mensen die hun hele arm vol met die bandjes willen hebben
pi_21605446
Wat voor bandjes? Pics?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:43:26 #25
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_21605571
Ik overweeg serieus om Live-Fast bandjes te maken.
Ze kosten ook maar één Euro zodat je lekker veel geld overhoudt om wild van te leven.
Iedereen die zo'n bandje draagt is dan te herkennen als rücksichtlose levensgenieter die bij voorkeur slechts geld stort op de rekening van de stichting eigenbelang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Chaos op 28-08-2004 21:34:13 ]
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:06:21 #26
32402 s0k
..............................
pi_21606197
Haha, prima
count me in
..................................................................................................................................................
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:43:41 #27
82319 geertje89
^ was inspiratieloos
pi_21664101
stort lekker een miljoen op de rekening van het kankerfonds en zeur niet, als iemand die bandjes wil dragen laat hem dat lekker doen
pi_21665808
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 18:19 schreef Oosthoek het volgende:
, zodat ik als een halve broodmongool met een nutteloos bandje om m'n pols kan lopen koketteren en iedereen kan laten zien dat ik, ik, ik, het goede doel steun.
hmmm, je kunt het ook zien als mentalke steun geven aan mensen die kanker hebben, die lopen op straat, aan de buitenkant zie je niet dat die mensen aan het doodgaan zijn, en als die mensen zien lopen met zo'n geel bandje dan kan dat als mentale steun ervaren worden. Dus koketteren, ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar ik denk dat mentale steun toch net effies belangrijker is.
pi_21666694
Ik trek me unicef shirt maar weer eens aan, die is wel stoer! en die kost zelfs 55 euro
pi_21792759
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:40 schreef MrHoogeveen het volgende:

[..]

Precies. Wat een goed idee zou zijn om ze uit te brengen in verschillende kleuren. De hoogte van je donatie maakt uit wat voor kleur je krijgt. Statusgeil als mensen zijn levert dat veel meer op.
Diederik tegen zijn golfvriend:

check mij 1337 zijn met mijn blauwe bandje met grijze spikkeltjes, dat betekent dat ik meer dan 10000 euro heb gestort, wat ben ik rijk hè.
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:53:54 #31
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_21799680
Wat is er mis met het good old KWF Kankerfonds
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/

Hoef je tenminste ook niet te lopen patsen met zo'n lelijk, geel, zweetveroozakend plastic bandje.

Ik werd laatst al door iemand aangesproken die het "flauw" van mij vond dat ik hier niet aan wenste te werken.
De mensen zijn gek geworden
pi_21800400
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 18:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Hun sigs zijn nog groters als dr posts
pi_21800451
Wat een huilies hier toch weer.
Ik draag zo'n bandje voor het goede doel ja.
Ben ik nou slecht?

Kromme denkwijze hebben sommigen toch...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21800509
Je ziet best veel mensen met die bandjes lopen Alhoewel het meer een mode iets lijkt te zijn
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_21800530
Het geld van de in Nederland verkochte armbandjes gaat naar het KWF.
Althans, dat hoorde ik laatst op tv.
pi_21802599
wrom stort die gek zelf niet dikke 5 miljoen... heeft ie toch wel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_21802655
off-topic : ligt het aan mij of een groot overschot aan breezers op dat elle forum..... check die sigs O.o wrom gewoon niet je hele kinderfotoalbum inscannen en die als sig gebruiken
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:52:37 #38
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21802807
TS heeft helemaal gelijk, vind ik.
Merendeel van de bandjesdragende mensen doet het meer voor de show dan voor het kankerbestrijdingfonds.
En ook al zijn er mensen die de bandjes dragen, omdat ze een dierbaar iemand hebben verloren aan kanker, dan nog vind ik het best tsja...weird
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:01:17 #39
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_21804026
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een huilies hier toch weer.
Ik draag zo'n bandje voor het goede doel ja.
Ben ik nou slecht?

Kromme denkwijze hebben sommigen toch...
Ik vind het een kromme denkwijze wanneer iemand wel geld wilt geven voor een goed doel, maar dat van dat geld minstens de helft wordt verbruikt aan een nutteloos stukje plastic (dat misschien nog wel kankerverwekkende weekmakers bevat)
De mensen zijn gek geworden
pi_21804631
Huh?? Kosten die dingen maar 1 euro? Ik heb ze op Ebay zien staan voor ¤ 37.50 en dan kreeg je er maar één! Dat mensen daar dan winst over proberen te maken zeg! Schandalig!
pi_21804743
Nou, ik zoek er nog 1, dus als iemand ineens anti is geworden, voel je vrij om ze naar mij te sturen!
(tegen betaling ofcourse)
pi_21804988
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:01 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Ik vind het een kromme denkwijze wanneer iemand wel geld wilt geven voor een goed doel, maar dat van dat geld minstens de helft wordt verbruikt aan een nutteloos stukje plastic (dat misschien nog wel kankerverwekkende weekmakers bevat)
Ik heb gehoord dat nike die dingen gratis maakt, zodat die hele euro naar het kwf gaat.
pi_21805134
ik heb er ook eentje
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_21805219
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:52 schreef Bupatih het volgende:
TS heeft helemaal gelijk, vind ik.
Merendeel van de bandjesdragende mensen doet het meer voor de show dan voor het kankerbestrijdingfonds.
En ook al zijn er mensen die de bandjes dragen, omdat ze een dierbaar iemand hebben verloren aan kanker, dan nog vind ik het best tsja...weird
Uhhh, NOU EN?

Waarom denk je dat die bandjes zijn gemaakt? Echt niet voor de donateurs die zo graag geld willen geven voor het kankerfonds, nee, simpelweg om MEER GELD in te zamelen. En dat is precies wat gebeurt dankzij deze rage. En iedereen die aan deze rage meewerkt door een bandje te kopen, promoot weer het kopen van zon bandje, waardoor er weer meer geld wordt ingezameld.
Wat boeit het met welk motief mensen geld geven? Zo lang er geld binnenkomt is het toch goed?
pi_21805348
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:06 schreef Solomon het volgende:

[..]

Uhhh, NOU EN?

Waarom denk je dat die bandjes zijn gemaakt? Echt niet voor de donateurs die zo graag geld willen geven voor het kankerfonds, nee, simpelweg om MEER GELD in te zamelen. En dat is precies wat gebeurt dankzij deze rage. En iedereen die aan deze rage meewerkt door een bandje te kopen, promoot weer het kopen van zon bandje, waardoor er weer meer geld wordt ingezameld.
Wat boeit het met welk motief mensen geld geven? Zo lang er geld binnenkomt is het toch goed?
Precies.

Maar daarom moet je het dus niet kopen bij een of ander markplaats puntennel aanbieder die ze @ 2 euro of meer verkoopt, dan liever zelf bestellen bij de betreffende site, opdat dat geld niet 1 keer terecht komt waar het moet terecht komen (de eerste besteller), maar iedere keer weer dat er besteld wordt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:48:28 #46
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21806084
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:06 schreef Solomon het volgende:

[..]

Uhhh, NOU EN?

Het is ook een hartstikke goed idee van de producenten ervan.
Maar de consumenten snap ik niet. Normaal zie je ze nooit iets doen voor het goede doel, maar als er een of ander loos bandje helemaal in is, moeten ze het wel op eens hebben omdat ze het "zogenaamd doen voor het kankerfonds." Flikker toch op, zeg
pi_21806198
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:48 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Het is ook een hartstikke goed idee van de producenten ervan.
Maar de consumenten snap ik niet. Normaal zie je ze nooit iets doen voor het goede doel, maar als er een of ander loos bandje helemaal in is, moeten ze het wel op eens hebben omdat ze het "zogenaamd doen voor het kankerfonds." Flikker toch op, zeg
Dan ben ik het wel met je eens Ik vind het nogal belachelijk dat de mensen die 1 euro hebben uitgegeven aan zo'n bandje zeggen dat ze het doen voor het kankerfonds, je kunt namelijk ook meer doneren (krijg je ook een bandje thuisgestuurd dacht ik). Ik heb gewoon zo'n ding omdat ik het leuk vind, dat die euro naar het kankerfonds gaat vind ik wel leuk, maar dat is niet de reden dat ik hem gekocht heb.
pi_21806227
Ik doneer ook.
Maar ik mag dus niet laten zien dat ik geld aan de kankerbestrijding geef blijkbaar, want dan ben ik slecht
In Southern Sun
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:55:17 #49
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21806234
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:53 schreef Solomon het volgende:

[..]

Dan ben ik het wel met je eens Ik vind het nogal belachelijk dat de mensen die 1 euro hebben uitgegeven aan zo'n bandje zeggen dat ze het doen voor het kankerfonds, je kunt namelijk ook meer doneren (krijg je ook een bandje thuisgestuurd dacht ik). Ik heb gewoon zo'n ding omdat ik het leuk vind, dat die euro naar het kankerfonds gaat vind ik wel leuk, maar dat is niet de reden dat ik hem gekocht heb.
Kijk, jij komt er tenminste voor uit.

Dat andere mensen dat niet doen, vind ik nergens opslaan.
pi_21806306
Op deze manier word er toch veel geld opgehaald voor het goeie doel... dus boeiend of mensen het voor het bandje doen of niet
pi_21806561
Ik zag laatst iemand met een nepbandje

nog goedkoper plastic en met Lance Armstrong Foundation erop
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_21807657
kvind ze wel grappig om te zien.. miss koop ik er wel een als ik ze ergens tegenkom deels voor het leuke deels voor het goeie doel. ( heb ze hier overigens nog nergens gezien )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_21809195
Waar kan je die krotten halen dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:08:40 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_21809242
Ik erger me er ook aan Iedereen op school loopt met zo'n hoeren ding
En dan kom je langs lopen, en dan is het "Heb jij niet zo'n bandje?!?!?!?! "

fuck lekker op ofzo dan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:11:37 #55
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21809308
Wat Qwea zegt. .
pi_21809330
wat maakt het uit, honderden mensen kopen hem nu, zijn blij met hun bandje, en het goede doel heeft er honderden euro's bij.
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_21809362
Het ziet er nogal meeloperig uit...
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:16:39 #58
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21809418
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:12 schreef moniek het volgende:
wat maakt het uit, honderden mensen kopen hem nu, zijn blij met hun bandje, en het goede doel heeft er honderden euro's bij.
Het gaat om de gedachten erachter van die mensen die het kopen.
pi_21809428
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Het ziet er nogal meeloperig uit...
vind ik ook wel, ik liep er al een maand of 4 geleden mee, en nu heeft iedereen er een. Maar zolang er maar geld mee wordt binnen gehaald, toch?
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_21809492
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:17 schreef moniek het volgende:

[..]

vind ik ook wel, ik liep er al een maand of 4 geleden mee, en nu heeft iedereen er een. Maar zolang er maar geld mee wordt binnen gehaald, toch?
Zeker leuk voor het goede doel, maar het probleem is dat 60% van de dragers zoiets alleen maar koopt omdat ze andere kuddebeesten ermee zien lopen en geen idee hebben wat erachter zit. Mijn tip: Stort 100 euro en stel je niet aan met die bandjes.
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:02:22 #61
78498 classpc
I don't like change
pi_21810394
En dan zie je ook van die mensen met iets van drie van die bandjes.
Ik bedoel, als je ze wilt steunen moet je niet sneu met drie van die bandjes gaan lopen.
Blijkbaar wil je laten zien dat je geld hebt (ofzo). Dus maak dan ff wat geld over op de rekening van dat goede doel. Welke dat ook zijn mag.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:37:00 #62
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_21811228
Een euro, puh-lease. Ik geef nog meer niet aan zwervers.
Ik ga naar huis.
pi_21813870
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:20 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Zeker leuk voor het goede doel, maar het probleem is dat 60% van de dragers zoiets alleen maar koopt omdat ze andere kuddebeesten ermee zien lopen en geen idee hebben wat erachter zit.
Tsja, beetje hetzelfde idee als al die mensen die bidons, petjes, banden enzo neerleggen bij het monument van Tom Simpson......
Vrijwillig gebanned
pi_21817173
Ik heb er een omdat m'n vader kanker heeft gehad. En dus hebben we hier thuis er allemaal één. En het kan ons geen REET schelen wat mensen te klagen hebben over die bandjes.
pi_21817828
waarom zijn die bandjes maar een euro btw? 2,50 is toch ook redelijk voor een goed doel?

echt, die bandjes...iedereen kijkt maar of ze ermee willen lopen...zijn te goedkoop, slechte doelstellingen daar in mijn ogen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_21821238
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:16 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Het gaat om de gedachten erachter van die mensen die het kopen.
Nee het gaat om de gedachte erachter waarom mensen zoals jij het niet kopen. Je ego voor de kankerbestrijding zetten, jezelf weer overdreven alternatief opstellen...

In Southern Sun
  woensdag 8 september 2004 @ 19:30:53 #67
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21824335
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee het gaat om de gedachte erachter waarom mensen zoals jij het niet kopen. Je ego voor de kankerbestrijding zetten, jezelf weer overdreven alternatief opstellen...

Haha, pardon
Ik geef toe, ik heb nog nooit eerder iets gestort voor een fonds (alleen bij deur-aan-deur collectes) Maar ik ga dus ook niet zo'n bandje kopen voor het kankerfonds, en er stoer mee rondlopen.
C'est très simple.
pi_21824533
Je mist mn punt geloof ik volledig...
Ik heb zo'n bandje, loop ik er dan automatisch stoer mee?
In Southern Sun
  woensdag 8 september 2004 @ 20:26:34 #69
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21824623
Ik heb het ook niet over iedereen.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic, erger ik me aan mensen die die bandjes kopen, alleen vanwege het imago van de bandjes. Ik heb nog nooit gezegd dat jíj zo iemand bent.
Maar als jij die conclusie trekt, ligt dat niet aan mij, dacht ik zo.
Maar ja, dan kom jij opeens op de proppen met "Je ego voor de kankerbestrijding zetten, jezelf weer overdreven alternatief opstellen". Vaag gebrabbel.
Tsja...
pi_21824812
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:26 schreef Bupatih het volgende:

Maar zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic, erger ik me aan mensen die die bandjes kopen, alleen vanwege het imago van de bandjes.
Wat maakt dat nou uit??

Het gaat erom wat het oplevert en dat is tot nu toe al 6 miljoen euro.

Duh.
  woensdag 8 september 2004 @ 20:41:33 #71
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21824936
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit??

Het gaat erom wat het oplevert en dat is tot nu toe al 6 miljoen euro.

Duh.
Ja-aah...Dat snap ik nu onderhand wel

Ik heb ook niks tegen de verkoop van die bandjes. Ik kan ook niks anders doen dan complimenten geven aan de producenten van die bandjes, want het werkt. Haast iedereen wil zo'n ding

Maar het gaat mij meer om de gedachte van bepaalde mensen óm zo'n bandje te kopen. Daar kan ik niet echt tegen. Als je al jaren geld geeft aan het kankerbestrijdingsfonds en je koopt nu ook zo'n bandje, Chapeau !! . Koop je het bandje, en steun je daarna pas het fonds door maandelijks geld te storten, petje af Maar koop je het bandje alleen omdat het zogenaamd 'in' is, en doe je daarna geen ene flikker aan een fonds,

Ik hoop dat nu mijn mening hierover eindelijk een keertje duidelijk is, zodat ik niet altijd alles hoef te herhalen .

En ik zelf geef geen geld aan fondsen, maar ik koop dan dus ook niet zo'n bandje. "Ja, want je steunt het kankerbestrijdingfonds ermee..moet je ook dan, joh"

[ Bericht 0% gewijzigd door Bupatih op 08-09-2004 20:44:02 (lettertje teveel) ]
  woensdag 8 september 2004 @ 22:16:33 #72
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_21827315
Ja wazige bandjes... ik heb nog nooit iemand durven vragen wat het was, want ik dacht dat het een bandje tegen een of andere enge ziekte was...

Dat is het dus uiteingelijk ook, maar dan net effe anders...

Wat mij betreft loopt de halve wereld met zo'n bandje maar geeft gewoon toe dat je er voor jezelf mee loopt, als je echt iets aan de kankerbestrijding wil doneren dan doe je dat niet met een Euro en had je het waarschijnlijk al lang gedaan... Als hij mij aangeboden wordt (ligt er ook aan door wie) zal ik hem misschien wel kopen voor die ene euri, maar ik zou er never mee 'te koop ' gaan lopen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_21827997
ik zou em een euro geven, en het bandje houden, hebben ze dubbel zoveel profijt
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_21855037
er is aangetoond dat die armbandjes vol zitten met dioxines he
je kan er zelfs terminaal ziek van worden als je ze te veel draagt,
pi_21857622

Tuurlijk Thunk
In Southern Sun
pi_21858532
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:27 schreef Thunk het volgende:
er is aangetoond dat die armbandjes vol zitten met dioxines he
je kan er zelfs terminaal ziek van worden als je ze te veel draagt,
Bron?
pi_21863342
Klasgenoot heeft hem gekregen Dat is pas triest.
pi_21864267
Nergens meer te krijgen (Eigenlijk goed nieuws dus )
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_21888884
k wil er oowk een waar kan je ze kope
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
  woensdag 20 oktober 2004 @ 19:12:05 #80
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_22754035
Ik heb 'r een gevonden
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
  woensdag 20 oktober 2004 @ 19:34:02 #81
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_22754557
Ik ben nog altijd van plan om voor vijftig euro aan bandjes te kopen en ze dan ook allemaal om te doen.

Maar helaas, nergens meer te vinden.
Ik ga naar huis.
pi_22765919
ik heb ze hier ( klein dorpje in braboland ) echt nog bijna nergens gezien.. op school ook maar drie ofzo van de 500
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_22766051
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:16 schreef whoops het volgende:
voor die ene euri,
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 13 november 2004 @ 00:48:52 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23280958
verschrikkelijke bandjes vooral omdat iedereen ze heeft, bah
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 01:50:50 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23281969
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:56 schreef chillv het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat nike die dingen maakt
Dat is al een reden om ze niet te kopen
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 01:51:36 #86
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23281977
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:34 schreef nietzman het volgende:
Ik ben nog altijd van plan om voor vijftig euro aan bandjes te kopen en ze dan ook allemaal om te doen.

Maar helaas, nergens meer te vinden.
Nog steeds *van plan?* (ken namelijk iemand die er 100 heeft liggen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')