quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef MissX het volgende:
zal ik doen, ms houd ik me afkickverschijnselen dan enigsinds onder controle
quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik voel me.. zo.. leeg.
Ik heb geen doel meer in mijn leven..
*kras*
Had je ook nog iets toe te voegen of kan je alleen maar nutteloze smileys posten?quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
![]()
Nee jouw reacties zijn het einde...quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had je ook nog iets toe te voegen of kan je alleen maar nutteloze smileys posten?
Ze bevatten in elk geval wel woorden en pogen iets bij te dragen aan een lopende dicussie.quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee jouw reacties zijn het einde...![]()
Gut. Alsof iemand hier jou echt wilt stalken....quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze bevatten in elk geval wel woorden en pogen iets bij te dragen aan een lopende dicussie.. Nu gaarne ontopic, mij stalken doe je maar in ONZ.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gut. Alsof iemand hier jou echt wilt stalken....![]()
Stop er dan mee.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gut. Alsof iemand hier jou echt wilt stalken....![]()
Great, hebben we nog een van mijn 'fans'quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:05 schreef HighLander het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:06 schreef Insomaniac het volgende:
Great, hebben we nog een van mijn 'fans'
Lief van je zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wilde hem alleen maar vragen of ie op dit belachelijke tijdstip misschien gezellig kon doen.
Maar je vind het wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stop er dan mee.
Ach ja, last van insomniaquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:08 schreef Insomaniac het volgende:
Lief van je zeg..
Is dat jouw Teddy van vroeger in je avatarquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:11 schreef Dagonet het volgende:
Beetje schaamteloos flirten in een stervend forum diep in de nacht.
Wat zijn HL en Inso toch lief samen als ze denken dat niemand hen ziet.
Deze post in het kader van de slaapbestrijding
Insomniaquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ach ja, last van insomnia
Dan heb ik zelden zin in gerel.
flirtenquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:11 schreef Dagonet het volgende:
Beetje schaamteloos flirten in een stervend forum diep in de nacht.
Wat zijn HL en Inso toch lief samen als ze denken dat niemand hen ziet.
Deze post in het kader van de slaapbestrijding, er is geen OS meer om naar te kijken, nog twee jaar wachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |