quote:Wat leuk XantheEn wat spannend zeg, wel balen dat de eigenaresse niet te bereiken is, maar het komt wel goed allemaal
![]()
je zeurt helemaal niet Troel, zeker voor zo'n belangrijke dag is het echt niet gek dat je ff wat aandacht wilquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:11 schreef Troel het volgende:
Ja, ik zeur ik weet het... Maar toch... Zeker voor een tentamendag mis ik dat gewoon
Die heb ik ook al twee keer gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:35 schreef babyfeet het volgende:
Ja clauwhee volgens mij was het die experte ofzoiets
dat begrijp ik wel, maar ik vind het ook een beetje vreemd dat als je er net achterkomt dat er iemand jarig is om dan niet even te feliciteren. Ik dacht eigenlijk dat Piet dit weekend jarig was. Maar dat zal Janneke dan wel zijn (slecht zeg, dat ik dat niet weet! )quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:22 schreef bixister het volgende:
hihi was niet bedoeld om felicitaties te vissen hoor maar dankjewel!
10:40quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel, geen idee hoe laat je tentamen morgen is, dus doe ik het nu maar: Succes!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:51 schreef Jessicaa het volgende:
Zo ik ga weer eens ff naar de dokter (niks bijzonders medicijnene halen enzo) Wij kunnen altijd tussen 8 en 9 terecht voor kleine dingen. En dat op me trouwdagBen alweer 6jaar getrouwd vandaag
Ja, het is toch een beetje ongezellig zonder hemquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:26 schreef Lois het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer TC weer terug komt? Had ie er niet allang weer moeten zijn? Ik mis hem, op een vreemde manier, best wel.
gefeliciteerd Jessicaa! Echt een feestweekend dus voor jou!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:51 schreef Jessicaa het volgende:
Zo ik ga weer eens ff naar de dokter (niks bijzonders medicijnene halen enzo) Wij kunnen altijd tussen 8 en 9 terecht voor kleine dingen. En dat op me trouwdagBen alweer 6jaar getrouwd vandaag
Haha, die hebben er idd niet veel van begrepen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:29 schreef Syrena het volgende:
Gisteren na de diagnose gekeken, over mantelzorg. Moest ik opnemen voor m'n werk.
De héle aflevering ging het dus over wat mantelzorg inhoudt en op de site zelf staat het nog eens geschreven: mantelzorger ben je als je zorgt voor je ouder(s), kind, broer, zus etc.
Eerste reactie onderaan de site: we zorgen al 18 jaar zelf voor onze gehandicapte dochter, zonder mantelzorg
Die hebben kennelijk 40 minuten naar de verkkerde zender zitten kijken denk ik.
Ik moest me erg inhouden om er geen commentaar bij te zetten, maar toch maar niet gedaan....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:31 schreef Zabb het volgende:
[..]
Haha, die hebben er idd niet veel van begrepen!
Niet om meteen een welles-nietes disccussie te willen starten maar ik ben ook wel eens aan het stofzuigen dan hoor ik hem ook niet. Of de schuur aan het opruimen en dan neem ik ook de babyfoon niet mee naar buiten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik durf mijn kinderen nooit alleen thuis te laten. Nooit. Stel je voor dat ik onderweg een ongeluk krijg, dan ligt er wel mooi een kind te slapen. Of stel je voor dat Tristan wakker wordt van een poepluier en dat hij dan misschien onbedaarlijk zit te huilen, totaal in paniek omdat er niemand is. Brrrr, nee hoor, mijn kind laat ik niet alleen.
Joh, je moet ook zelf bekijken of je het aandurft en niet op ons, schijterds, afgaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:37 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Niet om meteen een welles-nietes disccussie te willen starten maar ik ben ook wel eens aan het stofzuigen dan hoor ik hem ook niet. Of de schuur aan het opruimen en dan neem ik ook de babyfoon niet mee naar buiten.
Ik bel m`n vriend dat ik Jasper op ga halen en Tom alleen in huis is én ik ben binnen 10 minuten terug.
Ik heb er in ieder geval genoeg vertrouwen in om het te doen, ook al heb ik zelf ooit gezegd dat ik m`n kind nóóit alleen thuis zou laten.
Ik heb het niet helemaal gezien (te laat ingeschakeld en om 11 uur wilde ik iets anders zien), maar had vooral medelijden met dat meiske dat de zorg voor haar moeder niet meer deed en voor zichzelf had gekozen, dat die zoveel tegenstand ondervondquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:29 schreef Syrena het volgende:
Gisteren na de diagnose gekeken, over mantelzorg. Moest ik opnemen voor m'n werk.
De héle aflevering ging het dus over wat mantelzorg inhoudt en op de site zelf staat het nog eens geschreven: mantelzorger ben je als je zorgt voor je ouder(s), kind, broer, zus etc.
Eerste reactie onderaan de site: we zorgen al 18 jaar zelf voor onze gehandicapte dochter, zonder mantelzorg
Die hebben kennelijk 40 minuten naar de verkkerde zender zitten kijken denk ik.
Ja, wat een rotfamilie. Ik zou zeggen: Kom d'r maar een dag bijztten, kijken of jullie er nog zo over denken !! Je merkte aan alles dat ze er veel moeite met de beslissing had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gezien (te laat ingeschakeld en om 11 uur wilde ik iets anders zien), maar had vooral medelijden met dat meiske dat de zorg voor haar moeder niet meer deed en voor zichzelf had gekozen, dat die zoveel tegenstand ondervond![]()
fotootje ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:10 schreef Rewimo het volgende:
Nou ik heb ze hoor. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Ze zijn een stuk hoger dan ik verwacht hadEn ik loop erop alsof ik dronken ben
Maar goed, dat moet wennen natuurlijk. Verder zien ze er wel netjes uit, donkerblauw dus niet echt opvallend.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:29 schreef Zabb het volgende:
Hey Jessicaa en Gerard, gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Toevallig zeg, mijn vriend en ik zijn vandaag precies 4 jaar bij elkaar!![]()
wel fok, maar geen webcam op het werk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Morgen maar, dan mag iedereen ze tijdens de meet fotograferen
Ik zit op mijn werk, gaat dus even niet
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik ga straks trouwens in het kader van "face your fears" een andere weg naar huis nemen.
De Enenco-tour finisht namelijk vandaag in Sittard, en net op het kruispunt dat ik over moet om naar huis te kunnen. (het is dus niet geheel vrijwillig, deze "therapie")
Dus staat er straks een bericht op de FP van: "Verwarde vrouw aangehouden op Duitse snelweg" dan ben ik ergens verkeerd afgeslagen
Ik heb pas zes keer de nieuwe route nagekeken op internet en pas vijf keer in de stratengids
De finish is om 16.00 uur, en de renners komen aan in Sittard rond 15.30, dus ik zou in principe de normale route nog kunnen volgen, ik ben om 15.00 klaar met werken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:11 schreef clauwheee het volgende:
Syrena succes..Hoe laat ben je vrij, 15.00 uur? En tegen hoe laat kun je dan thuis zijn (neem het ruim,
)
Leuk Jonnetje!
Ja lief hè LadyS en Zabb
Tuurlijk wel, heeft ie niet nog iets goed te maken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:16 schreef Syrena het volgende:Die kan ik natuurlijk ook bellen als ik halverwege Duitsland ben, hehehehehe.
Gewoon blauwe sokken aantrekkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeeee leuk jack jonnetje. t ziet er best groot uit, welke maat is het?
oeeeee die schoenen, leuk zeg! (ben je niet bang voor blauwe sokken bij regen?)
Jahquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wel fok, maar geen webcam op het werk?
wat een flutbedrijf!
De jas is maatje 98. En een beetje op de groei gekocht, ik heb liever dat het wat te groot is dan dat als het echt koud is het jasje 'm te krap komt te zitten...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeeee leuk jack jonnetje. t ziet er best groot uit, welke maat is het?
oeeeee die schoenen, leuk zeg! (ben je niet bang voor blauwe sokken bij regen?)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heeft ie niet nog iets goed te maken?![]()
Groot gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
wel meer dan me komen ophalen.
Maar we hebben geen contact meer, dus ik vraag wel hulp aan een hübsche Duitser als de nood aan de vrouw komt
he, een nieuwe.. ik kende wel http://www.ouder-kindzorg.nl/ ook zo'n online CB.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:37 schreef lily het volgende:
Hallo allemaal
Ik kom net een site van het CB tegen. Ik wist niet dat deze bestond. Voor geinteresseerden: http://www.onlineconsultatiebureau.nl
Pfff, ik heb net besloten dat ik vanmiddag verlof neem. Het is vreselijk rustig hier wegens vakanties e.d.
wow,wylian, je bent een echte flinkerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:50 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
De jas is maatje 98. En een beetje op de groei gekocht, ik heb liever dat het wat te groot is dan dat als het echt koud is het jasje 'm te krap komt te zitten...
Wilyan draagt nu ongeveer maat 92. Hij zit een beetje tussen 86 en 92 in, want van broekjes moet ie meestal maat 86 hebben en van truitjes vaak 92...
Wij hebben Christan van de week even tegen oma's meetlint gehouden. 113 cm!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow,wylian, je bent een echte flinkerd
[sub] luca's winterjassen zijn maat 98/104)
joepie, morgen zijn de vakantiefoto's klaar als het goed is
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij hebben Christan van de week even tegen oma's meetlint gehouden. 113 cm!
Ik heb ze nog steeds aan (mijn sandalen liggen in de auto en hebben jullie gezien hoe het weer is...). Mja, is erg wennen, en het zit nog niet helemaal lekker. Ik moet ook de goede stand van het klitteband nog uitvinden natuurlijk. Zitten gaat goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:45 schreef clauwheee het volgende:
Hoe is na een ochtendje met je eigen schoenen Rewimo????
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:53 schreef moussy het volgende:
Heb je klittenband schoenen? Je hebt je veter-diploma toch al wel
Ik heb deze bijvoorbeeld, is maat 27quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor maat schoenen, rewimo?
Betraptquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:53 schreef moussy het volgende:
Heb je klittenband schoenen? Je hebt je veter-diploma toch al wel
Ikke ook niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
BetraptNee ik heb nooit een veterdiploma gekregen
Verkeersdiploma heb ik welquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:57 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ikke ook niet...
Deden ze bij ons op school niet aan, net als het verkeersexamen... Ook niet dus..
O, wat gaaf! Dat lijkt me echt geweldig! Ga je foto's maken, ja toch zeker? Heel veel plezier alvast en hou het droogquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef Zabb het volgende:
Het is hier ook slecht weer!
Het MAG ECHT NIET regenen morgenavond! Het mag de hele dag plensen, als het morgenavond maar droog is!! Ik ga namelijk morgenavond in een luchtballon en daar heb ik heel veeel zin in!![]()
Nog ffkes en dan heb je weekend meisquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:28 schreef Syrena het volgende:
Jonnetje> over dat gedrag kan ik sinds 5 minuten meepraten, stormen er hier vijf studenten binnen die rondjes gaan rennen ?! Oke er is wel verder niemand, maar toch, ik ben niet in de stemming voor Duits/Belgisch gegil aan mijn kop
Noganderhalfuur, noganderhalfuur....
hier nog zo'n dwars kind!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:05 schreef Jonnetje het volgende:
Is er trouwens storm op komst ofzo?
Ik heb al tig keer gezegd dat meneer nietop de tafel mag klimmen, hem al een paar keer achter de vitrage weg geplukt en verder heeft hij wel een errug kort lontje.
Nou, als je er wat voor voelt hoor ik het wel, die zwarte heeft Christan nauwelijks gedragen, de lichtbruine wel maar afgezien van een plekje op de neus zijn ze nog prima.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
27
![]()
Fijn, staat me nog wat te wachten dan als ik Christan ophaal. En zijn vriendinnetje is voor het laatst vandaagquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier nog zo'n dwars kind!
ik vroeg me ook al af of er soms slecht weer in de lucht zit
Ben je al buiten geweest vandaag?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik vroeg me ook al af of er soms slecht weer in de lucht zit
Ik krijg deze melding.... :quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:35 schreef Syrena het volgende:
http://www.stienstra.nl/p(...)20op%20'Toon%20meer%
Waarom ligt zoiets nou niet in MIJN dorp.....
Naar Zoeken gaan, niks invullen en dan op opsturen duwen, dan is het nummertje vier (stadhoudersstraat)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik krijg deze melding.... :
Zoeken naar referentienummer
Het door u opgevraagde object komt niet (meer) voor in onze bestanden.
Ga terug naar de vorige pagina en pas uw criteria aan.
Wat was het?? *Nieuwsgierig is* Ik zit ook alweer de hele dag alles af te struinen op zoek naar iets leuks voor ons...
is toch niet slecht??? beetje nat, meer nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je al buiten geweest vandaag?
Jaaaa nu zie ik um! Das inderdaad leuk! Wat een goedkoopjes allemaal! Maar das dus niet in de buurt waar jij wil?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Naar Zoeken gaan, niks invullen en dan op opsturen duwen, dan is het nummertje vier (stadhoudersstraat)
Ja die wel, duurt wel een beetje lang maar hij werktquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:49 schreef Syrena het volgende:
http://www.stienstra.nl/s(...)layBLOB?fotoid=24326 werkt deze wel?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is toch niet slecht??? beetje nat, meer niet![]()
Nee helaas. Heerlen is drugsstad nummer 1, er zijn daar kennelijk meer slechte wijken dan goeie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaaa nu zie ik um! Das inderdaad leuk! Wat een goedkoopjes allemaal! Maar das dus niet in de buurt waar jij wil?
Christan en mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
wat zoekt frank in schiedam
Hmm jammer...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee helaas. Heerlen is drugsstad nummer 1, er zijn daar kennelijk meer slechte wijken dan goeie.
Aangezien dit in het centrum ligt, valt het geheid onder het kopje "slechte buurt".
Plus het betekent dat ik 20 km. van mijn ouders af woon, en mijn moeder dus over de autoweg moet om bij me te komen (en ik om bij haar te komen of naar het werk te gaan.....).
Eigenlijk wil ik er wel eens gaan kijken, dus ik heb de PDF uitgeprint.
Goh, ik weet niet eens wat mijn bloedgroep isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
goh, wisten jullie dat maar 3% van de nederlandse bevolking bloedgroep AB heeft?
ik lees net dat AB positief zeldzaam is![]()
![]()
joepie, ben ik toch ergens speciaal in
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Pfff zo irri, ik heb nog steeds geen rooster...
jij ook AB pos?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Joehoe lady-wrb
Verdeling bloedgroepen in Nederlandquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:08 schreef Xanthe het volgende:
Mijn vriend is O positief en ik ben B positief.
B positief stond toch ook ergens onderaan in de rij?
Gaan vanmiddag het voorlopig koopkontrakt tekenen
Haha neeee volgens mij niet, gewoon O dacht ik. Was blij voor jouquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij ook AB pos?
gaaf!
Dat had ik dus goed onthouden.... Slechts 9%quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Verdeling bloedgroepen in Nederland
O 45 %
A 43%
B 9%
AB 3%
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:17 schreef Xanthe het volgende:
Hebben jullie de kachels alweer aan? Ik heb het toch een potje koud in huis.....
En ik krijg mijn gaskachel niet aanZit hier dus met koude vingers en kippenvel.....
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Pfff zo irri, ik heb nog steeds geen rooster...
Die van mij is om 8 uur de deur uit gegaan en nog niet weer thuis geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik had het de hele ochtend al koud, komt vriendje thuis en die zegt, hmmm fris hier..ik wist niet hoe snel ik bij de verwarming moest komen
Hier CV trouwens.
Wij zijn in september 6 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!Spuuglokje is in januari van dat jaar
![]()
en dan morgen van Roosendaal naar Arnhem? is volgens mij ook nog een behoorlijke trip!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan en mijHij zit vanmiddag daar in de buurt, zodat we lekker mee kunnen rijden naar Roosendaal
Ach, vanaf Haarlem ook. En volgens schema zitten we nu eenmaal in Roosendaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:53 schreef daniman het volgende:
[..]
en dan morgen van Roosendaal naar Arnhem? is volgens mij ook nog een behoorlijke trip!
Dat gedoe hebben wij dus ook. Gewoon omdat hij wat groter is dan andere kinderen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Is ook best lastig hoor, babyfeet. Bij het KDV waren van de week ook ouders die vroegen waarom Christan daar nog rondliep, die hoorde toch allang op school te zitten?Stonden heel raar te kijken toen ze hoorden dat hij over 2 maanden 4 wordt. En toen we op school gingen kijken dachten ze dat hij in groep 3 zou komen.
Mensen verwachten inderdaad veel meer van je kind als het groot is. Maar omgekeerd kun je ook voor vreemde situaties komen te staan als je kind klein is voor zijn leeftijd.
dat heb ik trouwens andersom ervaren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:15 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Dat gedoe hebben wij dus ook. Gewoon omdat hij wat groter is dan andere kinderen...
Maar wij zijn er door onze kraamhulp zelfs een beetje voor gewaarschuwd, dat mensen dan ook vaak meer verwachten van een kind wat ietsje groter is, omdat ze denken dat ie ouder is...
Ja het irripunt van de dag: geen roosterquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef rena het volgende:
Ik was lekker met mijn mams wezen winkelen (had zelf geen geld![]()
) maar soms krijg ik nog wel eens dingen van haar, het is een schat
En gezellig gegeten en niet te veel nagedacht vandaag. Ook zo vervelend dat ik nog geen rooster heb, omdat ik nu geen nieuwe afspraak bij de psycholoog kan maken
en ik heb het nu zo nodig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:41 schreef Spindizzy het volgende:
Nou ik ben al helemaal ingewerkt hoor. Gister dus een kotsende Casper in de auto, daarna he-le-maal ondergekwijlt en nu al twee keer in de stromende regen naar buiten geweest om hem uit te laten
Moet maar 's op zoek naar een regenjas
Dat moet ik dus ook nog doen, maar stel het al de hele dag uit. Ik heb geen zin om met dit weer naar buiten te gaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:36 schreef clauwheee het volgende:
Heb zelfs geen zin om boodschappen te doen
We hebben 3 (!) weken introductie, dus ik ben benieuwd of ik wel een rooster krijg voor die wekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het irripunt van de dag: geen rooster
Doe je wel rustig aan??
En hoe is het met je kamer??
Wat irritantquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:49 schreef Sylvana het volgende:
Nog een nadeel van klein zijn, iedereen denkt dat me zusje van 14 de oudste is en ze vragen altijd om me ID, zelfs als ik naar een film van 12 jaar en ouder wil![]()
![]()
En zo kan ik nog wel uren door gaan
Jeumig waarom zo lang? Ik vond drie dagen al meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:46 schreef rena het volgende:
We hebben 3 (!) weken introductie, dus ik ben benieuwd of ik wel een rooster krijg voor die weken
Ja lijkt me ook niet fijn, zou inderdaad wel fijn zijn als je weer een afspraak kon maken!quote:Ik merk wel dat ik mezelf de laatste dagen dwars zit. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar op een gegeven moment komt alles er uit op een hele vervelende manier. En daarna voel ik me weer een paar dagen heel slecht, maar dan is het er wel uit en kan ik weer een paar dagen huilenKortom; het is nogal verwarrend
Vinnik ook jammerquote:Mijn kamer wordt super mooiEn morgen gaan we de gordijnen uitzoeken, en ik heb de Ikea al leeggekocht
Ik vindt het echt jammer dat ik geen digitale camera heb
![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jeumig waarom zo lang? Ik vond drie dagen al meer dan genoeg!
[..]
Blijven die groepen niet bij elkaar dan? Bij ons dus welquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:01 schreef Sylvana het volgende:
bij osn zorgen ze ook voor slaapplaatsen ( bij anderen, klooster of camping), ze organiseren een bbq met muziek, een party, een fietstocht enzo, en ik moet er ook niet aan denken dat ik bij alleen maar kakkers kom, maar goed, als je tijdens de intro geen leuke mensen ontmoet ontmoet je ze wel in je werkgroep ofzo tijdens het schooljaar
je hebt het hele jaar dezelfde stamklas, maar je doet ook wel eens projecten met andere groepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Blijven die groepen niet bij elkaar dan? Bij ons dus welMoest ik nog een half jaar tegen ze aankijken! En tja... ik studeer rechten he, dan is de kans op kakkers vrij groot, heb ik begrepen, het is 50-50 denk ik
ik denk dat ik bij de intertoys een beker van Winnie the Pooh ofzo koopquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:04 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana wat erg, een beker met een deksel![]()
en dat noemt zich dan familiequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:32 schreef coolbabe het volgende:
Mag ik mijn familie ruilen??
Jasper en ik vieren onze verjaardag samen (hij 2 sept jarig, ik 6 sept)
Broer vraagt me wat ik wil hebben voor m`n verjaardag
ik vraag hem wanneer hij komt, hij zegt `s avonds
ik zeg dat dat goed is, dat Jasper tot een uur of 9 op zal mogen blijven
hij: huh, wie is er nou jarig, jij of Tom??
En Jasper is ziek, hij ging net zomaar over z`n nek
Hij lijkt nu wel weer wat opgeknapt te zijn gelukkig.
dat is balenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:48 schreef clauwheee het volgende:
Op de site van school:
Fri, Aug 27, 2004 -- a.esch.o.cov: announcement alle studenten!!
Wegens onvoorziene omstandigheden zijn de lesroosters voor blok 1 en de klassenindeling niet eerder dan donderdag 2 september beschikbaar!! Excuses voor het ongemak.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies. Als wij eens ergens ietsje te laat mee zijn heb je meteen pech gehad! Das niet eerlijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:10 schreef clauwheee het volgende:
Moest eens andersom zijn
Wat een eikolquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:32 schreef coolbabe het volgende:
Mag ik mijn familie ruilen??
Jasper en ik vieren onze verjaardag samen (hij 2 sept jarig, ik 6 sept)
Broer vraagt me wat ik wil hebben voor m`n verjaardag
ik vraag hem wanneer hij komt, hij zegt `s avonds
ik zeg dat dat goed is, dat Jasper tot een uur of 9 op zal mogen blijven
hij: huh, wie is er nou jarig, jij of Tom??
Beterschap grote kleine manquote:En Jasper is ziek, hij ging net zomaar over z`n nek
Hij lijkt nu wel weer wat opgeknapt te zijn gelukkig.
Slecht hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:08 schreef Syrena het volgende:
Sylvana> Ben weer niet geweest deze week, dinnetje kon niet
Heb ik ook net gehad, zeeeeer fout: Chocolademousse en om het nog zoeter te maken mét slagroom!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:07 schreef Syrena het volgende:
En nu een toetje etenIs Rens Blom al geweest met polsstokhoogspringen???
Niet alleen!!! Wij zijn erquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:17 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaaaa *snif* helemaaaaaalll alleeeeeeen
Met die kast vol lekkers, en drie auto's op de oprit, en met de laptop in de woonkamer lekker aan het fokken
gaat wel weer goed, alleen hij had gister een verjaardag, dus was hij de hele dag niet online, alleen gisterochtend smsje gehad en vanochtend dus weer alleen smsje, dus heb hem al 2 dagen niet echt gesproken en dan mis ik hem echt ontzettendquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Hoe gaat het nu met jou en Stuart Sylvana?
o ja hoor, die is helemaal into spongebob en spidermanquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:25 schreef Sylvana het volgende:
haha, lady-wrb, vind Luca dat wel goed?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk huisje syrena! ga je dr ook binnen kijken?
Heeft ie vast wel over voor zn dochterquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:21 schreef Syrena het volgende:
[..]als ik mijn vader zo gek krijg, wil ik wel wat huisjes gaan kijken daar.
Ja daar moeten we nu alvast maar mee beginnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:22 schreef clauwheee het volgende:
Ja volgens mij hebben veel mensen er last van, iedereen maar aan de lichttherapie komende winter
Is toch geen rare vraag, gekkie. Maar nee hoor, Marisse en Isra officieel ook niet, komen ook uit Groningen, maar ze was die kant op gevlucht vanwege dr ex. En haar zus woonde daar al ivm werk en relatie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:28 schreef Zabb het volgende:
Clauwheee, ff een heel andere vraag. Komt jouw vriendje trouwens uit de buurt van Twente? Schoot me zo te binnen vanwege dat verhaal over Isra. Als je het liever niet wilt zeggen ook goed hoor!![]()
Vinnik niet erg hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:35 schreef Zabb het volgende:
Ohja vandaar! Sorry voor mijn nieuwsgierigheid!![]()
mwah, ik heb het gevoel dat het niet helemaal netjes is gegaan. Bert heeft gisteren de makelaar nog gesproken en toen is er niets over gezegd dat er al kopers waren. Ze zouden wel wat voor hem uitzoeken. En nu werd er vandaag gebeld dat het gisteren verkocht isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Troel hoe issie nu? Alweer een beetje bijgekomen van alle tegenslagen??
Ohja dat klopt, naar haar ouders toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Klopt die is een paar dagen uit logeren met Jolietje, komt vant weekend terug dacht ik.
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:59 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
1-0 voor Nederland
![]()
![]()
Heej die heb ik gemist, was Christan in bed aan het leggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:59 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
1-0 voor Nederland
![]()
![]()
Lekker toch!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:26 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat meen je rena, ze dachten vast vanochtend met dit weer kan het welJeutje..pepernoten en taaitaai..logisch dat mensen er al flauw van zijn voor het eerst zover is
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:33 schreef Spindizzy het volgende:S
P
E
C
U
L
A
A
S
Dat komt door de koortsquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:40 schreef Lois het volgende:
Oke, dit klinkt vreemd maar ik vond Boris (nu op Ned. 3) best lekker zingen.
wat vind je nou belangrijker, Boris of de finale hockeyquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:40 schreef Lois het volgende:
Oke, dit klinkt vreemd maar ik vond Boris (nu op Ned. 3) best lekker zingen.
je moet hem alleen niet zien![]()
ik heb ergens een recept voor speculaasijs (om in de sfeer van mijn nieuwe hobby te blijven)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:33 schreef Spindizzy het volgende:S
P
E
C
U
L
A
A
S
Kom maar opquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ergens een recept voor speculaasijs (om in de sfeer van mijn nieuwe hobby te blijven)
Misschien nog een levensverzekering, dat als er met 1 van jullie gebeurt er nog maar een klein stukje hypotheek blijft staan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:55 schreef Xanthe het volgende:
De verzekeringen zijn goed geregeld , moeten alleen nog even een rechts bijstand en de opstal hebbenstaan al op het lijstje...
En we gaan nu maar vast inpakkenwant het huis word opegeleverd met vinyl en luxaflex dus zo snel mogelijk weg uit deze ghetto.
Whoeeeeiiiiiii het voelt zo raar!!!
Hoe heet die boom? Als ik een meisje krijg wil ik m ook!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:58 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb hem via marktplaats gekocht. Ik had hem vroeger en vond dat zo leuk. Ik moest en zou hem voor de meiden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |