Ik zit op mijn werkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
heee da's mooi rewimo!
heb je je msn niet aan vandaag?
Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:03 schreef melonovy het volgende:
Wat een schattige poesjes, is Wilyan lief voor de poesjes? Chiara deed nogal vaak aai poesje, aai poesje rotte kat bij de poes van mijn zus...
Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:17 schreef jolene het volgende:
Jonnetje, ze zijn zo lief...
Hoe oud zijn ze nu...
windy, is vandaag drie maanden maar al zo gegroeid
Sorry ik voel me niet geroepen om in je vriendschap te neuzen, het is iets tussen jou en je vriendin. Ik vind het niet echt makkelijk om te gaan oordelen over briefwisselingen. Soms is het gewoon een gevoel dat het niet lekker meer gaat in een relatie of vriendschap, het is dan niet eens onder woorden te brengen. Je groeit uit elkaar. Misschien kun je haar over een paar weken nog eens om duidelijkheid vragen, omdat je het jezelf zo aantrekt. Het hoeft namelijk echt niet aan jou te liggen, al zij niet duidelijk is over wat haar dwars zit, ligt het eerder aan haar hoor!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:21 schreef Xanthe het volgende:
Jaloers omdat ik een vriend heb misschien en zij niet....
Maar als je wilt wil ik je alle mails wel sturen zodat je als "vreemde" er een feedback op kunt geven.
Mijn vriend is natuurlijk toch partijdig en als ik iets fout doe krijg ik daar graag feed back op zodat ik die fout in de toekomst niet weer maak.....
ah, cute!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:20 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...![]()
Als ze beginnen te mieuwen loopt hij ook steeds Poe....sssssj j j j j j j j j j... Poe....sssssj j j j j j j j j .......
Jonnetje, heb je nog 1 poesje over? Een vrouwtje dus. Ik was dus diegene die ze erg graag wilde zien. Maar durfde niet zo goed te vragenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:22 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:05 schreef Funnie het volgende:
[..]
Jonnetje, heb je nog 1 poesje over? Een vrouwtje dus. Ik was dus diegene die ze erg graag wilde zien. Maar durfde niet zo goed te vragen
Ik zou dus eergisteren een poesje krijgen. Ik de hele dag gewacht. Ging het ineens niet door...![]()
mijn broer zit in een kliniek waar hij medicijnen test die nog ontwikkeld moeten worden en die nou dus op mensen moeten worden getestquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:17 schreef rena het volgende:
Waar zit Sylvana's broer dan? En waarom? *snap even niet waar dit over gaat*
wat dacht je van 100 euro per DAG en hij zit daar dus 20 dagenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:07 schreef moussy het volgende:
Nou ben ik niet van plan om zulke dingen te doen hoor, maar wat krijgt ie er nou voor om in zo'n strafkamp te zitten?
Mwoah, ik vind het wel interessant..maar ik heb dan ook geen kidsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:59 schreef moussy het volgende:
Voor 2000 euro ga ik echt de rattekutteteringziekte niet opzoekenNee hoor, ik geniet liever gezond van mn kinderen.
dan kom je idd waarschijnlijk niet door de keuring heen, want die is echt heel zwaar en uitgebreidquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:11 schreef moussy het volgende:
Das idd wel handig.
Nou ja, ik mankeer al zo veel dat ik toch niet in aanmerking kom
De mensen die ik ken die het doen, doen het uitsluitend om financiële, niet om idealistische redenenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ja misschien ben ik wel te idealistisch ingesteld. ik heb zoiets van: als er niemand op zich laat testen komt dat medicijn er misschien wel te laat.
Zo denk ik er ook over. Maar tijdens mijn leven heb ik geen zin om risico's te lopen met dit soort onderzoeken, hoe klein die misschien ook zijn. Ik heb er wel begrip voor als anderen het wel doenquote:ik ben ook bloeddonor en na mijn dood mogen ze me ook geheel uit elkaar peuteren als ze wat bruikbaars vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |