Mijn netvlies en maag ook nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn pc is niet blij met die foto in de OP.
*giechel * post maar door, zitten snel genoeg op pagina 2quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn pc is niet blij met die foto in de OP.
jortje heeft zon foto waarop ie heel glazig geilig in de camera kijktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
welke kneus gaat er nog met en witte broek in het gras zitten?
[afbeelding]
Nah, dat kan best!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Geil kunnen kijken is een zege.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jortje heeft zon foto waarop ie heel glazig geilig in de camera kijkten dan.... overwhelming sproetjes
!
glazig geil is een zonde.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geil kunnen kijken is een zege.
Ik vind op gras zitten getuigen van pure armoede.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, dat kan best!
Is ie tenminste niet zo'n wijf van "Iiiiieee, neee, dan wordt m'n broek vies!"
Gewoon boos kijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geil kunnen kijken is een zege.
Ik kan gelukkig geen van beide.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
glazig geil is een zonde.
Ik vind op het gras zitten een uiting van "relaxtheid" en efficiencyquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind op gras zitten getuigen van pure armoede.
eeeh, juist.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon boos kijken.
Als ik boos kijk zeggen "Zit niet zo geil te kijken" of "Wat kijk je geil!"
IK KIJK NIET GEIL, ik kijk BOOS!!!!!!!
Met al die hondestront op het gras?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind op het gras zitten een uiting van "relaxtheid" en efficiency
Daarnaast een uiting van oplettendheid dat je met je kont jezelf kan deponeren op een schoon plekje tussen de drollen inquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met al die hondestront op het gras?
Hoe vaak kom jij in Amsterdam?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarnaast een uiting van oplettendheid dat je met je kont jezelf kan deponeren op een schoon plekje tussen de drollen in
Zo weinig mogelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij in Amsterdam?
Dat zou ik alvast niet doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Je kunt je ook een keer wassen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk
Het stinkt daar
Ik heb 'r vreemd genoeg in eindhoven, maarheeze, veldhoven, utrecht, tilburg en den haag geen last vanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt je ook een keer wassen.
That's troble believe me.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
Treble zit hier op een terras vlak voor mijn deur te bleren en te trommeldingesen..
Zal het dan angstzweet zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'r vreemd genoeg in eindhoven, maarheeze, veldhoven, utrecht, tilburg en den haag geen last van
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
Treble zit hier op een terras vlak voor mijn deur te bleren en te trommeldingesen..
Wel als ze al anderhalf uur onverstaanbare dingen uit hun strotjes zitten te persen. Met een gitaar en een trommelding erbij. En dat allemaal speelt zo'n 10 meter van m'n raam vandaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
Die bléren niet!
*jaloers*
Ze hebben gewoon dorst denk ik, en vragen jou om genade.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel als ze al anderhalf uur onverstaanbare dingen uit hun strotjes zitten te persen. Met een gitaar en een trommelding erbij. En dat allemaal speelt zo'n 10 meter van m'n raam vandaan..
O.O.M.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
U.N.C.L.E.
Dat ze onverstaanbare herrie maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
En wat is nu het erge gedeelte dan?
Dan gaan ze maar ergens anders drinken en bléren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:07 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon dorst denk ik, en vragen jou om genade.![]()
Waneer? nu?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
U.N.C.L.E.
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Say uncle.
Hoi! Wax!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:13 schreef Waxxer het volgende:
Hahai
Hoi andromeda1968quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:15 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! Wax!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
NeeIk geef mezelf niet gewonnen!
Blut nu?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:29 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Heb ik vandaag gekocht.. En Lost Highway op DVD, En Kill Bill Volume 2 soundtrack, en de Soundtrack van Amelie, en de Soundtrack van Grease.. en een figuurtje van Yuzuki uit Chobits.
.
Yuzuki:
[afbeelding].
Nog niet eens.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Blut nu?
Hola lieverd!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoi andromeda1968![]()
![]()
Mijn lievelings spel FFquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Kga spelletje spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank jequote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Blut nu?
di's FF-X2... beetje girly maar wel leukquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:36 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Mijn lievelings spel FF![]()
![]()
![]()
Het handigste kun je klikken op de username van degene die het laatste in 't vorige topic heeft gepost. Als het goed is heeft die persoon namelijk ook het nieuwe topic geopend.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:37 schreef paddy het volgende:
Dank je![]()
![]()
Het ging niet helemaal goed![]()
Hoe sluit ik dat topic nu?(schaam)
Nou, dan ga jij gewoon expres heel druk dansoefeningen doenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:Pupje zit al op de PS2
[afbeelding]
[afbeelding]
*meldt*quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:42 schreef Waxxer het volgende:
Beetje Totally Spies achtig?of ben ik weer de enige die die tekenfilmserie kent??
* Ook meldt *quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*meldt*.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*meldt*.
Weetje, ik ga hier gewoon helemaal niks op zeggen. Hoe vind je die?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zegt wel veel over onze dagindelingen he...?
Ik vond FF8 het beste tot nu toe.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
di's FF-X2... beetje girly maar wel leuk
Je hoeft je niet te schamen lieverd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Het ging niet helemaal goed![]()
Hoe sluit ik dat topic nu?(schaam)
Yup. FF8 is ook m'n favoriet in het console-rpg-genre. Ik vind hem zelfs beter dan FF9.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:50 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik vond FF8 het beste tot nu toe.![]()
Ik wil ook een PS2 met Final Fantasy-spellen!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. FF8 is ook m'n favoriet in het console-rpg-genre. Ik vind hem zelfs beter dan FF9.
Dank je knuffel, ik had geen idee waar ik mee bezig was.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen lieverd.![]()
Ja idd FF9 is voor mij ook een grote flop, dan heb ik liever FFX.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. FF8 is ook m'n favoriet in het console-rpg-genre. Ik vind hem zelfs beter dan FF9.
FFX heb ik nooit echt fatsoenlijk gespeeld. Daar moet ik nog tijd voor vinden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:02 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja idd FF9 is voor mij ook een grote flop, dan heb ik liever FFX.![]()
Nobody is perfect darling. big big warm and tender kisses from spain.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Dank je knuffel, ik had geen idee waar ik mee bezig was.
Weer iets geleerd![]()
![]()
![]()
Echt mooie grafiek en verhaal moet ik zeggen je zult er geen spijt van hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
FFX heb ik nooit echt fatsoenlijk gespeeld. Daar moet ik nog tijd voor vinden.
FFXI is toch helemaal online?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:14 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Echt mooie grafiek en verhaal moet ik zeggen je zult er geen spijt van hebben.![]()
Is bij jullie in Nederland soms FFXI nog niet op DVD uitgekomen lijkt me ook wel spannend.![]()
Online dat wel ja, maar ik zou hem graag op DVD willen hebben ik heb wel al gezien dat je hem al kunt downloaden via P2P ongeveer 3.7 GB zou dat kloppen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
FFXI is toch helemaal online?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen lieverd.![]()
Ja ik heb het al in actie gezien bij iemand. Ziet er wel leuk uit. Alleen jammer dat er weinig houvast in zit. De delen van FF stonden toch wel bekend om hun lineaire verhaallijnen. In FFXI is toch voornamelijk rondlopen/kletsen/vechten/kopen, maar ja het heeft natuurlijk wel een langere speelbaarheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:22 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Online dat wel ja, maar ik zou hem graag op DVD willen hebben ik heb wel al gezien dat je hem al kunt downloaden via P2P ongeveer 3.7 GB zou dat kloppen?![]()
Ik vind X echt mooi. De graphics zijn breathtaking!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
FFX heb ik nooit echt fatsoenlijk gespeeld. Daar moet ik nog tijd voor vinden.
Nog ff en ze komen hierheen hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
Treble has left the building.
Irvin the sweetest of them all.quote:
Ik heb ze het adres doorgegeven. My work is done.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog ff en ze komen hierheen he
Ik ga hem downloaden lijkt me erg leuk zeker als het een langere speelbaarheid heeft dat maakt het juist zo spannend vind ik, ik hoop alleen dat het verhaal goed in mekaar zit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik heb het al in actie gezien bij iemand. Ziet er wel leuk uit. Alleen jammer dat er weinig houvast in zit. De delen van FF stonden toch wel bekend om hun lineaire verhaallijnen. In FFXI is toch voornamelijk rondlopen/kletsen/vechten/kopen, maar ja het heeft natuurlijk wel een langere speelbaarheid.
Hoi!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:36 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Yup je zou het kunnen downen, maar ik vraag me af of je geen problemen krijgt met playonline bij het inloggen etc.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:40 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik ga hem downloaden lijkt me erg leuk zeker als het een langere speelbaarheid heeft dat maakt het juist zo spannend vind ik, ik hoop alleen dat het verhaal goed in mekaar zit.![]()
Ik hoop dat ik het volledige spel op dvd krijg en dat ik mits code het spel kan spelen zonder online te zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup je zou het kunnen downen, maar ik vraag me af of je geen problemen krijgt met playonline bij het inloggen etc.
Welterustenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:35 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het volledige spel op dvd krijg en dat ik mits code het spel kan spelen zonder online te zijn.
![]()
quote:
Welterusten lieverd en ik hoop zonder pijnquote:
haha ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry, ik reageerde puur op paddy's naam
Heb hem vannacht geleerd hoe je plaatjes plaatst
Het wordt tijd dat die nietjes er uit gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:04 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Welterusten lieverd en ik hoop zonder pijn![]()
Heb je nog mail van me gekregen?![]()
![]()
![]()
Okeejquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:09 schreef paddy het volgende:
[..]
haha ik kon het niet latenIk ben wel een zij hoor
![]()
Nogmaals Dank je wel! nu nog proberen die kleine letters onder mijn gewone tekst te zetten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okeej
Een zij? Waarom in je profiel dan hij
De kleine letters doe je met sub of sup de een is onder en de ander is boven.
klinkt heel vreemd opeens
Zo dus eigenlijk een beetje
Kijk maar weer bij quoten
is bovenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:16 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook.. ik moet over 10 minuten naar m'n werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist een leuke ontdekking gedaan...
mijn ontdekking is leukerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ook.. ik moet over 10 minuten naar m'n werk
Een rood pluisje in je navel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hee, da's mijn tekstquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*pruttel*
Dat we vrijdag zijn zeker?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ach in tijden van nood moogt men gerust wat lenen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hee, da's mijn tekst
Als zodanig...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach in tijden van nood moogt men gerust wat lenen hoor
nou moeten ze dan wel rekening houden met copyright enzovoorts hequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als zodanig...
Anders krijg je Gein met Brein...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou moeten ze dan wel rekening houden met copyright enzovoorts he
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Anders krijg je Gein met Brein...
De redenen? De belachelijke prijzen, kwaliteit van de aangeboden muziek (of beter gezegd het gebrek aan kwaliteit), verstikkende business-modellen van de platenmaatschappijen (jij doet wat wij zeggen anders pesten we je weg uit de markt).... dat soort dingen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
B.R.E.I.N. sucks. ze moeten es gaan kijken wat de reden is van downloaden en dan es gaan kijken of er andere oplossingen zijn om het te minderen. bijvoorbeeld de prijs verlagen van CD's of dergelijke muziek aanbieden op internet voor een sueprlage prijs... het gaat tenslotte om de muziek.
Heb jij 12 dagen op dezelfde plaats gestaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:07 schreef blublub het volgende:
mên, wat heb ik kramp in mn kuiten van 12 dagen staan
7 dagen wel, daarna wel 5 dagen in t zelfde gebouwquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:27 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Heb jij 12 dagen op dezelfde plaats gestaan.![]()
Hoi! beafje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:.
......een vlieg is geen mus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:01 schreef blublub het volgende:
dus
vertel! vertel! vertel! vertel! hoe ben je ontgroend! heb je een banaan-bier-beschuit estafette moeten doen? hele flessen jenever moeten leegdrinken? en hoe was het om een week lang niet te douchen? stink je heel erg? heb je nou allemaal enge infecties opgelopen? heb je nog geneukt? ben je zwanger? zijn homo's niet veeeeeel leuker dan al die enge corpsballen? vertel! vertel! vertel! vertel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:01 schreef blublub het volgende:
dus
Hoiquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! beafje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:11 schreef G_E het volgende:
[..]
vertel! vertel! vertel! vertel! hoe ben je ontgroend! heb je een banaan-bier-beschuit estafette moeten doen? hele flessen jenever moeten leegdrinken? en hoe was het om een week lang niet te douchen? stink je heel erg? heb je nou allemaal enge infecties opgelopen? heb je nog geneukt? ben je zwanger? zijn homo's niet veeeeeel leuker dan al die enge corpsballen? vertel! vertel! vertel! vertel!
Voor zover ik heb begrepen vond ze de corpsballen wel leuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:11 schreef G_E het volgende:
[..]
vertel! vertel! vertel! vertel! hoe ben je ontgroend! heb je een banaan-bier-beschuit estafette moeten doen? hele flessen jenever moeten leegdrinken? en hoe was het om een week lang niet te douchen? stink je heel erg? heb je nou allemaal enge infecties opgelopen? heb je nog geneukt? ben je zwanger? zijn homo's niet veeeeeel leuker dan al die enge corpsballen? vertel! vertel! vertel! vertel!
corpsballen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen vond ze de corpsballen wel leuk..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:11 schreef G_E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:27 schreef blublub het volgende:
ontgroening... rein van gedachten...genueckt is er ook niet
EINDELIJK!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:42 schreef andromeda1968 het volgende:
Het heeft geregend!!!!![]()
![]()
en het regend nog ik hoop 10 dagen lang.
Mooi plaatje beaver.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
. :').
Hoi! paddyquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:43 schreef paddy het volgende:
[..]
EINDELIJK!!!![]()
![]()
nu moet het hier nog eens 10 dagen droog zijn (snik)
hoi andromedaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:50 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! paddy![]()
![]()
Ik ben dolgelukkig dat het regend, ik zou zeggen ik stuur jullie wat zon maar dat gaat nu niet helaas.![]()
![]()
Gucciquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:45 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Mooi plaatje beaver.![]()
Je laat me wel lachen vanmiddag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:50 schreef blublub het volgende:
[..]
Ik zal een zonnebank opsturen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:53 schreef paddy het volgende:
[..]
hoi andromeda![]()
![]()
JAMMER!![]()
Beautiful.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gucci.
yeah, I know you've missed me honeyquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je laat me wel lachen vanmiddag..
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:01 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik zal een zonnebank opsturen.![]()
Net zoveel als je ego poppedopje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:11 schreef blublub het volgende:
[..]
yeah, I know you've missed me honey
mijn ego heeft mij ook onwijs gemistquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Net zoveel als je ego poppedopje..
.
5 bij 6 Oké komt in orde moet er een strikje rond ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent lief
(één van 5 bij 6?) voor in de tuin GRAPJE
![]()
![]()
Hoi! Waikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:25 schreef WAik het volgende:ben ik weer. mijn server doet het weer (vandaag nog onregelmatig) maar de H zal vandaag/morgen weer bruikbaar zijn ( hier dus, zelfde als eerst)
Nee hoor,dit wordt te duur denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:28 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
5 bij 6 Oké komt in orde moet er een strikje rond ofzo?![]()
![]()
Ach ik kan best wel 50.000¤ missen hoor ti's maar een kleinigheidje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee hoor,dit wordt te duur denk ik![]()
![]()
![]()
Je vriendschap is me meer waard hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ach ik kan best wel 50.000¤ missen hoor ti's maar een kleinigheidje.![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Je vriendschap is me meer waard hoor![]()
![]()
![]()
Wie van de 2 ben jij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:12 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Mia Culpa.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:47 schreef Andyvie het volgende:
Iemand heeft de peperbus in mijn lasagne laten vallen, geloof ik
Alleen dit maakt mij al nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:59 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
![]()
![]()
ik heb zin voor lekkere Nestle melk.![]()
![]()
Dat kan ik best geloven ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Alleen dit maakt mij al nieuwsgierig![]()
![]()
* zucht* waarom plaag je mij zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:54 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat kan ik best geloven ja.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wanneer gaan jullie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:51 schreef Idril-2 het volgende:Hoi!
Oeps Andy, da's een tegenvallerNiet zelf gemaakt, dus?
EnHOERA!!!
dochterlief is toegelaten op de school waar ze zoooooo graag heen wilde dus onze verhuizing naar A'dam kan definitief doorgaan!
Hahaha ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:58 schreef paddy het volgende:
[..]
* zucht* waarom plaag je mij zo![]()
![]()
![]()
Ja, wrijf het er maar in...maar op vrijdag kook ik nooit. Ik ga zo richting ouders en dan heb ik geen zin in gedoequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:04 schreef Idril-2 het volgende:
Eigenlijk wonen we hier al, maar dit geeft de doorslag om ook al onze spulletjes hierheen te halen.
En toen kwam m'n vent thuis, even gauw iets eetbaars op tafel zetten. Zelfgemaakt
-edit- Alles goed met jou Andy? lees ik later wel even bij
Blublub is een ufje! Blublub is een ufje! Blublub is een ufje! Blublub is een ufje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:27 schreef blublub het volgende:
[..]!!!
nou, lieve schat, je loopt een beetje achter,
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:02 schreef G_E het volgende:
Ik zie uit naar de Parijse zwembaden in Art Deco stijl..
Oei dat vind je zeker niet leuk :')quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
JA heeft een Jim kapsel..
Haha ik geloof je accuutquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:07 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hahaha ik zou niet durven.![]()
![]()
![]()
heb je nog mail ontvangen van me? die van jou heb ik goed verkregen![]()
Ik heb het nog niet gezien maar ik ben er niet echt enthousiast over nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Oei dat vind je zeker niet leuk![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Haha ik geloof je accuutnee,tenminste niet na die 3 van voor mijn mail. ik kijk straks
Ik geloof dat jij je naam geen eer aan doetquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:02 schreef G_E het volgende:
Ik ben vandaag metgaan zwemmen in de Tongel-rape in E., omdat ik dacht dat de kleutermaffia nou wel weer naar school zou zijn. Grote misvatting, het stikte van de domme gezinnen met lelijke kinderen en irritante rotpubers die gillend en joelend heel hard met ballen gooien. En het was druk, wat was het er verschrikkelijk druk.
We zijn na 10 minuutjes maar weer naar huis gegaan, onder weg biddend om een grote onweersbui waarbij god het behaagd om een hele gemene bliksem in het zwembad te laten slaan. Toasti, en weg is de kleutermaffia..
Ik zie uit naar de Parijse zwembaden in Art Deco stijl..
Wat een klein koppie zal ie nu hebben ik heb medelijden met je.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar ik ben er niet echt enthousiast over nee..
Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
Jaaaaaaaa! 1-0!!.
.
.
OS finale hockey Nederland - Australiequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:02 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Lang leve Nederland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OS finale hockey Nederland - Australie.
heel niet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Blublub is een ufje! Blublub is een ufje! Blublub is een ufje! Blublub is een ufje!
Dat meen je niet......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:19 schreef beaverhausen het volgende:.
Nu maak je me verdrietig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:32 schreef beaverhausen het volgende:
Dit wordt niks meer..
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:32 schreef beaverhausen het volgende:
Dit wordt niks meer..
Zilver.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Hebben we goud?
*Euh jij tegen je zelf spreek?*quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Kut dus..
Pssssssst Vlarpje, het nieuwe GT adres (klik maar op m'n huisje)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Hebben we goud?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:27 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Pssssssst Vlarpje, het nieuwe GT adres (klik maar op m'n huisje)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:33 schreef Vlarp het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:41 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Ik was echt compleet lam die avond...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:51 schreef mineo39-76 het volgende:
Yep, gewoon doorgaan!![]()
Leuke foto's! Dronken zie je er bestuit!
Oooh lekker een flesje Spaanse cider wijn Freixenet van 2,50¤.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van oud en nieuw trouwens....
[afbeelding]
Resulteert in:
[afbeelding]
Beeldig Vlarp. Alcohol brengt je nog steeds in een geile bui zie ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van oud en nieuw trouwens....
[afbeelding]
Resulteert in:
[afbeelding]
ik ben met ben gaan stadten, gewoon wat rondgelopen, pilske gedronken en gepooled en uit eten geweest en da was relaxedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:42 schreef Weemz het volgende:
Vertel!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:48 schreef Cazman het volgende:
wat heb je gegeten?
vlees is okayquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]vleeeeesch!!!!!
.
the chemical brothers ook!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:55 schreef blublub het volgende:
[..]
vlees is okay
ohwquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
the chemical brothers ook!!!!
aiaiai!! haha gade nu al trouwe?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:27 schreef Cybart het volgende:
ik heb morgen een vrijgezellenfeestje...
scary
Ik heb d'r morgen ook eentjequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:27 schreef Cybart het volgende:
ik heb morgen een vrijgezellenfeestje...
scary
en hedde ge meubelen,quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aiaiai!! haha gade nu al trouwe?.
jeps.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aiaiai!! haha gade nu al trouwe?.
ziet er vet uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb d'r morgen ook eentje
Kom net van MALAYA terug
[afbeelding]
Het was ZO ontzettend gaaf/mooi! Op het grasveld bij de stadsschouwburg lopen de spelers tussen de menigte door. Een zwart volk en een wit volk, in oorlog. Met vuur en acrobaten en voertuigen racen ze dwars door de mensen heen! Damn, dat was cool!":Y
Je kunt er morgen nog heen. 15,- maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ziet er vet uit
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef blublub het volgende:
[..]
en hedde ge meubelen,
en hedde ge huisgerief,
dan kunnen ge trouwen me oe lief,
da zal wel gaan...
haha ik zou ook voor jou kiezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps.....
haha
nee een nichtje van mij trouwt volgende week
en van elke kant van de familie werd ook een neefje/nichtje meegevraagd op vrijgezellenfeest, die door haar broer en zijn vriendin wordt georganiseerd, en de keuze aan onze kant viel dus op mij
ben dus de hele dag weg morgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt er morgen nog heen. 15,- maar.
Echt een aanrader hoor!
wie kent elkaar nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ik zou ook voor jou kiezen.
Ben kende Bas trouwens ook.
lievvquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]uitzet
ik sprak vandaag een oude vriendin van me, 23, die in december gaat trouwen en in februari gaat bevalle van een kindje (DAT JERRE MOET HETEN!)
Mja, das een stelling die ik wel kan onderschrijvenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:10 schreef Cybart het volgende:
het zit waxje dus even niet mee
we hadden het over de tilburgse kermis, en toen zei ik: ja ik ben met bas geweest, waarop ben zei: bas sweegers? ik zo: nee, maar die ken ik wel. en toen zei ben da hij hem ook kent. thats all, daarna ging het weer over de kermisquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Cybart het volgende:
nou morgen dus een lange dag
dus nu Night Night
jer, ik wil eigenlijk wel weten hoe je op onderwerp van mijn bas bent gekomen...
pleur maar in een mailtje ofzo
Ahh... weer nieuw vlees in de kuip dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:13 schreef Blakes_7 het volgende:
Neen hoor! Nog lang ni![]()
'k moet dat hier allemaal nog wa ontdekken, 'k was stiekem een lurker![]()
Je kunt beginnen met het gebruiken van de quote functie... Als je opquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:21 schreef Blakes_7 het volgende:
thanks for the welcome!
ja hoor, als ik nou ff doorkrijg hoe het hier allemaal werkt. dan komt het wel goed
![]()
ik kan hier nu moeilijk gaan typen dat ik ging se*en héquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:04 schreef Vlarp het volgende:
Slapen!?
Nu al
ok, thx for the tipquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met het gebruiken van de quote functie... Als je op [afbeelding] klikt dan kun je duidelijk reageren op de post waar je op reageerd
Maar zo moeilijk is het niet hoor.. en we zijn niet al t ekieskeuerig, dus je zal er best in no-time inzitten
Van jou verwachtte ik toch al niets anders...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:26 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
ik kan hier nu moeilijk gaan typen dat ik ging se*en hé![]()
Hier is geen druppel whiskey in huis.. wie weet is de slijter nog open?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:28 schreef Blakes_7 het volgende:
[..]
ok, thx for the tip
Btw, ik heb goesting in een grote wiskey, kan ik da hier ook krijgen?
![]()
ach das spijtigquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier is geen druppel whiskey in huis.. wie weet is de slijter nog open?
Nou, dat tappen ze hier in de kroeg ook, maar ik m'n maag gaat er van over de zeik. Geef mij dan maar Heineken of Grolsch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:33 schreef Blakes_7 het volgende:
[..]
ach das spijtig![]()
Ach, dan pak ik nog wel ne Jupiler, das ook lekker!!!!
![]()
Oh my god!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van jou verwachtte ik toch al niets anders...
Je hebt een reputatie opgebouwd hier...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:36 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Oh my god!![]()
![]()
![]()
Nee joh dat meen je niet...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt een reputatie opgebouwd hier...
En waar is hier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat tappen ze hier in de kroeg ook, maar ik m'n maag gaat er van over de zeik. Geef mij dan maar Heineken of Grolsch.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:26 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
ik kan hier nu moeilijk gaan typen dat ik ging se*en hé![]()
Haha.. mja, van Belgisch bier ken ik alleen Palm echt goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:40 schreef Blakes_7 het volgende:
[..]
En waar is hier?
Heineken, Grolsch. Ja sorry hoor, maar dat kan ik als echte Belg nu ni direct bier noemen![]()
Daar kunt ge van blijven drinken zonder zat te worden... Niks aan dus![]()
Hoi! welcomequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:33 schreef Blakes_7 het volgende:
[..]
ach das spijtig![]()
Ach, dan pak ik nog wel ne Jupiler, das ook lekker!!!!
![]()
bief!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jawel hoor..
Eigenlijk wel.. ben je nu boos?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:39 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nee joh dat meen je niet...![]()
Ik kon het wel denken dat jij het was...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jawel hoor..
Thanksquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:42 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! welcome![]()
Heb jij Jupiter opgedronken?![]()
Vlarpske!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
bief!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik kon het wel denken dat jij het was...!
Alles goed?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vlarpske!.
De beertjes zijn leeg vrees ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
zekers. En met Vlarp?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ben al weer nuchter... maar behalve dat gaat het eigenlijk best goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zekers. En met Vlarp?
Ik ben nog lagn niet nuchter ge;loof ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben al weer nuchter... maar behalve dat gaat het eigenlijk best goed
ben je daarom weer wakker?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:50 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
De beertjes zijn leeg vrees ik.![]()
Die beertjes van tegenwoordig ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:50 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
De beertjes zijn leeg vrees ik.![]()
Ik boos? nee joh hoe kom je daar nu bij.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. ben je nu boos?
Ik was vandaag niet wakker genoeg om veel te drinken.. het viel ook niet lekker enzo. Andesr had ik echt waanzinnig ziek gewordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben nog lagn niet nuchter ge;loof ik..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:56 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik boos? nee joh hoe kom je daar nu bij.....[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:54 schreef paddy het volgende:
[..]
ben je daarom weer wakker?![]()
![]()
Tsja waar is die goede oude tijd hé.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die beertjes van tegenwoordig ook..
Voor jou neus dan nog wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:45 schreef Blakes_7 het volgende:
[..]
Thanks
Euh?
Neen, ik heb nu een Jupiler voor m'n neus staan.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |