Mijn netvlies en maag ook nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn pc is niet blij met die foto in de OP.
*giechel * post maar door, zitten snel genoeg op pagina 2quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn pc is niet blij met die foto in de OP.
jortje heeft zon foto waarop ie heel glazig geilig in de camera kijktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
welke kneus gaat er nog met en witte broek in het gras zitten?
[afbeelding]
Nah, dat kan best!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
welke kneus gaat er nog met en witte broek in het gras zitten?
[afbeelding]
Geil kunnen kijken is een zege.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jortje heeft zon foto waarop ie heel glazig geilig in de camera kijkten dan.... overwhelming sproetjes
!
glazig geil is een zonde.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geil kunnen kijken is een zege.
Ik vind op gras zitten getuigen van pure armoede.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, dat kan best!
Is ie tenminste niet zo'n wijf van "Iiiiieee, neee, dan wordt m'n broek vies!"
Gewoon boos kijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geil kunnen kijken is een zege.
Ik kan gelukkig geen van beide.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
glazig geil is een zonde.
Ik vind op het gras zitten een uiting van "relaxtheid" en efficiencyquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind op gras zitten getuigen van pure armoede.
eeeh, juist.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon boos kijken.
Als ik boos kijk zeggen "Zit niet zo geil te kijken" of "Wat kijk je geil!"
IK KIJK NIET GEIL, ik kijk BOOS!!!!!!!
Met al die hondestront op het gras?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind op het gras zitten een uiting van "relaxtheid" en efficiency
Daarnaast een uiting van oplettendheid dat je met je kont jezelf kan deponeren op een schoon plekje tussen de drollen inquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met al die hondestront op het gras?
Hoe vaak kom jij in Amsterdam?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarnaast een uiting van oplettendheid dat je met je kont jezelf kan deponeren op een schoon plekje tussen de drollen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |