Inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
Prutsers hier.
Je wist dat ik ziek was vandaagquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:06 schreef SCH het volgende:
misschien hadden we tokkie op goal moeten zetten?
Kun je nagaan hoeveel vertrouwen ik in je hebquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Je wist dat ik ziek was vandaag
Als Ma Tokkie op de goal had gestaan had er absoluut geen bal doorgekomen, daarvoor zijn die doeltjes te klein.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:06 schreef SCH het volgende:
Hokkie doe je met een stokkie - misschien hadden we tokkie op goal moeten zetten?
Doe niet zo grof tegen Bluezzquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Ma Tokkie op de goal had gestaan had er absoluut geen bal doorgekomen, daarvoor zijn die doeltjes te klein.
hadden we alleen in de rust en na de wedstrijd de doelen moeten verzagen !!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:14 schreef golfer het volgende:
Als Ma Tokkie op de goal had gestaan had er absoluut geen bal doorgekomen, daarvoor zijn die doeltjes te klein.
Zo eentje waar de luidspreker in het deksel zit?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:
Broertje belt net op. Ik heb een oud mobiel jaren zestig pick up gekocht. Voor de jongere hoolers daar kan je Elpee's op draaien. Hoeveel Wim ? Tong ik durf het bijna niet te zeggen 250 euro.
Maar hij kan wel alle honderden elpees draaien die we ooit gekocht hebben, en het is een schitterend decor stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |